ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף עלה 0.2%, אופקו טסה 6.4%, בזק איבדה 2%

מדד ת"א 90 איבד 0.36% ומדד הבנקים ירד 0.3%. בוול סטריט מדד הנאסד"ק עולה 0.38%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בתל אביב נסגרו היום וזאת על רקע השיאים שרושמים כעת המדדים בוול סטריט, כאשר מדד הנאסד"ק עולה 0.38%, ובאירופה הקאק הצרפתי עולה 0.8%. מדד המעו"ף עלה 0.17% בהובלת אופקו הלת' +0.36% אופקו הלת' 1,682 +0.36% אופקו הלת' בסיס:1,676 פתיחה:1,670 גבוה:1,710 נמוך:1,645 תמורה:14,917,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה 6.4% ומנגד  בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 1.95% ורשמה יום שמיני רצוף של ירידות. (לכתבה המלאה)
מנגד, מדד ת"א 90 איבד 0.36% ומדד הבנקים ירד 0.3%.
מדד ת"א 35 +0.88% מדד ת"א 35 1,430.25 +0.88% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,203,352,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.27 מיליארד שקל בלבד.
פער הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף עמד הבוקר בשיעור חיובי של 0.3%. בצד החיובי, אופקו חזרה עם פלוס 3%, אורמת עם פער חיובי של 0.7%, טאואר עם פער חיובי של 1.5%, פריגו עם פלוס 0.65 וטבע עם פער חיובי של 0.8%.  
אתמול נחתם המסחר בבורסה המקומית בטריטוריה האדומה וזאת במקביל למגמה השלילית שאפיינה את המסחר באירופה (ברקע לזינוק באירו). מדד המעו"ף סגר בירידה של 0.27%, ת"א 90 נחלש 0.9% ומדד הבנקים ננעל בצמוד לרמת הפתיחה וללא שינוי מהותי.
נזכיר כי במוקד המסחר עמד שוק המט"ח שהיה סוער במיוחד לאחר ששני חברי סנאט נוספים הודיעו במהלך הלילה שלשום כי הם מסירים את תמיכתם ברפורמת הבריאות של טראמפ. בשל כך, האירו זינק ב-1.3% מול השקל והדולר קפץ 0.53% ושערו היציג נקבע על 3.56 שקלים. לכתבה המלאה. הבוקר נסחר הדולר בעלייה קלה של 0.15% והאירו ביציבות וללא שינוי מהותי.
הבוקר באסיה רוב הבורסות נצבעו בירוק כאשר את המגמה הוביל מדד שנחאי שזינק ב-1.36%. האנג סנג התחזק ב-0.56% והניקיי נותר בצמוד לרמת הפתיחה. 
אמש ננעל המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת כאשר הדאו ג'ונס השיל 0.3% ברקע לחולשת מניות הבנקים, ה-S&P500 סגר ללא שינוי מהותי ומנגד, הנאסד"ק המשיך במומנטום החיובי והתחזק בעוד 0.5% ובכך רשם יום שמיני רצוף של עליות. 
מניות במרכז
רפק +1.76% רפק 998.4 +1.76% רפק בסיס:981.1 פתיחה:981.1 גבוה:999.9 נמוך:995 תמורה:184,327 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על היקשרות בהסכם הספקת גז. ב-Bizportal נחשף כי הספקית היא חברת אנרג'יאן היוונית בעלת כריש תנין. (לכתבה המלאה)
בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כאמור איבדה 1.95% והשלימה 17% מאז התפוצצות החקירה של רשות ניירות ערך. (לכתבה המלאה)
כיטוב פארמה +2.77% כיטוב פארמה 40.8 +2.77% כיטוב פארמה בסיס:39.7 פתיחה:40.9 גבוה:40.9 נמוך:39.1 תמורה:232,018 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ביותר מ-5.2% לאחר שדיווחה  על הצלחה במחקר לחסימת גידולים סרטניים. (לכתבה המלאה)
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.58% לשיא של עשור ובכך השלימה מהלך עליות של 87% במהלך 12 החודשים האחרונים. (לכתבה המלאה)
מישורים -0.15% מישורים 867.8 -0.15% מישורים בסיס:869.1 פתיחה:864.8 גבוה:875.1 נמוך:863.5 תמורה:36,551 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכשה את בניי ן שער הנמל בחיפה תמורת 58 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
ביונדווקס +1.73% ביונדווקס 53 +1.73% ביונדווקס בסיס:52.1 פתיחה:52.1 גבוה:53.3 נמוך:52 תמורה:149,786 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה את המומנטום החיובי וקפצה בעוד 3.7% לאחר שעלתה במהלך היומיים האחרונים בחדות תוך מחזורי מסחר ערים במיוחד, וזאת ברקע לסקירה של אדיסון במסגרת הפרויקט של הבורסה. באדיסון קבעו מחיר יעד באפסייד ענק למניה. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    רק בנקיםמפרוטרון טבע חא כיל לא אל על (ל"ת)
    עדן 20/07/2017 00:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בזק שווה קנייה.מחר. גם טבע ודיסקונט רק לא כיל (ל"ת)
    אלי כהן 20/07/2017 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שם מחר 50 או 6פ בבזק. 45 פרוטרום 70 פועלים (ל"ת)
    עמי פלגמן 20/07/2017 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    קנו 4 מניות פרוטרום פועלים בזק דלקהרכב (ל"ת)
    עודד 20/07/2017 00:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    קונה מחר בזק פרוטרום 200 כל מנייה (ל"ת)
    רותי 20/07/2017 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מי שחושב שמורידים תשוק טועה.מחר עוליםל1475 וצפונה.. (ל"ת)
    ברוקר1999 19/07/2017 19:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    נלחמים כדי להוריד מעו"ף (ל"ת)
    כל היום 19/07/2017 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 14.
    סליחה
    אבבבא גאמבביא 19/07/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישווהו יודע על הבדיוק מתי נופל או שאני אשעל בדה מרקר
    סגור
  • 13.
    גם אם העולם עולה (ל"ת)
    מורידים בכוח 19/07/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    לא הבנתי...אינסוליין תוכל לשמור על הפעילות שלה בנוסף
    פל 19/07/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעילות של החברה החדשה אם תוכנס? זאת אומרת ממזגים פעילויות נוספות לפעילות של אינסוליין?
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    פרוטרום כנסו
    פרוטי 19/07/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרוב מאוד עסקת ענק חסרת תקדים פרוטרום רוכשת חברה למוצרי מזון גדולה מאוד המדובר הוא על עיסקה משמעותית ומאוד כדאית וריווחית לפרוטרום בהצלחה לכל המחזיקים
    סגור
  • 10.
    מה יהיה עם בזק?
    גיא 19/07/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למה לא לעצור את המסחר במניה עד שדברים יתבהרו?
    סגור
  • לא לעצור
    מיקי 19/07/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לתת לה להגיע מטה מטה שם מקומה.
    סגור
  • 9.
    ומיותר לגמרי (ל"ת)
    יום משעמם 19/07/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    אני דביל
    א 0.0001 19/07/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    200 2
    אני דביל אני דביל......קוראים לי א100 ....אומר יהיו ירידות שנתיים כבר קבוע לה לה לה לה לה.......אנלא טועה אנלא טועה אני חכם פי שניים אביא לכם פה ציטוטים והמנהל קרן או שתיים לה לה לה לה ....אני כל כך כל כך חכם מתחזה לאיזה כמה..אנשים שמגיבים ואני בעצם כולם לה לה לה 100 להלה 100....בקיצור אנשים טובים אטעה אתכם קבוע ומי שהקשיב לי אכל אותה בערך כשנתיים לה לה .....דרך אגב אתם אנשים נחמדים וכולכם מוזמנים למשרדים / ספא שלנו בלוסט אנגלסט כיבוד על חשבוננו ותזכו להכיר את כל מיודענו הפרופ והד"ר וכל חולי הנפש שאני מגלם......!!!!! דרך אגב אתם מזה נחמדים בלי קשר
    סגור
  • חברה אני מזה מצטער יצאתי מזה מטומטם יותר ממה שחשבתי
    א 0.0001 19/07/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאני מטומטם ורציתי להגיד לכם ההוא א100 אמר עליות ונהיה ירידות ובה לי בדיוק הפוך אמר ירידות ובא עליות ובאמת ארץ ישראל ירדה איזה עשר או עשרים או שלושים אחוז בערך. מרוב שהוא צדק אז סיבכתי אותכם ואני מזה מצטער. הוא באמת השתיל לי פיסת מוח חתול מת אבל מתברר לא עזר אז אהני מזה מצטער שהאכלתי אותכם ואני חדשבתי שעשיתי תוארר שני הפיזיקה בבינתחומחי או בשערי משפט או סמיניור הקיבוצים עשה אותחי חכם אבל ממש לא.. גם אני חושב כמו שא100 הבטיח לבוא לי בחלומות והוא בא אם בחורות יפות ולא נותן לי להתקרב אז לפעמים מהוא הבטיח וקיים להיכנס לי לראש ולהפוך הפוך על הפוך על הפוך את מה שאני רוצה למשל אתמול לצרות שאני שומר מיצוות אכלתי בטעות זדונית חתיכת חזיר ואני מזה מצטטר אבל בשמיים לא סולחים לי
    סגור
  • בעצם מה זה מזה להלהלה לה לה לה
    למזה לה לה לה לה 19/07/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לה לה לה מטעה אותכם שנתיים לה לה טרליללה מאז שממהעופ היה 1750 טרליללה בדיוק 1750 אני גאון אני פוד פרופסור לה לה לה והיום עברו שנתיים תקווה תקווה תקווה והמעופ עומד 1400 ועוד קצת טרליללה והיפסדנו רק עשרים וחמש אחוז יא יא יא הולכים להפסיד עוד 90 אחוז יא באתר באופן ואני גאון שבשורצים ומי שקנה שורצים ממונפים על מצא עופ בדיוק לפני שנתיים לה לו לי הרוווויח רק עשרים וחמש אחוז טראלאלא ומי שמינף פי שלוש טראלאלא האהיל שבעים וחמש אחוז אני אפס אני כלומניק אבל מקביל ים של כסף וגם אם מפסיד איזה שלוש עשרה מליארד טראלאלא לא קורא לי כלום כי אין לי שכל ואני חמור ועבדתי עליכם ודיברתי על שורצים ממונפים ביולי 2015 ואתם המפגרים המתוקים הלכתם אחרי ועוד היגזמתם לה לה לה ועשיתם מינוףף פי 5 ואז אידיוטים כאלו הרביצו מאה עשרים וחמש אחוז לא בעצם 125 אחוז בדיוק בשנתיים טראלאלא לה ואני אוהב אותכם כי אתם טומטומים יותר קטנים ממני טראלהלה ואחותי יפה ורוצה אותכם טראללא
    סגור
  • יא ראבי יא ראבי יא אוחתי יא אוחתי
    רחמים 19/07/2017 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך ה0.001 ניסה ליות חכם ויצא מזה מטומטם. ואני כועס עליו כי חשבתי אני אחי מטומטם. בא השני למזה לה לה ודפק ל 0.01 ביסים בתחת יא ראבי איק קירקס לו הצורה. אנחנוו יושבים פו בטלנים בשכונה מחכים שיפתח מסחר באסאנדדפי באנריקה ואנו מתגלגלים מצחוק איך הראשון 0.01 היפיל עצמו לבור ואמר שהשני דיבר ירידות ירידות ומי הלך אחריוו הפסיד. בא השני ההאבל שמתחזה למאתייים איש ואמר לו שבדיוק לפני שנתייים אמר למכור הכל ולעשות אחושאמוטה שורטז אפילו פי 10 בלי פחד כי הולך לנפול כמו שהיום ותמיד ינפול ובאמת נפל כמעט 30 אחוז ומי לקח שורטז פי עשרה הביא לאשתו רווחים שלוש מאות אחוזין אחושרמוטה. זוטומאט נגיד אלף שקל ועוד שלוש מאות אחוזין זה בטח מאתיים שקלס אחול שרמוטה היום ירידות ונגביר השורטז אחוששלוקי
    סגור
  • 7.
    לבחור ממדיגוס שהאכיל אותי אמש כובעים
    מומו הקטן 19/07/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבקשך בכל לשון להגביר את כמויות הכובעים לאכילה שהיבטחת. גמרתי הכל ואני רעב. אני רק מציין שההבדל כרגע בין מה שהיבטחת כך סתם לבין עכשיו הוא בערך 27 אחוז כולה. למדת לקח ילד?
    סגור
  • מומו הפיצפון
    סוחר פרו 19/07/2017 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שתאכל כובעים ,אתה תאכל כובעים מקש
    סגור
  • אני זקוק חכמות גדולה יותר של כובעים
    מומו הגדול 19/07/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאשר הקטנצ'יק.. טעימים משהוא משהוא. מדיגוס מכרתי היום את היתרה בשנקל וחצי וזה מה מפיל המניה
    סגור
  • 6.
    עדכון להסכמי מימון GPM והשלמת רכישת 7 תח' דלק (ל"ת)
    ארקו 19/07/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    הגיע הזמן להפטר מכמה גרוטאות...
    דניאל 19/07/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טוב הגיע הזמן לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה כמה מניות וחברות נפל.מזור.פורסייט.קמהדע.ולחזק את הטובות.טאואר.פרוטרום.אלוני חץ ועוד...
    סגור
  • מי שמך לקובע מה טוב ומה רע?
    eueu 19/07/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    7 5
    האם חקרת/ ניתחת/ התייעצת/ בדקת/ ועוד או שאתה תוקע סתם כך לפי שינויי האקלים בשכבות הגבוהות של האטמוספירה. נ.ב:לא משקיע בכל מה שציינת ואף לא בדקתי אותן.
    סגור
  • 4.
    זהו נתקענו ביציבות עד לירידות (ל"ת)
    תקועים 19/07/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    ליואב... פורסייט חחח
    גדי 19/07/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אתמול ירדה יפה והיום עולה בדיחה ועוד תרד בסוף היום. הצליחה בנסוי ואין כלום מה שנקרא הניתוח הצליח החולה מת.
    סגור
  • 2.
    שנה מטורפת לנסדק ! מיולי 16 ועד עכשיו הנאסדק עלה 26% !
    שלמה האופטימי 19/07/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה מטורף !!! תפתחו גרפים של נסדק ולא תאמינו. מיולי 16 הנסדק עלה משער 5050 ל6344 , 26% וזה בשנה השמינית לעליות. זה מטורף !!! או שפתאום יבוא תיקון אלים או ראלי מטורף שיטיס את נסדק לשיאים פנומינליים. לאור העצמה במדדי ארהב שדבר לא שובר אותם אני מאמין שהתרחיש השני הרבה יותר ריאלי . יאלה ממשיכים לנסדק 7000
    סגור
  • הפסימי...קבלו מקבץ תרגומים ממספר עתונים במספר שפות:
    ברטולד אלקנהומברי 19/07/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    המפלות המביכות של טראמפ אחת אחר השניה הן מבישות ולא קרו מעולם לנשיא מכהן בארצות הברית. רואים בבירור את רצף כישלונותיו הרצופים בכל פעולה ..מינוי..ועוד. מעבר לכשלון ה"פשוט" בנושא בטוח בריאות..הוא הוכה קשות בניהול ענייני המפלגה הרפובליקנית שמנסה להקיאו מקירבה ולהתנער ממנו(המשפט האחרון הוא תמצית סופר מדוייק ממספר מדיות בכמה שפות) הוא נכשל בגיוס החברים ולמעשה ציוותו שמונה על ידו ואף הוחלף מספר פעמים..טראמפ כמובן מתנער מכל הנ"ל וממשיך כאילו דבר לא ארע. העולם בסכנה. כל הכתוב לעייל זה רק חלק מבעיות אמא אמריקה. 7000??? ממש לא!! יותר נכון 700 !!! מי שכתב כאן הינו חבר המפלגה הרפובליקנית ובעל תפקיד במוסדותיה.
    סגור
  • מצבון
    100 19/07/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    12 1
    היי ברטולד היקר(עמיתו של ד"ר אברטון מיודענו באוניברסיטת ברקלי) שלום אחינו. לדעתנו המצב הגיע לשפל דפינטיבי(אבסולוטי)שאין אפשרות לנמוך מזה. נושא הדונאלד הוא מכאיב מאד בראותנו את מנהיג המדינה הגדולה ביותר מתבוסס בשטויותיו. ראש ועדת האתיקה בארה"ב שפוטר לא מזמן הביע דעתו על חומרת המצב בהיותנו עם הדונלד. ארה"ב לא תשרוד זאת והלוואי שתתעשת. Get it together//Pull yourself together
    סגור
  • 1.
    מה שאמרתי אתמול תקף גם להיום. עליות עליות עליות
    זיפו 19/07/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    7 11
    המוסדיים רוצים עליות וצלחו בהצלחה רבה ובמינימום ירידה יומיים שליליים באירופה. היום חוזרים לעלות חזק. פקיעה צפויה צפונה מ- 1480
    סגור
  • 1480 או צפונה נגיד 1495? (ל"ת)
    האם פקיעה 19/07/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • האומר עליות עליות עליות ויהיה ירידות ירידות ירידות
    קזאלאס אמטולאוס 19/07/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    18 13
    ואמש טענת שיהיה מעל 0.5%. אז תל אביב ירדה. אירופה נישחטה. דאו ירד. אז על מה ולמי אתה מספר סיפורים. עברו רק 24 שעות והזכרון שלנו מכוייל לפחות ל 48 שעות. אז אנא ממך מר אדון זיפו שיש גם מצית כזה. לגבי פקיעה מעל 1480..זה אומר יותר משני אחוז למעלה מעכשיו..האומנם? המוסדיים רוצים...? עברת ביינהם ותיחקרת אחד אחד ואתה יודע מה רוצים וכמה? אז כל מה שטענת לא יצא לך טוב ויפה חבר זיפון. נסה להוכיח צידקתך ונתייחס. וחוץ ...אתה נחמד.
    סגור
  • לפשוש
    ורו דין 19/07/2017 12:03
    הגב לתגובה זו
    8 6
    יש מצב שהיום נערבב לך בין הצבעים והכמויות והאיכויות . ירוק יהיה תכלת ואדום ייצא לבן או זהב עם פסי תכלת. כמויות יתכן והמונים ויתכן בפחות. סתם לקרקס ולזדרדף אותך.
    סגור