סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.2% בתמיכת הבנקים, מניית פורסייט זינקה 12%

טבע עלתה 0.7%, מיילן נפלה 4.3%, עונת הדו"חות תרכז עניין השבוע - בדגש על יום שלישי
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בנטייה לעליות קלות, כאשר המעו"ף טיפס 0.18% בתמיכת מניות הבנקים לאומי ופועלים שעלו 1.78% ו-1.57% כ"א, ובכך קטע 11 יי ירידות רצופים. מדד הבנקים קפץ ב-1.3% ומנגד, מדד ת"א 90 נסגר ללא שינוי מהותי, ומדד SME60 עלה 0.5%. מניית טבע עלתה 0.7% למרות שחזרה עם פער ארביטרז' שלילי של 1.2%, מיילן נפלה 4.3%, דלק עלתה 2.8% ומניית פורסייט זינקה בכ-12%.
 
מחזור המסחר הסתכם ב-682 מיליון שקל.
ביום שישי ננעל המסחר בוול סטריט בעליות קלות, זאת לאחר נפילות ביום חמישי נרשמו נפילות של עד 2.1% ברקע למתיחות הגוברת מול צפון קוריאה.
מבחינת מדד ת"א 35 ייתכן ומדובר יהיה בסוג של שבוע מבחן, זאת לאחר שבשבוע החולף ניפץ המדד המוביל מטה את הדשדוש בו נסחר במשך חודשים ארוכים, והשאלה היא האם המעו"ף ימשיך במגמה ירידות או שנראה גופים שמנצלים את הירידות והמדד יציג התאוששות. לניתוח עדכני של גורביץ' - לחץ כאן
מניית טבע מרכזת הבוקר את מחזור המסחר הגבוה בשוק. ביום שישי בוול סטריט המניה קטעה את רצף הנפילות מאז פרסום הדו"חות כאשר עלתה 0.6%. ועדיין, לת"א חוזרת טבע עם פער ארביטראז' שלילי של 1.25%. בוול סטריט איבדה המניה 44.6% ב-7 ימי המסחר האחרונים.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 0.5%. טבע, כאמור, חוזרת עם פער שלילי של 1.2%, מיילן חוזרת עם פער שלילי של 5% ופריגו שזינקה 22% ביום המסחר האחרון בת"א ברקע לדו"חות חזקים - חוזרת עם פער שלילי של 0.7%. עוד נציין את אופקו שחוזרת עם פער שלילי של 0.7% ואת טאואר שחוזרת עם פער שלילי של 1.2%.
מדד המעו"ף צלל 3.8% בשבוע החולף וסגר בשפל של כמעט 3.5 שנים. מדד ת"א 90 איבד 2.4% בשבוע החולף ומדד SME60 נחתך 5% לשפל של כמעט שנה. מדד הבנקים איבד 3.77%. היה זה אחד השבועות הגרועים בבורסה בת"א בשנים האחרונות, ולא רק בגלל טבע (ראה ערך מדד הבנקים וה-SME60). גם בחו"ל זה היה שבוע שלילי כאשר ה-S&P500 איבד 1.43%, הדאקס נחתך 2.3% והניקיי היפני איבד 1.1%.
במרכז המסחר בת"א השבוע: עונת הדו"חות בת"א תרכז עניין כאשר בין היתר ידווחו השבוע גם מרבית הבנקים. לאומי, פועלים, דיסקונט והבינלאומי יציגו דו"חות ביום שלישי. גם ריט 1 יפרסמו דו"חות ביום שלישי. עזריאלי, אל על ופרטנר יפרסמו דו"חות ביום רביעי.
מניות במרכז
טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.7% למרות פער ארביטראז' שלילי ומרכזת את מחזור המסחר הגבוה בשוק.
פריגו -0.59% פריגו 30,270 -0.59% פריגו בסיס:30,450 פתיחה:30,550 גבוה:30,650 נמוך:29,810 תמורה:64,695,512 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 1.94% אחרי שזינקה 22% ביום חמישי בת"א ברקע לפרסום דו"חות חזקים.
פורסייט -0.59% פורסייט 270 -0.59% פורסייט בסיס:271.6 פתיחה:268 גבוה:273.3 נמוך:264.5 תמורה:1,493,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה כ-12% לאחר צניחה של 34% בשבוע החולף.
פרוטרום -2.33% פרוטרום 30,640 -2.33% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:31,850 גבוה:31,850 נמוך:30,500 תמורה:77,779,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.7% במחזור של 10.2 מיליון שקל, השביעי בת"א.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    מתפלל בכול מעודי שמניית טבע תעלה אמן
    רפאל 13/08/2017 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהחברה תתאושש בשביל מדינת ישראל בשביל המשקעים בשביל העובדים בשביל קופות הפנסיה ועוד אמן ...שימנו כבר מנכל חדש שיריצו את התרופות בצנרת שיתיעלו ובה יהיה טוב אמן
    סגור
  • אחינו תודה שאתה מתפלל עבור עצמך
    גבאי בית הכנסת טבע 14/08/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזוב את המדינה והעובדים והפנסיה ובלא בלא בלא..טבע כושלת כבר שנים..קיבלנו את התרמית וכיסוי האמת בגדול לאחרונה..אין לה תקומה ..ולזה מעל 70 סיבות שכל אחת בפני עצמה מספיקה לא לתת לה לחזור.
    סגור
  • 11.
    פשיטת רגל
    מיקי 13/08/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לכל המשקיעים בטבע,אני זוכר שקניתי את מנית גילת לווינים,אחרי הסדר החוב נשארי עם 5% מהכסף את השאר קיבלו בעלי אג"ח זה סופה של טבע,
    סגור
  • 10.
    אין מנכל"ל אותו דירקטוריון כושל ממשיך. חוב עצום שיחייב
    טבע 13/08/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הנפקת חוב. דילול משקיעים . טבע תגיע ל 4000 אם לא פחות
    סגור
  • 9.
    קובו מוכר הכל (ל"ת)
    ירין 13/08/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    חברת הגנבים של טבע גנבה 80 מליארדי דולרים שהם רוחי הקופ
    אני 13/08/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    15 3
    חוק הטבע פשוט: מה שלא יקרה בזמנו יקרה מאוחר יותר וחזק יותר. אלי הורוביץ שהורשע במחוזי והיה אמור להיכנס לבית הסוהר ניצל על ידי החברים והגיס, מישה, בבית הדין העליון. אבל מסתבר שגניבה או גנב נתפסים וכך תעלולי הגניבות שהנחיל הנוכל הורוביץ התגלו אם כי באיחור של מספר שנים. חברת טבע בדרך להפוך לעבר. נקוה שחברות התרופות ילמדו לקח להיות הגונות.
    סגור
  • 7.
    רוצי רציו רוצי (ל"ת)
    רציו 13/08/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 6.
    אז מה אתם אומרים?
    אואו אוזו 13/08/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    11 2
    1. האם העשרות האחוזים בארץ ובעולם זה מה שאמרו כולם כל ירידה לצורך עליה? 2.מצד שני האם העולם מספיק התממש ויש מציאות מטורפות וכדאי להסתער פנימה? 3. האם הפסקה קלה למחשבה האם לכאן או לכאן? 4. האם כל מה שהיה עד היום זה רק הפתיח בקטנה ומנה עיקרית בדרך??תשובות חכמות ומחכימות תתקבלנה בברכה...נ.ב: ושחכתי את לא מתעסקים עם סכין נופלת או מצד שני רק למעלה כי מחירי ריצפה?
    סגור
  • תיקונצ'יק
    א 13/08/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן שכחתי ולא כפי שנרשם. מצטער.
    סגור
  • לאואו אוזו
    בובו טוזו 13/08/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    10 0
    להלן תשובתי: אתה ידעת תמיד את התשובות. אתה יודע היום בדיוק את התשובות..ואתה יודע לעתיד על הבדיוק את התשובות לכל השאלות. אז מה? רצית לקבל תשובות מהציבור כדי לחוש את מחשבתם והרגשותיהם והאם הן מסונכרנות עם אלו שלך???
    סגור
  • טען עוד
  • המשך לשני חלקי תגובה 6 של כוחותינו..
    100 13/08/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אנו בעולם במצב הקשה מאז ומעולם בהרבה ומהרבה סיבות. בורסות לא מסוגלות לפעול בשום פנים ואופן בתנאים שכאלו וקשה להתנהל בצורה נורמלית. במצב כה נורא של חוסר ודאות..אין לבורסות ולמשקיעים בהם כל ברירת הצלחה..וזה עוד הרבה לפני שהגענו לכל הפרמטרים הכלכליים..
    סגור
  • 5.
    Divide. Sd@75.coom.il
    דודי 13/08/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    פורסייט. ..יום חמישי הודעה חיובית לפילוסופיה בסין
    סגור
  • פורסייט
    יוסי 13/08/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום חמישי הקרוב?
    סגור
  • 4.
    מי שחושב שבארהב נגמר הקרנבל טועה הירידות ימשכו אף
    יום מנוחה 13/08/2017 07:37
    הגב לתגובה זו
    5 19
    בעוצמה חזקה יותר
    סגור
  • למה? כי יש לך שני פוטים. (ל"ת)
    צחי 13/08/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    18 21
    סגור
  • הרגע (ל"ת)
    צ'חי 13/08/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וגם העולם על כרעי תרנגולת (ל"ת)
    ככה 13/08/2017 08:50
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 3.
    דלק ורציו
    דיוויד 12/08/2017 23:26
    הגב לתגובה זו
    14 2
    הזדמנות בלתי חוזרת. רמת מחירים אטרקטיבית בטירוף !!! לדעתי יעלו בעשרות אחוזים בתוך מספר שבועות
    סגור
  • בנתיים בכי (ל"ת)
    מושקע 13/08/2017 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הפוטים נוטפי שומן והסטיות תקן בשמים
    צחי 12/08/2017 23:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כשיבוא תיקון וקרעו את הפוטים לגזרים.
    סגור
  • הרגע (ל"ת)
    צ'חי 13/08/2017 08:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    השבוע טבע תתקן ותעלה 15 אחוז.....
    ימית 12/08/2017 21:33
    הגב לתגובה זו
    10 26
    בהצלחה למחזיקים ואלה שקנו ביום חמישי
    סגור
  • זנ מה שאת רוצה מייחלת מתפללת ומקווה או יודעת בבטחון
    מני 13/08/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שקוני הענק אמרו לך? ולמה 15 ולא 80%? וגם כך יהיה רחוק מהשיא. אני מבין שאת עמוק בפנים. אם את מאמינה כלכך אז תוסיפי כמה מליונים.
    סגור
  • למה? הם עשו משהו בסופש שגורם למשקיעים לחזור?
    ערן 13/08/2017 07:46
    הגב לתגובה זו
    16 7
    כבר יש מנכ"ל? החוב שלהם נסגר? התחלף הדירקטוריון השערורייתי? מה קרה בסופש שגורם למשקיעים לחשוב שהחברה הולכת לשנות את דרכיה?
    סגור
  • מצבה הרבה יותר גרוע ממה שידוע עכשיו
    לידיעתכם 13/08/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    14 9
    ועוד אחרי ירידה של 80 אחוז
    סגור