ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: מדד המעו"ף השיל 0.1%, המניות סלקום ופרטנר ירדו 3% ו-2.5%

סלקום צנחה בצל הורדת המלצה מסיטי. אינטרנט זהב נפלה 5%. ביקום ב-0.6%. פרוטרום נסוגה משיא
 |  48
אחוזת בית
Share
יום המסחר הרביעי לשבוע זה בזירה המקומית ננהל בנטייה לירידות למרות הפתיחה החיובית בוול סטריט לקראת הודעת הריבית מאוחר יותר היום. מניית בזק ירדה ב-0.36% במחזור הגבוה בשוק, והשלימה צניחה של 20% מאז חקירת ניירות ערך את נושאי המשרה בחברה. מניות הקבוצה ביקומיוניקיישנס ואינטרנט זהב ירדו גם הן 0.6% ו-4%.


מדד המעו"ף השיל 0.1%, ת"א 90 איבד 0.17% ומדד הבנקים ירד 0.29%.

מניית סלקום צנחה 3% בצל הורדת המלצה מסיטי. (לכתבה המלאה) מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.59%) מדד ת"א 90 1,065.46 +0.59% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,059.26 פתיחה:1,060.06 גבוה:1,065.46 נמוך:1,059.31 תמורה:161,978,380 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר הסתכם ב-969 מיליון שקל.

פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עומד הבוקר בשיעור חיובי זניח של 0.1%. בצד החיובי, אלביט מערכות חוזרת עם פלוס 0.8%, טאואר עם פער חיובי של 0.2%, טבע עם פער חיובי של 0.35%, מילן עם פער חיובי זניח של 0.1% וסודהסטרים עם פלוס 0.2%. מנגד, אופקו חוזרת עם מינוס 0.6%, פריגו עם פער שלילי של 0.3% ומזור עם פער שלילי של כ-1%.

אמש בוול סטריט את המגמה החיובית הוביל הדאו ג'ונס שהוסיף 0.5% ברקע לדו"חות חזקים של חברות התעשייה ביממה האחרונה. מדד הנאסד"ק סגר בעליה זניחה וה-S&P500 התחזק בשיעור של 0.3% לשיא כל הזמנים.

אתמול נחתם המסחר בבורסה המקומית בטרירטוריה הירוקה כאשר מדד המעו"ף הוסיף 0.25%, מדד ת"א 90 טיפס 0.6% ומדד הבנקים עלה 0.46%. נציין כאמור את מניות הקמעונאות שריכזו עניין וקפצו בחדות (שופרסל, ויקטורי ורמי לוי עלו 4.5%, 2.5% ו-3.35% בהתאמה) ברקע להפסקת אספקת הסחורה ליינות ביתן ומגה. לכתבה המלאה.

מעבר לים המשקיעים דרוכים לקראת החלטת הפד' היום בנוגע לרמת הריבית בארה"ב כמו גם ההודעה שתתלווה להחלטה ועשויה להבהיר בנוגע למדיניות בה מתכנן הבנק לנקוט במהלך החודשים הקרובים. נציין כי לפי שעה, צפי המשקיעים הוא שהפד' לא ישנה את מדיניותו, זאת למרות ההתרסקות של הדולר בעולם לאחרונה. דיווחים חדשים בנוגע לתהליך הפחתת מאזן הבנק שעומד כרגע על 4.5 טריליון דולר צפויים לעורר מחדש את התנודתיות בשוק המט"ח.

המסחר בבורסות אסיה ננעל בעליות כאשר מדד הניקיי היפני הוסיף 0.48%, האנג סנג טיפס 0.3% והמדד בשנחאי עלה 0.1%.

מניות במרכז

סלקום (-1.32%) סלקום 3,300 -1.32% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,344 פתיחה:3,344 גבוה:3,374 נמוך:3,290 תמורה:8,592,870 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ספגה הורדת המלצה מסיטי למכירה. (לכתבה המלאה)

חברת גילת (-0.8%) גילת 2,599 -0.8% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גילת בסיס:2,620 פתיחה:2,590 גבוה:2,619 נמוך:2,588 תמורה:989,731 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הודיעה על קבלת הזמנות בהיקף של 11.4 מיליון דולר לאספקת פתרונות תקשורת וטכנולוגיות עבור רשת פס רחב מבוססת לוויין, כדי לענות על צרכי התוכנית הציבורית הממשלתית הלאומית של ברזיל לפס רחב.

מניית חברת סומוטו (+1.86%) סומוטו 213.4 +1.86% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סומוטו בסיס:209.5 פתיחה:209.5 גבוה:215 נמוך:205.8 תמורה:1,135,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה ב-1% לאחר שאתמול זינקה ב-5.7% תוך ריכוז מחזור מסחר חריג ברקע להודעתה כי קיבלה הצעות משני גופים זרים לרכישת השליטה בחברה. לכתבה בעניין.

מניית פרוטרום (+0.78%) פרוטרום 27,040 +0.78% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:26,830 פתיחה:26,900 גבוה:27,530 נמוך:26,900 תמורה:42,844,603 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  איבדה 2.5% לאחר שעלתה אתמול ב-3% לשיא כל הזמנים. (לכתבה עם המנכ"ל או יהודאי - לחץ כאן)

דופונט-פיוניר (חברה בת בבעלות מלאה של דופונט) ו אבוג'ן (0%) אבוג'ן 1,331 0% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אבוג´ן בסיס:1,331 פתיחה:1,331 גבוה:1,340 נמוך:1,329 תמורה:59,542 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הודיעו היום על כניסתן לשיתוף פעולה רב-שנתי למטרת מחקר ופיתוח של ביו-סטימולנטים, ממקור מיקרוביאלי, לציפוי זרעי תירס לשיפור יבול. מטרת שיתוף הפעולה היא לספק לחקלאים מוצרים ביו-סטימולנטים חדשניים לטיפול בזרעים להגנה ושיפור יבול תירס, באמצעות מינוף משותף של הטכנולוגיות מובילות השוק הרלוונטיות של כל אחת מהחברות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 הדר 27/07/2017 11:33 לקחתי מעט מיקרומדיק יעד ראשון 102 אג
סטופ 94 אג
25 טומי 27/07/2017 06:17 ראיתם כיל היתה ב1 למעלה כמה סיימה 0 שורט (ל"ת)
24 סולידי 27/07/2017 05:31 שמועות עקשניות
הורדת מס על הבורסה צפויה במהלך היום, ממתינים לפקיעה, כדי לא להחשד בהטייה ואז הפחתה של 10% במיסוי. כלומר הבורסה מופעלת כמנוע עזר להורדת מחירי הדיור, בדיוק בתזמון המתאים.
23 שיאים בחו"ל 26/07/2017 17:24 ופה יובש (ל"ת)
22 אסף 26/07/2017 16:26 מתיחות בצפון מעניין איך זה ישפיע (ל"ת)
לא רק המתיחות 26/07/2017 17:07 תרסק את השוק
שגם כך על בלימה
21 הבורסה 26/07/2017 15:38 ממשלת ישראל עם טרכטנברג ההרסני ועם כחלון שר הבלוף
המיסים ודירות למסכן. צריכים ללמוד לקח. שביתת קונים ומוכרים למשך חודשיים. גם ככה אין טעם להשקיע פה.
20 שי 26/07/2017 15:04 כיטוב
המניה במומנטום חיובי , אחרי תקופה לא פשוטה הצליחה לגייס את הכספים הרצויים. להערכתי ועל פי הודעות החברה הצפי לקבלת אישור FDA קרוב מתמיד. במיוחד בתקופה זו יש התעניינות מצד רוכשים וחברות בתחום מגלות עניין רב
19 פרופ' אבירם(איצ100) 26/07/2017 15:03 בנוסף לדברי חברי ד"ר ניר בכתבה שלך..
מזמן העלנו אותך והאיכויות שלך על המכ"ם שלנו. היית רק להוסיף ןלדבר בשפה יותר פשוטה על העלול לקרות ולמעשה כבר קורה מזמן בבית סיפרנו.
פרופ' זפטה 26/07/2017 16:50 מה יהיה עם התארים המגוכחים האלה שאתם נותנים לעצמכם
זה ד"ר, ההוא פרופ' ההיא מזכירה של ההוא מברקלי ועוד כמה הזויים,א םאבכלל הם קיימים. איך תרמת לפורום הזה בשנתיים האחרונות? צעקת גוועלד! ירידות! נוסו! ומה קרה? המדדים בכול העולם טפסו לשיאים! בטח עכשיו תענה איזה תשובה מטופשת עם גיבוב של מספרים ואותיות באופן שיגרום לך להרגיש חכם. לא יודע מי כל האצעות הירוקות שכל הזמן מסמנות לך, מה שבטוח שאתה דפקט רציני! ד"ש לד"ר ולמזכירה, אם היא נרית טוב אז שיחקת אותה לפחות בדבר אחד בחיים
יא טומטומ 26/07/2017 19:12 הוא שיחק גם קלאס וג'ולות והיה אלוף השכונה בפרדס כץ (ל"ת)
שימו 26/07/2017 19:09 אתה רואה ראש אבן
הבחורה קיבלה תואר גבוה והיא מזכירה. בשנתיים האחרונות הוא הוציא את כולם מתל אביב שירדה 40 אחוז מהשיא והעבירם לשורטיז ממונף בדוק בארכיון יולי 2015 אז עמד מעופ על איזה 1790 והיום 1390 בערך
להקת אבבא 26/07/2017 19:05 האם באמת המדדים בכל העולם כולל ישראל
טיפסו לשיא או שרק ארה"ב בשיאים שלא משקפים דבר. שכחת לקלל אותו ואגב זה מישהוא אחר ולא זה שאתה מקלל תמיד ואף מאחל מיתות שונות ומשונות. מהירכן מגיאים יצורים כמוך אם ראש סיכה וכול כך הרבה שגיעות נירה לי שאתה עבריין צעצוע שעוד מאת הולך לדחוף ולשים רגל לזקנה ולצחוק חחח ולבלות את הלילה באבו כביר וזה בחינם מכיוון שאין לך מקום לישון אלא רק הסודנים בדרום העיר ושם הם גם עושים לך טוב בתוסיק הלבן שלך אשכנטוז טמבל לא מחונך
אבירם 26/07/2017 16:43 הכוונה כמובן לזיו פניני בכתבה שכנה. (ל"ת)
18 מבטח שמיר 26/07/2017 14:40 מחזיקה בגילת צריכה לעלות ולא לרדת. מזמן היתה צריכה
להיות בשער 11. ולא רק להריץ מניות מסויימות
17 דניאל 26/07/2017 14:07 איפוא החברה של פורסייט? אח איזו חברה
אח אח פורסייט...חברה פח אשפה... סיבוני המסבן.
גדי 26/07/2017 15:23 מי אמר ולא קבל???
מי אמר פורסייט ולא קבל שטרונגול מחברה זבלה???
לגדי המז'נון 26/07/2017 17:17 אתה תת אדם ושקרן וטינופת ואפס ועור של פיל
אתה לא חדל להעליב ולשקר ולא מתרגש שאנשים מכסחים אותך. אולי זה מעיד על גיל נמוך מאד בערך 89 או מוח קטן שאפשר לשים אותו בשקית במבה עם שאר הבמבות
צחי 26/07/2017 15:54 לגדי כנס
בוא תמצוץ לי
גדי 26/07/2017 16:13 צחי כנס גם אתה
אני בטוח שיש לך זין קטן אז איך אפשר למצוץ לך??? בטח בחיים לא היית עם אשה מקסימום עם כבשה חתיכת לוזר.
אלי 26/07/2017 20:28 מה שנכון נכון...
למה אתם מתעצבנים סתם בגדול גדי לא פוגע בכם אישית בסך הכל כותב את דעתו על חברה שלא שווה כלום ותראו גם היום בנסדאק יורדת 4 אחוז אז לא צודק???
דניאל 26/07/2017 17:32 צודק גדי
פורסייט חברה שאין לה זכות קיום עד שתוכיח אחרת ולא נראה שיש לה מה להציע.אני לא מבין איך נתנו להם דריסת רגל בנסדאק
לגדי החלאה 26/07/2017 17:14 כבר השתלחת במפסידים כבר היתנצלת ואמרת שלא הבינו אותך
וככה וככה וזיבי והתפלמסת עם אופטימוס שהוא נעל כמוך. יאאללא לך מצא מי יגהץ אותך טינופט. מוכן לשים כאן ועכשיו עשריה אם יש לך 345.76 שקלים על התחת שקיבלת מדודה צילה כדמי חנוכה בפורים.
16 הדר 26/07/2017 13:20 שוהם במחיר הנוכחי מתייצבת .שימו לב אליה (ל"ת)
15 ביזפורטל 26/07/2017 12:20 המוסדים קנו בזק ב850 איפה הגנבים
בקרוב תביעת ענק נגד כל הגופים שריסקו את בזק בלי סיבה
תביעת ענק? 26/07/2017 17:11 מהיכן היקרצת זאת.
היפסדת בבזק קח אחריות.
14 אייל 26/07/2017 12:17 כרגיל- בורסה מושחתת
כתבנים מחזיקים את המעוף וגורפים מליונים! אל תקנו אופציות רק תכתבו ,, חבל על הכסף שלכם
שטויות 26/07/2017 17:09 מה זה עשרה מליון שקל
לכאן או לשם
13 האחד 26/07/2017 12:09 אייסקיור מדיקל ההצעה מעבר לפניה
בעל השליטה רוצה למחוק אותה ממסחר הכיוון יהיה לאיזור ה-100 בהצעת הרכש לדעתי . לא ממליץ ולא מריץ זוהי דעתי האישית
12 פעם לפני פקיעה 26/07/2017 12:04 יום רביעי היה סוער עכשיו שבוע לפני "יציבות" (ל"ת)
11 מחכים לחו"ל? 26/07/2017 11:59 חיכינו ומה הלאה? (ל"ת)
10 דני 26/07/2017 11:43 בזק
בושה וחרפה למדינה איך נותנים למניה גדולה כמו בזק להתרסק בלי להתחשב בציבור המשקיעים שהחברה תפצה אותנו על כל ההפסדים שהם גרמו לציבור המשקיעים והמניה עדיין ממשיכה למטה אסור להשקיע במדינה הזאת כולם נוכלים וגנבים
לדני 26/07/2017 12:17 סע להשקיע בגבול עירק סוריה שם מותר להשקיע וכדאי
אבל שם גם עורפים את הראש ואני לא בטוח שכצאי להיות מורווח מליונים עם ראש ערוף
9 משלמים לפרשנים 26/07/2017 10:40 מלא כסף בשביל לכתוב סתם תיאוריות כל טמבל יודע שהיום
לא יהיו עליות אז למה לקשקש?
כמה משלמים 26/07/2017 17:08 אני גם מוכן להיות משולם על ידם (ל"ת)
8 עוף בשנקל 26/07/2017 10:36 אולי אם רמי ימכור עוף בשנקל המניה תמריא (ל"ת)
7 כיטוב פארמה 26/07/2017 10:04 סוגרת היום מה- 11.07 עליות של 50%!! (ל"ת)
אבי 26/07/2017 10:32 מי מעונין להכנס לרכבת הרים הזו שנקראת כי טוב
בחודש האחרון היתה ב30 ירדה ל24 עלתה ל36 ירדה ל25 עכשיו חזרה ל34.זה תזוזות של 30% כל פעם. עושה לי בחילות
כיטוב פארמה 26/07/2017 10:56 עד סוף אוגוסט מפרסמים תוצאות של התרופה הראשית.
תחליט מהר איפה אתה רוצה להיות. צופה מהצד או בתוכה. בהצלחה!
אבי 26/07/2017 12:06 כיטוב
יש מידע מבוסס או סתם הערכה בזמן האחרון היה תנועה חדה במניה משהו יודע מה היו תוצאות ההנפקה בנסדק?
כיטוב פארמה 26/07/2017 14:20 גיוס מלא של 3.5 מיליון $. החברה הוציאה הודעה שעד סוף
אוגוסט תצא הודעה מה- FDA. לכן התנודה מעלה. בהצלחה!
6 מי ייתן שזה יקרה? 26/07/2017 10:01 ומי יעז להעלות את השוק לפני פקיעה מי ? (ל"ת)
5 סביבון חנוכה 26/07/2017 09:46 ככה יהיה היום (ל"ת)
4 צפי לעליות? 26/07/2017 09:35 לא בבית ספרנו (ל"ת)
3 למה בכותרת 26/07/2017 09:25 צפי לעליות?
ובגוף הכתבה צפי ליציבות. זאת נכון לכרגע בתשע ו 25 דקות. האם עליות ויציבות זה אותו דבר?
לא יציבות ולא עליות 26/07/2017 09:50 ירידות כרגיל (ל"ת)
2 אטקו 26/07/2017 08:44 סומוטו
הצעת הרכש ריאלית ומעבר לפינה ואפילו מעבר לזה תעלה לכייון 3.70 והבונוס 4.20 תנו לה שבוע ככה היא תהייה שם ללא ספק
1 אסף 26/07/2017 08:43 פקיעת אופציות חודשיות מחר, לחו"ל אין משמעות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש