סגירה יציבה בבורסה: מדד המעו"ף ללא שינוי מהותי, איידיאו זינקה 10.5%

המניות הבולטות: פורסייט טסה 12.3%. מניות פועלים ולאומי נחלשו כ-1.6%. נייס קפצה 1.9%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים  המובילים בבורסה בתל אביב סגרו היום ביציבות עם נטייה לעליות קלות. המעו"ף סגר ללא שינוי מהותי (התחזק 0.03%). ת"א 90 עלה 0.5% ומנגד מדד הבנקים יורד 1.5%. נציין כי בשעת המסחר האחרונה, המדדים באירופה נסחרו בעליות קלות, בעוד המדדים בוול סטריט רושמים מגמה מעורבת. 
בולטות בת"א: מניית איידיאו 0% איידיאו 6,764 0% איידיאו בסיס:6,764 פתיחה:6,764 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-10.5% במחזור ענק של 104 מיליון שקל - הגבוה בת"א. נזכיר כי שיכון ובינוי פרסמה בשבוע שעבר הצעת רכש ל-10% ממניות איידיאו לפי מחיר של 56 שקלים למניה. (לכתבה בעניין)
מניית פורסייט 0% פורסייט 210.2 0% פורסייט בסיס:210.2 פתיחה:210.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה עם זינוק של 12.3% על רקע הודעה. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.32% מדד ת"א 35 1,521.18 +0.32% מדד ת"א 35 בסיס:1,516.37 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,057.4 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,056.76 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היום היה דל יחסית ועמד על כ-830 מיליון שקל בלבד.
אתמול בתל אביב המדדים סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, כאשר המעו"ף איבד 0.3% ונסחר מתחת לרמה של 1,400 נקודות.
נזכיר כי בשבוע החולף מדד ה-S&P500 עלה 0.75%. הדאקס הגרמני נותר השבוע ללא שינוי (מינוס 5.6% מהשיא שנקבע לפני יותר מחודשיים). הניקיי היפני השיל 0.1% השבוע והשלים ירידה של כמעט 4% בחודשיים האחרונים.
הבוקר באסיה שנחחאי זינקה בכ-1%, הניקיי נסגר ללא שינוי וכך גם הבורסה בהונג קונג.
מניות במרכז
נכסים ובנין 0% נכסים ובנין 27,700 0% נכסים ובנין בסיס:27,700 פתיחה:27,700 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 2.55% לאחר שפרסמה את תוצאות הרבעון השני לש השנה ורשמה עלייה בהכנסות מהשכרת נכסים. (לכתבה המלאה)
הפיטורים ב טבע +0.66% טבע 7,630 +0.66% טבע בסיס:7,580 פתיחה:7,630 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ההסתדרות עצרה אתמול את הליכי הפיטורים של 150 עובדים ושלחה את הצדדים לשולחן הדיונים.המניה נפלה 2.6%.
מניית נאוי 0% נאוי 1,758 0% נאוי בסיס:1,758 פתיחה:1,758 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-4.6% בהמשך לקפיצה של 3.5% אתמול.
קסטרו 0% קסטרו 9,288 0% קסטרו בסיס:9,288 פתיחה:9,288 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה בעוד 0.25% לאחר עלייה של 2.9% אתמול עם פרסום תוצאות הרבעון.
צירון 0% צירון 58.5 0% צירון בסיס:58.5 פתיחה:58.5 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת במתן שרותי יעוץ ויזום עסקאות בתחום בתי זיקוק, זינקה ב-13% לאחר שדיווחה על אבן הדרך המשמעותית ביותר להקמת בית זיקוק בניגריה. קונסורציום החברות, אותו מובילה חברת-הבת אמבר אנרג'י קיבל את היתר רשות משאבי נפט הניגרית, לשינוע בית הזיקוק ממקום אחסונו הנוכחי בצפון קפריסין אל שטח האחסון המיועד בפורט הרקורט שבדרום מערב ניגריה.
פלסאון תעשיות 0% פלסאון תעשיות 14,740 0% פלסאון תעשיות בסיס:14,740 פתיחה:14,740 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה בעוד 1.2% לאחר קפיצה אתמול ב-3% בהמשך לזינוק של 9.15% ביום חמישי האחרון על רקע הדו"חות הטובים לרבעון. (לכתבה המלאה)
גם מיטרוניקס 0% מיטרוניקס 1,709 0% מיטרוניקס בסיס:1,709 פתיחה:1,709 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה בעוד כ-1.3% על רקע הסנטימנט החיובי שנרשם בימים האחרונים במניה מאז פרסום הדו"חות. אתמול זינקה המניה ב-4.47%.
מנכ"ל ברן 0% ברן 719.9 0% ברן בסיס:719.9 פתיחה:719.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גיורא גוטמן הודיע על רצונו לסיים את תפקידו עד סוף השנה. 
אלרון 0% אלרון 1,411 0% אלרון בסיס:1,411 פתיחה:1,411 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה לכנס אסיפת בעלי מניות במסגרתה היא תבקש לאשר את מינויו ל בני גנץ הרמטכ"ל לשעבר כדירקטור חיצוני בחברה. (לכתבה)
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    מוכר הכל (ל"ת)
    קוצ'וק 28/08/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    טאואר
    משה 28/08/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ותודה $$$$$
    סגור
  • 15.
    וטבע בשלה..
    שימו לב היטב היטב.. 28/08/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    55 0
    גולשת נכון לרגע זה גם בארץ גם באמריקה. אין לה תחתית? אז מתי שקנית אותה בהפוכה מאז למעלה משנתיים וחצי ואפילו אתמול...אתה מורווח כל הדרך. לאר זכוא לי מקרה דומה ועוד בחברה כמו טבע ולא בקקמייקה..
    סגור
  • 14.
    החוזים כהרגלם
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    28 0
    נידחפו מעלה מעלה?? אז נידחפו!!
    סגור
  • 13.
    לא ראינו לא שמענו לא טעמנו לא הרחנו לא מיששנו...
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אז מי אשם לכם. לימדו להבא...
    סגור
  • 12.
    בקשר לקלמנטינות...?
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    22 0
    תם ונשלם נגמרה העונה. בשנה הבאה הקלמנטינות יהיו בררה אם בכלל יהיה יבול.
    סגור
  • 11.
    בהצלחה לתושבי תבל הטובים..גם הפחות טובים יהיו בעניין. (ל"ת)
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • 10.
    שלא יעבדו עלייכם..
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    31 0
    הכל מוחלט וסגור. ולא רק בעניינים בורסאיים..אבל היום בעיקר כן בורסאיים. לא לפספס.
    סגור
  • 9.
    היום הזדמנות של פעם בדור... (ל"ת)
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 8.
    יתכן שגם לא בשדות הכלכליים אבל יהיה קשר עקיף בין הדברים (ל"ת)
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    39 1
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    בין השעות 16:26PM עד 22:49PM
    שימו לב היטב היטב... 28/08/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יתרחשו ברחבי הגלובוס בבורסות ברחבי העולםמספר דברים אדירים ומשונים ביותר שלא ראינו זה הרבה שנים. מי שיקלוט ויקרא על השורות וביינהן יוכל להייטיב מצבו בהרבה...
    סגור
  • 6.
    נשאר עד חודש בלבד להודעת FDA. בהצלחה! (ל"ת)
    כיטוב פארמה 28/08/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 5.
    ויההיו עליות החודש בסדר אז אתם חושבים וזה לא
    אתם חושבים הכל טוב 28/08/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מה אצתם חושבים סתם שאלתי אתם תירו מה זיגדון אומר חכם הכל הולך לכפרות
    סגור
  • 4.
    מה קורה שם? (ל"ת)
    מה עובר על רציו? 28/08/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שטויות אני לא מתרגש
    פאטיס 28/08/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעשו חשבון היטב כמה הירווחתם נגיד ב10 שנים אחרונים וכמה אתם עכשיו. אני הירווחתי ב10 שנים אחרונים 70 אחוז על קרן 100.000 שקל. אז אני שמור ואה=ני עכשיו בדרך להפסיד מהשיא 50 אחוז. אז מה יא גלמים. מצבי לא מעולה? 70 אחוז שהירווחתי לא הרבה יותר גדול מ50 אחוז שהיפסדתי מאחורי זה? תעשו חשבון לבד .70 פחות 20 אז יש לי ביד 20 אחוז מה רע? אני מבסוט ואני גם יודע שכל ירידה לצורך עליה אז אני בטוח במצבי
    סגור
  • אתה לא משהו בחשבון... (ל"ת)
    שי 28/08/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני באמת לא משהוא בחשבון
    פאטיס 28/08/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל בלספור כסף אני משהוא משהוא שאני מגגיעה לחמש ממליון שקל אני מפסיק כי אני מתעייף כל יום וכל היום לספור וכל יום מצטרף עוד איזה עשר אלף לחשבון ואני מחזיק הכל בבית לא לתת לבנק לגנוב אותי. ואני גם מתעייף מאד כי כל החמש מליון במזומן בשטרות עשרים שקל. אבל עשיתי שטות היה לי איזה 200 שקים של חמש מאות שקל ושמרתי הכל בביית וזה מהחנות ירקות שלי. עכשיו באתי לבנק אמרו לי לא שווא חתיכת נייר כי היו שקים אם תאריך אפילו מעשרה שנים והיו גם שקים במליונים אבל בלירות והכל הלך כפרה ככה שמרתי הכל בבית איזה שלושים שנים איזה פדיחות
    סגור
  • 2.
    אליום מדיקל
    אליום מדיקל 28/08/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש פה נוהל קבוע שכמעט כל יום עובד... על הבוקר מורידים את המניה בכח ... ואז אוספים את האופציות והמניה וחוזר חלילה... בנוסף לדעתי אליום דוגמא טובה לסוג של התעלמות (לא עניינית) של השוק מסיבות כאלו ואחרות... בדיוק כמו שקרה באקסלנז. אליום התקדמה בצורה מושלמת מבחינתה גייסה כספים בקלות על ידי בעלי עניין ועדיין מוסדיים ומשקיעים לא ממש קונים.
    סגור
  • יש בליעות נקווה לטוב שיבואו מוסדיים ומשקיעים בהצלחה (ל"ת)
    שמעה אותך 28/08/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בדרך לשער 4500. אחכ דילול המשקיעים במניה
    טבע 28/08/2017 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אין ברירה או לסגור את החברה. למכור בחלקים או עם החוב. ומי שחושב אחרת יקבל את מקרה אפריקה. פגר מת לא קם לתחיה.
    סגור
  • טבע
    אלי 28/08/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 6
    עוד לא להספיד את טבע יש לטבע שטחי נדלן בכפר סבא ובפתח תירווה וגם בחיפה ברמת חובב בנתניה ברמלה [מיפעל] לא לנדלן וגפ בחול יש לטבע משאבים לא הכל זה הקופקסון יש גם בצנרת פיתוחים ומה עם הגנריקה שנרכשה מאלרגן ועם הייצור במכסיקו בברזיל בהודו בהונגריה בפולין בארצות הברית עצמה בישראל ועוד ועוד אז לא להספיד את טבע נכון יש קשיים כרגע אבל עם הכסף הזול טבע יכולה להרשות לעצמה למחזר הלוואות שלקחה ולוקחת חוץ מחלוקת דווידנד היא תתאושש ותחלק בעתיד את מה שתוכל אז לא להתיאש מטבע הכל יסתדר צריך רק זמן כי טבע חיה נושמת ובועטת ותתאןשש תוך שנה שנתיים תראו שאני צודק
    סגור
  • מי זה הגאון שכותב את זה