20:26 אחת למאה שנים: ליקוי חמה מלא נערך בארה"ב

18:26 לקראת סיום באירופה - הירידות מחמירות: הדאקס משיל 1%

18:10 דיווחים מספרד: נהג פיגוע הדריסה נורה - ניסיון פיגוע נוסף נמנע >>

16:30 משרד החוץ: מגנים בתוקף את מתקפת הטרור בפינלנד >>

15:44 הדולר היציג נקבע על 3.622 שקלים, האירו על 4.261 שקלים

15:36 רוסיה: סגן שר החוץ ימונה לשגריר בארה"ב >>

14:33 ספרד: מניין ההרוגים במתקפות בבברצלונה ובקמברליס עלה ל-15

14:30 לבנון: סוכל ניסיון לפיגוע בטיסה מאבו דאבי לאוסטרליה

12:53 מניית פועלים איביאי צוללת עוד 8.7% ומשלימה מפולת של 41%

12:53 שיבושי תנועה בכביש 4 לכיוון דרום בעקבות הפגנת נכים

12:04 בעקבות התהפכות משאית: כביש 1 למערב נחסם באזור מחלף לוד

11:41 בולטות בת"א: איסתא צונחת 3%, אל על מטפסת 1.4%

10:12 ירושלים ברוקראז' למחזיקי מניות איידיאו: לא להיענות להצעת הרכש של שי... >>

11:36 תביעת ענק: 45,000 איש נגד חברת אגד >>

09:08 דיווח בירדן: המשלחת הדיפלומטית לא תשוב עד לקבלת התנצלות מישראל >>

08:23 מדד הניקיי היפני יורד הבוקר 0.45%

08:22 החל התרגיל המשותף של צבאות ארצות הברית ודרום קוריאה >>

08:16 ירושלים: 5 שוטרים נפצעו קל מהפגנות חרדים >>

16:00 שרה נתניהו תידרש לחשוף את תנאי העסקתה בעיריית ירושלים >>

14:58 משטרת ספרד: מתנהל חיפוש אחר החשוד הנמלט בגבול צרפת >>

13:43 ש.י.ר שלמה נדל"ן תרכוש את מלון Wyndham בגרמניה תמורת 20 מיליון אירו >>

13:03 פרשת גנבת הנשק מגבעתי: המח"ט לשעבר וסגנו ננזפו >>

10:52 כביש 2: שיבושי תנועה בשפיים לכיוון דרום עקב אוטובוס תקוע

10:11 תהל תקים עם שותפתה חברת ZRB פרויקט חקלאות ומים בזמביה תמורת 640 מי... >>

12:02 החל מדצמבר: תעריף החשמל יוזל ב-3% >>

08:15 הדולר היציג ביום שישי נקבע על 3.624 שקלים

08:13 ירושלים: נעצרו 4 חשודים בהפרות סדר בעיסוואיה

08:10 הודו: 23 הרוגים ויותר מ-80 פצועים בתאונת רכבת בצפון המדינה >>

20:08 דו"ח בייקר יוז: מספר האסדות הפעילות ירד השבוע ב-6

20:07 סוגר את השבוע בקפיצה: מחיר הנפט מזנק היום כמעט 3%

16:30 מבין הפצועים בפעולת הטרור בספרד ישנה ישראלית

16:30 גיבור: שוטר אחד חיסל ארבעה מחמשת המחבלים בספרד

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בני לנדא בראיון חובה - "זה כמו שקודאק הגדולה הגיעה לפשיטת רגל"; האם זה יכול לקרות גם לטבע? האזינו לתשובתו

בראיון לקרן נויבך מסביר לנדא מדוע הכתובת למשבר הייתה על הקיר כבר שנים, ואיפה הייתה הטעות הטרגית
 |  57
חברה במשבר
Share
המשבר בטבע. מניית החברה השלימה אתמול מפולת של 40.5% בשלושה ימים בלבד, זאת לאחר שפרסמה דו"חות גרועים וחתכה את התחזיות. בני לנדא, שמחזיק במניות טבע, מסביר מדוע הכתובת בכל הקשור למשבר בטבע כבר הייתה על הקיר לפני שנים. 


"זה כמו שקודאק השקיעו בפילם ובמצלמות פילם כשכבר כולם ראו שהעולם הולך למצלמות דיגיטליות, זה מה שהיא את קודאק לפשיטת רגל. מה שהיה זה לא מה שיהיה. אי אפשר לנהוג כשמסתכלים במראה האחורית. קואדאק פשטה רגל ואחרי שיצאה מפשיטת רגל היא נשארה חברה שממכירות של 20 מיליארד דולר נפלה לשווי של של 400 מיליון דולר... והיו"ר שחתם על עסקת אקטיבס שהיא הקטסטרופה הכי גדולה, הוא היום המנכ"ל", כך אמר לנדא בהתייחס למצב הנוכחי בטבע. בראיון טוען לנדא לכך שמישהו בדירקטוריון חיבל במתכוון בהבאתו של פסקל סוריו שלדבריו הוא מנכ"ל מדהים. "חלק מהמפולת הנוכחית זה קשור לזה שבשוק ראו חברה ללא מישהו שמוביל אותה, וכל זה בגלל שפסקל סוריו לבסוף לא הגיע. אותו אדם מהדירקטוריון שהדליף את המידע המוקדם על הגעתו עשה נזק אדיר. חייבים לאתר את האדם הזה". עוד אמר לנדא: "תמוה בעיני שמינו מנכ"ל זמני לחברה אדם שהיה שותף למפולת. הדירקטריון חושב שזה שאתה חברה בדירקטוריון זה עושה אותך כשיר להיות מנכ"ל טבע? אין אף אחד אחר? רק אחד משלהם? זה מה שעושה דירקטוריון שמתבצר. זו חבורה של אנשים שמחדשים אחד לשני את הכהונה בזמן שאין גרעין שליטה בחברה... כולם שם צריכים ללכת הביתה".   

האזינו לקטע המלא:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 שישקו 12/08/2017 11:51 קודאק סרבה לעבור מפילים לצילום דיגיטלי לא דומה בכלום
כנ"ל נוקיה שלא עברה מטלפון טיפש לסמרטפון ההשלכה של לנדא שטבע לא עוברת מגנריקה למקור לא טובה כרגע טבע פרוסה בעולם והיא מובילת שוק גנרי .מחירי הגנריקה יתייצבו כבר ברבעון הבא או אחרין .להשקיע כרגע בתרופות מקור אין כסף לא רלוונטי ל2 שנתיים הקרובות אלו דיבורים באוויר כשאין משאבים לכך.
40 BBB 11/08/2017 02:09 חוכמת הבדיעבד
סוג של אבסורד שנרכשה אף אחד לא הרים גבה
39 cinege 10/08/2017 10:02 רכישות במקום פיתוח.
המגלומניה של המנכ"לים שבא ילדי ביטוי ברכישות המטורפות של עוד ועוד חברות במקום להשקיע בפיתוח תרופות מדשות הביאה את טבע למקום בו ספק אם יש לו עוד תקווה לתקומה.
38 א.ח.ד 09/08/2017 14:50 יום כיפור לתעשייה ושוק ההון
אין כמו אנלוגיה של נפילת טבע לקריסת המערכות של מלחמת יום כיפור. השאננות, היוהרה, "לי זה לא יקרה". הקונספציה שהתפרקה לרסיסים. השתיקה וחוסר האונים של מנגנוני הבלימה ( הדיקטוריון) מול כשל המודיעין כשל מנהיגות , וקבלת החלטות לקויה של ניהול בכיר .  הקריסה והמפולת ביום אחד ועדר האנליסטים ברובם נושאי דברים מטעם עם חוכמה בדיעבד. והחיילים ולהבדיל העובדים והמשקיעים משלמים את המחיר. נפילה של טייקון תעשייתי ישראלי בעל מוניטין. מה הלקח שנלמד ממלחמת יום כיפור? ראוי שילמד גם פה. כנראה שלסטארט אפ ניישן יש מגבלות גודל. גם החיה הכי גדולה בטבע כמו הפיל יכולה ליפול לביצה או להטרף על ידי עדת זאבים ערמומים ותוקפנים
37 יובל נשיא 09/08/2017 14:06 תוספת לתגובה שלי מס' 35
חברים יקרים ,ראיתי וחוויתי על בשרי את כל מפולות הבורסה מ1983 ואילך,הפסדתי כסף רב על הנייר ותמיד אבל תמיד הפכתי לבסוף את ההפסדים לרווחים יפים,כי השיטה של שועל בורסה ותיק כמוני להחזרת ההפסד בטבע הינה קנייה תוך הכפלת מספר המניות שאתם אוחזים וזאת תקנו כאשר המנייה לתחושתכם הגיעה לקרקעית (דהיינו סוף החפירות הארכיאולוגיות...) וזאת תעשו על מנת להוריד משמעותית מאוד את שער הקנייה הממוצע שלכם בטבע וכך יתאפשר לכם להגיע לשער הקרן מהר יחסית,ואף לעבור לרווחים,חשוב לציין ששיטה זו טובה ותקפה אך ורק למניות עלית מהשורה הראשונה כדוגמת טבע ולא למניות קטנות ,זניחות שהדוחות שלהם גרועים. שוב זיכרו ,בטבע אלו רק הפסדי נייר,הסבלנות ואורך הרוח בהחזקת הנייר לאורך זמן תנצח ובגדול !!! שמעו לבעל נסיון עשיר כדוגמתי , טבע בעלת פונטנציאל עצום זקוקה רק למנכ"ל מהשורה הראשונה בעולם (כדוגמת המייסד הענק אלי הורוביץ ז"ל ) שלא יכניס את החברה להשקעות ולהימורים מיותרים כמו שראינו לאחרונה על ידי המנכ"ל השלומיאל,ואו אז ,המהפך במנייה יבוא ובענק !! ראו אמרתי !! בהצלחה !!
36 הרוזן 09/08/2017 12:03 טבע
המעניין שכל יום יורדת המניה ובכל מקרה יש רוכשים שקונים. אם יש 1000עיסקאות ליום למשל זה אומר ש500 מוכרים ו 500 קונים בטוחני אלה שמדווחים על ערך יותר נמוך הם גם הקונים
35 יובל נשיא 09/08/2017 11:57 תשובה לבני לנדא ועצה למשקיעי טבע
אינני מכיר את לנדא אבל הוא בהכרח אדיוט גמור,חסר שכל ודעת זאת משום שההשוואה בין קודאק לטבע היא ברמת הטימטום המוחלט,קודאק פשטה רגל היות ולא צעדה ברוח הזמן,החדשנות שבצילומים באמצעות הפלאפון והדיסקונקיד החליפו את המצלמות המיושנות והפילם ומה הפלא שקודאק קרסה,ואילו טבע משווקת מגוון עצום של תרופות,האם כל בני האדם עלי אדמות יהיו בריאים לנצח ? התשובה היא ברווחים העצומים שהחברה מייצרת מידי יום. עצה זהב למשקיעים בטבע : עיצמו עיניים,המתינו לקרקעית הנפילות (פחות או יותר) ואז אזרו אומץ והכפילו במדוייק בקנייה את הערך נקוב של מספר המניות שבידכם ואז כשהמנייה תתאושש וזה יקרה במאת האחוזים תזדקקו רק למחצית הדרך מעלה כדי למחוק את כל ההפסדים,כך תמיד מחקתי הפסדים בחברות איכות כמו טבע מאז 1983 !!! זיכרו,מילת המפתח היא סבלנות ואורך רוח !!! בהצלחה חברים יקרים ! :
34 שגר 09/08/2017 09:42 ראשון לציון
אם הכתובת היתה על הקיר איך לנדא עדיין בעל מניות בטבע? או שמא הוא קנה אתמול? בשער 18.2'$
amir 09/08/2017 11:06 לנדא
נחש מתחת לקש
33 לילו 09/08/2017 08:14 אלרגן שמכרו לטבע
את החטיבה הגנרית שלהם מחזיקים היום בנתח עצום של מניות טבע כחלק מהעסקה.. שמעתי סקירה שאומרת שאם יזרקו את המניות לשוק מחיר המניה ייחתך דרסטית. קצת מלחיץ נקווה שלא יקרה.
32 סוחר פשוט 09/08/2017 08:10 ברחתי לפני חודש,אבל מי היה מאמין על טבע מניית המדינה (ל"ת)
ברק 09/08/2017 08:53 גם אני (ל"ת)
31 בוריס 09/08/2017 06:47 בדיוק כמו קריסת התיקשורת
הדוגמא של לנדא לקודק יכולה להתאים לקריסת העיתונות והתיקשורת כשלא הבינו שאינטרנט יסייע למיליארדים לקבל מידע,להצליב ולהגיב כראוי ולא לפי נטיית העיתון.גם המהפיכה התעשייתית,בגדול,היא דוגמא למה שיהיה מטבע,בלון שנופח על פטנטים שפג תוקפם והשיטה של קניית חברות,מיזמן נילמדה כדרך בטוחה להיתרסקות כשהמנהלים ובעלי העיניין מושכים בונוסים ממחזורים דמיונים של כספים.הבנקים הם דוגמא דומה,פשוט המדינה תומכת בהן אבל יקרסו ואז האשמה על פקידי האוצר כבר עברו לבנקים,וכמובן,"הסדר בנקים"ואין אשמים..
30 אא 08/08/2017 23:01 בלי פאניקה-כולם להרגיע ומהר !
יהיה בסדר חברים - קצת סבלנות לחזק בירידות ולאט לאט הזעם יעבור והמניה תתחיל לתת את שלה ! מחכים לאישור לתרופת מיגרנה שוק של 4 מיליארד דולר בשנה וזה יהיה הקופקסון הבא שיחזיר את החברה לשווי מתאים ! סבלנות !
שישקו 12/08/2017 12:10 נכון אבל זה יקרה רק שנה מהיום.
אוסטדו . הנטינגטון . דסקנזיה . פרימנזאב.[כאב חולף שאושר וכרוני שממתין לרבעון ה4 2017]ויאושר בתחילת 2018 תרופה בעלת שווי שוק של 2 מיליארד דולר [מקור!!] טבע צריכה להיות זהירה בהוצאות ל 4 רבעונים הקרובים לפחות והמשקיעים סבלניים התקומה תגיע.
בני 09/08/2017 14:22 אל תבלבל את המוח יא קשקשן (ל"ת)
ברק 09/08/2017 08:54 אשרי המאמין (ל"ת)
29 אשליה 08/08/2017 22:33 עשרת המכות 2
הביזיון הכי גדול זה אייל גורביץ המליץ קמהדע לטווח ארוך היא אומנם עלתה אבל לבסוף התרסקה המליץ פריגו שהגיעה לתחתית של רצועת בולניגר התרסקה וטבע....איך הוא גיחך עם פינק ואמר שהגיעה לתחתית...מה זה הביזיון הזה על מה הוא מקבל כסף?? גם תלמיד טירון יודע לקנות שמנייה מדשדשת ואז פורצת זה סימן קנייה זה רק מה שהוא יודע לעשות?? להמליץ מתי למכור לעולם לא תשמעו ממנו להודות בטעות?? לעולם לא תשמעו ממנו בקיצור ביזיון מוחלט שצריך לתת לביזפורטל אקשן ונותן הצהרות כמו יריות!!
28 גיל 08/08/2017 20:59 כל הכבוד ללנדא
השאלה איך מצליחים להעיף את הדירקטוריון בפועל?!
27 ניצן 08/08/2017 20:41 ניצני יוסי וגליה מאור
מה לכם ולטבע? הופתעתי לראות כוכבים כאלה בדירקטוריון יאללה הביתה
26 מוצצי דם 08/08/2017 20:03 בגלל הזבלים האלה נעלמו לי 60000 לכו קבינימט (ל"ת)
אייל 09/08/2017 08:18 כמוני כמוך
מאחל לכל חבורת האוכלי חינם האלו שיזדקקו למוצרים של טבע כל החים !
יצוגית 17/08/2017 01:54 בדיוק אותו סכום. כואב הלב
כל פעם שהתיעצתי בבנק המליצו לא למכור.כי החברה טובה ובטוח תעלה, חבל למכור בירידה...והדו"ח הלפני אחרון היה לא רע ... הם טוענים שגם הם הופתעו....אין תחליף להשכלה פיננסית, צריך ללמוד כל הזמן וכמה שיותר אם רוצים להשקיע. מקווה שתתארגן תביעה יצוגית נגד הדירקטוריון ומקבלי ההחלטות המגלומנים שישלמו מכיסם. כואב הלב על העובדים והמשקיעים...
25 גיל 08/08/2017 19:36 אמון - זה הסיפור
כל עוד יש למשקיעים אמון בחברה , במיוחד חברה מבוזרת ללא גרעין שליטה, החברה תוכל לשרוד משברים. ברגע שלמשקיעים אין אמון בחברה (בראשיה - מנכ"ל שאיננו, ודירקטוריון שעדיף שלא היה ) היא לא תוכל לשרוד כלום. כשהדירקטורים יתפטרו ויבקשו מאסיפת בעלי המניות לבחור דירקטוריון חדש, אולי אז יחזור האמון, כי החברה עשוייה מחומרים טובים, רק הראש דפוק. אז הדרך הכי נכונה שבה יכולים הדירקטורים לשקם את טבע זה לשחרר אותה מנוכחותם
אדי 09/08/2017 07:05 יש לך טעות גיל
אם החברה השקיע במחיר מנופח בחברות שהיא לא מצליחה להפיק מהם רווחים ולא מצליחה לפתח תרופת דגל שתוכל למלא את החלל שהשאיר קופקסון גם אם המשקיעים מאוד מאמינים בחברה היא לא תוכל לשרוד לאורך זמן.
24 שמוליק 08/08/2017 19:29 ויגודמן חייב לתת תדין (ל"ת)
23 ויקטור חסון 08/08/2017 19:05 בדיוק מה שכתבתי והגבתי כמעט בכל מקום! תרופות מקור!!
טבע צמצמה מו"פ ייחודי כמעט מיד עם הצלחת הקופקסון במקום לפתח את 'הקופקסון' הבא! ישראל מקוב היה הראשון בכישלון עם ספלון- שכחתם?! מיליארדים בוזבזו על כישלון! מעט מאד אנשים יש בתעשייה כמו אלי הורביץ ז"ל! כולם היום רוצים הצלחה אינסטנט כאן ועכשיו לעשות מכה/אקזיט במניות וללכת הביתה! זוהי הגדרה המדוייקת של העשור האחרון של טבע. כאן ועכשיו בלי אופק רחוק!
22 ספרטקוס 08/08/2017 18:46 היו יכולים לקנות את כל חברות הביו בישראל
להשקיע בהם והיה נשאר להם עודף והרבה...
אלון 09/08/2017 11:03 עשו בדיוק את זה
בלי אסטרטגיה ובעבודה כמו ממטרה, ולא יצא מזה כלום. זאת אחת הסיבות לנפילה שלהם.
21 ויקטור חסון 08/08/2017 18:46 בדיוק מה שכתבתי והגבתי כמעט בכל מקום! תרופות מקור!!
טבע צמצמה מו"פ ייחודי כמעט מיד עם הצלחת הקופקסון במקום לפתח את 'הקופקסון' הבא! ישראל מקוב היה הראשון בכישלון עם ספלון- שכחתם?! מיליארדים בוזבזו על כישלון! מעט מאד אנשים יש בתעשייה כמו אלי הורביץ ז"ל! כולם היום רוצים הצלחה אינסטנט כאן ועכשיו לעשות מכה/אקזיט במניות וללכת הביתה! זוהי הגדרה המדוייקת של העשור האחרון של טבע. כאן ועכשיו בלי אופק רחוק!
ראשון לציון 09/08/2017 10:21 תגובה
קופקסון הייתה המצאה של אחת ל100 שנה. אחת ההמצאות הישראליות הכי חשובות שהומצאו. הסיכוי שממדינה קטנה כמו ישראל עם תקציבי מופ כמו בישראל תצא תרופה עם נתח שוק דומה הוא אפסי אם בכלל קיים. עם כל הכבוד לתרופות המיגרנה שנמצאות בפיתוח כרגע הנתח שוק שלה אפילו לא קרוב לקופקסון.
20 אורן ,ניו מכסיקו 08/08/2017 18:14 אומרים שוורן באפט עומד לקנות עומד נתח עצום מטבע!!!! (ל"ת)
רס"ן שמועתי 08/08/2017 22:24 פייק ניוז (ל"ת)
19 דוד 08/08/2017 17:57 יש לי הצעה למנכל חדש לטבע
אני מציע לקחת את שלמה רודב למנכל טבע שלמה אדם מוכשר מאד וניהל הרבה חברות גדולות והבריא אותם אני רק מקווה שהוא יסכים לקחת את האתגר
cici 08/08/2017 20:50 ואני מציע את ביבי
אולי ככה ניפטר ממנו סופסוף...
18 המצב הנוכחי 08/08/2017 17:33 לא יכול להימשך. תכלס אין תקומה לטבע למכור אותה בפירוק
היא אפריקה הבאה. ושאף אחד לא יתפתה לשקם אותה היא מתה מתה מתה
שימי 08/08/2017 18:18 איפה קונים שורט גבר ? אני יכול דרך האפליקציה? (ל"ת)
17 ג'ק 08/08/2017 17:32 חזירות ומגלומניה
המנכ"ל והדירקטורים היו בטוחים שריבונו של עולם שותף שלהם וביחד יכנסו לדברי ימי הימים כגדולים מהחיים . צריך ל"הוריד" להם את הראש על החוצפה והיוהרה .
16 אלי 08/08/2017 16:58 קודאק? הצילום הדיגיטלי גמר אותה,לחברת תרופות אין תחליף (ל"ת)
חיים דוד 08/08/2017 17:45 הרבה תחלפים
יש עשרות חברות תרופות גנריות שייזנבו בטבע הטעות הגדולה בטבע שקנו חברות גנריות יכלו לקנות מספר חברות המפתחות תרופות היום המצב היה אחרת יתכן שהיינו רואים שער של 70 דולר ויותר
15 אנונימי 08/08/2017 16:50 הרב בגללו
לנדא מושך לכיוון שלא כולם מסכימים וגם הוא לא מתאים לשבת בדריקטריון אבל מתוקף 6%שלו עדיף שהיה שם נציג מטעמו ולא לחתור כל היום מתחת לכולם ומה שקרה כעט משחק לצידו ותחשבו על זה ......
14 צדק 08/08/2017 16:46 גם בני לנדא חוטא
זה ברור שיש כאן פוליטיקה פנימית...הוא לא ישקוט עד שיעיף את המנכ"ל פטרבורג...הוא כנראה צודק...אבל למה צריך לשחוט את כל הלול ? בשביל תרנגולת אחת ??
13 סלקומאי 08/08/2017 16:43 פטרבורג כמעט הפיל את סלקום
דוקטור פטרבורג כמעט ריסק את סלקום כשהביא את הרעיון ההזוי של IMODE כשהיה ברור לכל זב חוטם שהעסק לא יתפוס. חבל שאף אחד בטבע לא בדק את קורות החיים שלו .
12 שהאשמים 08/08/2017 16:40 יפסידו את כל כספם ולא יצליחו להרויח שקל (ל"ת)
11 אחד 08/08/2017 16:35 עוד "חכם בדיעבד" ?
לא נמאס ? אם הכתובת היתה על הקיר - אני מבין שהיית בשורט על המניה,כן?
10 בנצי 08/08/2017 16:19 שטויות
קודאק השקיעה בפילם ומצלמות פילם שנעלמו מן העולם , טבע ממשיכה לייצר תרופות שיצרכו גם עוד 100 שנה , ההשוואה לא במקומה בכלל
9 האזרח 08/08/2017 16:16 לא הבנתי מדוע עדיין יש לו מניות טבע למרות הגאוניות (ל"ת)
8 ר 08/08/2017 16:14 אם אתה חושב ככה מדוע אינך מוכר? העסקה של אקטיביס
הייתה רעה במובן השווי והביצוע שלה אך ממש לא בטוח שהמוצר הגנרי הוא בעיה לטווח ארוך. שוב אני שואל - מדוע אינך מוכר את המניות שלך ? מדוע לא מכרת?
7 אושרי 08/08/2017 16:08 וואלאק תפור עליי להרוויח 10% כל יום בשורט, איפה
קונים שורט?
ג 08/08/2017 16:34 קנה אופציות פוט אפילו פחות מסוכן (ל"ת)
6 דודו 08/08/2017 16:07 והגאון הגדול ארז ויגודמן
יצר את הקטסטרופה והלך הביתה עם עשרות מיליוני דולרים
5 העם 08/08/2017 16:02 הרשות לניירות ערך חייבת לבדוק מה קרה שם (ל"ת)
4 מ.ז 08/08/2017 16:00 הנהלת טבע
בכל מקום אחר בעולם מלבד העולם השלישי הנהלת טבע כולל הדרקטוריון היתה מתפטרת ביפן מזמן הם היו עןשים חרקירי וכאן כלום הרי כל בר דעת יודע כבר מזמן שחשער של המניה נקבע בוול סטריט וכאשר אין אימון מעבר לים בהנהלה זו המניה לא תתאושש
3 יויו 08/08/2017 15:56 כך זה בבנקים באוצר בבנק ישראל ובעריות
הפריטו הכל והלכו להיות מנהלים בכל מה שהופרט יש עובדי קבלן העובד מקבל 5000 המנהל 50000 שקל כך שהמנהל קונה כל שנה דירה והעובד משכיר מהמנהל שלו כך
2 אמריקני 08/08/2017 15:52 מצויין. עיתוי מאוחר.
דברים אלה היה צריך לומר כאשר התמנה ויגודמן .
יואב 08/08/2017 18:02 אמר ועוד איך אמר
חפש בגוגל... אבל החבר'ה בדרקטוריון וסוללת עורכי הדין ויחסי הציבור נפנפו אותו