11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.8% וסגר בנמוך היומי, מדד הבנקים צלל 2.3%

מניית נאוי התרסקה 15.6% במחזור ענק. בזק ירדה 3.6% לקראת הדו"חות מחר. אלקטרה זינקה 5.6%

 |  35
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות בלחץ הסנטימנט השלישלי מעבר לים, כאשר המדדים בוול סטריט נסחרים בירידות של עד 0.37% אחרי הקפיצה אתמול. מניית נאוי צללה 15.6% במחזור הגדול בשוק. מדד המעו"ף איבד 0.8% - הנמוך היומי, ומתחת לרמה של 1,400 נקודות. מדד הבנקים צלל 2.3%. מדד SME60 ירד 1.3%. 


בלטו בת"א: פרוטרום עלתה 3% לשיא כל הזמנים. בזק צנחה 3.6% לקראת הדו"חות מחר. פועלים איבדה 2.9% ולאומי ירדה 2.1%. טאואר עלתה 2% ופועלים איביאיי התרסקה בעוד 17.6%.

  מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר הסתכם ב-1.08 מיליארד שקל.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה הבוקר חיובי בשיעור של 0.2%. טבע חזרה עם פער חיובי של 0.5%, מיילן עם פער חיובי של 1.65% ופריגו עם פער חיובי של 0.8%. עוד נציין את אופקו שחוזרת עם פער חיובי של 0.8% ואת טאואר שחוזרת עם פער חיובי של 0.3%. לעמוד מניות ארביטראז'

מניות במרכז

אלקטרה (-0.49%) אלקטרה 82,680 -0.49% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלקטרה בסיס:83,090 פתיחה:83,090 גבוה:83,560 נמוך:81,020 תמורה:2,069,916 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה 5.4% אחרי הדו"חות. החברה רשמה עלייה של 25% ברווח הנקי ברבעון. (לכתבה המלאה)

נאוי (+1.24%) נאוי 1,959 +1.24% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נאוי בסיס:1,935 פתיחה:1,935 גבוה:1,962 נמוך:1,935 תמורה:1,398,085 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה כאמור במחזור הגבוה בשוק לאחר שביטלה את מדיניות חלוקת הדיבידנד - לכתבה המלאה

אורביט (+2.29%) אורביט 820.7 +2.29% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אורביט בסיס:802.3 פתיחה:802.3 גבוה:833.8 נמוך:799.9 תמורה:116,047 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  נפלה 4.5% לאחר טיסה של 55.6% אתמול עם הדיווח על המכירה לפימי.

ברן (-0.15%) ברן 861.4 -0.15% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ברן בסיס:862.7 פתיחה:871.9 גבוה:871.9 נמוך:850 תמורה:221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה על הכנסות של 175 מיליון שקל, גידול של כ-4% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 שלומי 23/08/2017 22:44 מעפונקים
שחקני מעוף לא היה מתאים להם מעל1400 פקיעה יותר מדיי שקוף
17 אריאל 23/08/2017 21:46 מחר סאני טסה - מסכנים הדבילים שמכרו
חברים גלקסי נוט 7 יצא לשוק היום.כל מי שמכר הולך לאכול זמבורה.המניה מחר טסססה
16 Yuh 23/08/2017 21:02 Fvvh (ל"ת)
15 עירית 23/08/2017 18:45 מעוף ללא מעוף (ל"ת)
14 אייל 23/08/2017 16:48 טבע מתחת ל6000
כמה זמן לוקח לאתר מנכ"ל עד שהוא יגיע כבר לא יהיה את מה לנהל כל יום יורדת ויורדת לאן הגעת טבע המלכה של אחד העם בזמנו כואב הלב.
13 טאואר 23/08/2017 16:13 היא הוכחה שאין ערך להמלצות אנליסטים . המליצו והיא
לא זזה. כי הבורסה מתה מאז טרכטנברג. אין כלום ולא יהיה כלום. כה אמר ביבי וצדק (לפחות בבורסה)
12 שוקרון 23/08/2017 15:39 בחייאת. לא מבין למה אוכלים לנו את הכבד.
אמרו הכל טוב אמרנו אמן. אמרו כסף על הריצפה אמרנו אמן. אמרורק למעלה אמרנו אמן אמרו טבע וגבעות אמרנו אמן לא מבין אבל מצד שני אני יודע שאני לא לבד ו99.99 מהציבור הכולל אוכלים לקרדות כמוני ואני אפילו לא כועס על עצמי ברצינות שאמרו לי לך הבייתה יש מבולת ואני הייתי חזיר. מה לעשות נצטרך למכור האוטו והבית ונישן בסבבא בחוף מציצים בים. זלדה שלי רצתה לכרתים אז אקח אותה באוטובוס ליפו. מה לעשות שאני חמור גארם כמו כולם. ואני יודע שיש בעולם ובעיקר בארץ 0.01 מהציבור שהיו והם ויהיו חכמים ושתו ל99.99 אחוז את כל הג'ובות עם קשית. הם בטח שכנטוזים מנייאקים אבל אני לזכור אמרו תיברח תיברח אז אמרתי להם לכו צחפשו מי ינענע אותכם ותיקחו כדור צהוב אם פסי תכלת ולא לשכוח וגם שלחתי אותם כמו מנייאק למות ביסורים למה שיקרו יענו שצריך לברוח האשכנזים החארות וגם כל היועצים והטכנאים של כל ירידה לצורך עליה ואני רואה כל ירידה לצורך ירידה אחוששלוקי והעיקר אני מבסוט שקניתי טבע מלכת המדינה ומניית העם ויחד אם כולם והפנסיות והקופות אכלו לנו 20 אחוז מההשקעה ימותו הקנאים אחוששרמוטא
שוקרן האשכנזי 23/08/2017 19:47 אין על האשכנזים
כרגיל האשכנזים אשמים בהכל. נשמה שזה מגיע ממך זה עובר כאילו כלום לא קרה.
פראיירים לא מתים 23/08/2017 17:30 קנה כי אני רוצה לצאת. (ל"ת)
הזקן הותיק 23/08/2017 16:11 לשוקרון כנס כנס
אמרתי לך לא פעם רק פרוטרום וטאואר ועדיין לא מאוחר יש עוד הרבה מאוד למניות אלה עוד לעלות תשמע לי ככה תחזיר את כל ההפסדים ועוד תברך אותי בהצלחה
בסדר זקנצ'יק 23/08/2017 16:39 אבל אתה נותן לי גאראנטי יענו ערבות? (ל"ת)
11 ידעני 23/08/2017 14:32 קמהדע
בוודאות עוברים את האישור fda. התרופה לכלבת קיימת כבר שנים בשוק ומרפאת עשרות אלפי חולים. אין תחרות שוק של מיליונים. תוך שבועיים המניה ב2400 לפחות קדימה להסתעררררר
10 פרופ' אבירם(איצ100) 23/08/2017 10:22 ובנוסף
בארצות שמניתי לאר קיים המונח הימור מחוץ לשולחנות הרולטה ובתי הקזינו. בשוק ההון הם משקיעים ולא מהמרים. ובנוסף לא קיים אצלהם פעילות מטורפת בשווקים.. זאת מילה שאצלהם קשורה לתחום הפסיכיאטריה כמו שצריך להיות ולא לדברי יום יום ובטח ובטח לא לשווקים.
בלה 23/08/2017 17:40 א 100 אתה החתול המת
אותך צריך לזרוק מהקומה ה34 ואולי תשתוק קצת - מאוס
100 23/08/2017 19:10 לבלה..את או חרדית או מעלגיל 87 לפי שמך.
בכל מקרה תבורכי. 1. אין צורך שאשתוק מכייוון שלא אמרתי מילה ששמעת. 2.אני באמת אשתוק קצת..אבל לא הרבה.3.מדוע אני מאוס העלמה?כי אני אומר מה שאני חושב ומבין ואף צודק לצערך? 4.את יודעת העלמה שעל משפט כמו שכתבת כאן ניתן בהרבה ארצות להעמידך לדין על הסתה לרצח..אני צריך לבדוק איך זה כאן. 5.אני כבר זמן רב 100 ולא א100. נתקעת בעבר? 6. האם זיקנתך מביישת את נעורייך? 7. האם תוכלי להיכנס לאחת המעבדות שתיבחרי ותזמיני אותי לבדוק את כמות הIQ שלך שלפני בדיקה אני כבר אומר לך שהוא שואף ל 0.. 8.אם אני החתול המת אז איך אני מצליח לילל כרגע? 9.יש הרבה אנשים מטומטמים בעולם ..אולם יצור בזוי שכמוך פותח את פיו או כותב אלי בפעם הראשונה ואני מיד חש גועל וכבס. 10.נשים כמוך גורמות לשם רע לכל הנשים הנהדרות בעולמנו.
אבירם 23/08/2017 11:38 לאר=לא. (ל"ת)
100 23/08/2017 17:33 הנדון: כבוד הנשיא טראמפ
סילחו לי חברי אוהדי ובוחרי הנשיא הנוכחי. מאז בחירתו ועד אמש הוא כושל כל יום במעשיו ובדבריו וביצועיו. מי שלא ראה ושמע את הנאום האחרון אז אסביר בקצרה: הנשיא זועק לעזרה..כן . זועק לעזרה. הצילו אותי ממוסד הנשיאות ומהאחריות על ארצות הברית והעולם..וכמו כן הצילו אותי מעצמי.....!!! מי שלא הבין או לא מסכים..אני מאחל ומקווה שנהיה קיימים על כדור זה לפחות עד לרגע שהוא יונטש בבהילות..רגע אחרי זה..השמיים הם הגבול. נ.ב: הגנרל עטור האותות..הקשוח והכריזמתי ג'ון פרנסיס קלי הוזעק בבהילות לעשות סדר ואף להורות לנשיא על תיקון דרכיו..לפי ידיעתנו..האיש הנמרץ והקשוח ששום ארוע מאז ומעולם לא השאיר קמט על בגדיו..נשבר..מקלל הרגע שנכנס והוא ואנחנו יודעים למה. עם ישראל חי.
9 גדי 23/08/2017 10:20 פורסייט. נסויים חחח
יעלה פורסייט חברת הנסויים והלא כלום צלילה חופשית כל יום...
8 אבי 23/08/2017 10:19 אורביט ממשיכה לזנק ! (ל"ת)
7 פרופ' אבירם(איצ100) 23/08/2017 10:19 המשך
הבוקר אני רואה בכתבה שכנה ש"ממשלת נורבגיה מבצעת הימור מטורף" וקונה מניות בשווקים. זה ממש הבל ורעות רוח ובלשון החברה קשקשת. אז: הבנק השוויצרי קנה כמויות זניחות עד לפני חודש וחצי . היום ממש לא.לגבי הקרן הנורבגית שקרויה קרן העושר(ואני מוסיף האושר) מבצעת "הימור מטורף "(ראו פיצוצים והתרסקויות ועוד כהנה וכהנה בלשון המערכת וחבריה..)אז..הידיעה מצוצה מהאצבע ואולי הועתקה ממקור אחר בעולם שגם טעה אבל בטוח לא נקט בזו הלשון. זה נכון שעד לפני 30 חודש לערך קנו הנורבגים קנו סכומים לא משמעותיים. מאז פסקו לחלוטין ועברו למכירה איטית שמתגברת בימים אלו וזאת (האיטית ) אף מלווה בחיפוש קדחני של סחורה לשאילה לצורך הליכה נגד הכיוון. אגב שווי הקרן גדול בהרבה מאד ממה שציינתם ושלושים הקרנות בשבדיה נורבגיה הולנד פינלנד דנמרק ששוויין המיצרפי מעל 10 טריליון דולר נמצאות בפוזיציית מכירה מזה מעל שנתיים וחצי כאמור. בנוסף על דברים שכתבנו כל אורך הדרך וגם אמש וגם דוגמא על עליבות ביצועי הCACהצרפתי..הרי ביצועי המדדים השווייצרים דומים לצרפתים ומהיום 3 שנים אחורה הם באזור ה 0 עם נטיה לשלילי ותשואתם 17 שנים אחורה הם שליליים .
עברי(איצ100) 23/08/2017 11:37 לחברי הפרופ' המלומד אבירמוש.
האם מה שהיה אמש בוול זה מה שאומרים במקומותיהם..קפיצת החתול המת? ז"א חתול מת מוטח לריצפת בטון מקומה 34 בניו יורק. הוא פוגע בבטון ומתרומם קלות לפני שנמרח סופית..(סליחה על התאור הלא נעים. היאנקים כך מדברים וברוב חטאי שמעתי גם את הדונאלד מצייץ(מה זה הוא ציפור?) כך. יום טוב.
שליו(איצ100) 23/08/2017 12:20 לעברי שלנו
אכן. העולם עמד אמש משתומם נוכח הנחישות של הקונים שקנו עצמם לאבדון..מה רצו לקנות כאילו שנגמרה הסחורה בעולם? הרי יוכלו אם ירצו לקנות בזול בהרבה הרבה. הם פשוט ניסו למשוך טפשים אחריהם..אולם סיפקו להם במיידי כל ביקושם וכך יצא שהעלו בפארש את המחירים בלי צורך ומטרה. עלובים כבר אמרנו? לא? אז נגיד עכשיו..עלובים. ובל נשכח שבראש המדינה הגדולה והמפוארת עומד הנשיא הטיפש והאומלל שאמריקה טרם ידעה כמוהו. הוא יובילם אלי קבר.
שלו(איצ100) 23/08/2017 16:49 לכרמית מזכירתנו הנהדרת רל"שית שכתבה בשמי
אחותנו. כמה פעמים אגיד לך שלו ולא שליו. את חכמה ויפה ונהדרת אבל מאז שאת עימנו את עושה לי את זה בכוונה...ואני צריך לתקן בפומבי.. LO U DEAR
6 פרופ' אבירם(איצ100) 23/08/2017 09:41 להבדיל מהתלהבות שלכם ושאר האתרים..
השוק בארץ יפתח היום סביב 0 ואף שלילי קלות. נא לדייק ולצאת מהשאננות. גם אירופה לא תשבע נחת.
5 אבי 23/08/2017 09:40 פורסייט כנסו
כמו כל יום 4 אחוז למעלה בפתיחה ו 10 למטה בסגירה.זה כבר ריטואל קבוע.
דניאל 23/08/2017 10:10 צדק גורביץ...
צדק שאמר לא מזמן להזהר ממניית הקזינו הזאת.מי שלא הקשיב אכל אותה.
בוסי 23/08/2017 12:10 גורביץ צודק ב100 אחוז מהמקרים. (ל"ת)
רן 23/08/2017 16:41 היגזמת אני ספרתי גג 96 אחוז צודק (ל"ת)
4 רק אל 23/08/2017 09:37 תקנו מגוריט- הפסד בטוח. כל הכסף הולך למקורבי האוצר
על חשבון אנשים אחרים. הגדילו להם את דמי הניהול וזה על חשבון הרווחים של הצבור. בעוד שמבריחים משקיעים . האוצר נותן למקורבים מתנות בדמות דמי ניהול ובדמות פטור ממס רכישה מבריחים משקיעים פרטיים כדי להשתלט על שוק הנדלן לשכירות. זול זה לא יהיה. כולם שותקים . כמובן שהעיתונאים יתריעו אחרי שהשוכרים יבינו שהם במלכודת של האוצר כי אין תחליף בשוק הפרטי. והשכירות עלתה שם. כחלון רימה את העם . קומוניסט הרסני. ומעניין מי מצדד בו.
מי בכלל 23/08/2017 11:02 חשב על זה
מה זה. נסחר בארץ בכלל
3 קוקי 23/08/2017 09:10 נראה לי זמן לוויתן (ל"ת)
מוקי 23/08/2017 10:59 לקוקי
זה נראה לכם יום יום כבר שנים והולך ברטרו.
2 משה 23/08/2017 09:09 טאואר
תקנו כי winter is coming ואז תיסעו לטייל ביעד אקזוטי
1 יעקב 23/08/2017 08:27 המעוף ינסה כאילו שלמעוף חיים משלו (ל"ת)
אצלהם 23/08/2017 10:57 הכל הולך
עם תאורים שהם מוציאים מעולם הוירטואליה או מנסים להגזים כדי למשוך קונים. לא מבינים שזה דוחה את הקונים לעיתים לאתר אחר ששם הטא מוצא אותו יותר מטומטם ומתברר שבארצנו השפה הקלוקלת תפסה מקום מרכזי בדיווחים.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש