ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף איבד 0.3%, טאואר ירדה 2.7%

קסטרו זינקה 2.9% אחרי הדו"חות. פורסייט קפצה 5.3%. מיטרוניקס זינקה עוד 4.5%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה במגמה מעורבת במחזור נמוך כיאה לסוף אוגוסט, כאשר המעו"ף איבד 0.3%, מדד ת"א 90 עלה 0.3% ומדד הבנקים קפץ 0.6%. מניית טאואר ירדה 2.7% במחזור השלישי בשוק. טבע ירדה 0.76% ולאומי ללא שינוי במחזור הגבוה בת"א. בזק עלתה כ-1% אחרי שקפצה מעל 4% ביום המסחר האחרון ברקע לדו"חות. 
מדד ת"א 35 -0.02% מדד ת"א 35 1,417.07 -0.02% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:163,019,725 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.28% מדד ת"א 90 1,081.02 +0.28% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,079.65 תמורה:41,910,722 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-367 מיליון שקל בלבד.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור קל. טבע חזרה עם פער שלילי של 1.4%, מיילן עם פער שלילי של 0.7% ופריגו עם פער שלילי של 1.1%. עוד נציין את טאואר שחזרה עם פער שלילי של 2.8%, את סודהסטרים שחזר עם פער שלילי של 1.2% ומנגד את קמהדע שחזרה עם פער חיובי של 4.4% אחרי שדיווחה על קבלת אישור FDA לתרופה שפיתחה למחלת הכלבת.
עונת הדו"חות בת"א מגיעה השבוע ליישורת האחרונה עם לא מעט דיווחים מעניינים. בין היתר, שופרסל וקסטרו פרסמו הבוקר, קבוצת דלק ובנק מזרחי טפחות יפרסמו ביום שלישי.
תשואות בת"א: בשבוע החולף רשם המעו"ף עלייה מזערית של 0.1% כאשר מתחילת החודש המדד נמצא במינוס 3.5% (בעיקר בשל ההתרסקות במניית טבע). מדד ת"א 90 עליה 0.66% בשבוע החולף ומתחילת החודש ירד 0.4%. מדד ה-SME60 (לשעבר יתר 50 צלל 2.7% בשבוע החולף והשלים נפילה של 5.2% החודש (מינוס 13% תוך קצת פחות מ-3 חודשים. מדד הבנקים אמנם ירד 0.4% בשבוע החולף אך מתחילת החודש עלה המדד 2.8% לשיא כל הזמנים. מדד שבלט בשבוע החולף הוא מדד הנדל"ן שעלה 1.2% והשלים עלייה של 1.75% מתחילת החודש.
תשואות בחו"ל, מדד ה-S&P500 עלה 0.75% בשבוע החולף. הדאקס הגרמני נותר השבוע ללא שינוי (מינוס 5.6% מהשיא שנקבע לפני יותר מחודשיים). הניקיי היפני השיל 0.1% השבוע והשלים ירידה של כמעט 4% בחודשיים האחרונים.

מניות במרכז:
שפיר הנדסה +0.17% שפיר הנדסה 1,177 +0.17% שפיר הנדסה בסיס:1,175 פתיחה:1,178 גבוה:1,179 נמוך:1,175 תמורה:31,639 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה הבוקר בצעד מפתיע על כניסתה לתחום הנפט וגז עם רכישת נתח משותפות גבעות עולם. (לכתבה המלאה)
מניית טבע +1.06% טבע 4,655 +1.06% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,687 נמוך:4,635 תמורה:4,622,585 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 0.8%. ביום חמישי איבדה המניה 2.2% ברקע להמלצה דובית מאוד מצד קרדיט סוויס כאשר מתחילת החודש איבדה המניה 48.8%.
מניית נאוי +0.33% נאוי 1,811 +0.33% נאוי בסיס:1,805 פתיחה:1,805 גבוה:1,819 נמוך:1,810 תמורה:62,763 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 3.5% הבוקר לאחר שצללה 16% ביום ד' אחרי שהודיעה על ביטול הדיבידנד והתאוששה רק 0.6% ביום ה'. ביום ה' בערב הוציאה החברה הודעת הסבר לעניין ביטול הדיבידנד כאשר בין היתר נכתב כי "ביטול מדיניות הדיבידנד נועד לאפשר לחברה להגדיל את היקפי פעילותה תוך חשיפה ללקוחות חדשים בעלי איתנות פיננסית גבוהה יותר ופוטנציאל סיכון נמוך יותר, תוך שמירה על המרווח הפיננסי של החברה בעסקאות עם לקוחותיה".
מניית פרוטרום +1.41% פרוטרום 28,800 +1.41% פרוטרום בסיס:28,400 פתיחה:28,430 גבוה:28,840 נמוך:28,430 תמורה:8,626,276 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 0.3% לאחר שזינקה 3.4% ביום חמישי לשיא כל הזמנים אחרי שדיווחה על רכישת נתח נוסף בחברת אנזימוטק וכוונה לפרסם הצעת רכש מלאה.
מניית קמהדע -0.72% קמהדע 1,660 -0.72% קמהדע בסיס:1,672 פתיחה:1,652 גבוה:1,670 נמוך:1,652 תמורה:123,295 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 5.5% אחרי שדיווחה ביום שישי על קבלת אישור FDA לתרופה לטיפול בכלבת - לכתבה המלאה
שופרסל +1.6% שופרסל 2,225 +1.6% שופרסל בסיס:2,190 פתיחה:2,192 גבוה:2,229 נמוך:2,192 תמורה:1,119,332 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.16% אחרי פרסום תוצאותיה לרבעון השני בהן חשפה ירידה קלה במכירות מחנויות זהות. (לכתבה המלאה)
קסטרו +1.79% קסטרו 13,060 +1.79% קסטרו בסיס:12,830 פתיחה:12,830 גבוה:13,170 נמוך:12,980 תמורה:7,472 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 2.9% אחרי פרסום תוצאות הרבעון השני הבוקר. (לכתבה המלאה)
פלסאון תעשיות +0.77% פלסאון תעשיות 18,230 +0.77% פלסאון תעשיות בסיס:18,090 פתיחה:18,150 גבוה:18,370 נמוך:18,150 תמורה:251,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה בעוד 3% אחרי זינוק של 9.15% ביום חמישי האחרון עם פרסום תוצאות חזקות לרבעון ולמחצית השנה. (לכתבה המלאה)
מיטרוניקס +1.19% מיטרוניקס 1,616 +1.19% מיטרוניקס בסיס:1,597 פתיחה:1,599 גבוה:1,625 נמוך:1,596 תמורה:490,119 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה עוד 4.5% אחרי תוצאות חזרות שפורסמו בשבוע שעבר. (לכתבה המלאה)
 
תגובות לכתבה(44):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    טבע
    הרוזן 27/08/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 17
    אם צדקתה שכתבתה על מניית טבע הרי כל יום יש קונים רבים שרוכשים את המנייה. מה יש כל כך הרבה טיפשים שרוכשים במחירים האלו?
    סגור
  • 22.
    אינסוליין
    ביומד 27/08/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שקורה שם משהו טוב. בתיקווה שהודעה טוב תציף ערך. (לא ממליץ, שווה בדיקה).
    סגור
  • 21.
    ניראה לי שחירטטו לנו ת'ראש
    היי לגמעה 27/08/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שכל עליה לצורך עליה וחוזר אבל גם כל ירידה לצורך עליה. אז הלכתי לז'ורז'ט החכמה של השיכון והיא אמרה לי תשמע ביטון..כך אמרה כי שמי ממש ביטון..מה שנכון שכל ירידה לצורך ירידה תשמע בני כך היא אמרה למרות שאני הבן של ג'יזל אבל אמרה כך כל..... ירידה..... לצורך ......ירידה...........................!!!!!!!¡!!!!!!!
    סגור
  • 20.
    מניות הגז רציו
    דני 27/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מניות הגז דלק קידוחים ורציו מתרסקים קידוחים חילקה כאילו דבידנד מדובר בבלוף גדול אין גז מדובר בנוכלים ממש בושה וחרפה למדינה הזאת אסור להשקיע בבורסה הזאת
    סגור
  • 19.
    לחברי/אחי איציק או 100
    ד"ר אברטון ..ברקלי 27/08/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אנוש מתאים מאד ובא מאנושיות..המשך כך במבי.. קושקוש.. ובנוסף: אני מבחין ש"הכוכבות" שלכם : מאיילאן. טבע. פריגו. אופקו. ממשיכות "בתלם" שיעדתם להן. מה ניסגר עם ארבע המופלאות הללו לשעבר?? עוד מעט ניגמרות. הסתכלנו על קו ההתחלה מלפני שנתיים וחצי ויותר שהיו בשיאן..אכן..כל יום וכל שבוע וכל חודש ולמעשה בכל רגע נתון היה כדאי להיכנס בהפוכה שלכם. גם התגברותכם על מקללים בצידי הדרכים הייתה באלגנטיות ושקט נפשי. תבורכו אחים.
    סגור
  • 18.
    אל תשחזרו את ההיסטוריה אנו לא מטומטמים
    למערכת מאנוש 27/08/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    38 0
    בקשר ל אס +פי המדד האמריקאי הייתם כולכם נופת צופים והלל ושבח בלי שום סיכוי לסיכון במה שאתם חושבים כמו רק למעלה וכל ירידה לצורך עלייה. האיש שלכם החכם באמת שפך מילות ומושגי שבח על המדד שהביא ממקומות אחרים כמו מזירת האיגרוף וגבהים באטמוספרה. אינכם יכולים עכשיו ליפייף את הדברים הלא כל כך נכונים ששפכתם לבור הזבל של ההיסטוריה. אבל אינכם יחידים..99.99 אחוז מהציבור וכל הגאונים והיועצים והמנהלים והידענים והטכנאים ועוד ועוד ריפדתם את העתיד לצורך קליטת הרק למעלה וכסף על הריצפה. אל תתחילו עכשיו עם פיק בירכיים לשנות את דעותיכם המוצקות והבלתי ניתנות לשינוי. הגידו בפרוש חשבנו כך וכנראה נסחפנו וטעינו ואל תספרו בובקס כמו כולם.כנראה המצב יהייה גרוע מאד ו 99.99 פיקששו. ורק 0.01% זעקו מרה המלך הוא ערום ועכשיו עוד נוסף מלך נוסף שהוא לא רק ערום..הוא מסוכן לעולם ולעצמו.
    סגור
  • 17.
    תמיכה חזקה ב85 לא לפספס היעד 120 (ל"ת)
    אליום 27/08/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • היעד המרכזי
    היעד המרכזי 27/08/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היעד לפי אנליזה של אדיסון הוא קרוב ל 200 !!
    סגור
  • 16.
    חברת הפניקס
    שמואל 27/08/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה נכון שהולכים לקנות אותה..
    סגור
  • 15.
    הפניקס
    גאון 27/08/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח ויציב.
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    רק במדינת ישראל החזיר םטרבורגר ממשיך בתפקידו למרוות השמ (ל"ת)
    החזיר פטרבורגר 27/08/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    טבע
    הרוזן 27/08/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בסוף שבוע שעבר רכשתי מניות טבע, גם מחר אצבור עוד מניות טבע היות וגם אם עוד קצת תרדנה לא יהיה הפסד מכיון שבעתיד הלא רחוק הם יעלו
    סגור
  • היו חכמים אבל תמימים כמוך מ 71 דולר
    אנוש 27/08/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    38 1
    ומטה כל הדרך או לחילופין 25.000 בארץ..זה לא ייגמר עד שזה לא יגמר.
    סגור
  • טבע
    הרוזן 27/08/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תווכך שאני צודק ועכשיו זה הזמן לרכוש מניית טבע
    סגור
  • או במילים אחרות
    אבא של הרוזן 27/08/2017 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ״בבקשההההה תקנו ממני את טבע כי אני תקוע איתה הפסדתי כבר את התחתונים״
    סגור
  • 12.
    שעמום
    אני 27/08/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יהיה יום משעמם מאוד בבורסה היום
    סגור
  • לאני
    אנוש 27/08/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    30 1
    איזו קביעה טפשית. מי אמר שצריך להיות מעניין כדי להרוויח ים..בשקט ובתחבולות תעשה לך מלחמה. וגם..עיר גיבורים עלה חכם וירד עז מבטחה. וגם...המעז מנצח...וגם...את הקשה אנו עושים מייד..את הבילתי אפשרי לוקח קצת זמן.
    סגור
  • בתחבולות..ממש לא של דובדבן.. (ל"ת)
    א נוש 27/08/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 11.
    אין אין חגיגה בלי בלי ירידות.... (ל"ת)
    למשה טאואר 27/08/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 15
    סגור
  • חבוב הקינאה הורגת
    תלמד לפרגן 27/08/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בטאואר זה רק מימוש , משקיע נבון לטווח ארוך ינצל את הירידות לקנייה ולדעתי יראה ברכה בהשקעתו .
    סגור
  • טאואר
    משה 27/08/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    9 4
    יש חגיגה במימוש רווחים !!! והלאה לקנות בירידות תענוג
    סגור
  • וגם אולי אילנית המירשעת (ל"ת)
    זאת בלה הפוסטמה הזקנה 27/08/2017 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אביליטי
    שרון 27/08/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשך טיסה נעימה לכלל המחזיקים
    סגור
  • 9.
    ניתוח טכני למניית פוינטר - נראית טוב האם שווה
    מיכל 27/08/2017 07:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר בבקשה לנתח את פוינטר בהקדם
    סגור
  • פוינטר מניה חזקה
    ברוקר תותח 28/08/2017 02:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל אחרי בדיקה פוינטר מומלצת בחום. יעד מינימלי 6500
    סגור
  • 8.
    ירידות בטבע + המשך מס 25 אחוז=בורסה יוק (ל"ת)
    יעקב 27/08/2017 06:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    מסביב לאפס
    אני 27/08/2017 04:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדד המעוף ״יטייל לו סביב האפס״ הקולים והפוטים ישחקו
    סגור
  • 6.
    שבוע מימוש אדום בחו״ל לפנינו.
    עודד 27/08/2017 00:48
    הגב לתגובה זו
    4 7
    תא 35 מחר בפתיחה מדשדשת אדומה וסיום אדום מעל חצי אחוז עם הפנים ליום שני אדום.
    סגור
  • איזה אדום ואיזה מחר מחרתיים
    ננוש 27/08/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אני רואה שחור בעיינים 3 שנים קדימה.
    סגור
  • 5.
    יאללה פוינטר לשיאים חדשים
    פוינטר 26/08/2017 23:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארביטראז חיובי של 3 אחוז וזה יפה כי פותחת בשיא כל הזמנים. קדימה תעלי עוד יעד קרוב 6500 נקודות. בקללללל
    סגור
  • 4.
    בנק לאומי וחקירות
    פועלים 26/08/2017 23:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כיצד יש להעריך את ההודעה המתפרסמת היום על חקירות ראשיו הקודמים ? האם מניית הבנק מצטרפת לבלוק השלילי במדד המניות ?
    סגור
  • 3.
    מחר אל על ממריאה למעלה
    עידו אנליסט 26/08/2017 21:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    התמחור המנייה של אל על הגיע לשפל ומחר לפי חישוב ה FFo וה SMA הממוצע תחל בעלייה, שימו לב שמעבר לניתוחים הטכנים אל על קיבלה את מטוסי הדריים ליינר ותפתר מהמטוסים הישנים שגרמו לכלל העיכובים עקב תקלות. * ראו באמור כהמלצה בלבד *
    סגור
  • אל על במגמת עלייה
    נדב 27/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניה טובה! לפחות 260 תוך שבוע.
    סגור
  • 2.
    מה כוונתכם פתיחה ביציבות?
    ינקל 26/08/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עליות או ירידות? אתם הרי יודעים על הדיוק מה יקרה. אז שתפו אותנו בבקשה שגם נרוויח כמה לירות.
    סגור
  • 1.
    שחיקה חזקה של אופציות המעוף הסטיות בשמים. (ל"ת)
    מני 26/08/2017 20:57
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • צודק. גם הויקס קרס בשמונה אחוז. (ל"ת)
    צחי 27/08/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה כל המלל המוזר שאתם שופכים למעלה?
    אנוש 27/08/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    26 1
    זורקים לאוויר מילים לא ברורות כאילו אתם כת סודית או אליטת הבורסה שרק מרוויחים והידע משפריץ לכם מהאוזניים. אז בואו ואגלה לכם את האמת שאתם יודעים ומסתירים...כולכם עם הראשים הגדולים והמפוצצים במילים מסובכות וטכני ואמה ודונייא...כן ..כולכם מופסדים יופי יופי ונהנים להתדיין ביינכם במילים גבוהות שאנו עמך לא מבינים. אז אגיד לכם מה אני כאיש פשוט עושה ומרוויח...: בניתי תיק השקעות אולטימטיבי לפחות לדעתי ואף מומחים שבדקו זאת!!!!!אני מרוויח על הקרן קצת מאד..סך הכל 0.1% ליום. אבל כל יום רצוף ..לא יותר ולא פחות. זה נראה כלום נכון? אז אני מרוויח את ה0.1% כל יום כולל שבתות וחגים רוצה להגיד 365 ימים בשנה. עכשיו הקשיבו היטב: כל יום . ה0.1% אחוז מצטרף לקרן ורץ ליום שאחריו (לדוגמא קרן 1000)כ 1001 שקל וכך הלאה 365 ימים. העלו בריבית דריבית 1000 שקל קרן עם כל יום עליה של 0.01 365 פעמים ותיבהלו מהסכום שקיבלתם. הבנתם??!!??וזה בל הטכני והמילים המפונפנות שאתם מדברים ביינכם ואז מפסידים כל הדרך. המוני עמך ומדענים וכלכלנים וחשבונאים ומנהלי כסף גדול רצים אחרי לקנות בכל סכום את התורה. אני יושב בצד ומחייך ...
    סגור
  • היכן שנפלט 0.01 הכוונה ככתוב 0.1. (ל"ת)
    א נוש 27/08/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • נכון שהסטיות גבוהות, אבל יש עוד כמעט 5 שבועות
    אחד מהעם 27/08/2017 02:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד הפקיעה. בהתחשב בזה אני לא צופה שחיקה חזקה דווקא מחר.
    סגור
  • זה לא סטיות גבוהות
    אני 27/08/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    13 וצפונה זה גבוהות.
    סגור
  • מה אתה מבלבל את המוח???
    אני 26/08/2017 23:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה שטויות במשפט אחד?: הסטיות ממש לא בשמיים והתטא נמוכה בתחילת חודש. עוד חרטטן שלא מבין מהחיים. לך תמלא לוטו אולי ייצא לך משהו.
    סגור
  • מה זה
    ננוש 26/08/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אומר בעברית? טוב? לא טוב? יעלה? ירד?
    סגור
  • כולכם סוטים
    ננוש 27/08/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אולי כבר יקום מישהו ויכתוב בעברית את כל הסיפור שלכם כאן. מה אתם מתקשקשים כאן על סטיות ואנחנו לא מבינים כלום.
    סגור
  • אז לך ותלמד
    אני 27/08/2017 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה לא תפסיד כסף
    סגור