ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף טיפס 0.3%, טבע נפלה 3.1%, טאואר קפצה בשיעור זהה

מיילן התחזקה ב-2%, בזק המשיכה לאבד גובה וירדה עוד 1.1%, מניות הבנקים סגרו באדום, פורסייט זינקה
ניתוח מידע, צילום: גטי אימג'ס
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה המקומית נחתם בעליות שערים, זאת לאחר הסגירה החיובית ביום שישי בוול סטריט (ה-S&P500 עלה 0.47%). בתוך כך, המעו"ף התחזק ב-0.3%, מדד ת"א 90 הוסיף 0.6% ומדד הבנקים סגר בירידה זניחה של 0.15% ובכך קטע 12 ימי עליות רצופים לשיא כל הזמנים. 
מדד ת"א 35 -27.2% מדד ת"א 35 1,032.16 -27.2% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.48% מדד ת"א 90 1,073.67 -0.48% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היומי הסתכם ב-715 מיליון שקל בלבד.
טבע 0% טבע 4,770 0% טבע בסיס:4,770 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כאמור איבדה 3.15% לאחר שחזרה עם פער שלילי של 3.5% ברקע לדיווח בבלומברג (מפי מקורות שבחרו להישאר בעילום שם) לפיו פסקל סוריו מתכוון להישאר מנכ"ל אסטרהזניקה. ונזכיר כי ביום חמישי זינקה מניית טבע 7% בבורסה בת"א ברקע לדיווחים בתקשורת לפיהם סוריו צפוי להתמנות למנכ"ל החדש. כך או כך, בטבע לא הוציאו כל התייחסות לדיווחים.
עוד בגיזרת הדואליות: מיילן חזרה עם פער חיובי של 1.25%, פריגו עם פער חיובי של 1% ואופקו עם פער חיובי של 1.6%. נציין גם את טאואר שחזרה עם פער חיובי של 3.3%, סודהסטרים שחזרה עם פער חיובי של 2.5% ומזור עם פער חיובי של 2.1%.
בסיכום השבוע החולף המעו"ף קפץ 1.95%, מדד ת"א 90 טיפס 1% ומדד ה-SME60 קפץ 3.66% אחרי גל נפילות שחווה. מדד הבנקים המשיך בראלי הגדול וזינק עוד 3.86% בשבוע החולף לשיא כל הזמנים. בחו"ל, מדד ה-S&P500 זינק 1.4% ומדד הדאקס זינק 2%.
להמלצה השבועית של בנק לאומי בנוגע להרכב תיק ההשקעות - לחץ כאן.
מניות במרכז
מניית חברת חיפושי הגז והנפט, מודיעין יהש 0% מודיעין יהש 772.2 0% מודיעין יהש בסיס:772.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , זינקה ב-14.6% לאחר שדיווחה על סימני נפט בפרויקט 'Mountain View' שבקליפורניה.
חברת התרופות מיילן 0% מיילן 13,090 0% מיילן בסיס:13,090 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  התחזקה לאחר שוועדה מייעצת של מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) המליצה בסוף השבוע האחרון לאשר את גרסתה לתרופה נגד סרטן השד - לכתבה המלאה.
מניות חברת בזק 0% בזק 489 0% בזק בסיס:489 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ואלה במעלה הפירמידה ( אינטרנט זהב 0% אינטרנט זהב 2,397 0% אינטרנט זהב בסיס:2,397 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו בי קומיוניקיישנס 0% בי 4,930 0% בי קומיוניקיישנס בסיס:4,930 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ) המשיכו להיסחר ברקע להודעת הרשות לניירות ערך בשבוע שעבר כי גם מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, נעצר בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ניירות ערך במסגרת החשדות בפרשה.
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    מודיעין מניה נקמנית
    מירה 16/07/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי בשער. 2,870. עם כל ההתפתחות בקלפורניה (14 אחוז נוספים). עדיין מופסדת מאוד
    סגור
  • 16.
    מדיגוס בדרך ל30
    סוחר 16/07/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש התעוררות בימים האחרונים
    סגור
  • לסוחר
    סוחרת 16/07/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה טוב לי שיש כאן בשוק סוחרים כמוך שקונים סחורה בשקל ומרוויחים עליה ים כשהם מוכרים אותה בחצי שקל. מה זה מדיגוס..מי זה מדיגוס..אולי חברה טובה אבל בגודל צעצוע. מי אתה שתקבע כאן שהא תכפיל עצמה במחיר. מה את משפריץ ומנפיץ נערכות שאולי יהיו נכונות ואולי בכלל לא. הרי אינך מדבר מידע או הבנה או היותך דירקטור בחברה או בעל מניות שקונה..למעשה אין הרבה מה לקנות בצעצוע וכל שני שקלים מזיזים אותה מפה לשם. אז בבקשה די קשקשת ויש רבים כמוך כאן ובכל מקום. קנה מה שתירצה ותתייחד עם החלומות שאולי יתגשמו וכמעט בטוח לא. אז התפלל קשה וגםכך לא בטוח שתענה.
    סגור
  • לסוחרת אני קונה מניות בתחתית עם פוטנציאל מאוד
    סוחר 16/07/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא ממליץ לאף אחד לקנות זו דעתי שהיא בדרך למהלך עליות. המלצה בלבד זכותך לשלול...
    סגור
  • 15.
    מפנקת קצת תחושה שיעלו אותה הרבה עד התוצאות
    רדהיל 16/07/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואם יהיה הצלחה השמיים הם הגבול ואם כישלון תרד חזרה ל290 ואולי יותר..הלוואי שנראה הצלחה חשוב לחולים. זו דעתי
    סגור
  • 14.
    מה קורה בפורסייט? (ל"ת)
    גבי 16/07/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • ביום חמישי האחרון היו כמה בכיינים(כולל מוצצים)...
    יואב 16/07/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לבכיינים שמשמיצים את פורסייט ומנהליה. סבלנות זה שם המשחק
    סגור
  • 13.
    לא לפספס!! שקט כבר הרבה זמן הפיצוץ בדרך לכיוון 100 (ל"ת)
    בונוס 16/07/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    קמהדע פחחח
    אלי 16/07/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    קמהדע אחת מהחברות הגרעות שקיימות ועוד נסחרת גם בחול חחח
    סגור
  • פורסייט מזנקת אין לך על מי להגיד פחחח
    אלי פחחח 16/07/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפרגן מה יש
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    טוגדר לאט לאט זורקים ידיים חלשות 100 אג בדרך
    ליאור 16/07/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תתכוננו למחיר מעל 100 אג השבוע
    סגור
  • 10.
    תסתכלו במראה ותהפכו אותה !!!
    א0.001 16/07/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 8
    ותבינו שמה שאנחנו רואים זה ירידות כמובן ללא ספק בוודאי
    סגור
  • יא טמבל המספר לא נכון
    אןפניק 16/07/2017 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להיות Bond 007
    סגור
  • באיזו שפה כתבת שציינת תסתכלו ותהפכו?
    אופ -ניק 16/07/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עברית זה ממש לא.
    סגור
  • טוב שאמרת ירידות
    אופניק 16/07/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי מ'כפת לי אני כי כל התחק הקטן שחי כולו שורטז. בעניין שהשורטז צודק ומנצח תמיד והבנק כבר מכיר הפעולות שלי אז אם אני עושה פעולות שורטז נגיד ב1500 שקל והבנק מאמין בי ובטוח שהשורטז יצליח אז הוא נותן לי מינופים אפילו על 10 או 1 שקל ומינוף עד פי100.000 כי אני יודע ומנוסה בשורטז שרק אותו אני עושה וז לא מעניין אותי אם השוק עולה או טס או ממריא או ללא שינוע או בלי תנועה או יורד או נופל או מתרסק כי לשורטז לא מעניין כלום הוא יודע לעשות המוטל עליו
    סגור
  • ומ'כפת לי אני לתפוס פה איזה סכום עם הרבה אפסים אחרי
    אופניק 16/07/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסיפרה וזה בשורטז בקוויקי על אג"ח. לוקח ביום חמישי ועד רגע זה השורטז אגח נותן מכה..ואפשר לממש אם לקחת אפילו 1 אחוז עם עמלות כמובן כמעט אפסיות ואפשר לתת את הדעת ולהישאר קצת למען השורטז גם כאן ישביח התיק. מי אמר אינפלציה ומי אמר דיפלציה? מ'כפת לי אני משקיע בשורטז ליום או ל10 שנים אפילו 100 שקל ועושה על זה נגיד רווח 25 אחוז וכך מרוויח ים מ'כפת לי אני אמר ירידות עליות ללא שינוי. חבר שורטז יקיר המחלקה דופק עבודה.
    סגור
  • ...יש שמועות בעיירה שבאה לעיר הצגה חדשה
    אופניק 16/07/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והיא למעשה המשך של הצגה שנמשכת זמן רב בלי שהירגשתם. ההצגה תהיה עוצמתית ותביאנו רחוק לאי שם למקומות שלא צפינו ולא ציפינו. יש האומרים שהיום תחולקנה טעימות מהכיבודים של טרום הצגה. יש למהר לקנות כרטיסים כי הם אוזלים במהירות. אני מאמין באמונה שלמה בביאת ה...שהשורטז ישחק אותה שחקן ראשי. מפולת..?לא יודע להגיד בבירור..אבל קריסה קריסתית..ממש כן.
    סגור
  • השורטז על התשואות כמובן
    אופניק 16/07/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש צורה יחודית/משונה/ מעשית/פרקטית/ ניתנת למינופים/אפשר לקבל חומר כמעט בלי סוף. היודע והיכול להשתמש בזה יכול להרוויח גרוש או שתיים. בכלל..עבודה מסודרת יומית על אג"ח לכאן ולכאן לעיתים משביחה התיק יותר מאשר המניות..בתנאי שאתה משלב שורטז בצורה עקבית ומדוייקת.
    סגור
  • מה. אתם לא מכירים את המונח הנ"ל שורטז.
    אופנ-יק 16/07/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת מילה יפה שטומנת בחובה הצלחות רבות למשתמשים בה ויודעי דבר ועניין.99.99% מעיסקות השורטז בכל טווח ובכל זמן מניבים תשואות חיוביות ואף מאד. לאחר בדיקות ממשיות ועכשוויות..אין כמעט מצב לפספס או לא להרוויח. גם כמות וגודל הרווח הם גדולים בממוצע פי 5 לצורך העניין מכל סוג השקעה אחרת. מקובל בשורטז אף מינוף ואפילו גדול העקבות הבטחון בכדאיות העסקה. מה עוד ששורטז לא מתעניין במצב השוק אם הוא עולה או יורד או סטטי.או במילות החכמים מצפוצץ מתרסק או שטוח ושליו כאדוות הגלים השטוחים והרכים המלחשים סוד..
    סגור
  • איזה כייף עלי ודאאאוווין
    0.001 16/07/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי שורטז על טבע מהשיא שהיא או הוא היו אבל בול מהשיא. ב2500 שקל. בגלל הסכום המוזר הבנק הסכים למינוף פי 10.000. זוטומרת. ה 2500 קרן שווה היום בערך 1200 קרן נגיד זוטומרת 1200כפול 10.000 =שתיים עשרה מליון שקל ועוד היגדלתי קצת ביום חמישי שעלה שבע אחוז כי ידעתע שהמינוי הוא בפארש וגם היום אני מגדיל השורטז כי מחר יחתכו. גם תיסתכלנו במראה ותהפכנו אותה והמספרים יעמדו על הראש כאילו ולא היבנו כלום אבל מכ'פתלי אם שתיים עשרה מליון בכיס
    סגור
  • אני מ'כפת לי מה זה כותב וההוא רושם
    0.001/אופניק 16/07/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אופניק הגדול יענו אני כמו השיירה המז'נונה שכל הכלבים נובחים והשיירה צמיד אבל תמיד עוברת. אבל אני יש לי מנהג שהיבטחתי לעצמי ולעולם כבל עם ועדה לתרום שבעים וחמש אחוז מהרווח לניצרכים יענו 74.999 אחוז. אז בגלל המצווה נותנים לי להרוווויח הרבה וכל הזמן יענו לא בשבילי כי אני באמת לא צריך חי קטן ופשוט אלא לניצרכים
    סגור
  • 9.
    פרוטרום
    קרי 16/07/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    המניה היחידה עים עתיד מבטיח בהצלחה לכולם
    סגור
  • 8.
    כיטוב
    יוני 16/07/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יש לי תחושה שהיום מזנקת למעלה ההנפקה הצליחה עכשיו זמן תיקון למנייה
    סגור
  • כיטוב
    אביתר 16/07/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    13 1
    צודק בהחלט, התחלתי לאסוף סחורה כי לפי מה שמדברים הולכת לזנק בקרוב מאוד .
    סגור
  • 7.
    יותר מ1.5% אני אופתע , למרות שהם חייבים להחזיר את המחיר
    אינדיאני 16/07/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בקולים לגבוה של יום חמישי
    סגור
  • גם אני אופניק. (ל"ת)
    מור 16/07/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    יעלו שוב 0.9 את המעוף (ל"ת)
    אינדיאני 16/07/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מי גאון של דודה? (ל"ת)
    בחייאתק 16/07/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    אירופה לא עלתה, בזק, וטבע, אני לא בטוח שיעלה יותר מ1% (ל"ת)
    אינדיאני 16/07/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני בטוח שלא יעלה יותר משלוש אחוז. (ל"ת)
    שומיל 16/07/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מגמה חיובית
    יוסי 16/07/2017 08:02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    בוקר טוב לטאואר !!
    סגור
  • 3.
    חברה לישראל
    שירה 16/07/2017 07:12
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תמשיך לעלות בחודשים הקקרובים
    סגור
  • חברה תמשיך בקקה? (ל"ת)
    לילדה 16/07/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    עליות בחו"ל?
    מה כוונתכם 16/07/2017 07:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הרי אירופה ירדה.
    סגור
  • 1.
    השבוע פורצים רמת 1496 ...המשך שבוע טוב (ל"ת)
    ברוקר 1999 16/07/2017 02:21
    הגב לתגובה זו
    8 17
    סגור
  • אתה מאד רוצה ומקווה?
    לילד 16/07/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    7 4
    או שיש לך מידע בדוק מקונים ענקיים שיקנו בעשרות מליונים? או שעל הבוקר אתה משגל המוח? הגד ת'אמת.
    סגור