בני לנדא בראיון חובה - "זה כמו שקודאק הגדולה הגיעה לפשיטת רגל"; האם זה יכול לקרות גם לטבע? האזינו לתשובתו

בראיון לקרן נויבך מסביר לנדא מדוע הכתובת למשבר הייתה על הקיר כבר שנים, ואיפה הייתה הטעות הטרגית
טבע, צילום: גטי אימג'ס ישראל
המשבר בטבע. מניית החברה השלימה אתמול מפולת של 40.5% בשלושה ימים בלבד, זאת לאחר שפרסמה דו"חות גרועים וחתכה את התחזיות. בני לנדא, שמחזיק במניות טבע, מסביר מדוע הכתובת בכל הקשור למשבר בטבע כבר הייתה על הקיר לפני שנים. 
"זה כמו שקודאק השקיעו בפילם ובמצלמות פילם כשכבר כולם ראו שהעולם הולך למצלמות דיגיטליות, זה מה שהיא את קודאק לפשיטת רגל. מה שהיה זה לא מה שיהיה. אי אפשר לנהוג כשמסתכלים במראה האחורית. קואדאק פשטה רגל ואחרי שיצאה מפשיטת רגל היא נשארה חברה שממכירות של 20 מיליארד דולר נפלה לשווי של של 400 מיליון דולר... והיו"ר שחתם על עסקת אקטיבס שהיא הקטסטרופה הכי גדולה, הוא היום המנכ"ל", כך אמר לנדא בהתייחס למצב הנוכחי בטבע. בראיון טוען לנדא לכך שמישהו בדירקטוריון חיבל במתכוון בהבאתו של פסקל סוריו שלדבריו הוא מנכ"ל מדהים. "חלק מהמפולת הנוכחית זה קשור לזה שבשוק ראו חברה ללא מישהו שמוביל אותה, וכל זה בגלל שפסקל סוריו לבסוף לא הגיע. אותו אדם מהדירקטוריון שהדליף את המידע המוקדם על הגעתו עשה נזק אדיר. חייבים לאתר את האדם הזה". עוד אמר לנדא: "תמוה בעיני שמינו מנכ"ל זמני לחברה אדם שהיה שותף למפולת. הדירקטריון חושב שזה שאתה חברה בדירקטוריון זה עושה אותך כשיר להיות מנכ"ל טבע? אין אף אחד אחר? רק אחד משלהם? זה מה שעושה דירקטוריון שמתבצר. זו חבורה של אנשים שמחדשים אחד לשני את הכהונה בזמן שאין גרעין שליטה בחברה... כולם שם צריכים ללכת הביתה".   
האזינו לקטע המלא:
 
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    קודאק סרבה לעבור מפילים לצילום דיגיטלי לא דומה בכלום
    שישקו 12/08/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כנ"ל נוקיה שלא עברה מטלפון טיפש לסמרטפון ההשלכה של לנדא שטבע לא עוברת מגנריקה למקור לא טובה כרגע טבע פרוסה בעולם והיא מובילת שוק גנרי .מחירי הגנריקה יתייצבו כבר ברבעון הבא או אחרין .להשקיע כרגע בתרופות מקור אין כסף לא רלוונטי ל2 שנתיים הקרובות אלו דיבורים באוויר כשאין משאבים לכך.
    סגור
  • 40.
    חוכמת הבדיעבד
    BBB 11/08/2017 02:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוג של אבסורד שנרכשה אף אחד לא הרים גבה
    סגור
  • 39.
    רכישות במקום פיתוח.
    cinege 10/08/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המגלומניה של המנכ"לים שבא ילדי ביטוי ברכישות המטורפות של עוד ועוד חברות במקום להשקיע בפיתוח תרופות מדשות הביאה את טבע למקום בו ספק אם יש לו עוד תקווה לתקומה.
    סגור
  • 38.
    יום כיפור לתעשייה ושוק ההון
    א.ח.ד 09/08/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו אנלוגיה של נפילת טבע לקריסת המערכות של מלחמת יום כיפור. השאננות, היוהרה, "לי זה לא יקרה". הקונספציה שהתפרקה לרסיסים. השתיקה וחוסר האונים של מנגנוני הבלימה ( הדיקטוריון) מול כשל המודיעין כשל מנהיגות , וקבלת החלטות לקויה של ניהול בכיר .  הקריסה והמפולת ביום אחד ועדר האנליסטים ברובם נושאי דברים מטעם עם חוכמה בדיעבד. והחיילים ולהבדיל העובדים והמשקיעים משלמים את המחיר. נפילה של טייקון תעשייתי ישראלי בעל מוניטין. מה הלקח שנלמד ממלחמת יום כיפור? ראוי שילמד גם פה. כנראה שלסטארט אפ ניישן יש מגבלות גודל. גם החיה הכי גדולה בטבע כמו הפיל יכולה ליפול לביצה או להטרף על ידי עדת זאבים ערמומים ותוקפנים
    סגור
  • 37.
    תוספת לתגובה שלי מס' 35
    יובל נשיא 09/08/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברים יקרים ,ראיתי וחוויתי על בשרי את כל מפולות הבורסה מ1983 ואילך,הפסדתי כסף רב על הנייר ותמיד אבל תמיד הפכתי לבסוף את ההפסדים לרווחים יפים,כי השיטה של שועל בורסה ותיק כמוני להחזרת ההפסד בטבע הינה קנייה תוך הכפלת מספר המניות שאתם אוחזים וזאת תקנו כאשר המנייה לתחושתכם הגיעה לקרקעית (דהיינו סוף החפירות הארכיאולוגיות...) וזאת תעשו על מנת להוריד משמעותית מאוד את שער הקנייה הממוצע שלכם בטבע וכך יתאפשר לכם להגיע לשער הקרן מהר יחסית,ואף לעבור לרווחים,חשוב לציין ששיטה זו טובה ותקפה אך ורק למניות עלית מהשורה הראשונה כדוגמת טבע ולא למניות קטנות ,זניחות שהדוחות שלהם גרועים. שוב זיכרו ,בטבע אלו רק הפסדי נייר,הסבלנות ואורך הרוח בהחזקת הנייר לאורך זמן תנצח ובגדול !!! שמעו לבעל נסיון עשיר כדוגמתי , טבע בעלת פונטנציאל עצום זקוקה רק למנכ"ל מהשורה הראשונה בעולם (כדוגמת המייסד הענק אלי הורוביץ ז"ל ) שלא יכניס את החברה להשקעות ולהימורים מיותרים כמו שראינו לאחרונה על ידי המנכ"ל השלומיאל,ואו אז ,המהפך במנייה יבוא ובענק !! ראו אמרתי !! בהצלחה !!
    סגור
  • 36.
    טבע
    הרוזן 09/08/2017 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעניין שכל יום יורדת המניה ובכל מקרה יש רוכשים שקונים. אם יש 1000עיסקאות ליום למשל זה אומר ש500 מוכרים ו 500 קונים בטוחני אלה שמדווחים על ערך יותר נמוך הם גם הקונים
    סגור
  • 35.
    תשובה לבני לנדא ועצה למשקיעי טבע
    יובל נשיא 09/08/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אינני מכיר את לנדא אבל הוא בהכרח אדיוט גמור,חסר שכל ודעת זאת משום שההשוואה בין קודאק לטבע היא ברמת הטימטום המוחלט,קודאק פשטה רגל היות ולא צעדה ברוח הזמן,החדשנות שבצילומים באמצעות הפלאפון והדיסקונקיד החליפו את המצלמות המיושנות והפילם ומה הפלא שקודאק קרסה,ואילו טבע משווקת מגוון עצום של תרופות,האם כל בני האדם עלי אדמות יהיו בריאים לנצח ? התשובה היא ברווחים העצומים שהחברה מייצרת מידי יום. עצה זהב למשקיעים בטבע : עיצמו עיניים,המתינו לקרקעית הנפילות (פחות או יותר) ואז אזרו אומץ והכפילו במדוייק בקנייה את הערך נקוב של מספר המניות שבידכם ואז כשהמנייה תתאושש וזה יקרה במאת האחוזים תזדקקו רק למחצית הדרך מעלה כדי למחוק את כל ההפסדים,כך תמיד מחקתי הפסדים בחברות איכות כמו טבע מאז 1983 !!! זיכרו,מילת המפתח היא סבלנות ואורך רוח !!! בהצלחה חברים יקרים ! :
    סגור
  • 34.
    ראשון לציון
    שגר 09/08/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הכתובת היתה על הקיר איך לנדא עדיין בעל מניות בטבע? או שמא הוא קנה אתמול? בשער 18.2'$
    סגור
  • לנדא
    amir 09/08/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נחש מתחת לקש
    סגור
  • 33.
    אלרגן שמכרו לטבע
    לילו 09/08/2017 08:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את החטיבה הגנרית שלהם מחזיקים היום בנתח עצום של מניות טבע כחלק מהעסקה.. שמעתי סקירה שאומרת שאם יזרקו את המניות לשוק מחיר המניה ייחתך דרסטית. קצת מלחיץ נקווה שלא יקרה.
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    ברחתי לפני חודש,אבל מי היה מאמין על טבע מניית המדינה (ל"ת)
    סוחר פשוט 09/08/2017 08:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • גם אני (ל"ת)
    ברק 09/08/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    בדיוק כמו קריסת התיקשורת
    בוריס 09/08/2017 06:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדוגמא של לנדא לקודק יכולה להתאים לקריסת העיתונות והתיקשורת כשלא הבינו שאינטרנט יסייע למיליארדים לקבל מידע,להצליב ולהגיב כראוי ולא לפי נטיית העיתון.גם המהפיכה התעשייתית,בגדול,היא דוגמא למה שיהיה מטבע,בלון שנופח על פטנטים שפג תוקפם והשיטה של קניית חברות,מיזמן נילמדה כדרך בטוחה להיתרסקות כשהמנהלים ובעלי העיניין מושכים בונוסים ממחזורים דמיונים של כספים.הבנקים הם דוגמא דומה,פשוט המדינה תומכת בהן אבל יקרסו ואז האשמה על פקידי האוצר כבר עברו לבנקים,וכמובן,"הסדר בנקים"ואין אשמים..
    סגור
  • 30.
    בלי פאניקה-כולם להרגיע ומהר !
    אא 08/08/2017 23:01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יהיה בסדר חברים - קצת סבלנות לחזק בירידות ולאט לאט הזעם יעבור והמניה תתחיל לתת את שלה ! מחכים לאישור לתרופת מיגרנה שוק של 4 מיליארד דולר בשנה וזה יהיה הקופקסון הבא שיחזיר את החברה לשווי מתאים ! סבלנות !
    סגור
  • נכון אבל זה יקרה רק שנה מהיום.
    שישקו 12/08/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסטדו . הנטינגטון . דסקנזיה . פרימנזאב.[כאב חולף שאושר וכרוני שממתין לרבעון ה4 2017]ויאושר בתחילת 2018 תרופה בעלת שווי שוק של 2 מיליארד דולר [מקור!!] טבע צריכה להיות זהירה בהוצאות ל 4 רבעונים הקרובים לפחות והמשקיעים סבלניים התקומה תגיע.
    סגור
  • אל תבלבל את המוח יא קשקשן (ל"ת)
    בני 09/08/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אשרי המאמין (ל"ת)
    ברק 09/08/2017 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    עשרת המכות 2
    אשליה 08/08/2017 22:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הביזיון הכי גדול זה אייל גורביץ המליץ קמהדע לטווח ארוך היא אומנם עלתה אבל לבסוף התרסקה המליץ פריגו שהגיעה לתחתית של רצועת בולניגר התרסקה וטבע....איך הוא גיחך עם פינק ואמר שהגיעה לתחתית...מה זה הביזיון הזה על מה הוא מקבל כסף?? גם תלמיד טירון יודע לקנות שמנייה מדשדשת ואז פורצת זה סימן קנייה זה רק מה שהוא יודע לעשות?? להמליץ מתי למכור לעולם לא תשמעו ממנו להודות בטעות?? לעולם לא תשמעו ממנו בקיצור ביזיון מוחלט שצריך לתת לביזפורטל אקשן ונותן הצהרות כמו יריות!!
    סגור
  • 28.
    כל הכבוד ללנדא
    גיל 08/08/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    השאלה איך מצליחים להעיף את הדירקטוריון בפועל?!
    סגור
  • 27.
    ניצני יוסי וגליה מאור
    ניצן 08/08/2017 20:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה לכם ולטבע? הופתעתי לראות כוכבים כאלה בדירקטוריון יאללה הביתה
    סגור
  • 26.
    בגלל הזבלים האלה נעלמו לי 60000 לכו קבינימט (ל"ת)
    מוצצי דם 08/08/2017 20:03
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • כמוני כמוך
    אייל 09/08/2017 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאחל לכל חבורת האוכלי חינם האלו שיזדקקו למוצרים של טבע כל החים !
    סגור
  • בדיוק אותו סכום. כואב הלב
    יצוגית 17/08/2017 01:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שהתיעצתי בבנק המליצו לא למכור.כי החברה טובה ובטוח תעלה, חבל למכור בירידה...והדו"ח הלפני אחרון היה לא רע ... הם טוענים שגם הם הופתעו....אין תחליף להשכלה פיננסית, צריך ללמוד כל הזמן וכמה שיותר אם רוצים להשקיע. מקווה שתתארגן תביעה יצוגית נגד הדירקטוריון ומקבלי ההחלטות המגלומנים שישלמו מכיסם. כואב הלב על העובדים והמשקיעים...
    סגור
  • 25.
    אמון - זה הסיפור
    גיל 08/08/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל עוד יש למשקיעים אמון בחברה , במיוחד חברה מבוזרת ללא גרעין שליטה, החברה תוכל לשרוד משברים. ברגע שלמשקיעים אין אמון בחברה (בראשיה - מנכ"ל שאיננו, ודירקטוריון שעדיף שלא היה ) היא לא תוכל לשרוד כלום. כשהדירקטורים יתפטרו ויבקשו מאסיפת בעלי המניות לבחור דירקטוריון חדש, אולי אז יחזור האמון, כי החברה עשוייה מחומרים טובים, רק הראש דפוק. אז הדרך הכי נכונה שבה יכולים הדירקטורים לשקם את טבע זה לשחרר אותה מנוכחותם
    סגור
  • יש לך טעות גיל
    אדי 09/08/2017 07:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם החברה השקיע במחיר מנופח בחברות שהיא לא מצליחה להפיק מהם רווחים ולא מצליחה לפתח תרופת דגל שתוכל למלא את החלל שהשאיר קופקסון גם אם המשקיעים מאוד מאמינים בחברה היא לא תוכל לשרוד לאורך זמן.
    סגור
  • 24.
    ויגודמן חייב לתת תדין (ל"ת)
    שמוליק 08/08/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 23.
    בדיוק מה שכתבתי והגבתי כמעט בכל מקום! תרופות מקור!!
    ויקטור חסון 08/08/2017 19:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טבע צמצמה מו"פ ייחודי כמעט מיד עם הצלחת הקופקסון במקום לפתח את 'הקופקסון' הבא! ישראל מקוב היה הראשון בכישלון עם ספלון- שכחתם?! מיליארדים בוזבזו על כישלון! מעט מאד אנשים יש בתעשייה כמו אלי הורביץ ז"ל! כולם היום רוצים הצלחה אינסטנט כאן ועכשיו לעשות מכה/אקזיט במניות וללכת הביתה! זוהי הגדרה המדוייקת של העשור האחרון של טבע. כאן ועכשיו בלי אופק רחוק!
    סגור
  • 22.
    היו יכולים לקנות את כל חברות הביו בישראל
    ספרטקוס 08/08/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    12 0
    להשקיע בהם והיה נשאר להם עודף והרבה...
    סגור
  • עשו בדיוק את זה
    אלון 09/08/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי אסטרטגיה ובעבודה כמו ממטרה, ולא יצא מזה כלום. זאת אחת הסיבות לנפילה שלהם.
    סגור
  • 21.
    בדיוק מה שכתבתי והגבתי כמעט בכל מקום! תרופות מקור!!
    ויקטור חסון 08/08/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טבע צמצמה מו"פ ייחודי כמעט מיד עם הצלחת הקופקסון במקום לפתח את 'הקופקסון' הבא! ישראל מקוב היה הראשון בכישלון עם ספלון- שכחתם?! מיליארדים בוזבזו על כישלון! מעט מאד אנשים יש בתעשייה כמו אלי הורביץ ז"ל! כולם היום רוצים הצלחה אינסטנט כאן ועכשיו לעשות מכה/אקזיט במניות וללכת הביתה! זוהי הגדרה המדוייקת של העשור האחרון של טבע. כאן ועכשיו בלי אופק רחוק!
    סגור
  • תגובה
    ראשון לציון 09/08/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קופקסון הייתה המצאה של אחת ל100 שנה. אחת ההמצאות הישראליות הכי חשובות שהומצאו. הסיכוי שממדינה קטנה כמו ישראל עם תקציבי מופ כמו בישראל תצא תרופה עם נתח שוק דומה הוא אפסי אם בכלל קיים. עם כל הכבוד לתרופות המיגרנה שנמצאות בפיתוח כרגע הנתח שוק שלה אפילו לא קרוב לקופקסון.
    סגור
  • 20.
    אומרים שוורן באפט עומד לקנות עומד נתח עצום מטבע!!!! (ל"ת)
    אורן ,ניו מכסיקו 08/08/2017 18:14
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • פייק ניוז (ל"ת)
    רס"ן שמועתי 08/08/2017 22:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    יש לי הצעה למנכל חדש לטבע
    דוד 08/08/2017 17:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני מציע לקחת את שלמה רודב למנכל טבע שלמה אדם מוכשר מאד וניהל הרבה חברות גדולות והבריא אותם אני רק מקווה שהוא יסכים לקחת את האתגר
    סגור
  • ואני מציע את ביבי
    cici 08/08/2017 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי ככה ניפטר ממנו סופסוף...
    סגור
  • 18.
    לא יכול להימשך. תכלס אין תקומה לטבע למכור אותה בפירוק
    המצב הנוכחי 08/08/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היא אפריקה הבאה. ושאף אחד לא יתפתה לשקם אותה היא מתה מתה מתה
    סגור
  • איפה קונים שורט גבר ? אני יכול דרך האפליקציה? (ל"ת)
    שימי 08/08/2017 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    חזירות ומגלומניה
    ג'ק 08/08/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המנכ"ל והדירקטורים היו בטוחים שריבונו של עולם שותף שלהם וביחד יכנסו לדברי ימי הימים כגדולים מהחיים . צריך ל"הוריד" להם את הראש על החוצפה והיוהרה .
    סגור
  • 16.
    קודאק? הצילום הדיגיטלי גמר אותה,לחברת תרופות אין תחליף (ל"ת)
    אלי 08/08/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • הרבה תחלפים
    חיים דוד 08/08/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש עשרות חברות תרופות גנריות שייזנבו בטבע הטעות הגדולה בטבע שקנו חברות גנריות יכלו לקנות מספר חברות המפתחות תרופות היום המצב היה אחרת יתכן שהיינו רואים שער של 70 דולר ויותר
    סגור
  • 15.
    הרב בגללו
    אנונימי 08/08/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לנדא מושך לכיוון שלא כולם מסכימים וגם הוא לא מתאים לשבת בדריקטריון אבל מתוקף 6%שלו עדיף שהיה שם נציג מטעמו ולא לחתור כל היום מתחת לכולם ומה שקרה כעט משחק לצידו ותחשבו על זה ......
    סגור
  • 14.
    גם בני לנדא חוטא
    צדק 08/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 15
    זה ברור שיש כאן פוליטיקה פנימית...הוא לא ישקוט עד שיעיף את המנכ"ל פטרבורג...הוא כנראה צודק...אבל למה צריך לשחוט את כל הלול ? בשביל תרנגולת אחת ??
    סגור
  • 13.
    פטרבורג כמעט הפיל את סלקום
    סלקומאי 08/08/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    16 0
    דוקטור פטרבורג כמעט ריסק את סלקום כשהביא את הרעיון ההזוי של IMODE כשהיה ברור לכל זב חוטם שהעסק לא יתפוס. חבל שאף אחד בטבע לא בדק את קורות החיים שלו .
    סגור
  • 12.
    יפסידו את כל כספם ולא יצליחו להרויח שקל (ל"ת)
    שהאשמים 08/08/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 11.
    עוד "חכם בדיעבד" ?
    אחד 08/08/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לא נמאס ? אם הכתובת היתה על הקיר - אני מבין שהיית בשורט על המניה,כן?
    סגור
  • 10.
    שטויות
    בנצי 08/08/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 5
    קודאק השקיעה בפילם ומצלמות פילם שנעלמו מן העולם , טבע ממשיכה לייצר תרופות שיצרכו גם עוד 100 שנה , ההשוואה לא במקומה בכלל
    סגור
  • 9.
    לא הבנתי מדוע עדיין יש לו מניות טבע למרות הגאוניות (ל"ת)
    האזרח 08/08/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 8.
    אם אתה חושב ככה מדוע אינך מוכר? העסקה של אקטיביס
    ר 08/08/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    15 3
    הייתה רעה במובן השווי והביצוע שלה אך ממש לא בטוח שהמוצר הגנרי הוא בעיה לטווח ארוך. שוב אני שואל - מדוע אינך מוכר את המניות שלך ? מדוע לא מכרת?
    סגור
  • 7.
    וואלאק תפור עליי להרוויח 10% כל יום בשורט, איפה
    אושרי 08/08/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קונים שורט?
    סגור
  • קנה אופציות פוט אפילו פחות מסוכן (ל"ת)
    ג 08/08/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    והגאון הגדול ארז ויגודמן
    דודו 08/08/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    27 0
    יצר את הקטסטרופה והלך הביתה עם עשרות מיליוני דולרים
    סגור
  • 5.
    הרשות לניירות ערך חייבת לבדוק מה קרה שם (ל"ת)
    העם 08/08/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 4.
    הנהלת טבע
    מ.ז 08/08/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בכל מקום אחר בעולם מלבד העולם השלישי הנהלת טבע כולל הדרקטוריון היתה מתפטרת ביפן מזמן הם היו עןשים חרקירי וכאן כלום הרי כל בר דעת יודע כבר מזמן שחשער של המניה נקבע בוול סטריט וכאשר אין אימון מעבר לים בהנהלה זו המניה לא תתאושש
    סגור
  • 3.
    כך זה בבנקים באוצר בבנק ישראל ובעריות
    יויו 08/08/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הפריטו הכל והלכו להיות מנהלים בכל מה שהופרט יש עובדי קבלן העובד מקבל 5000 המנהל 50000 שקל כך שהמנהל קונה כל שנה דירה והעובד משכיר מהמנהל שלו כך
    סגור
  • 2.
    מצויין. עיתוי מאוחר.
    אמריקני 08/08/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    11 2
    דברים אלה היה צריך לומר כאשר התמנה ויגודמן .
    סגור
  • אמר ועוד איך אמר
    יואב 08/08/2017 18:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חפש בגוגל... אבל החבר'ה בדרקטוריון וסוללת עורכי הדין ויחסי הציבור נפנפו אותו
    סגור
  • 1.
    צודק 1000 אחוז (ל"ת)
    יגאל 08/08/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור