19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה אדומה בת"א: המעו"ף השיל 0.3%, בזק וטבע איבדו כ-0.5% כ"א

מניית חברת התקשורת המשיכה לאבד גובה זה היום השביעי ברציפות. המסחר בוול סטריט נפתח בנטייה לירידות
 |  48
אחוזת בית
Share
יום המסחר בבורסה בתל אביב נחתם בטריטוריה האדומה וזאת במקביל למגמה השלילית באירופה (ברקע לזינוק באירו) ולפתיחה האדומה בוול סטריט. בתוך כך, מדד המעו"ף סגר כאמור בירידה של 0.27%, ת"א 90 נחלש 0.9% ומדד הבנקים ננעל בצמוד לרמת הפתיחה וללא שינוי מהותי.


מניית לאומי נחלשה 0.17%, טבע איבדה 0.53% ובזק סגרה בירידה של 0.56% תוך ריכוז מחזור המסחר הגבוה בת"א. בכך, השלימה מניית בזק יום 7 רצוף של ירידות שערים.  ישראמקו בלטה באדום כשירדה 1.6% במחזור החמישי בגובהו באחוזת בית (לכתבה המלאה).

ברקע למסחר שוק המט"ח סוער לאחר ששני חברי סנאט נוספים הודיעו הלילה כי הם מסירים את תמיכתם ברפורמת הבריאות של טראמפ. האירו זינק ב-1.3% מול השקל, הדולר קפץ 0.53% ושערו היציג נקבע על 3.56 שקלים. (לכתבה המלאה) מדד ת"א 35 (+0.07%) מדד ת"א 35 1,418.2 +0.07% 17:24 26/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,417.2 פתיחה:1,416.46 גבוה:1,421.16 נמוך:1,415.4 תמורה:441,968,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.28%) מדד ת"א 90 1,044.94 -0.28% 17:24 26/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,047.86 פתיחה:1,043.04 גבוה:1,048 נמוך:1,042.86 תמורה:161,210,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ג'רי קוטישטנו מנכ"ל קרנות נאמנות אפסילון: "שוק ההון בישראל עדיין נסחר בהשפעת מדד המחירים לחודש יוני שירד ב- 0.7%. למי שמצפה לתיקון בהמשך, חייבים להזכיר כי הצפי הוא למדדים אפסיים בחודשים הקרובים. המדד האחרון מדגיש ביתר שאת עד כמה רחוקה העלאת ריבית בישראל, גם אם הריבית תעלה במקומות אחרים בעולם. סביבת האינפלציה בישראל אפסית ורחוקה מאד מהיעד של 1%-3%. הנהנים העיקריים מהמדד האחרון הן (שוב) מניות הנדל"ן המניב וכן האג"ח השקליות הארוכות. גם הדולר והאירו התחזקו השבוע מול השקל, על רקע פער הריביות שהולך להתרחב בינינו לבין העולם. אולם, התחזקות זו היא מוגבלת לטעמי, בשל נתוני המקרו המצוינים של ישראל".

אתמול בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה האדומה, כאשר המעו"ף איבד 0.2% ומדד הבנקים נחלש ב-0.5% לאחר שנסחר בירידות של עד 1.1%.

הבוקר באסיה הניקיי ירד 0.6% לאחר שאתמול לא התקיים מסחר לרגל יום הים, שנחאי יורדת בשיעור דומה לאחר הפאניקה אתמול. (לכתבה המלאה)

מניות במרכז

ישראמקו יהש (+0.2%) ישראמקו יהש 50 +0.2% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ישראמקו יהש בסיס:49.9 פתיחה:49.9 גבוה:50.3 נמוך:49.7 תמורה:6,758,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה תחת לחץ ומרכזת את המחזור הגבוה כעת בת"א וזאת לאחר השווי שנגזר לשותפות לאחר הנפקת תמר פטרוליום שנסגרה אתמול, וכן נוכח הציפייה והלחץ שיגיע בעתיד מהמשך מכירות חלקים מהמאגר.. (לכתבה המלאה)

אלקטרה (-1.69%) אלקטרה 79,570 -1.69% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלקטרה בסיס:80,940 פתיחה:80,940 גבוה:80,940 נמוך:79,330 תמורה:3,234,245 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה הבוקר על רכישת פעילות גנרטורים לפי שווי של 100 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)

מודיעין יהש (+3.24%) מודיעין יהש 867.9 +3.24% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מודיעין יהש בסיס:840.7 פתיחה:843.4 גבוה:888 נמוך:843.4 תמורה:249,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה אמש כי השותפים בפרויקט Mountain View החליטו לבצע מבחני הפקה בקידוח.

ביונדווקס (-1.09%) ביונדווקס 63.4 -1.09% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ביונדווקס בסיס:64.1 פתיחה:63.6 גבוה:65.3 נמוך:63 תמורה:512,679 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה במחזור ער במיוחד, וזאת לאחר הקפיצה אתמול ברקע לסקירה של אדיסון במסגרת הפרויקט של הבורסה. באדיסון קבעו מחיר יעד באפסייד ענק למניה שממשיכה לטפס גם היום.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 ברוקר1999 18/07/2017 22:10 פקיעה צפונה מ1500 למבינים בלבד... (ל"ת)
19 מוצחן 18/07/2017 16:10 בנק אוף יורד באסאנדדפי 3 אחוז (ל"ת)
18 מיקי 18/07/2017 15:02 מדיגוס
אתמול הסבתי את תשומת לבכם למניה בסוף המסחר קניתי בעוד 50k זרקתי את פורסייט עם רווח של 30 אחוז צנוע. משחרר מעט ממדיגוס רק בשער 23 סיכוי לעליות מטורפות היום תצא הודעה חשובה.
באמת עליות מטורפות 18/07/2017 17:21 רגע בעצם נדמה לי יורד אחוש שלוקי (ל"ת)
17 הדר 18/07/2017 13:30 טוגדר מתחילה שוב מהלך חיובי .יעד 112 אג (ל"ת)
16 1 18/07/2017 13:02 0
0 זה מה שווה מי שמטעה ולא מודה בטעותו הרציפה בציר הזמן הספירלי !!!!
טוכמאייר 18/07/2017 15:04 אבטליון
גם היום נערבב את הצבעים בכמויות ונשים פה ירוק ופה אדום לחילופין ושם כתום על רקע ירוק. זה קל ופשוט ופשוט מוציאך מדעתך שנמצאת באין מוח.
15 רוז 18/07/2017 12:20 אמרתי לכם סתומים שאנחנו הכי טובים בעולם וצחקתם עלי
ישראל עולה וכל העולם יורד ועכשיו תוכלו את הכובע
14 rjnho 18/07/2017 11:14 בורסה
הבורסה בישראל צריכה דחוף אינפוזיה בכול העולם הבורסות עולות ואצלנו הבורסה גוססת כול עוד שהמס יהיה גבוה הבורסה תמשיך להתנהל ככה צריך דחוף להוריד את המס לפחות ל- 10 אחוז:
רנצ'ו 18/07/2017 11:41 אתה תמים אבל אני מקרקס אותם
אני יכול בקלות להרוויח מליון שקל אבל אז אני לא פראייאר שישלם להם נגיד 250... שקל אז אני קורע להם את הצורה ומרוויח רק 10.000 שקל ומשלם רק 2500 שקל ומראה להם מי הבוס ולא דופק חשבון. אתם יודעים איזה הבדל עצום אם לשלם 250.000 או רק 2500. אל תהיו פראייארים עשו כמוני ותתעשרו
דניאל 18/07/2017 13:24 לרנצו'
אתה חמור אמתי אה? סיימת כיתה א או עד הגן???
לאמתי אה? 18/07/2017 16:27 למען האמת סייימתי כיתה א בהצטיייינות יתאה
במשך 3 שנים. ומכיתה ב הקפיצו אותי ישר לאורניבסטיקה
יוסי 18/07/2017 15:42 ליוסי
אתנ היפסדת בגללו נטו או טרה או ברוטו האם דיברתם או ניפגשתם אי פעם והוא אמר לך או הכריח אותך לקנות או למכור או לשעבד או להשתעבד גם יש מצב שאינו תורם למי שהפסיד או הרביח שתי שקל. אתה במקרה מכיר אותו או זיינת את אחותו וקיבלת אינפורמציות אז תודה רבה מראש אני בכל מקרה פותיתי על ידו לאחר שהבטיח לי להשקקיע 70.000 שקל במשהוא ואמר לי שזה יכפיל עצמו ל140.000תוך חודש ועבד עלי והפסדתי שתי אלף שקל לאחר שזה מהפך רק ל 138.000 שקל אז פוציתי בהפרש ויצאתי תותח וקניתי קונטסה 600 לברברה הרשי שהיא שחקנית אמריקאית וגם אישתי ומרביחה מליון זובות לסרט
1 18/07/2017 13:07 0
0 זה מה שווה מי שלא יודע להודות כאשר הוא טועה ומטעה אחרים בציר הזמן האקליפטי
ירוסלבסקי 18/07/2017 14:52 הטרנסילבני
אתה צודק אחי הוא באמת לא מודה שהוא טועה שהוא סיפר שתיק השורט הענק שלו עושה פי 5 מכל מוצר השקעתי בעולם .הוא סיפר בהרצאה שנכחתי שהתיק בשורט שלו עשה השנה וכל שנה 110 אחוז ולמעשה עשה רק 100 אחוז בשנה שזה לא משהו. היה צריך להודות שזה עשרה אחוז פחות ממה שאמר וככה באמת היטעה אנשים שעשו כמוהו והיפסידו את העשרה אחוז. אגב קח 1000 שקל והעלה אותם בריבית דריבית 100 אחוז לשנה במשך 30 שנה ותיבהל ותרעד מהתוצאה. מה עוד שהוא הסביר כאן שלא מעניין אותו אם השוק עולה או יורד או בלי שינוי או מתפוצץ למעלה או מתפוצץ למטה או מתפוצץ במישור בלי שינוי בציר הזמן האקליפטי. אז תאר לעצמך שהבסיס לפני 30 שנה לא היה 1000 שקל אלא נגיד 100.000 שקל או מליון על 100 שותפים זה לא היה הרבה. אבל אני כועס עליו ואמרתי לו בהרצאה שהוא דפוק. גם ביקש לשלם 50 אחוז מס במקום כמקובל וממה שנשאר תורם לניזקקים 25 אחוזין. כך שבגדול נשאר כולה עם נגיד 25 אחוז מהרווח וזה גרושים. וחוץ מזה הוא ביקש להגיד לך שאל תתחשב בו כי הוא סתם אהבל אבל עקב אהבתו אליך הוא מבקש שתיזהר אחינו מהמפולת . אין לו מייל או טלפון והוא משתמש ביונות דואר או בעשן מדורות...
יוסי 18/07/2017 15:18 אני הפסדתי בגללו נטו
אז אם הוא כל כך נדיב ותורם 25 אחוז מהרווח האסטרונומי לצדקה , אז בבקשה שיתרום לי מה שהפסדתי, לא הרבה, בטח פחות ממה שתורם בשבוע לאור הדברים שנכתבו. תודה רבה מראש
13 גדי 18/07/2017 10:47 פורסייט חחח
צעד קדימה שתיים אחורה...בדיחה של חברה.
פלוני 18/07/2017 11:11 מדהים כמה זה מציק לך ולנוספים כאן
מה אתה אוכל את הלב כל כך לא מתאים אל תשקיע..
אלי 18/07/2017 14:31 גדי צודק פורסייט פח...
כמו שנאמר פורסייט חברת פח אשפה ללא עתיד.
משקיע 18/07/2017 15:21 תגובה
קשקשן ראית את המוצר שאתה מדבר כך ?
אני 18/07/2017 17:51 למשקיע חחח
אתה ראית? לא ולכן אתה כנראה מריץ חברה יבשה...
גדי 18/07/2017 11:28 לפלוני...
אתה פלוני או פולני???
12 אינדיאני 18/07/2017 10:47 קולים , ירוקים כמו בסתיו.... (ל"ת)
11 אינדיאני 18/07/2017 10:47 פקיעה גבוהה, קריסה בחו"ל תבוא , לא החודש (ל"ת)
פקיעה נמוכה 18/07/2017 14:23 כן קריסה החודש (ל"ת)
זיקו 18/07/2017 11:35 לא החודש
אלא היום
אינדיאני 18/07/2017 13:06 היום?למה אתה מתווכח עם אינדיאני? הבורסה עולה חצי אחוז
מה אתה ליצן?
זיקו 18/07/2017 14:24 איני רואה שהיא עולה (ל"ת)
10 צ'יקו 18/07/2017 10:35 אם אני יראה יש מפולת אני יגייס את כל
הגמעה מהשיכון וכל אחד ישים שבע אלף ביקושים וגם נעצור מפולת וגם נתיס תשוק כמו ים טטיס. מה אם נטע ואהוד וטוגדר ינעל העולם מושקע שם שלוש אלף מה אניע קונה מייד יורד ינעל שורלק אחותכם צולעת
9 ירון 18/07/2017 10:27 ישרמקו
מה הכתבה אומרת? שישרמקו תמשיך לרדת?
8 אינדיאני 18/07/2017 10:27 איך המטומטמים לא לומדים? אתמול קנו פוטים, הורידו אותם
50 אחוז, היום בול אותו סיפור
7 אינדיאני 18/07/2017 10:26 ראלי......ראלי......ראלי...... (ל"ת)
אם רע לך 18/07/2017 14:22 לך תאכל פסוליה (ל"ת)
6 אינדיאני 18/07/2017 10:25 קול 1470 שבועי, מ30 ל110 תוך דקותיים (ל"ת)
5 אינדיאני 18/07/2017 10:25 פקיעה ב1490 (ל"ת)
אתה 18/07/2017 14:21 איש מצחיק (ל"ת)
4 אינדיאני 18/07/2017 10:25 ביום כמו היום, אובמה קר, ישרמקו, בזק, טבע, אם היה מתאים
להם היה יורד 2אחוז
3 אינדיאני 18/07/2017 10:24 כל הפוטים מחוקים (ל"ת)
2 סוחר מנוסה 18/07/2017 09:13 מדיגוס המשך עליות
לא ממליץ לאף אחד לקנות.
סוחר מקצועי 18/07/2017 09:34 אני ועוד רבים וטובים בפנים
המשך עליות עד שער 40 בטווח של חודשיים
מומחה 18/07/2017 10:04 למקצועי
בחברה צעצוע שירדה 00 אחוז ושווה לא הרבה שקלים..כמה רבים וטוהים יכולים להיות כבר בפנים? מה זה כל אחד מחזיק בערך שבעה שקלים +28 אגורות??
סוחר מקצועי 18/07/2017 14:15 למומחוי
כמה כובעים יש לידך ,היום ב16:30 תצתרך לבלוע את כולם ובקושי להצליח למצמץ כשאשאל אותך מי ילד קטן ובייכן . בטרום בנאסדק כרגע 16% עם ביקושים נאים ביותר ...תקין גם צנצנת לחמוצים
מומחה 18/07/2017 17:56 למקצועי
אני כבר מהבוקר אוכל כובעים ולמען האמת די נהנה. ועכשיו נהייתי ילד קטן ובכיין שמיצמצו לי ופיצפצו לי אבל אני עצוב נורא כי במקום להמשיך כובעים לקראת 1;6 אחוז פלוס הסתכלתי בשמיים וראיתי שירד איזה שש אחוז יענו22 אחוז הבדל אז אני מודה לך על הכובעים של הבוקר ואני בצער מפסיק ערגע לאכול כובעים ינעל העולם. עכשיו למד דבר מה דרדס: אל תפריח בלונים והבטחות כשאין לך מושג וחצי מושג מה יהיה ומה יקרה. אתה כותב מלב חפץ ורצון להגיע למה שהינפצת..אבל בחיים זה לא הולך בדיוק כך. הבנת? ובלי קשר לעלה ירד..אין מה להתעסק עם צעצועים כאלו שנפלו 99 אחוז מהשיא ושווים שנקל וחצי. הבנת? טוב..מחר יום חדש. התעודד.
עוד מעט מינוס 18/07/2017 17:03 אבל בכל זאת תביא כובעים לאכילה בכל הצבעים ברוטב איטלקי (ל"ת)
צחיק 18/07/2017 16:24 לסוחר מקצוען
ביינתיים לפני שאני יוכל את הכובעים כבר אכלתי כמה בבוקר כי קניתי בפלוס שתיים עשרה אחוז ועכשיו בקושי חמש אחוז ןהרוקח והספר שלי התחננו אל תיגע בניירות זבל שבכל השוווי שלהם יחד אפשר לקנות אולי עשר קופסאות סיגריות ןשמונת שוארמות אצל שמש ברמת גו ו 7 בייגלאך ביציאה מהבימה ו עשר ארטיקים מההוא שצועק אני הולך אני הולך ולא הולך
1 זיפו 18/07/2017 09:10 היום המדדים ימשיכו לעלות לפחות 0.5 כי ככה רוצים מוסדיים
אתמול בשעה 16:30 המעוף עוד נסחר בירידה של 0.6% , פתאום ללא סיבה ברורה המעוף החלט לטפס וננעל בירידה זניחה של 0.2% , ברור לגמרי שהמוסדיים רוצים החודש פקיעה גבוהה וע"י ירידה תוך יומית קטנה ניערו את כל מחזיקי הקולים החוששים , הפעילו את כל הסטופים ואספו את כל הקולים. כעת ימשיכו צפונה לפקיעה 1470-1480. שימו לב שאתמול נכתבו כמויות עצומות של פוטים 1450, 60,70 שכנראה ימחקו בפקיעה.
זיקו 18/07/2017 11:34 מעניין ת'תחת שלי מה הם רוצים
גם אני רוצה ואף קובע ומג'עג'ע להם ת'צורה בקלי קלות הם כלומניקים