19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף טיפס 0.3%, טבע נפלה 3.1%, טאואר קפצה בשיעור זהה

מיילן התחזקה ב-2%, בזק המשיכה לאבד גובה וירדה עוד 1.1%, מניות הבנקים סגרו באדום, פורסייט זינקה
 |  36
אחוזת בית
Share
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה המקומית נחתם בעליות שערים, זאת לאחר הסגירה החיובית ביום שישי בוול סטריט (ה-S&P500 עלה 0.47%). בתוך כך, המעו"ף התחזק ב-0.3%, מדד ת"א 90 הוסיף 0.6% ומדד הבנקים סגר בירידה זניחה של 0.15% ובכך קטע 12 ימי עליות רצופים לשיא כל הזמנים. 


מדד ת"א 35 (+0.07%) מדד ת"א 35 1,418.2 +0.07% 17:24 26/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,417.2 פתיחה:1,416.46 גבוה:1,421.16 נמוך:1,415.4 תמורה:441,968,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.28%) מדד ת"א 90 1,044.94 -0.28% 17:24 26/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,047.86 פתיחה:1,043.04 גבוה:1,048 נמוך:1,042.86 תמורה:161,210,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר היומי הסתכם ב-715 מיליון שקל בלבד. טבע (+0.15%) טבע 6,100 +0.15% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,091 פתיחה:6,074 גבוה:6,155 נמוך:6,050 תמורה:32,129,245 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כאמור איבדה 3.15% לאחר שחזרה עם פער שלילי של 3.5% ברקע לדיווח בבלומברג (מפי מקורות שבחרו להישאר בעילום שם) לפיו פסקל סוריו מתכוון להישאר מנכ"ל אסטרהזניקה. ונזכיר כי ביום חמישי זינקה מניית טבע 7% בבורסה בת"א ברקע לדיווחים בתקשורת לפיהם סוריו צפוי להתמנות למנכ"ל החדש. כך או כך, בטבע לא הוציאו כל התייחסות לדיווחים.עוד בגיזרת הדואליות: מיילן חזרה עם פער חיובי של 1.25%, פריגו עם פער חיובי של 1% ואופקו עם פער חיובי של 1.6%. נציין גם את טאואר שחזרה עם פער חיובי של 3.3%, סודהסטרים שחזרה עם פער חיובי של 2.5% ומזור עם פער חיובי של 2.1%.

בסיכום השבוע החולף המעו"ף קפץ 1.95%, מדד ת"א 90 טיפס 1% ומדד ה-SME60 קפץ 3.66% אחרי גל נפילות שחווה. מדד הבנקים המשיך בראלי הגדול וזינק עוד 3.86% בשבוע החולף לשיא כל הזמנים. בחו"ל, מדד ה-S&P500 זינק 1.4% ומדד הדאקס זינק 2%.

להמלצה השבועית של בנק לאומי בנוגע להרכב תיק ההשקעות - לחץ כאן.


מניות במרכז

מניית חברת חיפושי הגז והנפט, מודיעין יהש (+3.24%) מודיעין יהש 867.9 +3.24% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מודיעין יהש בסיס:840.7 פתיחה:843.4 גבוה:888 נמוך:843.4 תמורה:249,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , זינקה ב-14.6% לאחר שדיווחה על סימני נפט בפרויקט 'Mountain View' שבקליפורניה.

חברת התרופות מיילן (-0.36%) מיילן 11,110 -0.36% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיילן בסיס:11,150 פתיחה:11,100 גבוה:11,220 נמוך:10,990 תמורה:11,192,938 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  התחזקה לאחר שוועדה מייעצת של מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) המליצה בסוף השבוע האחרון לאשר את גרסתה לתרופה נגד סרטן השד - לכתבה המלאה.

מניות חברת בזק (-1.54%) בזק 512 -1.54% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:520 פתיחה:520 גבוה:520 נמוך:512 תמורה:39,921,023 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ואלה במעלה הפירמידה ( אינטרנט זהב (-2.81%) אינטרנט זהב 2,695 -2.81% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אינטרנט זהב בסיס:2,773 פתיחה:2,773 גבוה:2,773 נמוך:2,677 תמורה:684,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו בי קומיוניקיישנס (-3.42%) בי 5,230 -3.42% 17:24 26/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בי קומיוניקיישנס בסיס:5,415 פתיחה:5,370 גבוה:5,492 נמוך:5,200 תמורה:1,271,007 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ) המשיכו להיסחר ברקע להודעת הרשות לניירות ערך בשבוע שעבר כי גם מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, נעצר בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ניירות ערך במסגרת החשדות בפרשה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 מירה 16/07/2017 17:59 מודיעין מניה נקמנית
קניתי בשער. 2,870. עם כל ההתפתחות בקלפורניה (14 אחוז נוספים). עדיין מופסדת מאוד
16 סוחר 16/07/2017 15:02 מדיגוס בדרך ל30
יש התעוררות בימים האחרונים
סוחרת 16/07/2017 16:08 לסוחר
כמה טוב לי שיש כאן בשוק סוחרים כמוך שקונים סחורה בשקל ומרוויחים עליה ים כשהם מוכרים אותה בחצי שקל. מה זה מדיגוס..מי זה מדיגוס..אולי חברה טובה אבל בגודל צעצוע. מי אתה שתקבע כאן שהא תכפיל עצמה במחיר. מה את משפריץ ומנפיץ נערכות שאולי יהיו נכונות ואולי בכלל לא. הרי אינך מדבר מידע או הבנה או היותך דירקטור בחברה או בעל מניות שקונה..למעשה אין הרבה מה לקנות בצעצוע וכל שני שקלים מזיזים אותה מפה לשם. אז בבקשה די קשקשת ויש רבים כמוך כאן ובכל מקום. קנה מה שתירצה ותתייחד עם החלומות שאולי יתגשמו וכמעט בטוח לא. אז התפלל קשה וגםכך לא בטוח שתענה.
סוחר 16/07/2017 16:43 לסוחרת אני קונה מניות בתחתית עם פוטנציאל מאוד
לא ממליץ לאף אחד לקנות זו דעתי שהיא בדרך למהלך עליות. המלצה בלבד זכותך לשלול...
15 רדהיל 16/07/2017 12:57 מפנקת קצת תחושה שיעלו אותה הרבה עד התוצאות
ואם יהיה הצלחה השמיים הם הגבול ואם כישלון תרד חזרה ל290 ואולי יותר..הלוואי שנראה הצלחה חשוב לחולים. זו דעתי
14 גבי 16/07/2017 12:02 מה קורה בפורסייט? (ל"ת)
יואב 16/07/2017 12:28 ביום חמישי האחרון היו כמה בכיינים(כולל מוצצים)...
לבכיינים שמשמיצים את פורסייט ומנהליה. סבלנות זה שם המשחק
13 בונוס 16/07/2017 11:19 לא לפספס!! שקט כבר הרבה זמן הפיצוץ בדרך לכיוון 100 (ל"ת)
12 אלי 16/07/2017 10:59 קמהדע פחחח
קמהדע אחת מהחברות הגרעות שקיימות ועוד נסחרת גם בחול חחח
אלי פחחח 16/07/2017 17:06 פורסייט מזנקת אין לך על מי להגיד פחחח
תפרגן מה יש
11 ליאור 16/07/2017 10:26 טוגדר לאט לאט זורקים ידיים חלשות 100 אג בדרך
תתכוננו למחיר מעל 100 אג השבוע
10 א0.001 16/07/2017 10:17 תסתכלו במראה ותהפכו אותה !!!
ותבינו שמה שאנחנו רואים זה ירידות כמובן ללא ספק בוודאי
אןפניק 16/07/2017 18:29 יא טמבל המספר לא נכון
צריך להיות Bond 007
אופ -ניק 16/07/2017 16:11 באיזו שפה כתבת שציינת תסתכלו ותהפכו?
עברית זה ממש לא.
אופניק 16/07/2017 11:37 טוב שאמרת ירידות
כי מ'כפת לי אני כי כל התחק הקטן שחי כולו שורטז. בעניין שהשורטז צודק ומנצח תמיד והבנק כבר מכיר הפעולות שלי אז אם אני עושה פעולות שורטז נגיד ב1500 שקל והבנק מאמין בי ובטוח שהשורטז יצליח אז הוא נותן לי מינופים אפילו על 10 או 1 שקל ומינוף עד פי100.000 כי אני יודע ומנוסה בשורטז שרק אותו אני עושה וז לא מעניין אותי אם השוק עולה או טס או ממריא או ללא שינוע או בלי תנועה או יורד או נופל או מתרסק כי לשורטז לא מעניין כלום הוא יודע לעשות המוטל עליו
אופניק 16/07/2017 14:03 ומ'כפת לי אני לתפוס פה איזה סכום עם הרבה אפסים אחרי
הסיפרה וזה בשורטז בקוויקי על אג"ח. לוקח ביום חמישי ועד רגע זה השורטז אגח נותן מכה..ואפשר לממש אם לקחת אפילו 1 אחוז עם עמלות כמובן כמעט אפסיות ואפשר לתת את הדעת ולהישאר קצת למען השורטז גם כאן ישביח התיק. מי אמר אינפלציה ומי אמר דיפלציה? מ'כפת לי אני משקיע בשורטז ליום או ל10 שנים אפילו 100 שקל ועושה על זה נגיד רווח 25 אחוז וכך מרוויח ים מ'כפת לי אני אמר ירידות עליות ללא שינוי. חבר שורטז יקיר המחלקה דופק עבודה.
אופניק 16/07/2017 14:29 ...יש שמועות בעיירה שבאה לעיר הצגה חדשה
והיא למעשה המשך של הצגה שנמשכת זמן רב בלי שהירגשתם. ההצגה תהיה עוצמתית ותביאנו רחוק לאי שם למקומות שלא צפינו ולא ציפינו. יש האומרים שהיום תחולקנה טעימות מהכיבודים של טרום הצגה. יש למהר לקנות כרטיסים כי הם אוזלים במהירות. אני מאמין באמונה שלמה בביאת ה...שהשורטז ישחק אותה שחקן ראשי. מפולת..?לא יודע להגיד בבירור..אבל קריסה קריסתית..ממש כן.
אופניק 16/07/2017 14:24 השורטז על התשואות כמובן
יש צורה יחודית/משונה/ מעשית/פרקטית/ ניתנת למינופים/אפשר לקבל חומר כמעט בלי סוף. היודע והיכול להשתמש בזה יכול להרוויח גרוש או שתיים. בכלל..עבודה מסודרת יומית על אג"ח לכאן ולכאן לעיתים משביחה התיק יותר מאשר המניות..בתנאי שאתה משלב שורטז בצורה עקבית ומדוייקת.
אופנ-יק 16/07/2017 16:22 מה. אתם לא מכירים את המונח הנ"ל שורטז.
זאת מילה יפה שטומנת בחובה הצלחות רבות למשתמשים בה ויודעי דבר ועניין.99.99% מעיסקות השורטז בכל טווח ובכל זמן מניבים תשואות חיוביות ואף מאד. לאחר בדיקות ממשיות ועכשוויות..אין כמעט מצב לפספס או לא להרוויח. גם כמות וגודל הרווח הם גדולים בממוצע פי 5 לצורך העניין מכל סוג השקעה אחרת. מקובל בשורטז אף מינוף ואפילו גדול העקבות הבטחון בכדאיות העסקה. מה עוד ששורטז לא מתעניין במצב השוק אם הוא עולה או יורד או סטטי.או במילות החכמים מצפוצץ מתרסק או שטוח ושליו כאדוות הגלים השטוחים והרכים המלחשים סוד..
0.001 16/07/2017 11:28 איזה כייף עלי ודאאאוווין
יש לי שורטז על טבע מהשיא שהיא או הוא היו אבל בול מהשיא. ב2500 שקל. בגלל הסכום המוזר הבנק הסכים למינוף פי 10.000. זוטומרת. ה 2500 קרן שווה היום בערך 1200 קרן נגיד זוטומרת 1200כפול 10.000 =שתיים עשרה מליון שקל ועוד היגדלתי קצת ביום חמישי שעלה שבע אחוז כי ידעתע שהמינוי הוא בפארש וגם היום אני מגדיל השורטז כי מחר יחתכו. גם תיסתכלנו במראה ותהפכנו אותה והמספרים יעמדו על הראש כאילו ולא היבנו כלום אבל מכ'פתלי אם שתיים עשרה מליון בכיס
0.001/אופניק 16/07/2017 12:19 אני מ'כפת לי מה זה כותב וההוא רושם
אני אופניק הגדול יענו אני כמו השיירה המז'נונה שכל הכלבים נובחים והשיירה צמיד אבל תמיד עוברת. אבל אני יש לי מנהג שהיבטחתי לעצמי ולעולם כבל עם ועדה לתרום שבעים וחמש אחוז מהרווח לניצרכים יענו 74.999 אחוז. אז בגלל המצווה נותנים לי להרוווויח הרבה וכל הזמן יענו לא בשבילי כי אני באמת לא צריך חי קטן ופשוט אלא לניצרכים
9 קרי 16/07/2017 09:55 פרוטרום
המניה היחידה עים עתיד מבטיח בהצלחה לכולם
8 יוני 16/07/2017 09:51 כיטוב
יש לי תחושה שהיום מזנקת למעלה ההנפקה הצליחה עכשיו זמן תיקון למנייה
אביתר 16/07/2017 10:24 כיטוב
צודק בהחלט, התחלתי לאסוף סחורה כי לפי מה שמדברים הולכת לזנק בקרוב מאוד .
7 אינדיאני 16/07/2017 08:49 יותר מ1.5% אני אופתע , למרות שהם חייבים להחזיר את המחיר
בקולים לגבוה של יום חמישי
מור 16/07/2017 09:39 גם אני אופניק. (ל"ת)
6 אינדיאני 16/07/2017 08:29 יעלו שוב 0.9 את המעוף (ל"ת)
בחייאתק 16/07/2017 09:39 מי גאון של דודה? (ל"ת)
5 אינדיאני 16/07/2017 08:29 אירופה לא עלתה, בזק, וטבע, אני לא בטוח שיעלה יותר מ1% (ל"ת)
שומיל 16/07/2017 09:38 אני בטוח שלא יעלה יותר משלוש אחוז. (ל"ת)
4 יוסי 16/07/2017 08:02 מגמה חיובית
בוקר טוב לטאואר !!
3 שירה 16/07/2017 07:12 חברה לישראל
תמשיך לעלות בחודשים הקקרובים
לילדה 16/07/2017 09:37 חברה תמשיך בקקה? (ל"ת)
2 מה כוונתכם 16/07/2017 07:10 עליות בחו"ל?
הרי אירופה ירדה.
1 ברוקר 1999 16/07/2017 02:21 השבוע פורצים רמת 1496 ...המשך שבוע טוב (ל"ת)
לילד 16/07/2017 09:36 אתה מאד רוצה ומקווה?
או שיש לך מידע בדוק מקונים ענקיים שיקנו בעשרות מליונים? או שעל הבוקר אתה משגל המוח? הגד ת'אמת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש