ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

חוששים ממפולת נוסח 2008? אז הנה 2 דברים שכדאי לדעת

אחד החששות הגדולים כיום נוגעים לתימחור שוק המניות, כלומר שהשוק הפך ליקר מידי. אז קחו 3 דקות לצפות בקטע הבא
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    לפני הנפילה הבאה חייבת לבוא ריצת עמוק למעלה אבל שלא
    דבר אחד אני מסכים 04/09/2017 00:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבינו לא נכון המפולת הבאה היא גרועה משל 2008 ושל 2000 המדדים יגיעו לרמות של מתחת ל 2008 מדוע איך למה ומתי לא יודע אבל תהיה מפולת של כלל הסקטורים ולא רק של המערכת הפיננסית המנופחת גם ככה
    סגור
  • 18.
    המקום הבטוח היחיד יהיה דרום מזרח ארץ ישראל .
    צודק או לא? 02/09/2017 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שהטיל הראשון יעוף בצפון תעשו לעצמכם טובה ותברחו לאזור שציינתי. אחרי קתרינה היה ה2 ואחרי הארווי תבוא ה3. תמיד אבל תמיד לאחר אסון טבע בארצות הברית יש בסמוך לה מלחמה במדינת היהודים. לא סתם פינו האמוניה בצפון.
    סגור
  • 17.
    זה לא נכון - באפט ניסה השבוע לקנות חברת חשמל
    גולש 01/09/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "ברקשייר התאווי היתה אמורה לרכוש חברת חשמל מטקסס תמורת 9 מיליארד דולר, אך הצעה גבוהה יותר שהתקבלה ברגע האחרון גברה על ההצעה של באפט"
    סגור
  • מאז
    פאר 03/09/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים
    סגור
  • גם לפני. (ל"ת)
    יונה 08/09/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    המלחמה הגדולה בין ישראל שיעה והיהודה שדם בין רגליה בפתח
    אנונימי לחלוטין 01/09/2017 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 8
    זו תהיה מלחמה עקובה מדם במהלכה יהיה חושך ולאחריה או סמוך לה תושמד ארצות הברית המזינה היישות הציונית,משטרה שלה וצבאה המזוהם. כל מה שהיהודיה ובעלות הבריתה יכולים לעשות הוא להביא אותי ישראל ,לברכי,ואני כבר על ברכי......... השיעה וישראל אין לנו מה להפסיד!!! אז המודיעין הציוני ששלח את ג'אמס לנפץ לי החלונות,יכולים לקפוץ לי,הם,שליחה של היהודיה,הם עלה הנידף ברוח שבקרוב יעלמו בטילים ארוכי טווח של השיעים חכו חכו
    סגור
  • האנונימי,=ערבי מאמין ביש"ו הנוצרי,לא להגיב ,יבל"ז !!! (ל"ת)
    א.יצחק 04/09/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • התעוררת מההזיות ?
    אחמד 03/09/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה חומר לקחת ?
    סגור
  • 15.
    אדון יוסי פינק היקר:המשבר הבא הוא כל המערכת ולא 2008
    היודע סודות 01/09/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במלים אחרות קימו של הדולר של האמריקאנית עומד בספק, כלומר חדלת פירעון של הפיד או במילים אחרות חוסר אמון. האם יום הזה מתקרב?בהחלט. מתי?אין לי מושג אבל כל יום אנחנו עוד צעד לשם. כל זה כמובן ילווה במלחמה בכל העולם.
    סגור
  • 14.
    הטיפוס המהיר לקראת הסוף בא מאלה שישבו על מזומן או שורט
    יש 01/09/2017 17:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ראו שהשוק בורח להם מכרו שורט האיצו את העליות וקנו לונג נהנו מכמה ימי עליות ואז זה בא להם.
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    יש באג בכתבה, היא הייתה נכונה לפני שנתיים שלוש לא עכשיו
    אנחנו אחרי השיא 01/09/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם נמשיך בתיאוריה שאתה מציג, לא תגיע מפולת לעולם.
    סגור
  • 12.
    מי אמר שבאפט לא מכר/מוכר? (ל"ת)
    . 01/09/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    תודה רבה.... (ל"ת)
    . 01/09/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    תזכרו - 2018 הס פ 500 יגיע ל2600 (ל"ת)
    דוד 01/09/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    לא הזכרת את הדבר הכי חשוב למה השווקים לא יורדים ולמה לא
    יוסי 01/09/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ירדו הבנקים המרכזיים קונים את השוק ולכן אין סיכוי שירד... התחיל בברקזיט המשיך בבחירת טראמפ וכל פעם שהשוק קצת יורד הבנקים המרכזיים מתנפלים רק אירוע קיצון כמו מלחמת עולם יוריד את השוק וגם זה לא בטוח..
    סגור
  • 8.
    המסקנה מדברך הכל אפשרי (ל"ת)
    מאיר 01/09/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    נהריה
    סלע דניאל 01/09/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על מה אתה מקשקש השוק שלנו בנשיגה למדד שהיה לפני יותר משלש שנים ממש חוסר אחריות מצד האתר לתת לנביא זעם לאמר שהשוק בשיא
    סגור
  • 6.
    לא חשש ולא ביצים של סוס. אל תנסו להשחיל אותנו לפוטים
    דוד 01/09/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אל תקנו פוטים. בעולםיש אופוריה אדירה והמדדים בארהב כל יום עולים אחוז ויותר. הנסדק עלה השנה 30% !!! וזאת בשנה השמינית של העליות. אפילו ביום בו טיל קוריאני נורה מעל שמי יפן המדדים בארהב סגקו בעליה של חצי אחוז כאשר המעוף אחרי ירידה מינורית סגר באותו היום 1380 , וכעת המעוףכבר חצה את רף 1400 הנק'. אל תיפלו בפח כתבות האיוב שמטרתם להשחיל אתכם לפוטים ותוך יומיים להפוך אותם לאבק. העולם באופוריה תקופה ארוכה , המדדים בארהב בשיא כל הזמנים ודבר לא יעצור בעדם בתקופה האחרונה. זהירות לא לקנות את כתבות ההפחדה ולא לקנות פוטים.
    סגור
  • נו טמבל צדקתי או לא
    קונטרה לדוד 03/09/2017 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביום שישי כתבתי ספטמבר השחור והנה רק יום ראשון של ספטמבר וכבר קיבלת צינור עם התיק השקעות שלך... כמה הפסדת 5000 שקל או 20000 שקל ? לך תבכה לאנשים לא לקנות פוטים... אתה תקבל זרנוק עד סוף החודש שתכתוב לכולם טעית ותתנצל. השוק גבוה מידי ויירד חזק החודש. נקודה !!!
    סגור
  • אתה מקשקש עצמך לאבדון. אתה מבין או יודע מה זה אופוריה?
    לדוד הגולם 01/09/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    נאסדק עשה 30 אחוז גולם? חשבתי 90 אחוז למה אתה ממעיט? המדדים עולים כל יום אחוז ויותר? שטויות. אצלי הם עולים כל יום רק 0.97 אחוז.. דבר לא יעצור המדדים בתקופה האחרונה או בתקופה העתחדית גולם? לך תנוח איש אתה זקוק להתאוששות מסיבית ולהכין כוחות בכדי להמשיך להפסיד כמו שאת ה מופסד עד היום גולם.
    סגור
  • אדון בעילום שם , אתה לא רק גולם אתה גם אידיוט גמור
    דוד 01/09/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תפתח את הגרף של נאסדק. המדד באוקטובר 2016 היה 5018. המדד כעת 6432. זה יותר מ-28% יא חמור חסר השכלה שנזרק מבית הספר בכיתה ד. עליה של 28% במדד בשנה השמינית של העליות זה מראה על ראלי אדיר כמעט בגדר של פלא עולמי. המדדים בוול השנה חזקים בצורה בלתי רגילה וכל ניסיון להמר נגד הכיוון יגמר במחיקה כספית כואבת במיוחד. לא אתפלא אם האדון בעילום השם אינו עובד בבתי ההשקעות בהם כותבים את הפוטים ולא אתפלא אם הוא לא אחד מאלה שמנסים להשחיל אתכם לפוטים. אל תתפתו לכתבות על הספטמבר השחור או שטויות אחרות. אחרי ספטטמר שחור אחד באו 8 ספטמברים מצוינים. בכלל חודש ספטמבר זה חודש של שמחות , חגים , התחדשות ובדרך כלל גם ראלי במדדי תל אביב אז הסירו דאגה מלבכם וצאו לבלות. רק אל תקנו פוטים. בבקשה לא !!! שבת שלום.
    סגור
  • 5.
    יוסי פינק
    דוד 01/09/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אהבתי לשמוע את דבריך. די מענין. מידי פעם עדיף גם לשמוע דעות אחרות למה שאנו רואים ושומעים בד"כ
    סגור
  • 4.
    כתבה מעניינת חבל שלא ניתן לראות אותה (ל"ת)
    אלי 01/09/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • גם אתה יכול אלי.
    עוקבת 01/09/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי בסך הכל מביא לידיעת הישראךים מה שאומרים בבלומברג וזה חשוב כי משקיעים בארץ לפעמים מנותקים או לא מבינים את המצה
    סגור
  • צריך לבטל חוסם פרסומות (ל"ת)
    אלי 01/09/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סקירה יפה
    משקיע ותיק 01/09/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אולם הצילום כאשר יוסי מהצד לא מחמיא לו בכלל, עדיף שיסתכל קדימה, נראה הרבה יותר טוב ומרשים. אני מתפלא שהצלם של ביזפורטל צילם מהזוית הזו ולא החליט לשנות בעריכה.
    סגור
  • הצע שיצלמו מאחור. לא כדאי? (ל"ת)
    לותיק 01/09/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    כתבה יפה, העניין שכדאי להתיחס אליו הוא
    אחד 01/09/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האם משתלם לתפוס את הגל האחרון כאשר ברור שבסופו יהיו ירידות חדות לפני שמספיקים למכור
    סגור
  • רק בדיעבד אתה יודע דברים כאלו (ל"ת)
    צביקה 03/09/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יוסי אתה חייב להקים תוכנית טלויזיונית בערוץ 2/10..משהו
    הצלף 01/09/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    במדינה של חוסר ידע בורסאי/כלכלי חייב להיות פה משהו , יוסי תתחיל לעבוד ולהקים תוכנית מסודרת . אבל תעשה לי טובה שלא תהיה עוד תוכנית "כלכלית-חברתית" (בולשיט וכו'..) , רק תוכנית בורסאית מסודרת ומקצועית , דייי העם צמא לידע !!!!
    סגור
  • יוסי נחמד
    לצלף 01/09/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבל אתה מחרבש כהרגלך..
    סגור