08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א נסגרה בעליות: המעו"ף טיפס 0.3%, רבוע נדל"ן נפלה 5%, פרוטרום זינקה לשיא

פרוטרום קפצה 3% לשיא חדש, בזן הוסיפה 0.2% ורשמה יום 6 של עליות, טבע עלתה 0.2%
 |  51
אחוזת בית
Share
יום המסחר השלישי לשבוע זה בבורסה המקומית ננעל בטרירטוריה הירוקה וזאת ברקע לעליות המדדים בוול סטריט לשיא כל הזמנים. בתוך כך, מדד המעו"ף הוסיף 0.25%, מדד ת"א 90 טיפס 0.6% ומדד הבנקים עלה 0.46%.


בזק נפלה כ-3% במחזור השני בת"א, רבוע נדל"ן נפלה 5.3% בעוד שמניות שופרסל, ויקטורי ורמי לוי עלו 4.5%, 2.5% ו-3.35% בהתאמה על רקע הפסקת אספקת הסחורה ליינות ביתן ומגה. (לכתבה המלאה)

פרוטרום עלתה 3% לשיא כל הזמנים במחזור מסחר של 29 מיליון שקל לעומת מחזור יומי ממוצע של 33 מיליון שקל בחודש האחרון. (לראיון עם מנכ"ל החברה אור יהודאי - לחץ כאן)  מדד ת"א 35 (+0.86%) מדד ת"א 35 1,432.14 +0.86% 09:31 24/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,419.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.01%) מדד ת"א 90 1,055.23 +0.01% 09:30 24/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,055.13 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר הסתכם ב1.18 מיליארד שקל.

פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר בשיעור חיובי של 0.25%. בצד החיובי, סודהסטרים חזרה עם פער חיובי של 0.7% וכך גם פריגו. מנגד, אופקו חזרה עם מינוס 0.9%, טאואר עם פער שלילי של 0.7% וטבע עם פער שלילי של 0.55%.

אתמול חתמו המדדים המובילים בבורסה בת"א את יום המסחר בירידות שערים קלות במקביל לפתיחה במגמה זהה בוול סטריט. מדד המעו"ף השיל שיעור זניח של 0.06%, מדד ת"א 90 נחלש 0.3% ומדד הבנקים שנפל אתמול 1% איבד עוד 0.1%.

האירוע המרכזי השבוע יגיע מחר עם החלטת הפד' בנוגע לרמת הריבית בארה"ב כמו גם ההודעה שתתלווה להחלטה ועשויה להבהיר בנוגע למדיניות בה מתכנן הבנק לנקוט במהלך החודשים הקרובים. נציין כי לפי שעה, צפי המשקיעים הוא שהפד' לא ישנה את מדיניותו, זאת למרות ההתרסקות של הדולר בעולם לאחרונה. דיווחים חדשים בנוגע לתהליך הפחתת מאזן הבנק שעומד כרגע על 4.5 טריליון דולר צפויים לעורר מחדש את התנודתיות בשוק המט"ח.

המסחר בבורסות אסיה מתנהל כאמור במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי היפני מאבד שיעור קל של 0.1% כמו גם המדד בשנחאי שיורד 0.2% ונסוג מעט מהשיא של מעל 3 חודשים. בוול סטריט כאמור החוזים נסחרים בירידות קלות של עד 0.1% ומאותתים על פתיחה שלילית.

מניות במרכז

מניית סומוטו (0%) סומוטו 270.8 0% 09:31 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סומוטו בסיס:270.8 פתיחה:270.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה ב-5.7% תוך ריכוז מחזור מסחר חריג ברקע להודעתה כי קיבלה הצעות משני גופים זרים לרכישת השליטה בחברה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

מניית תמר פטרוליום (0%) תמר פטרוליום 2,284 0% 09:31 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי תמר פטרוליום בסיס:2,284 פתיחה:2,284 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עלתה 1.24% לאחר שאתמול החלה את צעדיה הראשונים בבורסה בת"א תוך שהיא מרכזת מחזור מסחר של כ-30 מיליון שקל. לכתבה בעניין.

מניית מודיעין יהש (-0.43%) מודיעין יהש 850 -0.43% 09:31 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מודיעין יהש בסיס:853.7 פתיחה:850 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה ב-2.6% ברקע להודעת החברה אתמול בנוגע למשא ומתן אותו היא מנהלת עם אחת מענקיות הנפט בארה"ב ('Aera Energy') לטובת רכישת זכויות נפט בשלושה פרויקטים במחוז 'Kern' בקליפורניה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

מניית בנק לאומי (+1.4%) לאומי 1,880 +1.4% 09:31 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,854 פתיחה:1,880 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הוסיפה 0.1% במחזור הגבוה בת"א וזאת לאחר שאתמול סגרה באדום ובכך השלימה יום 7 רצוף של ירידות שערים במהלכם איבדה כ-3% מערכה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

51 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 קורי 25/07/2017 21:36 גו (ל"ת)
25 Tramp 25/07/2017 20:05 דלק קבוצה
יש למישהו הסבר מדוע דלק יורדת ברצף כמעט חודש
24 זומבה 25/07/2017 19:20 זומבה (ל"ת)
23 אאוסיבינו 25/07/2017 18:47 יוצאת לדרך (ל"ת)
22 100 25/07/2017 17:44 1998 בן ארצי
אני אפס שלא מודה בטעויות...
21 100 25/07/2017 15:49 1968 שאול ביבר יורם טהרלב שייקה אופיר
דבר מצחיק קרה לי בדרך לסואץ..
100 25/07/2017 17:15 לתזכורת 3 מעצמות כלכליות ובכלל
קנדה ושוייץ כמעט ולא התקדמו בבורסות היוקרתיות שלהן מאז 2007 משמע 10 שנים. CAC היוקרתי הצרפתי עומד בימים אלו מעל 15 אחוז פחות מאשר לפני 17 שנה ביולי 2000.
פרופ דמבלדור ראובני 25/07/2017 17:00 ל א0.00001 חברי הטוב מה שלומך יום ג
אנחנו תומכים בעמדתך ומקווים שלקחת הכדורים השחורים לפי הסדר. אתה נויוטי אבל נחמד ואנחנו זוכרים שאתה צועק ירידות ירידות לה לה לה כבר שנתיים במעופ תל אביב ואם היינו שומעים בקולך באוגוסט 2015 שיהיו ירידות ועוד להיכנס לשורט אז אז היום היינו נשארים עם התחת בחוץ. אתה יודע איזה נזק נעשה למי שמכר בדיוק לפני שנתיים שהמעוף היה בערך 1770 ועוד נכנסים לשורט אדיר כמו שהיצעת היום לא היה לנו גרוש לה לה לה על התחת ולא היינו יכולים לעשות מליונים בפורסייט שאני יצאתי בשיא וכאן כל החולרות תקועים בפורסיט ואוכלחים ארבע אחוז ליום טריי ליי ליי איזה כייף שאתם ניטחנים וגם היצעת לפני שנתיים למכור מהר כל הטבע ופריגו ואופקו ומיילאן והיצאת שורט ממונף ואנחנו צחקנו עלייך וצדקנו כי אתה 0 א 0.0001 פיצול אישיות וגם חושב שאנחנו לא מבינים מה זה לסואץ יענו אתה אומר דרומה למטה בעוד שהכל בריצפה אנחנו ניתנקם שלא התייחסת אליינו אעלק דוקטור לסמרטוטים אתה מר א 0.000001 ואני גדי שהוא אופטימוס ופרופסור ראובני מלכים שלכם
בוים ברוך 25/07/2017 17:19 תגובה כל כך גרועה טרם ניתקלתי מאז היום הראשון בביזפורטל (ל"ת)
ברוך בוים 25/07/2017 17:45 גם חברי בבאר שבע קרא את דמבלדור וממש נבהל מהאידיוטיזם (ל"ת)
20 אלישע 25/07/2017 15:07 מיקרומדיק כנראה לפני פריצה אל 100 אג בקרוב
מתחילה לנוע צפונה
19 כל החברה מאתמול... 25/07/2017 13:30 אח פורסייט...
אח פורסייט.איזו חברה איזו מניה.פשוט לא יאומן. מה סיבוני עושה שם? האם מסבן אותנו בגדול?
תישאלו 25/07/2017 17:50 את פרופ ראובני דמבלחור הוא מומחה למניה
ומריץ אותה למעלה למטה ומפסיד כל הכסף אבל לא איכפת לו כי הוא לא צריך כסף מבורסה או עבודה הוא יוצא אם חבריו העברייניפ ל"השיג "כסף שהם מביימים תאונות דרכים קלות וגובים מהבטוח כסף
דניאל 25/07/2017 14:10 איך אמר סיבוני בגלובס...
המוסדיים והמשקיעים לא יודעים מה יש לנו בידיים...לא יודע אם לחברה הזאת יש משהו ואם כן הם לא יודעים מה לעשות עם זה.
18 דני משקיע 25/07/2017 11:34 בקרוב כנראה היום תשמעו על עוד משקיע אסטרטגי באינסוליין
על פי מידע של מקורבים רוכש כבר יומיים בבורסה מניות ובקרוב יעבור 5% .הבחור עיתונאי לשעבר ובעל ממון קונה ורוכש מניות להשיג לפחות 12% בתור התחלה .
אנונימי 25/07/2017 17:50 12 אחוז, למה?
פרט ונמק
17 יוסיפון 25/07/2017 11:10 תקנו בנקים לאומי פרוטרום וטאואר ותהיו מרוצים עד הגג (ל"ת)
לפוצופון 25/07/2017 12:09 למה תקנו בנקים??אם הם מקולקלים
אז למה אתה מציע לנו? נכון חוץ מיזה מהעבר כאן בתגובות שאתה איש או אישה לא ישר ולא אמין?
ליוסיפון העאקרוט 25/07/2017 11:46 מזה מרוצים עד הגג. וחוץ מיזה אתה נותן יענו גרנטי? (ל"ת)
16 ביזפורטל 25/07/2017 10:26 אמרתם מחכים לחו"ל נו ומה הלאה.? (ל"ת)
ל 16 ביז 25/07/2017 11:44 מה אתם שואלים אותנו
שאלו את גלובס הדבים
15 קושקוש 25/07/2017 10:25 אינסוליין ממשיכה במצב קניות חזק (ל"ת)
14 לכו לסידורים 25/07/2017 10:11 לטייל תחזרו בחמש וחצי אותו שער יהיה (ל"ת)
ואם אני רוצה לישון 25/07/2017 11:43 ולא ללכת לסידורים. מה אני חייב.
וחוצה מיזה סידורים זה יענו איזה שוד פיצוחיה או מה. ואם אני חוזר בארבע או בשבע זה משנה.
חיכינו לאירופה 25/07/2017 10:27 אבל שם עולה ת"א החליטה על ברקס (ל"ת)
13 הזהיר 25/07/2017 10:07 שימו לב למיקרומדיק יכולה לטוס מעל 110 אג מחזורים נמוכים
אתמול מומשו אופציות למניה וככל הנראה מניה תעלה היום מחר חזק .יעד ראשון 116 אג
12 טאואר 25/07/2017 09:58 כל פעם שגורביץ עושה כתבה על טאואר ואומר שהיא לטווח
ארוך . היא יורדת. אין חדש. כל המוכרים ימהרו לקנות אחרי הדוח שיגיע בקרוב שם היא כבר תעבור את 10000.
צחי 25/07/2017 11:18 טאואר
מניה זהב כל ירידה לחזק הדו״ח יהיה פצצה
11 הדר 25/07/2017 09:55 בוקר טוב אינסוליין המאבק ממשיך אתמול נגענו ב2400 אג
וזה היה צפוי והיום ככל הנראה מניה תפגוש מחיר 2730 אג מחיר מימוש האופציה וככל הנראה כמו שזה נראה בעתיד הקרוב 3000 אג לא מילה גסה .מדד60 SME מתחיל להתאושש
דוד 25/07/2017 10:21 להדר החמוד\ה תשמרי על בריאותך ותתרחקי ממנה זו (ל"ת)
10 1450 25/07/2017 09:50 לא נחצה אותו (ל"ת)
9 אותה הצגה 25/07/2017 09:45 כמו אתמול נסתובב סביב אותו שער כל היום (ל"ת)
8 עוד יום 25/07/2017 09:37 של דשדוש מכוון (ל"ת)
7 מריק 25/07/2017 09:31 כיטוב פארמה
חוזרת עם פער חיובי של 10 אחוז מארהב נראה שיש עניין בשבוע האחרון עם מחזורים גדולים במיוחד מעבר לים ומעל הכל היום יום שלישי פעמיים כי...
כיטוב 25/07/2017 10:02 היום שלה עד יגיע ובגדול שער 5$ יהיה מצויין לסבלנים בלבד (ל"ת)
6 פלוריסטים 25/07/2017 09:29 ממשלת ארהב תומכת במחקר שלה והמניה לא עולה (ל"ת)
5 רמי לוי 25/07/2017 09:28 מסתבר שגם עוף בשקל לא עוזר לו להרויח
העיקר הדליק משואה. ועסקיו מדשדשים .
4 מוטי 25/07/2017 09:21 אינסוליין מאבק שליטה
כפיר זילברמן vs אברהם צרפתי .מי זה אברהם צרפתי? שחקן חדש נכנס למאבק שליטה .תראו במאיה
3 ביזפורטל 25/07/2017 09:15 בקרוב תביעת ענק נגד כל הגופים שהפילו את בזק
על סתם בלי רקע כלכלי וגרמו הפסדי ענק לציבור
2 פרופ דמבלדור ראובני 25/07/2017 09:03 א 100 יקירי
חברי הטוב מה שלומך יום ג ? אנחנו תומכים בעמדתך הכושלת ומקווים שלקחת הכדורים לפי המרשם. אתה זוכר מה קרה בפעם הקודמת... אז אומנם צבעם אדום בוהק ..אך אל לך להגזים בכמות. עליך לקחת גם הכדורים הירוקים. אתה אהבל מחוק ונויירוטי אבל ממש נחמד . דרך אגב הגדלנו אחזקתינו בגוגל ל 33% והכל מהעודף שהשארת על השולחן לאחר שחזרת מבית המרקחת. אתה נחמד נערי .. .דואגים לך תמיד 99 הזהויות האחרות שלך. אתה נחמד.
יום ג 25/07/2017 10:17 למכובד שדורש בשלומי..
תודה . אני מרגיש בטוב. מפסיד כסף כרגיל אבל לא מתרגש. שאל גם את יום ד הוא קליבר ומרוויח כל הזמן.
מורנו 25/07/2017 10:43 לראובני הנחמד האם אתה נשוי לאשתו של יגאל אמיר
לריסה טרימבובלר? יש לכם אותו שם. מה? היא נשואה לשני עבריינים? אחד לא מספיק? היא שמעתי הפסידה ים על הגנת עמיר אז היא מבקשת שאתה לא תפסיד הרבה גם כהרגלך.
ז'וז'ו הפסיכי 25/07/2017 11:18 לאדון ראונבני
גם הישמטת מאמש את הקטע שהיבטחת לנקום. בטח בירררת והבנת מיזה ז'וז'ו העצבני אז תפסת פיק בירקיים והבייצים התנדנדו מרוב פחד ווויתרת. וואלא יצאת פחדן גבר גבר סמרטוט גיבור עלוב החיים
ז'וז'ו 25/07/2017 17:54 לדמבלזב בהמשך
מה זהווווווווווואוווווווווו חא מבין אעלק
לפשוש 25/07/2017 12:42 אני עומדת לדרדס אותך באצבעות ובצבעים (ל"ת)
פרופ דמבלדור ראובני 25/07/2017 12:19 ווווואווווווו
פחד מוות . אל תמצא לי שגיאות כתיב.....ווואי ווואי
אבי 25/07/2017 10:08 שאל את יום ג מה שלומו. מה אתה שואל אותו? (ל"ת)
לפשוש 25/07/2017 12:49 מזה פרופ? זה בא מהמילה פרובינציה
או מהמילה פרופורציה? ופרופ זה קיצורם? היתכלתי בגוגל ובאבן שדושן ואין מיל פרופ אלא אם כן אחת החברות המסחריות המציאה לחטיף חדש אז שתדע לך
משה הרוקח 25/07/2017 10:27 לפרופסור
אני מודה לך שהסרת באחת מתגובותיך הכמעט זהות יום יום את הכדור האדום לפי דרישתי כייוון שלא קיים בכזה צבע..אז אבקשך להסיר גם את הכדור הירוק..כייוון שגם ירוק לא קיים. יש הסבר מנומק מדוע אין ירוק ואדום בכדורים. אם תרצה שאל ואסביר.
למשה הרוקח 25/07/2017 13:02 אתה מקסימום..........
קרח .... אנא קח גם אתה את הכדורים ושב בלול בו יושבים כל הזהויות של 100 הפסיכופת בעל הפרעת זהות דיסוציאטיבית .
1 אלי 25/07/2017 08:26 מיקרומדיק צריכה הנפקה אבל לא תעשה זאת רק מעל 110 אג
יכול להיות שתהיה הנפקה אבל רק מעל מחיר 110 120 אג
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש