יום אדום בת"א: המעו"ף איבד 1.14%, מיילן מחקה את הנפילות, פריגו נפלה

המעו"ף רשם יום 10 רצוף של ירידות. מניית טבע נפלה 1.2% בהמשך להתמוטטות של מעל 40% ב-4 ימים
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הרבעי לשבוע זה בירידות שערים ברקע לסנטימנט השלילי בוול סטריט עם חילופי האיומים הלילה בין ארה"ב לצפון קוריאה והחשש מהתלקחות מלחמה גרעינית. המדדים המובילים בוול סטריט פתחו את יום המסחר בטריטוריה האדומה, כאשר הנאסד"ק מאבד 0.56% כעת. בת"א מדד המעו"ף ירד 1.14% והשלים 10 ימים רצופים של ירידות, ולפי גורביץ' נמצא כעת ברמת תמיכה קריטית - ראו ניתוח בעניין
מדד ת"א 90 ירד 0.5%, מדד הבנקים נפל 1.88% ומדד SME60 ירד 0.9% והשלים יום 9 רצוף של ירידות שערים. מדד המעו"ף השלים נפילה של 4.8% מתחילת החודש, בעיקר בשל המפולת בטבע (מינוס 42% בימים האחרונים) אבל כעת גם ברקע לחשש מהתלקחות בזירה הגיאו-פוליטית העולמית. 
{מיילן} שנפלה מוקדם יותר ב-7% בצל הנמכת תחזיות סגרה את היום בעלייה של 1.12%. פורסייט צללה 16.8%, ודלתא טסה ב-11.5%.
מדד ת"א 35 +0.38% מדד ת"א 35 1,522.06 +0.38% מדד ת"א 35 בסיס:1,516.37 פתיחה:1,523.17 גבוה:1,524.16 נמוך:1,521.96 תמורה:43,987,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{​מדד ת"א 90}
נפילות מעבר לים: באירופה יום המסחר מתנהל בירידות כאשר הדאקס יורד 1.3% והקאק יורד 1.6%. באסיה נרשמו הבוקר ירידות בהובלת מדד הניקיי היפני שאיבד 1.3%. החוזים בוול סטריט נסחרים בשעת בוקר מוקדמת זו בירידות של עד 0.3%.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של קרוב ל-0.5%. טבע חזרה עם פער שלילי של 0.7%, מיילן עם פער שלילי של 1.2% ופריגו עם פער שלילי של 1.35%.
מניות במרכז:
{מיילן} מתרסקת ב-7% בצל הנמכת תחזיות לשנה כולה. (לכתבה המלאה)
טבע +0.66% טבע 7,630 +0.66% טבע בסיס:7,580 פתיחה:7,630 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עברה לעליות של 0.2% על רקע דיווח ב'בלומברג' לפיו בכוונתה למכור את החטיבה האיסלנדית על מנת להפחית את החוב. (לכתבה המלאה)
דלתא +0.09% דלתא 11,690 +0.09% דלתא בסיס:11,680 פתיחה:11,690 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת 10% במחזור גדול לשווי של 2.5 מיליארד שקלים לאחר שפרסמה אמש דו"חות והציגה גידול של 36% בהכנסות וגידול של 14% ברווח. לכתבה המלאה
פורסייט 0% פורסייט 210.2 0% פורסייט בסיס:210.2 פתיחה:210.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת עוד 12% במחזור גדול ומשלימה מפולת של מעל 50% בשבועות האחרונים. לכתבה המלאה
סלקום 0% סלקום 2,443 0% סלקום בסיס:2,443 פתיחה:2,443 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 0.7% ונסחרת בניגוד למגמה ברקע לכנס אנליסטים שמקיימת הבוקר החברה. 
מודיעין יהש +2.2% מודיעין יהש 914 +2.2% מודיעין יהש בסיס:894.3 פתיחה:914 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת מעל 6% לאחר שדיווחה על סימני נפט משמעותיים בקידוח בקליפורניה. 
אמות +0.59% אמות 1,885 +0.59% אמות בסיס:1,874 פתיחה:1,885 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 1% אחרי פרסום הדו"חות הבוקר ולאחר שאתמול נסחרה בשיא כל הזמנים והשלימה ראלי של מעל 20% מתחילת השנה לשווי של מעל 6 מיליארד שקלים.  
דלק קבוצה -0.57% דלק קבוצה 56,000 -0.57% דלק קבוצה בסיס:56,320 פתיחה:56,000 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 2.6% ומשלימה יום 6 רצוף של ירידות לשפל של מעל שנה. מאז אמצע מארס האחרון איבדה המניה לא פחות מ-22%. 
תגובות לכתבה(66):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    בום (ל"ת)
    טודו 09/08/2017 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    דרושה ועדת חקירה להתנהלות הבורסה וחבריה מיד
    ביזפורטל 09/08/2017 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם גורמים בשוק שיעשו הכל שהשוק ירד צריך חקירה מידית או שיסגרו את הבורסה משהו לא טבעי קורה בבורסה
    סגור
  • 24.
    אייל מה אם 1380 למה אתה לו מדבר לו שככתי את המפולת
    sus 09/08/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל לך לכיתה א אלי תתקבל
    סגור
  • אייל גורביץ צא החוצה תראה לנו את חוכמתך חחח (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בורסה פח
    חני 09/08/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבר שנה שאני אומרת לברוח מהבורסה פח שלנו מצב של מפולת רק כחלון הטיפשון יכול להציל את הבורסה הוא עוד יצטרך להחזיר מס לכל המופסדים במקום לגבות מס
    סגור
  • 22.
    בנק ישראל
    איסוף מטח 09/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בסוף יתברר שהרכישות דולרים של בנק ישראל זה מה שיעזור במקרה של מפולת
    סגור
  • 21.
    עומדת אין מול נפילות הבנקים וטבע (ל"ת)
    בזן 09/08/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    הבכיינים המסכנים מחליאים אותי
    שחרזדה 09/08/2017 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כול פעם התזמורת חוזרת . הבכיינים שקנו אף פעם לא לוקחים אחריות . המנכ"ל אשם שחקני המעוף אשמים מושחתים .. גנבים .. רמאים כולם ! רק הם שכנראה הצמידו להם אקדח לרקה כדי שיקנו לא אחראים על כספם חבורת אפסים מאוסה
    סגור
  • לשחר
    א 09/08/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לצערי...ככה נבראנו וזה דבר דומיננטי באופינו..אז אל תקיא ורק חשוב איך אתה משפר נקודה זאת אצלך במידה והיא נמצאת..ונמצאת אפילו בקטנה..הצלחות.
    סגור
  • 19.
    אחרי תקופה ארוכה שהיתה שורית..הדובים מתעוררים!!!
    מאיר 09/08/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למדתי מנסיון כשהולך וגובר הקול המזהיר מפני צניחות- זה פשוט קורה!!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    כל עוד ביבי בשלטון יש לכם בעייה
    בן אברהם 09/08/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 9
    כשהדולר יגיע ל 4.6 ש"ח ביבי יתפטר.
    סגור
  • הדולר בדרכו הבטוחה ל 2.8 שח בלי קשר לעליות בבורסה או לא (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשקוש בלבוש (ל"ת)
    מודריץ 09/08/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אני ראיתי אותו הולך בדיזנגוף ערום עם הפצל בחוץ.. (ל"ת)
    איזה בלבוש 09/08/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 17.
    אומר לך כאן ועכשיו
    ל 100 09/08/2017 14:17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    המעוף ב1550 עד 9/9/2017 ואם לא אשתוק לעד
    סגור
  • אם התכוונת אלי..הרי תשובתי.
    איציק 100 09/08/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איני מבין על מה אתה מסתמך כל כך בבטחון רב או שזה רק משאת נפש. בכל מקרה טוב להאמין ומבחינתי אליך...לו יהי...אני די סקפטי..שמור על עצמך וממונך בחור.
    סגור
  • 16.
    עוד מעט בכותרות" שינוי כיוון"
    אלכס 09/08/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עפ אחד לא מעניין סכסוך צפון קוריאה גם ב 2014 גם ב 2016 גם ב 2013
    סגור
  • מעוף פח
    חני 09/08/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שינו כיוון ל1300 וכשיתחילו הירידות בחו'ל נגיע ל1200 ומטה
    סגור
  • אתה לא רציני. באסיה, באירופה הכל נופל
    מאיר 09/08/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואתה כותב שזה לא רציני?
    סגור
  • סתם רעש, על מה?
    אלכס 09/08/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נדבר בשבוע הבא. סתם רעש, ללא סיבה רצינית.
    סגור
  • 15.
    מניות הגז רציו
    בני 09/08/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מניות הגז על הפנים מאד מאכזבים מה קורה להם ממש מתרסקים כנראה שאין כלום הכל עבודה בעיניים ממש בושה וחרפה איפ השר שטייניץ רק דיבורים בשטח 0
    סגור
  • 14.
    הגופים המוסדים ששולטים בשוק בקרוב אחד אחד לשופט
    ביזפורטל 09/08/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמוחקים לציבור את כספי הגמל והפנסיות חבורת לוזרים
    סגור
  • למה אחד אחד?
    לביזפורטל 09/08/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני חושב ששניים ששניים שניים או בשלשות שמאל ימין..הקשב!!!
    סגור
  • למה לא שלחת אותם לשופט כשהשוק עלה מ 280 ל 1760 ? (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    איך הפנסיות יורדים לטימיון (ל"ת)
    כואב הלב 09/08/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    בושה פורסייט מהבטחה גדולה לכמעט שליש מחיר ואין סוף באופ
    ron 09/08/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה היה סיבוני עד שסוף סוף מנ"כל מרוקאי חשבתי המניה תגיע נל1000 אפה מ850 ל330 היום
    סגור
  • 11.
    שאלוהים ישלם למנכל פורסייט
    חיים 09/08/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חברה מושחתת שעבדה על האנשים.גנבים מושחתים.
    סגור
  • כמה ישלם לו? (ל"ת)
    לחיים 09/08/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • פשוט ריסוק
    יעקב 09/08/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא הודעה מהותית היא לא תפסיק להתרסק .כל יום 10 אחוז למטה .טירוף
    סגור
  • כבר 13-14% יורדת האם לרכוש או להמתין למחר מה דעתכם (ל"ת)
    אסתר 09/08/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאסתר
    שאול 09/08/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל תרכשי עכשיו החברה עשתה מס הנפקות במחיר של 2 כיום המחיר הוא בסביבת 3 המניות שהונפקו בינתיים חסומות אבל בחודש הבא הן משתחררות ואז רוכשי ההנפקה יממשו אותן במחיר אמצע בין 3 ל 2 והלחץ על המניה יגבר לכן לא כדאי לך לרכוש היום במחיר 3 בערך כי יש סיכוי שבסוף החודש הבא כשהמניות מההנפקה יגיעו לשוק אז המניה תיפול למחיר קרוב להנפקה ואם החברה לא תתקדם לשום מקום ולא יהיו הסכמים נוספים המניה עוד תיפול מתחת להנפקה אז תמתיני לה חודש ואז תחליטי כל טוב לך ובהצלחה
    סגור
  • משקיעים פרטיים
    יעקב 09/08/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שקנה בהנפקה בצורה כזאת או אחרת . לא יממש במחירים האלה .הוא יילך עם החברה תקופה כאשר מובילאיי זה החלום
    סגור
  • לחיים
    שאול 09/08/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב כזה שמניה מורצת בגלל מניה אחרת כמו [ מובילאי ] ואין מה לעשות בנדון פורסייט ניצלו את המומנטום לגיוס כסף נוסף והנפיקו בנסדק בהתאמה לכו בגלל הדילול שנוצר אתה מפסיד הרבה את ההנהלה לא מענין מה אתה מפסיד אותם מענין הכסף שניכנס [כסף חינם] אז מה אתה מלין על פורסייט כי ברגע שההנהלה הודיעה על כוונתה להנפיק בניו ירק אתה היית חייב ממש חייב למכור באותו היון ולא להמתין את ההודעה הם פירסמו לפני שבועיים על ההנפקה וגיוס הכספים בנסדק לכן לא רק הם אשמים במפולת גם אתה שלא מכרת בזמן ואז יכולת לרכוש היום או מחר בחזרה כמות יותר גדולה במחיר דהיום שהוא הרבה יותר זול כל טוב לך
    סגור
  • לשאול היקר.
    חיים 09/08/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית אתה צודק אבל למזלי מכרתי בשער גבוהה והשארתי מעט מכוון שאני מכיר חברות כאלה שאין בהם כלום ולדעתי גם לא יהיה כי אם היה ניסוי מוצלח אז מה קורה שם ולדעתי גם לא תיהיה שום עסקנץה והחברה תמחק. אז יצאתי די בסדר רק שמרגיז אותי ההתנהלות של מושחתים שלוקחים לכיס.תודה ויום טוב.
    סגור
  • בנתיים אתה זה שמשלם לו
    שלום 09/08/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנתיים אתה זה שמשלם לו
    סגור
  • צודק אבל...
    חיים 09/08/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למזלי מימשתי שעוד הייתה בשער 750 בערך אבל נשאר קצת ומהקצת עוד מעל לא יהיה כלום.אני כן חושב שעבדו על האנשים במיוחד סיבוני המסבן ואני מוכן להפסיד הכל שם רק שהיברה תמחק.
    סגור
  • פשוט בושה לא שחיתות אבל בושה (ל"ת)
    רמי 09/08/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן נראה שחיתות...
    דניאל 09/08/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה בוודאי אבל נראה מושחת ומורץ...למזלי מימשתי בשער 759 ונשאר. קצת ומוכן להפסיד הכל העיקר שהחברה הזאת תמחק מהבורסה.
    סגור
  • 10.
    בקרוב תביעת ענק נגד בתי השקעות הגדולים
    ביזפורטל 09/08/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שמוחקים כספי ציבור וממשכים למחוק בקרוב יבואו לשופט אחד אחד
    סגור
  • בתי השקעות ? חחח וואלה אתה חי בסרט רע צא ממנו (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    נ.ב: בשם חבריי שימרו על עצמכם וכספכם. המצב בטטה בטטוני.
    ניר 09/08/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    10 2
    יום טוב בריאות והצלחות.
    סגור
  • 8.
    צר לנו על רצון האנשים לנגח או לא לפרגן או לא להאמין.
    ד"ר ניר(איצ100) 09/08/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    23 2
    וזה זכותם כמו ההוא שבירבר אמש חוסר אמונה בנתונים..אבל זה הכל בסדר ואנו אפילו לא מבקשים מהפחות טובים שבייניינו להשתפר. לעניינינו כבר שנתיים ויותר אנו מתריעים על מצב העולם ולעניינינו הכלכלות והבורסות. יחד עם אותו זמן שנקבתי ניסינו "לשווק" מכשיר "יחודי" שנקרא Selling Short שהוא היילך חוקי ומכשיר מדהים ביופיו ותיפקודו ועוצמתו ורווחים..ציינו כאן שלאור בדיקת חברה לעומק על ידי כלכלנים ומחשבים אנו "צדים" סחורה מקולקלת בכל מקום בעולם ובעיקר בארצות הברית ולא משנה מה מצב השוק אם עולה או יורד או סטטי מדשדש. כך עשינו גם בכל הישראליות בעיקר 4 אלו שקשורות לתרופות ועם מינוף גבוה ועדיין מגדילים כמו שציינו בעיקר על טבע כאן לפני מספר שבועות לפני הפיצוץ האחרון..(אפשר לבדוק כל דבר בארכיון האתר או חיפוש פשוט במחשב) התגובות בדרך כלל הן בדרך כלל לא סימפטיות אך אנו ילדים גדולים ואף בכירים במיל' בצה"ל וכל הראביש חולף ליד אוזניינו ונעלם לאי שם.(סיפרנו שניפגשנו כל ה100 בגיל 14 בפתח הפנימיות הצבאיות ומאז אנו יחד..)אני שב ומזהיר בצורה חד משמעית בגיבוי פרופ' אבירם שלנו. ראו גם ארכיון אקונומיסט. בארונס ועוד בעולם.
    סגור
  • נו.....
    אתה קשקשן 09/08/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תן שמות למניות שאתה טוען שיפלו או יעלו מלבד התרופות שאמרת בדיעבד.......תן ונוכל לבחון את יכולותיך ....תפסיק לברבר לשווא בבקשה
    סגור
  • לחבר אתה קשקשן
    100 09/08/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אוהבים אותך למרות שאתה איש לא נחמד. אתה עצלן. כנס לארכיון ותמצא כל עצה בשנתיים וחצי האחרונות. אתה יכול לעשות זאת גם בבארונס ובאקונומיסט. אקל עליך...לפני כשלושה שבועות לערך ולא דווקא שנתיים חפש התראה מפורשת לברוח מטבע ולהיכנס בהפוך וזה היה לפני הבום האחרון. גם אם היית עושה זאת בשבוע האחרון שאתה משיג...כבר היית מרוויח. בהצלחה.
    סגור
  • נו....
    קשקשן 100 09/08/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה ממשיך בקשקושים !!!!! פשוט תאמר על מניה שאתה חושב שתעלה או תרד לפי דעתך המלומדת ודי לשלוח אותנו לעבר- תאמר עכשיו ונבחן בעתיד !
    סגור
  • פשוט להגיד או לאמור? כך סתם פשוט...?
    100 09/08/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נפרסם בקרוב פצצה ונדאג שכולם יראו וירוויחו הרבה..ורק אתה משום מה לא תוכל לראות זאת..ועל הדרך..דווקא ללונג ארוך..כתבנו כאן לפני כשנה(קצת פחות)על חברה קטנה עם שתי תרופות יחודיות שאין שניה לה אתית או גנרית בעולם שאנו שותפים בה ב12.5 אחוז והונפקה בנורבגיה לפני שנה כאמור ..כרגע היא פי 3.5 ממה שהונפקה ומיותר לציין שהביקוש בהנפקה כמעט ללא פרסום היה פי כמה מאות. אנו משוכנעים שתוך 7 שנים היא תתברג בצמרת חברות התרופות בעולם.
    סגור
  • תוכל להמליץ על איזה תעודה ממנופת בשורט ? (ל"ת)
    Rsi-69.1 09/08/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לR
    100 09/08/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לעיתים נדירות אנו " פולטים" משהו ספציפי כמו שעשינו ב 2004 בהנפקת Alphabet הייתה בשם גוגל שם אנו משנתיים לפני ההנפקה. היום אנו לצערנו בהליך התנקות ממסה שיש לנו מטעמים מובנים תוך ידיעה שנחזור אליה בכמות כפולה באותו כסף שנמכור עכשיו........
    סגור
  • לRsi אתה סולידי יחסית לשאר.
    100 09/08/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מעולם לא הימלצנו על דבר ספציפי אלא רק על מגמות וכיוונים ומדברים על שיטות עבודה וכיוונים. קל לאתרנו. נסה ונפגשך.
    סגור
  • 7.
    רציו
    בני 09/08/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אין לכם רציו .? ואם כן מה קורה שם במניה מה הסוד, מדוע אין האנליסים מנתחים אותה.מה דעת הפורום, האם להפסיד ולצאת?
    סגור
  • רציו
    Sara 20/08/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו לטוות ארוך ארוך עשר שנים
    סגור
  • מה יש לנתח? הכל בטטה (ל"ת)
    לבני -חבל"ז 09/08/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    פורסיייט קדימה מזמן לא ירדה...
    דניאל 09/08/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יעלה להמשיך לעשוק את המשקיעים....
    סגור
  • 5.
    לפני 3 חדשים הערכתי שטבע תגיע ל 20 דולר.טעיתי..
    יעקב 09/08/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראית שחורות למניית טבע כאשר הייתה ב 50 דולר. כעת מתברר גם לי שהחברה פשוט פשטה רגל.... המציאות לפעמים מפתיעה....
    סגור
  • 4.
    מימוש בדרך
    מאיר 09/08/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר שומעים עוד ועוד אנליסטים ומנהלי בתי השקעות בארה"ב(לא בישראל!!) המזהירים מפני מימושים כי השוק מיצה עצמו,צריך להקשיב להם. זה הרי יקרה לבסוף....
    סגור
  • זאת רק ההתחלה (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אסון טבע.עשרה ימי ירידות במעוף. עד מתי? (ל"ת)
    שאול 09/08/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ואם תפסיק לרדת היא תעלה בכלל חחח טבע פיניטה לה כסף (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לשאול היקר
    אואו 09/08/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    10 1
    איני איש בשורות. המצב לא טוב. זאת רק ההתחלה. בהצלחה.
    סגור
  • 2.
    ואני אומר היום עליות! (ל"ת)
    חיימקה 09/08/2017 08:36
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • איפה עליות
    חיים 09/08/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי עליות לכיוון ה0
    סגור
  • אתה צודק אנחנו מנותקים מהעולם.ויכול להיות שאתה צודק. (ל"ת)
    מני 09/08/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    אחוזה חח
    צביקה 09/08/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה כבר לא אחוזה זה ביקתה
    סגור
  • יאלה בלאגן
    חיים 09/08/2017 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 4
    היום טבע עפה למעלה.
    סגור
  • אפילו אם תעוף 50 אחוז לא תגיעה לחצי השווי ההתחלתי הגבוה
    שוגון 09/08/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    13 2
    בשיא וחוץ מזה לא תרד היום יותר מ5 אחוז
    סגור
  • סוף סוף דברי חוכמה (ל"ת)
    אייל בבונקר 09/08/2017 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור