ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א נסגרה בטריטוריה האדומה: המעו"ף איבד 0.4% בלחץ הבנקים, קנון זינקה 6%

מדד ת"א 90 איבד 0.46%, המעו"ף ירד 0.38%. בזק קפצה 1.9% במחזור הגבוה בת"א. בזן איבדה 1%
ירידות, צילום: גטי אימג'ס ישראל
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בתל אביב ננעל בטריטוריה האדומה אחרי פתיחה הססנית. המעו"ף איבד 0.38% בהובלת טאואר +1.06% טאואר 12,400 +1.06% טאואר בסיס:12,270 פתיחה:12,350 גבוה:12,480 נמוך:12,320 תמורה:18,241,678 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה ב-1.9% וכאשר מדד הבנקים נחלש 1.1% ורשם יום חמישי של ירידות מתוך 6 ימי המסחר האחרונים (לאחר שנגע בשיא). בין היתר בולטו מניית לאומי שירדה כ-1% והשלימה יום 6 של ירידות שערים. 
 
מניית בזק -4.68% בזק 489 -4.68% בזק בסיס:513 פתיחה:512.2 גבוה:514.7 נמוך:489 תמורה:80,875,986 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.9% במחזור הגבוה בת"א. פריגו עלתה 1.6%, מיילן איבדה 1% וקנון זינקה 6.07%.
מדד ת"א 35 +0.03% מדד ת"א 35 1,417.72 +0.03% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:731,855,308 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{​מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר הסתכם ב-467 מיליון שקל.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה חיובי בשיעור של 0.3%. טבע חזרה עם פער חיובי של 0.55%, פריגו עם פער חיובי של 2.5% ואופקו עם פער חיובי של 3.3%. מנגד, מיילן חזרה עם פער שלילי של 0.5% ונייס עם פער שלילי של 0.35%.
בשבוע החולף רשם מדד המעו"ף עלייה קלה של 0.14% ואילו מדד ת"א 90 נחתך 1.7% ומדד ה-SME60 איבד 0.46%. מדד הבנקים שהשלים לאחרונה ראלי אדיר (מעל 10 ימי עליות רצופים) איבד 1.13% בשבוע החולף. בוול סטריט ה-S&P500 איפס 0.53% השבוע והנאסד"ק עלה 1.1%. שני המדדים קבעו שיאים בשבוע החולף. באירופה, הדאקס שצלל 1.65% ביום המסחר האחרון השלים נפילה שבועית של 3.1%, בעיקר בשל ההתחזקות המשמעותית של האירו (לשיא של שנתיים מול הדולר). הקאק הצרפתי ירד 1.6% ביום שישי והשלים ירידה שבועית של 2.2%.
מניות במרכז:
טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה לצאת בסבבה פיטורים ממפעליה בכפר סבא ובנגב. (לכתבה המלאה)
מניית קנון +0.79% קנון 6,353 +0.79% קנון בסיס:6,303 פתיחה:6,303 גבוה:6,371 נמוך:6,279 תמורה:1,874,275 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת מעל 5% זאת ברקע לדיווח החברה על קבלת הצעות לרכישת החברה הבת IC Power שפועלת בדרום אמריקה. בתוך כך, בקנון עדכנו כי המנכ"ל יואב דופלט פורש מתפקידו. (לכתבה המלאה)
מניית בזק -4.68% בזק 489 -4.68% בזק בסיס:513 פתיחה:512.2 גבוה:514.7 נמוך:489 תמורה:80,875,986 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מרכזת עניין לאחר שביום חמישי האחרון השלימה 9 ימים רצופים של ירידות שערים ובסה"כ מינוס  18% מאז התפוצצה הפרשה. ביום שישי הכריע בית המשפט כי המנכ"לית סטלה הנדלק תשוחרר ממעצר בית ותוכל לחזור לעבוד כבר היום. גם אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה, שוחרר ממעצר בית ויוכל לחזור לעבודה (תחת מגבלות). להתייחסות אנליסטים למניית בזק - לחץ כאן
ריט 1 -0.54% ריט 1 1,486 -0.54% ריט 1 בסיס:1,494 פתיחה:1,500 גבוה:1,501 נמוך:1,484 תמורה:1,633,561 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הארכת חוזה לאמדוקס בבניין משרדיה שברעננה לעוד 10 שנים. (לכתבה המלאה)
מניית טאואר +1.06% טאואר 12,400 +1.06% טאואר בסיס:12,270 פתיחה:12,350 גבוה:12,480 נמוך:12,320 תמורה:18,241,678 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזת עניין לאחר שביום חמישי השלימה 8 ימי עליות רצופים לשווי של 9.55 מיליארד שקלים, שיא של 10 שנים. בשבוע הבא תפרסם טאואר דו"חות לרבעון השני של 2017, לכתבה המלאה על הראלי במניה ותחזיות האנליסטים
ביולייט -1.94% ביולייט 1,469 -1.94% ביולייט בסיס:1,498 פתיחה:1,453 גבוה:1,519 נמוך:1,441 תמורה:159,141 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הצלחה בניסוי קליני שנערך בארה"ב בשתל תוך עיני לטיפול בגלוקואומה. (לכתבה המלאה)
מניית אליום מדיקל -0.96% אליום מדיקל 134.4 -0.96% אליום מדיקל בסיס:135.7 פתיחה:135 גבוה:136.9 נמוך:130 תמורה:226,140 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זוכה לחיזוק המלצה מצד אדיסון. (לכתבה המלאה)
מניית כיטוב פארמה -0.5% כיטוב פארמה 39.7 -0.5% כיטוב פארמה בסיס:39.9 פתיחה:39 גבוה:41.4 נמוך:38 תמורה:759,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת ב-16.8% במחזור של 774 אלף שקל.
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    המעןף ליראת מהלך חד ביותר השבוע לפקיעה מעל1493 (ל"ת)
    ברוקר1999 23/07/2017 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    היתכן ש CAC המדד הצרפתי הגדולים בעולם
    i 23/07/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    19 3
    (קנדה ושוויץ נותחו בקטנה שבוע שעבר ולא התקדמו שנים) עמד לפני 10 שנים בשער 6000?!? וכמה היום בעבור 10 שנים?!? האם לאור הנ"ל היה אפשרי לייצר פעילות קטלנית ולהרוויח ב10 שנים הללו מאות פעמים של 10% רווח?!? כן...בוודאי. ומה הלאה? החישובים מראים שבעוד 10 שנים המצב יהיה גרוע בהרבה מלפני 10 שנים ו מהיום. סוף. ערב טוב.
    סגור
  • ממשיך לאיציק
    ד"ר ניר 23/07/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    14 2
    ומה הלאה? קטסטרופה..!! הגעה לתיקרת החוב בארה"ב שתביא את ארצות הברית לחדלת פרעון..נשיא (מיצטער) מטורף..ועוד הרבה ברבורים שחורים(נאסים ניקולא טאלב)
    סגור
  • תוספת משמעותית
    100 23/07/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ו...CAC האליטיסטי עמד על 6700 לפני 17 שנים..אוג' 2000!!! אז באותם 17 שנה אפשר היה להרוויח הרבה יותר..הכוונה אפשר היה ואכן בוצע. זאת הייתה תקופה קלאסית של פעם במליון שנים.
    סגור
  • יתכן ונפעיל נוהל צבעים ואצבעות.
    ליידי גאגא 23/07/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלוי במזג האוויר בשכבות הגבוהות של האטמוספירה
    סגור
  • 23.
    נא למהר להוציא במידי ניתוח ינכט < קטלני סופני....!!!!! (ל"ת)
    א עבור א 23/07/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 22.
    האיסוף נמשך באינסולין יעד ראשון למניה 2150 אחר כך 2400
    הדר 23/07/2017 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר לזה יכולה להמשיך את 2700 אג ומעלה
    סגור
  • 21.
    צחוק צחוק אבל אינסולין בדרך לעוד הנפקה ח ח ח ח
    תשמעו 23/07/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבדו על סוחרים בעיניים
    סגור
  • 20.
    ל 18 16 10 וגדי ראובני ב10
    ג'ף 23/07/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה אותו מיץ של הזבל תיזהרו
    סגור
  • 19.
    חלמתי בלילה ואני תמיד צודק
    מיקו 23/07/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שביום שני בנקים ירדו שש אחוז והאמריקאים יקרעו את טבע
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    אח פורסייט חחח
    אנונימוס 23/07/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 6
    איזו חברה סבבה...כל יום 4 אחוז למטה.סופה הולך וקרב.
    סגור
  • לגדי מיום חמישי וראובני מהיום בתגובה 10
    ארבל 23/07/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה שרץ משריץ ומשפריץ ומחליף שמות ויורד על כולם המופסדים בפורסיית. אני כל יום מחזק והלוואי שלא תהיה בחגיגה ובעצם אינך יכול כי אין לך גרוש על התחת יא זיבלון
    סגור
  • לארבל החמור
    חחח 23/07/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית כותבים פורסייט ולא פורסיית אז תחזור לכתה א.דבר נוסף בפורסייט לא תיהיה שום חגיגה כי אין כלום מקסימום ימכרו חצילים בשוק יליכודניק אהבל.
    סגור
  • אז תקעת את כולם בפורסייט השיתוף פעולה עם הזבל
    יא זבל אנטילוקוס 23/07/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראובני מתגובה 10 וגד מיום ה שעבר. ערימת חלאות. אני הולך להרים את פורסיית/ט לשמיים. יא סתום אפשר איך שררוצים כי זה לא שם עברי. הבנת אהבל?
    סגור
  • נכון
    ארבל 23/07/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדי אופטימוס ראובני זה אותה חלאה
    סגור
  • 17.
    אייסיקיור מדיקל - השבוע צפויה להגיע הצעת הרכששש
    האחד 23/07/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי השבוע תגיע הצעת הרכש מהבעלים לכל יתרת המניות... שווה כניסה. לא ממליץ ולא מריץ זוהי דעתי האישית בלבד .
    סגור
  • 16.
    בורסה זבל...כמו המדינה חחח
    אנונימוס 23/07/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מדינת ישראל מושחתת מהיסוד ולכן זה גם בא לידי ביטוי בשחיתות הבורסה והשחקנים.בקיצור כלמה שעשו עושים ויעשו לנו הרווחנו ביושר ומגיע לנו.
    סגור
  • לאנונימוס הוא גדי מיום ה הוא ראובני מתגובה 10
    ארבל 23/07/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תקח ותאסוף את האברים המטונפים שלך וסע לאוגנדה או סודן ותעבוד שם בניקוי מטבחים כמו שהם עובדים פה.
    סגור
  • לארבל המזבל חחח
    אנונימוס 23/07/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כנראה שגם אתה מושחת אם אתה מתעצבן מהאמת...שמדינת ישראל מדינה מושחתת מיסוד ואני מעריך שאתה ליכודניק מטומטם תומך ביבשרה...
    סגור
  • תקעת את כולם בפורסייט? (ל"ת)
    יא זבל 23/07/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    הכל זמני...סבלנות זה שם המשחק..... (ל"ת)
    אדם 23/07/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לאדם
    חוה 23/07/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בטח ובטח הכל זמני ביינתיים קצת יורד ומאחורי זה הרבה ירד זאת כל ההבדל צריך סבלנות גם עם יורד הרבה לשבת עם בוכתות ובנמוך נמוך לקנות ולקזז
    סגור
  • 14.
    ולא בחרו בשבילה (ל"ת)
    מזל שבחרה כיוון 23/07/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    טאואר
    ירון 23/07/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל ירידה לחזק !!! עליות בהמשך
    סגור
  • הדוחות בקרוב למניה לעשור הקרוב
    טאואר מזל טוב 23/07/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הדוח הקרוב הולך להיות חסר תקדים בתולדות החברה הרבה מאוד מעבר לתחזיות בהצלחה לכל המחזיקים
    סגור
  • 12.
    וביז לא יודעים לפרגן חבל
    בונוס הודעה מעולה 23/07/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסכם עם קופ"ח כללית לעריכת ניסוי קליני נוסף 1 ו 2 Phase להשלמת חסר עצם אורטופדי
    סגור
  • 11.
    שימו לב לזה טרם פורסם כפיר ז.הגדיל אחזקות באינסולין
    דני משקיע 23/07/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רכש אפלי כתבי אופציה וממשיך להגדיל אזחזקות במניה.לדתי הירידה היא היתה מצב טוב להגדלת אחזקות
    סגור
  • נכון
    מוטי 23/07/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יום חמישי באזור 10.15 בבוקר היית שם עיסקה של כ600 אלף שקל, בשער 1900 .היית עסקה בין קונה למוכר שתוכנן מראש, תוך שניה זה בוצע .מישהו החליף שם הרבה סחורה .מעניין מי ולמה .משהו מתבשל .מחזיק ולא ממליץ .
    סגור
  • 10.
    א 100 יקירי
    פרופ דמבלדור ראובני 23/07/2017 02:02
    הגב לתגובה זו
    131 1
    חברי הטוב מה שלומך היום ? אנחנו תומכים בעמדתך הכושלת ומקווים שלקחת הכדורים לפי המרשם. אתה זוכר מה קרה בפעם הקודמת... אז אומנם צבעם אדום בוהק ..אך אל לך להגזים בכמות. עליך לקחת גם הכדורים הירוקים. אתה אהבל מחוק ונויירוטי אבל ממש נחמד . דרך אגב הגדלנו אחזקתינו בגוגל ל 30% והכל מהעודף שהשארת על השולחן לאחר שחזרת מהמכולת. אתה נחמד נערי .. .דואגים לך תמיד 99 הזהויות האחרות שלך.
    סגור
  • מפסידים האא?? (ל"ת)
    פשושוש 23/07/2017 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יקרעו לך את הרקטום
    לפשוש 23/07/2017 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונסובב לך את הצבעים מתי שבא לגוגו הארכיטקט.
    סגור
  • לכותב
    פלמוני 23/07/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראה. אתה כל כך קטן ומושתן שאין לך מה לעשות בחיים חוץ מפה ושם לשחק בפיפי. טוב זה בסדר . זה מביא לך סיפוק בדיוק כמו מה שכתבת כאן את אותן השטויות בדיוק ביום ו. נ.ב:לאחר יום המסחר בוול ביום ו.. התעוררת ביום שבת בבוקר ובכתבה של סיכום וול כתבת בדיוק את אותו "מאמר" באותם מילים בשבת בבוקר בשעה 0845 . ואף ענו לך שאתה אידיוט ולך חפש עצמך במקום אחר. המאמר היה זהה אבל בשינוי קל מאד. שם כתבת "מכווים שלקחת..." אז כדאי שתכווה שלא יעקצו אותך מכל הכיוונים כל החברים שאין לך ותכווה שתהיה עשיר ויהיה לך חמישה שקלים.
    סגור
  • (כינוי באוניברסיטה דמבלדור)יא סתומים לוזרים לה לה לה
    גדי ראובני 23/07/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביום חמישי ירדתם עלי ובעיקר אמרתם שם שלי פרופ ראובני שאני לה לה לה אמרתי שאתם עלובים שמחזיקים פורסייט לה לה לולו ויורד לכם כל יום שלוש אחוז לה טראלהלה ואני ברחתי מפורסייט בשיא יא סתומים עלובים אני מלך ושולט עליכן וגם אתם סתומים קניתם פורסיית מה אמר לכם לקנות א0.00001 ואתם אוכלים אותה שהוא היטעה אותכם בפורסיית וגם אמר לכם לברוח ממעופ בשיא ב 1745 בערך ועשיתם ההפך ונישארתם וחיזקתם והיום המעוף 1400וקצת יא סתומים היפסדתם אולי 400 נקודות וגם אמר לכם לעשות שורטסז בלמעלה במעופ בגבוהה ביותר כמעט 1770 לה לה לי ובטבע וברפואיות גם לעשות שורסז ואם יש כמובן למכור בשיא טריי לה ליי אני מלך שמעתם גם בקולו לקנות פורסייט לה לה לה ואתם בהמות לה לה לה
    סגור
  • לא מבין ולא מאמין שזאת תגובה נחמדה.
    אבשה 23/07/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק מתפלא שאדם כל להוט בקנאה מטורפת במישהוא ודעתו השתבשה בכתבו זאת ולמעשה עוד לפני שהוא אינו יודע איך כותבים פרופסור ואיך שכתב אין בשפה העברית גם אותו שם שכתב לא מצוי ולא קיים הרשימת דוקטורים ופרופסורים בלישכה אקדמית ממשלתית זה דמות בדוי גם הוא לא יודע שלא קיים בגלובוס כדור ירוק אולי התכוון לכדור טניס או פינג פונג אולם אפילו שם אין ירוק בכדורים רפואיים אין ירוק בפרוש איך האיש זוכר מה היה פעם קודמת האם החולה סיפר לו על טעותו בולשיט וגם אין אף מחזיק אחד עם שלושים אחוז באפל כמו שציין האיש וגם סופי נירה לי שהאיש מוטרף ברצונו לנקום במי או במה שלא מכיר אותו בכלל ויושב או מתעורר או עוד לא הלך לישון ב0202 בלילה שזה כבר לפנות בוקר ואני חושב האיש חולה וכותב בשעה זה כי לא ישן שאינו מסוגל אחר כך בטח בבוקר הוא יש לו זמן ללכת לטיפולים של הזרקות חומרים למוח או הורדת חום כי אקמול לא מתאים ולא עוזר על הבוקר עכשיו ב 1130 בבוקר קמתי וחיפשתי בין תגובות הצעה טובה למשהוא לקנות וראיתי תגובה משונה זה ותידעוט לכם שאין כדור ירוק תחפשו ולא תימצאו ואני לא מורשה להגיד למה בררתי ואמרו לי זה ובשעה שתיים בבוקר וכותב
    סגור
  • 9.
    ביוליין השבוע 30% למלה. בהצלחה... (ל"ת)
    אילן 22/07/2017 23:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    מפולת אולי לא מחר ,אך היא קרובה. (ל"ת)
    Sdsd 22/07/2017 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 7.
    כיטוב פראמה
    שי 22/07/2017 21:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שבוע טוב, משהו חיובי קורה במניה הזו, עליות שערים מטורפות בסוף שבוע , לדעתי הולכת לזנק למעלה. יש פער של 24% וזו רק תחילת הדרך. המניה ספגה המון אכזבות וכנראה משהו חם ממתין בקנה . בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • ותודה לכל המוכרים שמכרו זול! (ל"ת)
    כי טוב 23/07/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    לוחצים את דסקש. לחכות לה
    פאפי 22/07/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל מווסת שם. עד להצעת הרכש. לנסות לתפוס אותה. ולאחר הצעת רכש. המניה תרד בשביל שלא יגידו היא ירדה בשביל הצעת רכש. הכל הצגה. אני עוקב
    סגור
  • 5.
    מחר עשים הכרשים עוד קופון על בזק
    אבי 22/07/2017 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי זה מדינה של נכלים מרמים את הציבור למה בנק לאומי אומר לקנות את בזק כי הקופות הגמל יהיה להם מה להגיד
    סגור
  • 4.
    אם היום מחר אין מגלומטר בהר הבית במעוף יש1500 מדד לפחות (ל"ת)
    ברוקר 1999 22/07/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בתגובה 10 בשם רובני
    אני כתבתי גם 23/07/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל עכשיו אני מבין שאין דבר כזאת מגלומטר ובטח לא שמו בהר הביית מגלומטר שזה דבר שלא קיים אני מצטער על טעות ואחפש מה כן שמו
    סגור
  • 3.
    פריגו מתחילה טיסה לכיוון שער 35000 (ל"ת)
    שי 22/07/2017 18:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    אל על למטה. דיסקונט למעלה פרוטרום למעלה (ל"ת)
    פיני 22/07/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פרוטרום
    לפיני 23/07/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר עוד מידע על פרוטרום? אמנם מומלצת, אך ירדה בחמיש
    סגור
  • 1.
    לאט ובטוח ליויתן מתקדם!!! האנשים הנכונים עושים הכל
    ליויתן מתקדם 22/07/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שהוא יתקדם ועוד בשורות טובות יגיעו ,ובמיוחד לרציו !!!!!!!
    סגור
  • הסוף עם צריו? (ל"ת)
    מה יהיה 23/07/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש עוד הרבה זמן...