11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

חוששים ממפולת נוסח 2008? אז הנה 2 דברים שכדאי לדעת

אחד החששות הגדולים כיום נוגעים לתימחור שוק המניות, כלומר שהשוק הפך ליקר מידי. אז קחו 3 דקות לצפות בקטע הבא
 |  31
דו"ח מצב
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 דבר אחד אני מסכים 04/09/2017 00:30 לפני הנפילה הבאה חייבת לבוא ריצת עמוק למעלה אבל שלא
תבינו לא נכון המפולת הבאה היא גרועה משל 2008 ושל 2000 המדדים יגיעו לרמות של מתחת ל 2008 מדוע איך למה ומתי לא יודע אבל תהיה מפולת של כלל הסקטורים ולא רק של המערכת הפיננסית המנופחת גם ככה
18 צודק או לא? 02/09/2017 08:11 המקום הבטוח היחיד יהיה דרום מזרח ארץ ישראל .
שהטיל הראשון יעוף בצפון תעשו לעצמכם טובה ותברחו לאזור שציינתי. אחרי קתרינה היה ה2 ואחרי הארווי תבוא ה3. תמיד אבל תמיד לאחר אסון טבע בארצות הברית יש בסמוך לה מלחמה במדינת היהודים. לא סתם פינו האמוניה בצפון.
17 גולש 01/09/2017 21:47 זה לא נכון - באפט ניסה השבוע לקנות חברת חשמל
"ברקשייר התאווי היתה אמורה לרכוש חברת חשמל מטקסס תמורת 9 מיליארד דולר, אך הצעה גבוהה יותר שהתקבלה ברגע האחרון גברה על ההצעה של באפט"
פאר 03/09/2017 12:05 מאז
שחרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים
יונה 08/09/2017 09:11 גם לפני. (ל"ת)
16 אנונימי לחלוטין 01/09/2017 18:55 המלחמה הגדולה בין ישראל שיעה והיהודה שדם בין רגליה בפתח
זו תהיה מלחמה עקובה מדם במהלכה יהיה חושך ולאחריה או סמוך לה תושמד ארצות הברית המזינה היישות הציונית,משטרה שלה וצבאה המזוהם. כל מה שהיהודיה ובעלות הבריתה יכולים לעשות הוא להביא אותי ישראל ,לברכי,ואני כבר על ברכי......... השיעה וישראל אין לנו מה להפסיד!!! אז המודיעין הציוני ששלח את ג'אמס לנפץ לי החלונות,יכולים לקפוץ לי,הם,שליחה של היהודיה,הם עלה הנידף ברוח שבקרוב יעלמו בטילים ארוכי טווח של השיעים חכו חכו
א.יצחק 04/09/2017 16:03 האנונימי,=ערבי מאמין ביש"ו הנוצרי,לא להגיב ,יבל"ז !!! (ל"ת)
אחמד 03/09/2017 13:47 התעוררת מההזיות ?
איזה חומר לקחת ?
15 היודע סודות 01/09/2017 18:37 אדון יוסי פינק היקר:המשבר הבא הוא כל המערכת ולא 2008
במלים אחרות קימו של הדולר של האמריקאנית עומד בספק, כלומר חדלת פירעון של הפיד או במילים אחרות חוסר אמון. האם יום הזה מתקרב?בהחלט. מתי?אין לי מושג אבל כל יום אנחנו עוד צעד לשם. כל זה כמובן ילווה במלחמה בכל העולם.
14 יש 01/09/2017 17:54 הטיפוס המהיר לקראת הסוף בא מאלה שישבו על מזומן או שורט
ראו שהשוק בורח להם מכרו שורט האיצו את העליות וקנו לונג נהנו מכמה ימי עליות ואז זה בא להם.
13 אנחנו אחרי השיא 01/09/2017 17:45 יש באג בכתבה, היא הייתה נכונה לפני שנתיים שלוש לא עכשיו
אם נמשיך בתיאוריה שאתה מציג, לא תגיע מפולת לעולם.
12 . 01/09/2017 15:52 מי אמר שבאפט לא מכר/מוכר? (ל"ת)
11 . 01/09/2017 15:47 תודה רבה.... (ל"ת)
10 דוד 01/09/2017 14:27 תזכרו - 2018 הס פ 500 יגיע ל2600 (ל"ת)
9 יוסי 01/09/2017 14:13 לא הזכרת את הדבר הכי חשוב למה השווקים לא יורדים ולמה לא
ירדו הבנקים המרכזיים קונים את השוק ולכן אין סיכוי שירד... התחיל בברקזיט המשיך בבחירת טראמפ וכל פעם שהשוק קצת יורד הבנקים המרכזיים מתנפלים רק אירוע קיצון כמו מלחמת עולם יוריד את השוק וגם זה לא בטוח..
8 מאיר 01/09/2017 13:34 המסקנה מדברך הכל אפשרי (ל"ת)
7 סלע דניאל 01/09/2017 13:19 נהריה
על מה אתה מקשקש השוק שלנו בנשיגה למדד שהיה לפני יותר משלש שנים ממש חוסר אחריות מצד האתר לתת לנביא זעם לאמר שהשוק בשיא
6 דוד 01/09/2017 12:42 לא חשש ולא ביצים של סוס. אל תנסו להשחיל אותנו לפוטים
אל תקנו פוטים. בעולםיש אופוריה אדירה והמדדים בארהב כל יום עולים אחוז ויותר. הנסדק עלה השנה 30% !!! וזאת בשנה השמינית של העליות. אפילו ביום בו טיל קוריאני נורה מעל שמי יפן המדדים בארהב סגקו בעליה של חצי אחוז כאשר המעוף אחרי ירידה מינורית סגר באותו היום 1380 , וכעת המעוףכבר חצה את רף 1400 הנק'. אל תיפלו בפח כתבות האיוב שמטרתם להשחיל אתכם לפוטים ותוך יומיים להפוך אותם לאבק. העולם באופוריה תקופה ארוכה , המדדים בארהב בשיא כל הזמנים ודבר לא יעצור בעדם בתקופה האחרונה. זהירות לא לקנות את כתבות ההפחדה ולא לקנות פוטים.
קונטרה לדוד 03/09/2017 18:20 נו טמבל צדקתי או לא
ביום שישי כתבתי ספטמבר השחור והנה רק יום ראשון של ספטמבר וכבר קיבלת צינור עם התיק השקעות שלך... כמה הפסדת 5000 שקל או 20000 שקל ? לך תבכה לאנשים לא לקנות פוטים... אתה תקבל זרנוק עד סוף החודש שתכתוב לכולם טעית ותתנצל. השוק גבוה מידי ויירד חזק החודש. נקודה !!!
לדוד הגולם 01/09/2017 14:31 אתה מקשקש עצמך לאבדון. אתה מבין או יודע מה זה אופוריה?
נאסדק עשה 30 אחוז גולם? חשבתי 90 אחוז למה אתה ממעיט? המדדים עולים כל יום אחוז ויותר? שטויות. אצלי הם עולים כל יום רק 0.97 אחוז.. דבר לא יעצור המדדים בתקופה האחרונה או בתקופה העתחדית גולם? לך תנוח איש אתה זקוק להתאוששות מסיבית ולהכין כוחות בכדי להמשיך להפסיד כמו שאת ה מופסד עד היום גולם.
דוד 01/09/2017 18:10 אדון בעילום שם , אתה לא רק גולם אתה גם אידיוט גמור
תפתח את הגרף של נאסדק. המדד באוקטובר 2016 היה 5018. המדד כעת 6432. זה יותר מ-28% יא חמור חסר השכלה שנזרק מבית הספר בכיתה ד. עליה של 28% במדד בשנה השמינית של העליות זה מראה על ראלי אדיר כמעט בגדר של פלא עולמי. המדדים בוול השנה חזקים בצורה בלתי רגילה וכל ניסיון להמר נגד הכיוון יגמר במחיקה כספית כואבת במיוחד. לא אתפלא אם האדון בעילום השם אינו עובד בבתי ההשקעות בהם כותבים את הפוטים ולא אתפלא אם הוא לא אחד מאלה שמנסים להשחיל אתכם לפוטים. אל תתפתו לכתבות על הספטמבר השחור או שטויות אחרות. אחרי ספטטמר שחור אחד באו 8 ספטמברים מצוינים. בכלל חודש ספטמבר זה חודש של שמחות , חגים , התחדשות ובדרך כלל גם ראלי במדדי תל אביב אז הסירו דאגה מלבכם וצאו לבלות. רק אל תקנו פוטים. בבקשה לא !!! שבת שלום.
5 דוד 01/09/2017 11:30 יוסי פינק
אהבתי לשמוע את דבריך. די מענין. מידי פעם עדיף גם לשמוע דעות אחרות למה שאנו רואים ושומעים בד"כ
4 אלי 01/09/2017 11:10 כתבה מעניינת חבל שלא ניתן לראות אותה (ל"ת)
עוקבת 01/09/2017 14:04 גם אתה יכול אלי.
יוסי בסך הכל מביא לידיעת הישראךים מה שאומרים בבלומברג וזה חשוב כי משקיעים בארץ לפעמים מנותקים או לא מבינים את המצה
אלי 01/09/2017 12:07 צריך לבטל חוסם פרסומות (ל"ת)
3 משקיע ותיק 01/09/2017 10:40 סקירה יפה
אולם הצילום כאשר יוסי מהצד לא מחמיא לו בכלל, עדיף שיסתכל קדימה, נראה הרבה יותר טוב ומרשים. אני מתפלא שהצלם של ביזפורטל צילם מהזוית הזו ולא החליט לשנות בעריכה.
לותיק 01/09/2017 14:32 הצע שיצלמו מאחור. לא כדאי? (ל"ת)
2 אחד 01/09/2017 10:28 כתבה יפה, העניין שכדאי להתיחס אליו הוא
האם משתלם לתפוס את הגל האחרון כאשר ברור שבסופו יהיו ירידות חדות לפני שמספיקים למכור
צביקה 03/09/2017 09:55 רק בדיעבד אתה יודע דברים כאלו (ל"ת)
1 הצלף 01/09/2017 10:09 יוסי אתה חייב להקים תוכנית טלויזיונית בערוץ 2/10..משהו
במדינה של חוסר ידע בורסאי/כלכלי חייב להיות פה משהו , יוסי תתחיל לעבוד ולהקים תוכנית מסודרת . אבל תעשה לי טובה שלא תהיה עוד תוכנית "כלכלית-חברתית" (בולשיט וכו'..) , רק תוכנית בורסאית מסודרת ומקצועית , דייי העם צמא לידע !!!!
לצלף 01/09/2017 14:33 יוסי נחמד
אבל אתה מחרבש כהרגלך..
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש