סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.7%, מזור ואיידיאו התפוצצו

 |  (40)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב סגרו בעליות שערים בהובלת מדד הבנקים שטיפס 1%. מדד המעו"ף עלה 0.7% ומדד ת"א 90 עלה 0.65%. 
במרכז המסחר בת"א: מניית איידיאו זינקה 10% ברקע למאבקי השליטה (ראו כתבה). מניית מזור זינקה 10.4% ברקע למימוש השלב השני בהסכם עם מדטרוניק (ראו כתבה).  
מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,659.88 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,659.88 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,155.52 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,155.52 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם היום ב-1.28 מיליארד שקלים.
אתמול בת"א המדדים נצבעו באדום בדומה לסנטימנט השלילי שנרשם בעולם על רקע איומיה של צפון קוריאה. המעו"ף איבד 0.8%.
מניות במרכז
דלק קבוצה 0% דלק קבוצה 59,480 0% דלק קבוצה בסיס:59,480 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרת ללא שינוי לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון במהלכו הרווח הנקי זינק ל-180 מיליון שקל. החברה דיווחה כי להערכתה ניתן יהיה לחתום על עסקת הפניקס כבר במהלך התקופה הקרובה". (לכתבה המלאה)
מזור רובוטיקה 0% מזור רובוטיקה 8,713 0% מזור רובוטיקה בסיס:8,713 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה לאחר שדיווחה על מעבר לשלב הבא בשיתוף הפעולה עם מידטרוניק שתשקיע 40 מיליון דולר במזור. (לכתבה המלאה)
ארקו החזקות 0% ארקו החזקות 205.8 0% ארקו החזקות בסיס:205.8 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נפלה 4.1% לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון.
אירונאוטיקס 0% אירונאוטיקס 842.6 0% אירונאוטיקס בסיס:842.6 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרה ללא שינוי. לאחר שצנחה אתמול בכ-17% אחרי הדו"חות באנטרופי עדכנו המלצה למניה. (לכתבה המלאה)
איידיאו 0% איידיאו 8,066 0% איידיאו בסיס:8,066 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 10% ברקע לרכישות מאסיביות שביצעה קרן אפולו שפועלת בשיתוף משפחת דיין. לפי הערכות, הקרן ביצעה עסקאות ענק גם מחוץ לבורסה והגיעה להחזקה של מעל 30% בחברה שפועלת בתחום הנדל"ן למגורים בברלין ונמצאת בשליטת שיכון ובינוי. ונזכיר כי בשבוע שעבר פרסמה שיכון ובינוי הצעת רכש חלקית לרכישת כ-10% ממניות איידיאו.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    מה עם סאני ,מה קורה שם בולם זעזועים (ל"ת)
    מירו 31/08/2017 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מכסח (ל"ת)
    דוידי 30/08/2017 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    הפוקעיסטים ניסו לקמבן למחר..
    I 30/08/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    12 0
    נדאג שיביאו פעם נוספת כסף מהבית.
    סגור
  • זה כבר מאד גרוטסקי.....
    I > 100 30/08/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אבל...טבע...פריגו...מאיילאן.. ממשיכות בארה"ב בדהירתן מטה!!! עד מתי ימשך מה שהחל לפני למעלה משנתיים וחצי? אני מניח שפעם ראשונה נמליץ על קניית או יציאה משורט של אחת או שתיים או שלושתם...רק שלא יעלמו. זאת תהיה כבר פשלה ברמה הלאומית....
    סגור
  • כמובן (ל"ת)
    גם אופקו 30/08/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    לא טוב!!
    I 30/08/2017 16:30
    הגב לתגובה זו
    17 0
    ממש לא טוב!!!
    סגור
  • המפולת תמשיך לדעתך?!?
    קדישי 30/08/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתי חשבון שיש לי היום אחרי ארבע שנים 40 אחוז פחות מהקרן. וכל החברים במצב דומה. אעלק עליות. ועוד החזקנו את המניות הכי טובות אעלק.
    סגור
  • לא מבין אותך...
    דניאל 30/08/2017 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך 40 אחוז פחות מה קנית? אני ב 10 חודשים 20 אחוז פלוס... מחזיק טאואר פרוטרום אלוני חץ מזור סודה סטרים פורסייט למרות שקצת ירדה לאחרונה אבל מאמין שתעלה חזק...בהצלחה.
    סגור
  • איזה מפולת בראש שלך???
    מפולת??? 30/08/2017 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדד מדשדש כבר שנתיים. במפולת יגולח לך רוב התיק. הרגת אותי
    סגור
  • הגע לבקר..נעדכן אותך..מי שמתאמץ מוצא אותנו.. (ל"ת)
    א 30/08/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    http://bursa4u.com/archives/2527 (ל"ת)
    אליום האקסיט קרב 30/08/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אל על במחיר משתלם
    עידו אנליסט 30/08/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מניית אל על הגיע לשפל של 240 מכאן הזדמנות קנייה ומכירה ב265 מחיר יעד.
    סגור
  • משתלם למי שתקוע איתה
    משתלם 30/08/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח
    סגור
  • 18.
    טאואר
    משה 30/08/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חגיגה $$$$ תודה. בהצלחה לכולם !!!!
    סגור
  • 17.
    כיטוב פראמה
    אריה 30/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להבנתי צריכה להתקבל החלטה של ה FDA בימים הקרובים . על פי מה שקראתי בדיווחי החברה. להערכתי , אם ייתקבל אישור כזה כל האופציות פתוחות יש מקום לאופטימיות , יכולה להתקבל הצעה לרכישה, התקשרות עם חברות נוספות, פתיחת שווקים וכו'. לדעתי מניה מעניינת מאוד בתחום הביומד ועם סיכוי גדול מאוד להצלחה
    סגור
  • הלוואי - מה שהשם יחליט נקבל לטובה (ל"ת)
    אסף 30/08/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    לונדון כבר באדום
    יא ראאבי 30/08/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממשיכים להרחיב לנו ת'תחת ובסוף נישאר ערומים..מישהו חמור בן אלף זונות הזהיר אותנו ולא רציתי לשמוע ורק קיללתי אותו ואני מזה מצטער הייתי מוכן להזמין אותו לפלאפל על חשבוני כדי שיוציא אותי מנברוך שניכנסתי קוס אומו
    סגור
  • 15.
    הצילו!!
    יובל 30/08/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענים אותי בסתר כבר 10 שנים במטרה לחסל אותי.אני חף מפשע ואזרח שומר חוק עם נכות.חבורת פושעים סדיסטים מטורפים נטפלו אולי ולא עוזבים אותי,משום סיבה,הם המציאו ותפרו עלי תיקים!!! בכל מקרה למה מענים אותי? מעולם לא פגעתי באף אחד
    סגור
  • 14.
    בזק נשחטת
    שימי 30/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האים מישהוא יודע למה היא נשחטת
    סגור
  • לפי סיפורים אתה סובל בטבע לעכשיו עם בזק.
    רוני 30/08/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם אין לך עודפי כספים וחוסן נפשי עליך להפסיק להתעסק עם הדבר הנקרא בורסה..זהו מכשיר קטלני המשחיט ערך כספי בקלי קלות. מצא את שלוות נפשך במקום אחר. בהצלחה.
    סגור
  • 13.
    איך טבע עולה? אתמול 29/8 היה יום האקס לדוידנד של טבע (ל"ת)
    ? 30/08/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    פורסייט פח...
    גדי 30/08/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מתחילה כרגיל לתקן למטה חחח מתחילה כל יום ירוק כהה וסוגרת אדום כהה הזבלים.
    סגור
  • הא? גדו שצוחק על המפסידים. כלומניק. (ל"ת)
    אתה מופסד הרבה 30/08/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה שנכון נכון...גד י הזה צודק.
    דניאל 30/08/2017 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום פותחת גוהה וסוגרת באדום..אז או שאין בה כלום או שעושים שם סיבובים חופשי אבל נראה ששני המקרים נכונים.בסך הכל נראה כחברה די עלובה שרק עושה ניסויים ובזה זה נגמר.
    סגור
  • 11.
    בזק מרוויחה ברבעון מה שפרוטרום מרוויחה בשנה
    ביזפורטל 30/08/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    5 3
    והיא שווה יותר מבזק צריך לסגור את הבורסה מיד היא לא משקפת כלכלה בכלל זה עבודה בעניים
    סגור
  • כדאי שתצא מיד מהבורסה אם זו רמת ההבנה שלך
    נדי 30/08/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שווי שוק משקף הסכמה בין מוכרים לקונים על הכנסות שצפויות לחברה, קצב צמיחה, נתח שוק, ועוד ועוד. יש חברות מפסידות (נניח טסלה) ששוות הרבה הרבה יותר מחברות ממוסדות (נניח יצרני רכב וותיקים) ורווחיות. מה הקשר בין בזק לפרוטרום? בזק בתחום שלא צפוי לצמוח בקצב שמתקרב אפילו לפרוטרום. בזק פועלת בישראל בלבד. פרוטרום חברה גלובלית. קפיש? בקיצור, צא ומהר משוק ההון, הוא לא בשבילך.
    סגור
  • 10.
    ביזפורטל - מה קורה בבזק?
    אבי 30/08/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם רואים את המחזורים ואת הירידה. הודעות אין. למה אתם פה אם לא להביא מידע?
    סגור
  • 9.
    צריך חקירה להפלת מנית בזק דחוף
    ביזפורטל 30/08/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש גורמים שמפלים את המניה בכוונה בצורה לא טבעית
    סגור
  • 8.
    ומורידים אותה בכדי לקנות עוד ועוד הפתעה בקרוב (ל"ת)
    ארקו דוחות מצויינים 30/08/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ויסות שוק ברשיון
    שימי 30/08/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עד מתי שחקני המעוף ימשיכ לצחוק ןלצפצף עלהראשות מה שמענין אותם זה רק האופציות יום מעלים בנקים מורידים בזק וכו
    סגור
  • ולהרוויח כמוהם. למה אתה מתעצל.
    אז נסה להיות שחקן 30/08/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צחקת כאן על אנשים חלשים וחילקת להם תרופות אז אני רואה שהכלכלה שלך מתהפך בגלל שהייתי רע עד גרוע
    סגור
  • 6.
    בורסה פח
    חני 30/08/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגיל דשדוש הגנבים מחזיקים את השוק ולא יתנו לעלות וכל טריגר יחפשו להוריד בקיצוניות כמו שאמרתי להצטייד בפוטים אפילו שהם ירדו גם במינוס אפשר לעשות כסף
    סגור
  • 5.
    מדטרוניקס מממשת את השלב השני! (ל"ת)
    מזור - טיסה נעימה!!! 30/08/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    לא נעים
    ספיר 30/08/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נוח לקבל ביקורת ביזפורטל אבל הכותרות של הכתבים שלכם ממש בושה
    סגור
  • 3.
    מזל שבארהב מווסתים (ל"ת)
    קרובי 30/08/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש להם מחזור חודשי והוא אדום אדום אש. (ל"ת)
    רחוקי 30/08/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    צריך לרסס את קיים צ'וק - למען העולם כולו (ל"ת)
    טל 30/08/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לבל
    צריך? 30/08/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה שכתבת זה לא השם שלו. אז את מי אתה רוצה לרסס קטנצ'יק?
    סגור
  • קח מרסס ולך תרסס אותו.
    צריך? 30/08/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מי אתה מציע שיעשה את העבודה עבורך? להציע פתרון מטומטם לא עולה כסף. נכון?
    סגור
  • 1.
    דווקא עם פער חיובי קל. שום עניין. (ל"ת)
    קמהדע 30/08/2017 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור