18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, טבע נפלה עוד 6.5% בלחץ המניה בחו"ל

שימו לב - המדד בת"א שרשם יום 8 של נפילות לשפל של 11 חודשים לאחר שנגע לאחרונה בשיא
 |  56
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה האדומה וזאת ברקע לפתיחה היציבה בוול סטריט, וכאשר מניית טבע נפלה בעוד 6.5% בת"א ולחצה על המעו"ף שאיבד 0.4% ביום מסחר תנודתי. מוקדם יותר המעו"ף עבר תוך דקות מירידה מינורית לירידות של 0.7%, ללא כל קשר למסחר מעבר לים. מצב דומה היה אתמול כאשר המעו"ף צלל עד לירידות של 1.5%.


מדד ה-SME60 (לשעבר יתר50) איבד 0.35% והשלים יום 8 רצוף של ירידות לשפל של 11 חודשים. מאז השיא שנקבע בסוף מאי האחרון איבד המדד כ-12% מערכו. נציין כי המדד ביצע ראלי גדול של כ-50% בשנה שלפני רפורמת המדדים שנכנסה לתוקף בפברואר האחרון, ומאז המומנטום נעצר, וכעת ניכר שינוי כיוון. 

מניית אל על (+0.66%) אל על 153.1 +0.66% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:152.1 פתיחה:153.6 גבוה:156.2 נמוך:153 תמורה:2,938,852 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בלטה בצניחה של 6.7% בצל דו"ח רשות שדות התעופה שהצביע על ירידה במספר הנוסעים. (לכתבה המלאה)  מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.21%) מדד ת"א 90 1,067.69 +0.21% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:1,065.22 גבוה:1,069.57 נמוך:1,064.67 תמורה:98,447,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליון שקל.

פער הארביטראז' המשוקלל של הדואליות על המעו"ף הינו שלילי בשיעור של 0.3%, בעיקר בשפל הלחץ הצפוי מצד טבע. מיילן חוזרת עם פער שלילי של 0.6% ומנגד פריגו חוזרת עם פער חיובי של 0.5%.

המשך המפולת אמש במניית טבע במסחר בוול סטריט היה כנראה בשל ההמלצה שלילית מאוד שנחתה על המניה מצד מורגן סטנלי שנקבו במחיר יעד של 16 דולר בלבד. "טבע ניצבת מול שילוב של רוח נגדית בתחום הגנריקה, סיכון לקופקסון ומינוף גדול", כך כתב האנליסט של מורגן סטנלי שטען בעדכון ההמלצה כי למרות נפילה של 34% ביומיים, טבע עדיין נסחרת במכפיל גבוה מידי.   

מניות במרכז
טבע (+8.77%) טבע 4,801 +8.77% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,414 פתיחה:4,835 גבוה:4,848 נמוך:4,774 תמורה:42,016,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כאמור איבדה עוד 6.5% וזאת אחרי נפילה של עוד 10% אמש בוול סטריט. 

אנלייט אנרגיה (-0.64%) אנלייט אנרגיה 171.6 -0.64% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אנלייט אנרגיה בסיס:172.7 פתיחה:174.9 גבוה:174.9 נמוך:171.1 תמורה:630,648 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 7% במחזור ענק של 22 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 1.39 מיליון שקל בחודש האחרון.

מניית {מנקיינד} נפלה 3.5% לקראת מחיקה מהבורסה בתל אביב. רק נזכיר כי המניה התרסקה ביותר מ-94% מאז שהונפקה באחוזת בית.

גילת (-2.27%) גילת 2,540 -2.27% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גילת בסיס:2,599 פתיחה:2,590 גבוה:2,590 נמוך:2,520 תמורה:489,469 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 3.2% לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון השני לפיהן החברה רשמה עלייה בהכנסות ל-66 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

56 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 sun 09/08/2017 14:26 טבע ל-5$ (ל"ת)
43 שוקי קהת 09/08/2017 00:31 הדאקסהיטוסהקנו לונג דקס ולונג פוטבי (ל"ת)
42 ציכה 09/08/2017 00:28 יש כאן שפע של דברים קנו את חטנג דאקס
הדקס עומד לעוף למעלה וחסק
41 עקיבא 08/08/2017 23:47 אנלייט אנרגיה כמה מילים
צמיה צמיחה וצמיחה יש לה תקבולים של מיליארדים לשנים הבאות לא אתפלא אם תגיע לשער 400
40 פיני 08/08/2017 22:48 בול מה שחזינו כיל לא שווה כלום אל על לא ובזק לא רעה (ל"ת)
39 חיים הכט 08/08/2017 22:46 קובי אתה תותח תודה על כיל בנקים ואל על העפתי מזמן (ל"ת)
38 אפי 08/08/2017 21:24 הצלחה גדולה תרחקו מכיל חח טבע אל על (ל"ת)
37 טומי 08/08/2017 21:21 שורט ענק בכיל שורט ענק באל על ושורט בפרופיט (ל"ת)
36 רפי 08/08/2017 21:18 צודק תמיד הסהרנו מאל על הזהרנו מכיל וחהרה לישראל (ל"ת)
35 רפיו 08/08/2017 21:17 כרגיל לא טעינו .אל על להתרחקנולהיות בשורט.כיל חחח (ל"ת)
34 קובי 08/08/2017 20:45 תעשו שורט על אל על פרופיט כיל. ופרוטרום (ל"ת)
33 קובי 08/08/2017 20:41 ובטח לא טבע.רק אלביט מערכות אלוני ובנקים (ל"ת)
32 קובי 08/08/2017 20:40 לא טועה לעולם. לא כיל.לא אל על לא חברה לישאל (ל"ת)
31 קובי 08/08/2017 20:39 אמרתי לכם לא כיל. לא אל על. הרווחתי ים בשורט (ל"ת)
30 סוחר 08/08/2017 19:37 מה קורה עם סאני ?
סאני יודעת רק ימים אדומים , האם להערכתכם אתם רואים את המניה הזאת עושה קפיצה קיצונית ?
29 ל- פרופ' א100 08/08/2017 19:01 בפעם הבאה.......
בבקשה אל תבוא בדיעבד ותתרברב בזיהוי מניות יורדות... ראה טבע... כי פשוט זה לא חכמה ולא מאמינים לכל השטויות שסיפרת כביכול.! תאמר את דבריך לפני שמניה יורדת ! כל חכמולוג יכול לומר בדיעבד הכל...
28 אבי 08/08/2017 17:25 איך אמר סיבוני זוכרים???
סיבוני אמר לא מזמן שהמשקיעים לא יודעים מה יש לפורסייט ביד והוסיף שהניסוי הצליח מעל ומעבר בסין חחח ממש אחלה בדיחה...כנראה שאין ולא יהיה שם כלום וחבל על המשקיעים שנתנו אמון בחברה האת.
27 קובי 08/08/2017 17:05 למה כל מניות הגז יורדות כל יום ?
דלק קבוצה ,דלק קידוחים , רציו
26 פרופ' א100 08/08/2017 16:59 למר אייל גורביץ'
ניתקלתי במקרה בשאלה שהשבת וענית על מה המסר שלך למשקיעים? למעשה לא נפלתי מהרגליים מהתשובה כי די צפיתי בעיני רוחי סנריו כזה..אך...ואך ענק ממש..אני מעריך בענק את ועל גילוי הלב המדהים בעוצמתו תוך יושרה/יושר ואמונה ממקומות מאד עמוקים.. לא רבים מסוגלים לפתיחות עצומה שכזאת..אם פגעתי בטעות ולא במזיד בעיקר אחרי תגובה משונה שלך כלפי..אני מצטער ולוקח מילים לא טובות במידה והיו. סך הכל די פיזרתי גיבויים לפני אותו משפט..אבל היום אני מארגן אצלי את השורות בהמשך למה שציינתי מעלה. אני מאחל לך בריאות ואושר והצלחות בכל מעשיך.
ל- פרופ' א100 08/08/2017 19:01 אתה חי בסרט (ל"ת)
25 יוני 08/08/2017 15:53 יש משקיעים שנותנים הוראות מכירה גדולות דרך תעודות סל
בהיקפים רציניים. המדדים צוללים לדקות ספורות, ואז עולים חזרה. לא קרה שום אסון. לעתים הכיוון הוא למעלה בחדות לדקות ספורות, והמדדים חוזרים ומתייצבים. זאת בורסה, וישנם תנודות לשני הכיוונים.
ליוני 08/08/2017 16:36 אתה חמוד. אבל מה היסברת ולמה ..לא הבנתי. (ל"ת)
24 טבע=סוס מת 08/08/2017 15:47 כואב הלב לכל המופסדים.. (ל"ת)
23 פורסייט 08/08/2017 15:03 כל מי שקונה פורסייט בבוקר לוקחים לו את המניות לשורט
תפסיקו לקנות !
דניאל 08/08/2017 15:39 פורסייט מושחתת
מתי החברה הזאת תסיים את דרכה? ולמה הרשות לא בודקת מה קורה שם? אין להם כלום והם עושקים את האזרחים
22 גדי 08/08/2017 14:29 יעלה פורסייט הפח...
קדימה פורסייט דופקת את המשקיעים יום אחרי יום עד למחיקה סופית בעזרת השם.
לגדי החלאה 08/08/2017 16:34 הרי "מכרת" בשיא כדבריך בהמשך לכיסוח המופסדים. אז מה
איכפת לך מפורסייט? אתהב יודע מה? ארני לא בטוח שקנית מכרת הירווחת היפסדת..פשוט אין לך גרוש על התחת ואתה מזיין המוח. כמו שהיה כאן אחד שכל יום פימפם בורסה מורסה..עד שהביא הג'ננה ועבר אצלנו כאן תחקיר וענה בבושה שאין לו גרוש והוא סתם משתעשע..ואנו בכלל לא רצינו לביישו ..
גדי 3 08/08/2017 17:03 אני גדי אחר...
כנראה יש כמה גדי ולעצם העניין.אני מכסה אותך ושכמוך אבל בניגוד אליך שונא חברות מושחתות ומריצות שעושקות את המשקיעים והלוואי שההונאה תתגלה והחברה תמחק.
21 בונוס הודע מצויינת ה 08/08/2017 14:07 היום
גיוס משתתפים ראשונים לניסוי קליני להשלמת חסר עצם נרחב אורתופדי וההודעה של לפני שבועיים שונה הסכם עם קופ"ח כללית לעריכת ניסוי קליני נוסף Phase I/II להשלמת חסר עצם אורטופדי 23.7.11 המבין יבין בהצלחה
20 סוחר 08/08/2017 13:49 טבע
זה ממש כואב..אולי בסופו של דבר הדינה תתערב ותציל את חברת הדגל שלה!!
19 שי 08/08/2017 13:32 הדבר היחיד שטוב בירידות של טבע, שעזבו לי את בזק בשקט קצ (ל"ת)
18 שי 08/08/2017 13:09 אופקו
מתי פרסום הדוחות
17 טבע 08/08/2017 12:19 למי שמושקע בסכומים גדולים בטבע ומוכר
בתקוה לקבל החזרי מס . מי שיעבור מחזור של 8111560 שח צפוי להכנס לרשימה של משה אשר שכל שנה ידרוש ממנו להגיש דו"ח גם אם עשה מחזור של 200 אלף. עוד התעללות בצבור המשקיעים. ותודה ללפיד "מגן" מעמד הביניים מזל שהורידו את המס על סיגריות ומשקאות אחרי שהוא הסתלק . אבל טלויזיה 50 אינטש זה עדיין סיבה לסחיטה זה ממש מותרות
16 עדי 08/08/2017 12:10 בי אס פיי שוב מתחילה מהלך צפונה
פעם שעברה זה קרה מניה המריאה מעל 220 אג .
15 טבעע 08/08/2017 10:28 עד מתי היא תרד ולא יעשו שם כלום הם מחכים שאלוהים
יעזור או שהמשיח יגיע. שימכרו כבר את החברה ושלא יעשו טובות עם מנכל בינלאומי או ישראלי או יהודי. שכל עם ישראל יפסיד כולל הטינופות מהדירקטוריון .
14 צחי 08/08/2017 10:27 עד מתי? תשעה ימים רצופים של ירידות במעוף. (ל"ת)
13 אלי 08/08/2017 10:24 פורסייט - לא נשאר לה הרבה.
בקצב הזה לא נשאר לה הרבה זמן לשרוד...נראה שבדרך להמחק לחלוטין.
גדי 2 08/08/2017 12:21 איפוא אוהבי פורסייט?
איפוא החברה שמקללים בגלל חברת הזבל הזאת? נמאס לכם?
12 מירי 08/08/2017 10:23 רציו
למישהו יש מושג למה רציו יורדת בלי הפסקה?
11 גדי 08/08/2017 10:20 פורסייט...
מהמר היום ירידה של 10 אחוז מה שבשגרה אצלה.בזיון של חברה.
10 דניאל 08/08/2017 10:17 פורסייט כרגיל...
מי מנחש כמה יורדת היום מניית ההבלים???
פורסייט 08/08/2017 13:09 מחממת מנועים לקראת טיסה חזרה ל 800 ! (ל"ת)
דניאל תורגמן 08/08/2017 14:02 חחח
אופטימי הא? כל הכבוד.תגיע ל 800 זה חזון אחרית הימים.
9 דן 08/08/2017 10:15 מזור?
אתמול עלתה בנסדאק 2.5 אחוז...למה כאן יורדת?
8 טליק 08/08/2017 10:12 קישקוש
חברים אני לא מושקע בטבע אבל זה בדיוק הסיפור של הבורסה כל שיטת ניתוח טכני שווה לתחת בכל המלצות בתי ההשקעות יש אינטרסים כי הרי מדובר בהרבה כסף מורגן סטנלי מוציאים עידכון מחיר ל16 דולר למה? כי הם כנראה בשורט עצום על טבע הכל מכור כמו ביבי כמו אולמרט הכל תאוות בצע אם אתם לא כאלו אל תיקנו מניות.
7 ביזפורטל 08/08/2017 10:11 דרושה ועדת חקירה להתנהלות המוסדים מוחקים כספי ציבור
כמה פעמים צריך להסביר לכם הם צרכים לשבת בבית הסוהר
6 א100 08/08/2017 10:08 החמור הגדול 100
תראה לנו פעם אחת שאמרת שטבע תרד.....קשקשן גדול.. דיברת על נאסדק יה דביל שקרן מעוך.... ומדדי ארהב בשיא השיאים ...פתאום טבע ירדה התעוררת ? ? שנתיים וחצי בלבלת הביצים שארהב תרד והם ב ש י א חמור גדול ושקרן פתולוגי .... שורט ממש דוקטור ממש גם אנחנו בשורט על טבע יה דביל ....אז ? כל התגובות שלך היו על מדדי אמריקה... והם ב ש י א ...... המעוף - את מי מעניין ?
100 08/08/2017 11:13 מצב
איזכורים רבים באקונומיסט וול סטריט ז'ורנל ובארונס על שתי קבוצות פרטיות המנהלות את הנוסטרו העצמי בלבד. מדליון רנסאנס וקבוצה ישראלית שהן כתף לכתף מבחינת גודל ותשואה בעשר שנים האחרונות והן מובילות בעולם במצב Selling Short שמהווה חלק משמעותי מאד מסך הכל התיק הגדול בעת הזאת עם הוספה יומיומית. לשתי הקבוצות מניית בסיס גדולה ללונג ארוך טווח..רנסאנס עם B.O.A שבה יש להם 9 אחוז... ואצל הקבוצה הישראלית שבה יש להם 3 אחוז משנתיים לפני ההנפקה ב2004. יום טוב. יש לציין ששתי הקבוצות יושבות בקבוצת הייעוץ החיצוני של קרן העושר הנורווגי שבה 3.4 טריליון דולר נכסים ולא 2 כפי שפורסם בטעות בארץ.
השלמה 08/08/2017 12:36 הכוונה כמובן 3 אחוז Alphabet (ל"ת)
החמור הגדול המעןך 08/08/2017 10:50 "גם אנחנו בשורט על טבע יא דביל" רגע..אז מי עוד????
" במעוף - את מי מעניין? " תשובה: אותנו. מי שלא מתעניין בו אז איך פועל בו עוד בצורה מתוחכמת של שורט?
ד"ר ניר( איצ100) 08/08/2017 13:37 לכותב המנומס.
ארצות הברית על צדדיה היא היחידה בעולם שבאופן זמני קרובה לשיא. 90 אחוז מהבורסות והמניות רחוקות משיאו בין 5 אחוז ל 99 אחוז וכמובן ישראל שלנו וכמובן טבע שציינת ביינהן..בשנים אלו יותר קל לזהות בצורה איכותית מטרה לשורט...לגבי ארצות הברית אנו בוחנים וסורקים יום יום מזה שנים מטרות לשורט..ולתדהמתך דווקא שם הכי קל לנו לאתר מטרות איכותיות. ולסיום מי שמתמחה ומבצע שורט..ממש לא מעניין אותו אם השוק עולה או בשיא או יורד או מדשדש. בכל רגע נתון בכל מקום בעולם ואולי בעיקר בארצות הברית קיים טרף קל לשורט לאחר שאתה עושה עבודת מטה איכותית. עד פה. הצלחות.
5 לוי 08/08/2017 09:55 מרכז הכובד
עובר מטבע למניות כמו פרוטרום , אלביט מע'- טבע תתאושש אבל יקח עוד הרבה זמן.
4 eyal 08/08/2017 09:50 ארז תודה רבה !
ארז גליה פטר ושות תודה רבה אדון ארז סופר את המיליונים ואנחנו אוכלים את הלב
3 ירדן 08/08/2017 09:41 גז
מדוע אין סקירה על מניות הגז זמן רב?
2 ראובן 08/08/2017 09:33 טבע
למרות הכל טבע עוד מתפקדת ומייצרת ומוכרת מוצרים אז כבר להספיד אותה זה מוקדם מדי טבע עוד תשוב ותשגשג כי צריכת תרופות תמיד תהיה ותגבר בעתיד ולכו המשבר בטבע הוא לדעתי זמני ויחלוף ולא צריך להיבהל מכל אנליסט כזה או אחר מי שיש לו סבלנות שימתין עוד זמן והכל יעבור ומי שאין לו סבלנות אז חבל שנמצא בבורסה כיום כי המסחר הוא ימשיך להיות לא מעט תנודתי לשני הכוונים ולכן צריך את הסבלנות וההמתנה לעתיד כל טוב לכולם