סגירה צורמת: המעו"ף צלל 1% והשלים מהלך מפולת, מניית טבע נפלה עוד 4.4%

פריגו זינקה 21.6% אחרי הדו"חות. טבע השלימה התמוטטות של 45%. ותראו את מחזור המסחר הכללי
 |  (69)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות חדות, זאת ברקע למגמה השלילית מעבר לים. מדד המעו"ף איבד 1% לשפל של שנים (ראו גרף בתחתית הכתבה) ומדד הבנקים נפל 2%. מניית פריגו בלטה בעלייה של 21.6% במחזור ענק של 200 מיליון שקלים אחרי שפרסמה דו"חות והעלתה תחזיות. טבע צללה עוד 4.4% והשלימה התרסקות של 45.5% תוך 5 ימים. מלבד פריגו, כל מניות המעו"ף סגרו באדום היום. 
מדד ת"א 35 +0.7% מדד ת"א 35 1,620.64 +0.7% מדד ת"א 35 בסיס:1,609.39 פתיחה:1,606.51 גבוה:1,620.91 נמוך:1,605.4 תמורה:665,518,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,138.22 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,137.76 פתיחה:1,137.68 גבוה:1,140.33 נמוך:1,136.02 תמורה:116,682,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר היה גבוה מאוד היום והסתכם ב-2.47 מיליארד שקל (כולל 246 מיליון שקלים בפקיעה השבועית).
ההתרסקות במהלך הפקיעה השבועית הבוקר: דקות ארוכות של פאניקה נרשמו הבוקר בבורסה בת"א. מדד המעו"ף פקע הבוקר בנפילה של כמעט 2.2% לרמה של 1,346 נקודות, ולאחר מכן נסחר במשך זמן ארוך בירידות של בין 1% ל-2%. מחזור המסחר בפקיעה הסתכם ב-246 מיליון שקלים, מחזור גדול יחסית לפקיעה שבועית כאשר בתוך שלב ה'ראנדום' (כלומר השלב שבו המעו"ף פוקע בצורה אקראית) הירידות הגיעו גם למינוס 4.5%. הפקיעה הגיעה לאחר שבוע שלל נפילות ברקע למפולת בטבע ובאופן כללי בשל עצבנות גדולה במסחר בת"א שבין היתר גררה תנודות תוך יומיות חריפות, והדבר יצר לחץ גדול בשוק האופציות, לחץ שהתפוצץ הבוקר.
שימו לב למספרים: המעו"ף רשם כעת יום 11 ברציפות של ירידות (כנראה הרצף השלילי הארוך אי פעם) והשלים נפילה שבועית של 3.8%, זאת לאחר ירידה של 2.35% בשבוע שעבר. המעו"ף סגר היום בשפל של כמעט 3.5 שנים. מדד הבנקים בלט בנפילה של 2% והשלים בכך נפילה שבועית של 3.5%. מדד ת"א 90 ירד 0.95% ומדד SME60 נפל 1.1% לשפל של כמעט שנה. 
ומה קורה בינתיים בחו"ל? וול סטריט נסחרים היום בירידות של עד 1.2%. באירופה המסחר מתנהל בירידות של סביב 1.2%אחרי נפילות של מעל 1% אתמול במדדים המובילים, בעיקר ברקע למתיחות הגוברת בין ארה"ב לצפון קוריאה. באסיה הניקיי היפני איבד הבוקר 0.33% אחרי נפילה של 1.3% אתמול.   
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה זניח טרם הפתיחה, זאת למרות שמניית טבע חזרה עם פער שלילי של 4% אחרי שנפלה אתמול עוד 4.3% למחיר שפל של 17.5 דולרים בלבד. מיילן חוזרת עם פער שלילי של 1.6% לאחר מסחר תנודתי אתמול לאחר פרסום הדו"חות והנמכת התחזית. מנגד, פריגו חוזרת עם פער חיובי של 2.6%, אופקו עם פלוס 1.5% ונובה עם פער חיובי של 4%. (לדף מניות ארביטרז')
אתמול בתל אביב המדדים המובילים רשמו ירידות חדות, כאשר המעו"ף איבד 1.14%, ומדד הבנקים נפל 1.9%.
מניות במרכז:
מניית פריגו +1.63% פריגו 26,850 +1.63% פריגו בסיס:26,420 פתיחה:26,790 גבוה:27,010 נמוך:26,710 תמורה:18,381,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  21% זינקה אחרי פרסום דו"חות והעלאת תחזיות. (לכתבה המלאה)
טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 4.4% וממשיכה לרכז עניין. דיווח בבלומברג על כך שטבע שוקלת למכור נכסים ב-2.5 מיליארד דולר, לא הצליח לאושש את המניה. 
פורסייט -0.51% פורסייט 177 -0.51% פורסייט בסיס:177.9 פתיחה:178.8 גבוה:179.6 נמוך:176.5 תמורה:385,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 4.5% לאחר שאתמול רשמה נפילה של כמעט 17% במחזור גדול של מעל 10 מיליון שקלים והשלימה התרסקות של כמעט 60% - לכתבה המלאה
שטראוס -0.02% שטראוס 8,222 -0.02% שטראוס בסיס:8,224 פתיחה:8,180 גבוה:8,250 נמוך:8,165 תמורה:4,616,756 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  רשמה גידול של 5.3% בשורה ההכנסות ברבעון השני. לכתבה המלאה
דלק קבוצה +0.81% דלק קבוצה 63,800 +0.81% דלק קבוצה בסיס:63,290 פתיחה:62,900 גבוה:64,400 נמוך:62,600 תמורה:37,756,413 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נפלה 2.4% (יום 7 רצוף של ירידות) והשלימה בכך מהלך נפילות של כ-24% מאז אמצע מארס האחרון. 
מדד ת"א 35 משנת 2013, גרף שבועי. האם ראינו פריצה מטה?

תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    טבע לא טבעי...
    טובה גודי 10/08/2017 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל טבע נאמר: יתגדל ויתקדש שמיה רבה... החזירות של המינוף הביאה המון הפסדים לרבבות אנשים. בקרנות נאמנות, פנסיה ותיקי השקעות. זה הפסד מעל ומעבר למסחר הרגיל של "מימוש בריא" ו"החזקה לטווח ארוך שיעלה בסופו של דבר" ועוד...לכן כנראה שנספיד בגלל שנפסיד...
    סגור
  • 35.
    טבע
    איצקו 10/08/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יום ראשון חוןזרת עם פער של לפחות 8%. בהצלחה למחזיקים ולמאמינים בני מאמינים .טבע שלנו ולא ניתן אותה
    סגור
  • 8 מינוס? (ל"ת)
    קובי 11/08/2017 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מהיום הכל חוזר למסלול אל תפספסו (ל"ת)
    מגיע פעם בתקופה 10/08/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    מה קורה שם? (ל"ת)
    רציו מתעוררת 10/08/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    פורסייט
    אלי 10/08/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש להיזהר מפןרסייט המניה מתנהגת כמו רכבת הרים אתמול היא התרסקה היום נוסקת יש להזהיר שפורסייט ביצעה הנפקה לא מזמן במחיר 2-3 והמניות שנרכשו בהנפקה חסומות עד החודש הבא ואז מי שרכש ב2 לא ימתין וימכור באמצע עם רווח מסוים את מה שרכשו ואז יבוא לחץ על מחיר המניה בגלל דילול שמבוצע לכולם עקב השתחררות מניות נוספות למסחר ועקב מימוש חלק למי שרכש ולא מוכן להחזיק במניה לאורך זמן לכן המחיר כיום לא רלוונטי ורק אם המחיר יגיע ל2-3 אז אולי המניה תהיה רלוונטית וכדאית רק במחיר של 2.5 אז כדאית לרכישה אני ממתין למחיר הזה ויש לי זמן לא בוער לרכוש במצב דהיום עם רכבת ההרים הזאת כל יום כל טוב לכולם
    סגור
  • צודק פורסייט אסון.
    דניאל 10/08/2017 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים איתך...פורסייט חברה שלא מייצרת כלום ומוכרת שקרים למשקחעים.בבוקר שהייתה 13 למעלה אמרתי שנראה לי שתסיים באדום ולא הייתי רחוק.מעריך ששבוע הבא תמחק סופית מכוון שאין לה זכות קיום.
    סגור
  • לאלי
    אסתר 10/08/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה למה לא לעשות עליה סיבובים אתמול היא סימה ב303 והיום הגיעה לסביבות 330 10% תוך יום מה רע בזה לתשומת לבך
    סגור
  • 31.
    קולפלנט
    טליק 10/08/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שימו לב עמי שגיא אבא של................... מגדיל אחזקות
    סגור
  • לנו את הביצה האמצעית (ל"ת)
    מזיז 10/08/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    אל תאמינו
    משה 10/08/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אם יום אחד המעוף יגמר בירוק אל תאמינו פשוט הצבע האדום דהה
    סגור
  • 29.
    סוחרים בשוק ניירות הערך אמרו..לא טוב לא כסף...
    אי ש 10/08/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זקן מנוסה יליד הארץ מלח הארץ..אמר..לא טוב..כן כסף..והרבה...אבל גם שכן טוב או דשדש אז טוב ויש כסף...הוסיף הטרח הזקן..הכל תלוי בקומבינה ובקימבונים. הבנתם צעירים? יענו כל מי שפחות ממני..יענו 99...נא בצעו אחים.
    סגור
  • 28.
    הלחץ נרגע..? חכה ותראה את הירידות לקראת סוף היום. (ל"ת)
    משה 10/08/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    שמועות עקשניות
    יש 10/08/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בעיירה שמאן דהוא "מחפש '' את פריגו בשערים ובהתנהגות המוזרה דהיום. גם מדובר בכפר שכן שהאמריקנדים לא קונים את השעשוע..
    סגור
  • 26.
    אל תתנו להם להטעות אתכם השוק חרבנה על הטיסי (ל"ת)
    יום מנוחה 10/08/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    טיסה נעימה חזרה ל 800 הרכבת יצאה היום ! (ל"ת)
    פורסייט 10/08/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא מאמין לחברה הזאת...
    דניאל 10/08/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמין לחברה ואני לא אתפלא אם אחרי עליות היום של 13 אחוז תסגור באדום של מינוס 6. נקווה שאני טועה.
    סגור
  • פורסייט
    יעקב 10/08/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הסיבה שפורסייט עולה יש התפתחות או מידע חדש ? בכל מקרה אני שמח מופסד 60%
    סגור
  • 24.
    אייל בתך המורה של כיתה א לו קיבלה אותך אפו 1380 תמיכה (ל"ת)
    jדוד 10/08/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    לו כול פעם יש היזדמנות בזק זה הזמן לגרוף הדוח יהיה מצ
    jחברים 10/08/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדוח של בזק יהה מציון זה הזמן לקנות בזק לו כול יום יש היזדמנות
    סגור
  • 22.
    הבורסה חולה מן היסוד
    שימי 10/08/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גנבי המעוף לא הספיקו צריך לעשות פקיעה במשך היום באופן אקראי
    סגור
  • האם אתה חבר כנסת ערבי במקרה?
    למישי 10/08/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לי הרגשה משונה כזאת
    סגור
  • 21.
    שפך מניות על אמת ניצל את השחקנים שבאים לקנות ביום פקיעה
    מישהו היום 10/08/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגב אותו גוף היה קנוי בפוטים במיליונים ידע מראש על השפיכה שהוא הולך לשים
    סגור
  • 20.
    הגל בגלל המס של פחלון וטרכטנברג... פחלון (ל"ת)
    הורס את הכלכלה!! 10/08/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    פרוטרום המניה המובילה בבורסה
    פרוטרום 10/08/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכל הנבונים זו הזדמנות פז להחזיק פרוטדום תזכרו שעוד תתגעגעו לשערים של היום חברה מדהימה עים עתיד מזהיר ומנכל מצוין שיוביל את החברה לגדולות ולשערים הרבה יותר גבוהים בהצלחה לכולם
    סגור
  • 18.
    הסיבה להתמתנות היא לא שפריגו עולה
    מישהו 10/08/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסיבה היא שהירידות היו רק בגלל משחקים של שחקני מעוף ועכשיו העיוות מתיישר כי אחרי הפקיעה אין להם אינטרס להוריד את השוק
    סגור
  • 17.
    הבורסה חולה מן היסוד
    שימי 10/08/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנבי המעוף לא הספיקו צריך לעשות פקיעה במשך היום באופן אקראי
    סגור
  • מ'כפת לך מישי אם חולה או בריאה?
    למישי 10/08/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי פעם סיפרת אתה מורווח יפ ופעם אחרת סיפרת אתה חנוק חנוכיה. העיקר שתחכה לטבע ב20.000 זה הכי חשוב אחי
    סגור
  • 16.
    האם מנהלי הבורסה בארץ?
    ראובן 10/08/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין כעת ספק שנפילה לכל רוחב המדדים זה לא בגלל טבע בלבד , יש גורמים מאחורי השוק אשר מובילים את המדדים להתרסקות על חשבון המשקיעים הפרטניים ואני לא בטוח אם לא נדרש חקירה על התנהלות הבורסה במקרה זה ועל כך שלא עצרה את המסחר כדי למנוע פגיעה באלה שעדיין מאמינים בשוק הישראלי.
    סגור
  • מה קשור מנהלי בורסה ? חח ודבר שני למה לא שאלת אם מנהלי
    יום מנוחה 10/08/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבורסה היו פה כאשר המדד רץ מ 286 ל 1760
    סגור
  • 15.
    לעזאזל מה קורה עם סאני תקשורת ?
    סוחר מתחיל 10/08/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה כאילו סאני תובעת ואין משהו שיציל אותה !! מה ? למה ?
    סגור
  • סאני תקשורת תעלה אחרי הדוחות
    שרון חסיד 10/08/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגע המניה במומנטום שלילי בעקבות השוק, ובעקבות החלטה על יבוא ניידם יד שנייה, היא תתקן בחדות אחרי דוח מצויין ורווחים גבוהים.\
    סגור
  • ** טובעת ** (ל"ת)
    סוחר מתחיל 10/08/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    רשות ניירות ערך צריכה לבדוק בדחיפות את הנגזרים
    לל 10/08/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא יתכן הדבר הזה.
    סגור
  • למה לא אמרת לבדוק כאשר נגזרי הקול עלו 8 שנים בטירוף (ל"ת)
    יום מנוחה 10/08/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    שחקנים חטפו פה על הראש חבל על הזמן (ל"ת)
    השחילו בפקיעה שחקנים 10/08/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כמו שכתבנו לפני מספר חודשים..
    I 10/08/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    10 0
    התקבלה החלטה אסטרטגית לג'עג'ע את הםפוקעים שפועלים בחסות הרשות האימפוטנטית ומביאים כל שבוע כסף מהבית..אגב..יש מספר גופים מנהלים בשוק שנאלצים על כורחם לעזור להם פן יבולע להם.
    סגור
  • לאיצקו
    ד"ר אברטון ברקלי. 10/08/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כתבנו. אכלנו..יענו מי אתם. לא מפחדים שהמאפיונרים יג'עג'עו לכם הצורה. היי שכחתי..מי יכול על גורילות כמוכם.
    סגור
  • 12.
    מה יש לך לומר אחרי שהשחלת את כל אזרחי ישראל וצעקת שוק
    נו גורביץ 10/08/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עולה עולה רק לפני שבוע
    סגור
  • נו..אז כתבת זאת..אתה מרגיש טוב ומלא נחת על עצמך..??
    I 10/08/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    התרכז בשוק ולא במציאת אשמים או טועים.
    סגור
  • אני מרוכז בשוק מ 1600 אני אומר לכם מפולת ואתם צוחקים (ל"ת)
    יום מנוחה 10/08/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    שוד לאור היום ברשות החוק
    תומר 10/08/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הייתה פקיעה שבועית של אופ' המעוף וברור שנוכלי המעוף השתלטו פה על השוק. הם מזהים שהמוסדים משותקים ועושים בשוק כבתוך שלהם, וגרפו מאות מיליוני שקלים באופ' השבועיות. איפה הרשות לניירות ערך, לא רואים את הנוכלות הזו. תגנו על המשקיעים.
    סגור
  • 10.
    פה נבהלו מטראמפ קים וביבי. שלושתם סופר קשקשנים (ל"ת)
    שלשת המוסקטרים 10/08/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    עונש מוות לספקולנטים הארורים (ל"ת)
    משקיע 10/08/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    עוד הוכחה שהמעוף משחק נשלט
    מנחם 10/08/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברשות מקבלים כסף בחינם
    סגור
  • 7.
    לא הלם ולא נעליים
    רועי 10/08/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המעוף היה 698 לפני 9 שנים, אנשים עשו 110 אחוז תשואה, 11 אחוז בשנה, מה רע.
    סגור
  • זה ממש לא 11.
    I 10/08/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עשה את החישוב בצורה נכונה ותקבל מספר אחר..היה יוצא לך 30 אחוז בערך לפי החישוב שלך לפי 11 לשנה. עשו הרבה פחות מ 11.
    סגור
  • טעית 286 תבדוק אחינו תבדוק (ל"ת)
    יום מנוחה 10/08/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אידיוט. האם יש הצדקה למחוק 9 שנים בשבוע אחד כאשר בעולם
    עוד אידיוט 10/08/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאשר בעולם אין ירידות ?
    סגור
  • מה הקשר העולם בזמן שהעולם הרגיש נדלן מתרסק פה הכל פרח
    יום מנוחה 10/08/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה קשר העולם יא דבעה
    סגור
  • לפעמים כאשר בלון מנופח אז כן ודבר נוסף השוק היה 20 שנה
    יום מנוחה 10/08/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    במדדים 180 לבין 290 אז מה בכו ש 20 שנה טוחנים אותם התרגלתם לעלות חביבי הרגל רע
    סגור
  • 6.
    תרימו את הכפפה מיד חקירה הכסף של הציבור הפקר
    ביזפורטל 10/08/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם ראיתם היום את התרמית במעוף
    סגור
  • 5.
    איך אתם האוהבים את התמונה של הדב (ל"ת)
    דב 10/08/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האחים והאחיות/גידי קורן.
    I 10/08/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    14 0
    יש לי דב אחד קטן שקוראים לו שובי..הוא יושב על המפתן הוא כזה חמודי..הוא ישן במיטתי ולובש פיז'מה..הוא תמיד תמיד איתי..זה שוהי דובי דו..ומאז חלפו שנים וכבר התבגרתי..ואז שובי דובי די לאחי מסרתי..לחבר הכי שלחי קראתי שובי..הוא לומד בכיתתי הוא כזה חמודי...הוא כותב ומנגן שירים ומנגן גיטרה..ואנו מזמרים יחדיו שובי דובי דובי......
    סגור
  • לאיציק והחברים הנפלאים..היום 100 השם נכון?
    ד"ר אברטון אונ' ברקלי 10/08/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה עובר עליך ילד מגודל (198 ס"מ) ניצחי שמסרב להתבגר.. למה דובי ? זה וואחאד דב גריזלי ענק שרומס וטורף על מה שבדרכו. הוא משכיבה אריה מלך החיות בחמש שניות. אז מה אחינו? לקנות למכור שורט לונג? אנא גלה לי..טוב לא צריך..דוקטור ניקוד שלכם מעדכן אותי כל יום מאז הוקמתם...הודעת? האיוש ובהיוש אהובי אחי הגדול.
    סגור
  • תיקון
    אברטון 10/08/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא משכיבה צריך להיות הוא משכיב....דוקטור ניקוד צריך להיות דוקטור ניר..הודעת...הידעת..ביי אחים. לא שכחתי ההבטחה לעשות עליה.
    סגור
  • 4.
    הרצתי פה בדיחה נוראה
    נועםדבורה 10/08/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שהלך טבע הלכה הקופקסון עכשיו אני חוזר בי ואומר תנו לטבע את הכבוד שלה בחזרה איפה טבע מניית העם עד לאן ימשכו הירידות
    סגור
  • טבע לא זקוקה לכבוד. היא זקוקה למנהל מצויין.
    ranr 10/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טבע סובלת מניהול כושל, החלטות שלא מתייחסות למציאות המתפתחת
    סגור
  • 3.
    אחרי ריסוק מתמשך בשוק היום תקבלו מנוחה רק מנוחה לא יותר
    היום מנוחה 10/08/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    למי שחושב שהמסיבה כלפי מטה הסתיימה טועה בגדוללל המנוחה היום זמנית ואולי גם תיקון חזק כלפי מעלה מקסימום התיקון יכול להיות עד 1430 אם בכלל אבל שער 320 בסוף המפולת נראה גם נראה גם אם זה בעוד שנים . אל תשכחו המפולת בארהב עוד לא הגיעה בקרוב מאוד תחל שם המסיבה גם חחח
    סגור
  • יום מנוחה? ואולי תיקון אתה חי בללאלנד
    למנוחה 10/08/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    320 מאוד יתכן אבל קרוב ולא שנים.
    סגור
  • כנראה שריצת העמוק למדד 900 לא מצחיקה ולא תענה בעצירות (ל"ת)
    יום מנוחה 10/08/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • בעצירות עם שורוק באות ו. כאבי בטן קשים נוכח המפולת.
    תענה 10/08/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עצירות עם חיריק מתחת לאות צ..רק ב300 ולא 900 כדבריך..
    סגור
  • 2.
    טבע עד מתי?
    שלומי 10/08/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה קורה עם מנכ"ל ? בקצב הסה עד שהוא יגיע כבר לא יהיה את מי לנהל כל יום יורדת כמו מניה מהשורה השלישית והרביעית לבנות חברה לוקח הרבה הרבה שנים להרוס אפשר בשניה אחת טבע חייבת מנכ"ל עוד היום רק זה מה שירגיע את השוק אחרת המצב בכי רע איפה הימים היפים של טבע עצוב לראות את המלכה של אחד העם דועכת ודועכת כמו נר דולק
    סגור
  • ומה נראה לך שמחר או בעוד שנה טבע תחזיר את מה שירדה ?
    היום מנוחה 10/08/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חחח פתאטי טבע נגמרה טוטאלית ומי לא שיוצא שם בשער הזה בעוד כמה שנים ימצא את עצמו ב 0
    סגור
  • 1.
    מוסדים שמרוקנים לנו את החסכונות
    ביזפורטל 10/08/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שמישהו יעצור את הסחרור הזה לטובת כולם לחקור פעולות של קרנות פנסיה ובתי השקעות שהם למעשה 90 אחוז מהשוק
    סגור
  • הסחרור רק החל אתה הולך לחזור לתקופת האבן בשנים הבאות (ל"ת)
    היום מנוחה 10/08/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מה הכוונה אתה? אני? ומה איתך אחוי? (ל"ת)
    למנוחה 10/08/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אני אחוי ממדד 160 צועק תברחו אבל כרגיל גורביץ ואתם
    יום מנוחה 10/08/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    התרגלתם לעלות אני מכיר את גורביביץ החרטה ברטה משנות ה 90 שטחן את האנשים יום יום אז הוא לא חדש לי רק חבל שהדור הצעיר של המשקיעים אכל זרנוק וזה רק ההתחלה
    סגור
  • ואת המס לא מורידים ממש דפוקים (ל"ת)
    יוכי 10/08/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור