ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.3%, אל על התרסקה עוד 6.5%, טבע איבדה 1.1%

קליל נפלה 7.5% אחרי הדו"חות. טבע איבדה 1.1%. אלביט מערכות עלתה לשיא. פועלים אייביאיי צללה
ירידות, צילום: Getty images Israel

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בטריטוריה האדומה, זאת במקביל לסנטימנט השלילי בוול סטריט, שם מדד הנאסד"ק יורד כבר בכ-1%. מדד המעו"ף שטיפס 2.8% השבוע (עד אתמול) מרמת שפל של 3.5 שנים ירד 0.33%, מדד ת"א 90 איבד 0.52% ומדד הבנקים ירד 0.54%. 

מניית אל על צללה עוד 6.5% בהמשך לנפילות של 14.3% אתמול בצל פרסום תוצאות הרבעון.  לכתבה המלאה 
אלביט מערכות זינקה ב-2.3% לשיא היסטורי וחצתה את השווי של 20 מיליארד שקל. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.03% מדד ת"א 35 1,417.72 +0.03% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:731,855,308 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-41.2 מיליארד שקל.
המעו"ף טיפס אתמול 0.75% והשלים עלייה של 2.6% ב-4 ימים. שער הסגירה אתמול עמד על 1,399 נקודות. היום ינסה המדד לסגור מעל 1,400 נקודות לאחר שבתחילת השבוע נגע בשפל של 3.5 שנים. 
בשבוע הבא יפרסמו דו"חות גם בזק, פז נפט, המלט, אפריקה נכסים, מיטרוניקס ואחרות. 
מניות במכרז
פרוטרום +1.3% פרוטרום 28,770 +1.3% פרוטרום בסיס:28,400 פתיחה:28,430 גבוה:28,960 נמוך:28,430 תמורה:27,344,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרה יום תנודתי ללא שינוי לאחר שקבעה במהלך המסחר שיא כל הזמנים ברקע לפרסום תוצאות שיא לרבעון השני של השנה, עם זינוק של 23% ברווח הנקי ל-37 מיליון דולר. לכתבה המלאה
טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.1% אחרי שאתמול עלתה 2.7% בת"א. מתחילת החודש צללה המניה 45% וזאת ברקע לדו"חות החלשים והנמכת התחזיות. בסיטי קבעו את מחיר היעד של טבע על 19 דולר אבל ציינו כי בתרחיש דובי המחיר נמוך בהרבה - לכתבה המלאה
לאומי -1.23% לאומי 1,930 -1.23% לאומי בסיס:1,954 פתיחה:1,953 גבוה:1,958 נמוך:1,923 תמורה:76,875,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.5% אחרי 3 ימי של עליות חדות לשיא כל הזמנים, זאת ברקע לדו"חות החזקים שהציג הבנק. לתגובות אנליסטים - לחץ כאן 
פורסייט +1% פורסייט 352.6 +1% פורסייט בסיס:349.1 פתיחה:349.1 גבוה:356 נמוך:342 תמורה:2,092,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה להשתולל ועלתה בעוד 3.45% אחרי שאתמול נפלה 13% וביום שני זינקה 32% ברקע להמלצה שקיבלה מגוף זר - לכתבה המלאה
פועלים איביאי +1.99% פועלים איביאי 1,330 +1.99% פועלים איביאי בסיס:1,304 פתיחה:1,304 גבוה:1,331 נמוך:1,328 תמורה:513,358 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה עוד 8.4%, זאת לאחר התרסקות של 25% אתמול ברקע להודעת החברה כי רפי ליפא וגל עמית המשמשים כיועצי חברות נדלן זרות עימם משתפת החברה פעולה מנתקים קשר ומתכוונים לפעול עצמאית ולהתחרות בה - לכתבה המלאה


קליל +0.8% קליל 32,790 +0.8% קליל בסיס:32,530 פתיחה:32,480 גבוה:33,150 נמוך:32,280 תמורה:702,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 7.44% אחרי שאתמול בערב פרסמה דו"חות והציגה קיפאון בשורת הרווח. בכך משלימה מניית קליל מהלך ירידות של מעל 15% לשפל של חצי שנה. (לכתבה המלאה)

ווטרסטון פרופרטיז, חברת נדלן מניב הפועלות בארה"ב ולה יש אג"ח באחוזת בית, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני. ה- NOI צמח בכ-45% לעומת המקביל אשתקד והסתכם בכ-14.5 מיליון דולר; ה-FFO המתואם זינק לסך של כ-4.2 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    בונוס ביוגרופ
    עומר 17/08/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפ מעולה.. ביום שני יתפרסמו תוצאות השתלת עצם ראשונה בעולם שביצעו בהצלחה המנייה צפוייה לקפוץ
    סגור
  • 14.
    ביזפורטל תתעוררו ...
    דניאל 17/08/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו מבינים שאתם זורקים בבוקר כתבה והולכים לטייל כל היום אז תתעוררו בבקשה.כל מה שכתוב מהבוקר כבר מזמן לא רלוונטי.פרוטרום לא בשיא ועוד ועוד.
    סגור
  • מה? כבר עבר 10 בבוקר שאנו קמים כל יום?
    בוקר טוב 17/08/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה קרה היום בבורסה? עליות כרגיל? כל עליה לצורך עליה? יאללא רוצה לבוא לים לתפוס חתיכות בלונדיניות ולקחת אותם הגלשן? יאללא ביי אחי אנחנו עייפים וחוזרים לישון לילה טוב
    סגור
  • אל תשכחו כסף על הרצפה
    ויש גם עליות חזקות 17/08/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק למעלה
    סגור
  • הקולים שלי יתרסקו ביום א',וואלה זה כואב. (ל"ת)
    עצובבבב 19/08/2017 06:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אני רוצה לספר לכם אני קנתי אינסולין ב 1000000 לאחר שבו
    דוד 17/08/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאחר שבוע עשו לי איחוד אוון צמצמו לי את המניות לאחר חודש שוב איחוד און שוב צמצמו לי את המניות גנבו אותי צלצלתי לחברה של אינסולין ובחורה דיברה במיפתה צרפתיואמרה לי המנכל בחול ויש פו סך הכול 4 עבדים שם יש חברה עים בצי זהב ובזק שווה לפח השפה כי כול הזמן יורדת חייב חקירה מה שקורה בבורסה שהי מריצה מניות שלו שוות כלום
    סגור
  • 12.
    חייב חקירה למה בזק מתרסקת צריך לפטר 50 אחוז מעבדים
    jcr 17/08/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזק זה עלמי ופו מרסקים אוטו בזק צריך לעשות עצומים בתיקשרת למה כי כול מניו ת הזבל עלות ופו מרסקים את בזק לו מספיק ירדה 40 אחוז
    סגור
  • 11.
    תראו אך הספקלנטים מרסקים את בזק שהי תצי דוח מציין (ל"ת)
    jcr 17/08/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    פועלים איביאי
    יאיר 17/08/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה הזמן לקנות
    סגור
  • 9.
    הסתיימו העליות תפתחו מצנח אבל הירידות יהיו רק לצורך
    מגיע פעם בתקופה 17/08/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עליה
    סגור
  • טען עוד
  • למבקר הנכבד
    100 17/08/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    27 3
    העליות בעולם ובעיקר בארץ ובעוד רוב המקומות בעולם הסתיימו מזמן מזמן. אפשר להגיד שארה"ב היחידה שעדיין אוחזת בציפורניים קרוב לפיסגה וזאת תוך עוולה שקר ורמיה..(אגב..מה דעתך על נשיאם?) הירידות תהיינה לצורך ירידות ולא לצורך עליות..( המשפט שלך שגור במקומותינו ואינו נכון כי הירידות לא יביאו בהכרח עליות..אלא אם כן נגיע בעולם למצב אופטימלי וזה יהיה אי פעם אם בכלל.אז הבורסות תעלנה..וזה יהיה ממקומות נמוכים מאד...)
    סגור
  • בתור פילוסוף אתה מעולה מעוניין להרוויח או כמו כולם
    מגיע פעם בתקופה 17/08/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לקשקש
    סגור
  • לידיעתך פעם בתקופה
    רמי 17/08/2017 17:26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עד שהלכו כל החנטרישים המקללים אז בא סתום חדש. מרשים לך להגיע פעם בתקופה או בשתי תקופות יא בוק
    סגור
  • אני חוקר מוח.
    אני לא פילוסוף 17/08/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אוהב מאד לקשקש. לא מעוניין להרוויח יותר. עובד(עובדים) כרגע על חלוקת 65 אחוז מהקרן והרווחים למי שמגיע לו. לא צריך ולא מעוניין להרוויח יותר. נמאס לי. אולי פה ושם. מאחל לך הצלחה תוך כדי תשובה סימפטית ולא כמו שלך.
    סגור
  • 8.
    פועלים איביאי
    הקצב 17/08/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה נקניק למושקעים. דווקא עבדה יפה בשנים האחרונות.
    סגור
  • 7.
    פורסייט טסה
    יאיר 17/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הרבה בולשיט שלילי רשמו עליה ועושה רושם שהשבוע היא סתמה הרבה פיות.
    סגור
  • איזה טסה ואיזה נעליים???
    דניאל 17/08/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הייתה בבוקר 9 עכשיו 4 חחח שלשום הייתה 12 למעלה וסגרה 0.4 שוב חחח כנראה היום תסגור באדום.
    סגור
  • המשך
    יאיר 17/08/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי השחיטה שעשו לה באתר הזה לפני שבועיים אפשר להגיד שהיא מתמודדת עם התיקון לא רע היא החזירה בשבוע האחרון מה שהיא ירדה במשך שבועיים אז....
    סגור
  • 6.
    שימו לב לאקסלנז וגם לבי אס פי
    מדען 17/08/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתיהם אותו תחום שתי החברות יכולות להיות בקרוב עם המלצה קניה חזקה אקסלנז אחרי ריצה של 200% בי אס פי עדיין לא זזה עם מחיר יעד ראשון 200 אג לפחות ההתקן של שתיהן מאוד מאוד יעיל יש מצב שנראה הרמה והרצה בבי אס פי כמו באקסלנז
    סגור
  • מה הקשר??
    אחד שמבין 17/08/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אקסלנז ואיפה ביאספי... אגב באקסלנז לפני שנתיים גייסו כבר 50 מליון והחברה צומחת כרגע בקצב אקספודנציאלי... מורי מנסה להנפיק לפי 300 מליון דולר!!! בי אס פי חברה שמוחקת מליונים בלי מזומן ותשקיף מדף ... צריכה להנפיק קודם כל...רק אז ניתן יהיה לחשוב על הפוטנציאל העסקי...
    סגור
  • 5.
    מצב...טבע..
    100 17/08/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    38 1
    מניית העם..מלכת המניות..מתברר כשלה. קצת מצחיק או אולי עצוב שטבע שהיא כרגע ברבע מהשווי בשיא תעיק היום על המעוף. גם עצוב וגם מצחיק או שמח..מתברר באיזה צד של ההשקעה בטבע אתה נמצא או נמצאת מאז שנתיים ורבע אחורה..!!מתברר שבכל נקודת זמן שניכנסת לטבע בצורה ההפוכה והכוונה מאז שנתיים ורבע ואפילו אתמול..הירווחת.אני כבר לא מדבר על מינופים ועוד קימבונים למינייהם. העצוב לי לפחות שהכתובת מאז מאז מהשיא 72.3$ הייתה על הקיר באותיות שחורות פחם ואף נמסרו איתותי ברזל של אנשים אלו או אחרים. לצערנו אנו לא אנשי בשורה..לחזור לשיא..לעולם לא. להמשיך לטפטף מטה..סביר להניח .יום טוב.
    סגור
  • וכמובן אותו כנ"ל לגבי אופקו פריגו מאיילאן מאז
    100 17/08/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    32 1
    שנתיים ופלוס ומן הסתם גם קדימה. נ.ב:כבר כתבנו לאחרונה..מתבשלות וניצלות על הגריל מניות הבנקים והטכנולוגיה..ובעצם..מה לא..!!
    סגור
  • 4.
    פרוטרום
    הזקן 17/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לפי כל הפרמטרים פרוטרום החברה והמניה המובילה רוב כספי מושקע במניה זו ובקרוב מאוד אחרי דוח כזה מעולה היא תפרוץ את השער 30000 ישר כח לחברה ובהצלחה למחזיקים החכמים
    סגור
  • 3.
    סאני לפני פריצה אגרסיבית
    אריאל 17/08/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. מכשירי השורה השניה עומדים להיכנס לאחר יציאת הגלקסי 8 לשוק.2. הגדלת האשראי של החברה תוסיף מוצרים לשוק.3. החברה יוצאת במבצעים אגרסיביים עבור הטלפונים החדשים. ומורידה את נתח השוק של יבוא מקביל.4. פתיחת סניפים חדשים והגדלת המכירות.5. שיווק דרך אמאזוןכל אלו יהפכו את החברה לאחת החברות השולטות בשוק עם צמיחה ענקית.
    סגור
  • אופטימי... (ל"ת)
    סאני 17/08/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תמשיך להיות אופטימי...
    דניאל 17/08/2017 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשתה את שלה.נראה מעכשיו רק למטה לצערי.
    סגור
  • 2.
    חלקי חילוף לבני אדם זה מציאות, לא מדע בדיוני גדול
    בונוס ההודעה של אתמו 17/08/2017 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בונוס ביוגרופ (+6.13%) קפצה לאחר שהחברה הודיעה היום על ביצוע השתלה ראשונה בעולם באמת היד של מטופל שסבל מחסר עצם קריטי, באמצעות שתל חי של עצם אנושית בהזרקה, שגודל מחוץ לגופו של המטופל, על בסיס תאים שקודם לכן נלקחו מגופו
    סגור
  • המשפט חלקי חילוף לבני אדם לא נכון לכתוב כך..ועדיין בכל
    רופא 17/08/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העולם בנושא איברים חליפיים אנו עדיין בתחילת הדרך.
    סגור
  • 1.
    אל על - קצת סבלנות, עדיין מניה זולה לשווי של החברה (ל"ת)
    תמר 17/08/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • לי סבלנות כל הדרך בירידה