ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.1%, טבע נפלה 2.5%

ת"א 90 עולה 0.7%. עזריאלי מאבדת 1%. פרטנר עולה 1.6%. מזור מטפסת בכ-1%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השלישי לשבוע זה בטריטוריה הירוקה, וזאת למרות הירידות הקלות בוול סטריט שבאות בתגובה להשתלשלות האירועים בימים האחרונים בצל הניסוי הגרעיני של צפון קוריאה. מדד הנאסד"ק מאבד 0.4% ודאו ג'ונס יורד 0.6%. בת"א מדד המעו"ף סגר את היום בעלייה של 0.13% בלבד, ת"א 90 טיפס 0.7% ומדד הבנקים עלה 0.17%.

מניית טבע +2.6% טבע 4,894 +2.6% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,975 נמוך:4,847 תמורה:50,013,610 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 2.5% במחזור הגבוה בת"א. פרוטרום -1.08% פרוטרום 28,460 -1.08% פרוטרום בסיס:28,770 פתיחה:28,540 גבוה:28,840 נמוך:28,420 תמורה:31,771,117 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.6%. עזריאלי איבדה 1.25%, מיילן -0.84% מיילן 12,980 -0.84% מיילן בסיס:13,090 פתיחה:13,010 גבוה:13,150 נמוך:12,960 תמורה:42,979,333 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה בכ-1%.

מדד ת"א 35 -0.34% מדד ת"א 35 1,412.86 -0.34% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,423.92 נמוך:1,410.3 תמורה:756,759,963 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.19% מדד ת"א 90 1,080.89 +0.19% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,080.99 נמוך:1,075.66 תמורה:16,888,901 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר הסתכם ב-982 מיליון שקלים.

אתמול טיפס המעו"ף 0.5% וזאת לאחר שיום קודם איבד המדד 1.2% ברקע לניסוי הגרעיני שביצעה צפון קוריאה.  
בכל הקשור להסלמה במישור הגיאופוליטי, לפי דיווח בעיתון בדרום קוריאה, צפון קוריאה מבצעת כעת הכנות לקראת שיגור טיל בליסטי בין-יבשתי עוד שבת הקרובה. בחודש יולי ביצעה צפון קוריאה שני ניסויים בטילים בליסטיים ארוכי טווח (כ-10,000 ק"מ) שיכולים להגיע לחלקים רבים בארה"ב והדבר היה הטריגר להחרפת הסנקציות כנגד המדינה, דבר שתרם להחרפת המשבר הנוכחי.   
מניות במרכז
מניית כלל עסקי ביטוח -0.81% כלל עסקי בי 6,943 -0.81% כלל עסקי ביטוח בסיס:7,000 פתיחה:6,979 גבוה:6,987 נמוך:6,903 תמורה:160,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 3.6% ברקע לדיווח של החברה האם אידיבי לפיו זו תמה על משכר הבנות למכירת השליטה לחברה שנסחרת בהונג קונג - לכתבה המלאה


מניית בזן -0.69% בזן 172.5 -0.69% בזן בסיס:173.7 פתיחה:172.6 גבוה:174.2 נמוך:172 תמורה:7,681,445 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 1.6%. אתמול זינקה המניה 2.5% והשלימה 4 ימי עליות רצופים לשיא מאז 2012. מתחילת השנה עלתה המניה ב-38%. באקסלנס עדיין חושבים שיש אפסייד במניה - לכתבה המלאה


פלוריסטם +3.36% פלוריסטם 542.1 +3.36% פלוריסטם בסיס:524.5 פתיחה:541.7 גבוה:544 נמוך:538 תמורה:602,104 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 1.45% ברקע להודעה של החברה על קבלת מענק של 8.7 מתכנית הורייזון 2020 של האיחוד האירופי למימון שלב 3 של ניסוי בפגיעות שרירים.

מניית רמי לוי -0.39% רמי לוי 17,930 -0.39% רמי לוי בסיס:18,000 פתיחה:18,000 גבוה:18,000 נמוך:17,920 תמורה:106,340 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.6% לאחר שאתמול זינקה המניה בכמעט 3% ונזכיר כי ביום פרסום הדו"חות בשבוע שעבר זינקה המניה ב-6.9%. 


מניית טאואר -1.21% טאואר 12,250 -1.21% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,400 נמוך:12,200 תמורה:28,223,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.47% לאחר שאתמול עלתה 1.25% וסגרה בשיא של למעלה מעשור. מתחילת השנה עלתה המניה ב-45% לשווי של 10.5 מיליארד שקלים. 

מניית פוקס +1.21% פוקס 7,930 +1.21% פוקס בסיס:7,835 פתיחה:7,930 גבוה:7,950 נמוך:7,855 תמורה:236,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה בכ-1%. אתמול השלימה המניה 6 ימי ירידות רצופים. בסה"כ איבדה המניה כ-10% תוך ימים ספורים. 
אורמד פארמ +2.47% אורמד פארמ 3,400 +2.47% אורמד פארמ בסיס:3,318 פתיחה:3,318 גבוה:3,499 נמוך:3,400 תמורה:11,447 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה בכ-10% מוקדם יותר סיימה את היום בירידה של 2.7% לאחר שדיווחה על פגישה מוצלחת עם ה-FDA בנוגע למסלול לאישור שיווק גלולת האינסולין בבלעדיות ל-12 שנה. (לכתבה המלאה)

תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    טבע
    rjnho 06/09/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודע למה אבל יש לי הרגשה שהיה פה תרגיל עוקץ מסריח להפיל את טבע ומישהו גרף מיליוני דולרים אפילו מישהו מחברי ההנהלה של טבע יבוא יום וזה יתגלה.
    סגור
  • 19.
    איידיאו.
    1 שמעריך. 05/09/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העליות היום ביטאו במעט את מה שהולך לקרות מחר במניית איידיאו. (המנייה עלתה היום בשיעור של כ-4 אחוזים במחזור ער מאוד של 22 מיליון שקל) והכוונה היא, שמחר תוצע הצעת רכש גבוהה בעשרות אחוזים למי מן הצדדים, היינו, לאפולו+דיין או לבינוי ושיכון והמנייה תנסוק מעלה. הדברים דיי מבוססים ואנחנו נתראה מחר. בכוונה אני מגיב כעת אחריסיום המסחר על-מנת שלא ייווצר הרושם שאני מנסה להריץ.. ראו עודכנתם.. בהצלחה למביני העניין.
    סגור
  • 18.
    טבע לדעתי טבע במחיר 5600 שווה לרכישה קטנה200 ענ (ל"ת)
    משה 05/09/2017 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • ולקנות 20 ערך נקוב בשער הזה.
    למשה אני מוכן להסתכן 05/09/2017 19:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש מצב שאתעשר?
    סגור
  • משה חבל על כול שקל היא לא שווה כלום. (ל"ת)
    rjnho 06/09/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    המעופניקים משחקים בכסף יחסית קטן
    איז'ו 05/09/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    במעוף וכבר מכינים את השער שהם רוצים ליום ה הקרוב. הם לא יודעים מהיכן זה באמת להם בזמן האחרון ומישהו שלא מבין ולא מתעסק בדרך כלל השטויות כאן...בארץ ומדרדס ומג'עג'ע להם ת'פקיעה ומאלצם בקטנה כל שבוע בסיומו של יום להביא כמה ג'ובות מהבית. הרשות אימפוטנטית וגופים גדולים עוזרים לפקיעוניסטים לפי " בקשתם" של הפוריים..אבל מגיעים כמה ונדליזם קטנים ומחרבים להם את ארמון החול שבנו בחוף...
    סגור
  • מחלקי התרופות הטינופות עוד פעם לא באו
    צ'מע יא בחור 05/09/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בגלל זה ממשיכים לקרוא לנו את התוכס
    סגור
  • 16.
    אומר לכם
    תישמעו מה מגידיש 05/09/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עליה לצורך עליה וכל חלילה ירידה גם לצורך עליה אז שלא יעבדו עליכם רק למעלה וכסף בריצפה אפילו התותחים של ביז אומרים בפרוש שאסאנדפי הברור ובטוח רק לעליות ואני תומך בתותח שתמיד בערך צודק ולא משנה מה יקרה עם הקוראני הדובי או עם האמריקאי עם החתול מת על הראש
    סגור
  • 15.
    מה דעתכם יהיה היום ובזמן הקרוב..
    רק למבינים 05/09/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פיצוצים למעלה או רק 15 אחוז לשבוע או שבועיים ואני מסכים אפילו ל 3 שבועות
    סגור
  • 14.
    בורסה פח
    חני 05/09/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צדקתי בנוגע למעוף מעלים את השוק להכניס אנשים למלכודת מתוך נסיון קניתי ערמה של פוטים במינוס חזק ומכרתי ברווח של 150 כל יחידה
    סגור
  • טען עוד
  • כמה הירווחת בסך הכל בתרגיל זה
    לחני 05/09/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וכמה אצת מורווחת/מופסדת מינואר האחרון..מלפני שנתיים ומלפני חמש שנים?
    סגור
  • בורסה פח
    חני 05/09/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משכורת כמו שאמרתי רק פוטים במיוחד מהריצפה כי המעוף לא מחזיק מעמד בעליות זה ריטואל קבוע כי הם לא מעונינים את הכסף הגנבים עושים בשורטים עדיף לזרום עם הגנבים אין כוח ללכת נגדם
    סגור
  • ותיתחזקי
    לכי לחדר כושר 05/09/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ובכל זאת כמה את מרוויחה בשנה בבורסה נגיד על כל 100.000 שקל?
    סגור
  • את רואת חשבון מכרמיאל נכון?
    לחני 05/09/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לך איזה טיפ לוהט שבו ארוויח(אני מוכרח) מעכשיו עד יום שישי להכפיל סכום של מליון ואבי שקל? אם כן הגידו לי ואשאיר מספר שלי ואתגמל אותך כראוי.
    סגור
  • 13.
    אלוני חץ אופציה 15
    משה 05/09/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעה - האופציה של אלוני חץ מותאמת דיבידנדים - מחיר המימוש המקורי הוא 3700 מחיר המימוש אחרי הדיבידנדים האחרונים עומד על 3620 בערך. המניה עומדת על 3700 כלומר האופציה בתוך הכסף. למי שמוענין בהשקעה בסיכון גבוה מאד עם סיכוי לרוחים משמעותיים זה המקום. המנוף של הוא 25. האופציה פקעת בעוד 3.5 חודשים. אם המניה זזה עוד קצת למעלה האופציה תתפרץ. מי שמוכר עכשיו כנראה לא יודע שמחיר המימוש שלה מותאם לדיבידנד.
    סגור
  • 12.
    בורסה פח
    חני 05/09/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא להתלהב מהעליות מכניסים אותכם למלכודת
    סגור
  • אותי לא
    לחני 05/09/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני אוכל אותם בקלות. שותה להם הכסף יום יום.
    סגור
  • 11.
    הפניקס
    אילנה 05/09/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוכשים אותה תעלה חזק
    סגור
  • 10.
    בורסה פח
    חני 05/09/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עוד יום משעמם הגנבים מרוויחים מהשחיקה של האופציות מ2 הכיוונים
    סגור
  • האם חני זה הקיצור של שושנה? (ל"ת)
    לחני 05/09/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    מה הסיבה שסייפ טי טסה היום?! (ל"ת)
    דרור 05/09/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנס
    זו הסיבה 05/09/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת Safe T עתידה לספק למשטרה מערכת פקסים מאובטחת על פי פרסום של המשטרה, חברת Safe T עתידה לספק לארגון מערכת פקסים מאובטחת. העסקה היא לשלוש שנים בהיקף של 882000 ש"ח. מדובר במערכת Safe-TTM Box המאפשרת החלפת מידע בצורה מאובטחת בין הארגון למקורות חיצוניים. על פי הודעת המשטרה, מערכת הפקסים הקיימת קורסת תחת העומס. הפרויקט מוגדר כספק יחיד. המערכת של Safe-T מבוססת על שירות ענן ללא צורך בהתקנה כלשהי על התקן המשתמש. המערכת משמשת כפתרון 'הלבנה' שעוזר במניעת התקפות סייבר על הארגון. ההלבנה מתבצעת על ידי חציצה לוגית בין סביבת הארגון לסביבה החיצונית. כך לפי הכתוב בהודעת המשטרה.
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    דרור 05/09/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בהמשך למה שכתבתי כאן אתמול לגבי גבעות, קראתי את
    דעה אישית מפרטי 05/09/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתו של משה ותודה לו. ברצוני להוסיף כי אני סבור שאם המחלוקות והמאבקים המיותרים שיש בתוך שותפות גבעות ייפסקו לאלתר, וה״דיו דיליג׳נס״, קרי מזכר ההבנות עם שפיר הנדסה, יקרום עור וגידים, הרי שיש סיכוי טוב למצב חיובי ורווחי מאד. מאידך גיסא, אם הוויכוחים והמאבקים ומלחמות האגו השונים, לא ייפסקו לאלתר, הרי שכולם ייצאו נפסדים וחבל!!!!
    סגור
  • לפרטי
    משה 05/09/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוספת לאמש אני מקווה שעמית רואה החשבון בשפיר הנדסה ישלח את לוסקין הגיאולוג מהר מהר לפנסיה כי למרות שבן דוד המנכל הנוכחי בגבעות הרחיק את לוסקין מכל פעילות הוא לוסקין לא מוותר ושלח מיכתב לשפיר הנדסה ולעמית אישית שהוא וחברי ההנהלה בשפיר לא יודעים עד כמה בן דוד עושה בגבעות כרצונו דבר שלא נכון כלל אבל למה לא ללכלך על יתר חברי השות בגבעות אז כל עוד עמית ויתר חברי הנהלת שפיר הנדסה לא ישלחו את הגיאולוג הזקן לגימלה סופית העסק לא יפתר וכך המצב ימשך וימשך ומי יודע מה ילד יום
    סגור
  • למשה
    אנונימי 05/09/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא שלח את המכתב שילשום ולא אמש אז נא לדייק בבקשה שנית ללוסקין מותר להסתייג מהמהלך כי למרות שהוא בחוץ כביכול יש לו מניות בגבעות ששוות 1 אגורה היום אז לידיעתך יש לו גם אינטרס שגבעות תיכנס למסחר והמניה תעלה במחירה לוסקין לא מזוכיסט כפי שציירת אותו הוא מעונין למכור פי כמה וכמה יותר יקר מדהיום לידיעתך אז נא לדייק להבא בבקשה ממך
    סגור
  • מה עובר עליך
    לאמוניני 05/09/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשבתי אתה רציני לאללא אז גם טבע עליך וגבעות עליך ושורט רמי לוי עליך והיא עולה כל הזמן וזאת אתה עם העיראקי והעבריין ההוא? צא מזה אחי. חזור לעצמך.
    סגור
  • מה עם אפשרות שלישית? (ל"ת)
    או ככה או ככה 05/09/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האפשרות השלישית זה לעזוב את גבעות ולא להתעסק כלל בה (ל"ת)
    לככה 05/09/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני סבור שגם עם המזכר הבנות עם שפיר הנדסה, שיש לה
    מפרטי 05/09/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם טוב בשוק, לא יצא לפועל,הרי שיש בשוק גופים נוספים טובים אשר מעוניינים לרכוש חזקה בשדה, זאת בהסתמך על דברי זוריק מפורום ספונסר גבעות. אך יחד עם זאת לדעתי האישית - חייבים להפסיק מיד את כל המריבות והוויכוחים המיותרים והמזיקים לכולם! כל עוד, הדבר לא ייפסק, הרי שאף שותף לא ירצה לעשות עסקים עם שותפות שיש בה פלגנות כה רבה! לכן לסיכום, אני חושב שניתן לראות פירות טובים אפילו בטווח הקצר.
    סגור
  • למפרטי
    יוח 05/09/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה יד וכמה ק"מ?
    סגור
  • לפרטי לשפיר יש מחצבה גדולה צמודה למגד לא מצחיק כלל (ל"ת)
    רמי 05/09/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לפרטי אני לא חושב שתראה פירות טובים בגבעות גם בארוך (ל"ת)
    חן 05/09/2017 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לכל המגיבים - רצוי שתדעו כי האמת היא אחת ויחידה: רק
    מפרטי 05/09/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ה׳ יתברך לבדו מנהל את העולם ולא אף אחד אחר!!! כתוב במקורותנו הקדושים: ״הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים״ וגם כתוב שם: ״הכל בידי שמיים חוץ מצנים ופחים״. וגם כתוב בתלמוד: ״ואמר רבי חנינא אין אדם נוקף אצבעו מלמטה מבלי שיורהו למעלה... ״ . דעו לכם שהכל מלמעלה ואפילו עלה לא זז בלי הקב״ה. לכן אני מציע לכולם להירגע ולהרגיע. מה שחשוב כרגע לדעתי הוא להשכין שלום בין כל הצדדים כדי שכולם יהיו מרוצים.
    סגור
  • 7.
    אביליטי כנראה ממשיך שם מאבק בחברה ורוכשים אותה
    דני 05/09/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי לשים לב לדעתי , יש אפשרות לקניות מסיביות בימים הקרובים בארץ ובחול מניה ירדה המון ומישהו שם עין על החברה
    סגור
  • 6.
    עד 25 להודעת FDA! אולי יודיעו היום? (ל"ת)
    כיטוב פארמה 05/09/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אני ממליץ להפסיק עם ההודעה הזו
    משקיע בכיטוב 05/09/2017 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום הבטחה שהתשובה תגיע עוד 25 יום או עוד 30 יום. הסטטוס כרגע הוא שהבקשה הוגשה וממתין לאישור. בתקווה שהבקשה תעבור והמניה תזכה לקפיצה משמעותית שאנחנו מייחלים לה
    סגור
  • הודעת כיטוב
    כיטוב פארמה 05/09/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביזפורטל לא נותנים לשים לינק לאתר אחר. כנס להודעה שלהם ביאהוו לפני חודש. "בתוך 60 ימים תגיע תשובה."
    סגור
  • 5.
    פרוטרום
    פיני 05/09/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המנייה בתרדמת?
    סגור
  • 4.
    מזור חוזרת בפער חיובי של %,6,6 (ל"ת)
    דוד 05/09/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    גרוע מאד!!!
    100 05/09/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סיכוי של 5% לעליות עד 7%.. סיכוי של 95% לירידות עד 99%.. מקרה טבע מהווה דוגמא קלאסית לדברים שלא יתכנו שיקרו ובאים בגדול..בהצלחה בהמשך עם משנה זהירות וראיית המצב לאשורו..
    סגור
  • לצורך פילוח השווקים בנושא.
    המשך 05/09/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    26 0
    נוכל לגלוש לאחור ולהתחיל את הספירה הנ"ל בצרפת ושוויץ משנת 2000..(כן..17 שנים) את תל אביב נתחיל מלפני כמעט שלוש שנים.. את ארה"ב ה"גאה" נתחיל בימים אלו.
    סגור
  • התקבל כאן דיווח בזמן אמת
    המשך 05/09/2017 17:27
    הגב לתגובה זו
    14 0
    על יציאה מגוגל בשיאה ובאותם ימים מעבר לצד השני של הכיוון מתוך מטרה(כמו שצויין )לחזור כמובן לגוגל באותו סכום שנמכר אבל כמות כפולה ויותר של מניות...3>6...הסכום המקורי נאסף משנתיים טרום הנפקה והניב תשואה נאה מאד...
    סגור
  • איני יודע אם זה מצחיק או עצוב.
    המשך 05/09/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    40 0
    טבע שועטת בדרכה מטה בלי מעצורים. מסתבר שיחד עם ההמלצות החמות לכל אורך הדרך..אז כל קונה בחברה שהייתה מלכת הבורסה אי שם מאז יותר מ31 חודשים..בכל עת עד היום הפסיד. אפילו ביום ה האחרון. וגדולים וחכמים טרחו בכל שער לספר לנו שזאת כניסה מעולה...אז ממש שלא..
    סגור
  • 2.
    ככה צפוי להיפתח המסחר ?? חחח אז איך צפוי
    nirvaxal 05/09/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בירידה או בעליה ??
    סגור
  • 1.
    שווה פי שניים. אבל הנבלות מוחקים מהמסחר פה ושולחים
    ביוונדווקס 05/09/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את המשקיעים לסחור בחו"ל. צריך חוק לחייב את מי שמוחק את המניה לתת הצעת רכש. ככה מתעללים במשקיעים
    סגור
  • מוסדיים
    אבי 05/09/2017 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל בגלל הקוקסינלים האלה ושחקני הארביטראז' .כשהיא תתחיל להיסחר בחו"ל היא תעוף למעלה .לא מחזיק ולא ממליץ .
    סגור
  • אני מתעלל בקשישים? שקרן. התנצל.
    מתעלל 05/09/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני סך הכל רוצה להרוויח בדיוק כמוך וכמו כל אחד. מסכים איתי?
    סגור