ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

לא יאמן: המניה מתרסקת, ובטבע מקיימים הערב מסיבת ענק

יו"ר ועד העובדים במפעל בכפר סבא: "באופן הזוי, הערב הולך להתקיים ארוע בעלות של יותר ממליון שקל"
טבע, צילום: יח"צ
זה ללא ספק היה השבוע הקשה בתולדות חברת טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מניית החברה התרסקה 45% ומחקה עשרות מיליארדי שקלים משווי השוק, ובתוך כך מיליארדים מכספי החוסכים לפנסיה בישראל. עננה של משבר חמור מרחפת מעל החברה, עד כדי שאלות על עתיד קיומה. אבל זה לא מפריע לחברה לקיים הערב אירוע חגיגי באמפי בקיסריה. בהזמנה שהגיעה לידי Bizportal נכתב כך: "אתם מוזמנים ליהנות מערב קצבי, סוחף ומרגש, עם אוכל מפנק, אלכוהול חופשי והופעה חיה וסוחפת של שלומי שבת ויובל דיין".  
וכך כתב לפני זמן קצר יו"ר ועד העובדים במפעל טבע בכפר סבא, אלירזן קוזליק: "עובדות ועובדים יקרים, באופן הזוי, הערב הולך להתקיים אירוע בעלות של יותר ממליון שקלים. כפי שההנהלה רשמה "הרוח שלנו היא מה שמייחד אותנו כאן, בטבע. המחויבות, השייכות, האכפתיות והמשפחתיות מאפשרות לנו ליצור, להיות מחוברים ומגובשים ולהוביל את טבע קדימה." ועוד הוסיפה כי מדובר על "ערב קצבי, סוחף ומרגש, לעובדים ובני/בנות הזוג, עם אוכל מפנק, אלכוהול חופשי והופעה חיה וסוחפת בתיאטרון הרומי בקיסריה (אמפי)". חברים, אנחנו במצוקה, באי ודאות, אבל לבקשתי לדחות את האירוע הראוותני הזה, למועד מתאים יותר, ההנהלה השיבה שיש עובדים מעבר ל- 350..., אז בכל זאת הערב מתקיים כסדרו".
ועוד כותב קוזליק (ולמעשה חושף דבר מה מעניין): "כידוע לכם השבוע קיבלנו מכתב על כך שההנהלה הבכירה מאמינה בחברה ורוכשת עוד מניות (כמובן שבמחיר הרצפה של המניה, כפי שהוא כרגע), המיליונים בסוף הם על הגב שלנו ובפועל של כל המדינה, כי המדינה שלנו משקיעה בחברה הזו וגם הפנסיות שלנו מושקעות בה. נראה לי שאני "המבוגר האחראי" בחברה ואני חושב שלא יזיק לחברה קצת צניעות, לקצת נראות. ועדיין, מאחר שההנהלה החליטה לקיים את האירוע ולשפוך את הכסף, חשוב לי ואני רוצה שתלכו לאירוע, שתהנו, ושתרגעו קצת. לכם הערב הזה מגיע. מגיע לכם הרבה יותר, ואנחנו – ועד העובדים, נדאג שזה מה שיהיה. זו העת גם להוקיר ולהצדיע לעובדים המצטיינים שלנו - אנחנו גאים בכם! אגב – אני גאה בכולנו, כי החברה שלנו, כאן בישראל, כאן בטבע, היא חברה רווחית, הטעויות לא קרו בחצר הזו. אישית, קיבלתי החלטה שאני לא בא הערב, אני לא מוכן להשתתף בערב זה, מאחר שאני בוועד העובדים ואני השופר שלכם. אבל אתם – תלכו, תהנו, ואנחנו נמשיך להילחם את המלחמה הצודקת שלנו".

תגובת טבע: "טבע מעניקה לעובדיה בישראל חבילת רווחה מהטובות בשוק. יחד עם זאת, בשל האתגרים המשמעותיים עמם טבע מתמודדת בשנה זו והצורך בחיסכון ובהתייעלות, הוחלט – בשיתוף עם וועדי העובדים – על ביטול 9 ימי העובד האתריים ועריכת 6 ימי משפחות אשר פתוחים לכלל העובדים ומשפחותיהם מכל האתרים בישראל. ההיענות למהלך מצד העובדים הייתה גבוהה בהשוואה לשנים עברו ועלויותיו נמוכות במיליוני שקלים. האירוע הערב בקיסריה, אליו יגיעו כ-2800 עובדים ובני משפחותיהם, יכלול את טקס ההוקרה השנתי לעובדים המצטיינים מכל האתרים ויהיה מכובד ומכבד, כפי שמגיע לעובדינו. אנו מבצעים כל העת חשיבה כיצד להישאר תחרותיים ואטרקטיביים כלפי עובדינו וכלפי שוק העבודה התחרותי ובה בעת להביא לצמצום הוצאות כמתחייב מצו השעה".

תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    השבוע טבע תזנק 20 אחוז והתיקון למעלה יהיה חד (ל"ת)
    מירית 12/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    אני לא רואה בעייה בערב הוקרה לעובדים (ל"ת)
    יוסי 12/08/2017 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    לא לעיניין
    סהר 11/08/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה להתסיס נגד העובדים. אוהבים להציג רבע מהאמת. אף אחד לא מזכיר שטבע משלמת משכורות נמוכות ב 30 אחוז מהמקובל בשוק. ועל זה הם מפצים ביום כיף חופשה שנתית ועוד. בסוף העובד הולך למכולת עם פחות כסף.
    סגור
  • 21.
    לפעמים אני תמהה איזה צרות עין יש לאנשים
    אורי 11/08/2017 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אפשר לחשוב שאם היו מבטלים את המסיבה,כל צרות טבע היו נפתרות. ההוצאה הזאת היא בטל בשישים לעומת הבעיות האמיתיות,ואל נשכח, יש שם עובדים שגם להם מגיע לחגוג. מה ציפיתם? שיסגרו את חדר האכל?שיחזירו מכוניות?שיורידו שכר לעובדים? טבע מתחרית על ההון האנושי במשק,ואם התנאים לא יהיו טובים,אז תשכחו מכח אדם איכותי,ושלום על טבע. מספיק עם צרות העין. כל הזמן אני שומע אנשים, למה בחברת חשמל מקבלים ככה וככה,ולמה אלה מקבלים אחרת. כאילו שאם יורידו להם הטבות הכיסים שלנו יתפחו. תשתחררו.
    סגור
  • 20.
    גם נירון קיסר חגג בזמן שהעיר נשרפה (ל"ת)
    בהצלחה לעובדים 11/08/2017 06:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 19.
    זה מזכיר לי
    בני-נהריה 10/08/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את קיסר נירון שניגן על הקטרוס בזמן שרומא בערה.
    סגור
  • 18.
    זלעובדים נטו זכמו שעכשיו תגידו
    מאתם רוצים 10/08/2017 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תביאו לנו לשולחן את כל תלושי המשכורת של העובדים כולל אלה בתחתית רמות השכר ואנחנו נקצץ להם עוד קצת. זה בשביל העובדים מה אתם לא מבינים! מה גם שערב כזה בעיקר לנוכח הקולות החיצוניים בחברה יכול לעשות טוב לרוח העבודה. אם הפסדתם הפסדנו סליחה בגלל המניות אז זה אינטרס שלנו שלחברה יהיה כח להגיע לצמיחה שוב לא?
    סגור
  • 17.
    טוב שעובדי טבע ממשיכה לחיות וליהנות, מגיע להם (ל"ת)
    למה לא? 10/08/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 16.
    אשמת ביבי להקים ועדת חקירה על פטור מס
    יעקב 10/08/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הנהלת טבע קיבלה פטור ממס וזה באשמת ביבי הקפיטליסט ובכסף חגגו ההנהלה ובוצעו עיסקאות כושלות ליבי על משקיעי טבע וכונתי לעמך שהשקיעו מיטב כספם ומה עם קרנות הפנסיה קופות הגמל וההשתלמות שנפגעו ובעוד מספר ימים תשמעו את ביבי וחבר מרעיו שאנו בצמיחה
    סגור
  • 15.
    נירון
    פאר 10/08/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קיסר רומא ניגן כאשר רומא בערה
    סגור
  • טען עוד
  • זה סיפור יפה,אבל לא נכון==זהשמועה שהנוצרים הפיצו. (ל"ת)
    ARTIK19 10/08/2017 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מוטב לטבע להיות ללא טייס באוויר מאשר עם טייס עיוור !!!
    עמירם 10/08/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    6 2
    גרמתם לנזק אולי בלתי הפיך בחברה שכולנו נתנו אמון, הייתה גאוות שוק ההון במשך שנים רבות עד שהביאו חבורה גדולה של אנשים, בעלי אימפוטנציה ניהולית מובהקת שהרסו את החברה באופן שיטתי. ועם לא די בכך, כדי להרגיז אותנו עוד יותר מצאה החברה תזמון מצוין לעשות מסיבה בימים קשים ביותר ששוק ההון ובפרט בחברה שלכם. חובה לזמן אסיפה בעלי מניות מיוחדת תוך 14 יום ולפטר את שדרת הניהול והדירקטוריון האחראים באופן ישיר במתרחש בחברה. אני חושב שבמקרה של טבע עדיף אפילו להשאיר את הקוקפייט ללא טייס מאשר להמשיך לתת לחבורת העילגת הזאת להטיס את המטוס, כי סופו נחיתת אונס והתרסקות. מוגש אני משקיע שמחק 300,000 ש"ח והיום בערב יאבד עוד חלק מתוך המיליון ש"ח שישתו, יוכלו ואולי אף יביאו נערות ליווי על חשבוננו !!!
    סגור
  • 13.
    הפקרות
    אהרון 10/08/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    9 4
    ההפקרות בחברה מקבלת משנה תוקף ומוכיחה על ההתנהלות המופקרת של ההנהלה שממשיכה להוביל את החברה לפי התהום
    סגור
  • 12.
    מושקע בטבע
    תומי 10/08/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עד שבוע שעבר הייתי מושקע במניית טבע מעל 100000 שח אחרי כל הירידות של השבוע האחרון פחדתי לעקוב ואני לא יודע כמה נשאר לי מהכסף האים מישהו יכול לחשב לי ולציין כמה נשאר ומה לעשות להישאר או לצאת ? תודה
    סגור
  • באיזה מחיר? אתה מרווח עדיין? (ל"ת)
    אני 10/08/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מופסד משמעותית קניתי בשער 10000 לערך (ל"ת)
    תומי 10/08/2017 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אין מה לעשות. רווחת עובדים זה דבר חשוב. תפסיקו עם
    ר 10/08/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הפופוליזם. זה מתחיל לשעמם.
    סגור
  • תגיד לי מפגר, כשאתה חייב 20 מיליארד דולר ואין לך כסף...
    עמירם 10/08/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    7 8
    עדיין תקיים מסיבה של מיליון ש"ח ??? בגלל חשיבה כמו שלך, טבע נמצאת המצב שהיא נמצאת.
    סגור
  • עמירם- מפגר אתה יודע למי תקרא. טבע חברה עם הכנסות
    ר 10/08/2017 20:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    של 5 מיליארד דולר ברבעון. מיליון שקל לכל העובדים כאירוע רווחה זה לא משהו דרמטי ואף דרוש.
    סגור
  • 10.
    וכאן בדיוק נעוצה הסיבה שהיא נופלת
    בן אדם 10/08/2017 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זורקים כסף כאילו אין מחר
    סגור
  • 9.
    נראה שהנהלת טבע מנותקת מהמציאות.
    הראל 10/08/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    5 3
    האם משפחה שההוצאה לפועל מדפקת על דלת ביתה, תזמין נופש משפחתי במלון מפנק באילת ?. מה שמשפחה כזו מבינה, הנהלת טבע והדירקטוריון אינם מבינים, וזה מה שמדאיג כאן.
    סגור
  • 8.
    טבע שלנו:התרסקות חוגגים בסטייל.אלי הורוביץ מקברו:לא
    ייאי 10/08/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מכיר את היצור הזה.
    סגור
  • 7.
    מפשל מספר אחד (המנהל) כבר פוטר
    רוני 10/08/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לטעות קולוסלית כזו שותפים מקסימום 5 אנשים (לרוב רק 2 או 3).ואני מניח שהם גם כבר פוטרו.הנותרים צריכים לעבוד קשה ולהציל את החברה, אז מסיבה שבוודאי תוכננה מזמן לרוב העלויות כבר קיימות עדיף שתתקיים ושהעובדים ישאבות כוחות
    סגור
  • 6.
    יו"ר ועד פופוליסטי ותגובתו רק גורמת יותר חולשה למניה.
    אבי 10/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אם הייתי עובד בטבע הייתי פועל להדיח אותו מתפקידו. מה זאת אומרת הוא לא מגיע לאירוע?, תגיע ותשמיע את דבריך, אני מקווה שהוא בין המפוטרים, (יכול להיות?!) לעומת זאת ההנהלה במקרה זה פועלת בתבונה ומנסה לשדר עסקים כרגיל ולא לבטל אירוע שנקבע לפני המשבר וביטולו יגרום להפסד כלכלי משמעותי.
    סגור
  • 5.
    מחפשים לעשות כותרות...
    אייל 10/08/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    16 0
    האירוע הוא לעובדים ובטח תוכנן הרבה לפני פרסום הדוחות והנפילה במנייה. אני מניח גם שביטול אירוע כזה בהתראה קצרה לא יחסוך שקל אחד...
    סגור
  • 4.
    ההנהלה הבכירה רוכשת מניות? דיווחו על זה?
    תם 10/08/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    9 3
    "כידוע לכם השבוע קיבלנו מכתב על כך שההנהלה הבכירה מאמינה בחברה ורוכשת עוד מניות (כמובן שבמחיר הרצפה של המניה, כפי שהוא כרגע)" היה דיווח על זה בבורסה? כמה קנו?
    סגור
  • זו אכן הידיעה היותר מעניינת
    dw 10/08/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ביזפורטל - במקום להיות ynet (ולא שיש בעיה עם ynet) הייתי מציע להתמקד בידיעה אודות מנהלי טבע המכניסים היד לכיס וקונים מניות. האם מדובר במימוש אופציות (בפנים או מחוץ לכסף) או קנייה בשוק? זה דווקא כן מעניין את בעלי המניות. עכשיו אחרי שפורסם הדוח מנהלים יכולים לקנות מניות. לפני הפרסום אסור. אפשר אפילו לייצר כתבה ספיישל עם כותרת על זה.
    סגור
  • 3.
    באמת הזוי
    משקיע בטבע ושוקע 10/08/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אלה הם ימי פומפיי האחרונים לצערנו הרב
    סגור
  • העף מבט על פריגו
    dw 10/08/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בתור פומפיי היא נראית לי עולצת למדי. טבע, מיילן ופריגו כולן הולכות לייצר בערך 4.5$ למניה. טבע נסחרת מתחת ל 20. מיילן 30 ופריגו... מעל 70. כן כן, זה עד כמה שטבע זולה. לטבע ומיילן חוב גדול. אצל פריגו הוא ירד בעקבות מכירת התרופה האינובטיבית היחידה שהיתה להם (טיסברי). אין להם מנועי צמיחה ולכן יצטרכו לקנות נכסים - אולי מטבע?
    סגור
  • 2.
    שיזמינו את טראמפ וקים גון איל ,זה מסיבת סוף העולם ,ולכן
    בא 10/08/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הכול ............אסור .
    סגור
  • 1.
    לבריאות ! (ל"ת)
    yehuda04 10/08/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור