ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

פניני: "המצב כיום בשוקי המניות זה כמו קפיץ שנמתח - קורה פה משהו לא טבעי"

פניני גם מטיל פצצה לגבי המעו"ף - "התחושה היא שיש גוף שתוך שימוש בתחפושת - משחק עם השוק"
זיו פניני, צילום: Getty images Israel
מדד ה-VIX בוול סטריט שמוכר גם כ'מדד הפחד' נסחר בימים האחרונים ברמה הנמוכה ביותר היסטורית. כבר למעלה מ-10 ימים שה-VIX נסחר מתחת לרמה של 10, דבר שלא קרה מעולם. תנודתיות נמוכה מאוד ניכרת גם במדד המעו"ף הישראלי. שימו לב לנתון המדהים הבא: רק פעם אחת במהלך 27 ימי המסחר האחרונים רשם המעו"ף תנודה של מעל 0.45%(!!). היום לדוגמה מדד ת"א 35 +0.88% מדד ת"א 35 1,430.25 +0.88% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,203,352,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נסחר מהבוקר ברצועה של פחות מ-0.1% תנודה. בשיחה עם זיו פניני, ניסינו להבין את הסיבות לתנודתיות הסופר נמוכה, להבין גם כיצד ניתן לנצל את המצב שנוצר - ולקבל תחזיות להמשך. הנה הראיון:
 
מדד ה-VIX מאז 2015, והשפל בשבועות האחרונים:
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    אתה מבין בכלל מה שאתה כותב?
    ל - 40 29/07/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השפעה על שערי מניות ומדדים לשם רווח אסורה בהחלט
    סגור
  • 44.
    סליחה אבל אתה לא מתייחס לנכס הבסיס
    לא הייתי כותב פרמיות 27/07/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    והשאלה אם מדד 35 נסחר בשווי הוגן ? ואם על פי המניות שמרכיבות אותו נסחרות בשווי הוגן, והתשובה היא חד משמעית כן !! , ולכן סטיית התקן שלו מראה דישדוש . אם הפארמה תראה איזה שהוא שביב של " צמיחה" אז יש לך את הבנקים והנדל"ן שנסחרים בסקטור העליון של המחיר . אין שום שביב של צמיחה עתידית שתקח את כל המניות ביחד . מה שכן יש יותר סיכוי שתהיה נפילה שתקח את כולם יחד דרומה . שאר המדדים אין להם אופציות ולכן רואים מניות בודדות שעולות אחרות מדשדשות ואחרות יורדות....
    סגור
  • מי קבע שהם במחיר הוגן?
    אנליסט 27/07/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואם הריבית תעלה באחוז וחצי אז הם גם במחיר הוגן?, וחוץ מזה לא היתה תקופה שבה המדד נסחר בזוזות יומית כה קטנות ומלאכותיות כאילו אנוחנו בוחרים באגח ל 5 שנים. זו בדיחה וברורו שיש כאן משהוא לא רגיל ומוחזק ומווסת.
    סגור
  • 43.
    כרגיל אחד הבודדים שמבינים שוק (ל"ת)
    שחרזדה 27/07/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 42.
    תשובות אחרונות...
    זי"פ 27/07/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    38 - אכן הנך כותב דברי טעם אולם לא קל לבודד את המשתנים המסבירים וכי יש אינטאקציה בינהם כזו שמובילה התנהלות בעיתית.. 40,41 - כמו כול דבר בחיים.. יש עיניין של כמות ומינוןן... אתה יודע בתוך הבריכה.. מעל המקפצה.. מעל המקפצה של המציל... לגבי השאלה על סטיית התקן הגלומה באופ, כזו שמשקפת את המחיר על פי מודל בלאק ושולס.. היא אמנם שנתית אך ניתן לתרגם אותה לכול פער זמן קבוע מדקות, ימים שבועות וחודשים והיא נותנת את התנודה במדד לפי ההתפלגות הנורמאלית.. את ההסתברות לזנבות עבים מתקנים ע"י הסקיו.. תודה לכול המגיבים...
    סגור
  • 41.
    זה מה שכתבתי לפני שבועים
    משה 27/07/2017 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפתרון לא לתת הוראות מכירה מצד הציבור שהגוף שמשפיע ישחק עם עצמו כך נתאים את עצמו לבורסות העולם כסף שיוצא מהבורסה חוזר אליו
    סגור
  • 40.
    קשה להבין מה הבעיה אם עושים ויסות
    ספיר 27/07/2017 07:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה חלק מהשוק לפעמים לא מצליחים לווסת בתקופות פרועות ככה שיש בסוף סוג של איזון ולא תמיד המווסתים חוגגים
    סגור
  • 39.
    חברה גמורה - נגמר לה הדלק (ל"ת)
    אריאל 27/07/2017 00:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אחד שמבין
    לזיפ 26/07/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמי שמפרק מאות אלפי ע.נ. אופציות בחודש, מבין משהו, "האשמה" היחידה היא חוסר עניין בגופים הגדולים. כל שאר הדברים שציינת הינם פועל יוצא, לרבות סטיות תקן גלומות, בפועל, חוסר העניין ומחזורי מסחר. מספיק שגוף מוסדי **א ח ד*** יחליט שהוא קונה אגרסיבי הוא יקבל סקוויז הזוי וכל מי שיעמוד בצד יפספס, וזה להערכתי משהו שקורה עד סוף השנה.
    סגור
  • 37.
    הולכים להפיל את הבנקים (בישראל) במפולת מניות גלובלית !
    sha007 26/07/2017 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבנקים בישראל הפכו ריבון במקום ממשלת וכנסת ישראל !! וזו הסיבה בדיוק מדוע יהיה באלגן !! שימו כסף נזיל במק'מ של בנק ישראל שם הוא מוגן מפני קריסת הבנקים !!
    סגור
  • טען עוד
  • מדינות יעשו תספורות..כמו טיקונים. (ל"ת)
    פלוג 26/07/2017 23:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    מזמן מצאנו שאתה בחור חכם מאד ומבין עניין לפעמים
    ד"ר ניר(אידיוט100) 26/07/2017 19:13
    הגב לתגובה זו
    52 1
    השימוש ב popcorn במקום ולעניין. "המכונות" שבידנו מהירות מכל אחת אחרת שקיימת אך השימוש בהם שולי , מעדיפים פעילות מוחית..לעיתים קרובות מאד אנו נעזרים בקבוצת חמורים בוליביאנים שמועסקים אצלנו מטעמים אחרים..(עקב מוגבלויות שלהם)..אך הסחיבה שהם יכולים לתת לנו לעיתים קרובות ..מהירות ומדוייקות מכל hjkiooo בכל טווח וזמן. דרך אגב אנו מעבירים קורס בנושא ביבולי ביצים וחביתות עין - זכית ללמוד איתנו בחצי המחיר. אתה מוזמן למשרדינו בזמביה לקפה תה ועוגיות מעוך . דרך אגב אתה נחמד !!!
    סגור
  • 35.
    פקיעה מחר
    סוחר ותיק 26/07/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בשבועיים האחרונים היו המון דברים שתמכו בעליות בבורסה - דולר מתחזק(תומך בדואליות שמהווים כמחצית מהמדד)- כל השוקים בארה"ב עלו כ2% -דוחות מעלים בארה"ב- משמע מחזיקים את המדד עד לפקיעה מחר- אופציות קול אוגסט וסמפטבר במחירי ריצפה- הזדמנות לדעתי.
    סגור
  • 34.
    רק מטוטמים סוחרים בארץ בתוך השלולית :) (ל"ת)
    דוד הגנן 26/07/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • 33.
    אין חוכמות
    מומחה לקנוניות 26/07/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שיורד הבנקים המרכזיים קונים. אם נוסיף את זה שהריבית עדיין נמוכה אז זה מספיק. כל השאר זה טרמפיסטים.
    סגור
  • 32.
    לדוד הסחרים מנצלים כי עד שהמפקח על הבורסה יתערר בזק נפ
    אבי 26/07/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שהמפקח על הבורסה יתערר בזק נפלה 50 אחוז כך מנצלים את השוק
    סגור
  • 31.
    20 שנה בבורסה עוד לו ראתי בורסה כזות בחיים שלי
    דודs 26/07/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זה לו בורסה זה יותר מיכזנו לו עבדת ביושר זה לו בורסה בורסה קיימת בשביל השקעה ופו זה לסחרים שהם מסחקים אם הכסף של הציבור שהוא רוצה לעשות כצאת כסף ופו גרפים אטו
    סגור
  • 20 שנה בבורסה אעלק... קודם תלמד לכתוב בלי שגייאות
    משקיע ותיק 26/07/2017 21:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אח"כ תלך ללמוד להשקיע
    סגור
  • אבל ממה שכן אולי הבנתי אז מי שרוצה להרוויח שירוץ לעבוד
    לא הבנתי כלום 26/07/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפילו במשאית זבל.
    סגור
  • 30.
    בקרוב השורטיסטים יאכלו את הכובע !
    פורסייט 26/07/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדרך לעסקה ראשונה
    סגור
  • 29.
    תשובות...
    זי"פ 26/07/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מס תשובות לשאלות שחוזרות: 1. לא להגזים שינוי של כול מניה שלא מוצאת חן בעינכם -הכוונה היא "לעזור" לשוק להאט את מהירותו האיטית גם ככה בשל סיבות חיצוניות... 2. כדי לסגור פער של קונטנגו (פירוש המילה בספרדית - עיכוב) צריך לקנות את נכס הבסיס ולמכור את החוזה הרחוק.. לא ניתן לעשות כן במספר סחורות ולכן כשהמחיר של הסחורה מאוד זול יהיהי קונטנגו גדול וכשהוא מאוד יקר יהיה באקורדישן גדול... 3. שחקן בתחפושת הוא שחקן המתחזה לשחקן ארבראז.. מקבל מינוף מאוד מאוד גדול וזול כדי להחזיק מאות מילינום של נכס בסיס מגודר אבל פעילותו בתוך היום לא מונעת באמת מארבטראז גרידא... 13 - יוסי.. מעניין ונכון..., 4. דווקא כן אמרתי מה לעשות הן בדלתא אפס (קניית תנודה) והן בדלתא חיובית במקום לקנות נכס או בדלתא שלילית במקום למכור אותו.. ליהנות מגאמא זולה וטטא נמוכה... תודה לכול המגיבים...
    סגור
  • תודה פניני. תמיד מעניין לקרא. (ל"ת)
    עמי 26/07/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נא כתוב בעברית לעמך ולא בספרדית כמדומני.. (ל"ת)
    למר זיו 26/07/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תשובות...
    זי"פ 26/07/2017 19:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתנצל.. אבל זה המינוח המקצועי..קונטנגו זה מצב שהחוזה העתידי גבוה מעל החוזה הקצר אפילו לאחר היוון הזמנים.. וזה קורה כי אי אפשר לסגור את הארבטראז (שזה יצירת רווח חסר סיכון ע"י סגירת הפער הנ"ל) , הוא נסגר בשאר הנכסים ע"י גלגול הפוך וקניית נכס בסיס ברגע הפקיעה עצמו מול החוזה הקצר הפוקע.. ככול שהנכס זול והרבה גופים בפוזיציית לונג הפער גדל ולהפך כשהוא מאוד יקר.. באקוורדישין זה המצב ההפוך... שוב זה המונחים המקצועיים... טוב שהשתמשתי במושג חוזה ולא "פורוורד" :) אגב קונטנגו מגיע מהסחורות שם כשאתה בא פיסית לקחת את הסחורה אבל מתעכב.. הם מעלים את המחיר יחסית לזמן שאחרת - בפספרדית עיכוב... :) גאמא וטטא הם הנגזרים המתמטיים המודדים את השתנות מחירי האופציות כפונקציה לתזוזת המדד והזמן...וכשאתה קונה סטיות הגאמא תמיד לטובתך והטטא נגד.. שוב.. מתנצל...
    סגור
  • דווקא לשחקני מעו"ף הוא הסביר מאוד יפה
    סוחר ותיק 26/07/2017 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מינוחים מקצועיים ואם לא הבנת זה אומרעלייך משהו. סתם שתדע
    סגור
  • 28.
    הגיע הזמן לחקור כאן בארץ מי מווסת את השוק. (ל"ת)
    ri 26/07/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 27.
    מה זה שחקן בתחפושת?
    פורים 26/07/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אודה להסבר מפורט.
    סגור
  • אחד שיכול להצדיק את פעולות הוויסות שלו כארביטרז (ל"ת)
    שחרזדה 27/07/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    נתפסת בשורט פניני???
    תומר 26/07/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 5
    או שהאופציה שלך על הויקס עומדת לפוג?! חחחחחחחח
    סגור
  • "להיתפש" בשורט זה ממש לא חחח זה ללל (ל"ת)
    יא חביבי 26/07/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    למה לא סוגרים את הקונטנגו הזה ? (ל"ת)
    שאלת תם 26/07/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    מזמן מצאנו שאתה בחור חכם מאד ומבין עניין.
    ד"ר ניר(איצ100) 26/07/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    19 4
    השימוש ב Contango במקום ולעניין. "המכונות" שבידנו מהירות מכל אחת אחרת שקיימת אך השימוש בהם שולי , מעדיפים פעילות מוחית..לעיתים קרובות מאד אנו נעזרים בקבוצת סאוונטים שמועסקים אצלנו מטעמים אחרים..(עקב מוגבלויות שלהם)..אך הנתונים שהם יכולים לתת לנו לעיתים קרובות ..מהירות ומדוייקות מכל מכונה בכל טווח וזמן. יום טוב.
    סגור
  • 23.
    נתנו את השוק לאלגו של קרן זרה
    שרי 26/07/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שנים אני אומר.אין שחקנים ומכונה אחת לוקחת את רוב הכסף
    סגור
  • 22.
    הבהרות לגבי כותרת המשנה
    החגב עמד יציב 26/07/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פניני הטיל פצצה לגבות או רק פצצה רגילה? חשוב להצהיב את הכותרת שנרגיש אדרנלין...
    סגור
  • 21.
    הרשות חוקרת בקרוב יהיו עדכונים (ל"ת)
    קפיץ קפוץ 26/07/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 20.
    מה זאת אומרת הסתברות לקפיצה ביום הבא? תודה. (ל"ת)
    שואל ותיק 26/07/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 19.
    לא אומר שחקן מעוף
    אף אחד 26/07/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    למרות שכולם יודעים והוא אפילו מודה בגלובס שהוא קונה ומוכר בנקים מתי שהוא רוצה לפי הפוזיציה שלו!
    סגור
  • הוא פיון. (ל"ת)
    שחקן מעוף 26/07/2017 20:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    הכתבנים מחזיקים את המעו''ף
    טל 26/07/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שקונה אופציות הוא אהבל גמור..רק מפסיד כסף כי המעו''ף לא זז והשחיקה גומרת אותו. אל תקנו אופציות רק תכתבו ושתזדיין הבורסה
    סגור
  • 17.
    מעוף 35 לא יזנק כדי שלא נרוויח
    נאור 26/07/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הרי אתם לא רואים את זה ..כותבי האופציות יודעים מראש שכעת רוב הקונים יעדיפו לקנות call ולגרוף רווחים ולכן השוק עוצר..גם כאשר החברות הגדולות עולות המעוף לא מזנק..
    סגור
  • 16.
    אתה מתבייש לקרוא לגנבים בשמם (ל"ת)
    מייק 26/07/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 15.
    קחו לדוגמא את מנית פרטנר !
    Rsi-69.1 26/07/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    9 2
    דוחות מעולים והמניה לא מפסיקה לרדת רבותיי מישהו צריך לחקור מה הולך פה רמאות ונוכלות ! ! !
    סגור
  • מאיזה צד הדוחות של פרטנר מעולים??? אתה מירץ את המניה? (ל"ת)
    ??? 26/07/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בוקר טוב
    פאר 26/07/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם לא יהיה חקירה של הרשות הנוכלים ימשיכו להתעשר על חשבון הפרירים
    סגור
  • 14.
    המילה ויסות היא המילה הנכונה! (ל"ת)
    אחד 26/07/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 13.
    תודה.
    יוסי 26/07/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1. שווקים מלאים בכסף זול שמחפש תשואה מזערית בסיכון גבוה. 2. מה שקרה בנחל אשלים , יקרה גם בשווקים בהבדל קטן-צוואר בקבוק. 3. הכל תזמון/מזל.
    סגור
  • השווקים מווסתים עי הנגידים- כדי לתמוך בבנקים=עקב ההונאה
    כותבעי 26/07/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויסות השווקים - לתמוך ולכסות על ההונאה הבנקאית- בעיקר במשכנתאות -ולא רק= הבנקים מיצרים כסף= וזה אבי אבות ה,,,,,ויסות בשנת 2009 ארהב נתנה לשני בנקים גדולים מעל 100 מליארד כדי שיקלטו לתוכם שני בנקים ולהצילם ממפולת דומינו שימו לב שבן שלום ברננקי טען- מדוע הבנקאים לא יושבים ,,,,,, תשלימו את הההמשך,,,, והמבין יבין 1-על כך כתבנו- בשנת 2009 זו ההונאה הגדולה בהיסטוריה 2- ההונאה הגדולה בארץ-מחסור הדיור = מכוון= בשנית מכוון בהוראה =מנומקת=מבובו והנגיד פישר: להקטין הבניה בנימוק= דאגה לעמידות הבנקים= לא פחות להלן המספרים,בשנת 2011 התח הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה/הונא בשנים 2012-2015 =הבניה ירדה ל 43500 דירות ממוצע שנתי גם שר האוצר שר המעמ 0(שהפך ל00)לא הגדיל הבניה?!!!!!!!! בשנת 2012 קבלנים סינים ניגשו בירושלים עם השק-רם והצעיו לו בניה של 100 ממר ב 110000 $ והוא סילק אותם משנת 2012-2017 אין בניה עי חברות קבלניות סיניות ורק בקרוב ? - קרוב לבחירות = יגיעו עובדי בניה= עובדי בנין = לא קבלני בניה =שיכולים לבנות שכונות שלמות יש מחסור מכוון של כ 50000 דירות- דאגה לעמיד הבנקי -
    סגור
  • 12.
    ומה חושבים לעשות עם המידע הזה. (ל"ת)
    נו 26/07/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • למר נו
    דוקטור נו 26/07/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לנסות לכסח את ג'יימס בונד.
    סגור
  • דווקא אמר בסוף מה לעשות.. ככה זה שלא שומעים ומגיבים :) (ל"ת)
    חחח 26/07/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • חזק :) (ל"ת)
    נכון 26/07/2017 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    בתכלית על מדד 35 לא עושים שום עסקה ב 1453 (ל"ת)
    הגלום נמוך 26/07/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    להעלות מדד 35 ל 1460 ? (ל"ת)
    מי יעז 26/07/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    1450 אז חודש מדד 35 תקוע (ל"ת)
    פקיעה מתוכננת 26/07/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 8.
    עושים ככל העולה על רוחם לא קשור לעולם
    שחקני מעו"ף 26/07/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ביזפורטל כותב כל יום מחכים לעולם שטויות במיץ לא מחכים לאף אחד העולם לא קובע כלום
    סגור
  • 7.
    מעניין. תודה. (ל"ת)
    אחד 26/07/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    צריך ועדת חקירה להתנהלות הבורסה וחבריה
    ביזפורטל רק אתה יכול 26/07/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    16 0
    המוסדים בישראל חסרי אחריות מרסקים מניות דוגמא בזק
    סגור
  • מעןף
    דור 26/07/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאז שיצאו אופציות מעוף מ1994 השוק הפך להיות של שחקני המעפנים השוק פה לא שווה השקעה חבל על הכסף שנכנס ב99 אחוז יהיה לכם הפסדים
    סגור
  • 5.
    כול מילה בסלע (ל"ת)
    סוחר 26/07/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 4.
    זה שליטה במעו"ף ע"י החזקים (ל"ת)
    משהו לא טבעי 26/07/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 3.
    ואני אומר כל יום ששולטים בשוק והרשות שותקת העולם
    יופי 26/07/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    12 1
    עולה וכאן בולמים בכוונה
    סגור
  • 2.
    הספקלנטים עושים קופון על בזק (ל"ת)
    דוד 26/07/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    זיו כח לדוגמה בזקאפילו שיש חקירה בזק רוחי למה הציבור סו (ל"ת)
    דוד 26/07/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • מבין מה כתבת? (ל"ת)
    אתה 26/07/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור