08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פניני: "המצב כיום בשוקי המניות זה כמו קפיץ שנמתח - קורה פה משהו לא טבעי"

פניני גם מטיל פצצה לגבי המעו"ף - "התחושה היא שיש גוף שתוך שימוש בתחפושת - משחק עם השוק"
 |  64
מאחורי הקלעים
Share
מדד ה-VIX בוול סטריט שמוכר גם כ'מדד הפחד' נסחר בימים האחרונים ברמה הנמוכה ביותר היסטורית. כבר למעלה מ-10 ימים שה-VIX נסחר מתחת לרמה של 10, דבר שלא קרה מעולם. תנודתיות נמוכה מאוד ניכרת גם במדד המעו"ף הישראלי. שימו לב לנתון המדהים הבא: רק פעם אחת במהלך 27 ימי המסחר האחרונים רשם המעו"ף תנודה של מעל 0.45%(!!). היום לדוגמה מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נסחר מהבוקר ברצועה של פחות מ-0.1% תנודה. בשיחה עם זיו פניני, ניסינו להבין את הסיבות לתנודתיות הסופר נמוכה, להבין גם כיצד ניתן לנצל את המצב שנוצר - ולקבל תחזיות להמשך. הנה הראיון:
 
מדד ה-VIX מאז 2015, והשפל בשבועות האחרונים:





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-45 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
45 ל - 40 29/07/2017 16:32 אתה מבין בכלל מה שאתה כותב?
השפעה על שערי מניות ומדדים לשם רווח אסורה בהחלט
44 לא הייתי כותב פרמיות 27/07/2017 12:56 סליחה אבל אתה לא מתייחס לנכס הבסיס
והשאלה אם מדד 35 נסחר בשווי הוגן ? ואם על פי המניות שמרכיבות אותו נסחרות בשווי הוגן, והתשובה היא חד משמעית כן !! , ולכן סטיית התקן שלו מראה דישדוש . אם הפארמה תראה איזה שהוא שביב של " צמיחה" אז יש לך את הבנקים והנדל"ן שנסחרים בסקטור העליון של המחיר . אין שום שביב של צמיחה עתידית שתקח את כל המניות ביחד . מה שכן יש יותר סיכוי שתהיה נפילה שתקח את כולם יחד דרומה . שאר המדדים אין להם אופציות ולכן רואים מניות בודדות שעולות אחרות מדשדשות ואחרות יורדות....
אנליסט 27/07/2017 13:37 מי קבע שהם במחיר הוגן?
ואם הריבית תעלה באחוז וחצי אז הם גם במחיר הוגן?, וחוץ מזה לא היתה תקופה שבה המדד נסחר בזוזות יומית כה קטנות ומלאכותיות כאילו אנוחנו בוחרים באגח ל 5 שנים. זו בדיחה וברורו שיש כאן משהוא לא רגיל ומוחזק ומווסת.
43 שחרזדה 27/07/2017 09:32 כרגיל אחד הבודדים שמבינים שוק (ל"ת)
42 זי"פ 27/07/2017 09:15 תשובות אחרונות...
38 - אכן הנך כותב דברי טעם אולם לא קל לבודד את המשתנים המסבירים וכי יש אינטאקציה בינהם כזו שמובילה התנהלות בעיתית.. 40,41 - כמו כול דבר בחיים.. יש עיניין של כמות ומינוןן... אתה יודע בתוך הבריכה.. מעל המקפצה.. מעל המקפצה של המציל... לגבי השאלה על סטיית התקן הגלומה באופ, כזו שמשקפת את המחיר על פי מודל בלאק ושולס.. היא אמנם שנתית אך ניתן לתרגם אותה לכול פער זמן קבוע מדקות, ימים שבועות וחודשים והיא נותנת את התנודה במדד לפי ההתפלגות הנורמאלית.. את ההסתברות לזנבות עבים מתקנים ע"י הסקיו.. תודה לכול המגיבים...
41 משה 27/07/2017 07:42 זה מה שכתבתי לפני שבועים
הפתרון לא לתת הוראות מכירה מצד הציבור שהגוף שמשפיע ישחק עם עצמו כך נתאים את עצמו לבורסות העולם כסף שיוצא מהבורסה חוזר אליו
40 ספיר 27/07/2017 07:05 קשה להבין מה הבעיה אם עושים ויסות
זה חלק מהשוק לפעמים לא מצליחים לווסת בתקופות פרועות ככה שיש בסוף סוג של איזון ולא תמיד המווסתים חוגגים
39 אריאל 27/07/2017 00:27 חברה גמורה - נגמר לה הדלק (ל"ת)
38 לזיפ 26/07/2017 21:24 אחד שמבין
כמי שמפרק מאות אלפי ע.נ. אופציות בחודש, מבין משהו, "האשמה" היחידה היא חוסר עניין בגופים הגדולים. כל שאר הדברים שציינת הינם פועל יוצא, לרבות סטיות תקן גלומות, בפועל, חוסר העניין ומחזורי מסחר. מספיק שגוף מוסדי **א ח ד*** יחליט שהוא קונה אגרסיבי הוא יקבל סקוויז הזוי וכל מי שיעמוד בצד יפספס, וזה להערכתי משהו שקורה עד סוף השנה.
37 sha007 26/07/2017 19:16 הולכים להפיל את הבנקים (בישראל) במפולת מניות גלובלית !
הבנקים בישראל הפכו ריבון במקום ממשלת וכנסת ישראל !! וזו הסיבה בדיוק מדוע יהיה באלגן !! שימו כסף נזיל במק'מ של בנק ישראל שם הוא מוגן מפני קריסת הבנקים !!
פלוג 26/07/2017 23:13 מדינות יעשו תספורות..כמו טיקונים. (ל"ת)
36 ד"ר ניר(אידיוט100) 26/07/2017 19:13 מזמן מצאנו שאתה בחור חכם מאד ומבין עניין לפעמים
השימוש ב popcorn במקום ולעניין. "המכונות" שבידנו מהירות מכל אחת אחרת שקיימת אך השימוש בהם שולי , מעדיפים פעילות מוחית..לעיתים קרובות מאד אנו נעזרים בקבוצת חמורים בוליביאנים שמועסקים אצלנו מטעמים אחרים..(עקב מוגבלויות שלהם)..אך הסחיבה שהם יכולים לתת לנו לעיתים קרובות ..מהירות ומדוייקות מכל hjkiooo בכל טווח וזמן. דרך אגב אנו מעבירים קורס בנושא ביבולי ביצים וחביתות עין - זכית ללמוד איתנו בחצי המחיר. אתה מוזמן למשרדינו בזמביה לקפה תה ועוגיות מעוך . דרך אגב אתה נחמד !!!
35 סוחר ותיק 26/07/2017 17:00 פקיעה מחר
בשבועיים האחרונים היו המון דברים שתמכו בעליות בבורסה - דולר מתחזק(תומך בדואליות שמהווים כמחצית מהמדד)- כל השוקים בארה"ב עלו כ2% -דוחות מעלים בארה"ב- משמע מחזיקים את המדד עד לפקיעה מחר- אופציות קול אוגסט וסמפטבר במחירי ריצפה- הזדמנות לדעתי.
34 דוד הגנן 26/07/2017 16:59 רק מטוטמים סוחרים בארץ בתוך השלולית :) (ל"ת)
33 מומחה לקנוניות 26/07/2017 16:51 אין חוכמות
כל פעם שיורד הבנקים המרכזיים קונים. אם נוסיף את זה שהריבית עדיין נמוכה אז זה מספיק. כל השאר זה טרמפיסטים.
32 אבי 26/07/2017 16:49 לדוד הסחרים מנצלים כי עד שהמפקח על הבורסה יתערר בזק נפ
עד שהמפקח על הבורסה יתערר בזק נפלה 50 אחוז כך מנצלים את השוק
31 דודs 26/07/2017 16:37 20 שנה בבורסה עוד לו ראתי בורסה כזות בחיים שלי
זה לו בורסה זה יותר מיכזנו לו עבדת ביושר זה לו בורסה בורסה קיימת בשביל השקעה ופו זה לסחרים שהם מסחקים אם הכסף של הציבור שהוא רוצה לעשות כצאת כסף ופו גרפים אטו
משקיע ותיק 26/07/2017 21:45 20 שנה בבורסה אעלק... קודם תלמד לכתוב בלי שגייאות
אח"כ תלך ללמוד להשקיע
לא הבנתי כלום 26/07/2017 16:50 אבל ממה שכן אולי הבנתי אז מי שרוצה להרוויח שירוץ לעבוד
אפילו במשאית זבל.
30 פורסייט 26/07/2017 16:31 בקרוב השורטיסטים יאכלו את הכובע !
בדרך לעסקה ראשונה
29 זי"פ 26/07/2017 16:12 תשובות...
מס תשובות לשאלות שחוזרות: 1. לא להגזים שינוי של כול מניה שלא מוצאת חן בעינכם -הכוונה היא "לעזור" לשוק להאט את מהירותו האיטית גם ככה בשל סיבות חיצוניות... 2. כדי לסגור פער של קונטנגו (פירוש המילה בספרדית - עיכוב) צריך לקנות את נכס הבסיס ולמכור את החוזה הרחוק.. לא ניתן לעשות כן במספר סחורות ולכן כשהמחיר של הסחורה מאוד זול יהיהי קונטנגו גדול וכשהוא מאוד יקר יהיה באקורדישן גדול... 3. שחקן בתחפושת הוא שחקן המתחזה לשחקן ארבראז.. מקבל מינוף מאוד מאוד גדול וזול כדי להחזיק מאות מילינום של נכס בסיס מגודר אבל פעילותו בתוך היום לא מונעת באמת מארבטראז גרידא... 13 - יוסי.. מעניין ונכון..., 4. דווקא כן אמרתי מה לעשות הן בדלתא אפס (קניית תנודה) והן בדלתא חיובית במקום לקנות נכס או בדלתא שלילית במקום למכור אותו.. ליהנות מגאמא זולה וטטא נמוכה... תודה לכול המגיבים...
עמי 26/07/2017 17:46 תודה פניני. תמיד מעניין לקרא. (ל"ת)
למר זיו 26/07/2017 17:04 נא כתוב בעברית לעמך ולא בספרדית כמדומני.. (ל"ת)
זי"פ 26/07/2017 19:26 תשובות...
מתנצל.. אבל זה המינוח המקצועי..קונטנגו זה מצב שהחוזה העתידי גבוה מעל החוזה הקצר אפילו לאחר היוון הזמנים.. וזה קורה כי אי אפשר לסגור את הארבטראז (שזה יצירת רווח חסר סיכון ע"י סגירת הפער הנ"ל) , הוא נסגר בשאר הנכסים ע"י גלגול הפוך וקניית נכס בסיס ברגע הפקיעה עצמו מול החוזה הקצר הפוקע.. ככול שהנכס זול והרבה גופים בפוזיציית לונג הפער גדל ולהפך כשהוא מאוד יקר.. באקוורדישין זה המצב ההפוך... שוב זה המונחים המקצועיים... טוב שהשתמשתי במושג חוזה ולא "פורוורד" :) אגב קונטנגו מגיע מהסחורות שם כשאתה בא פיסית לקחת את הסחורה אבל מתעכב.. הם מעלים את המחיר יחסית לזמן שאחרת - בפספרדית עיכוב... :) גאמא וטטא הם הנגזרים המתמטיים המודדים את השתנות מחירי האופציות כפונקציה לתזוזת המדד והזמן...וכשאתה קונה סטיות הגאמא תמיד לטובתך והטטא נגד.. שוב.. מתנצל...
סוחר ותיק 26/07/2017 19:17 דווקא לשחקני מעו"ף הוא הסביר מאוד יפה
זה מינוחים מקצועיים ואם לא הבנת זה אומרעלייך משהו. סתם שתדע
28 ri 26/07/2017 15:54 הגיע הזמן לחקור כאן בארץ מי מווסת את השוק. (ל"ת)
27 פורים 26/07/2017 15:44 מה זה שחקן בתחפושת?
אודה להסבר מפורט.
שחרזדה 27/07/2017 09:33 אחד שיכול להצדיק את פעולות הוויסות שלו כארביטרז (ל"ת)
26 תומר 26/07/2017 15:43 נתפסת בשורט פניני???
או שהאופציה שלך על הויקס עומדת לפוג?! חחחחחחחח
יא חביבי 26/07/2017 18:51 "להיתפש" בשורט זה ממש לא חחח זה ללל (ל"ת)
25 שאלת תם 26/07/2017 15:14 למה לא סוגרים את הקונטנגו הזה ? (ל"ת)
24 ד"ר ניר(איצ100) 26/07/2017 14:55 מזמן מצאנו שאתה בחור חכם מאד ומבין עניין.
השימוש ב Contango במקום ולעניין. "המכונות" שבידנו מהירות מכל אחת אחרת שקיימת אך השימוש בהם שולי , מעדיפים פעילות מוחית..לעיתים קרובות מאד אנו נעזרים בקבוצת סאוונטים שמועסקים אצלנו מטעמים אחרים..(עקב מוגבלויות שלהם)..אך הנתונים שהם יכולים לתת לנו לעיתים קרובות ..מהירות ומדוייקות מכל מכונה בכל טווח וזמן. יום טוב.
23 שרי 26/07/2017 14:18 נתנו את השוק לאלגו של קרן זרה
שנים אני אומר.אין שחקנים ומכונה אחת לוקחת את רוב הכסף
22 החגב עמד יציב 26/07/2017 13:55 הבהרות לגבי כותרת המשנה
פניני הטיל פצצה לגבות או רק פצצה רגילה? חשוב להצהיב את הכותרת שנרגיש אדרנלין...
21 קפיץ קפוץ 26/07/2017 13:44 הרשות חוקרת בקרוב יהיו עדכונים (ל"ת)
20 שואל ותיק 26/07/2017 13:36 מה זאת אומרת הסתברות לקפיצה ביום הבא? תודה. (ל"ת)
19 אף אחד 26/07/2017 13:30 לא אומר שחקן מעוף
למרות שכולם יודעים והוא אפילו מודה בגלובס שהוא קונה ומוכר בנקים מתי שהוא רוצה לפי הפוזיציה שלו!
שחקן מעוף 26/07/2017 20:36 הוא פיון. (ל"ת)
18 טל 26/07/2017 13:27 הכתבנים מחזיקים את המעו''ף
מי שקונה אופציות הוא אהבל גמור..רק מפסיד כסף כי המעו''ף לא זז והשחיקה גומרת אותו. אל תקנו אופציות רק תכתבו ושתזדיין הבורסה
17 נאור 26/07/2017 13:21 מעוף 35 לא יזנק כדי שלא נרוויח
הרי אתם לא רואים את זה ..כותבי האופציות יודעים מראש שכעת רוב הקונים יעדיפו לקנות call ולגרוף רווחים ולכן השוק עוצר..גם כאשר החברות הגדולות עולות המעוף לא מזנק..
16 מייק 26/07/2017 13:19 אתה מתבייש לקרוא לגנבים בשמם (ל"ת)
15 Rsi-69.1 26/07/2017 13:18 קחו לדוגמא את מנית פרטנר !
דוחות מעולים והמניה לא מפסיקה לרדת רבותיי מישהו צריך לחקור מה הולך פה רמאות ונוכלות ! ! !
??? 26/07/2017 17:14 מאיזה צד הדוחות של פרטנר מעולים??? אתה מירץ את המניה? (ל"ת)
פאר 26/07/2017 14:32 בוקר טוב
אם לא יהיה חקירה של הרשות הנוכלים ימשיכו להתעשר על חשבון הפרירים
14 אחד 26/07/2017 13:05 המילה ויסות היא המילה הנכונה! (ל"ת)
13 יוסי 26/07/2017 13:02 תודה.
1. שווקים מלאים בכסף זול שמחפש תשואה מזערית בסיכון גבוה. 2. מה שקרה בנחל אשלים , יקרה גם בשווקים בהבדל קטן-צוואר בקבוק. 3. הכל תזמון/מזל.
כותבעי 26/07/2017 17:43 השווקים מווסתים עי הנגידים- כדי לתמוך בבנקים=עקב ההונאה
ויסות השווקים - לתמוך ולכסות על ההונאה הבנקאית- בעיקר במשכנתאות -ולא רק= הבנקים מיצרים כסף= וזה אבי אבות ה,,,,,ויסות בשנת 2009 ארהב נתנה לשני בנקים גדולים מעל 100 מליארד כדי שיקלטו לתוכם שני בנקים ולהצילם ממפולת דומינו שימו לב שבן שלום ברננקי טען- מדוע הבנקאים לא יושבים ,,,,,, תשלימו את הההמשך,,,, והמבין יבין 1-על כך כתבנו- בשנת 2009 זו ההונאה הגדולה בהיסטוריה 2- ההונאה הגדולה בארץ-מחסור הדיור = מכוון= בשנית מכוון בהוראה =מנומקת=מבובו והנגיד פישר: להקטין הבניה בנימוק= דאגה לעמידות הבנקים= לא פחות להלן המספרים,בשנת 2011 התח הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה/הונא בשנים 2012-2015 =הבניה ירדה ל 43500 דירות ממוצע שנתי גם שר האוצר שר המעמ 0(שהפך ל00)לא הגדיל הבניה?!!!!!!!! בשנת 2012 קבלנים סינים ניגשו בירושלים עם השק-רם והצעיו לו בניה של 100 ממר ב 110000 $ והוא סילק אותם משנת 2012-2017 אין בניה עי חברות קבלניות סיניות ורק בקרוב ? - קרוב לבחירות = יגיעו עובדי בניה= עובדי בנין = לא קבלני בניה =שיכולים לבנות שכונות שלמות יש מחסור מכוון של כ 50000 דירות- דאגה לעמיד הבנקי -
12 נו 26/07/2017 12:52 ומה חושבים לעשות עם המידע הזה. (ל"ת)
דוקטור נו 26/07/2017 16:55 למר נו
לנסות לכסח את ג'יימס בונד.
חחח 26/07/2017 13:25 דווקא אמר בסוף מה לעשות.. ככה זה שלא שומעים ומגיבים :) (ל"ת)
נכון 26/07/2017 14:51 חזק :) (ל"ת)
11 הגלום נמוך 26/07/2017 12:51 בתכלית על מדד 35 לא עושים שום עסקה ב 1453 (ל"ת)
10 מי יעז 26/07/2017 12:49 להעלות מדד 35 ל 1460 ? (ל"ת)
9 פקיעה מתוכננת 26/07/2017 12:48 1450 אז חודש מדד 35 תקוע (ל"ת)
8 שחקני מעו"ף 26/07/2017 12:47 עושים ככל העולה על רוחם לא קשור לעולם
ביזפורטל כותב כל יום מחכים לעולם שטויות במיץ לא מחכים לאף אחד העולם לא קובע כלום
7 אחד 26/07/2017 12:44 מעניין. תודה. (ל"ת)
6 ביזפורטל רק אתה יכול 26/07/2017 12:37 צריך ועדת חקירה להתנהלות הבורסה וחבריה
המוסדים בישראל חסרי אחריות מרסקים מניות דוגמא בזק
דור 26/07/2017 13:36 מעןף
מאז שיצאו אופציות מעוף מ1994 השוק הפך להיות של שחקני המעפנים השוק פה לא שווה השקעה חבל על הכסף שנכנס ב99 אחוז יהיה לכם הפסדים
5 סוחר 26/07/2017 12:36 כול מילה בסלע (ל"ת)
4 משהו לא טבעי 26/07/2017 12:32 זה שליטה במעו"ף ע"י החזקים (ל"ת)
3 יופי 26/07/2017 12:31 ואני אומר כל יום ששולטים בשוק והרשות שותקת העולם
עולה וכאן בולמים בכוונה
2 דוד 26/07/2017 12:30 הספקלנטים עושים קופון על בזק (ל"ת)
1 דוד 26/07/2017 12:29 זיו כח לדוגמה בזקאפילו שיש חקירה בזק רוחי למה הציבור סו (ל"ת)
אתה 26/07/2017 14:43 מבין מה כתבת? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש