20:06 Equifax נסחרת בירידות שערים, מנכ"ל החברה התפטר >>

19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתון מפתיע: מדד המחירים לצרכן רשם ירידה של 0.7% בחודש יוני

מדד מחירי הדירות עלה בחודש שעבר 0.1% והשלים עלייה של 4.5% ב-12 החודשים האחרונים
 |  20
ירידת מחירים
Share
מדד המחירים לצרכן לחודש יוני פורסם היום ע"י הלמ"ס והציג תוצאה מפתיעה של ירידה חדה במחירים בשיעור של 0.7%. זאת בעוד הצפי של השוק טרם הפרסום עמד על ירידה בשיעור של 0.2% בלבד. בתוך כך, מדד המחירים לצרכן הראה ירידה של 0.2% בקצב שנתי.


נציין גם כי מדד מחירי הדירות (נתון שאינו חלק מהמדד) עלה בחודש שעבר 0.1% והשלים עלייה של 4.5% ב-12 החודשים האחרונים. כמו כן הלמ"ס הודיעה כי מדד מחירי הדירות שפורסם בחודש הקודם ורשם עלייה של 0.5% עודכן כעת ללא שינוי, כלומר נותר עם עלייה של 0.5%.

מרכיבי המדד הראו כי מחירי הירקות והפרות הטריים ירדו החודש בשיעור של 8.7%, בעיד מחירי ההלבשה וההנעלה רשמו ירידה של 5.4%. גם הוצאות תחזוקת הדירה רשמו בחודש יוני ירידה בשיעורש של 1.1% בעקבות הרידיה במחירי המים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 "עליה מזערית"!! 16/07/2017 11:13 כשכל המדד יורד בחדות ומדד הנדלן עולה - זאת ממש לא
זאת עליה משמעותית!! במיוחד נוכח הנתונים המסולפים מהאוצר שכמות העיסקאות יורדת... פחחחחחח
12 שלומי 16/07/2017 09:22 מיתון?
המיתון כבר כאן כולם צועקים .טיפשים שבו בשקט בסך הכל ירדו מחירי הפירות והירקות שזה דבר מבורך .באמת יש מיתון שדה התעופה מפוצץ המסעדות מלאות עומדים בתור עם ישראל חוגג והשמאלנים כאן צועקים מיתון לכו לקלף תפוחי אדמה
שמטוב 16/07/2017 10:12 אנשים נוסעיפ לטיול בחול מפני שבארץ מחיר הטיול מטורף
אפשר לסוע לקפריסין בגרושים, או לתורכיה במחיר סביר. בארץ משלמים פי שניים ושלוש על טיול והתמורה מאכזבת. מדיניות מחירי טיסה זולים טרפה את הקלפים של אתרי תיירות בישראל, כי יש אופציה משתלמת לטיול בחו"ל.
11 גוני 16/07/2017 08:50 מאתגר משהו...
בית מרחץ הולך להיות פה.. אין עסקאות בשוק.. הצעות הזויות של 25% למטה מהמחיר המבוקש.. הראשון שימצמץ יפסיד. ונראה לי לראשונה, שאלו יהיו בעלי הנכסים.
תתעורר וצא מהסרט.. 16/07/2017 11:14 לא קראת שגם החודש וגם בחודש שעבר מחיר הנדלן עלה????? (ל"ת)
10 יעקב 15/07/2017 21:57 תחילתו של מיתון לתפארת ביבי והליכוד (ל"ת)
9 777 15/07/2017 21:07 ריבית עולה
לאור העובדה שהריבית העולמית מגמת עליה אזי המשכנתאות מתייקרות לכן הביקוש לדירות יורד כמו כן החזר על המשכנתא עולה ביחד עם הריבית בנוסף מיסוי דירה שלישית . כל המדינה בשלטים למכירה כי המשקיעים רוצים למכור את הדירות לפני כניסת המס לתוקף בנוסף 120000 התחלות בניה בכל הארץ ומכיר למשתן 40000 משקי בית רשומים ...... בום הבועה התפוצצה ולכל הזוגות הצעירים לא לקנות לייבש את המשקיעים והקבלנים שיורידו מכירים
8 תומר 15/07/2017 14:09 נתון שלילי שמראה על האטה במשק
לדעתי, נתון המדד הזה מראה על האטה רצינית במשק, ומניות הבנקים שנמצאות בשיא השיאים צריכות לרדת יפה, כי אין כעת שום ציפיה להעלאת ריבית במשק לפחות למשך השנה הקרובה, שזה נתון שלילי מאוד לבנקים, וכמו כן מניות הבנקים בארה"ב ירדו יפה, למרות דו"חות טובים שדבר מגולמים בשערים שלהם.
7 שמטוב 15/07/2017 01:27 עדיין המחירים בשוק הם שחיטה.
קילו בשר בקר איכות בינונית נימכר ברוב המקומות 60 שקל או יותר. היום מצאתי מישהו הגון שמכר קילו ב- 45 שקל, קניתי בלי לחשוב פעמיים. כמעט את כל מוצרי הצריכה שמשקלם נמוך אני קונה בעלי אקספרס במחיר מצחיק לעומת המחירים בארץ, משקפיים לפי מירשם קניתי ב- 75 שקל, בארץ איכות חרא של אותם משקפיים עולה לפחות 300 שקל. (אני אקנה 6 זוגות לפחות שמותאמים ל- 6 טווחי ראיה, כי מי שמשתמש במשקפי ראיה שמותאמים לראיה למרחק בזמן שהוא בבית או צופה בטלוויה או קורא --- ממשיך לקלקל את הראיה --- את זה האופטיקאים המנוולים לא מספרים לנו).
6 שאול 14/07/2017 17:56 המיתון כבר כאן!
הייצוא מתדרדר, הצמיחה לא ממריאה, ורק השקל הולך ומתחזק מיום ליום. ממש כלכלה לתפארת! הצמיחה המדומה של המשק הישראלי התבססה על הלוואות לכל דורש, על מכירת כלי רכב באשראי נדיב ועל מיסי נדל"ן. עכשיו, כשהנדל"ן קפוא וכשעיקר ההכנסה של משקי הבית הולכת לתשלום המשכנתא ולמוצרי מזון בסיסיים, כולם מצטמצמים, לא נשאר כסף לדברים אחרים והמשק נכנס למיתון שרק הולך ומעמיק. זה מה שקרה בכל המדינות שכלכלתם התבססה על בלוף ועל בועת נדל"ן, וזה גם מה שקורה עכשיו למשק הישראלי. בנוסף לבועת הנדל"ן, גם בועת השקל החזק מדרדרת את הייצוא וגורמת הפסדים כבדים ליצואנים. סביר להניח שבזמן הקרוב נראה מפעלי תעשיה שנסגרים ו/או מועברים לחו"ל, ופיטורי עובדים רבים שיעמיקו את המיתון. כלומר: אין צמיחה, המשק מדשדש והמיתון הולך ומעמיק. פעם ראשי המשק חשבו שהם הכי חכמים והכי תחמנים בעולם, ושהם יוכלו לעקוף את חוקי הכלכלה. עכשיו מתברר שהם לא חכמים בכלל, ובמקום לבצע עקיפה הם ביצעו התנגשות חזיתית!
אדי 16/07/2017 07:13 כולם מצטמצמים אבל...
עדיין היו אתמול 50 אלף בהופעה של "גנס אנד רוזס".
יוסי 16/07/2017 09:34 מה הקשר?
אתמול ראיתי 100 איש במאפייה קונים קוראסונים. כנראה שאין מיתון
שמטוב 16/07/2017 01:02 הייצוא לא יורד. הפעילות המשקית בארץ בירידה.
מכירת דיור תרד בערך לחצי אבל לא תהיה ירידת מחירים משמעותית, כי מחירי הדיור קשיחים ו(משום שהתשומות שיזמה הממשלה נשארו גבוהות). מי שמצפה שמחירי הדיור החדש ירד לא מבין שבגלל התשומות הקשיחות אין לו לאיפה לרדת (אלא אם כן עסקי הבניה רוצים להתאבד כלכלית על ידי מכירות בהפסד).
5 אורי... . 14/07/2017 17:48 יום שישי כולם בחו"ל וצריכים להסתפק בניתוח מזערי (ל"ת)
4 רר 14/07/2017 17:26 השוק לא זז, הביקושים קורסים והמחירים יפלו בפתאומיות
בחודשים הבאים עקב קריסת הביקושים והיכולת הכספית.
שמטוב 15/07/2017 01:25 לא תהיה שום נפילת מחירים. הסוחרים העלו מחירים ב- 1%
ועכשיו הם הורידו אותם ב- 1% . כלומר רק תיקון טכני. אל תטפח אשליות. אם יש מוצר שאתה רוצה, חפש סוחר הגון והוא ימכור לך זול בעשרות אחוזים. שאר הסוחרים ימשיכו לדפוק מחירים גבוהים כי רוב הקונים מתעצלים לחפש.
3 אדי 14/07/2017 16:18 רק הפראיירים קונים דירות בסוף בועה לכן רואים סוג של עלימת
אני פשוט לא קונה דירה במחיר בועה.
אדי 16/07/2017 07:17 ממש פראיירים גדולים.
את אותו הדבר אמרת בשנת 2008, וגם 2009 וכל שנה עד היום. כנראה תגיד את זה עד סוף ימי חייך גם ב-2035.
2 כלכלן 14/07/2017 15:41 ברוכים הבאים למיתון
ורק בגלל הבועה, האזרחים ובעיקר הזוגות הצעירים שהם המנוע של המשק, צימצמו את הצריכה שלהם בעקבות עליית מחירי הדיור, יותר כסף הלך לדיור, טפחות כסף לצריכה, מי שנפגע, אלו העסקים. ושעסקים נפגעים, נוצר מיתון. להתראות צמיחה, ברוך הבא מיתון. ורק בגלל הבועה, והאינטרסים שפימפמו אותה.
1 גיא 14/07/2017 15:07 זאת ירידה!
בחישוב הזה לא נמצא מחר למשתכן ולא נכלל בחשבון הירידה הכללית הגדולה במכירת דירות, כך שרק דירות של אוכלוסייה עשירה נכנסת למדד הזה. בפועל מחירי הדירות בירידה. זה עניין של מספר חודשים שגם במדד הזה יראו זאת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש