ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.2% בהובלת מניות הפארמה, בזק נפלה 1.3%

בזק השלימה יום תשיעי רצוף של ירידות. ביונדווקס זינקה 7.8% לאחר הצלחה בניסוי. טאואר בשיא של עשור
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה במגמה מעורבת ברקע לסנטימנט מעבר לים. באירופה האירו מתחזק 0.6% מול הדולר לאחר מסיבת העיתונאים של נגיד הבנק המרכזי מריו דראגי.(לכתבה המלאה
בת"א מדד המעו"ף עלה 0.18% בתמיכתן של טבע, פריגו ומיילן שזינקו 2.1%, 2.3% ו-3.3% בהתאמה. מניית טאואר השלימה יום שמיני רצוף של עליות, כאשר טיפסה היום ב-0.46% לשיא של עשור. (לכתבה המלאה)
בזק ירדה 1.3% והשלימה יום תשיעי רצוף של ירידות. מניית עזריאלי איבדה יותר מ-2.2%.
נזכיר כי לאחר סגירת המסחר היום, תפרסם הבורסה את השינויים בהרכב המדדים הרשמי שייכנסו לתוקף ב-3 אוגוסט הקרוב.
מדד ת"א 90 ירד 0.27% ומדד הבנקים השיל 0.17%.
בסיכום עונתי: מדד ת"א 35 עלה ב-0.1% השבוע, ומתחילת השנה ירד ב-0.9%. מדד ת"א 90 ירד השבוע ב-1.7%, ומתחילת השנה עלה ב-13.4%.

מדד ת"א 35 -0.08% מדד ת"א 35 1,407.9 -0.08% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,415.22 נמוך:1,403.63 תמורה:587,483,541 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.34% מדד ת"א 90 1,071.33 +0.34% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.69 פתיחה:1,069.4 גבוה:1,073.73 נמוך:1,067.24 תמורה:142,154,723 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
הפקיעה השבועית על מדד המעו"ף נרשמה ברמה של 1,459.06 נק'.
מחזור המסחר, כולל הפקיעה השבועית, הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל.
הבנק המרכזי של אירופה הותיר היום, כצפוי, את גובה הריבית בגוש האירו ללא שינוי, ולצד ההודעה שיצאה נמסר כי הבנק המרכזי של אירופה לא יצמצם את כמות הרכישות לפני חודש דצמבר השנה או מעבר לכך. אם לא די בכך, נכתב כי מדיניות הרכישות אף תגדל "באם יהיה צורך בכך". באקסלנס מסבירים כי ב-ECB לא 'נפלו בפח', גם שם מבינים שהודעת ריבית אופטימית שנייה ברציפות תשלח את תשואות האג"ח ואת האירו לראלי מחודש, שיאט, אם לא לומר יסכן, את השיפור הכלכלי הנוכחי. (לכתבה המלאה)
אתמול נחתם המסחר בבורסה בת"א במגמה מעורבת וזאת כאשר המעו"ף התחזק בשיעור של 0.2%, מדד ת"א 90 נחלש 0.4% ומדד הבנקים ירד 0.3%. 
נזכיר כי במוקד המסחר בימים האחרונים עמד שוק המט"ח שהיה סוער במיוחד לאחר ששני חברי סנאט נוספים הודיעו כי הם מסירים את תמיכתם ברפורמת הבריאות של טראמפ. בשל כך, התגובות בשוק המט"ח לא איחרו לבוא ונראה כי גם התחזקות השקל נבלמה נכון לעת עתה כאשר לעניין זה עומדות עוד מספר סיבות - לכתבה המלאה.
הבוקר באסיה רוב הבורסות נצבעו בירוק כאשר את המגמה הוביל מדד הניקיי שהתחזק ב-0.6%. האנג סנג עלה 0.3% ושנחאי הוסיפה 0.43%.
מניות במרכז
מניית ביונדווקס +2.71% ביונדווקס 53.1 +2.71% ביונדווקס בסיס:51.7 פתיחה:51.5 גבוה:54.6 נמוך:51 תמורה:524,801 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה בעוד 7.8% לאחר ההודעה על הצלחה בניסוי קליני שלב 2b עם החיסון האוניברסלי לשפעת 'M-001' שבפיתוח החברה. (לכתבה המלאה)
טאואר +0.33% טאואר 12,180 +0.33% טאואר בסיס:12,140 פתיחה:12,130 גבוה:12,260 נמוך:12,050 תמורה:16,283,861 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טיפסה 0.46% והמשיכה במומנטום האדיר של הימים האחרונים כאשר זו חוזרת עם פער חיובי קל - לכתבה המלאה.
ביוליין +7.8% ביוליין 381.6 +7.8% ביוליין בסיס:354 פתיחה:354 גבוה:385.7 נמוך:345 תמורה:1,089,458 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 5.6% על רקע סקירה שהוציאה חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן למניה. (לכתבה המלאה)
וונטייז -5.16% וונטייז 97.5 -5.16% וונטייז בסיס:102.8 פתיחה:102.8 גבוה:100.9 נמוך:96.5 תמורה:132,066 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם שחתמה להפצת שירותי בסמארט VOD באמריקה הלטינית.
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    קול 1460
    אלון 20/07/2017 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום א׳ המעוף סוגר מעל 1 אחוז והקולים יטוסו
    סגור
  • 12.
    דראגי הטראגי מבלבל משהו ובא נידנוד קל. בדיחה הטראגי הזה
    קוליקו 20/07/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמו הנשיא באמריקקה
    סגור
  • 11.
    תודה על ההבהרה גדי בהצלחה :) (ל"ת)
    אופטימוס 20/07/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אל תודה לי קרא את כל מי שהגיב לך
    שרץ 20/07/2017 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כטומטום ועוד ב תגובה 5 שדרת זיבלוני
    סגור
  • 10.
    ל 9 גדי
    אופטימוס 20/07/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תקרא מה שכתבת אתה גדי וזה מה שניסו להגיד לך פלוני ואלמוני מה שעושה לך את זה וגורם לך סיפוק גדול זה לא רק הצלחתך אלה גם כישלונם של אחרים וזה גדי יקירי מעיד אלייך שאתה דפוק ופה קבלת הזדמנות גדולה להסתכל במראה ולראות כמה מכוער אתה לכל אחד יש סיכוי גדי גם לך בהצלחה
    סגור
  • איזה הצלחה אתה מאחל לו זה שרץ
    לאופטימוס 20/07/2017 20:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    והוא מופיעה גם בתגובה 5 היומיום ועוד זה חרייאן מקצועי לא שמת לב איך הפך עורו לאחר שליגלג עת המפסידים בפורסייט וכולם ירדו לכסח את הנבל
    סגור
  • לאופטימוס
    גדי 20/07/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ממש לא נכון.לא שמח מכשלון של אף אחד...גם אני הפסדתי בחיים לא מעט רק שמביע את דעתי לגבי החברה הזאת.אם הנסוי שלה הצליח כל כך וזה היה לפני מספר חודשים אז איך שלא שומעים עליה כלום באף מקום ואין שום התקדמות??? חומר למחשבה.בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 9.
    פורסייט חחח
    גדי 20/07/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 18
    לכל אוהבי פורסייט.כל יום דופקת אתכם 3 אחוז למטה...אוכלת את הכסף שלכם לאט אבל בטוח.מאז שברחתי משם עם רווח נאה עוקב לראות האם טעיתי ומסתבר שצדקתי ביג טיים חחח
    סגור
  • אתה מזכיר לי אנשים נמוכים
    פלוני 20/07/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בדבריך אין טעם ולא ריח מקסימום פיח לך לישון ותעזוב אותנו באמא שלך..
    סגור
  • בכתבך זאת תוך לעג על חבריך הגעת לפורקן מלא?
    לגדי הטמבל חחח 20/07/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אז אתה גולם מושלם. שחק ביד ותגיע לאותה תוצאה ויותר כייף וגם לא תעליב את מי שהפסיד.
    סגור
  • טען עוד
  • לאדיוט שקרה לי טמבל...
    גדי 20/07/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 12
    מה קרה אכלת אותה??? כי אתה סתום ואולי במקום לשפשפ אז תבוא למצוץ לי ולעוד כמה מה דעתך?
    סגור
  • לגדי תגיד לא נמאס לך מהגובה הנמוך שלך
    פלוני 20/07/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לך תחפש יחס בפורומים אחרים תעשה טובה לכולםםםםם
    סגור
  • 8.
    הפריעו לשוק לעלות בסוף קיבלו פקיעה יותר מ 1459 (ל"ת)
    אתמול כל היום 20/07/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • רצינו וקיבלנו בדיוק בדיוק מה שביקשנו בבסטיה קטנטונת
    מה זה קיבלו ילד? 20/07/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 7
    איזה גוף גדול כאן נידנד אותנו קצת וגבה את חלקו
    סגור
  • 7.
    סומוטו
    שוקי 20/07/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם רכשה חברה ב-12 מיליון דולר בתחום המסחר המכוון, גם מיטב דש נכנסו כבעלי ענין , וגם בכוון של רישום כפול בנאסדק.....מתחמם.....
    סגור
  • קוזו אוקמוטו מה זה? (ל"ת)
    צחי 20/07/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    1480 1490 ואפילו צפונה
    על הכמעט 20/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ידעתי
    סגור
  • רחוק רחוק מהידעת. (ל"ת)
    איזה ידעת? 20/07/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 5.
    כ"ו תמוז התשע"ז נרשם כאן מזמן מזמן!! (ל"ת)
    10 ועוד 20/07/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • לא מצליח להבין איך אתה מוצא את הכוחות
    טומטום ועוד 20/07/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חפרת לנו, שיגעת אותנו, צעקת, הזהרת, התרעת קבל עם ועדה, השתמשת בלשון הטובה ביותר שהצלחת להפיק מפיך ועדיין עולם כמנהגו נוהג ועל ציר הזמן 20/7/17 S&P בשער 2,473.83!!!! יאאידיוט!!! פספסת את כול הכיף!
    סגור
  • פיספוסים את הכייף
    האיש באמת 20/07/2017 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי היה עסוק מאד בלעדיות ים כסף ולפעמים זה קשה וריווחי מאד אבל פחות כייף. אני במקומו אם יש לו כל כך הרבה שיקפה ויתחיל לכייף
    סגור
  • באים כל מופסדים פורסייט
    לגדי אנו 20/07/2017 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה 25 איש לזיין אותך בתחת יא זבל שטני
    סגור
  • שהוא וחירבן מהפה רוצה שאני ימצוץ לו ואני מסכים
    לגדי המוצץ מלמעלה 20/07/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הבנתי שיש שם כפתור'ק ואי אפשר אז אני מוצץ לעצמי יא גדי נבלה
    סגור
  • שהוא גדי מהתגובה 9
    לטומטום שמעלי 20/07/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תראה אידיוט איך כולם קיבלו אותך בגלל הקיאה שהוצאתי מהפה בעניין פורסייט אתה חולרע מזוהם וגם התגובה שלך פה היא של אלוהים כמוך שאתמול תפסו אותך בשקר ושטויות וקרעו לך את הצורה והיום אעלק אתה מספר על אס אי פי אז בו ספר לי מה זה ואיזה מניות שם ומה מכפיל ממוצע אתה אידיוט שלא יודע לצאת מההיסתבכויות וזורק שטויות והבלים יא חתיכת דראקו מה שעשית בתגובה 9 ואיפו שמעת את ההוא צועק ומסהיר ומתריעה על ציר הזמן הפוקטיקטי על אסאנדפי יש לך בכלל מניות באמריקה דביל שאין לו גרוש על התחת ומרוב קנאה על אנשים שנרוויח בפורסייט ובאסאנדיפו ומעופ אתה מחרבן מהפה בלי הפסקה יא גדי דבי מאוס תעוף כבר מהעיניים יא כתף מת
    סגור
  • הם מחזיקים 3 אחוז מגוגל יא אידיוט ועשו פי 20.
    יא טמבל 20/07/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואתמול זימבר אותך עם העולה יורד שהטעת את הקהל והוא הוכיח לך שאתה אידיוט כאשר אמרת ששנתיים צועק ירידות ובאמת שנתיים יורד אצלנו 30 אחוז ומיולי 2015 ירדנו 20 אחוז ובמינוף כפול 5 100 אחוז יא כלומניק אז עברת לאמריקה
    סגור
  • NASDAQ אז ב2000 ירד מ5000 ל 1000.
    אותו אחד 20/07/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    14 1
    נראה שגם הפעם יחזור על זה וירד ל1000.
    סגור
  • 10 ועוד? אותו אחד? שיהיה..
    100 20/07/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המידע והדעות זהות הם לכל אורך התקופה. אלא שבעת הזאת אנו בשיא השפל האפשרי!!! מה ילד יום? נחיה ונראה!!
    סגור
  • היאנקים שומרים על החוזים סביב האפס. תש כוחם!
    100 20/07/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם יודעים שהם לבד בפיסגה מכל השווקים בעולם וממש בלי צדק ותוך שקרים ועוולות ,,הם יודעים שבהיפרץ הסכר הם צונחים יותר מכל השווקים..מה עוד שלהם יש את הדונאלד ההזוי ולכל השאר ת"ל אין. והצניחה תהיה בקרוב מאד וקטלנית מאד. יש הרבה כמונו שרחוקים מהשיא של לפני שנתיים ביותר מ20 אחוז..אולם זה רק אפריטיף(מתאבן או אקדם)
    סגור
  • 4.
    ברור שהכתב חזק בקולים ואפילו מעוות את הארביטראז
    דוד 20/07/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכתב שנמצא חזק בקולים מייצר אופוריה מלאכותית כאשר בשווקים מורגשת אווירת סוף שלב . השווקים נעים על אדי דלק אחרונים ובאוויר יש תחושה שהבום למטה קרוב מתמיד , רק צריך טריגר קטן. שימו לב שלמרות העליות הנאות לכאורה אמש בוול הארביטראז רק 0.14 ולא 0.4 כפי שכותב בטעות מכוונת הכתב שמשדל לעליות כי הוא חזק בקולים.
    סגור
  • מעופ ל1179 (ל"ת)
    רק למעלה 20/07/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ואפילו ל1200
    רק למעלה 20/07/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואז מימושון 500
    סגור
  • 3.
    כרגיל פתיחה חיובית וסיום שלילי
    משה 20/07/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כבר מספר ימים ששחקנים בשוק מזרימים היצעים לבורסה למרות העליות בשוקי העולם מוזר
    סגור
  • למה מוזר הסבר. (ל"ת)
    למשה 20/07/2017 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    פרוטרום
    פנינה 20/07/2017 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא מפרסמים ומפרגנים לפרוטרום, שתתטוס מעלה בגין עיסקת ענק? פווחדים שהמשקיעים ירוויחו?
    סגור
  • פרוטרום
    פנחס 20/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרכשו מנייה זו ולא תצטערו. מניית פנסיה
    סגור
  • רוצה כאן ועכשיו עוד 6 מליון להשלים 10 שיהיה בצד לבטחון
    את מי מעניין פנסייה? 20/07/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וכמובן שב10 לא כלול כל הרכוש הלא משועבד ובלי חובות ומשכנתאות.
    סגור
  • 1.
    אחחח אחחחח אופקו
    בוגלולו 20/07/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עוד 4, 5 ימים כאלה והתעשרנו
    סגור
  • לבוונלולו
    למשה 20/07/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם יש לך נגגיד כרגע 100.000 שקל ויהיו עוד ארבעב ימים כאלו. הם זאת כוונתך התעשרות? ואם תתעשר תאכל עם שתי מזלגות?
    סגור