22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: טבע צללה 22% והפילה את המעו"ף - איבד 1.3% מתחת ל-1,400 נק'

אלביט מערכות קפצה 1.7% לשיא, דיסקונט עלתה 0.4% גם כן לשיא, שופרסל עלתה 0.15% גם היא לשיא
 |  72
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה באדום בוהק, וזאת בשל המפולת ב טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצללה 22.1% במחזור ענק של 292 מיליון שקל וכאשר גם פריגו (מינוס 2.6%%) ומיילן (מינוס 9.2%) העיבו על המסחר. מדד המעו"ף נפל 1.26% וזאת לאחר ירידה של 1.5% במדד ביום חמישי. המדד המוביל שבר מטה את רמת ה-1,400 וזאת לראשונה מזה למעלה מ-3 חודשים. מדד ת"א 90 איבד 1.07% לשפל של 3.5 חודשים. 
 
מנגד, מדד הבנקים עלה 0.2% ברקע לפעולות איזון שמבצעים סוחרי המעו"ף ונסחר כעת סביב שיא כל הזמנים. ולא רק מדד הבנקים, מניות רבות בת"א רשמו שיא של שנים (או כל הזמנים), חלקן הגדול תוצאה של איזונים. כך לדוגמה: אלביט מערכות (שקפצה 1.7% לשיא), דיסקונט (עלתה 0.4% לשיא), שופרסל (עלתה 0.15% לשיא) ושטראוס (טיפסה 0.68%).


בנק ירושלים חתך המלצה לטבע - לחץ כאן
לתרחיש האימים כעת של משקיעי טבע - לחץ כאן
לסיבה הספציפית לפאניקה שנוצרה בטבע אחרי הדו"חות - לחץ כאן

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מדד ת"א 125 (-0.2%) מדד ת"א 125 1,295.33 -0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 125 בסיס:1,297.97 פתיחה:1,297.41 גבוה:1,299.34 נמוך:1,294.23 תמורה:750,382,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א SME60 (+0.42%) מדד ת"א SME60 725.4 +0.42% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א SME60 בסיס:722.39 פתיחה:722.46 גבוה:728.19 נמוך:722.36 תמורה:34,767,594 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר, היה חריג יחסית ליום ראשון, והסתכם ב-1.58 מיליארד שקל.בוול סטריט יום המסחר ננעל בעליות קלות אבל בסיכום שני ימי המסחר האחרונים רשם מדד ה-S&P500 ירידה מזערית וכך גם הנאסד"ק.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 1.5%, וזאת בעיקר בשל פער שלילי של 18.3% במניית טבע (שלבדה צפויה לגרוע 1% מהמעו"ף מחר). מיילן ופריגו חזרו עם פערים שליליים של 5.75% ו-2.7%.

עוד בגיזרת הדואליות, סלקום זינקה 4% לאחר שעם פער חיובי של 4% וזאת לאחר שהמניה זינקה 3.25% בוול סטריט ברקע לדו"חות החברה לרבעון השני שפורסמו בטעות. סודהסטרים חוזרת עם פער חיובי של 8.4% לאחר שזינקה ביום חמישי בוול סטריט בתגובה לפרסום הדו"חות וביום שישי סגרה בשיא של כמעט 3 שנים. פריון חוזרת עם פער שלילי של 12% אחרי שפרסמה דו"חות ביום חמישי וצללה בוול סטריט.

בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף נפילה של 2.36% וזאת בעיקר בשל ירידה של 1.5% ביום חמישי (בשל המפולת בטבע, מינוס 18%). מדד ת"א 90 הסתפק בירידה של 0.14% בסיכום השבוע החולף. בוול סטריט מדד ה-S&P עלה 0.17% בסיכום השבוע החולף ובאירופה הדאקס שזינק 1.2% ביום שישי בשל נפילת האירו מול הדולר אחרי דו"ח התעסוקה בארה"ב שעקף את התחזיות, רשם עלייה שבועית של 1.11%.

מניות במרכז
טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  התרסקה כאמור 22% בהמשך להתרסקות בוול סטריט בעקבות הדו"חות. בדיון היום בוועדת הכספים נאמר כי טבע לא תפטר עובדים בארץ עד אחרי החגים. (לכתבה המלאה)

פרוטרום (-2.68%) פרוטרום 29,000 -2.68% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:29,800 פתיחה:30,000 גבוה:30,000 נמוך:29,000 תמורה:64,797,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 3.2% בהמשך להודעת החברה על הגדלת ההחזקה באנזימוט. (לכתבה המלאה)

הראל השקעות הפכה לבעלת עניין בחברת מישורים (+1.29%) מישורים 827.2 +1.29% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מישורים בסיס:816.7 פתיחה:816.7 גבוה:833 נמוך:819.9 תמורה:101,123 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות .
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

72 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 סאמי 07/08/2017 07:55 מקווה שפורסיט תמשיך לרדת אני בשורט ענק עליה (ל"ת)
40 דניאל 06/08/2017 17:22 פורסייט כנסו...
חברה עלובה ביותר ללא שום מוצר.מקווה מאוד שתרד 100 אחוז ותמחק מהבורסה בקרוב.
נוי 06/08/2017 19:35 פורסייט
תרד עוד
39 חברי הכנסת 06/08/2017 16:50 התערבו שוב במה שהם לא מבינים ודחו את הקץ לא מפטרים
350 עובדים יש כסף ברוך השם הפנסיה תשתיק את המחאה והדירקטוריון הכושל ממשיך בתוכנית הגרועה שלו להבריא את טבע יותר נכון מחסלים על חשבון אחרים
38 יותר קדושים 06/08/2017 16:49 מהאפפיור- אם בארה"ב טבע ירדה 18% פה צדיקים 22% (ל"ת)
37 ביזפורטל 06/08/2017 15:19 השורטיסטים בחסות המוסדיים צריך ועדת חקירה ממלכתית
הם נותנים להם כבר קרוב לשנתיים לעשות מה שהם רוצים בגלל זה השוק לא עולה שלא ימציאו סיפורים
אה הבנתי 06/08/2017 17:14 זה בגלל השורטיסטים. מה אתה מאשים אותם מסכנים?
אז למה אתה לא כמוהם כי הם עובדים לא מוסרי אולי? מצד שני יש לי פתרון בשבילך. תתחיל לקנות במליארדים ואז תשבור אותם והם יכנסו לשורט סקוויז והשוק יטוס וטבע כך הייתה יכולה היום לעלות 23 אחוז ולא לרדת. למד קטנצ'יק היכן האשמה למצב ואל תיזרוק הערכות שגויות שמצאת במקרה מתחת לפנס הקרוב.
36 מארק. אני בטוח 06/08/2017 15:12 שהשורטיסטים חסרי המצפון דפקו אותנו מלפני שנתיים עת קנו
כמויות עצומות של שורטץ על מדד 25/35 ובעיקר טבע מאיילאן אופקו פריגו ממונפים בגדול גרמו לדלקה הענקית הזאת בשדה הקוצים. אני דורש שכל ני שהרוויח על הגב שלנו בטע למשל מאז הייתה בערך 25.500 אלף והביאו רותה לקרוב 7000 יענו 72 אחוז מהשיא ועוד מינפו זאת אז אני דורש לפני שאנקוט צעדים קשים במיידי להחזיר את המצב לקדמותו ןלבטל את השורטץ בטבע יחזירו בדיעבד לפי המחיר של אז אני דורש את הפסדי. אין להם זכות להרוויח בשואטזץ כאילו על מניות שאין להם בכלל וזה ממש לא פארי שאני הפסדתי 75000 שקל על 100.00 והם עם מינופים זיינו לנו הצורה חזירים בשביל מה הם צריכים כל כך הרבה כסף מה הם אוכלים עם שתי כפיות או גרים בשתי בתים או נוסעים בשתי מכוניות אחוש שלוקי ברי מזל אבח חנטרישים מלאונים אני ילך לסרוט להם את הסוברואים הדנדשיות וי איכס שקנו לעצמם על חשבוננו
צריך לבטל 06/08/2017 15:34 אותם רצחו את הבורסה בשום מדינה אין למה פה יש? (ל"ת)
לצריך לבטל 06/08/2017 17:35 מאיפה הבאת שבכל מדינה אין
ההפך. בכל מדינה אחוז השורטזים גדול הרבה מאצלנו והבורסות מעודדות משקיעים לנקוט במכשיר חבי זה שהינו הילך חוקי ובריא לכל בורסה. שמעתי שיתחילו להרשות בארץ לפי השיטה שלך רק לאכול ויאסרו על שתיה. שלא ירצחו לנו את מקורות המיים וגם שמעתי שיתחילו להרשות רק לאכול ויאסרו חירבון למה לרצוח את הירקות והפירות והשוקולד אם אחר כך מחרבנים אותם זה לא הגיוני בעיני
35 ביזפורטל 06/08/2017 15:11 כל בתי ההשקעות הגדולים לדין שמוחקים כספי ציבור
בקרוב הם יבואו לבית משפט אחד אחד
34 שימי 06/08/2017 15:00 טבע העולם
זה דרכו של העולם "טבע" העולם עולה ויורד.אבל יש כלל שלמדתי משנת 2009 מוצר שזול אני קונה מתייקר אני מוכר.
מאמו 06/08/2017 16:24 לשימו
וואללא אתה חכם תותח. עכשיו אני מבין למה יש עליך כל כך הרבה מליארדים יענו בחור חכם מיימון רק מעניין כמה אתה אכול בטבע? ומה קרה עד 2009? כל הזמן רצוף הירווחת? אעלק קונה השקל מרוויח עשר אחוז ומוכר בארבע שקל. זה גם אהבל כמוני יודע. תן ת'אמת אחינו אל תערבב אותנו.
33 איפה חבורת הזבל 06/08/2017 14:51 החלאות שמחלקות חופשי חופשי כדורים בכל מיני צבעים וצורות
מעניינים וגם מאחלים מיתות שונות ומשונות וגם מלכלכים ת'פה בקללות מצחינות. הם הניחו לנו לסבול פה בשקט את הירידות כי אם הטינופות היו פה השוק היה ממריא וטס
32 מייק 06/08/2017 14:23 50,000,000,000 $ מחיקת ערך
ובנקים בשיא-מאיפוא זה הגיע הכל בזכות האיזונים וזה כבר לאחוקי
31 מייק 06/08/2017 14:20 מעוף היום מינוס 3.5-4 אחוז
מחזיקים את הבורסה יחסית למעלה לא יתכן מצב בו טבע תיפול 30 אחוז וגם מניות הפרמה האחרות והבנקים ןחברןת הביטוח לא ינזקו ויתנו את חלקם
30 סלזיון 06/08/2017 14:04 ימחקו את המניות בארץ בנובמבר אבל עד אז
צריכות לצאת הודעות חיוביות זו דעתי מחכים מחר יום חדש בהצלחה למחזיקים
29 אייל 06/08/2017 11:37 נקנתה טבע עכשיו 7460
מקווה שלא קניתי מוקדם מדי
מסי 06/08/2017 14:58 אם גוריביץ קנה אני גם טס לקנות (ל"ת)
אבי 06/08/2017 13:02 למסחר יומי בלבד
בקרוב שער 4000..
רמי 06/08/2017 12:45 טרגט פרייס 12 דולר למנייה (ל"ת)
לאייל 06/08/2017 12:20 מוקדם מדי. צריך לתת לימים הקרובים לעבור (ל"ת)
28 טבע 06/08/2017 11:33 מעניין לאן נעלמה שלי וניסנקורן פתאום הם שותקים
אחרי שאיימו שם עובד בטבע יפוטר הם יתחילו להשתולל והם עוד מבינים גדולים בחברות ובכלכלה . טבע כנראה לא כיל ועידן עופר הטיפש
27 הרשל 06/08/2017 11:33 אני סומך על הדירקטורית גליה מאור (ל"ת)
26 ג'מצ'י 06/08/2017 11:08 הבנקים חלשים ועייפים לתת עבודה.
הם בעצמם יטחנו בקרוב ויוסיפו שמן למדורה.
25 אבי 06/08/2017 11:06 יש הזדמנות
למכור ברווח את כל מניות המעוף שהגיעו לשיא היום כי המכונות מאזנות את טבע..חד פעמי...
24 ביזפורטל 06/08/2017 11:02 בבקשה לסגור את הבורסה להקים ועדת חקירה
ככה לא מתנהלת בורסה מסכן הציבור שנותן את ניהול כספו לחבורת מטומטמים שעושים קזינו מכספו אין להם שום מושג בהשקעות
לביזפורטל 06/08/2017 14:57 מה אתם מבששים לסגור
אז מה תהפכו לעיתון תיווך דירות?
אז אל 06/08/2017 11:19 תיתן את כספך כל כך בקלות. תתמגד בחור..אל תוותר. (ל"ת)
23 אדם 06/08/2017 10:59 מה שמצחיק ועצוב בכל הסיפור....
הודעה אחת טובה אחת ...מטבע היום...יכולה להקפיץ את המניה בשניות..שוק מטורף...אין כאן לאנשים סבלנות.....
שום הודעה ושום בטיח 06/08/2017 11:18 אל תשלה עצמך (ל"ת)
עובד זוטר בטבע 06/08/2017 11:42 טבע חייבת לגייס 5 מיליארד $ במניות ומי שיסכים לתת לה
ידרוש לקבל את הניהול, לפטר את הדירקטוריון ולשנות את תקנות החברה. שום הודעה אחרת של טבע לא תקפיץ את המניה ! למנכ"ל טבע היו 2 הזדמנויות לצאת מהעיסקה עם אלרגן : 1.כשהרגולטור לא אישר מכירת מספר תרופות בעיסקה-יכלה לצאת ולהפסיד מיליארד $ (ואם לא יצא למה לא דרש להוריד את מחיר העיסקה?) 2. לשלם קנס של 2 מיליארד$ ולצאת מהעיסקה ללא הסבר (שכן התחילו להוריד את מחירי התרופות). מאחר והמנכ"ל לא עשה כך והדירקטורים לא דרשו ממנו לעשות כך, מגיע לכל ההנהלה לעוף מטבע. !!!!
לא חייב לקרות היום.. 06/08/2017 11:36 אבל יש שם פוטנציאל..... (ל"ת)
22 גדי 06/08/2017 10:42 פורסייט
ממשיכה ליפול הזבל !!!!
לגדי הטיפש 06/08/2017 17:24 אבל מכרת מזמן בשיא חחח
אז מה איכפת לך שאנו מפסידים בפורסייט אנחנו אוהבים להפסיד בפורסייט
גדי 2 06/08/2017 12:57 צודק...פורסייט זבל שבזבלים.
למה לא כותבים על חברת פח האשפה שמנוהלת על ידי המסבן הראשי ויורדת כל יום 8 אחוז?
לגדי 06/08/2017 14:56 הבהמה
יאאלא חאאפפף
גדי גדי 2 06/08/2017 16:53 חחח זבלה...
אתה זבלה כמו פורסייט שעושקת את המשקיעים...
21 בני 06/08/2017 10:41 רציו
האם יש למשהו דעה מה עושים עם מנית רציו ומה התחתית?????
על יד 06/08/2017 17:22 גבעות בכבוד (ל"ת)
20 רציו 06/08/2017 10:39 רציו משהו לא טוב קורה שם. (ל"ת)
19 גדי 2 06/08/2017 10:39 שתשרף פורסייט אמן...
פורסייט חברת הזבל הגדולה בבורסה
מי זה? 06/08/2017 11:17 גדי הנבל? (ל"ת)
גדי 2 06/08/2017 12:09 נבל עשה אותך...
אתה מהכלבים של מניית הזבל המושחתת?
18 זהירות ממדד הבנקים 06/08/2017 10:25 מדד הבנקים מתחיל להיות מסוכן כמו טבע (ל"ת)
17 דני 06/08/2017 10:25 טבע? לקנות! לקנות! לקנות! (ל"ת)
16 דרור 06/08/2017 10:04 מדד מניות הבנקים יקר ומסוכן (ל"ת)
15 טבע 06/08/2017 09:45 ההתחלה. האם זה גם הסוף? ליבי עם המשקיעים (ל"ת)
14 מריאן קפלון 06/08/2017 09:41 אם יש מנכ"ל שפוי בטבע שיקרא זאת..
הכל תלוי בראש... אם הוא ידע לדרוש, וגם כן לבקר... ... וכמה שיותר. מפעל לא סתם נסגר, כל עוד הוא שם דבר... כי אם, מזילזול מתמיד, בכל התאגיד. מה "שטה" כל תגמולים? עידוד מנהלים, ובטלה סמוייה... זילזול בעשייה. כל הפרשות יוקרה, בזבוז בלי בקרה... ושוחד מקבלן... גם אם לא במזומן. גילגול האחריות... טעות אחר טעות, זה כמו שעון החול... אך סוף קיים לכל. מכאן ניתן לאומר, אם איש חכם נשאר... יכול הוא בקלות... להחזיר את השפיות. אחד שרואה מהצד וגם יודע.
13 צביצ 06/08/2017 09:26 בשמחה נתרום 1 % מהרווח עבור סילוק נתניהו
לא רוצים עלי ביבי וארבעים המושחתים בראש הפירמידה המדינה של הטייקונים. מי ששלח את הפנסיה לקזינו אחד העם ישלם בכלא על פגיעתו בעם העובד לפרנסתו, שלא כנסיך המקקיסט.
דב 06/08/2017 12:36 13-צביצ
בשמחה נתרום 1% כדי שבולשביקים פשיסטים כמוך יעזבו אותנו במנוחה. נמאס מהשמאל ההזוי. צפון קוריאה מחכה לך.
פשיסט בולשביק 06/08/2017 17:21 לדב חבר של שפטל מגן הנאצים המכוער שהעליב את הרמטכל
לא מבין מה כתבת ומה אתה מתכוון במילים שלך העיקר שאנו אנשי השמאל הגאים שותים לנוער הגבעות וכל הליצנים של ביבי שהוא איש טוב וראש ממשלה מובחר רק קצת הרבה מושחת ואז נגביר את שתיית כספי הימין ונעשה זה עם קשית
12 מדד המעוף 06/08/2017 09:19 המדד זה שטויות מה שיותר חשוב שחברה כמו טבע
שקיבלה הטבות מהמדינה התנהלה באופן כושל והנכשלים ממשיכים להוביל אותה ואף אחד בממשלה לא אומר סטופ. עד פה. .ועוד במדינה שבה הממשלה עשתה תספורת לקופות הגמל ונפטרה מחובותיה באג"ח על חשבון החוסכים. אין דאגה מינימלית לעתיד של האזרחים ולא רק זה גם מי שהיה לו שכל לקנות דירה מתנכלים לו. טבע היא בדיוק הפרצוף של המדינה. אפסים
אלי 06/08/2017 10:04 מה שייך קנית דירה לטבע יא אהבל אם קנית דירה או לא (ל"ת)
11 tאבי 06/08/2017 09:16 לו כוך פעם יש היזדמנות לקנות טבע בזול היום יש מבצא (ל"ת)
10 sus20 שנה בבורסה 06/08/2017 09:11 כלם יקנסו לפניקה ואני קונה סחורה בעוד כמה חודשים
חברים היום בבורסה אן מה לקנות מפלים אותה שהכרשים בשוק יקנו אותה מהציבור הפחדן לכן ליקנות ולו לימכורבעוד כמה חודשים תברחו אותי זה יותר טוב מכסף בבנק הבנק לו נתן לכם כלום פו לפחות יש דבדנדים כול 3 חודש מה הבנק נתן לכם הוא מנסה לנצל אותכם שהם יוכלו את הכובע ואני קונה עוד טבע
??? 06/08/2017 09:48 ""תברחו אותי"" או תברחו איתי- למה התכוונתה ? (ל"ת)
דב 06/08/2017 12:37 ???
וגם אתה אינך יודע עברית.
9 sus20 שנה בבורסה 06/08/2017 09:05 לו לימכור טבע רק ליקנות אני 20 שנה בבורסה וזה עיהה בעבר
טבע בעבר ירדה גם הגיעה בזמנו אני זכר טוב 8000 לאחר מיכן עלתה עד ל2200 מי שמכר תיפש ומי שקונה חכם לכן לו לפחד גם אם תיפון 20 אחוז אני קונה סחורה זולה טבע זה דגל העם הם רוצים הפחתה במיסים וכך זה עובד כול יום טבע מיצא בנדבג לוד 10 תרלרים של תרופות יש להם יחידת קירור משלהם לו לפחד טבע זה לו אינסולין שיש שם 4 עובדים ועבדים על הציבור שהמניה טסה שהי משוקת אינסולין לסוכר טבע הי יש לה מאות מוצרים וגם בדרך הצלחה לכולם
8 סוחר 06/08/2017 08:55 העלטת תחזית דירוג של ישראל (ל"ת)
7 הבורר 06/08/2017 08:52 פאניקה
כמו במפולת ב2008 אמרו לנו שסוף העולם הגיע ,נבואות זעם לא הפסיקו לזרום , את השאר כולנו יודעים , השוק עשה פרסה והשאיר עשן לכולם ...החכמים קונים עכשיו סחורה בזול , ואחרכ , יספרו לנו שהחברה מתאוששת ושווה קנייה , (ב40 דולר )
6 אופציות שבועיות 06/08/2017 08:23 המצאה הכי חשובה במדינה ובמאה הנוכחית.
זה מבטיח שהמשחקים יימשכו . לדעתי צריך לעבור לאופציות,דו שבועיות .
5 מעוף בלוף 06/08/2017 08:21 אנחנו יודעים שהמעוף יפול . עשו לנו הכנה כל סוף השבוע
יותר חשוב איך יאזנו את המעוף בלוף עם מניות הבנקים או עם מניות זבל אחרות
4 sha007 06/08/2017 01:48 הולכים להפיל את הבנקים בישראל !!! שימו כסף במק'מ של ב'י (ל"ת)
3 צחי 06/08/2017 01:10 מחר יגמור בירידות מינוריות. כל העולם בעליות. עם כל
הכבוד למנית טבע יש עוד 34 מניות מעוף.
לצ'חי 06/08/2017 17:17 זה יצא לא נכון מה שכתבת וזה רק בגלל שבשעה שכתבת
היה כבר היום ולא מחר. בגלל זה הבורסה אולי חשבה שההיא מחר ביום שני שאז תרד בגלל ארופה וכל העולם. חשוב על זה
לצחי 06/08/2017 11:15 כולו דונייה בעליות? בדוק עצמך..
95 אחוז רחוקים מהשיא ובאחוזים בין 7 אחוזים הל99 אחוזים. ורק אמריקה נכון ליום ו האחרון כמעט בפיסגה וזה מצב ארעי וסופי או סופני ולמעשב רק הדאו מצגרבץ גבוה כייוון שהחונטה של דונאלד מחזיקה אותו. שומר נפשו ירחק.
2 אריאל 06/08/2017 00:34 וגורביץ אמר שטבע ראתה תחתית אחרונה
הניתוחים שלו שוים לכפרותאם הוא כזה יודע לנתח אז שישקיע במה שהוא מאמין
אז אמר 06/08/2017 11:12 אז מה? (ל"ת)
יוסף 06/08/2017 18:21 הוא אמר גם להכנס לכיל , הוא אמר גם לצאת מהנפט ...
הוא אמר שהדולר לא ראה תחתית אחרונה הוא אמר הרבה דברים חלקם נכונים רובם לא זרוק חצים תפגע טוב ממנו ניתוח טכני זה אשליה הידע ואין לה שום ערך מוסף על מחכמת המטבע