18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

18:01 מניית פייסבוק מאבדת 3.5% הערב, זאת כנראה הסיבה >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.1%, טבע נפלה 2.5%

ת"א 90 עולה 0.7%. עזריאלי מאבדת 1%. פרטנר עולה 1.6%. מזור מטפסת בכ-1%
 |  48
אחוזת בית
Share

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השלישי לשבוע זה בטריטוריה הירוקה, וזאת למרות הירידות הקלות בוול סטריט שבאות בתגובה להשתלשלות האירועים בימים האחרונים בצל הניסוי הגרעיני של צפון קוריאה. מדד הנאסד"ק מאבד 0.4% ודאו ג'ונס יורד 0.6%. בת"א מדד המעו"ף סגר את היום בעלייה של 0.13% בלבד, ת"א 90 טיפס 0.7% ומדד הבנקים עלה 0.17%.

מניית טבע (+1.69%) טבע 6,091 +1.69% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,990 פתיחה:6,019 גבוה:6,135 נמוך:6,009 תמורה:32,447,986 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בלטה בירידה של 2.5% במחזור הגבוה בת"א. פרוטרום (-1.15%) פרוטרום 28,430 -1.15% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:28,760 פתיחה:28,760 גבוה:29,240 נמוך:28,430 תמורה:55,550,465 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 1.6%. עזריאלי איבדה 1.25%, מיילן (+2.48%) מיילן 11,150 +2.48% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיילן בסיס:10,880 פתיחה:10,880 גבוה:11,170 נמוך:10,850 תמורה:12,255,163 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה בכ-1%.




מדד ת"א 35 (+0.05%) מדד ת"א 35 1,417.2 +0.05% 17:24 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,416.52 פתיחה:1,417.53 גבוה:1,419.06 נמוך:1,413.83 תמורה:480,532,112 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מדד ת"א 90 (-0.39%) מדד ת"א 90 1,047.86 -0.39% 17:24 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,051.98 פתיחה:1,052.32 גבוה:1,052.69 נמוך:1,046.97 תמורה:202,785,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר הסתכם ב-982 מיליון שקלים.

אתמול טיפס המעו"ף 0.5% וזאת לאחר שיום קודם איבד המדד 1.2% ברקע לניסוי הגרעיני שביצעה צפון קוריאה.  

בכל הקשור להסלמה במישור הגיאופוליטי, לפי דיווח בעיתון בדרום קוריאה, צפון קוריאה מבצעת כעת הכנות לקראת שיגור טיל בליסטי בין-יבשתי עוד שבת הקרובה. בחודש יולי ביצעה צפון קוריאה שני ניסויים בטילים בליסטיים ארוכי טווח (כ-10,000 ק"מ) שיכולים להגיע לחלקים רבים בארה"ב והדבר היה הטריגר להחרפת הסנקציות כנגד המדינה, דבר שתרם להחרפת המשבר הנוכחי.   

מניות במרכז

מניית כלל עסקי ביטוח (+0.86%) כלל עסקי ביטוח 5,833 +0.86% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כלל עסקי ביטוח בסיס:5,783 פתיחה:5,783 גבוה:5,849 נמוך:5,783 תמורה:1,688,665 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה 3.6% ברקע לדיווח של החברה האם אידיבי לפיו זו תמה על משכר הבנות למכירת השליטה לחברה שנסחרת בהונג קונג - לכתבה המלאה


מניית בזן (+0.17%) בזן 177.4 +0.17% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזן בסיס:177.1 פתיחה:178.3 גבוה:179.9 נמוך:176.4 תמורה:14,896,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה 1.6%. אתמול זינקה המניה 2.5% והשלימה 4 ימי עליות רצופים לשיא מאז 2012. מתחילת השנה עלתה המניה ב-38%. באקסלנס עדיין חושבים שיש אפסייד במניה - לכתבה המלאה


פלוריסטם (+1.22%) פלוריסטם 540.6 +1.22% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פלוריסטם בסיס:534.1 פתיחה:543.9 גבוה:543.9 נמוך:528 תמורה:1,618,349 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה 1.45% ברקע להודעה של החברה על קבלת מענק של 8.7 מתכנית הורייזון 2020 של האיחוד האירופי למימון שלב 3 של ניסוי בפגיעות שרירים.

מניית רמי לוי (-0.39%) רמי לוי 17,960 -0.39% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רמי לוי בסיס:18,030 פתיחה:18,100 גבוה:18,100 נמוך:17,900 תמורה:2,964,387 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עלתה 0.6% לאחר שאתמול זינקה המניה בכמעט 3% ונזכיר כי ביום פרסום הדו"חות בשבוע שעבר זינקה המניה ב-6.9%. 


מניית טאואר (-1.53%) טאואר 10,330 -1.53% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,490 פתיחה:10,490 גבוה:10,560 נמוך:10,250 תמורה:17,376,544 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ירדה 0.47% לאחר שאתמול עלתה 1.25% וסגרה בשיא של למעלה מעשור. מתחילת השנה עלתה המניה ב-45% לשווי של 10.5 מיליארד שקלים. 

מניית פוקס (-0.29%) פוקס 7,263 -0.29% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פוקס בסיס:7,284 פתיחה:7,284 גבוה:7,300 נמוך:7,200 תמורה:1,086,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ירדה בכ-1%. אתמול השלימה המניה 6 ימי ירידות רצופים. בסה"כ איבדה המניה כ-10% תוך ימים ספורים. 

אורמד פארמ (-1.08%) אורמד פארמ 3,846 -1.08% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אורמד פארמ בסיס:3,888 פתיחה:3,888 גבוה:4,049 נמוך:3,800 תמורה:341,237 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שזינקה בכ-10% מוקדם יותר סיימה את היום בירידה של 2.7% לאחר שדיווחה על פגישה מוצלחת עם ה-FDA בנוגע למסלול לאישור שיווק גלולת האינסולין בבלעדיות ל-12 שנה. (לכתבה המלאה)

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 rjnho 06/09/2017 16:08 טבע
אני לא יודע למה אבל יש לי הרגשה שהיה פה תרגיל עוקץ מסריח להפיל את טבע ומישהו גרף מיליוני דולרים אפילו מישהו מחברי ההנהלה של טבע יבוא יום וזה יתגלה.
19 1 שמעריך. 05/09/2017 17:51 איידיאו.
העליות היום ביטאו במעט את מה שהולך לקרות מחר במניית איידיאו. (המנייה עלתה היום בשיעור של כ-4 אחוזים במחזור ער מאוד של 22 מיליון שקל) והכוונה היא, שמחר תוצע הצעת רכש גבוהה בעשרות אחוזים למי מן הצדדים, היינו, לאפולו+דיין או לבינוי ושיכון והמנייה תנסוק מעלה. הדברים דיי מבוססים ואנחנו נתראה מחר. בכוונה אני מגיב כעת אחריסיום המסחר על-מנת שלא ייווצר הרושם שאני מנסה להריץ.. ראו עודכנתם.. בהצלחה למביני העניין.
18 משה 05/09/2017 17:40 טבע לדעתי טבע במחיר 5600 שווה לרכישה קטנה200 ענ (ל"ת)
למשה אני מוכן להסתכן 05/09/2017 19:06 ולקנות 20 ערך נקוב בשער הזה.
יש מצב שאתעשר?
rjnho 06/09/2017 16:10 משה חבל על כול שקל היא לא שווה כלום. (ל"ת)
17 איז'ו 05/09/2017 15:42 המעופניקים משחקים בכסף יחסית קטן
במעוף וכבר מכינים את השער שהם רוצים ליום ה הקרוב. הם לא יודעים מהיכן זה באמת להם בזמן האחרון ומישהו שלא מבין ולא מתעסק בדרך כלל השטויות כאן...בארץ ומדרדס ומג'עג'ע להם ת'פקיעה ומאלצם בקטנה כל שבוע בסיומו של יום להביא כמה ג'ובות מהבית. הרשות אימפוטנטית וגופים גדולים עוזרים לפקיעוניסטים לפי " בקשתם" של הפוריים..אבל מגיעים כמה ונדליזם קטנים ומחרבים להם את ארמון החול שבנו בחוף...
צ'מע יא בחור 05/09/2017 16:45 מחלקי התרופות הטינופות עוד פעם לא באו
בגלל זה ממשיכים לקרוא לנו את התוכס
16 תישמעו מה מגידיש 05/09/2017 14:47 אומר לכם
כל עליה לצורך עליה וכל חלילה ירידה גם לצורך עליה אז שלא יעבדו עליכם רק למעלה וכסף בריצפה אפילו התותחים של ביז אומרים בפרוש שאסאנדפי הברור ובטוח רק לעליות ואני תומך בתותח שתמיד בערך צודק ולא משנה מה יקרה עם הקוראני הדובי או עם האמריקאי עם החתול מת על הראש
15 רק למבינים 05/09/2017 14:38 מה דעתכם יהיה היום ובזמן הקרוב..
פיצוצים למעלה או רק 15 אחוז לשבוע או שבועיים ואני מסכים אפילו ל 3 שבועות
14 חני 05/09/2017 13:34 בורסה פח
צדקתי בנוגע למעוף מעלים את השוק להכניס אנשים למלכודת מתוך נסיון קניתי ערמה של פוטים במינוס חזק ומכרתי ברווח של 150 כל יחידה
לחני 05/09/2017 14:39 כמה הירווחת בסך הכל בתרגיל זה
וכמה אצת מורווחת/מופסדת מינואר האחרון..מלפני שנתיים ומלפני חמש שנים?
חני 05/09/2017 16:31 בורסה פח
משכורת כמו שאמרתי רק פוטים במיוחד מהריצפה כי המעוף לא מחזיק מעמד בעליות זה ריטואל קבוע כי הם לא מעונינים את הכסף הגנבים עושים בשורטים עדיף לזרום עם הגנבים אין כוח ללכת נגדם
לכי לחדר כושר 05/09/2017 17:01 ותיתחזקי
ובכל זאת כמה את מרוויחה בשנה בבורסה נגיד על כל 100.000 שקל?
לחני 05/09/2017 15:19 את רואת חשבון מכרמיאל נכון?
יש לך איזה טיפ לוהט שבו ארוויח(אני מוכרח) מעכשיו עד יום שישי להכפיל סכום של מליון ואבי שקל? אם כן הגידו לי ואשאיר מספר שלי ואתגמל אותך כראוי.
13 משה 05/09/2017 13:14 אלוני חץ אופציה 15
לידיעה - האופציה של אלוני חץ מותאמת דיבידנדים - מחיר המימוש המקורי הוא 3700 מחיר המימוש אחרי הדיבידנדים האחרונים עומד על 3620 בערך. המניה עומדת על 3700 כלומר האופציה בתוך הכסף. למי שמוענין בהשקעה בסיכון גבוה מאד עם סיכוי לרוחים משמעותיים זה המקום. המנוף של הוא 25. האופציה פקעת בעוד 3.5 חודשים. אם המניה זזה עוד קצת למעלה האופציה תתפרץ. מי שמוכר עכשיו כנראה לא יודע שמחיר המימוש שלה מותאם לדיבידנד.
12 חני 05/09/2017 12:12 בורסה פח
לא להתלהב מהעליות מכניסים אותכם למלכודת
לחני 05/09/2017 14:40 אותי לא
אני אוכל אותם בקלות. שותה להם הכסף יום יום.
11 אילנה 05/09/2017 12:06 הפניקס
רוכשים אותה תעלה חזק
10 חני 05/09/2017 11:17 בורסה פח
עוד יום משעמם הגנבים מרוויחים מהשחיקה של האופציות מ2 הכיוונים
לחני 05/09/2017 17:50 האם חני זה הקיצור של שושנה? (ל"ת)
9 דרור 05/09/2017 10:50 מה הסיבה שסייפ טי טסה היום?! (ל"ת)
זו הסיבה 05/09/2017 12:04 כנס
חברת Safe T עתידה לספק למשטרה מערכת פקסים מאובטחת על פי פרסום של המשטרה, חברת Safe T עתידה לספק לארגון מערכת פקסים מאובטחת. העסקה היא לשלוש שנים בהיקף של 882000 ש"ח. מדובר במערכת Safe-TTM Box המאפשרת החלפת מידע בצורה מאובטחת בין הארגון למקורות חיצוניים. על פי הודעת המשטרה, מערכת הפקסים הקיימת קורסת תחת העומס. הפרויקט מוגדר כספק יחיד. המערכת של Safe-T מבוססת על שירות ענן ללא צורך בהתקנה כלשהי על התקן המשתמש. המערכת משמשת כפתרון 'הלבנה' שעוזר במניעת התקפות סייבר על הארגון. ההלבנה מתבצעת על ידי חציצה לוגית בין סביבת הארגון לסביבה החיצונית. כך לפי הכתוב בהודעת המשטרה.
דרור 05/09/2017 12:34 תודה (ל"ת)
8 דעה אישית מפרטי 05/09/2017 10:45 בהמשך למה שכתבתי כאן אתמול לגבי גבעות, קראתי את
תגובתו של משה ותודה לו. ברצוני להוסיף כי אני סבור שאם המחלוקות והמאבקים המיותרים שיש בתוך שותפות גבעות ייפסקו לאלתר, וה״דיו דיליג׳נס״, קרי מזכר ההבנות עם שפיר הנדסה, יקרום עור וגידים, הרי שיש סיכוי טוב למצב חיובי ורווחי מאד. מאידך גיסא, אם הוויכוחים והמאבקים ומלחמות האגו השונים, לא ייפסקו לאלתר, הרי שכולם ייצאו נפסדים וחבל!!!!
משה 05/09/2017 15:27 לפרטי
תוספת לאמש אני מקווה שעמית רואה החשבון בשפיר הנדסה ישלח את לוסקין הגיאולוג מהר מהר לפנסיה כי למרות שבן דוד המנכל הנוכחי בגבעות הרחיק את לוסקין מכל פעילות הוא לוסקין לא מוותר ושלח מיכתב לשפיר הנדסה ולעמית אישית שהוא וחברי ההנהלה בשפיר לא יודעים עד כמה בן דוד עושה בגבעות כרצונו דבר שלא נכון כלל אבל למה לא ללכלך על יתר חברי השות בגבעות אז כל עוד עמית ויתר חברי הנהלת שפיר הנדסה לא ישלחו את הגיאולוג הזקן לגימלה סופית העסק לא יפתר וכך המצב ימשך וימשך ומי יודע מה ילד יום
אנונימי 05/09/2017 15:42 למשה
הוא שלח את המכתב שילשום ולא אמש אז נא לדייק בבקשה שנית ללוסקין מותר להסתייג מהמהלך כי למרות שהוא בחוץ כביכול יש לו מניות בגבעות ששוות 1 אגורה היום אז לידיעתך יש לו גם אינטרס שגבעות תיכנס למסחר והמניה תעלה במחירה לוסקין לא מזוכיסט כפי שציירת אותו הוא מעונין למכור פי כמה וכמה יותר יקר מדהיום לידיעתך אז נא לדייק להבא בבקשה ממך
לאמוניני 05/09/2017 16:55 מה עובר עליך
חשבתי אתה רציני לאללא אז גם טבע עליך וגבעות עליך ושורט רמי לוי עליך והיא עולה כל הזמן וזאת אתה עם העיראקי והעבריין ההוא? צא מזה אחי. חזור לעצמך.
או ככה או ככה 05/09/2017 10:56 מה עם אפשרות שלישית? (ל"ת)
לככה 05/09/2017 17:56 האפשרות השלישית זה לעזוב את גבעות ולא להתעסק כלל בה (ל"ת)
מפרטי 05/09/2017 11:52 אני סבור שגם עם המזכר הבנות עם שפיר הנדסה, שיש לה
שם טוב בשוק, לא יצא לפועל,הרי שיש בשוק גופים נוספים טובים אשר מעוניינים לרכוש חזקה בשדה, זאת בהסתמך על דברי זוריק מפורום ספונסר גבעות. אך יחד עם זאת לדעתי האישית - חייבים להפסיק מיד את כל המריבות והוויכוחים המיותרים והמזיקים לכולם! כל עוד, הדבר לא ייפסק, הרי שאף שותף לא ירצה לעשות עסקים עם שותפות שיש בה פלגנות כה רבה! לכן לסיכום, אני חושב שניתן לראות פירות טובים אפילו בטווח הקצר.
יוח 05/09/2017 17:52 למפרטי
איזה יד וכמה ק"מ?
רמי 05/09/2017 16:04 לפרטי לשפיר יש מחצבה גדולה צמודה למגד לא מצחיק כלל (ל"ת)
חן 05/09/2017 15:50 לפרטי אני לא חושב שתראה פירות טובים בגבעות גם בארוך (ל"ת)
מפרטי 05/09/2017 16:57 לכל המגיבים - רצוי שתדעו כי האמת היא אחת ויחידה: רק
ה׳ יתברך לבדו מנהל את העולם ולא אף אחד אחר!!! כתוב במקורותנו הקדושים: ״הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים״ וגם כתוב שם: ״הכל בידי שמיים חוץ מצנים ופחים״. וגם כתוב בתלמוד: ״ואמר רבי חנינא אין אדם נוקף אצבעו מלמטה מבלי שיורהו למעלה... ״ . דעו לכם שהכל מלמעלה ואפילו עלה לא זז בלי הקב״ה. לכן אני מציע לכולם להירגע ולהרגיע. מה שחשוב כרגע לדעתי הוא להשכין שלום בין כל הצדדים כדי שכולם יהיו מרוצים.
7 דני 05/09/2017 10:21 אביליטי כנראה ממשיך שם מאבק בחברה ורוכשים אותה
כדאי לשים לב לדעתי , יש אפשרות לקניות מסיביות בימים הקרובים בארץ ובחול מניה ירדה המון ומישהו שם עין על החברה
6 כיטוב פארמה 05/09/2017 10:16 עד 25 להודעת FDA! אולי יודיעו היום? (ל"ת)
משקיע בכיטוב 05/09/2017 12:03 אני ממליץ להפסיק עם ההודעה הזו
אין שום הבטחה שהתשובה תגיע עוד 25 יום או עוד 30 יום. הסטטוס כרגע הוא שהבקשה הוגשה וממתין לאישור. בתקווה שהבקשה תעבור והמניה תזכה לקפיצה משמעותית שאנחנו מייחלים לה
כיטוב פארמה 05/09/2017 14:24 הודעת כיטוב
ביזפורטל לא נותנים לשים לינק לאתר אחר. כנס להודעה שלהם ביאהוו לפני חודש. "בתוך 60 ימים תגיע תשובה."
5 פיני 05/09/2017 09:50 פרוטרום
המנייה בתרדמת?
4 דוד 05/09/2017 09:37 מזור חוזרת בפער חיובי של %,6,6 (ל"ת)
3 100 05/09/2017 09:10 גרוע מאד!!!
סיכוי של 5% לעליות עד 7%.. סיכוי של 95% לירידות עד 99%.. מקרה טבע מהווה דוגמא קלאסית לדברים שלא יתכנו שיקרו ובאים בגדול..בהצלחה בהמשך עם משנה זהירות וראיית המצב לאשורו..
המשך 05/09/2017 09:38 לצורך פילוח השווקים בנושא.
נוכל לגלוש לאחור ולהתחיל את הספירה הנ"ל בצרפת ושוויץ משנת 2000..(כן..17 שנים) את תל אביב נתחיל מלפני כמעט שלוש שנים.. את ארה"ב ה"גאה" נתחיל בימים אלו.
המשך 05/09/2017 17:27 התקבל כאן דיווח בזמן אמת
על יציאה מגוגל בשיאה ובאותם ימים מעבר לצד השני של הכיוון מתוך מטרה(כמו שצויין )לחזור כמובן לגוגל באותו סכום שנמכר אבל כמות כפולה ויותר של מניות...3>6...הסכום המקורי נאסף משנתיים טרום הנפקה והניב תשואה נאה מאד...
המשך 05/09/2017 17:14 איני יודע אם זה מצחיק או עצוב.
טבע שועטת בדרכה מטה בלי מעצורים. מסתבר שיחד עם ההמלצות החמות לכל אורך הדרך..אז כל קונה בחברה שהייתה מלכת הבורסה אי שם מאז יותר מ31 חודשים..בכל עת עד היום הפסיד. אפילו ביום ה האחרון. וגדולים וחכמים טרחו בכל שער לספר לנו שזאת כניסה מעולה...אז ממש שלא..
2 nirvaxal 05/09/2017 09:03 ככה צפוי להיפתח המסחר ?? חחח אז איך צפוי
בירידה או בעליה ??
1 ביוונדווקס 05/09/2017 08:28 שווה פי שניים. אבל הנבלות מוחקים מהמסחר פה ושולחים
את המשקיעים לסחור בחו"ל. צריך חוק לחייב את מי שמוחק את המניה לתת הצעת רכש. ככה מתעללים במשקיעים
אבי 05/09/2017 17:36 מוסדיים
הכל בגלל הקוקסינלים האלה ושחקני הארביטראז' .כשהיא תתחיל להיסחר בחו"ל היא תעוף למעלה .לא מחזיק ולא ממליץ .
מתעלל 05/09/2017 09:26 אני מתעלל בקשישים? שקרן. התנצל.
אני סך הכל רוצה להרוויח בדיוק כמוך וכמו כל אחד. מסכים איתי?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש