ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.4% והשלים שבוע שלילי, טאואר ומזור איבדו גובה

טבע ומיילן סגרו בעליות של 1.1% כ"א. איידיאו נפלה 6.4%. אירונאוטיקס עלתה 2.8% והשלימה תיקון חד
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות שערים, זאת למרות שטבע, מיילן ופריגו סגרו בירוק. בוול סטריט המסחר נפתח בירידות של סביב 0.2%. מחזור המסחר הסתכם ב-2.5 מיליארד שקלים (כמחציתו בשלב הנעילה ברקע לעדכון המשקולות החודשי בבורסה בת"א). נציין את מדד SME60 שצלל 1.2% וסגר בשפל של למעלה משנה לאחר שאיבד כ-15% מהשיא.
בסיכום שבועי איבד המעו"ף 0.92% ומדד ת"א 90 איבד 0.4%. מדד ה-SME60 איבד 1.6% השבוע ומדד הבנקים ירד 0.8% (שבוע שלילי רצוף של ירידות). 
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד היום 0.37% ו מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.4%
פער הארביטראז' של המניות הדואליות היה טרם הפתיחה זניח. טבע חזרה עם פער שלילי של 0.3%, פריגו עם פער שלילי של 0.4% וטאואר עם פער שלילי של קרוב ל-1%. מנגד, מיילן חזרה עם פער חיובי קל של 0.1% ונייס עם פער חיובי של 0.45%.
הבנק המרכזי האירופי הותיר את הריבית ללא שינוי וכך גם את היקף רכישות האג"ח החודשי (על 60 מיליארד אירו). כעת כולם ממתינים למסיבת העיתונאים של דראגי ב-15:30. יניב חברון, הכלכלן של אקסלנס מעריך כי "ב-ECB ייכללו היום רמזים המצביעים על כוונותיהם לתחילתו של ה-Tapering. מצד שני, להערכתנו גם במצב בו ב-ECB יחלו לצמצם את כמות הרכישות בתחילת חודש ינואר, צמצום זה צפוי להיות איטי ולהתפרס על פני מספר חודשים לפחות". לכתבה המלאה
מניות במרכז:
מניית אירונאוטיקס +7.73% אירונאוטיקס 1,227 +7.73% אירונאוטיקס בסיס:1,139 פתיחה:1,154 גבוה:1,243 נמוך:1,110 תמורה:2,911,699 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.8% והשלימה קפיצה של 14% השבוע, זאת כתיקון לנפילה של 15% בשבוע שעבר אחרי הדו"חות. 
מניית בזן -0.91% בזן 173.7 -0.91% בזן בסיס:175.3 פתיחה:175.9 גבוה:175.9 נמוך:173.3 תמורה:10,063,686 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.5% והשלימה ראלי אדיר - להתייחסות אנליטסים
עזריאלי קבוצה +1.2% עזריאלי קבוצה 19,320 +1.2% עזריאלי קבוצה בסיס:19,090 פתיחה:19,150 גבוה:19,400 נמוך:18,930 תמורה:32,915,332 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירד 0.5%והשלימה 6 ימי ירידות רצופים (מינוס כ-6% במצטבר). 
מניית איידיאו -1.41% איידיאו 7,333 -1.41% איידיאו בסיס:7,438 פתיחה:7,400 גבוה:7,400 נמוך:7,245 תמורה:1,747,386 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 6.4%
טאואר +1.06% טאואר 12,400 +1.06% טאואר בסיס:12,270 פתיחה:12,350 גבוה:12,480 נמוך:12,320 תמורה:18,241,678 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2.3% ומשלימה יום 3 של ירידות. 
מזור רובוטיקה +3.86% מזור רובוטיקה 11,030 +3.86% מזור רובוטיקה בסיס:10,620 פתיחה:10,870 גבוה:11,100 נמוך:10,820 תמורה:23,780,676 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדהוהשלימה יום 3 של ירידות. 
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    פרוטליקס
    יוסי 07/09/2017 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישהו יכול לתת הסבר על הקפיצה של המניה היום? תןדה
    סגור
  • 13.
    פורסייט
    מוטי 07/09/2017 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזור מטורף בסגירה .מחזור בסגירה כ2800000 שקל, יותר מהמחזור של כל היום .וסגר בסוף בפלוס .לא יודע מה קורה שם, אבל כבר כמה ימים יש מישהו שאוסף שם סחורה, ולא נותן למניה לגלוש מתחת לשער 400 .מחזיק ולא ממליץ .
    סגור
  • 12.
    אני מתחייב שלא אכנס לאף פרסומת באתר שלכם
    עד שלא תפחיתו הכמות! 07/09/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לתשומת לב הגולשים, המערכת והמפרסמים.
    סגור
  • יכול לחזור בכייף שלך. וחוץ מזה אל תאיים
    איך תדע שהיפסקנו ואתה 07/09/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כי אז תצטרך ללכת לכלכליבט או גלובס או דה מארקר המעאפנים שאפילו לא יודעים מה קרה עם טבע וחושבים שהיא שווה 71 או 25.500 איזה צחוקים
    סגור
  • 11.
    סאני פח
    סאני 07/09/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שפל רבעוני חדש
    סגור
  • 10.
    Wtf
    IBI 07/09/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הולך בפועלים איי בי איי? בימים האחרונים מישהו שם טוחן למניה את הצורה. ירדה יותר מ15% בארבעה ימים.
    סגור
  • 9.
    האם ההודעה היום מהבורסה לגבי גבעות, בדבר הצורך לאישור
    סתם מאזרח 07/09/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההלוואה המזכה והכנסת הדירקטורים החדשים, הינה לטובת המשקיעים הרבים בשותפות גבעות, או לא? שאלה מעניינת נוספת לדעתי היא מדוע למשל מר תשובה הנכבד לא הוזכר בין אלה שמעוניינים לרכוש חלק משדה מגד? האם לא כדאי לו לפזר את השקעותיו בתחום הנפט והגז גם ליבשה ולא רק לים? ברצוני להדגיש כי אני כאמור, סתם אזרח שאינו מכיר אף אף אחד מגבעות וגם לא את מר תשובה.
    סגור
  • 8.
    ירידות במעו"ף
    ROSEN 07/09/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הירידות לא קשורות לשום סיבה חיצונית או פנימית . מדד ת"א 35 מתנהג אך ורק לפי הרצון של שחקני המעו"ף ששולטים ומכוונים את המדד כך שיהיה בשערים המתאימים ביותר לפוזיציות שלהם וע"י כך הם ישיגו רווח מקסימלי . מי שלא מבין את זה כולל שמואל האוזר יו"ר הרשות לני"ע הוא טיפש או עיוור
    סגור
  • לרוזן
    אI 07/09/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    38 3
    אם אינך יכול לנצח את האריה ..אז הצטרף אליו.. קל מאד לזהות את תנועות האנשים הרעים(כינוי משלי)ולהצטרף אליהם בתנועותיהם. ועוד יותר קל לזהות "חורים" במשחק שלהם וללכת נגדם בנישקם שלהם ולנצח. רוצה להגיד: עם תחכום(שיש לך) ומחשב טוב ..אתה מנצח בקלות ולוקח נתח מכל תנועה שלהם. יכול להיות פיצפון ויכול להיות את הכל. אל דאגה רוזן..הם ממש לא חכמים ולעיתים לוקח להם שניות רבות לראות שפרצו להם לתכנית השטנית וידם קצרה מלהושיע את עצמם. יש מספר אנשים בארץ שאחת ההתמחויות שלהם זה לקרקס ולג'עג'עה את הפוקעים..כל אחד כזה ישמח ללמדך איך..
    סגור
  • מצבונצ'יק
    100 07/09/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    70 0
    הרבה דברים מאיימים על עולמנו הכלכלי ובכלל. יש לציין שרובצת על העולם מעין מפלצת שנקראת ניגזרים. סך הכל ניסחרים היום 10 קוואדריליון דולר. רוצה להגיד 10.000 טריליון דולר מהדבר הזה. יש לציין שאין עליו שליטה ואוטו טו היא/הוא יטביענו בים דמעות. יש בעולם עשרות רבות של טריליונים של כסף נייר בררה כמו שאומרים האמריקאים Garbage או הבריטים Dustbim אצל הבריטים............מה יהיה הסוף..לא טוב..ויש עוד ועוד וכבר כתבנו ועוד נכתוב.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אלעל
    שלמה 07/09/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלעל ממריאה. המניה יוצאת מהתחתית ומתחילה תיקון ארוך.
    סגור
  • 6.
    איפה החגיגה בלי עוגה? (ל"ת)
    למשה מטאואר 07/09/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • טאואר
    משה 07/09/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא יודע מה איתך !! אני מממש את הרווחים וקונה הרבה בירידות את העוגה אכלתי מזמן
    סגור
  • אז אכלת בלי להגיד לנו? ולנו אתה אומר לקנות
    למשה 07/09/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כאשר אתה מוכר......
    סגור
  • 5.
    כל הפרשנים והמומחים והאתרים בארץ
    אואון 07/09/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוענים לעליות כולל בפתיחה. אז באמא שלי..לא נכון.
    סגור
  • 4.
    בסביבות 1390 יזומברו לאלתר הפוקעים ברינה בדמעה יקצורו.
    אוגון 07/09/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    והיום מטה מטה מטה כל העולם מחכה לכת למרות שכולם רוצים ומייחלים למעלה.
    סגור
  • 3.
    עושה רושם המצב מחמיר..יא אללא..הקצת שנשאר לי יילך כפרות
    אובון 07/09/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומה עם טבע למכור בשביעית המחיר שאכלתי חזוק? היא תחזיר אותי לשיא 25.500 או 72$???נא עיזרו לי להחליט. אם אתם נותנים לי איתות חיובי אני מוכר הבית ברישפון ושם בגברים הכי שפקולנטים ובטבע ואולי גבעות.
    סגור
  • תישאר עם הבית (ל"ת)
    נתי 07/09/2017 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לאתרוביץ'
    אוזון 07/09/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    9 0
    האם קראתי נכון הבוקר שהיום תהיינה עליות? זה לא בגלל קוריאה שעדיין מתעללת באמריקה..כנראה אלא על נצחון ישראל הלילה בתקיפה גדולה בסוריה תחת אישור חלקי ושימת עיין של פוטין.
    סגור
  • אני חושב היום זובור..אמרנו..?
    אמיגו חבר של אוזון 07/09/2017 10:13
    הגב לתגובה זו
    38 0
    שיט..שכחנו..אז אגיד: היום ומחר ומחרתיים והיום שאחרי מחרתיים ויומיים אחרי מחרתיים(גם אם נופל שבת או חג) בתאריכים לא נורא ..זה ממשיך הלאה הלאה..)ושלושה וארבעה וחמישים ושישה ושלוש מאות שבעים ושבעה..זובור זובור..אין מקום לטעויות או בקשות ותחנונים לרק למעלה...כי ממש לא.
    סגור
  • עברי שלנו והיום כאן אמיגו היקר יותר מאח.
    100 07/09/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אם אמיגו מתאים לך..שיהיה. צודק בגדול בדבריך. זובור קצת לא אהבתי המילה..אבל המובן והכיוון נכונים.
    סגור
  • 1.
    סאני תקשורת לקראת מהלך אדיר למעלה (ל"ת)
    בן 07/09/2017 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • תברח כל עוד אתה יכול (ל"ת)
    אחד שברח 07/09/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תמכור מהר
    שלמה 07/09/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה שהיא ירדה זה תיקון, אין לה שום סיבה לעלות עכשיו חזרה
    סגור
  • בכיר כאן אמר למטה (ל"ת)
    אבל 07/09/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור