12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף נפל 1.2% ברקע להסלמה הגיאופוליטית, מזור נחתכה 4.8%

 |  73
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בירידות, זאת ברקע לניסוי הגרעיני שביצעה הלילה צפון קוריאה. מדד המעו"ף איבד 1.22% לאחר שהירידות כבר הגיעו למינוס 1.55%. מדד הבנקים ירד 1.1% ומדד ת"א 90 איבד  0.95%. סדרת ציוצים ששיגר טראמפ כשעה לפני הסגירה החריפה את הירידות אבל לבסוף הגיעו קונים והנפילות מעט התמתנו.  


מניית מזור בלטה  בנפילה של 4.8% במחזור הגבוה בשוק במה שנראה כמו גל מימושים (ראו התייחסות בהמשך). מניית טבע ירדה  2.75% (קצת מעבר לארביטראז') במחזור השני בגודלו בשוק. איידיאו עלתה  3.9%. 

בשבוע שעבר העריכו בענקית ההשקעות היפנית נומורה כי הסיכויים למלחמה מול צפון קוריאה עומדים על 35%. התחזית הזו פורסמה ברקע לשיגור הטיל שחלף מעל שטחה של יפן. כעת, אחרי הניסוי הגרעיני, נראה שהסיכויים רק מטפסים - והכדור אצל טראמפ.  מדד ת"א 35 (-0.04%) מדד ת"א 35 1,415.94 -0.04% 12:45 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,416.52 פתיחה:1,417.53 גבוה:1,419.06 נמוך:1,414.77 תמורה:175,963,128 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מדד ת"א 90 (-0.07%) מדד ת"א 90 1,051.27 -0.07% 12:45 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,051.98 פתיחה:1,052.32 גבוה:1,052.69 נמוך:1,049.63 תמורה:100,717,782 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר בשעה זו מסתכם ב-460 מיליון שקל.

מדד ה-S&P500 עלה 0.2% ביום שישי והשלים עלייה של 0.77% ביומיים האחרונים (מרחק נגיעה משיא כל הזמנים). הדאקס הגרמני עלה 0.72% ביום שישי והשלים עלייה של 1.17% ביומיים האחרונים. בת"א המעו"ף טיפס 0.7% ביום ה' ברקע לפתיחה החזקה בוול סטריט, כלומר חלק מהעליות בחו"ל כבר מגולם.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על מדד המעו"ף הינו חיובי בשיעור קל של כ-0.15%. עם זאת, טבע חוזרת עם פער שלילי משמעותי של 2.1% וזאת אחרי שביום חמישי קפצה המניה 4% בת"א. פריגו חוזרת עם פער שלילי של 0.3%. מיילן חוזרת עם פער חיובי של 0.3%, אופקו עם פער חיובי של כמעט 3%, טאואר עם פער חיובי של 1% ומזור עם פער חיובי של 1.25%.

המסחר ביום שישי התנהל ברקע לדו"ח התעסוקה בארה"ב שפספס את התחזיות בצורה משמעותית. ועדיין, ההסתברות להעלאת ריבית בחודש דצמבר נותרה כמעט ללא שינוי על 38%.

בסיכום השבוע החולף עלה ה-S&P500 ב-1.36% וסגר ברמה של 2,476 נק' כאשר שיא כל הזמנים נקבע על 2,480 נק' לפני קצת פחות מחודש. הדאקס דווקא ירד 0.2% בשבוע החולף, בעיקר ברקע להמשך התחזקות האירו. בת"א המעו"ף עלה 0.94% בשבוע החולף וסגר ברמה של 1,400 נק' (מינוס 3.2% באוגוסט, בעיקר בשפל המפולת בטבע). מדד הבנקים איבד 0.25% בשבוע החולף ומדד ה-SME60 ירד עוד 0.7% והשלים נפילה של כמעט 6% החודש.

צפון קוריאה כהודיעה הלילה כי פיתחה פצצת מימן מתקדמת בעלת "כוח הרסני אדיר והבוקר ערכה הדיקטטורה ניסוי שגרר רעידת אדמה עוצמתי.

כלכלני אגוד: "בעקבות העלייה באי הוודאות בעקבות ההסלמה בחצי האי הקוריאני ואי יכולתו של טראמפ לקדם את מדיניותו ניתן להיחשף לסקטורים דפנסיביים יותר כגון הצריכה הבסיסית ומניות דיבידנד".

חודש ספטמבר היסטורית הוא הגרוע ביותר: לפי ניתוח של חברת המחקר ירדני שבחנה את תשואות ה-S&P500 מאז 1928 ועד 2017, יש רק שני חודשים שליליים בהסתכלות היסטורית, זה חודש מאי שהציג תשואה שלילית ממוצעת של 0.1%, וזה חודש ספטמבר שהציג תשואה שלילית ממוצעת של 1.1%. אגב, גם אוקטובר זה לא מהחודשים המוצלחים ביותר (תשואה ממוצעת חיובית של 0.5% בלבד, החודש התשיעי הכי טוב).



מניות במרכז:

איידיאו (-2.27%) איידיאו 6,730 -2.27% 12:20 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי איידיאו בסיס:6,886 פתיחה:6,886 גבוה:6,886 נמוך:6,721 תמורה:1,833,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פתחה בזינוק של 7% אך כעת עולה 1.5% בלבד. ביום ה' צללה המניה בשיעור של 8.3% במחזור עצום של 237 מיליון שקלים, זאת לאחר שזינקה עשרות אחוזים תוך מספר ימים והכל כחלק ממאבק השליטה על חברת הנדל"ן שפועלת בתחום הדיור בברלין. ביום חמישי המשיכה קרן אפולו לרכוש מניות וזאת במחיר ממוצע של 74.65 שקלים. מדובר במחיר ששיקף עלייה תוך יומית של כמעט 10% במניה שבסופו של יום סגרה במחיר של 63 שקלים. 

טבע (+1.29%) טבע 6,067 +1.29% 12:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,990 פתיחה:6,019 גבוה:6,098 נמוך:6,009 תמורה:8,174,034 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות יורדת 2.5%. אמנם ביומיים האחרונים בוול סטריט רשמה המניה עליות שערים (סה"כ 2.7%) אבל הארביטראז' שלילי בשל קפיצה של 4% ביום ה' בת"א.

מזור רובוטיקה (+0.73%) מזור רובוטיקה 8,465 +0.73% 12:20 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:8,404 פתיחה:8,404 גבוה:8,476 נמוך:8,327 תמורה:2,371,676 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  יורדת 5.5% למרות שחזרה עם פער חיובי של 1.2% וזאת לאחר זינוק אדיר של 26.5% בשבוע החולף ברקע לדיווח החברה על מעבר לשלב הבא בהסכם עם מדטרוניק.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

73 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 אינסו 03/09/2017 20:49 אינסוליין אופציה 7
למה האפציה של אינסוליין נראה טוב ומרכז מסחר גבו ביחס למניה ?כמה האופציה תעלה אם היא תיכנס לכסף ?
43 קובי 03/09/2017 20:22 כח אני המלך לא טועה פרוטרום אחוני טאואר (ל"ת)
42 קובי 03/09/2017 20:21 לא טועה לעולם..כיל גרועה טבע גרועה ומי טובה
כמובן טאואר ופרוטרום בזק לא תרד מ 500
לקובי הקשקשן.... 03/09/2017 21:10 אמרת בזק לא תרד מ-700..
חתיכת.....תפסיק לקשקש באתר ..ביזפורטל רוצים אתר נקי בבקשה
41 קובי 03/09/2017 20:20 נתתי לכם פרוטרום ועדיין תרוץ בזק תעלה (ל"ת)
40 זהבי עצבני 03/09/2017 19:05 כותרת מעצבנת
למה המאמר(שלט חתום על ידי מי נכתב אלא רק.."המערכת") בכותרת צכך המניות מתמקדים רק במזור וצועקים "מזור נחתכה"???? היא היחידה???????? לא ידוע שכשי גשם כולם נרטבים? זוהי כותרת מגמתית מעצבנת וככה יוצרים מציאות במקום לדווח על מציאות ולא כל מי שאוחז בעט הוא עיתונאי(ציטוט מאלהו נאוי שאמר שלא כל רוכב על סוס הוא פרש))...תרא מה עוד תעשה מזור בהמשך........ואז שמשהו יאכל את הכובע
39 רואה חשבון 03/09/2017 16:25 תשובה למיכל
התשובה חיובית
38 מריח נפט 03/09/2017 16:13 לנדאו השועל
מעניין שרציו מדווחים על יובש בקידוח בים הצפוני והמניה כמעט לא יורדת..(אמנם ההשקעה של רציו זניחה אבל בכל זאת..) אני מריח טריק שהשועך מתכנן לנו שיש משהו ורוצה להיכנס בקנייה במאסות...תזכור שלכל שועל יש שועל יותר חכם
37 מיכל 03/09/2017 16:11 מזור- שאלה ל-34
זה אומר שמזור בשער 8200 היא בדיסקאונט של 28 אחוז?
36 שפוי 03/09/2017 16:05 מרביץ לשועלים
הנה 33 השועל....קשקשן...מה שייך ספטמר משנים שעברו לספטמבר עכשיו?הוא שמוע חדשות על הקוריאני ? אבל אל דאגה.....לא תהיה מלחמה.....כל הצרחנים רק מחכים לבהלה כדי להיכנס.....מי שחכם שיראה להם אצבע ויגיד-תמשיכו לשבת על הגדר
35 1 שמעריך. 03/09/2017 16:04 איידיאו.
הוא שאמרתי.. לפני כשעה.. שימו לב איך המנייה עולה לקראת סגירת המסחר ולפני מה שיקרה מחר.
34 רואה חשבון 03/09/2017 16:02 מזור
בחישוב פער ארביטראג ריאלי השער של מזור צריך להיות 10550 עכשיו הוא בערך 8200.......מציאה ללא ספק.
33 שועל ותיק בבורסה 03/09/2017 15:58 הנה התחיל לו ספטמבר השחור
כמו בכל שנה ספטמבר השחור או ספטמבר הנאחס של כולנו תמיד יהיו ירידות ותמיד תהיה סיבה אחרת. עכשיו זה מלחמה של ארהב עם צפון קוריאה וכל פעם מצאו משהו אחר. תמיד על פני ההיסטוריה ספטמבר הוא חודש שלילי והשנה שלילי חזק בגלל שהבורסות עלו יותר מידי וכנראה זה זמן של פיצוץ הבועה. לדעתי נאסדק מינוס 10% החודש. לברוח ולחזור באוקטובר. לא זמן טוב להחזיק מניות מי שברווח שימכור מהר !!!!!! תמיד ספטמבר שחור ושלילי תשואות רעות מאוד !!!!!!
32 אופטימוס 03/09/2017 15:26 אדיר הכלום
ניק מה אוכל אותך חמוד די עם הסובלימציות תתרכז חמוד:(
31 1 שמעריך. 03/09/2017 15:07 איידיאו.
לשימת לב המשקיעים במנייה. אם ביום כזה בו רוב המניות בבורסה יורדות לרבות מניות המעו"ף כמובן, ומניית איידיאו מצליחה לשמור על עלייה יומית ממוצעת של כ-4.5 אחוז, תארו לעצמכם מה יקרה לקראת סגירת המסחר היום בציפייה לדרמה שעומדת להתרחש מחר עת יגיעו לישראל נציגי אפולו ודיין. ראו עודכנתם. למען גילוי נאות אני בפנים משבוע שעבר וכמו-כן קניתי עוד היום בשער 6,527 המשקף עלייה במנייה בשיעור 3.53 אחוז. בהצלחה .
30 יודע דבר 03/09/2017 14:29 8300? מזור
שער מציאה....והמבין יבין
שער מציצה? 03/09/2017 15:02 ממש לא הבנתי (ל"ת)
מנכשת עשבים שוטים 03/09/2017 16:07 מבינים שלא הבנת
אתה שוה יריקה
29 חני 03/09/2017 14:26 סאני
מישהו יכול לומר למה סאני לא מסיקה לרדת אחרי שנתנו לה יעד 300
28 אליזבת 03/09/2017 14:03 לקפוץ על מזור
אני לא משוןחדת....קראתי המון מאמרים ומחקרים שנותנים לה תמיכ חזקה ובמחיר כזה זה מציאה
אדיר 03/09/2017 14:59 איזה שטיות
כולם פה ספקולנטים...
לאליזבת 03/09/2017 14:44 תני לי שם של מחקר 1. אחד בלבד שקראת.
וגם מחקר 1. אחד בלבד שקראת.
אם אפשר 03/09/2017 15:04 בשפת המקור שקראת אנגלית או ספרדית או
רוסית או איטלקית. אם קראת בעברית גם טוב למרות שהתרגומים גרועים
27 מומחה למזור 03/09/2017 14:01 לאסוף לאסוף
מזור בפער ארביטראג חיובי ולמרות זאת יורדת בחמישה אחוז כי כשיורד גשם כולם נרטבים......במחיר כזהזה מציאה ולאסוף והרבה......האופק ורוד וירוק
26 מודאג 03/09/2017 13:53 סיפורים...
ירידת המעוף קשרה יותר למצב המשק הישראלי ו לא כל כך למה שצפון קוראה עושה או לא עושה,השוק המסכן שלנו תלוי במה שוואלט סטרייט עושה בעיקר והים החוזים העתידים נפלו כהרגלם בסוף השבוע.
דניאל 03/09/2017 15:20 למודאג כנס דחוף...
שאלה למודאג.האם המורה שלך מתה בכיתה א ???
מה עם ווווואלט סטרייט 03/09/2017 15:06 יהיה מפולת או יתפוצץ מעלה או לרסיסים? (ל"ת)
25 vix 03/09/2017 13:48 המסחר בארהב יגמר בעליות
ביום שלישי (שני חג) רק פה אנשים נבהלים ומוכרים מי זה קים ואיך הוא בדיוק משפיע על רווחי החברות בישראל? קצת הגיון
24 שלמה 03/09/2017 13:42 קולפלנט
שכחתם לכתוב 'קולפלנט מתפוצצת'....אחת היחידות שעולות היום. לא דואלית ולא חשופה לסיכונים....
23 שיקו 03/09/2017 13:18 מי יודע להגיד לי מה זה יעשה לדולר מחר (ל"ת)
22 טליק 03/09/2017 12:52 קולפלנט
הסכם השקעה סוף כל סוף מדווח במאיה
21 מזור מדהימה 03/09/2017 12:41 מזור בדרך להיות מובילה עולמית
אלו שמממשים היום את מזור לא מבינים את המשמעות של השותפות עם מדטרוניק. שוק הניתוחים הרובוטים צפוי לגדול במאות ואף אלפי אחוזים בשנים הקרובות, ובמירוץ להיות המובילה העולמית, ביחד עם INTUITIVE SURGICAL - ששווה פי 35 ממזור (!), מזור נמצאת עכשיו במקום הראשון בכל שאר החברות בתחום. עכשיו תבינו - מדטרוניק חולשת על נתח שוק עצום בתחום של ניתוחי הגב ושתלים לעמוד השדרה. את השתלים הללו מחדירים באמצעות המערכת של מזור בדיוק הכי גדול שניתן להשיג. זו הסיבה שמדטרוניק השלימו את השלב השני בעסקה- אני מעריך שהם הולכים כעת לאלפי המרכזים הרפואיים שהם עובדים אתם ואומרים להם - קחו את המערכת של מזור, שהיא הטובה ביותר בשוק, ותקנו מאתנו את השתלים. מה אני מניח שיקרה? תוך זמן לא רב, יהיו אלפי מרכזים רפואים שמחוייבים למערכת של מזור, מה שאומר שמזור עשויה לגדול ולהיות גדולה כמו INTUITIVE SURGICAL - שזה אומר תשואה של מאות ואפילו אלפי אחוזים. אין לראות בדברים משום המלצה, אלא ניתוח של המציאות של תחום ניתוחי הגב והרובוטיקה. אני מהמר שזה מה שיקרה
עולמית? 03/09/2017 12:59 אולי מכל הגלקסיה. איך אתה מגיע לעולמית (ל"ת)
20 כ 03/09/2017 12:07 הממשל האמריקני ידרוש מפלוריסטם האצת פיתוח התרופה נגד
קרינה לאור ההתפתחות הדרמטית.
19 חני 03/09/2017 11:24 בורסה פח
כמו שאמרתי להצטייד בפוטים הפח שלנו מחפש כל הזמן סיבה להוריד את השוק שם נמצא הכסף
איזו עגלה 03/09/2017 12:18 יאאלללא.. (ל"ת)
18 דוד 03/09/2017 11:15 בורסה
כמה שברור שאת השקעותינו מנהלים תאבי בצע ופניקאים. כמה פסיכוטים המכהנים בעולמינו האומלל מטילים אימה על השוק שמזדעזע לו חדשות לבקרים. ומה ההסטריה בבורסתינו? ריבוןינה שלוילם עד מתי תגיב זו הבורסה הקיקיונית בפרנואידיות שכזו. התעוב, הרקבון והתאבה שולטים בכל.
לא הבנתי 03/09/2017 11:22 כלום וגם הרוב או הכל שטויות. קח אחריות על מעשיך. (ל"ת)
17 פורסייט הרסה אותי 03/09/2017 10:55 נמאס. (ל"ת)
קח 03/09/2017 13:00 אחריות טמבלון
היא הכריחה אותך להיכנס?
ומה זה הרסה? 03/09/2017 15:08 כמה לקחה מתוך כמה? (ל"ת)
16 מחלק התרופות והקללות 03/09/2017 10:49 הראשי מנהל תחום הרשע והטיפשות.
מכייון שכל התרופות שחילקנו חינם לא עזרו והחולים השרמוטות התגברו עליה בקלות ואף קורעים לנו הצורה החלטתי לעלות את מינון התרוןפות בעיקר לקאדמאייםלמכסימום האפשרי כדי שיסירו הקללה מאיתנו החולרת קוס אמא שלהן
15 ביזפורטל 03/09/2017 10:48 בושה וחרפה שיש בישראל בורסה כזו
לסגור את הבורסה מיד חבל על כספי ציבור שמושקעים בה
אז תיסגור טמבל 03/09/2017 15:09 מה אתה רוצה מאיתנו (ל"ת)
המשך 03/09/2017 11:24 יש לפתוח אותה רק בימים שמרוויחים בוודאות.
בימים שמפסידים לסגור אותה מיידית.
14 רפי 03/09/2017 10:45 כל שני וחמישי הוא משחק בטילים נו אז... (ל"ת)
אז צריך לסחור 03/09/2017 15:10 בעולם רק בראשון שלישי רביעי שישי ושבת (ל"ת)
13 ביו ויו 03/09/2017 10:42 הצעת השקעה מהסינים
30 אחוז על המנייה תוך כמה זמן יאשרו כמעט בוודאות ונזכה לרווח קל של 25 30 אחוז השקעה מעולה ...לקחתי
12 דניאל 03/09/2017 10:32 טאואר???
חזרה חיובי ויורדת חזק ???
11 איממבוש 03/09/2017 10:23 מה קורה אתרוש?
אבל אתם כל הזמן בעניין פיצוצים ועליות? וגם הבוקר דיברתם על עליות שלא היה נכון לפרסם גם בלי קשר לפצצה. אבל מצד בשני אתם אלופים. מדברים ומברברים כל הזמן על פיצוצים והנה צדקתם הגיע פיצוץ...ביינתיים רא אחד. אני חושב שכל עליה לצורך עליה וכל ירידה לצורך עליה ממש לא יחזיקו מים.
10 nirvaxal 03/09/2017 10:17 נו באמת אבל אמרתם שהמדדים יפתחו בירוק
אי אפשר לסמוך על ביזפרוטל ...
9 ניצול מצב מביך 03/09/2017 10:02 סתם עבודה בעיניים
מי אם לא שחקני המעוף לנצל הזדמנות של מצב מביך ולא מובן! במיוחד כשאין מסחר בחו"ל. ייגמר בירוק, הכל בולשיט.
ממומחיי 03/09/2017 10:41 ברור...ברור...ברור קטנצ'יק.. (ל"ת)
8 100+פרופ' אבירם. 03/09/2017 09:52 המשך לכותב שלנו I
נקלענו לדעתנו למצב כה גרוע שטרם חווינו בשווקים מאז ומעולם..נא לא להיתפס בשאננות. נכון לכרגע ולעתיד הנראה לעין..אין תקומה לשווקים. ראו את אימפריית טבע שלנו כדוגמית שעומדת ומתקרבת לשישית מערכה בשיא. תחזור לעצמה בשיא? חד משמעית..לעולם לא. זה דינם של כלל הבורסות ויותר גרוע..
7 I 03/09/2017 09:46 מוזר..האם כל האתרים והמומחים בארץ תאמו עמדות לצורך
הבהרת צורך או מצב עליות היום ובכלל? הבעיות כל כך רבות שהאימרות כל עליה לצורך עליה וכל ירידה לצורך עליה? אני/אנו ממש לא חושבים כך. אנו דוהרים כבר מזמן לחור שחור וארה"ב היחידה בעולם שבאמצעי תרמית מחזיקה עצמה למעלה. סופה הקרוב יהיה גרוע בהרבה מאשר של שאר בורסות וכלכלות העולם.....
6 אייל 02/09/2017 22:34 ננו דיימנשן שייהיה שבוע טוב
כל יום 10 אחוז
5 אברהם 02/09/2017 21:02 לויתן
מה לא ברור?? הזדמנות בלתי חוזרת . ענין של זמן עד שהמניות יפרצו לפני מפג ימים דלק קידוחים חילקו דיבידנד של מאות מליונים
אברום 03/09/2017 07:39 לא ברור שום דבר. ההפך..ברור שהכל חרטא.
נמשך שנים אז מה כל כך ברור מאליו מבחינתך שהולך להיות יותר טוב? מי ומה הבהירו לך בטחון רב זה? אתה שנים מחכה ולא קורה כלום. אני מקווה בשבילך שלא תחכה עוד שנים אבל לצערי תיצטרך לחכות לכלום.
יעקב 03/09/2017 09:49 תסתכל על תמר עיוור קטן (ל"ת)
חמור גדול 03/09/2017 10:26 מסתכל שנים ורואה אותה רצה למטה. (ל"ת)
4 כיטוב פארמה 02/09/2017 19:56 עד 27 ימים להודעת FDA! בהצלחה! (ל"ת)
שאול 03/09/2017 07:39 אני שמעתי או 26 או 28 ימים (ל"ת)
אסף 02/09/2017 21:19 אתה יכול לפרט יותר בעניין תודה (ל"ת)
לאסף 03/09/2017 11:48 פירוט בפנים.
לכיטוב יש 2 תרופות מאושרות FDA. גילו כי מיקסוס של שתיהן מייצרת תרופה שלישית. הגישו את כל הניירת לאחר בחינה של התרופה בחברה חיצונית שהבחינה במובהקות סטטיסטית מלאה. אישור FDA צריך להתקבל עד סוף החודש יכול להיות אפילו היום. בהצלחה
3 למערכת ביזפורטל 02/09/2017 18:59 אולי תרימו את הכפפה ותעשו
כתבה רצינית על ליויתן. לא הגיע הזמן שנדע מה קורה שם. עשרות תגובות של משקיעים שיפסידו את כספם בחודשים האחרונים. רציו ירדה כ 40 אחוז על מה ולמה?? תודה
שאול 03/09/2017 07:41 ירדה ללא כל סיבה לדעתך? וגם טבע 80 אחוז ללא כל סיבה?
מעניין לא?
אזרח 02/09/2017 20:45 מה חשבתם שיקרה עם תשובה ונובל הנוכלים?
תשובה ונובל רימו את המשקיעים ועשקו את המדינה עם מתווה הגז
פלוני 02/09/2017 23:32 אין לך מושג ירוק וכמו אחרים אץה יורה
כשיגיעו העליות בשנה הקרובה ברגע שתסגרנה עסקאות וגם נושאים טכניים נדבר...
2 חי 02/09/2017 18:49 יתחיל ירוק יסיים ללא שינוי כמעט
ובשני יהיה אדום כמו כל השבוע.סוחרי המעוף משחקים בנדנדה.שעולה דוחפים קולים.צריך הגנות לספטמבר הלא צפוי. וכמובן כל ציוץ של קוריאה וטרמפ לא עושה טוב לבורסה
1 משה 02/09/2017 18:31 טאואר
מזכיר לכולם את הפזמון: ״אין אין אין חגיגה בלי טאואר בתיק שלך ״ בהצלחה לכל המשקיעים $$$$
למשה המריצן התורני.. 03/09/2017 12:47 תסביר את הירידות היום לאחר חיובי בחו"ל (ל"ת)
מי שישקיע בטאואר 03/09/2017 09:34 כמו שכתבתי בעבר
לדעתי , מי שישקיע בטאואר לטווח ארוך ( מבלי לנסות לתזמן את השוק ) יראה ברכה רבה בהשקעתו , שבוע טוב ומבורך לכל המשקיעים !
דניאל 02/09/2017 21:58 צודק ויש עוד...
טאואר.פרוטרום.מזור...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש