סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, טבע נפלה עוד 6.5% בלחץ המניה בחו"ל

שימו לב - המדד בת"א שרשם יום 8 של נפילות לשפל של 11 חודשים לאחר שנגע לאחרונה בשיא
 |  (56)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה האדומה וזאת ברקע לפתיחה היציבה בוול סטריט, וכאשר מניית טבע נפלה בעוד 6.5% בת"א ולחצה על המעו"ף שאיבד 0.4% ביום מסחר תנודתי. מוקדם יותר המעו"ף עבר תוך דקות מירידה מינורית לירידות של 0.7%, ללא כל קשר למסחר מעבר לים. מצב דומה היה אתמול כאשר המעו"ף צלל עד לירידות של 1.5%.
מדד ה-SME60 (לשעבר יתר50) איבד 0.35% והשלים יום 8 רצוף של ירידות לשפל של 11 חודשים. מאז השיא שנקבע בסוף מאי האחרון איבד המדד כ-12% מערכו. נציין כי המדד ביצע ראלי גדול של כ-50% בשנה שלפני רפורמת המדדים שנכנסה לתוקף בפברואר האחרון, ומאז המומנטום נעצר, וכעת ניכר שינוי כיוון. 
מניית אל על -1.09% אל על 99.8 -1.09% אל על בסיס:100.9 פתיחה:99 גבוה:100.3 נמוך:99 תמורה:1,003,613 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בצניחה של 6.7% בצל דו"ח רשות שדות התעופה שהצביע על ירידה במספר הנוסעים. (לכתבה המלאה)
 
מדד ת"א 35 -0.25% מדד ת"א 35 1,666.16 -0.25% מדד ת"א 35 בסיס:1,670.26 פתיחה:1,669.81 גבוה:1,676.41 נמוך:1,663.06 תמורה:709,326,724 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.33% מדד ת"א 90 1,170.16 +0.33% מדד ת"א 90 בסיס:1,166.36 פתיחה:1,168.39 גבוה:1,174.26 נמוך:1,166.92 תמורה:88,711,473 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליון שקל.
פער הארביטראז' המשוקלל של הדואליות על המעו"ף הינו שלילי בשיעור של 0.3%, בעיקר בשפל הלחץ הצפוי מצד טבע. מיילן חוזרת עם פער שלילי של 0.6% ומנגד פריגו חוזרת עם פער חיובי של 0.5%.
המשך המפולת אמש במניית טבע במסחר בוול סטריט היה כנראה בשל ההמלצה שלילית מאוד שנחתה על המניה מצד מורגן סטנלי שנקבו במחיר יעד של 16 דולר בלבד. "טבע ניצבת מול שילוב של רוח נגדית בתחום הגנריקה, סיכון לקופקסון ומינוף גדול", כך כתב האנליסט של מורגן סטנלי שטען בעדכון ההמלצה כי למרות נפילה של 34% ביומיים, טבע עדיין נסחרת במכפיל גבוה מידי.   
מניות במרכז
טבע -2.8% טבע 8,600 -2.8% טבע בסיס:8,848 פתיחה:8,572 גבוה:8,627 נמוך:8,571 תמורה:33,602,795 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כאמור איבדה עוד 6.5% וזאת אחרי נפילה של עוד 10% אמש בוול סטריט. 
אנלייט אנרגיה +0.05% אנלייט אנרגיה 191.4 +0.05% אנלייט אנרגיה בסיס:191.3 פתיחה:191.9 גבוה:194 נמוך:190.8 תמורה:771,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 7% במחזור ענק של 22 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 1.39 מיליון שקל בחודש האחרון.
מניית {מנקיינד} נפלה 3.5% לקראת מחיקה מהבורסה בתל אביב. רק נזכיר כי המניה התרסקה ביותר מ-94% מאז שהונפקה באחוזת בית.
גילת -0.18% גילת 3,268 -0.18% גילת בסיס:3,274 פתיחה:3,251 גבוה:3,268 נמוך:3,222 תמורה:538,038 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 3.2% לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון השני לפיהן החברה רשמה עלייה בהכנסות ל-66 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(56):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    טבע ל-5$ (ל"ת)
    sun 09/08/2017 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    הדאקסהיטוסהקנו לונג דקס ולונג פוטבי (ל"ת)
    שוקי קהת 09/08/2017 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    יש כאן שפע של דברים קנו את חטנג דאקס
    ציכה 09/08/2017 00:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדקס עומד לעוף למעלה וחסק
    סגור
  • 41.
    אנלייט אנרגיה כמה מילים
    עקיבא 08/08/2017 23:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    צמיה צמיחה וצמיחה יש לה תקבולים של מיליארדים לשנים הבאות לא אתפלא אם תגיע לשער 400
    סגור
  • 40.
    בול מה שחזינו כיל לא שווה כלום אל על לא ובזק לא רעה (ל"ת)
    פיני 08/08/2017 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    קובי אתה תותח תודה על כיל בנקים ואל על העפתי מזמן (ל"ת)
    חיים הכט 08/08/2017 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    הצלחה גדולה תרחקו מכיל חח טבע אל על (ל"ת)
    אפי 08/08/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    שורט ענק בכיל שורט ענק באל על ושורט בפרופיט (ל"ת)
    טומי 08/08/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    צודק תמיד הסהרנו מאל על הזהרנו מכיל וחהרה לישראל (ל"ת)
    רפי 08/08/2017 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    כרגיל לא טעינו .אל על להתרחקנולהיות בשורט.כיל חחח (ל"ת)
    רפיו 08/08/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    תעשו שורט על אל על פרופיט כיל. ופרוטרום (ל"ת)
    קובי 08/08/2017 20:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 33.
    ובטח לא טבע.רק אלביט מערכות אלוני ובנקים (ל"ת)
    קובי 08/08/2017 20:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    לא טועה לעולם. לא כיל.לא אל על לא חברה לישאל (ל"ת)
    קובי 08/08/2017 20:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    אמרתי לכם לא כיל. לא אל על. הרווחתי ים בשורט (ל"ת)
    קובי 08/08/2017 20:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    מה קורה עם סאני ?
    סוחר 08/08/2017 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סאני יודעת רק ימים אדומים , האם להערכתכם אתם רואים את המניה הזאת עושה קפיצה קיצונית ?
    סגור
  • 29.
    בפעם הבאה.......
    ל- פרופ' א100 08/08/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה אל תבוא בדיעבד ותתרברב בזיהוי מניות יורדות... ראה טבע... כי פשוט זה לא חכמה ולא מאמינים לכל השטויות שסיפרת כביכול.! תאמר את דבריך לפני שמניה יורדת ! כל חכמולוג יכול לומר בדיעבד הכל...
    סגור
  • 28.
    איך אמר סיבוני זוכרים???
    אבי 08/08/2017 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סיבוני אמר לא מזמן שהמשקיעים לא יודעים מה יש לפורסייט ביד והוסיף שהניסוי הצליח מעל ומעבר בסין חחח ממש אחלה בדיחה...כנראה שאין ולא יהיה שם כלום וחבל על המשקיעים שנתנו אמון בחברה האת.
    סגור
  • 27.
    למה כל מניות הגז יורדות כל יום ?
    קובי 08/08/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דלק קבוצה ,דלק קידוחים , רציו
    סגור
  • 26.
    למר אייל גורביץ'
    פרופ' א100 08/08/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    15 1
    ניתקלתי במקרה בשאלה שהשבת וענית על מה המסר שלך למשקיעים? למעשה לא נפלתי מהרגליים מהתשובה כי די צפיתי בעיני רוחי סנריו כזה..אך...ואך ענק ממש..אני מעריך בענק את ועל גילוי הלב המדהים בעוצמתו תוך יושרה/יושר ואמונה ממקומות מאד עמוקים.. לא רבים מסוגלים לפתיחות עצומה שכזאת..אם פגעתי בטעות ולא במזיד בעיקר אחרי תגובה משונה שלך כלפי..אני מצטער ולוקח מילים לא טובות במידה והיו. סך הכל די פיזרתי גיבויים לפני אותו משפט..אבל היום אני מארגן אצלי את השורות בהמשך למה שציינתי מעלה. אני מאחל לך בריאות ואושר והצלחות בכל מעשיך.
    סגור
  • אתה חי בסרט (ל"ת)
    ל- פרופ' א100 08/08/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    יש משקיעים שנותנים הוראות מכירה גדולות דרך תעודות סל
    יוני 08/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהיקפים רציניים. המדדים צוללים לדקות ספורות, ואז עולים חזרה. לא קרה שום אסון. לעתים הכיוון הוא למעלה בחדות לדקות ספורות, והמדדים חוזרים ומתייצבים. זאת בורסה, וישנם תנודות לשני הכיוונים.
    סגור
  • אתה חמוד. אבל מה היסברת ולמה ..לא הבנתי. (ל"ת)
    ליוני 08/08/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 24.
    כואב הלב לכל המופסדים.. (ל"ת)
    טבע=סוס מת 08/08/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 23.
    כל מי שקונה פורסייט בבוקר לוקחים לו את המניות לשורט
    פורסייט 08/08/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תפסיקו לקנות !
    סגור
  • פורסייט מושחתת
    דניאל 08/08/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי החברה הזאת תסיים את דרכה? ולמה הרשות לא בודקת מה קורה שם? אין להם כלום והם עושקים את האזרחים
    סגור
  • 22.
    יעלה פורסייט הפח...
    גדי 08/08/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קדימה פורסייט דופקת את המשקיעים יום אחרי יום עד למחיקה סופית בעזרת השם.
    סגור
  • הרי "מכרת" בשיא כדבריך בהמשך לכיסוח המופסדים. אז מה
    לגדי החלאה 08/08/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איכפת לך מפורסייט? אתהב יודע מה? ארני לא בטוח שקנית מכרת הירווחת היפסדת..פשוט אין לך גרוש על התחת ואתה מזיין המוח. כמו שהיה כאן אחד שכל יום פימפם בורסה מורסה..עד שהביא הג'ננה ועבר אצלנו כאן תחקיר וענה בבושה שאין לו גרוש והוא סתם משתעשע..ואנו בכלל לא רצינו לביישו ..
    סגור
  • אני גדי אחר...
    גדי 3 08/08/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה יש כמה גדי ולעצם העניין.אני מכסה אותך ושכמוך אבל בניגוד אליך שונא חברות מושחתות ומריצות שעושקות את המשקיעים והלוואי שההונאה תתגלה והחברה תמחק.
    סגור
  • 21.
    היום
    בונוס הודע מצויינת ה 08/08/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גיוס משתתפים ראשונים לניסוי קליני להשלמת חסר עצם נרחב אורתופדי וההודעה של לפני שבועיים שונה הסכם עם קופ"ח כללית לעריכת ניסוי קליני נוסף Phase I/II להשלמת חסר עצם אורטופדי 23.7.11 המבין יבין בהצלחה
    סגור
  • 20.
    טבע
    סוחר 08/08/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה ממש כואב..אולי בסופו של דבר הדינה תתערב ותציל את חברת הדגל שלה!!
    סגור
  • 19.
    הדבר היחיד שטוב בירידות של טבע, שעזבו לי את בזק בשקט קצ (ל"ת)
    שי 08/08/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    אופקו
    שי 08/08/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתי פרסום הדוחות
    סגור
  • 17.
    למי שמושקע בסכומים גדולים בטבע ומוכר
    טבע 08/08/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בתקוה לקבל החזרי מס . מי שיעבור מחזור של 8111560 שח צפוי להכנס לרשימה של משה אשר שכל שנה ידרוש ממנו להגיש דו"ח גם אם עשה מחזור של 200 אלף. עוד התעללות בצבור המשקיעים. ותודה ללפיד "מגן" מעמד הביניים מזל שהורידו את המס על סיגריות ומשקאות אחרי שהוא הסתלק . אבל טלויזיה 50 אינטש זה עדיין סיבה לסחיטה זה ממש מותרות
    סגור
  • 16.
    בי אס פיי שוב מתחילה מהלך צפונה
    עדי 08/08/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם שעברה זה קרה מניה המריאה מעל 220 אג .
    סגור
  • 15.
    עד מתי היא תרד ולא יעשו שם כלום הם מחכים שאלוהים
    טבעע 08/08/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יעזור או שהמשיח יגיע. שימכרו כבר את החברה ושלא יעשו טובות עם מנכל בינלאומי או ישראלי או יהודי. שכל עם ישראל יפסיד כולל הטינופות מהדירקטוריון .
    סגור
  • 14.
    עד מתי? תשעה ימים רצופים של ירידות במעוף. (ל"ת)
    צחי 08/08/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 13.
    פורסייט - לא נשאר לה הרבה.
    אלי 08/08/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 7
    בקצב הזה לא נשאר לה הרבה זמן לשרוד...נראה שבדרך להמחק לחלוטין.
    סגור
  • איפוא אוהבי פורסייט?
    גדי 2 08/08/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איפוא החברה שמקללים בגלל חברת הזבל הזאת? נמאס לכם?
    סגור
  • 12.
    רציו
    מירי 08/08/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למישהו יש מושג למה רציו יורדת בלי הפסקה?
    סגור
  • 11.
    פורסייט...
    גדי 08/08/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מהמר היום ירידה של 10 אחוז מה שבשגרה אצלה.בזיון של חברה.
    סגור
  • 10.
    פורסייט כרגיל...
    דניאל 08/08/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מי מנחש כמה יורדת היום מניית ההבלים???
    סגור
  • מחממת מנועים לקראת טיסה חזרה ל 800 ! (ל"ת)
    פורסייט 08/08/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חחח
    דניאל תורגמן 08/08/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופטימי הא? כל הכבוד.תגיע ל 800 זה חזון אחרית הימים.
    סגור
  • 9.
    מזור?
    דן 08/08/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתמול עלתה בנסדאק 2.5 אחוז...למה כאן יורדת?
    סגור
  • 8.
    קישקוש
    טליק 08/08/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חברים אני לא מושקע בטבע אבל זה בדיוק הסיפור של הבורסה כל שיטת ניתוח טכני שווה לתחת בכל המלצות בתי ההשקעות יש אינטרסים כי הרי מדובר בהרבה כסף מורגן סטנלי מוציאים עידכון מחיר ל16 דולר למה? כי הם כנראה בשורט עצום על טבע הכל מכור כמו ביבי כמו אולמרט הכל תאוות בצע אם אתם לא כאלו אל תיקנו מניות.
    סגור
  • 7.
    דרושה ועדת חקירה להתנהלות המוסדים מוחקים כספי ציבור
    ביזפורטל 08/08/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 9
    כמה פעמים צריך להסביר לכם הם צרכים לשבת בבית הסוהר
    סגור
  • 6.
    החמור הגדול 100
    א100 08/08/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    8 18
    תראה לנו פעם אחת שאמרת שטבע תרד.....קשקשן גדול.. דיברת על נאסדק יה דביל שקרן מעוך.... ומדדי ארהב בשיא השיאים ...פתאום טבע ירדה התעוררת ? ? שנתיים וחצי בלבלת הביצים שארהב תרד והם ב ש י א חמור גדול ושקרן פתולוגי .... שורט ממש דוקטור ממש גם אנחנו בשורט על טבע יה דביל ....אז ? כל התגובות שלך היו על מדדי אמריקה... והם ב ש י א ...... המעוף - את מי מעניין ?
    סגור
  • מצב
    100 08/08/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    21 1
    איזכורים רבים באקונומיסט וול סטריט ז'ורנל ובארונס על שתי קבוצות פרטיות המנהלות את הנוסטרו העצמי בלבד. מדליון רנסאנס וקבוצה ישראלית שהן כתף לכתף מבחינת גודל ותשואה בעשר שנים האחרונות והן מובילות בעולם במצב Selling Short שמהווה חלק משמעותי מאד מסך הכל התיק הגדול בעת הזאת עם הוספה יומיומית. לשתי הקבוצות מניית בסיס גדולה ללונג ארוך טווח..רנסאנס עם B.O.A שבה יש להם 9 אחוז... ואצל הקבוצה הישראלית שבה יש להם 3 אחוז משנתיים לפני ההנפקה ב2004. יום טוב. יש לציין ששתי הקבוצות יושבות בקבוצת הייעוץ החיצוני של קרן העושר הנורווגי שבה 3.4 טריליון דולר נכסים ולא 2 כפי שפורסם בטעות בארץ.
    סגור
  • הכוונה כמובן 3 אחוז Alphabet (ל"ת)
    השלמה 08/08/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • "גם אנחנו בשורט על טבע יא דביל" רגע..אז מי עוד????
    החמור הגדול המעןך 08/08/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    13 2
    " במעוף - את מי מעניין? " תשובה: אותנו. מי שלא מתעניין בו אז איך פועל בו עוד בצורה מתוחכמת של שורט?
    סגור
  • לכותב המנומס.
    ד"ר ניר( איצ100) 08/08/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    22 0
    ארצות הברית על צדדיה היא היחידה בעולם שבאופן זמני קרובה לשיא. 90 אחוז מהבורסות והמניות רחוקות משיאו בין 5 אחוז ל 99 אחוז וכמובן ישראל שלנו וכמובן טבע שציינת ביינהן..בשנים אלו יותר קל לזהות בצורה איכותית מטרה לשורט...לגבי ארצות הברית אנו בוחנים וסורקים יום יום מזה שנים מטרות לשורט..ולתדהמתך דווקא שם הכי קל לנו לאתר מטרות איכותיות. ולסיום מי שמתמחה ומבצע שורט..ממש לא מעניין אותו אם השוק עולה או בשיא או יורד או מדשדש. בכל רגע נתון בכל מקום בעולם ואולי בעיקר בארצות הברית קיים טרף קל לשורט לאחר שאתה עושה עבודת מטה איכותית. עד פה. הצלחות.
    סגור
  • 5.
    מרכז הכובד
    לוי 08/08/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עובר מטבע למניות כמו פרוטרום , אלביט מע'- טבע תתאושש אבל יקח עוד הרבה זמן.
    סגור
  • 4.
    ארז תודה רבה !
    eyal 08/08/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארז גליה פטר ושות תודה רבה אדון ארז סופר את המיליונים ואנחנו אוכלים את הלב
    סגור
  • 3.
    גז
    ירדן 08/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע אין סקירה על מניות הגז זמן רב?
    סגור
  • 2.
    טבע
    ראובן 08/08/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    20 4
    למרות הכל טבע עוד מתפקדת ומייצרת ומוכרת מוצרים אז כבר להספיד אותה זה מוקדם מדי טבע עוד תשוב ותשגשג כי צריכת תרופות תמיד תהיה ותגבר בעתיד ולכו המשבר בטבע הוא לדעתי זמני ויחלוף ולא צריך להיבהל מכל אנליסט כזה או אחר מי שיש לו סבלנות שימתין עוד זמן והכל יעבור ומי שאין לו סבלנות אז חבל שנמצא בבורסה כיום כי המסחר הוא ימשיך להיות לא מעט תנודתי לשני הכוונים ולכן צריך את הסבלנות וההמתנה לעתיד כל טוב לכולם
    סגור
  • 1.
    ע (ל"ת)