ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה מעורבת בת"א: מניית טבע קרסה 18% ומשכה את המעו"ף לירידה של 1.5%

מניות הפארמה הדואליות צללו בשיעורים חדים, כיל וטאואר איבדו 2.2% ו-3.3% בהתאמה, בזק ירדה עוד 1.9%
ירידות, צילום: Getty images Israel
שבוע המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה מעורבת כאשר מדד המעו"ף חתם באדום בוהק ברקע למבול דו"חות כספיים מאכזבים. ענקית התרופות טבע רשמה יום בלהות לאחר שפרסמה דו"חות חלשים עם פספוס תחזיות והורדת תחזית להמשך. בתגובה, מניית טבע קרסה בשיעור של 17.8% (הירידה החדה ביותר מאז 1998) תוך ריכוז מחזור מסחר עצום (כ-340 מיליון שקל לעומת מחזור יומי ממוצע של 46 מיליון שקל בלבד) וגררה מטה את מדד המעו"ף  שסגר כאמור בירידה חדה של 1.5%. מנגד, מדד ת"א 90 רשם התחזק ב-0.5% ומדד הבנקים קפץ 1% (האיזון המפורסם). 
נציין כי מלבד טבע, גם שאר מניות הפארמה הדואליות רשמו ירידות חדות כדוגמת מיילן ופריגו שאיבדו 6% ו-4.8% בהתאמה, תוך מחזורים ערים במיוחד. המסחר בוול סטריט מתנהל כשעה קלה לאחר הפתיחה בטריטוריה האדומה.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היומי הסתכם ב-3.56 מיליארד שקל וזאת ברקע למחזורי המסחר הערים שריכזו מספר מניות ובראשם טבע לאחר הדו"חות ובשל תעודות הסל שביצעו היום את ההתאמות לעדכון המדדים ולכן שלב הנעילה יחל כבר ב-16:55. בין היתר, שופרסל תיכנס למעו"ף - הנה הביקושים הצפויים למניות השונות
אמש ננעל המסחר בוול סטריט ביציבות כאשר ה-S&P500 עולה 0.05% והדאו ג'ונס עולה 0.25% לשיא ולראשונה אי פעם מדלג מעל 22,000. 
פער הארביטראז' של המניות הדואליות על המעו"ף עמד הבוקר בשיעור שלילי של כ-0.3%. מיילן חוזרת עם פער שלילי של 1.9%, פריגו עם פער שלילי של 2.1%, אופקו ונייס עם פער שלילי של 0.8% כ"א וטאואר עם פער שלילי של 1.5%. מנגד, טבע חוזרת עם פער חיובי של 0.5% (למרות שאיבדה 1.9% אמש בוול סטריט). עוד נציין את מזור שחוזרת עם פער שלילי של 3.2% ומנגד את נובה שחוזרת עם פער חיובי של 4.5%.
אתמול ננעל המסחר בת"א בירידות שערים כאשר המעו"ף מאבד 0.55%, מדד ת"א 90 יורד 0.6% לשפל של מעל 3 חודשים ומדד SME60 יורד 0.5%.
מניות במרכז
טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פיספסה את התחזיות לרבעון ורשמה הפסד של 6 מיליארד דולר ברבעון. המניה צוללת כ-7% במחזור של 33 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
חברת טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את הדו"חות הכספיים ל-Q2 ורשמה הכנסות שיא בסך 345 מיליון דולר - לדו"חות המלאים.
מניית פורסייט +1.36% פורסייט 357.4 +1.36% פורסייט בסיס:352.6 פתיחה:358 גבוה:363.2 נמוך:350.9 תמורה:739,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לצלול גם היום בשיעור של כ-9% ומשלימה התרסקות של 18% מאז תחילת השבוע. לסיפור המלא - לחץ כאן.
כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאותייה הכספיות לרבעון השני של 2017 ואיכזבה כאשר רשמה בשורה התחתונה צניחה של 50% ברווח הנקי לכדי 55 מיליון דולר בלבד. לכתבה.
נייס +0.03% נייס 29,870 +0.03% נייס בסיס:29,860 פתיחה:29,860 גבוה:30,150 נמוך:29,540 תמורה:50,871,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על זינוק של 34% בכנסות ל-315 מיליון דולר ברבעון השני. החברה העלתה את טווח תחזית הרווח לשנה. (לכתבה המלאה)
אורמת טכנו +1.26% אורמת טכנו 22,420 +1.26% אורמת טכנו בסיס:22,140 פתיחה:22,200 גבוה:23,130 נמוך:22,070 תמורה:26,545,397 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 12% בהכנסות לרבעון השני ל-180 מיליון דולר. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    אני סומך על גליה מאור הדירקטורית שתדע איך להציל את טבע. (ל"ת)
    הרשלה 04/08/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    רציו
    גדי 03/08/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה רציו מתרסקת האם מישהו יודע אין שום הודעה
    סגור
  • הספרדים (ל"ת)
    עורו 03/08/2017 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    בנפילה חופשית מה קורה שם? (ל"ת)
    רציו 03/08/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • איפה יוסי פינק ?אף מילה על רציו? (ל"ת)
    רציו 03/08/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 20.
    בעזרת חברים הפועלים כאן
    יקיר בן דב 03/08/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז כמו שרשמנו אמש..הפוקעיסטים הוכרחו להביא ג'ובות די רבות מהבית.
    סגור
  • 19.
    דעתי על השווקים-דרך קרן נאמנות
    איציק 03/08/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    1.חשוב לסדוק תשואות 10 5 שנים ואולי 3 שנים תשואות לא בודקים בתקופות קצרות-ככה אפשר לבדוק טוב יותר את הביצועים ואת ההנהלה ! 2.זה לר משנה מי הקרן המנהלת זה משנה במה היא משקיעה ומה התשואות . 3.היום הנתונים ככה מחר הנתונים יהיה ויראו אחרת קחו בחשבון 4.ההמלצה שלי-תבחרו אפיק או סגנון השקעה אח"ע תבחרו זמן מוגדר שאתם רוצים להשקיע לשמל 20 אחוז מניות 80 אג"ח לתרופה של שנה או חצי שנה או אולי אפילו חודש תוי בכם ורק אז תבדקו 5 קרנות מהאפיק שבחרתם ותבחרו את הטוב ביותר. יש מדד שנקרא שארפ שזה אומר בעצם כמה הקרן יעילה כמו רווח היא נותת על הסיכון תבדקו שארפ לפי שנה ו5 שנים אם ניתן וככה תבחרו. 5.טיפ קטן ממני חברים שימו לב לקרנות כמו דיקלה שקלים ארוכים שמספרה 5101571 אני לא אורמ לקנות ולא אורמ למכור ! תראו שהאפיק של מניות קצת יורד לאחרונה זאת לארח שהרוויח המון-כעת האג"ח הממשלתי חוזר לעשות תשואות יפות. שוב השוק כל הזמן משתנה ועדיף לבחור קרן שמשלבת אג"ח ומניות לדעתי 20/80 יספיק. 5.אני יאחל בהצלחה לכולם וחוזר ורושם : כל מה שרשמתי בתגובה זו אינה מהווה המלצה/או יעוץ או מחליף אותם אלא דעתי בלבד
    סגור
  • 18.
    המשך
    100 03/08/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    52 3
    כמו שנכתב כאן רבות..שיטת Selling Short היא שיטה מעולה ובטוחה ביותר ומניבה שיא הרווחים האפשריים והרבה יותר מכל סוג השקעה אחרת..שאילת מניות בכמויות עצומות בחברות נגועות כמו טבע והרבה אחרות בשיאן מביאה יחד עם מינופים תוצאות פנטסטיות. גם בימים האחרונים הוגדלה כמות שאילת המניות בטבע לאור המחשבות על תוצאותיה שתתפרסמנה היום.
    סגור
  • יחד עימה באותה קטגוריה בדיוק מככבות אצלנו
    100 03/08/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    37 0
    פריגו מיילאן אופקו. בתוספת לחברות הללו בחודשים האחרונים אנו אוספים באותה צורה בארץ ובעולם חברות נגועות בתחום הטכנולוגיות למינייהם. NASDAQ נמצא אצלנו במתקפת איסוף ושאילת סחורה בכמויות עצומות על כל תחומיו כולל הגדולות ביותר שבו. המדד בכללו בדרך שהלכו ועוד ילכו חברות התרופות שציינו בארץ וגם בעולם.
    סגור
  • 17.
    התרעה וגם התראה לצורך העניין. (ל"ת)
    א 03/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    זה לא חלום ולא אגדה
    100 03/08/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    25 7
    ת"א שלנו עמוק בשוק דובי מאז שיאה לפני שנתיים...כרגיל ..בכל נקודות השפל אי פעם בבורסות העולם..תל אביב הקדימה וסימנה כיוון ונתנה מספיק זמן התרעה..
    סגור
  • 15.
    לכל הפחדנים שמוכרים פורסייט
    Rsi-69.1 03/08/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו למכור ואני ימשיך לקנות בזול
    סגור
  • 14.
    גדי אייזנקוט אחד האנשים הטובים והגדולים שקמו לעם
    א 03/08/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    35 5
    היהודי מאז ומעולם. שום שרץ כמו שפטל לא יוריד מערכו...גדי..אוהבים ומעריכים אותך. אל"מ מיל' א.
    סגור
  • לחבר א היקר
    בכירים 03/08/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    62 2
    אכן גדי שלנו הוא מהשפיצים שהיו אי פעם לצה"ל...!!!
    סגור
  • ביחוד כשהחליט לעשות שרותים משותפין לחיילים ולחיילות.
    דון 03/08/2017 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוייבינו לועגים לנו.יענו טוהר הנשק .,
    סגור
  • 13.
    אחוזים עד סוף שנה הם:
    מניות שיעשו מאות 03/08/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סייפטי בונוס רדהיל ארקו ואליום זו דעתי ימים יגידו
    סגור
  • 12.
    היכנסו מניות זבל למדדים וגרמו הפסדים עצומים לחוסכים
    ביזפורטל 03/08/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בקרוב תביעת ענק נגד הבורסה
    סגור
  • 11.
    בקרוב תביעת ענק נגד בתי ההשקעות הגדולים
    ביזפורטל 03/08/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שגרמו להפסדים עצומים לחוסכים בהתנהלותם החסרת אחריות
    סגור
  • איזו הודעה מוזרה תקעתם.
    לביזפורטל 03/08/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם יודעים עובדתית מה ומי וכמה או סתם מנפיצים..
    סגור
  • 10.
    בושה לרשות המושחתת...
    דניאל 03/08/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך לא בודקים חברות כמו פורסייט שאין להם כלום? והכי מדהים אותי איך הכניסו אותם לנסדאק? אני מופתע מהאמריקאים...
    סגור
  • 9.
    אמרתי פורסייט למטה ...
    אלי 03/08/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבוקר אמרתי מעל 5 אחוז למטה והייתי עדין...מי שעשה שורט על החברה העלובה הזאת עשה כסף טוב.בקיצור חברה גמורה.
    סגור
  • 8.
    פורסייט
    שולה 03/08/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היום משחררת הודעה מפתיעה תאכלו את הכובע
    סגור
  • לשולה המריצה הסתומה...
    דניאל 03/08/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מה את מחרטטת את האנשים.אין הודעה ולא תיהיה הודעה כי אין להם כלום וכדאי להפנים שסיבוני סיבן את כולנו.
    סגור
  • 7.
    פורסייט
    גדי 03/08/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 4
    חחחחחחחחח חברה פח
    סגור
  • הזדמנות קניה
    פלוני 03/08/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט הזדמנות קניה לטווח הרחוק תעלה גם תעלה. ואתה גדי לך תחפש..
    סגור
  • האם זה גדי הפח זבל שמעליב משקיעים מופסדים ואין לו גרוש
    היי 03/08/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על התחת הלבנבן?
    סגור
  • היי
    גדי 03/08/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן זה אני שסיבוני משחיל לך בלי ואזלין מה קרה כואב לך ?
    סגור
  • המשך כדרכך לפגוע באנשים שהפסידו בפורסייט
    לגדי השרץ 03/08/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובעוד מקומות ואתה תמיד שם כדי לפגוע. זה מוזר כי אתה חסר כל הון או גרוש על התחת אז מה אתה משגל המוח. לך מרח קקה שיזוף על הפנים
    סגור
  • האם סיבוני סיבן את המשקיעים? איפה הרשות? (ל"ת)
    שאול 03/08/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הצילו פורסייט מתרסקת מה לעשות? (ל"ת)
    מני 03/08/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ולא נשכח את מזור זבל 2
    גדי 2 03/08/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד חברה פח אשפה...מזור
    סגור
  • חחח מסכים איתך
    גדי 2 03/08/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק פח... נסחרת בנסדאק חחח אחלה בדיחה.
    סגור
  • 6.
    כל סופ"ש חוזרת עם פערים של 10% ומעלה. עד 58 יום הודעת
    כיטוב פארמה 03/08/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    FDA! יכול לקרות מחר, יכול לקרות עוד שעה. בהצלחה לכולנו!
    סגור
  • אנשים מכרו אותה היום פחות 4% כשהיא צריכה לעלות 2% חחחחח
    יניב 03/08/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חחחחחחחח פראיירים לא מתים רק מתחלפים!
    סגור
  • 5.
    הימור על פורסייט...
    אלי 03/08/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים כמה לדעתכם יורדת היום? מעל 5 אחוז??? אני מעריך שכן.יעלה לנחש...
    סגור
  • לא מהמר ולא יודע מה זה פורסייט
    יאאללא 03/08/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל כן אוהב ויודע לשיר: יעלה ויבוא..יעלה ויבוא..יעלה על הר נבוזה האיש אשר יראנה..ואליה לא יבוא. טהר לב. נגרי. גוב. בהצלחה בהשקעות. שירו שיר על הסובאאח(על הבוקר)
    סגור
  • חחח כנסו
    דניאל 03/08/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש עוד ניסוי עם חברות מאפגניסטן וצפון קוריאה חחח ניסוי על חמורים וסוסים...
    סגור
  • פורסייט
    שולה 03/08/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה 5%
    סגור
  • 4.
    ועדת חקירה להתנהלות הבורסה ןחבריה בתי ההשקעות הגדולים
    ביזפורטל 03/08/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראו הזה פלא השווקים בעולם עולים פה לא עולה והשווקים יורדים אז פה יורד ככה מפסדים לציבור מליארדי שקלים בכספי ציבור ששום דבר רע לא קרה לוזרים
    סגור
  • לביזפורטל
    מה קורה 03/08/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תקימו אתם ועדת חקירה מה אתם רוצים מאיתנו
    סגור
  • 3.
    די לראות שחור מול עיניים. טבע לא גמורה היא תעשה צעדים
    ל 1 03/08/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    7 6
    הכרחיים ותתאושש. קודם כל פיטורי עובדים וצמצום שכר למנהלים. אח"כ למכור חלקים אבל הכי טוב שאיזה חברה תשתלט עליה או תרכוש את אותה ושגם מדינת ישראל הפופוליסטית תלמד פה לקח.
    סגור
  • אשרי המאמין
    להחזיר חוב של 03/08/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    45 מיליארד דולאר ?! בספק !
    סגור
  • 2.
    תתן דוח טוב. מי שקנה בירידות ירויח. תגיע לשער 10200 (ל"ת)
    טאואר 03/08/2017 09:01
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 1.
    טבע
    rjnho 03/08/2017 08:04
    הגב לתגובה זו
    11 8
    נגמר הסיפור של טבע החברה הולכת ומתרסקת לאט לאט עד בין 15 ל- 20 דולר זה השווי שלה במקרה הטוב שימו לב חברים שאף מנכ"ל לא מוכן לבוא לטבע וגם לא יבוא זבל נישאר זבל חברה גמורה סופית מי שהרוויח מכול העסקה זה ויגודמן המנכ"ל המודח וכול מי שעזב את טבע הרוויחו בגדול היום יפורסם דו"ח של טבע זה יהיה דו"ח על הפנים והיא תרד לדעתי בין ל- 5 ל- 7 אחוז.
    סגור
  • חי נפשי, צדקת לגמרי
    האיש מהעתיד 03/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכן התפרסם דוח גרוע והיא התרסקה 7.5 אחוז
    סגור
  • הישתלטות