18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

18:01 מניית פייסבוק מאבדת 3.5% הערב, זאת כנראה הסיבה >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"להיכנס עכשיו למניית טבע זה לחלוטין הימור - בגלל עניין אחד מאוד ספציפי"

גלעד אלפר מתייחס לסיטואציה בטבע, ולבעיה המרכזית מולה עומד השוק בכל הקשור למניית החברה. צפו בראיון
 |  26
בתוך המפולת
Share
מניית טבע (+1.69%) טבע 6,091 +1.69% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,990 פתיחה:6,019 גבוה:6,135 נמוך:6,009 תמורה:32,447,986 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה 10% אמש בוול סטריט והשלימה מפולת תלת-יומית של 40.5%. האם מדובר בהזדמנות לקנות במחיר ריצפה או שמדובר בסכין נופלת (כפי שטבע הייתה עד היום בשנתיים האחרונות. שוחחנו עם האנליסט גלעד אלפר מאקסלנס. 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

26 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 יוני 08/08/2017 18:11 שמעתי שחברה סינית מעוניינת בטבע.ידוע משהו? (ל"ת)
15 בא 08/08/2017 15:56 כמה פעמים כתבתי שאין מניות ,יש רק אופציות. (ל"ת)
14 יהודה55 08/08/2017 15:24 טבע
אם אני מנתח טכני או אנליסט אני יורד מהבמה מלקק את פצעי ניתוחי הדביליים ומתחבא ל10 שנים.
13 המחיר ניקבע בארהב 08/08/2017 15:16 בטבע -המוסדיים לא קובעים (ל"ת)
12 לחפש קונה לטבע 08/08/2017 15:14 לא קל להחזיר 40 מילארד או שתלך לפשיטת רגל (ל"ת)
אושרי 08/08/2017 15:46 וואלק כמו בסרט ביג שורט עושים בשורט עכשיו? מאיפה קונים
שורט?
11 עבאדו 08/08/2017 14:44 יאללה כפרה עוד 10% למטה כזה קל (ל"ת)
10 dw 08/08/2017 14:42 די הגיוני מה שגלעד אומר
באם לא תהיה הרעה נוספת (מעבר לצפי כמו ירידה מסויימת בקופקסון, שאמורה להתכסות עם מוצר ההנטינגטון והמיגרנה), ובטח ובטח אם יהיה שיפור - אז המניה אטרקטיבית. אולם באם תהיה הרעה משמעותית נוספת, מעבר לציפיות, אז הנייר יכול להמשיך לרדת. סה"כ די פייר. למי שחושב שלא צפויה הרעה משמעותית נוספת יכול להסתכל על המצב בזוית משעשעת של אספן נדלן (בזה כולנו מבינים, לא? :-) ) מציעים פה נכס ב 540 אלשח. נדרשים להביא 190 אלשח (מקביל ל 19B$ אקוויטי) + 350 אלשח משכנתא (מקביל ל 35B$ חוב). ריבית משכנתא 2% בלבד. יש לכם דייר שמשלם 6000 שקל לחודש (70 שנתי, מקביל ל 7B$ תפעולי שנתי) הדירה נבנתה אחרי 1980, אז אין תמא38. האם אתם מוסיפים את הנכס לאוסף הדירות שלכם? לדעתי, בהנתן נתונים אלה, הנכס אטרקטיבי ושווה להוסיף לאוסף. זו הזוית שפייזר/נוברטיס/סנופי/רוש/מרק/אלי לילי רואות את הנכס. קצת חבל אבל ימיה של טבע כחברה ישראלית הולכים ואוזלים... גם אין הנהלה חזקה שתתנגד להשתלטות העויינת.
אלון 09/08/2017 11:07 הכל נכון
רק שה - 70 שנתי הוא 40 כרגע, ויכול לרדת ל - 20 שנה הבאה (ואולי פחות אחרי). וזה הסיכון הגדול.
9 גידי 08/08/2017 14:17 חבל שגורביץ' פספס ואמר שרואה תחתית למניה באזור 12000
היה עדיף לתת לה לנוע הצידה (דישדוש) ואז או לתת שער כניסה מתחת לדישדוש או מעל הדישדוש. בפרט שהיה עליה כבר גיבנת לא קטנה...
בא 08/08/2017 15:57 מה שחבל שיש כאלה שמקשיבים לגורביץ . (ל"ת)
8 סוחר 08/08/2017 14:04 שטויות
שיספר לנו כמה החברה שלו קנתה טבע. תיקנו ותמכרו עוד שבוע. הוא לא סיפר כמה מחלקת הנוסטרו שלו קנו אתמול.
7 sus 08/08/2017 14:01 חברים תעשו השוואה בין טבע לאינסולין שהי עלתה 360 אחוז
טבע ירדה 70 אחוז מדקדקים על טבע לאומת זה אינסולין בלי רווחים בלי כלום טסה 360 אחוז אני היתי באינסולין 3 בעמים עשו לי אחוד און והיום הי טסה מה קורה יש לה בצי זהב
6 ' 08/08/2017 13:49 למה שאני אקשיב לו אם עד לפני שבוע לא היה לו מושג שזה
הולך לקרות ? מה הערך המוסף שלו ? למה שהוא ידע את הצעד הבא? מה מונע ממנו לשבת פה עוד שנה ולהסביר לנו למה ההנחות הנוכחיות היו שגויות? זה מזכיר לי את כל אלה שאמרו שהיורו ירד ל-0.9 מול הדולר ועכשיו הם מסבירים למה היורו יגיע ל-1.2 ומעלה.... בחייאת' תניחו לנו...הבנו שמענו....הלאה .
5 מנתח טכני 08/08/2017 13:43 טבע בחו''ל-
קנייה בין 16-18 דולר . יעד 30 דולר .. אם תפרוץ 30 היא תגיע לשיאים חדשים. מתחת ל16 זהירות. אין בנאמר המלצה או ייעוץ כלשהו אלא דיעה אישית בלבד
טומטום 08/08/2017 17:35 מי קונה סכין נופלת (ל"ת)
4 מני 08/08/2017 13:40 עוד גאון של אמא פשוט אפס.איפה היית לפני הדוחות. (ל"ת)
dw 08/08/2017 14:44 טבע השחילה אותו (ובעצם את כולנו)
בגלל זה הנייר חוטף. אנליסטים לא אוהבים להיות מופתעים ככה, ולכן מכסחים. מקובל להוציא אזהרת רווח ולא להתקיל אותך בדוחות.
3 חבל 08/08/2017 13:34 שאי אפשר להביא את שישנסקי על טבע (ל"ת)
2 טבע 08/08/2017 13:33 הכי טוב שימכרו את הזבל הזה. בחלקים או בשלמות
או שאיזה חברה תשתלט על טבע ובא לציון הגואל כך או כך כולם הפסידו והאשמים נשארים לנהל טבע היא הפרצוף הנאחס של המדינה גם פה הממשלה איפה שהיא דורכת לא יצמח דשא אבל להם יוצא כסף. הלוואי שישתלטו על הזבל הזה
מפרק 08/08/2017 16:40 אם מפרקים הרכיבים שימכרו שוים פחות מהחוב
לא רק בעלי מניות ימחקו את ההשקעה אלא גם בנקים ובעלי אג"ח
dw 08/08/2017 14:48 בסבירות גבוהה זה מה שיקרה
ניתן להסתכל על המצב בזוית משעשעת של אספן נדלן (בזה כולנו מבינים, לא? :-) ) מציעים פה נכס של דירת 3 חדרים ב 540 אלשח. נדרשים להביא 190 אלשח (מקביל ל 19B$ אקוויטי) + 350 אלשח משכנתא (מקביל ל 35B$ חוב). ריבית משכנתא 2% בלבד. יש לכם דייר שמשלם 6000 שקל לחודש (70 שנתי, מקביל ל 7B$ תפעולי שנתי) הדירה נבנתה אחרי 1980, אז אין תמא38. האם אתם מוסיפים את הנכס לאוסף הדירות שלכם? לדעתי, בהנתן נתונים אלה, הנכס אטרקטיבי ושווה להוסיף לאוסף. זו הזוית שפייזר/נוברטיס/סנופי/רוש/מרק/אלי לילי רואות את הנכס. קצת חבל אבל ימיה של טבע כחברה ישראלית הולכים ואוזלים... גם אין הנהלה חזקה שתתנגד להשתלטות העויינת.
אלי 08/08/2017 15:40 מה אתה מקשקש אתה רוצה תקנה טבע לא רוצה אל תקנה
זה לא שייך לתמא 38 כלל וכלל טבע היא כרגע במחיר אטרקטיבי ואני רוכש ורכשתי 800 ענ בוול אמש ב18.6 עד 19.3אמש וממתין לסוף השבוע מקווה שתעלה 6-10% זה יספיק לי אז מה רע בזה נדלן יהיה יותר טוב
dw 08/08/2017 18:53 סייגתי במשל את תמא38
כדי לנטרל עלייה ערך שלא מן המניין. בדירה שהולכת לתמא אתה יכול להרוויח גם אם אף דייר לא שוכר ממך כרגע ואין לך תזרים. פה יש. טבע מתקתקת לך 7B$ תפעולי מדי שנה. הכסף כמובן הולך כדי לשלם את החובות - כמו שבדירה שלנו השכ"ד הולך לשלם את המשכנתא. עכשיו מציעים לך נכס ב 540 אלף. 190 הון עצמי, 350 משכנתא. ריבית 2% (זה הדבר היחיד שהיה טוב בעיסקה המזעזעת). הדייר משלם לך 6000 חודשי. 70 שנתי. כאספן נדלן - לוקח או לא לוקח? אותו דבר טבע ב 19$ (+ חוב 35).
קלקלן 09/08/2017 10:23 המשל לא דומה לנמשל
במשל שלך ההון העצמי הוא חקוק בסלע. השוק היום לא בטוח שההון העצמי של טבע חקוק בסלע (הוא מבוסס על רכישת מוניטין של אקטיביס ב-40 מילארד שממנו מחקו 6 רק ברבעון הזה אולי אפשר למחוק עוד). בנוסף אף אחד לא מבטיח שהחברה תמשיך להכניס את מה שהיא מכניסה היא צפתה 6000 שכ"ד אבל בינתיים קיבלה 5000 ומה יהיה אם שנה הבאה שכ"ד יהיה 4000 או 3000? המשמעות היא תזרים שלילי לאחר תשלום חובות. קוראים לזה פשיטת רגל. אני שורי על טבע אבל המשל שלך הוא פשטני להחריד עד כדי גיכוך. אני מקווה שאתה לא משקיע בגלל זה.
1 האנליסטים 08/08/2017 13:26 הוכיחו שוב שהתואר שלהם כאנליסיטים לא שווה כלום
והבעיה הכי גדולה שיש עדר שמקשיב להם. מוריד ומעלה מניות בבהלה ולפי האינטרסים של האנליסטים פשוט בושה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש