ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: מדד המעו"ף עלה 0.75% בתמיכת הדואליות - טבע עלתה 2.7%

מניית אל על צללה 14.5% במחזור ענק של 60 מיליון שקלים. לאומי קפצה לשיא כל הזמנים
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בתל אביב סגרו במגמה מעורבת כאשר המעו"ף עלה 0.75% ומדד ת"א 90 ירד 0.1%. טבע סגרה בעלייה של 2.68% ברקע לפתיחת שלילית במניה בוול סטריט וזאת לאחר שכבר נסחרה בעליות של מעל 5% בת"א. פריגו עלתה 2.4% ומיילן עלתה 1.75%. לאומי המשיכה במומנטום ועלתה עוד 1.64% לשיא. מניית אל על צללה 14.5% במחזור ענק של 60 מיליון שקלים אחרי הדוחות.

פורסייט צללה 13% אחרי שזינקה ביומיים האחרונים. מניות הבנקים המשיכו לרכז עניין לאחר הדו"חות אתמול. היום עלתה המדד 0.3% אחרי זינוק של 1.4% אתמול. עם זאת, ניכרת שונות ברורה, מניית פועלים איבדה 0.55%.(אנליסטים על הבנקים - לחץ כאן)

מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר בשעה זו עומד על 833 מיליון שקל.

מניית טבע חזרה לתל אביב עם פער ארביטרז' חיובי של 3.7% לאחר שקפצה אתמול בוול סטריט כ-4.7%, ובהמשך לעלייה של 1.1% אתמול באחוזת בית. מניית מיילן חוזרת עם פער שלילי של 0.3%, פריגו עם פער חיובי של 0.8%, אופקו עם פער חיובי של כ-1% ומזור חוזרת עם פער שלילי של 1.2%. (לכתבה המלאה)

אתמול בוול סטריט המדדים ננעלו כאמור ללא שינוי מהותי, כאשר מדד הנאסד"ק השיל 0.1%.

באסיה הבוקר אין דרמה עם ירידת המתח בשווקים למרות המתיחות הגיאופוליטית בין ארה"ב לצפון קוריאה שחתמו את סבב האיומים הנוכחי בכך שצפון קוריאה הודיעה על מוכנות לתקיפה כל רגע נתון. ביפן מדד הניקיי נסחר ללא שינוי, ההאנג סאנג עולה 0.66% ושנחאי יורדת 0.2%. החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים ללא שינוי מהותי.

מניות במרכז

אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה אחרי הדו"חות לאחר שרשמה צניחה של 53% ברווח הנקי ל-16 מיליון דולר. (לכתבה המלאה)

עזריאלי קבוצה +0.93% עזריאלי קבוצה 19,500 +0.93% עזריאלי קבוצה בסיס:19,320 פתיחה:19,530 גבוה:19,780 נמוך:19,120 תמורה:42,399,186 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאות הרבעון לפיהם החברה רשמה זינוק ברווח הנקי מ-244 מיליון שקל ברבעון השני של 2016, לרווח נקי של 641 מיליון שקל ברבעון השני של השנה.

פרטנר +0.38% פרטנר 2,117 +0.38% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,109 גבוה:2,140 נמוך:2,075 תמורה:14,557,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה גם היא על תוצאות לרבעון לפיהם הרווח עלה ל-34 מיליון שקל, וההכנסה הממוצעת למנוי ירדה ב-5%. (לכתבה המלאה)

חילן +0.68% חילן 7,284 +0.68% חילן בסיס:7,235 פתיחה:7,235 גבוה:7,307 נמוך:7,200 תמורה:1,031,914 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 6.5% לאחר שדיווחה על תוצאות שיא לרבעון השני עם זינוק של 31% ברווח הנקי ל-22.9 מיליון שקל.

גולף -0.46% גולף 520.1 -0.46% גולף בסיס:522.5 פתיחה:518.5 גבוה:521.9 נמוך:518.5 תמורה:16,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 1.9% במכירות ברבעון השני ל-220.5 מיליון שקל. החברה עברה לרווח של 400 אלף שקל ברבעון השני לעומת הפסד של 30 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בונוס ביוגרופ -0.42% בונוס ביוגרופ 47.9 -0.42% בונוס ביוגרופ בסיס:48.1 פתיחה:48.1 גבוה:49.6 נמוך:47.8 תמורה:770,495 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה לאחר שהחברה הודיעה היום על ביצוע השתלה ראשונה בעולם באמת היד של מטופל שסבל מחסר עצם קריטי, באמצעות שתל חי של עצם אנושית בהזרקה, שגודל מחוץ לגופו של המטופל, על בסיס תאים שקודם לכן נלקחו מגופו.

{אס.אר אקורד} דיווחה על הכנסות של כ-12.6 מיליון שקל על רווח נקי של כ- 6.3 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    מה שמעתי. יביא פיגוזים
    יא ראאבי 16/08/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדברים שטבע תמוזג לתוך אינסוליין...יש יש יש אני מליונר
    סגור
  • 13.
    מה אתם רוצים מפורסייט אחרי 60 אחוז
    רפי 16/08/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת מימוש ואפילו היום כבר תעלה בנסדאק אם לא אז מחר תירשמו
    סגור
  • פורסייט והנאסדק
    יקי 17/08/2017 01:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגע זה שהיא בנאסדק לא מקדם כלום .לא נספרת שם .לפורסייט יש בעיה קשה בשיווק שלה, אם באמת יש לה את הנתונים להצליח כמו שטוען המנכל, אזי הבעיה שלהם היא שיווקית .כרגע היא רכבת הרים .המזל שיש שם מחזורים גבוהים שמאפשרים מסחר .אם האמת יתברר שאין כלום והם לא מצליחים למכור והמחזורים יירדו אז תהיה בעיה קשה למשקיעים .
    סגור
  • 12.
    איזה מזל שמכרתי...
    דניאל 16/08/2017 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    איזה מזל או מעשה חכם שמכרתי אתמול את פורסייט שהייתה פלוס 10...היה ברור לי שהפח הזאת היום תרד.חסכתי 22 אחוז שהיה הולך למריצים.
    סגור
  • 11.
    מה קרה למניית המדליק הלאומי.
    רמי לוי 16/08/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    נכנס לעסקי הטלויזיה עם הוט והמניה לא מגיבה בקרוב שער 20
    סגור
  • 10.
    ביאספי BSP יכולה שוב לזנק היום אל גבוה יומי ואולי מעבר
    דני 16/08/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב פעם ביקושים של של מכונות נכנסים ורוכשים לאט אפשרות שוב לזינוק חד מעל 150 אג ביומי ואולי מחר מעל 200
    סגור
  • 9.
    פורסייט. מניית חלום בלהות....
    אלי 16/08/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזו חברה פח אשפה...איך נותנים לה בכלל להסחר בבורסה?
    סגור
  • 8.
    שאתם לא מוציאים כתבה על בונוס על ההודעה שיצאה למה?
    ביז על בונוס 16/08/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עשיתם לא מזמן מפגש איתם ואיך אין היתייחסות להודעה במאיה
    סגור
  • 7.
    פורסייט.כנראה כלום.
    דניאל 16/08/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איפוא סיבוני?? עשו ניסוי מוצלח בסין לפני זמן רב לא? אין עסקה כי כנראה אין שום ניסוי טוב ואין שם כלום.
    סגור
  • משא ומתן מסחרי
    יקי 17/08/2017 01:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שהוא לא מחרטט את הציבור .אם תהיה עסקה המניה תעוף .
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    וואי וואי לא להאמין פורסייט זבל...
    גדי 16/08/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 9
    פורסייט המניה הכי זבל בבורסה...לא מכיר דבר כזה.פשוט חברה פח אשפה.
    סגור
  • מי שמדבר... (ל"ת)
    פלוני 16/08/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    עד שאין מנכל ואין דילול במניה אני לא קונה טבע
    טבעע 16/08/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    וכשהכול יהיה ברור אקנה 316 יח בלבד
    סגור
  • כן תקנה לא תקנה למי איכפת מה אתה קונה אם בכלל (ל"ת)
    אלי 16/08/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • עם 316 יחידות תיתן פוש למניה ב 20 אחוז בעת הקניה
    טבעעע 16/08/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז אולי כדאי שתקנה רק 315 ואז תוכל לקבל אותה רק בפלוס חמישה עד שבעה אחוז
    סגור
  • 4.
    ממש מתלבט קשות..
    אני 16/08/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    36 4
    האם הגוש הענק שמשתולל באופק הוא טורנדו או טייפון או או ציקלון או הוריקן או סתם גלי הדף של רעידת אדמה
    סגור
  • נשנה את העולם..
    לאני ואתה 16/08/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל תדאג איש צעיר יהיה הרבה יותר גרוע אמר לי אחד מחבריך ווואלא אני מזה מאמין לו
    סגור
  • Hello U my dear Nir
    Iz100 San Diego 16/08/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ..........It's Gonna be a very long& difficult days .........love U my like a brother
    סגור
  • לחטוף באמריקה אשר בארצות הברית..
    טבע החצופה ממשיכה 16/08/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו מג'עג'ע (היי מירון) לה שם ת'צורה. התגיע לשער ??? ואגלה לכם סוד..גם שם לא אקנה אותה לצורך לונג לזמן ארוך............אולי אחפש אותה עדיין שם לכיוון השני..אוי..הורביץ אייכה? מתהפך בקיברו..תנו לו כבר מנוחה..
    סגור
  • כבר ציינו מזה זמן רב שהשוק הישראלי המקרטע לצערנו...
    פרופ' אבירם(איצ100) 16/08/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    15 0
    לפי כל הסימנים וההתראות ..מוביל את המגמה העולמית. זה לא ברור מאליו אף עושה רושם בעליל ששווה איזה מחקר רציני. חברים..היזהרו בהשקעותיכם!!!
    סגור
  • 3.
    לראשונה בעולם
    בונוס הודעה פצצה 16/08/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הושתל ביד של מטופל, שתל עצם שגודל מחוץ לגופו
    סגור
  • 2.
    מדהים מה שיחסי צבור יכולים לעשות. לחברה פושטת רגל
    טבע 16/08/2017 08:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    למה תשובה ועידן עופר לא עושים יחסי צבור למניות שלהם טבע המניה הכי כושלת אחרי אפריקה ומסתבר שהעם שבוי
    סגור
  • 1.
    היום טבע תעלה 5 אחוז ומחר עוד 3......
    אליסיה 16/08/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    2 16
    בהצלחה לכולם
    סגור
  • למה לכתוב דברים לא נכונים? (ל"ת)
    את תשאי בהפסדים? 16/08/2017 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאליסה
    סוס 16/08/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהבטחת חמש אתמול וחמש היום חסרים לי במלאי נכון לכרגע קרוב לשמונה אחוזים. אז מה עושים ילדתי התמימה? מחכים להתגשמות חלומותיה של אליסה? כך אנו מחכים מאז היא הייתה באמריקה 71 ובארץ 26000..נראה לי שאנו מופסדים לא רע ומה שמדאיג אותי שיש לנו עוד דרך ארוכה להפסיד ואני לא מדבר על אינסוליין או גבעות אני מדבר על מלכת המלכות של הבורסה הישראלית לדורותיה..אנו כרגע רבע מהשווי מהשיא. אבל אני מעודד כי אני אופטימי ואני אומר לעצמי שהיינו יכולים להיות חמישית ולא רבע. אז אני נרגע וישן כמו תינוק...יענו בוכה כל חמש דקות על מצבי שהייתי ואני אידיוט כמו כל עם ישראל מחזיקי טבע לדורותיה אני מכיר אנשים בארץ שגילגלו מהשיא שורט ממונף בגדול לפני שנתיים או שנתיים וחצי בערך ועכשיו הם טוענים שהם מורווחים כמה לירות
    סגור
  • לאליסיה
    אסוס 16/08/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אם היית צודקת אמש באומרך עליות בטבע ועוד ידעת בדיוק שיותר מ5 אחוז. מילא. אבל לחזור יום יום על מנטרה מטומטמת זה כבר לא טוב. גם היום זאת תהיה עליה מזדמנת לצורך ירידה. זה שאת מחזיקה כנוני טבע זה לא אומר שהיא תישמע לתחינותייך לאחר שהיפסדת כמעט הכל. בבורסה לא צריך לערב רגשות ותפילות ומאוויים אלא לחשוב מה באמת יכול להיות. אני זוכר את האנשים שבשער 26.000 בערך כתבו אותו דבר כמוך. אני קונה ומקזז אבל מה שהבנתי אאלץ לקזז בטבע עד מחירים מאד מאד נמוכים חבל שלא עשיתי שורט כי קיבלתי מאיזה רופא בשיא טיפ לשורט והוא אמר לי לא אשכח המילים קח את זה זה יעזור לך יותר מהתרופה ולא להאמין חברה שלי עם אותה בעיה גם הייתה אצלו ולתדהמתי אמר לה זאת והיא לא לקחה תרופה וקנתה בשיא בקטנה 6000 שקל והיום עם המינופים שהבנק אישר לה עקב בטחונות שיש לה מאבא שלה יש לה מה5000 או 6000 לא זוכר בדיוק קרוב ל30.000 שקל הלוואי עלי ואני לקחתי התרופה שחירבשה לי את המצה לצערי
    סגור
  • אסוס חסר לך סחוס במוח? (ל"ת)
    אליסיה 16/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • דבר ראשונה אין סחוסה במוח