סגירה בת"א: מדד המעו"ף השיל 0.1%, המניות סלקום ופרטנר ירדו 3% ו-2.5%

סלקום צנחה בצל הורדת המלצה מסיטי. אינטרנט זהב נפלה 5%. ביקום ב-0.6%. פרוטרום נסוגה משיא
 |  (48)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הרביעי לשבוע זה בזירה המקומית ננהל בנטייה לירידות למרות הפתיחה החיובית בוול סטריט לקראת הודעת הריבית מאוחר יותר היום. מניית בזק ירדה ב-0.36% במחזור הגבוה בשוק, והשלימה צניחה של 20% מאז חקירת ניירות ערך את נושאי המשרה בחברה. מניות הקבוצה ביקומיוניקיישנס ואינטרנט זהב ירדו גם הן 0.6% ו-4%.
מדד המעו"ף השיל 0.1%, ת"א 90 איבד 0.17% ומדד הבנקים ירד 0.29%.
מניית סלקום צנחה 3% בצל הורדת המלצה מסיטי. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 -0.46% מדד ת"א 35 1,553.87 -0.46% מדד ת"א 35 בסיס:1,560.98 פתיחה:1,556.59 גבוה:1,558.51 נמוך:1,544.66 תמורה:362,086,059 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -1.75% מדד ת"א 90 1,082.68 -1.75% מדד ת"א 90 בסיס:1,102.02 פתיחה:1,100.35 גבוה:1,100.98 נמוך:1,081.28 תמורה:120,130,650 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-969 מיליון שקל.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עומד הבוקר בשיעור חיובי זניח של 0.1%. בצד החיובי, אלביט מערכות חוזרת עם פלוס 0.8%, טאואר עם פער חיובי של 0.2%, טבע עם פער חיובי של 0.35%, מילן עם פער חיובי זניח של 0.1% וסודהסטרים עם פלוס 0.2%. מנגד, אופקו חוזרת עם מינוס 0.6%, פריגו עם פער שלילי של 0.3% ומזור עם פער שלילי של כ-1%.
אמש בוול סטריט את המגמה החיובית הוביל הדאו ג'ונס שהוסיף 0.5% ברקע לדו"חות חזקים של חברות התעשייה ביממה האחרונה. מדד הנאסד"ק סגר בעליה זניחה וה-S&P500 התחזק בשיעור של 0.3% לשיא כל הזמנים.
אתמול נחתם המסחר בבורסה המקומית בטרירטוריה הירוקה כאשר מדד המעו"ף הוסיף 0.25%, מדד ת"א 90 טיפס 0.6% ומדד הבנקים עלה 0.46%. נציין כאמור את מניות הקמעונאות שריכזו עניין וקפצו בחדות (שופרסל, ויקטורי ורמי לוי עלו 4.5%, 2.5% ו-3.35% בהתאמה) ברקע להפסקת אספקת הסחורה ליינות ביתן ומגה. לכתבה המלאה.
מעבר לים המשקיעים דרוכים לקראת החלטת הפד' היום בנוגע לרמת הריבית בארה"ב כמו גם ההודעה שתתלווה להחלטה ועשויה להבהיר בנוגע למדיניות בה מתכנן הבנק לנקוט במהלך החודשים הקרובים. נציין כי לפי שעה, צפי המשקיעים הוא שהפד' לא ישנה את מדיניותו, זאת למרות ההתרסקות של הדולר בעולם לאחרונה. דיווחים חדשים בנוגע לתהליך הפחתת מאזן הבנק שעומד כרגע על 4.5 טריליון דולר צפויים לעורר מחדש את התנודתיות בשוק המט"ח.
המסחר בבורסות אסיה ננעל בעליות כאשר מדד הניקיי היפני הוסיף 0.48%, האנג סנג טיפס 0.3% והמדד בשנחאי עלה 0.1%.
מניות במרכז
סלקום -3.38% סלקום 2,460 -3.38% סלקום בסיס:2,546 פתיחה:2,546 גבוה:2,550 נמוך:2,425 תמורה:2,872,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ספגה הורדת המלצה מסיטי למכירה. (לכתבה המלאה)
חברת גילת -3.61% גילת 3,391 -3.61% גילת בסיס:3,518 פתיחה:3,500 גבוה:3,500 נמוך:3,375 תמורה:913,423 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על קבלת הזמנות בהיקף של 11.4 מיליון דולר לאספקת פתרונות תקשורת וטכנולוגיות עבור רשת פס רחב מבוססת לוויין, כדי לענות על צרכי התוכנית הציבורית הממשלתית הלאומית של ברזיל לפס רחב.
מניית חברת סומוטו -1.3% סומוטו 190 -1.3% סומוטו בסיס:192.5 פתיחה:192.5 גבוה:193.5 נמוך:190 תמורה:101,898 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-1% לאחר שאתמול זינקה ב-5.7% תוך ריכוז מחזור מסחר חריג ברקע להודעתה כי קיבלה הצעות משני גופים זרים לרכישת השליטה בחברה. לכתבה בעניין.
מניית {פרוטרום} איבדה 2.5% לאחר שעלתה אתמול ב-3% לשיא כל הזמנים. (לכתבה עם המנכ"ל או יהודאי - לחץ כאן)
דופונט-פיוניר (חברה בת בבעלות מלאה של דופונט) ו אבוג'ן -1.1% אבוג'ן 812.1 -1.1% אבוג'ן בסיס:821.1 פתיחה:821.1 גבוה:815.6 נמוך:809.4 תמורה:47,627 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעו היום על כניסתן לשיתוף פעולה רב-שנתי למטרת מחקר ופיתוח של ביו-סטימולנטים, ממקור מיקרוביאלי, לציפוי זרעי תירס לשיפור יבול. מטרת שיתוף הפעולה היא לספק לחקלאים מוצרים ביו-סטימולנטים חדשניים לטיפול בזרעים להגנה ושיפור יבול תירס, באמצעות מינוף משותף של הטכנולוגיות מובילות השוק הרלוונטיות של כל אחת מהחברות.
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    לקחתי מעט מיקרומדיק יעד ראשון 102 אג
    הדר 27/07/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטופ 94 אג
    סגור
  • 25.
    ראיתם כיל היתה ב1 למעלה כמה סיימה 0 שורט (ל"ת)
    טומי 27/07/2017 06:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    שמועות עקשניות
    סולידי 27/07/2017 05:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורדת מס על הבורסה צפויה במהלך היום, ממתינים לפקיעה, כדי לא להחשד בהטייה ואז הפחתה של 10% במיסוי. כלומר הבורסה מופעלת כמנוע עזר להורדת מחירי הדיור, בדיוק בתזמון המתאים.
    סגור
  • 23.
    ופה יובש (ל"ת)
    שיאים בחו"ל 26/07/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מתיחות בצפון מעניין איך זה ישפיע (ל"ת)
    אסף 26/07/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תרסק את השוק
    לא רק המתיחות 26/07/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שגם כך על בלימה
    סגור
  • 21.
    ממשלת ישראל עם טרכטנברג ההרסני ועם כחלון שר הבלוף
    הבורסה 26/07/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המיסים ודירות למסכן. צריכים ללמוד לקח. שביתת קונים ומוכרים למשך חודשיים. גם ככה אין טעם להשקיע פה.
    סגור
  • 20.
    כיטוב
    שי 26/07/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    המניה במומנטום חיובי , אחרי תקופה לא פשוטה הצליחה לגייס את הכספים הרצויים. להערכתי ועל פי הודעות החברה הצפי לקבלת אישור FDA קרוב מתמיד. במיוחד בתקופה זו יש התעניינות מצד רוכשים וחברות בתחום מגלות עניין רב
    סגור
  • 19.
    בנוסף לדברי חברי ד"ר ניר בכתבה שלך..
    פרופ' אבירם(איצ100) 26/07/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    14 266
    מזמן העלנו אותך והאיכויות שלך על המכ"ם שלנו. היית רק להוסיף ןלדבר בשפה יותר פשוטה על העלול לקרות ולמעשה כבר קורה מזמן בבית סיפרנו.
    סגור
  • מה יהיה עם התארים המגוכחים האלה שאתם נותנים לעצמכם
    פרופ' זפטה 26/07/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    513 0
    זה ד"ר, ההוא פרופ' ההיא מזכירה של ההוא מברקלי ועוד כמה הזויים,א םאבכלל הם קיימים. איך תרמת לפורום הזה בשנתיים האחרונות? צעקת גוועלד! ירידות! נוסו! ומה קרה? המדדים בכול העולם טפסו לשיאים! בטח עכשיו תענה איזה תשובה מטופשת עם גיבוב של מספרים ואותיות באופן שיגרום לך להרגיש חכם. לא יודע מי כל האצעות הירוקות שכל הזמן מסמנות לך, מה שבטוח שאתה דפקט רציני! ד"ש לד"ר ולמזכירה, אם היא נרית טוב אז שיחקת אותה לפחות בדבר אחד בחיים
    סגור
  • טען עוד
  • הוא שיחק גם קלאס וג'ולות והיה אלוף השכונה בפרדס כץ (ל"ת)
    יא טומטומ 26/07/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה רואה ראש אבן
    שימו 26/07/2017 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחורה קיבלה תואר גבוה והיא מזכירה. בשנתיים האחרונות הוא הוציא את כולם מתל אביב שירדה 40 אחוז מהשיא והעבירם לשורטיז ממונף בדוק בארכיון יולי 2015 אז עמד מעופ על איזה 1790 והיום 1390 בערך
    סגור
  • האם באמת המדדים בכל העולם כולל ישראל
    להקת אבבא 26/07/2017 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפסו לשיא או שרק ארה"ב בשיאים שלא משקפים דבר. שכחת לקלל אותו ואגב זה מישהוא אחר ולא זה שאתה מקלל תמיד ואף מאחל מיתות שונות ומשונות. מהירכן מגיאים יצורים כמוך אם ראש סיכה וכול כך הרבה שגיעות נירה לי שאתה עבריין צעצוע שעוד מאת הולך לדחוף ולשים רגל לזקנה ולצחוק חחח ולבלות את הלילה באבו כביר וזה בחינם מכיוון שאין לך מקום לישון אלא רק הסודנים בדרום העיר ושם הם גם עושים לך טוב בתוסיק הלבן שלך אשכנטוז טמבל לא מחונך
    סגור
  • הכוונה כמובן לזיו פניני בכתבה שכנה. (ל"ת)
    אבירם 26/07/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    מחזיקה בגילת צריכה לעלות ולא לרדת. מזמן היתה צריכה
    מבטח שמיר 26/07/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיות בשער 11. ולא רק להריץ מניות מסויימות
    סגור
  • 17.
    איפוא החברה של פורסייט? אח איזו חברה
    דניאל 26/07/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אח אח פורסייט...חברה פח אשפה... סיבוני המסבן.
    סגור
  • מי אמר ולא קבל???
    גדי 26/07/2017 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי אמר פורסייט ולא קבל שטרונגול מחברה זבלה???
    סגור
  • אתה תת אדם ושקרן וטינופת ואפס ועור של פיל
    לגדי המז'נון 26/07/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה לא חדל להעליב ולשקר ולא מתרגש שאנשים מכסחים אותך. אולי זה מעיד על גיל נמוך מאד בערך 89 או מוח קטן שאפשר לשים אותו בשקית במבה עם שאר הבמבות
    סגור
  • לגדי כנס
    צחי 26/07/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בוא תמצוץ לי
    סגור
  • צחי כנס גם אתה
    גדי 26/07/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני בטוח שיש לך זין קטן אז איך אפשר למצוץ לך??? בטח בחיים לא היית עם אשה מקסימום עם כבשה חתיכת לוזר.
    סגור
  • מה שנכון נכון...
    אלי 26/07/2017 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם מתעצבנים סתם בגדול גדי לא פוגע בכם אישית בסך הכל כותב את דעתו על חברה שלא שווה כלום ותראו גם היום בנסדאק יורדת 4 אחוז אז לא צודק???
    סגור
  • צודק גדי
    דניאל 26/07/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פורסייט חברה שאין לה זכות קיום עד שתוכיח אחרת ולא נראה שיש לה מה להציע.אני לא מבין איך נתנו להם דריסת רגל בנסדאק
    סגור
  • כבר השתלחת במפסידים כבר היתנצלת ואמרת שלא הבינו אותך
    לגדי החלאה 26/07/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וככה וככה וזיבי והתפלמסת עם אופטימוס שהוא נעל כמוך. יאאללא לך מצא מי יגהץ אותך טינופט. מוכן לשים כאן ועכשיו עשריה אם יש לך 345.76 שקלים על התחת שקיבלת מדודה צילה כדמי חנוכה בפורים.
    סגור
  • 16.
    שוהם במחיר הנוכחי מתייצבת .שימו לב אליה (ל"ת)
    הדר 26/07/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    המוסדים קנו בזק ב850 איפה הגנבים
    ביזפורטל 26/07/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בקרוב תביעת ענק נגד כל הגופים שריסקו את בזק בלי סיבה
    סגור
  • מהיכן היקרצת זאת.
    תביעת ענק? 26/07/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היפסדת בבזק קח אחריות.
    סגור
  • 14.
    כרגיל- בורסה מושחתת
    אייל 26/07/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבנים מחזיקים את המעוף וגורפים מליונים! אל תקנו אופציות רק תכתבו ,, חבל על הכסף שלכם
    סגור
  • מה זה עשרה מליון שקל
    שטויות 26/07/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכאן או לשם
    סגור
  • 13.
    אייסקיור מדיקל ההצעה מעבר לפניה
    האחד 26/07/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעל השליטה רוצה למחוק אותה ממסחר הכיוון יהיה לאיזור ה-100 בהצעת הרכש לדעתי . לא ממליץ ולא מריץ זוהי דעתי האישית
    סגור
  • 12.
    יום רביעי היה סוער עכשיו שבוע לפני "יציבות" (ל"ת)
    פעם לפני פקיעה 26/07/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    חיכינו ומה הלאה? (ל"ת)
    מחכים לחו"ל? 26/07/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    בזק
    דני 26/07/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בושה וחרפה למדינה איך נותנים למניה גדולה כמו בזק להתרסק בלי להתחשב בציבור המשקיעים שהחברה תפצה אותנו על כל ההפסדים שהם גרמו לציבור המשקיעים והמניה עדיין ממשיכה למטה אסור להשקיע במדינה הזאת כולם נוכלים וגנבים
    סגור
  • סע להשקיע בגבול עירק סוריה שם מותר להשקיע וכדאי
    לדני 26/07/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבל שם גם עורפים את הראש ואני לא בטוח שכצאי להיות מורווח מליונים עם ראש ערוף
    סגור
  • 9.
    מלא כסף בשביל לכתוב סתם תיאוריות כל טמבל יודע שהיום
    משלמים לפרשנים 26/07/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לא יהיו עליות אז למה לקשקש?
    סגור
  • אני גם מוכן להיות משולם על ידם (ל"ת)
    כמה משלמים 26/07/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    אולי אם רמי ימכור עוף בשנקל המניה תמריא (ל"ת)
    עוף בשנקל 26/07/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    סוגרת היום מה- 11.07 עליות של 50%!! (ל"ת)
    כיטוב פארמה 26/07/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • מי מעונין להכנס לרכבת הרים הזו שנקראת כי טוב
    אבי 26/07/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחודש האחרון היתה ב30 ירדה ל24 עלתה ל36 ירדה ל25 עכשיו חזרה ל34.זה תזוזות של 30% כל פעם. עושה לי בחילות
    סגור
  • עד סוף אוגוסט מפרסמים תוצאות של התרופה הראשית.
    כיטוב פארמה 26/07/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תחליט מהר איפה אתה רוצה להיות. צופה מהצד או בתוכה. בהצלחה!
    סגור
  • כיטוב
    אבי 26/07/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מידע מבוסס או סתם הערכה בזמן האחרון היה תנועה חדה במניה משהו יודע מה היו תוצאות ההנפקה בנסדק?
    סגור
  • גיוס מלא של 3.5 מיליון $. החברה הוציאה הודעה שעד סוף
    כיטוב פארמה 26/07/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אוגוסט תצא הודעה מה- FDA. לכן התנודה מעלה. בהצלחה!
    סגור
  • 6.
    ומי יעז להעלות את השוק לפני פקיעה מי ? (ל"ת)
    מי ייתן שזה יקרה? 26/07/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    ככה יהיה היום (ל"ת)
    סביבון חנוכה 26/07/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 4.
    לא בבית ספרנו (ל"ת)
    צפי לעליות? 26/07/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 3.
    צפי לעליות?
    למה בכותרת 26/07/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ובגוף הכתבה צפי ליציבות. זאת נכון לכרגע בתשע ו 25 דקות. האם עליות ויציבות זה אותו דבר?
    סגור
  • ירידות כרגיל (ל"ת)
    לא יציבות ולא עליות 26/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 2.
    סומוטו
    אטקו 26/07/2017 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצעת הרכש ריאלית ומעבר לפינה ואפילו מעבר לזה תעלה לכייון 3.70 והבונוס 4.20 תנו לה שבוע ככה היא תהייה שם ללא ספק
    סגור
  • 1.
    פקיעת אופציות חודשיות מחר, לחו"ל אין משמעות (ל"ת)
    אסף 26/07/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור