13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

18:43 סגירה שלילית באירופה בהובלת הפוטסי שאיבד 1.1%

17:15 הביטקוין עולה 11% למחיר של 3500 דולר ליחדה

14:46 המפולת במטבעות הווירטואלים מחריפה: הביטקוין מאבד עוד 6.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה צורמת: המעו"ף צלל 1% והשלים מהלך מפולת, מניית טבע נפלה עוד 4.4%

פריגו זינקה 21.6% אחרי הדו"חות. טבע השלימה התמוטטות של 45%. ותראו את מחזור המסחר הכללי
 |  69
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות חדות, זאת ברקע למגמה השלילית מעבר לים. מדד המעו"ף איבד 1% לשפל של שנים (ראו גרף בתחתית הכתבה) ומדד הבנקים נפל 2%. מניית פריגו בלטה בעלייה של 21.6% במחזור ענק של 200 מיליון שקלים אחרי שפרסמה דו"חות והעלתה תחזיות. טבע צללה עוד 4.4% והשלימה התרסקות של 45.5% תוך 5 ימים. מלבד פריגו, כל מניות המעו"ף סגרו באדום היום. 


מדד ת"א 35 (-0.11%) מדד ת"א 35 1,423.38 -0.11% 14:39 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,424.92 נמוך:1,419.35 תמורה:319,667,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מדד ת"א 90 (+0.31%) מדד ת"א 90 1,056.27 +0.31% 14:38 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:87,567,139 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר היה גבוה מאוד היום והסתכם ב-2.47 מיליארד שקל (כולל 246 מיליון שקלים בפקיעה השבועית).

ההתרסקות במהלך הפקיעה השבועית הבוקר: דקות ארוכות של פאניקה נרשמו הבוקר בבורסה בת"א. מדד המעו"ף פקע הבוקר בנפילה של כמעט 2.2% לרמה של 1,346 נקודות, ולאחר מכן נסחר במשך זמן ארוך בירידות של בין 1% ל-2%. מחזור המסחר בפקיעה הסתכם ב-246 מיליון שקלים, מחזור גדול יחסית לפקיעה שבועית כאשר בתוך שלב ה'ראנדום' (כלומר השלב שבו המעו"ף פוקע בצורה אקראית) הירידות הגיעו גם למינוס 4.5%. הפקיעה הגיעה לאחר שבוע שלל נפילות ברקע למפולת בטבע ובאופן כללי בשל עצבנות גדולה במסחר בת"א שבין היתר גררה תנודות תוך יומיות חריפות, והדבר יצר לחץ גדול בשוק האופציות, לחץ שהתפוצץ הבוקר.שימו לב למספרים: המעו"ף רשם כעת יום 11 ברציפות של ירידות (כנראה הרצף השלילי הארוך אי פעם) והשלים נפילה שבועית של 3.8%, זאת לאחר ירידה של 2.35% בשבוע שעבר. המעו"ף סגר היום בשפל של כמעט 3.5 שנים. מדד הבנקים בלט בנפילה של 2% והשלים בכך נפילה שבועית של 3.5%. מדד ת"א 90 ירד 0.95% ומדד SME60 נפל 1.1% לשפל של כמעט שנה. ומה קורה בינתיים בחו"ל? וול סטריט נסחרים היום בירידות של עד 1.2%. באירופה המסחר מתנהל בירידות של סביב 1.2%אחרי נפילות של מעל 1% אתמול במדדים המובילים, בעיקר ברקע למתיחות הגוברת בין ארה"ב לצפון קוריאה. באסיה הניקיי היפני איבד הבוקר 0.33% אחרי נפילה של 1.3% אתמול.   

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה זניח טרם הפתיחה, זאת למרות שמניית טבע חזרה עם פער שלילי של 4% אחרי שנפלה אתמול עוד 4.3% למחיר שפל של 17.5 דולרים בלבד. מיילן חוזרת עם פער שלילי של 1.6% לאחר מסחר תנודתי אתמול לאחר פרסום הדו"חות והנמכת התחזית. מנגד, פריגו חוזרת עם פער חיובי של 2.6%, אופקו עם פלוס 1.5% ונובה עם פער חיובי של 4%. (לדף מניות ארביטרז')

אתמול בתל אביב המדדים המובילים רשמו ירידות חדות, כאשר המעו"ף איבד 1.14%, ומדד הבנקים נפל 1.9%.

מניות במרכז:

מניית פריגו (-0.55%) פריגו 30,530 -0.55% 13:53 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,700 פתיחה:30,700 גבוה:30,760 נמוך:30,530 תמורה:5,732,410 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  21% זינקה אחרי פרסום דו"חות והעלאת תחזיות. (לכתבה המלאה)

טבע (-4.23%) טבע 5,996 -4.23% 14:18 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,023 נמוך:5,954 תמורה:42,898,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה 4.4% וממשיכה לרכז עניין. דיווח בבלומברג על כך שטבע שוקלת למכור נכסים ב-2.5 מיליארד דולר, לא הצליח לאושש את המניה. 

פורסייט (-0.1%) פורסייט 395 -0.1% 14:17 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פורסייט בסיס:395.4 פתיחה:396 גבוה:400 נמוך:391 תמורה:465,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 4.5% לאחר שאתמול רשמה נפילה של כמעט 17% במחזור גדול של מעל 10 מיליון שקלים והשלימה התרסקות של כמעט 60% - לכתבה המלאה

שטראוס (-0.42%) שטראוס 6,672 -0.42% 13:38 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שטראוס בסיס:6,700 פתיחה:6,700 גבוה:6,700 נמוך:6,672 תמורה:1,464,266 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  רשמה גידול של 5.3% בשורה ההכנסות ברבעון השני. לכתבה המלאה

דלק קבוצה (-0.23%) דלק קבוצה 68,590 -0.23% 14:17 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:68,750 פתיחה:68,400 גבוה:68,670 נמוך:67,600 תמורה:7,168,589 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  נפלה 2.4% (יום 7 רצוף של ירידות) והשלימה בכך מהלך נפילות של כ-24% מאז אמצע מארס האחרון. 

מדד ת"א 35 משנת 2013, גרף שבועי. האם ראינו פריצה מטה?

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 טובה גודי 10/08/2017 18:28 טבע לא טבעי...
ועל טבע נאמר: יתגדל ויתקדש שמיה רבה... החזירות של המינוף הביאה המון הפסדים לרבבות אנשים. בקרנות נאמנות, פנסיה ותיקי השקעות. זה הפסד מעל ומעבר למסחר הרגיל של "מימוש בריא" ו"החזקה לטווח ארוך שיעלה בסופו של דבר" ועוד...לכן כנראה שנספיד בגלל שנפסיד...
35 איצקו 10/08/2017 17:49 טבע
יום ראשון חוןזרת עם פער של לפחות 8%. בהצלחה למחזיקים ולמאמינים בני מאמינים .טבע שלנו ולא ניתן אותה
קובי 11/08/2017 00:13 8 מינוס? (ל"ת)
34 מגיע פעם בתקופה 10/08/2017 14:12 מהיום הכל חוזר למסלול אל תפספסו (ל"ת)
33 רציו מתעוררת 10/08/2017 14:06 מה קורה שם? (ל"ת)
32 אלי 10/08/2017 13:12 פורסייט
יש להיזהר מפןרסייט המניה מתנהגת כמו רכבת הרים אתמול היא התרסקה היום נוסקת יש להזהיר שפורסייט ביצעה הנפקה לא מזמן במחיר 2-3 והמניות שנרכשו בהנפקה חסומות עד החודש הבא ואז מי שרכש ב2 לא ימתין וימכור באמצע עם רווח מסוים את מה שרכשו ואז יבוא לחץ על מחיר המניה בגלל דילול שמבוצע לכולם עקב השתחררות מניות נוספות למסחר ועקב מימוש חלק למי שרכש ולא מוכן להחזיק במניה לאורך זמן לכן המחיר כיום לא רלוונטי ורק אם המחיר יגיע ל2-3 אז אולי המניה תהיה רלוונטית וכדאית רק במחיר של 2.5 אז כדאית לרכישה אני ממתין למחיר הזה ויש לי זמן לא בוער לרכוש במצב דהיום עם רכבת ההרים הזאת כל יום כל טוב לכולם
דניאל 10/08/2017 19:17 צודק פורסייט אסון.
מסכים איתך...פורסייט חברה שלא מייצרת כלום ומוכרת שקרים למשקחעים.בבוקר שהייתה 13 למעלה אמרתי שנראה לי שתסיים באדום ולא הייתי רחוק.מעריך ששבוע הבא תמחק סופית מכוון שאין לה זכות קיום.
אסתר 10/08/2017 14:48 לאלי
תראה למה לא לעשות עליה סיבובים אתמול היא סימה ב303 והיום הגיעה לסביבות 330 10% תוך יום מה רע בזה לתשומת לבך
31 טליק 10/08/2017 12:56 קולפלנט
שימו לב עמי שגיא אבא של................... מגדיל אחזקות
מזיז 10/08/2017 15:40 לנו את הביצה האמצעית (ל"ת)
30 משה 10/08/2017 12:47 אל תאמינו
גם אם יום אחד המעוף יגמר בירוק אל תאמינו פשוט הצבע האדום דהה
29 אי ש 10/08/2017 12:47 סוחרים בשוק ניירות הערך אמרו..לא טוב לא כסף...
זקן מנוסה יליד הארץ מלח הארץ..אמר..לא טוב..כן כסף..והרבה...אבל גם שכן טוב או דשדש אז טוב ויש כסף...הוסיף הטרח הזקן..הכל תלוי בקומבינה ובקימבונים. הבנתם צעירים? יענו כל מי שפחות ממני..יענו 99...נא בצעו אחים.
28 משה 10/08/2017 12:46 הלחץ נרגע..? חכה ותראה את הירידות לקראת סוף היום. (ל"ת)
27 יש 10/08/2017 12:33 שמועות עקשניות
בעיירה שמאן דהוא "מחפש '' את פריגו בשערים ובהתנהגות המוזרה דהיום. גם מדובר בכפר שכן שהאמריקנדים לא קונים את השעשוע..
26 יום מנוחה 10/08/2017 12:13 אל תתנו להם להטעות אתכם השוק חרבנה על הטיסי (ל"ת)
25 פורסייט 10/08/2017 12:02 טיסה נעימה חזרה ל 800 הרכבת יצאה היום ! (ל"ת)
דניאל 10/08/2017 13:45 לא מאמין לחברה הזאת...
לא מאמין לחברה ואני לא אתפלא אם אחרי עליות היום של 13 אחוז תסגור באדום של מינוס 6. נקווה שאני טועה.
יעקב 10/08/2017 12:19 פורסייט
מה הסיבה שפורסייט עולה יש התפתחות או מידע חדש ? בכל מקרה אני שמח מופסד 60%
24 jדוד 10/08/2017 11:58 אייל בתך המורה של כיתה א לו קיבלה אותך אפו 1380 תמיכה (ל"ת)
23 jחברים 10/08/2017 11:57 לו כול פעם יש היזדמנות בזק זה הזמן לגרוף הדוח יהיה מצ
הדוח של בזק יהה מציון זה הזמן לקנות בזק לו כול יום יש היזדמנות
22 שימי 10/08/2017 11:42 הבורסה חולה מן היסוד
גנבי המעוף לא הספיקו צריך לעשות פקיעה במשך היום באופן אקראי
למישי 10/08/2017 12:40 האם אתה חבר כנסת ערבי במקרה?
יש לי הרגשה משונה כזאת
21 מישהו היום 10/08/2017 11:42 שפך מניות על אמת ניצל את השחקנים שבאים לקנות ביום פקיעה
אגב אותו גוף היה קנוי בפוטים במיליונים ידע מראש על השפיכה שהוא הולך לשים
20 הורס את הכלכלה!! 10/08/2017 11:41 הגל בגלל המס של פחלון וטרכטנברג... פחלון (ל"ת)
19 פרוטרום 10/08/2017 11:36 פרוטרום המניה המובילה בבורסה
לכל הנבונים זו הזדמנות פז להחזיק פרוטדום תזכרו שעוד תתגעגעו לשערים של היום חברה מדהימה עים עתיד מזהיר ומנכל מצוין שיוביל את החברה לגדולות ולשערים הרבה יותר גבוהים בהצלחה לכולם
18 מישהו 10/08/2017 11:32 הסיבה להתמתנות היא לא שפריגו עולה
הסיבה היא שהירידות היו רק בגלל משחקים של שחקני מעוף ועכשיו העיוות מתיישר כי אחרי הפקיעה אין להם אינטרס להוריד את השוק
17 שימי 10/08/2017 11:20 הבורסה חולה מן היסוד
גנבי המעוף לא הספיקו צריך לעשות פקיעה במשך היום באופן אקראי
למישי 10/08/2017 12:38 מ'כפת לך מישי אם חולה או בריאה?
הרי פעם סיפרת אתה מורווח יפ ופעם אחרת סיפרת אתה חנוק חנוכיה. העיקר שתחכה לטבע ב20.000 זה הכי חשוב אחי
16 ראובן 10/08/2017 10:42 האם מנהלי הבורסה בארץ?
אין כעת ספק שנפילה לכל רוחב המדדים זה לא בגלל טבע בלבד , יש גורמים מאחורי השוק אשר מובילים את המדדים להתרסקות על חשבון המשקיעים הפרטניים ואני לא בטוח אם לא נדרש חקירה על התנהלות הבורסה במקרה זה ועל כך שלא עצרה את המסחר כדי למנוע פגיעה באלה שעדיין מאמינים בשוק הישראלי.
יום מנוחה 10/08/2017 10:48 מה קשור מנהלי בורסה ? חח ודבר שני למה לא שאלת אם מנהלי
הבורסה היו פה כאשר המדד רץ מ 286 ל 1760
15 סוחר מתחיל 10/08/2017 10:31 לעזאזל מה קורה עם סאני תקשורת ?
נראה כאילו סאני תובעת ואין משהו שיציל אותה !! מה ? למה ?
שרון חסיד 10/08/2017 15:26 סאני תקשורת תעלה אחרי הדוחות
כרגע המניה במומנטום שלילי בעקבות השוק, ובעקבות החלטה על יבוא ניידם יד שנייה, היא תתקן בחדות אחרי דוח מצויין ורווחים גבוהים.\
סוחר מתחיל 10/08/2017 10:42 ** טובעת ** (ל"ת)
14 לל 10/08/2017 10:29 רשות ניירות ערך צריכה לבדוק בדחיפות את הנגזרים
לא יתכן הדבר הזה.
יום מנוחה 10/08/2017 10:49 למה לא אמרת לבדוק כאשר נגזרי הקול עלו 8 שנים בטירוף (ל"ת)
13 השחילו בפקיעה שחקנים 10/08/2017 10:26 שחקנים חטפו פה על הראש חבל על הזמן (ל"ת)
I 10/08/2017 11:41 כמו שכתבנו לפני מספר חודשים..
התקבלה החלטה אסטרטגית לג'עג'ע את הםפוקעים שפועלים בחסות הרשות האימפוטנטית ומביאים כל שבוע כסף מהבית..אגב..יש מספר גופים מנהלים בשוק שנאלצים על כורחם לעזור להם פן יבולע להם.
ד"ר אברטון ברקלי. 10/08/2017 14:28 לאיצקו
כתבנו. אכלנו..יענו מי אתם. לא מפחדים שהמאפיונרים יג'עג'עו לכם הצורה. היי שכחתי..מי יכול על גורילות כמוכם.
12 נו גורביץ 10/08/2017 10:25 מה יש לך לומר אחרי שהשחלת את כל אזרחי ישראל וצעקת שוק
עולה עולה רק לפני שבוע
I 10/08/2017 11:38 נו..אז כתבת זאת..אתה מרגיש טוב ומלא נחת על עצמך..??
התרכז בשוק ולא במציאת אשמים או טועים.
יום מנוחה 10/08/2017 12:49 אני מרוכז בשוק מ 1600 אני אומר לכם מפולת ואתם צוחקים (ל"ת)
11 תומר 10/08/2017 10:22 שוד לאור היום ברשות החוק
הייתה פקיעה שבועית של אופ' המעוף וברור שנוכלי המעוף השתלטו פה על השוק. הם מזהים שהמוסדים משותקים ועושים בשוק כבתוך שלהם, וגרפו מאות מיליוני שקלים באופ' השבועיות. איפה הרשות לניירות ערך, לא רואים את הנוכלות הזו. תגנו על המשקיעים.
10 שלשת המוסקטרים 10/08/2017 10:17 פה נבהלו מטראמפ קים וביבי. שלושתם סופר קשקשנים (ל"ת)
9 משקיע 10/08/2017 10:17 עונש מוות לספקולנטים הארורים (ל"ת)
8 מנחם 10/08/2017 10:14 עוד הוכחה שהמעוף משחק נשלט
ברשות מקבלים כסף בחינם
7 רועי 10/08/2017 10:03 לא הלם ולא נעליים
המעוף היה 698 לפני 9 שנים, אנשים עשו 110 אחוז תשואה, 11 אחוז בשנה, מה רע.
I 10/08/2017 11:36 זה ממש לא 11.
עשה את החישוב בצורה נכונה ותקבל מספר אחר..היה יוצא לך 30 אחוז בערך לפי החישוב שלך לפי 11 לשנה. עשו הרבה פחות מ 11.
יום מנוחה 10/08/2017 11:21 טעית 286 תבדוק אחינו תבדוק (ל"ת)
עוד אידיוט 10/08/2017 10:18 אידיוט. האם יש הצדקה למחוק 9 שנים בשבוע אחד כאשר בעולם
כאשר בעולם אין ירידות ?
יום מנוחה 10/08/2017 12:51 מה הקשר העולם בזמן שהעולם הרגיש נדלן מתרסק פה הכל פרח
אז מה קשר העולם יא דבעה
יום מנוחה 10/08/2017 11:22 לפעמים כאשר בלון מנופח אז כן ודבר נוסף השוק היה 20 שנה
במדדים 180 לבין 290 אז מה בכו ש 20 שנה טוחנים אותם התרגלתם לעלות חביבי הרגל רע
6 ביזפורטל 10/08/2017 09:56 תרימו את הכפפה מיד חקירה הכסף של הציבור הפקר
אתם ראיתם היום את התרמית במעוף
5 דב 10/08/2017 09:50 איך אתם האוהבים את התמונה של הדב (ל"ת)
I 10/08/2017 11:31 האחים והאחיות/גידי קורן.
יש לי דב אחד קטן שקוראים לו שובי..הוא יושב על המפתן הוא כזה חמודי..הוא ישן במיטתי ולובש פיז'מה..הוא תמיד תמיד איתי..זה שוהי דובי דו..ומאז חלפו שנים וכבר התבגרתי..ואז שובי דובי די לאחי מסרתי..לחבר הכי שלחי קראתי שובי..הוא לומד בכיתתי הוא כזה חמודי...הוא כותב ומנגן שירים ומנגן גיטרה..ואנו מזמרים יחדיו שובי דובי דובי......
ד"ר אברטון אונ' ברקלי 10/08/2017 14:24 לאיציק והחברים הנפלאים..היום 100 השם נכון?
מה עובר עליך ילד מגודל (198 ס"מ) ניצחי שמסרב להתבגר.. למה דובי ? זה וואחאד דב גריזלי ענק שרומס וטורף על מה שבדרכו. הוא משכיבה אריה מלך החיות בחמש שניות. אז מה אחינו? לקנות למכור שורט לונג? אנא גלה לי..טוב לא צריך..דוקטור ניקוד שלכם מעדכן אותי כל יום מאז הוקמתם...הודעת? האיוש ובהיוש אהובי אחי הגדול.
אברטון 10/08/2017 15:38 תיקון
הוא משכיבה צריך להיות הוא משכיב....דוקטור ניקוד צריך להיות דוקטור ניר..הודעת...הידעת..ביי אחים. לא שכחתי ההבטחה לעשות עליה.
4 נועםדבורה 10/08/2017 09:08 הרצתי פה בדיחה נוראה
שהלך טבע הלכה הקופקסון עכשיו אני חוזר בי ואומר תנו לטבע את הכבוד שלה בחזרה איפה טבע מניית העם עד לאן ימשכו הירידות
ranr 10/08/2017 10:38 טבע לא זקוקה לכבוד. היא זקוקה למנהל מצויין.
טבע סובלת מניהול כושל, החלטות שלא מתייחסות למציאות המתפתחת
3 היום מנוחה 10/08/2017 09:04 אחרי ריסוק מתמשך בשוק היום תקבלו מנוחה רק מנוחה לא יותר
למי שחושב שהמסיבה כלפי מטה הסתיימה טועה בגדוללל המנוחה היום זמנית ואולי גם תיקון חזק כלפי מעלה מקסימום התיקון יכול להיות עד 1430 אם בכלל אבל שער 320 בסוף המפולת נראה גם נראה גם אם זה בעוד שנים . אל תשכחו המפולת בארהב עוד לא הגיעה בקרוב מאוד תחל שם המסיבה גם חחח
למנוחה 10/08/2017 09:46 יום מנוחה? ואולי תיקון אתה חי בללאלנד
320 מאוד יתכן אבל קרוב ולא שנים.
יום מנוחה 10/08/2017 10:06 כנראה שריצת העמוק למדד 900 לא מצחיקה ולא תענה בעצירות (ל"ת)
תענה 10/08/2017 11:22 בעצירות עם שורוק באות ו. כאבי בטן קשים נוכח המפולת.
עצירות עם חיריק מתחת לאות צ..רק ב300 ולא 900 כדבריך..
2 שלומי 10/08/2017 08:45 טבע עד מתי?
מה קורה עם מנכ"ל ? בקצב הסה עד שהוא יגיע כבר לא יהיה את מי לנהל כל יום יורדת כמו מניה מהשורה השלישית והרביעית לבנות חברה לוקח הרבה הרבה שנים להרוס אפשר בשניה אחת טבע חייבת מנכ"ל עוד היום רק זה מה שירגיע את השוק אחרת המצב בכי רע איפה הימים היפים של טבע עצוב לראות את המלכה של אחד העם דועכת ודועכת כמו נר דולק
היום מנוחה 10/08/2017 09:06 ומה נראה לך שמחר או בעוד שנה טבע תחזיר את מה שירדה ?
חחח פתאטי טבע נגמרה טוטאלית ומי לא שיוצא שם בשער הזה בעוד כמה שנים ימצא את עצמו ב 0
1 ביזפורטל 10/08/2017 08:39 מוסדים שמרוקנים לנו את החסכונות
שמישהו יעצור את הסחרור הזה לטובת כולם לחקור פעולות של קרנות פנסיה ובתי השקעות שהם למעשה 90 אחוז מהשוק
היום מנוחה 10/08/2017 09:09 הסחרור רק החל אתה הולך לחזור לתקופת האבן בשנים הבאות (ל"ת)
למנוחה 10/08/2017 09:47 מה הכוונה אתה? אני? ומה איתך אחוי? (ל"ת)
יום מנוחה 10/08/2017 11:25 אני אחוי ממדד 160 צועק תברחו אבל כרגיל גורביץ ואתם
התרגלתם לעלות אני מכיר את גורביביץ החרטה ברטה משנות ה 90 שטחן את האנשים יום יום אז הוא לא חדש לי רק חבל שהדור הצעיר של המשקיעים אכל זרנוק וזה רק ההתחלה
יוכי 10/08/2017 10:29 ואת המס לא מורידים ממש דפוקים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש