ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה אדומה בת"א: המעו"ף השיל 0.3%, בזק וטבע איבדו כ-0.5% כ"א

מניית חברת התקשורת המשיכה לאבד גובה זה היום השביעי ברציפות. המסחר בוול סטריט נפתח בנטייה לירידות
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בבורסה בתל אביב נחתם בטריטוריה האדומה וזאת במקביל למגמה השלילית באירופה (ברקע לזינוק באירו) ולפתיחה האדומה בוול סטריט. בתוך כך, מדד המעו"ף סגר כאמור בירידה של 0.27%, ת"א 90 נחלש 0.9% ומדד הבנקים ננעל בצמוד לרמת הפתיחה וללא שינוי מהותי.
מניית לאומי נחלשה 0.17%, טבע איבדה 0.53% ובזק סגרה בירידה של 0.56% תוך ריכוז מחזור המסחר הגבוה בת"א. בכך, השלימה מניית בזק יום 7 רצוף של ירידות שערים.  ישראמקו בלטה באדום כשירדה 1.6% במחזור החמישי בגובהו באחוזת בית (לכתבה המלאה).
ברקע למסחר שוק המט"ח סוער לאחר ששני חברי סנאט נוספים הודיעו הלילה כי הם מסירים את תמיכתם ברפורמת הבריאות של טראמפ. האירו זינק ב-1.3% מול השקל, הדולר קפץ 0.53% ושערו היציג נקבע על 3.56 שקלים. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 -27.58% מדד ת"א 35 1,026.78 -27.58% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.48% מדד ת"א 90 1,073.66 -0.48% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
ג'רי קוטישטנו מנכ"ל קרנות נאמנות אפסילון: "שוק ההון בישראל עדיין נסחר בהשפעת מדד המחירים לחודש יוני שירד ב- 0.7%. למי שמצפה לתיקון בהמשך, חייבים להזכיר כי הצפי הוא למדדים אפסיים בחודשים הקרובים. המדד האחרון מדגיש ביתר שאת עד כמה רחוקה העלאת ריבית בישראל, גם אם הריבית תעלה במקומות אחרים בעולם. סביבת האינפלציה בישראל אפסית ורחוקה מאד מהיעד של 1%-3%. הנהנים העיקריים מהמדד האחרון הן (שוב) מניות הנדל"ן המניב וכן האג"ח השקליות הארוכות. גם הדולר והאירו התחזקו השבוע מול השקל, על רקע פער הריביות שהולך להתרחב בינינו לבין העולם. אולם, התחזקות זו היא מוגבלת לטעמי, בשל נתוני המקרו המצוינים של ישראל".
אתמול בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה האדומה, כאשר המעו"ף איבד 0.2% ומדד הבנקים נחלש ב-0.5% לאחר שנסחר בירידות של עד 1.1%.
הבוקר באסיה הניקיי ירד 0.6% לאחר שאתמול לא התקיים מסחר לרגל יום הים, שנחאי יורדת בשיעור דומה לאחר הפאניקה אתמול. (לכתבה המלאה)
מניות במרכז
ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 46.2 0% ישראמקו יהש בסיס:46.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה תחת לחץ ומרכזת את המחזור הגבוה כעת בת"א וזאת לאחר השווי שנגזר לשותפות לאחר הנפקת תמר פטרוליום שנסגרה אתמול, וכן נוכח הציפייה והלחץ שיגיע בעתיד מהמשך מכירות חלקים מהמאגר.. (לכתבה המלאה)
אלקטרה 0% אלקטרה 84,700 0% אלקטרה בסיס:84,700 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על רכישת פעילות גנרטורים לפי שווי של 100 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
מודיעין יהש 0% מודיעין יהש 772.2 0% מודיעין יהש בסיס:772.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה אמש כי השותפים בפרויקט Mountain View החליטו לבצע מבחני הפקה בקידוח.
ביונדווקס 0% ביונדווקס 52.1 0% ביונדווקס בסיס:52.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה במחזור ער במיוחד, וזאת לאחר הקפיצה אתמול ברקע לסקירה של אדיסון במסגרת הפרויקט של הבורסה. באדיסון קבעו מחיר יעד באפסייד ענק למניה שממשיכה לטפס גם היום.
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    פקיעה צפונה מ1500 למבינים בלבד... (ל"ת)
    ברוקר1999 18/07/2017 22:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    בנק אוף יורד באסאנדדפי 3 אחוז (ל"ת)
    מוצחן 18/07/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    מדיגוס
    מיקי 18/07/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתמול הסבתי את תשומת לבכם למניה בסוף המסחר קניתי בעוד 50k זרקתי את פורסייט עם רווח של 30 אחוז צנוע. משחרר מעט ממדיגוס רק בשער 23 סיכוי לעליות מטורפות היום תצא הודעה חשובה.
    סגור
  • רגע בעצם נדמה לי יורד אחוש שלוקי (ל"ת)
    באמת עליות מטורפות 18/07/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    טוגדר מתחילה שוב מהלך חיובי .יעד 112 אג (ל"ת)
    הדר 18/07/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 16.
    0
    1 18/07/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    0 זה מה שווה מי שמטעה ולא מודה בטעותו הרציפה בציר הזמן הספירלי !!!!
    סגור
  • אבטליון
    טוכמאייר 18/07/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם היום נערבב את הצבעים בכמויות ונשים פה ירוק ופה אדום לחילופין ושם כתום על רקע ירוק. זה קל ופשוט ופשוט מוציאך מדעתך שנמצאת באין מוח.
    סגור
  • 15.
    אמרתי לכם סתומים שאנחנו הכי טובים בעולם וצחקתם עלי
    רוז 18/07/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ישראל עולה וכל העולם יורד ועכשיו תוכלו את הכובע
    סגור
  • 14.
    בורסה
    rjnho 18/07/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבורסה בישראל צריכה דחוף אינפוזיה בכול העולם הבורסות עולות ואצלנו הבורסה גוססת כול עוד שהמס יהיה גבוה הבורסה תמשיך להתנהל ככה צריך דחוף להוריד את המס לפחות ל- 10 אחוז:
    סגור
  • אתה תמים אבל אני מקרקס אותם
    רנצ'ו 18/07/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני יכול בקלות להרוויח מליון שקל אבל אז אני לא פראייאר שישלם להם נגיד 250... שקל אז אני קורע להם את הצורה ומרוויח רק 10.000 שקל ומשלם רק 2500 שקל ומראה להם מי הבוס ולא דופק חשבון. אתם יודעים איזה הבדל עצום אם לשלם 250.000 או רק 2500. אל תהיו פראייארים עשו כמוני ותתעשרו
    סגור
  • טען עוד
  • לרנצו'
    דניאל 18/07/2017 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חמור אמתי אה? סיימת כיתה א או עד הגן???
    סגור
  • למען האמת סייימתי כיתה א בהצטיייינות יתאה
    לאמתי אה? 18/07/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במשך 3 שנים. ומכיתה ב הקפיצו אותי ישר לאורניבסטיקה
    סגור
  • ליוסי
    יוסי 18/07/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתנ היפסדת בגללו נטו או טרה או ברוטו האם דיברתם או ניפגשתם אי פעם והוא אמר לך או הכריח אותך לקנות או למכור או לשעבד או להשתעבד גם יש מצב שאינו תורם למי שהפסיד או הרביח שתי שקל. אתה במקרה מכיר אותו או זיינת את אחותו וקיבלת אינפורמציות אז תודה רבה מראש אני בכל מקרה פותיתי על ידו לאחר שהבטיח לי להשקקיע 70.000 שקל במשהוא ואמר לי שזה יכפיל עצמו ל140.000תוך חודש ועבד עלי והפסדתי שתי אלף שקל לאחר שזה מהפך רק ל 138.000 שקל אז פוציתי בהפרש ויצאתי תותח וקניתי קונטסה 600 לברברה הרשי שהיא שחקנית אמריקאית וגם אישתי ומרביחה מליון זובות לסרט
    סגור
  • 0
    1 18/07/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    203 2
    0 זה מה שווה מי שלא יודע להודות כאשר הוא טועה ומטעה אחרים בציר הזמן האקליפטי
    סגור
  • הטרנסילבני
    ירוסלבסקי 18/07/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה צודק אחי הוא באמת לא מודה שהוא טועה שהוא סיפר שתיק השורט הענק שלו עושה פי 5 מכל מוצר השקעתי בעולם .הוא סיפר בהרצאה שנכחתי שהתיק בשורט שלו עשה השנה וכל שנה 110 אחוז ולמעשה עשה רק 100 אחוז בשנה שזה לא משהו. היה צריך להודות שזה עשרה אחוז פחות ממה שאמר וככה באמת היטעה אנשים שעשו כמוהו והיפסידו את העשרה אחוז. אגב קח 1000 שקל והעלה אותם בריבית דריבית 100 אחוז לשנה במשך 30 שנה ותיבהל ותרעד מהתוצאה. מה עוד שהוא הסביר כאן שלא מעניין אותו אם השוק עולה או יורד או בלי שינוי או מתפוצץ למעלה או מתפוצץ למטה או מתפוצץ במישור בלי שינוי בציר הזמן האקליפטי. אז תאר לעצמך שהבסיס לפני 30 שנה לא היה 1000 שקל אלא נגיד 100.000 שקל או מליון על 100 שותפים זה לא היה הרבה. אבל אני כועס עליו ואמרתי לו בהרצאה שהוא דפוק. גם ביקש לשלם 50 אחוז מס במקום כמקובל וממה שנשאר תורם לניזקקים 25 אחוזין. כך שבגדול נשאר כולה עם נגיד 25 אחוז מהרווח וזה גרושים. וחוץ מזה הוא ביקש להגיד לך שאל תתחשב בו כי הוא סתם אהבל אבל עקב אהבתו אליך הוא מבקש שתיזהר אחינו מהמפולת . אין לו מייל או טלפון והוא משתמש ביונות דואר או בעשן מדורות...
    סגור
  • אני הפסדתי בגללו נטו
    יוסי 18/07/2017 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אז אם הוא כל כך נדיב ותורם 25 אחוז מהרווח האסטרונומי לצדקה , אז בבקשה שיתרום לי מה שהפסדתי, לא הרבה, בטח פחות ממה שתורם בשבוע לאור הדברים שנכתבו. תודה רבה מראש
    סגור
  • 13.
    פורסייט חחח
    גדי 18/07/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 10
    צעד קדימה שתיים אחורה...בדיחה של חברה.
    סגור
  • מדהים כמה זה מציק לך ולנוספים כאן
    פלוני 18/07/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מה אתה אוכל את הלב כל כך לא מתאים אל תשקיע..
    סגור
  • גדי צודק פורסייט פח...
    אלי 18/07/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 8
    כמו שנאמר פורסייט חברת פח אשפה ללא עתיד.
    סגור
  • תגובה
    משקיע 18/07/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן ראית את המוצר שאתה מדבר כך ?
    סגור
  • למשקיע חחח
    אני 18/07/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ראית? לא ולכן אתה כנראה מריץ חברה יבשה...
    סגור
  • לפלוני...
    גדי 18/07/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה פלוני או פולני???
    סגור
  • 12.
    קולים , ירוקים כמו בסתיו.... (ל"ת)
    אינדיאני 18/07/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    פקיעה גבוהה, קריסה בחו"ל תבוא , לא החודש (ל"ת)
    אינדיאני 18/07/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן קריסה החודש (ל"ת)
    פקיעה נמוכה 18/07/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא החודש
    זיקו 18/07/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אלא היום
    סגור
  • היום?למה אתה מתווכח עם אינדיאני? הבורסה עולה חצי אחוז
    אינדיאני 18/07/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתה ליצן?
    סגור
  • איני רואה שהיא עולה (ל"ת)
    זיקו 18/07/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אם אני יראה יש מפולת אני יגייס את כל
    צ'יקו 18/07/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הגמעה מהשיכון וכל אחד ישים שבע אלף ביקושים וגם נעצור מפולת וגם נתיס תשוק כמו ים טטיס. מה אם נטע ואהוד וטוגדר ינעל העולם מושקע שם שלוש אלף מה אניע קונה מייד יורד ינעל שורלק אחותכם צולעת
    סגור
  • 9.
    ישרמקו
    ירון 18/07/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכתבה אומרת? שישרמקו תמשיך לרדת?
    סגור
  • 8.
    איך המטומטמים לא לומדים? אתמול קנו פוטים, הורידו אותם
    אינדיאני 18/07/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    50 אחוז, היום בול אותו סיפור
    סגור
  • 7.
    ראלי......ראלי......ראלי...... (ל"ת)
    אינדיאני 18/07/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לך תאכל פסוליה (ל"ת)
    אם רע לך 18/07/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    קול 1470 שבועי, מ30 ל110 תוך דקותיים (ל"ת)
    אינדיאני 18/07/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פקיעה ב1490 (ל"ת)
    אינדיאני 18/07/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • איש מצחיק (ל"ת)
    אתה 18/07/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    ביום כמו היום, אובמה קר, ישרמקו, בזק, טבע, אם היה מתאים
    אינדיאני 18/07/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להם היה יורד 2אחוז
    סגור
  • 3.
    כל הפוטים מחוקים (ל"ת)
    אינדיאני 18/07/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מדיגוס המשך עליות
    סוחר מנוסה 18/07/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לא ממליץ לאף אחד לקנות.
    סגור
  • אני ועוד רבים וטובים בפנים
    סוחר מקצועי 18/07/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 5
    המשך עליות עד שער 40 בטווח של חודשיים
    סגור
  • למקצועי
    מומחה 18/07/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחברה צעצוע שירדה 00 אחוז ושווה לא הרבה שקלים..כמה רבים וטוהים יכולים להיות כבר בפנים? מה זה כל אחד מחזיק בערך שבעה שקלים +28 אגורות??
    סגור
  • למומחוי
    סוחר מקצועי 18/07/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה כובעים יש לידך ,היום ב16:30 תצתרך לבלוע את כולם ובקושי להצליח למצמץ כשאשאל אותך מי ילד קטן ובייכן . בטרום בנאסדק כרגע 16% עם ביקושים נאים ביותר ...תקין גם צנצנת לחמוצים
    סגור
  • למקצועי
    מומחה 18/07/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כבר מהבוקר אוכל כובעים ולמען האמת די נהנה. ועכשיו נהייתי ילד קטן ובכיין שמיצמצו לי ופיצפצו לי אבל אני עצוב נורא כי במקום להמשיך כובעים לקראת 1;6 אחוז פלוס הסתכלתי בשמיים וראיתי שירד איזה שש אחוז יענו22 אחוז הבדל אז אני מודה לך על הכובעים של הבוקר ואני בצער מפסיק ערגע לאכול כובעים ינעל העולם. עכשיו למד דבר מה דרדס: אל תפריח בלונים והבטחות כשאין לך מושג וחצי מושג מה יהיה ומה יקרה. אתה כותב מלב חפץ ורצון להגיע למה שהינפצת..אבל בחיים זה לא הולך בדיוק כך. הבנת? ובלי קשר לעלה ירד..אין מה להתעסק עם צעצועים כאלו שנפלו 99 אחוז מהשיא ושווים שנקל וחצי. הבנת? טוב..מחר יום חדש. התעודד.
    סגור
  • אבל בכל זאת תביא כובעים לאכילה בכל הצבעים ברוטב איטלקי (ל"ת)
    עוד מעט מינוס 18/07/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לסוחר מקצוען
    צחיק 18/07/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביינתיים לפני שאני יוכל את הכובעים כבר אכלתי כמה בבוקר כי קניתי בפלוס שתיים עשרה אחוז ועכשיו בקושי חמש אחוז ןהרוקח והספר שלי התחננו אל תיגע בניירות זבל שבכל השוווי שלהם יחד אפשר לקנות אולי עשר קופסאות סיגריות ןשמונת שוארמות אצל שמש ברמת גו ו 7 בייגלאך ביציאה מהבימה ו עשר ארטיקים מההוא שצועק אני הולך אני הולך ולא הולך
    סגור
  • 1.
    היום המדדים ימשיכו לעלות לפחות 0.5 כי ככה רוצים מוסדיים
    זיפו 18/07/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתמול בשעה 16:30 המעוף עוד נסחר בירידה של 0.6% , פתאום ללא סיבה ברורה המעוף החלט לטפס וננעל בירידה זניחה של 0.2% , ברור לגמרי שהמוסדיים רוצים החודש פקיעה גבוהה וע"י ירידה תוך יומית קטנה ניערו את כל מחזיקי הקולים החוששים , הפעילו את כל הסטופים ואספו את כל הקולים. כעת ימשיכו צפונה לפקיעה 1470-1480. שימו לב שאתמול נכתבו כמויות עצומות של פוטים 1450, 60,70 שכנראה ימחקו בפקיעה.
    סגור
  • מעניין ת'תחת שלי מה הם רוצים
    זיקו 18/07/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    16 3
    גם אני רוצה ואף קובע ומג'עג'ע להם ת'צורה בקלי קלות הם כלומניקים
    סגור
  • זיקו