ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הדור הבא ימשיך להשתמש בפייסבוק? זה המחקר שמציע אחרת

בזמן שחברת הענק פועלת להנגיש את הגלישה ברשת החברתית במדינות מתפתחות, מחקר של EMarketer מצא כי דווקא בארה"ב היא צפויה לסבול מחולשה
מארק צוקרברג, צילום: Getty images Israel
ביולי האחרון פייסבוק פרסמה את תוצאות הרבעון לפיהם מספר המשתמשים הפעילים  ברשת החברתית ממשיך לטפס בקצב קבוע. למרות הנתון המרשים, בראייה לעתיד, צריך לעלות את השאלה האם פייסבוק תמשיך לעניין גם את הדור הבא? בזמן שחברת הענק פועלת בשיתופי פעולה עם חברות לוויין על מנת להנגיש את הגלישה ברשת החברתית במדינות מתפתחות, דווקא בארה"ב היא צפויה לסבול מחולשה בעתיד, כך לפחות לפי מחקר של EMarketer שפורסם ב'בולמברג'.
במחקר נמצא כי פייסבוק צפויה לסבול מאבדן משתמשים צעירים בארה"ב בשנה הקרובה. מדובר בפעם הראשונה שחברת המחקר מצאה ירידה בקרב במספר המשתמשים ברשת החברתית בכל חתך גיל אפשרי. למעשה חברת המחקר צופה ירידה של 3.4% במספר המשתמשים בגילאים שבין 12 ל-17 ב-2017. ולאן הצעירים הולכים? ככל הנראה לאפליקציה סנאפצ'ט ואינסטרגם. בהקשר זה פייסבוק השכילה לעשות כאשר רכשה את אינסטגרם ובכך תמזער את הירידה במספר המשתמשים. 
לדברי אוסקר אורוזקו מ-EMarketer, פייסבוק אמנם המשיכה לגדול בשנה האחרונה עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים השנה, אך האוכלוסייה הצעירה מוצאת את פייסבוק פחות משכנעת. החברה צריכה למשוך קהל צעיר כדי להקנות להם הרגלים שימשיכו גם לשנות הבגרות, שבהם הם יהיו קהל היעד העיקרי לפרסומות של פייסבוק.
"בני נוער ואלו הצעירים יותר בני 12-14 שנותרו בפייסבוק נראה כי הם פחות מעורבים -נכנסים בתדירות נמוכה יותר ומבלים פחות זמן בפלטפורמה. במקביל, צעירים בגילאי 12-14 שנכנסים כעת לגיל הבגרות בכלל לא חושבים על פייסבוק, אך עדיין מחזיקים בחשבון אינסטרגם (השייך לפייסבוק)".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה