ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א נסגרה בעליות: המעו"ף טיפס 0.3%, רבוע נדל"ן נפלה 5%, פרוטרום זינקה לשיא

פרוטרום קפצה 3% לשיא חדש, בזן הוסיפה 0.2% ורשמה יום 6 של עליות, טבע עלתה 0.2%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השלישי לשבוע זה בבורסה המקומית ננעל בטרירטוריה הירוקה וזאת ברקע לעליות המדדים בוול סטריט לשיא כל הזמנים. בתוך כך, מדד המעו"ף הוסיף 0.25%, מדד ת"א 90 טיפס 0.6% ומדד הבנקים עלה 0.46%.
בזק נפלה כ-3% במחזור השני בת"א, רבוע נדל"ן נפלה 5.3% בעוד שמניות שופרסל, ויקטורי ורמי לוי עלו 4.5%, 2.5% ו-3.35% בהתאמה על רקע הפסקת אספקת הסחורה ליינות ביתן ומגה. (לכתבה המלאה)
פרוטרום עלתה 3% לשיא כל הזמנים במחזור מסחר של 29 מיליון שקל לעומת מחזור יומי ממוצע של 33 מיליון שקל בחודש האחרון. (לראיון עם מנכ"ל החברה אור יהודאי - לחץ כאן)
 
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב1.18 מיליארד שקל.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר בשיעור חיובי של 0.25%. בצד החיובי, סודהסטרים חזרה עם פער חיובי של 0.7% וכך גם פריגו. מנגד, אופקו חזרה עם מינוס 0.9%, טאואר עם פער שלילי של 0.7% וטבע עם פער שלילי של 0.55%.
אתמול חתמו המדדים המובילים בבורסה בת"א את יום המסחר בירידות שערים קלות במקביל לפתיחה במגמה זהה בוול סטריט. מדד המעו"ף השיל שיעור זניח של 0.06%, מדד ת"א 90 נחלש 0.3% ומדד הבנקים שנפל אתמול 1% איבד עוד 0.1%.
האירוע המרכזי השבוע יגיע מחר עם החלטת הפד' בנוגע לרמת הריבית בארה"ב כמו גם ההודעה שתתלווה להחלטה ועשויה להבהיר בנוגע למדיניות בה מתכנן הבנק לנקוט במהלך החודשים הקרובים. נציין כי לפי שעה, צפי המשקיעים הוא שהפד' לא ישנה את מדיניותו, זאת למרות ההתרסקות של הדולר בעולם לאחרונה. דיווחים חדשים בנוגע לתהליך הפחתת מאזן הבנק שעומד כרגע על 4.5 טריליון דולר צפויים לעורר מחדש את התנודתיות בשוק המט"ח.
המסחר בבורסות אסיה מתנהל כאמור במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי היפני מאבד שיעור קל של 0.1% כמו גם המדד בשנחאי שיורד 0.2% ונסוג מעט מהשיא של מעל 3 חודשים. בוול סטריט כאמור החוזים נסחרים בירידות קלות של עד 0.1% ומאותתים על פתיחה שלילית.
מניות במרכז
מניית סומוטו +1.74% סומוטו 210.9 +1.74% סומוטו בסיס:207.3 פתיחה:207.3 גבוה:212.3 נמוך:204.6 תמורה:921,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ב-5.7% תוך ריכוז מחזור מסחר חריג ברקע להודעתה כי קיבלה הצעות משני גופים זרים לרכישת השליטה בחברה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית תמר פטרוליום -1.77% תמר פטרוליום 2,050 -1.77% תמר פטרוליום בסיס:2,087 פתיחה:2,088 גבוה:2,110 נמוך:2,030 תמורה:582,835 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.24% לאחר שאתמול החלה את צעדיה הראשונים בבורסה בת"א תוך שהיא מרכזת מחזור מסחר של כ-30 מיליון שקל. לכתבה בעניין.
מניית מודיעין יהש +0.89% מודיעין יהש 772.2 +0.89% מודיעין יהש בסיס:765.4 פתיחה:755 גבוה:783.5 נמוך:755 תמורה:55,082 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-2.6% ברקע להודעת החברה אתמול בנוגע למשא ומתן אותו היא מנהלת עם אחת מענקיות הנפט בארה"ב ('Aera Energy') לטובת רכישת זכויות נפט בשלושה פרויקטים במחוז 'Kern' בקליפורניה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית בנק לאומי -1.23% לאומי 1,930 -1.23% לאומי בסיס:1,954 פתיחה:1,953 גבוה:1,958 נמוך:1,923 תמורה:76,875,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 0.1% במחזור הגבוה בת"א וזאת לאחר שאתמול סגרה באדום ובכך השלימה יום 7 רצוף של ירידות שערים במהלכם איבדה כ-3% מערכה.
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    גו (ל"ת)
    קורי 25/07/2017 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    דלק קבוצה
    Tramp 25/07/2017 20:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש למישהו הסבר מדוע דלק יורדת ברצף כמעט חודש
    סגור
  • 24.
    זומבה (ל"ת)
    זומבה 25/07/2017 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    יוצאת לדרך (ל"ת)
    אאוסיבינו 25/07/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    1998 בן ארצי
    100 25/07/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אפס שלא מודה בטעויות...
    סגור
  • 21.
    1968 שאול ביבר יורם טהרלב שייקה אופיר
    100 25/07/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    9 4
    דבר מצחיק קרה לי בדרך לסואץ..
    סגור
  • לתזכורת 3 מעצמות כלכליות ובכלל
    100 25/07/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    קנדה ושוייץ כמעט ולא התקדמו בבורסות היוקרתיות שלהן מאז 2007 משמע 10 שנים. CAC היוקרתי הצרפתי עומד בימים אלו מעל 15 אחוז פחות מאשר לפני 17 שנה ביולי 2000.
    סגור
  • ל א0.00001 חברי הטוב מה שלומך יום ג
    פרופ דמבלדור ראובני 25/07/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 162
    אנחנו תומכים בעמדתך ומקווים שלקחת הכדורים השחורים לפי הסדר. אתה נויוטי אבל נחמד ואנחנו זוכרים שאתה צועק ירידות ירידות לה לה לה כבר שנתיים במעופ תל אביב ואם היינו שומעים בקולך באוגוסט 2015 שיהיו ירידות ועוד להיכנס לשורט אז אז היום היינו נשארים עם התחת בחוץ. אתה יודע איזה נזק נעשה למי שמכר בדיוק לפני שנתיים שהמעוף היה בערך 1770 ועוד נכנסים לשורט אדיר כמו שהיצעת היום לא היה לנו גרוש לה לה לה על התחת ולא היינו יכולים לעשות מליונים בפורסייט שאני יצאתי בשיא וכאן כל החולרות תקועים בפורסיט ואוכלחים ארבע אחוז ליום טריי ליי ליי איזה כייף שאתם ניטחנים וגם היצעת לפני שנתיים למכור מהר כל הטבע ופריגו ואופקו ומיילאן והיצאת שורט ממונף ואנחנו צחקנו עלייך וצדקנו כי אתה 0 א 0.0001 פיצול אישיות וגם חושב שאנחנו לא מבינים מה זה לסואץ יענו אתה אומר דרומה למטה בעוד שהכל בריצפה אנחנו ניתנקם שלא התייחסת אליינו אעלק דוקטור לסמרטוטים אתה מר א 0.000001 ואני גדי שהוא אופטימוס ופרופסור ראובני מלכים שלכם
    סגור
  • תגובה כל כך גרועה טרם ניתקלתי מאז היום הראשון בביזפורטל (ל"ת)
    בוים ברוך 25/07/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • גם חברי בבאר שבע קרא את דמבלדור וממש נבהל מהאידיוטיזם (ל"ת)
    ברוך בוים 25/07/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    מיקרומדיק כנראה לפני פריצה אל 100 אג בקרוב
    אלישע 25/07/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחילה לנוע צפונה
    סגור
  • 19.
    אח פורסייט...
    כל החברה מאתמול... 25/07/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אח פורסייט.איזו חברה איזו מניה.פשוט לא יאומן. מה סיבוני עושה שם? האם מסבן אותנו בגדול?
    סגור
  • את פרופ ראובני דמבלחור הוא מומחה למניה
    תישאלו 25/07/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומריץ אותה למעלה למטה ומפסיד כל הכסף אבל לא איכפת לו כי הוא לא צריך כסף מבורסה או עבודה הוא יוצא אם חבריו העברייניפ ל"השיג "כסף שהם מביימים תאונות דרכים קלות וגובים מהבטוח כסף
    סגור
  • איך אמר סיבוני בגלובס...
    דניאל 25/07/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    המוסדיים והמשקיעים לא יודעים מה יש לנו בידיים...לא יודע אם לחברה הזאת יש משהו ואם כן הם לא יודעים מה לעשות עם זה.
    סגור
  • 18.
    בקרוב כנראה היום תשמעו על עוד משקיע אסטרטגי באינסוליין
    דני משקיע 25/07/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על פי מידע של מקורבים רוכש כבר יומיים בבורסה מניות ובקרוב יעבור 5% .הבחור עיתונאי לשעבר ובעל ממון קונה ורוכש מניות להשיג לפחות 12% בתור התחלה .
    סגור
  • 12 אחוז, למה?
    אנונימי 25/07/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרט ונמק
    סגור
  • 17.
    תקנו בנקים לאומי פרוטרום וטאואר ותהיו מרוצים עד הגג (ל"ת)
    יוסיפון 25/07/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    9 10
    סגור
  • למה תקנו בנקים??אם הם מקולקלים
    לפוצופון 25/07/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אז למה אתה מציע לנו? נכון חוץ מיזה מהעבר כאן בתגובות שאתה איש או אישה לא ישר ולא אמין?
    סגור
  • מזה מרוצים עד הגג. וחוץ מיזה אתה נותן יענו גרנטי? (ל"ת)
    ליוסיפון העאקרוט 25/07/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • 16.
    אמרתם מחכים לחו"ל נו ומה הלאה.? (ל"ת)
    ביזפורטל 25/07/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה אתם שואלים אותנו
    ל 16 ביז 25/07/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שאלו את גלובס הדבים
    סגור
  • 15.
    אינסוליין ממשיכה במצב קניות חזק (ל"ת)
    קושקוש 25/07/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לטייל תחזרו בחמש וחצי אותו שער יהיה (ל"ת)
    לכו לסידורים 25/07/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • ולא ללכת לסידורים. מה אני חייב.
    ואם אני רוצה לישון 25/07/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    וחוצה מיזה סידורים זה יענו איזה שוד פיצוחיה או מה. ואם אני חוזר בארבע או בשבע זה משנה.
    סגור
  • אבל שם עולה ת"א החליטה על ברקס (ל"ת)
    חיכינו לאירופה 25/07/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    שימו לב למיקרומדיק יכולה לטוס מעל 110 אג מחזורים נמוכים
    הזהיר 25/07/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול מומשו אופציות למניה וככל הנראה מניה תעלה היום מחר חזק .יעד ראשון 116 אג
    סגור
  • 12.
    כל פעם שגורביץ עושה כתבה על טאואר ואומר שהיא לטווח
    טאואר 25/07/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    10 3
    ארוך . היא יורדת. אין חדש. כל המוכרים ימהרו לקנות אחרי הדוח שיגיע בקרוב שם היא כבר תעבור את 10000.
    סגור
  • טאואר
    צחי 25/07/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מניה זהב כל ירידה לחזק הדו״ח יהיה פצצה
    סגור
  • 11.
    בוקר טוב אינסוליין המאבק ממשיך אתמול נגענו ב2400 אג
    הדר 25/07/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה היה צפוי והיום ככל הנראה מניה תפגוש מחיר 2730 אג מחיר מימוש האופציה וככל הנראה כמו שזה נראה בעתיד הקרוב 3000 אג לא מילה גסה .מדד60 SME מתחיל להתאושש
    סגור
  • להדר החמוד\ה תשמרי על בריאותך ותתרחקי ממנה זו (ל"ת)
    דוד 25/07/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    לא נחצה אותו (ל"ת)
    1450 25/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 9.
    כמו אתמול נסתובב סביב אותו שער כל היום (ל"ת)
    אותה הצגה 25/07/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 8.
    של דשדוש מכוון (ל"ת)
    עוד יום 25/07/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 7.
    כיטוב פארמה
    מריק 25/07/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חוזרת עם פער חיובי של 10 אחוז מארהב נראה שיש עניין בשבוע האחרון עם מחזורים גדולים במיוחד מעבר לים ומעל הכל היום יום שלישי פעמיים כי...
    סגור
  • היום שלה עד יגיע ובגדול שער 5$ יהיה מצויין לסבלנים בלבד (ל"ת)
    כיטוב 25/07/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    ממשלת ארהב תומכת במחקר שלה והמניה לא עולה (ל"ת)
    פלוריסטים 25/07/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    מסתבר שגם עוף בשקל לא עוזר לו להרויח
    רמי לוי 25/07/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    העיקר הדליק משואה. ועסקיו מדשדשים .
    סגור
  • 4.
    אינסוליין מאבק שליטה
    מוטי 25/07/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפיר זילברמן vs אברהם צרפתי .מי זה אברהם צרפתי? שחקן חדש נכנס למאבק שליטה .תראו במאיה
    סגור
  • 3.
    בקרוב תביעת ענק נגד כל הגופים שהפילו את בזק
    ביזפורטל 25/07/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    על סתם בלי רקע כלכלי וגרמו הפסדי ענק לציבור
    סגור
  • 2.
    א 100 יקירי
    פרופ דמבלדור ראובני 25/07/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    99 1
    חברי הטוב מה שלומך יום ג ? אנחנו תומכים בעמדתך הכושלת ומקווים שלקחת הכדורים לפי המרשם. אתה זוכר מה קרה בפעם הקודמת... אז אומנם צבעם אדום בוהק ..אך אל לך להגזים בכמות. עליך לקחת גם הכדורים הירוקים. אתה אהבל מחוק ונויירוטי אבל ממש נחמד . דרך אגב הגדלנו אחזקתינו בגוגל ל 33% והכל מהעודף שהשארת על השולחן לאחר שחזרת מבית המרקחת. אתה נחמד נערי .. .דואגים לך תמיד 99 הזהויות האחרות שלך. אתה נחמד.
    סגור
  • למכובד שדורש בשלומי..
    יום ג 25/07/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תודה . אני מרגיש בטוב. מפסיד כסף כרגיל אבל לא מתרגש. שאל גם את יום ד הוא קליבר ומרוויח כל הזמן.
    סגור
  • לראובני הנחמד האם אתה נשוי לאשתו של יגאל אמיר
    מורנו 25/07/2017 10:43
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לריסה טרימבובלר? יש לכם אותו שם. מה? היא נשואה לשני עבריינים? אחד לא מספיק? היא שמעתי הפסידה ים על הגנת עמיר אז היא מבקשת שאתה לא תפסיד הרבה גם כהרגלך.
    סגור
  • לאדון ראונבני
    ז'וז'ו הפסיכי 25/07/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם הישמטת מאמש את הקטע שהיבטחת לנקום. בטח בירררת והבנת מיזה ז'וז'ו העצבני אז תפסת פיק בירקיים והבייצים התנדנדו מרוב פחד ווויתרת. וואלא יצאת פחדן גבר גבר סמרטוט גיבור עלוב החיים
    סגור
  • לדמבלזב בהמשך
    ז'וז'ו 25/07/2017 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זהווווווווווואוווווווווו חא מבין אעלק
    סגור
  • אני עומדת לדרדס אותך באצבעות ובצבעים (ל"ת)
    לפשוש 25/07/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ווווואווווווו
    פרופ דמבלדור ראובני 25/07/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    101 2
    פחד מוות . אל תמצא לי שגיאות כתיב.....ווואי ווואי
    סגור
  • שאל את יום ג מה שלומו. מה אתה שואל אותו? (ל"ת)
    אבי 25/07/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מזה פרופ? זה בא מהמילה פרובינציה
    לפשוש 25/07/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או מהמילה פרופורציה? ופרופ זה קיצורם? היתכלתי בגוגל ובאבן שדושן ואין מיל פרופ אלא אם כן אחת החברות המסחריות המציאה לחטיף חדש אז שתדע לך
    סגור
  • לפרופסור
    משה הרוקח 25/07/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מודה לך שהסרת באחת מתגובותיך הכמעט זהות יום יום את הכדור האדום לפי דרישתי כייוון שלא קיים בכזה צבע..אז אבקשך להסיר גם את הכדור הירוק..כייוון שגם ירוק לא קיים. יש הסבר מנומק מדוע אין ירוק ואדום בכדורים. אם תרצה שאל ואסביר.
    סגור
  • אתה מקסימום..........
    למשה הרוקח 25/07/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    100 2
    קרח .... אנא קח גם אתה את הכדורים ושב בלול בו יושבים כל הזהויות של 100 הפסיכופת בעל הפרעת זהות דיסוציאטיבית .
    סגור
  • 1.
    מיקרומדיק צריכה הנפקה אבל לא תעשה זאת רק מעל 110 אג
    אלי 25/07/2017 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שתהיה הנפקה אבל רק מעל מחיר 110 120 אג
    סגור