"להיכנס עכשיו למניית טבע זה לחלוטין הימור - בגלל עניין אחד מאוד ספציפי"

גלעד אלפר מתייחס לסיטואציה בטבע, ולבעיה המרכזית מולה עומד השוק בכל הקשור למניית החברה. צפו בראיון
 |  (26)
טבע, צילום: Getty Images IL
מניית טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 10% אמש בוול סטריט והשלימה מפולת תלת-יומית של 40.5%. האם מדובר בהזדמנות לקנות במחיר ריצפה או שמדובר בסכין נופלת (כפי שטבע הייתה עד היום בשנתיים האחרונות. שוחחנו עם האנליסט גלעד אלפר מאקסלנס. 
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    שמעתי שחברה סינית מעוניינת בטבע.ידוע משהו? (ל"ת)
    יוני 08/08/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    כמה פעמים כתבתי שאין מניות ,יש רק אופציות. (ל"ת)
    בא 08/08/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 14.
    טבע
    יהודה55 08/08/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אם אני מנתח טכני או אנליסט אני יורד מהבמה מלקק את פצעי ניתוחי הדביליים ומתחבא ל10 שנים.
    סגור
  • 13.
    בטבע -המוסדיים לא קובעים (ל"ת)
    המחיר ניקבע בארהב 08/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    לא קל להחזיר 40 מילארד או שתלך לפשיטת רגל (ל"ת)
    לחפש קונה לטבע 08/08/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • וואלק כמו בסרט ביג שורט עושים בשורט עכשיו? מאיפה קונים
    אושרי 08/08/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורט?
    סגור
  • 11.
    יאללה כפרה עוד 10% למטה כזה קל (ל"ת)
    עבאדו 08/08/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    די הגיוני מה שגלעד אומר
    dw 08/08/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    באם לא תהיה הרעה נוספת (מעבר לצפי כמו ירידה מסויימת בקופקסון, שאמורה להתכסות עם מוצר ההנטינגטון והמיגרנה), ובטח ובטח אם יהיה שיפור - אז המניה אטרקטיבית. אולם באם תהיה הרעה משמעותית נוספת, מעבר לציפיות, אז הנייר יכול להמשיך לרדת. סה"כ די פייר. למי שחושב שלא צפויה הרעה משמעותית נוספת יכול להסתכל על המצב בזוית משעשעת של אספן נדלן (בזה כולנו מבינים, לא? :-) ) מציעים פה נכס ב 540 אלשח. נדרשים להביא 190 אלשח (מקביל ל 19B$ אקוויטי) + 350 אלשח משכנתא (מקביל ל 35B$ חוב). ריבית משכנתא 2% בלבד. יש לכם דייר שמשלם 6000 שקל לחודש (70 שנתי, מקביל ל 7B$ תפעולי שנתי) הדירה נבנתה אחרי 1980, אז אין תמא38. האם אתם מוסיפים את הנכס לאוסף הדירות שלכם? לדעתי, בהנתן נתונים אלה, הנכס אטרקטיבי ושווה להוסיף לאוסף. זו הזוית שפייזר/נוברטיס/סנופי/רוש/מרק/אלי לילי רואות את הנכס. קצת חבל אבל ימיה של טבע כחברה ישראלית הולכים ואוזלים... גם אין הנהלה חזקה שתתנגד להשתלטות העויינת.
    סגור
  • הכל נכון
    אלון 09/08/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שה - 70 שנתי הוא 40 כרגע, ויכול לרדת ל - 20 שנה הבאה (ואולי פחות אחרי). וזה הסיכון הגדול.
    סגור
  • 9.
    חבל שגורביץ' פספס ואמר שרואה תחתית למניה באזור 12000
    גידי 08/08/2017 14:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היה עדיף לתת לה לנוע הצידה (דישדוש) ואז או לתת שער כניסה מתחת לדישדוש או מעל הדישדוש. בפרט שהיה עליה כבר גיבנת לא קטנה...
    סגור
  • טען עוד
  • מה שחבל שיש כאלה שמקשיבים לגורביץ . (ל"ת)
    בא 08/08/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 8.
    שטויות
    סוחר 08/08/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שיספר לנו כמה החברה שלו קנתה טבע. תיקנו ותמכרו עוד שבוע. הוא לא סיפר כמה מחלקת הנוסטרו שלו קנו אתמול.
    סגור
  • 7.
    חברים תעשו השוואה בין טבע לאינסולין שהי עלתה 360 אחוז
    sus 08/08/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טבע ירדה 70 אחוז מדקדקים על טבע לאומת זה אינסולין בלי רווחים בלי כלום טסה 360 אחוז אני היתי באינסולין 3 בעמים עשו לי אחוד און והיום הי טסה מה קורה יש לה בצי זהב
    סגור
  • 6.
    למה שאני אקשיב לו אם עד לפני שבוע לא היה לו מושג שזה
    ' 08/08/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הולך לקרות ? מה הערך המוסף שלו ? למה שהוא ידע את הצעד הבא? מה מונע ממנו לשבת פה עוד שנה ולהסביר לנו למה ההנחות הנוכחיות היו שגויות? זה מזכיר לי את כל אלה שאמרו שהיורו ירד ל-0.9 מול הדולר ועכשיו הם מסבירים למה היורו יגיע ל-1.2 ומעלה.... בחייאת' תניחו לנו...הבנו שמענו....הלאה .
    סגור
  • 5.
    טבע בחו''ל-
    מנתח טכני 08/08/2017 13:43
    הגב לתגובה זו
    7 3
    קנייה בין 16-18 דולר . יעד 30 דולר .. אם תפרוץ 30 היא תגיע לשיאים חדשים. מתחת ל16 זהירות. אין בנאמר המלצה או ייעוץ כלשהו אלא דיעה אישית בלבד
    סגור
  • מי קונה סכין נופלת (ל"ת)
    טומטום 08/08/2017 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    עוד גאון של אמא פשוט אפס.איפה היית לפני הדוחות. (ל"ת)
    מני 08/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • טבע השחילה אותו (ובעצם את כולנו)
    dw 08/08/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בגלל זה הנייר חוטף. אנליסטים לא אוהבים להיות מופתעים ככה, ולכן מכסחים. מקובל להוציא אזהרת רווח ולא להתקיל אותך בדוחות.
    סגור
  • 3.
    שאי אפשר להביא את שישנסקי על טבע (ל"ת)
    חבל 08/08/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    הכי טוב שימכרו את הזבל הזה. בחלקים או בשלמות
    טבע 08/08/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    או שאיזה חברה תשתלט על טבע ובא לציון הגואל כך או כך כולם הפסידו והאשמים נשארים לנהל טבע היא הפרצוף הנאחס של המדינה גם פה הממשלה איפה שהיא דורכת לא יצמח דשא אבל להם יוצא כסף. הלוואי שישתלטו על הזבל הזה
    סגור
  • אם מפרקים הרכיבים שימכרו שוים פחות מהחוב
    מפרק 08/08/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק בעלי מניות ימחקו את ההשקעה אלא גם בנקים ובעלי אג"ח
    סגור
  • בסבירות גבוהה זה מה שיקרה
    dw 08/08/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ניתן להסתכל על המצב בזוית משעשעת של אספן נדלן (בזה כולנו מבינים, לא? :-) ) מציעים פה נכס של דירת 3 חדרים ב 540 אלשח. נדרשים להביא 190 אלשח (מקביל ל 19B$ אקוויטי) + 350 אלשח משכנתא (מקביל ל 35B$ חוב). ריבית משכנתא 2% בלבד. יש לכם דייר שמשלם 6000 שקל לחודש (70 שנתי, מקביל ל 7B$ תפעולי שנתי) הדירה נבנתה אחרי 1980, אז אין תמא38. האם אתם מוסיפים את הנכס לאוסף הדירות שלכם? לדעתי, בהנתן נתונים אלה, הנכס אטרקטיבי ושווה להוסיף לאוסף. זו הזוית שפייזר/נוברטיס/סנופי/רוש/מרק/אלי לילי רואות את הנכס. קצת חבל אבל ימיה של טבע כחברה ישראלית הולכים ואוזלים... גם אין הנהלה חזקה שתתנגד להשתלטות העויינת.
    סגור
  • מה אתה מקשקש אתה רוצה תקנה טבע לא רוצה אל תקנה
    אלי 08/08/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זה לא שייך לתמא 38 כלל וכלל טבע היא כרגע במחיר אטרקטיבי ואני רוכש ורכשתי 800 ענ בוול אמש ב18.6 עד 19.3אמש וממתין לסוף השבוע מקווה שתעלה 6-10% זה יספיק לי אז מה רע בזה נדלן יהיה יותר טוב
    סגור
  • סייגתי במשל את תמא38
    dw 08/08/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כדי לנטרל עלייה ערך שלא מן המניין. בדירה שהולכת לתמא אתה יכול להרוויח גם אם אף דייר לא שוכר ממך כרגע ואין לך תזרים. פה יש. טבע מתקתקת לך 7B$ תפעולי מדי שנה. הכסף כמובן הולך כדי לשלם את החובות - כמו שבדירה שלנו השכ"ד הולך לשלם את המשכנתא. עכשיו מציעים לך נכס ב 540 אלף. 190 הון עצמי, 350 משכנתא. ריבית 2% (זה הדבר היחיד שהיה טוב בעיסקה המזעזעת). הדייר משלם לך 6000 חודשי. 70 שנתי. כאספן נדלן - לוקח או לא לוקח? אותו דבר טבע ב 19$ (+ חוב 35).
    סגור
  • המשל לא דומה לנמשל
    קלקלן 09/08/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במשל שלך ההון העצמי הוא חקוק בסלע. השוק היום לא בטוח שההון העצמי של טבע חקוק בסלע (הוא מבוסס על רכישת מוניטין של אקטיביס ב-40 מילארד שממנו מחקו 6 רק ברבעון הזה אולי אפשר למחוק עוד). בנוסף אף אחד לא מבטיח שהחברה תמשיך להכניס את מה שהיא מכניסה היא צפתה 6000 שכ"ד אבל בינתיים קיבלה 5000 ומה יהיה אם שנה הבאה שכ"ד יהיה 4000 או 3000? המשמעות היא תזרים שלילי לאחר תשלום חובות. קוראים לזה פשיטת רגל. אני שורי על טבע אבל המשל שלך הוא פשטני להחריד עד כדי גיכוך. אני מקווה שאתה לא משקיע בגלל זה.
    סגור
  • 1.
    הוכיחו שוב שהתואר שלהם כאנליסיטים לא שווה כלום
    האנליסטים 08/08/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    והבעיה הכי גדולה שיש עדר שמקשיב להם. מוריד ומעלה מניות בבהלה ולפי האינטרסים של האנליסטים פשוט בושה
    סגור