ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: טבע צללה 22% והפילה את המעו"ף - איבד 1.3% מתחת ל-1,400 נק'

אלביט מערכות קפצה 1.7% לשיא, דיסקונט עלתה 0.4% גם כן לשיא, שופרסל עלתה 0.15% גם היא לשיא
ירידות בשוק ההון, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה באדום בוהק, וזאת בשל המפולת ב טבע -2.17% טבע 4,697 -2.17% טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,786 גבוה:4,867 נמוך:4,660 תמורה:41,899,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 22.1% במחזור ענק של 292 מיליון שקל וכאשר גם פריגו (מינוס 2.6%%) ומיילן (מינוס 9.2%) העיבו על המסחר. מדד המעו"ף נפל 1.26% וזאת לאחר ירידה של 1.5% במדד ביום חמישי. המדד המוביל שבר מטה את רמת ה-1,400 וזאת לראשונה מזה למעלה מ-3 חודשים. מדד ת"א 90 איבד 1.07% לשפל של 3.5 חודשים. 
 
מנגד, מדד הבנקים עלה 0.2% ברקע לפעולות איזון שמבצעים סוחרי המעו"ף ונסחר כעת סביב שיא כל הזמנים. ולא רק מדד הבנקים, מניות רבות בת"א רשמו שיא של שנים (או כל הזמנים), חלקן הגדול תוצאה של איזונים. כך לדוגמה: אלביט מערכות (שקפצה 1.7% לשיא), דיסקונט (עלתה 0.4% לשיא), שופרסל (עלתה 0.15% לשיא) ושטראוס (טיפסה 0.68%).
בנק ירושלים חתך המלצה לטבע - לחץ כאן
לתרחיש האימים כעת של משקיעי טבע - לחץ כאן
לסיבה הספציפית לפאניקה שנוצרה בטבע אחרי הדו"חות - לחץ כאן
מדד ת"א 35 +0.06% מדד ת"א 35 1,409.85 +0.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,415.22 נמוך:1,403.63 תמורה:633,906,029 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 125 +0.16% מדד ת"א 125 1,294.06 +0.16% מדד ת"א 125 בסיס:1,292.01 פתיחה:1,289.08 גבוה:1,298.04 נמוך:1,288.45 תמורה:776,060,752 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א SME60 +0.28% מדד ת"א SME60 715.24 +0.28% מדד ת"א SME60 בסיס:713.27 פתיחה:713.83 גבוה:717.28 נמוך:713.02 תמורה:31,922,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, היה חריג יחסית ליום ראשון, והסתכם ב-1.58 מיליארד שקל.
בוול סטריט יום המסחר ננעל בעליות קלות אבל בסיכום שני ימי המסחר האחרונים רשם מדד ה-S&P500 ירידה מזערית וכך גם הנאסד"ק.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 1.5%, וזאת בעיקר בשל פער שלילי של 18.3% במניית טבע (שלבדה צפויה לגרוע 1% מהמעו"ף מחר). מיילן ופריגו חזרו עם פערים שליליים של 5.75% ו-2.7%.
עוד בגיזרת הדואליות, סלקום זינקה 4% לאחר שעם פער חיובי של 4% וזאת לאחר שהמניה זינקה 3.25% בוול סטריט ברקע לדו"חות החברה לרבעון השני שפורסמו בטעות. סודהסטרים חוזרת עם פער חיובי של 8.4% לאחר שזינקה ביום חמישי בוול סטריט בתגובה לפרסום הדו"חות וביום שישי סגרה בשיא של כמעט 3 שנים. פריון חוזרת עם פער שלילי של 12% אחרי שפרסמה דו"חות ביום חמישי וצללה בוול סטריט.
בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף נפילה של 2.36% וזאת בעיקר בשל ירידה של 1.5% ביום חמישי (בשל המפולת בטבע, מינוס 18%). מדד ת"א 90 הסתפק בירידה של 0.14% בסיכום השבוע החולף. בוול סטריט מדד ה-S&P עלה 0.17% בסיכום השבוע החולף ובאירופה הדאקס שזינק 1.2% ביום שישי בשל נפילת האירו מול הדולר אחרי דו"ח התעסוקה בארה"ב שעקף את התחזיות, רשם עלייה שבועית של 1.11%.
מניות במרכז
טבע -2.17% טבע 4,697 -2.17% טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,786 גבוה:4,867 נמוך:4,660 תמורה:41,899,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  התרסקה כאמור 22% בהמשך להתרסקות בוול סטריט בעקבות הדו"חות. בדיון היום בוועדת הכספים נאמר כי טבע לא תפטר עובדים בארץ עד אחרי החגים. (לכתבה המלאה)
פרוטרום -1.08% פרוטרום 27,440 -1.08% פרוטרום בסיס:27,740 פתיחה:27,770 גבוה:28,100 נמוך:27,360 תמורה:32,283,871 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 3.2% בהמשך להודעת החברה על הגדלת ההחזקה באנזימוט. (לכתבה המלאה)
הראל השקעות הפכה לבעלת עניין בחברת מישורים +1.11% מישורים 839 +1.11% מישורים בסיס:829.8 פתיחה:829.8 גבוה:840 נמוך:823.9 תמורה:294,630 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .
תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    מקווה שפורסיט תמשיך לרדת אני בשורט ענק עליה (ל"ת)
    סאמי 07/08/2017 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    פורסייט כנסו...
    דניאל 06/08/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברה עלובה ביותר ללא שום מוצר.מקווה מאוד שתרד 100 אחוז ותמחק מהבורסה בקרוב.
    סגור
  • פורסייט
    נוי 06/08/2017 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרד עוד
    סגור
  • 39.
    התערבו שוב במה שהם לא מבינים ודחו את הקץ לא מפטרים
    חברי הכנסת 06/08/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    350 עובדים יש כסף ברוך השם הפנסיה תשתיק את המחאה והדירקטוריון הכושל ממשיך בתוכנית הגרועה שלו להבריא את טבע יותר נכון מחסלים על חשבון אחרים
    סגור
  • 38.
    מהאפפיור- אם בארה"ב טבע ירדה 18% פה צדיקים 22% (ל"ת)
    יותר קדושים 06/08/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 37.
    השורטיסטים בחסות המוסדיים צריך ועדת חקירה ממלכתית
    ביזפורטל 06/08/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הם נותנים להם כבר קרוב לשנתיים לעשות מה שהם רוצים בגלל זה השוק לא עולה שלא ימציאו סיפורים
    סגור
  • זה בגלל השורטיסטים. מה אתה מאשים אותם מסכנים?
    אה הבנתי 06/08/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אז למה אתה לא כמוהם כי הם עובדים לא מוסרי אולי? מצד שני יש לי פתרון בשבילך. תתחיל לקנות במליארדים ואז תשבור אותם והם יכנסו לשורט סקוויז והשוק יטוס וטבע כך הייתה יכולה היום לעלות 23 אחוז ולא לרדת. למד קטנצ'יק היכן האשמה למצב ואל תיזרוק הערכות שגויות שמצאת במקרה מתחת לפנס הקרוב.
    סגור
  • 36.
    שהשורטיסטים חסרי המצפון דפקו אותנו מלפני שנתיים עת קנו
    מארק. אני בטוח 06/08/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמויות עצומות של שורטץ על מדד 25/35 ובעיקר טבע מאיילאן אופקו פריגו ממונפים בגדול גרמו לדלקה הענקית הזאת בשדה הקוצים. אני דורש שכל ני שהרוויח על הגב שלנו בטע למשל מאז הייתה בערך 25.500 אלף והביאו רותה לקרוב 7000 יענו 72 אחוז מהשיא ועוד מינפו זאת אז אני דורש לפני שאנקוט צעדים קשים במיידי להחזיר את המצב לקדמותו ןלבטל את השורטץ בטבע יחזירו בדיעבד לפי המחיר של אז אני דורש את הפסדי. אין להם זכות להרוויח בשואטזץ כאילו על מניות שאין להם בכלל וזה ממש לא פארי שאני הפסדתי 75000 שקל על 100.00 והם עם מינופים זיינו לנו הצורה חזירים בשביל מה הם צריכים כל כך הרבה כסף מה הם אוכלים עם שתי כפיות או גרים בשתי בתים או נוסעים בשתי מכוניות אחוש שלוקי ברי מזל אבח חנטרישים מלאונים אני ילך לסרוט להם את הסוברואים הדנדשיות וי איכס שקנו לעצמם על חשבוננו
    סגור
  • אותם רצחו את הבורסה בשום מדינה אין למה פה יש? (ל"ת)
    צריך לבטל 06/08/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיפה הבאת שבכל מדינה אין
    לצריך לבטל 06/08/2017 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההפך. בכל מדינה אחוז השורטזים גדול הרבה מאצלנו והבורסות מעודדות משקיעים לנקוט במכשיר חבי זה שהינו הילך חוקי ובריא לכל בורסה. שמעתי שיתחילו להרשות בארץ לפי השיטה שלך רק לאכול ויאסרו על שתיה. שלא ירצחו לנו את מקורות המיים וגם שמעתי שיתחילו להרשות רק לאכול ויאסרו חירבון למה לרצוח את הירקות והפירות והשוקולד אם אחר כך מחרבנים אותם זה לא הגיוני בעיני
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    כל בתי ההשקעות הגדולים לדין שמוחקים כספי ציבור
    ביזפורטל 06/08/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרוב הם יבואו לבית משפט אחד אחד
    סגור
  • 34.
    טבע העולם
    שימי 06/08/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה דרכו של העולם "טבע" העולם עולה ויורד.אבל יש כלל שלמדתי משנת 2009 מוצר שזול אני קונה מתייקר אני מוכר.
    סגור
  • לשימו
    מאמו 06/08/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    8 2
    וואללא אתה חכם תותח. עכשיו אני מבין למה יש עליך כל כך הרבה מליארדים יענו בחור חכם מיימון רק מעניין כמה אתה אכול בטבע? ומה קרה עד 2009? כל הזמן רצוף הירווחת? אעלק קונה השקל מרוויח עשר אחוז ומוכר בארבע שקל. זה גם אהבל כמוני יודע. תן ת'אמת אחינו אל תערבב אותנו.
    סגור
  • 33.
    החלאות שמחלקות חופשי חופשי כדורים בכל מיני צבעים וצורות
    איפה חבורת הזבל 06/08/2017 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעניינים וגם מאחלים מיתות שונות ומשונות וגם מלכלכים ת'פה בקללות מצחינות. הם הניחו לנו לסבול פה בשקט את הירידות כי אם הטינופות היו פה השוק היה ממריא וטס
    סגור
  • 32.
    50,000,000,000 $ מחיקת ערך
    מייק 06/08/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובנקים בשיא-מאיפוא זה הגיע הכל בזכות האיזונים וזה כבר לאחוקי
    סגור
  • 31.
    מעוף היום מינוס 3.5-4 אחוז
    מייק 06/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחזיקים את הבורסה יחסית למעלה לא יתכן מצב בו טבע תיפול 30 אחוז וגם מניות הפרמה האחרות והבנקים ןחברןת הביטוח לא ינזקו ויתנו את חלקם
    סגור
  • 30.
    ימחקו את המניות בארץ בנובמבר אבל עד אז
    סלזיון 06/08/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריכות לצאת הודעות חיוביות זו דעתי מחכים מחר יום חדש בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 29.
    נקנתה טבע עכשיו 7460
    אייל 06/08/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    5 12
    מקווה שלא קניתי מוקדם מדי
    סגור
  • אם גוריביץ קנה אני גם טס לקנות (ל"ת)
    מסי 06/08/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • למסחר יומי בלבד
    אבי 06/08/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בקרוב שער 4000..
    סגור
  • טרגט פרייס 12 דולר למנייה (ל"ת)
    רמי 06/08/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מוקדם מדי. צריך לתת לימים הקרובים לעבור (ל"ת)
    לאייל 06/08/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    מעניין לאן נעלמה שלי וניסנקורן פתאום הם שותקים
    טבע 06/08/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחרי שאיימו שם עובד בטבע יפוטר הם יתחילו להשתולל והם עוד מבינים גדולים בחברות ובכלכלה . טבע כנראה לא כיל ועידן עופר הטיפש
    סגור
  • 27.
    אני סומך על הדירקטורית גליה מאור (ל"ת)
    הרשל 06/08/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    הבנקים חלשים ועייפים לתת עבודה.
    ג'מצ'י 06/08/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הם בעצמם יטחנו בקרוב ויוסיפו שמן למדורה.
    סגור
  • 25.
    יש הזדמנות
    אבי 06/08/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למכור ברווח את כל מניות המעוף שהגיעו לשיא היום כי המכונות מאזנות את טבע..חד פעמי...
    סגור
  • 24.
    בבקשה לסגור את הבורסה להקים ועדת חקירה
    ביזפורטל 06/08/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ככה לא מתנהלת בורסה מסכן הציבור שנותן את ניהול כספו לחבורת מטומטמים שעושים קזינו מכספו אין להם שום מושג בהשקעות
    סגור
  • מה אתם מבששים לסגור
    לביזפורטל 06/08/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה תהפכו לעיתון תיווך דירות?
    סגור
  • תיתן את כספך כל כך בקלות. תתמגד בחור..אל תוותר. (ל"ת)
    אז אל 06/08/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מה שמצחיק ועצוב בכל הסיפור....
    אדם 06/08/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הודעה אחת טובה אחת ...מטבע היום...יכולה להקפיץ את המניה בשניות..שוק מטורף...אין כאן לאנשים סבלנות.....
    סגור
  • אל תשלה עצמך (ל"ת)
    שום הודעה ושום בטיח 06/08/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • טבע חייבת לגייס 5 מיליארד $ במניות ומי שיסכים לתת לה
    עובד זוטר בטבע 06/08/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 6
    ידרוש לקבל את הניהול, לפטר את הדירקטוריון ולשנות את תקנות החברה. שום הודעה אחרת של טבע לא תקפיץ את המניה ! למנכ"ל טבע היו 2 הזדמנויות לצאת מהעיסקה עם אלרגן : 1.כשהרגולטור לא אישר מכירת מספר תרופות בעיסקה-יכלה לצאת ולהפסיד מיליארד $ (ואם לא יצא למה לא דרש להוריד את מחיר העיסקה?) 2. לשלם קנס של 2 מיליארד$ ולצאת מהעיסקה ללא הסבר (שכן התחילו להוריד את מחירי התרופות). מאחר והמנכ"ל לא עשה כך והדירקטורים לא דרשו ממנו לעשות כך, מגיע לכל ההנהלה לעוף מטבע. !!!!
    סגור
  • אבל יש שם פוטנציאל..... (ל"ת)
    לא חייב לקרות היום.. 06/08/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 22.
    פורסייט
    גדי 06/08/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 8
    ממשיכה ליפול הזבל !!!!
    סגור
  • אבל מכרת מזמן בשיא חחח
    לגדי הטיפש 06/08/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה איכפת לך שאנו מפסידים בפורסייט אנחנו אוהבים להפסיד בפורסייט
    סגור
  • צודק...פורסייט זבל שבזבלים.
    גדי 2 06/08/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 9
    למה לא כותבים על חברת פח האשפה שמנוהלת על ידי המסבן הראשי ויורדת כל יום 8 אחוז?
    סגור
  • הבהמה
    לגדי 06/08/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאאלא חאאפפף
    סגור
  • חחח זבלה...
    גדי גדי 2 06/08/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אתה זבלה כמו פורסייט שעושקת את המשקיעים...
    סגור
  • 21.
    רציו
    בני 06/08/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש למשהו דעה מה עושים עם מנית רציו ומה התחתית?????
    סגור
  • גבעות בכבוד (ל"ת)
    על יד 06/08/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    רציו משהו לא טוב קורה שם. (ל"ת)
    רציו 06/08/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שתשרף פורסייט אמן...
    גדי 2 06/08/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 4
    פורסייט חברת הזבל הגדולה בבורסה
    סגור
  • גדי הנבל? (ל"ת)
    מי זה? 06/08/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • נבל עשה אותך...
    גדי 2 06/08/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 10
    אתה מהכלבים של מניית הזבל המושחתת?
    סגור
  • 18.
    מדד הבנקים מתחיל להיות מסוכן כמו טבע (ל"ת)
    זהירות ממדד הבנקים 06/08/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 17.
    טבע? לקנות! לקנות! לקנות! (ל"ת)
    דני 06/08/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 17
    סגור
  • 16.
    מדד מניות הבנקים יקר ומסוכן (ל"ת)
    דרור 06/08/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 15.
    ההתחלה. האם זה גם הסוף? ליבי עם המשקיעים (ל"ת)
    טבע 06/08/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 14.
    אם יש מנכ"ל שפוי בטבע שיקרא זאת..
    מריאן קפלון 06/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל תלוי בראש... אם הוא ידע לדרוש, וגם כן לבקר... ... וכמה שיותר. מפעל לא סתם נסגר, כל עוד הוא שם דבר... כי אם, מזילזול מתמיד, בכל התאגיד. מה "שטה" כל תגמולים? עידוד מנהלים, ובטלה סמוייה... זילזול בעשייה. כל הפרשות יוקרה, בזבוז בלי בקרה... ושוחד מקבלן... גם אם לא במזומן. גילגול האחריות... טעות אחר טעות, זה כמו שעון החול... אך סוף קיים לכל. מכאן ניתן לאומר, אם איש חכם נשאר... יכול הוא בקלות... להחזיר את השפיות. אחד שרואה מהצד וגם יודע.
    סגור
  • 13.
    בשמחה נתרום 1 % מהרווח עבור סילוק נתניהו
    צביצ 06/08/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 9
    לא רוצים עלי ביבי וארבעים המושחתים בראש הפירמידה המדינה של הטייקונים. מי ששלח את הפנסיה לקזינו אחד העם ישלם בכלא על פגיעתו בעם העובד לפרנסתו, שלא כנסיך המקקיסט.
    סגור
  • 13-צביצ
    דב 06/08/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בשמחה נתרום 1% כדי שבולשביקים פשיסטים כמוך יעזבו אותנו במנוחה. נמאס מהשמאל ההזוי. צפון קוריאה מחכה לך.
    סגור
  • לדב חבר של שפטל מגן הנאצים המכוער שהעליב את הרמטכל
    פשיסט בולשביק 06/08/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין מה כתבת ומה אתה מתכוון במילים שלך העיקר שאנו אנשי השמאל הגאים שותים לנוער הגבעות וכל הליצנים של ביבי שהוא איש טוב וראש ממשלה מובחר רק קצת הרבה מושחת ואז נגביר את שתיית כספי הימין ונעשה זה עם קשית
    סגור
  • 12.
    המדד זה שטויות מה שיותר חשוב שחברה כמו טבע
    מדד המעוף 06/08/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שקיבלה הטבות מהמדינה התנהלה באופן כושל והנכשלים ממשיכים להוביל אותה ואף אחד בממשלה לא אומר סטופ. עד פה. .ועוד במדינה שבה הממשלה עשתה תספורת לקופות הגמל ונפטרה מחובותיה באג"ח על חשבון החוסכים. אין דאגה מינימלית לעתיד של האזרחים ולא רק זה גם מי שהיה לו שכל לקנות דירה מתנכלים לו. טבע היא בדיוק הפרצוף של המדינה. אפסים
    סגור
  • מה שייך קנית דירה לטבע יא אהבל אם קנית דירה או לא (ל"ת)
    אלי 06/08/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    לו כוך פעם יש היזדמנות לקנות טבע בזול היום יש מבצא (ל"ת)
    tאבי 06/08/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    כלם יקנסו לפניקה ואני קונה סחורה בעוד כמה חודשים
    sus20 שנה בבורסה 06/08/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    חברים היום בבורסה אן מה לקנות מפלים אותה שהכרשים בשוק יקנו אותה מהציבור הפחדן לכן ליקנות ולו לימכורבעוד כמה חודשים תברחו אותי זה יותר טוב מכסף בבנק הבנק לו נתן לכם כלום פו לפחות יש דבדנדים כול 3 חודש מה הבנק נתן לכם הוא מנסה לנצל אותכם שהם יוכלו את הכובע ואני קונה עוד טבע
    סגור
  • ""תברחו אותי"" או תברחו איתי- למה התכוונתה ? (ל"ת)
    ??? 06/08/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ???
    דב 06/08/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וגם אתה אינך יודע עברית.
    סגור
  • 9.
    לו לימכור טבע רק ליקנות אני 20 שנה בבורסה וזה עיהה בעבר
    sus20 שנה בבורסה 06/08/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    5 5
    טבע בעבר ירדה גם הגיעה בזמנו אני זכר טוב 8000 לאחר מיכן עלתה עד ל2200 מי שמכר תיפש ומי שקונה חכם לכן לו לפחד גם אם תיפון 20 אחוז אני קונה סחורה זולה טבע זה דגל העם הם רוצים הפחתה במיסים וכך זה עובד כול יום טבע מיצא בנדבג לוד 10 תרלרים של תרופות יש להם יחידת קירור משלהם לו לפחד טבע זה לו אינסולין שיש שם 4 עובדים ועבדים על הציבור שהמניה טסה שהי משוקת אינסולין לסוכר טבע הי יש לה מאות מוצרים וגם בדרך הצלחה לכולם
    סגור
  • 8.
    העלטת תחזית דירוג של ישראל (ל"ת)
    סוחר 06/08/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    פאניקה
    הבורר 06/08/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    17 6
    כמו במפולת ב2008 אמרו לנו שסוף העולם הגיע ,נבואות זעם לא הפסיקו לזרום , את השאר כולנו יודעים , השוק עשה פרסה והשאיר עשן לכולם ...החכמים קונים עכשיו סחורה בזול , ואחרכ , יספרו לנו שהחברה מתאוששת ושווה קנייה , (ב40 דולר )
    סגור
  • 6.
    המצאה הכי חשובה במדינה ובמאה הנוכחית.
    אופציות שבועיות 06/08/2017 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מבטיח שהמשחקים יימשכו . לדעתי צריך לעבור לאופציות,דו שבועיות .
    סגור
  • 5.
    אנחנו יודעים שהמעוף יפול . עשו לנו הכנה כל סוף השבוע
    מעוף בלוף 06/08/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יותר חשוב איך יאזנו את המעוף בלוף עם מניות הבנקים או עם מניות זבל אחרות
    סגור
  • 4.
    הולכים להפיל את הבנקים בישראל !!! שימו כסף במק'מ של ב'י (ל"ת)
    sha007 06/08/2017 01:48
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 3.
    מחר יגמור בירידות מינוריות. כל העולם בעליות. עם כל
    צחי 06/08/2017 01:10
    הגב לתגובה זו
    4 8
    הכבוד למנית טבע יש עוד 34 מניות מעוף.
    סגור
  • זה יצא לא נכון מה שכתבת וזה רק בגלל שבשעה שכתבת
    לצ'חי 06/08/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היה כבר היום ולא מחר. בגלל זה הבורסה אולי חשבה שההיא מחר ביום שני שאז תרד בגלל ארופה וכל העולם. חשוב על זה
    סגור
  • כולו דונייה בעליות? בדוק עצמך..
    לצחי 06/08/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    9 0
    95 אחוז רחוקים מהשיא ובאחוזים בין 7 אחוזים הל99 אחוזים. ורק אמריקה נכון ליום ו האחרון כמעט בפיסגה וזה מצב ארעי וסופי או סופני ולמעשב רק הדאו מצגרבץ גבוה כייוון שהחונטה של דונאלד מחזיקה אותו. שומר נפשו ירחק.
    סגור
  • 2.
    וגורביץ אמר שטבע ראתה תחתית אחרונה
    אריאל 06/08/2017 00:34
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הניתוחים שלו שוים לכפרותאם הוא כזה יודע לנתח אז שישקיע במה שהוא מאמין
    סגור
  • אז מה? (ל"ת)