ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: בזק ירדה 1.3% בצל הרחבת החקירה, פועלים זינקה במחזור עצום

הנתון המדהים - מדד הבנקים השלים יום עשירי של עליות לשיא כל הזמנים. גם לאומי זינקה במחזור ער
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השלישי לשבוע זה בבורסה בת"א ננעל במגמה מעורבת כאשר המעו"ף נסגר ללא שינוי מהותי ומנגד מדד ת"א 90 איבד 0.6%. המסחר מתנהל במקביל ליציבות בוול כאשר ה-S&P500 ללא שינוי והנאסד"ק מטפס 0.25%. 
מניית  בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.3% בצל הרחת חקירת רשות ניירות ערך. (לכתבה המלאה). מניית בי קומיוניקיישנס ירדה 2.6%, ומניית אינטרנט זהב ירדה 1.8%. מניית פועלים +3.95% פועלים 2,396 +3.95% פועלים בסיס:2,305 פתיחה:2,340 גבוה:2,404 נמוך:2,325 תמורה:132,702,186 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.7% במחזור עצום של 196 מיליון שקל, ומניית לאומי איבדה 2.1% אחריה במחזור השני בשוק. גם היום בלט לחיוב מדד הבנקים שהמשיך את המומנטום החיובי מאתמול וקפץ בעוד 1.3% בהובלת לאומי ופועלים לשיא חדש. בכך המדד רשם עליות זה היום העשירי ברציפות, כאשר הקפיצה היום היתה החדה ביותר בסשן העליות הנוכחי.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.23 מיליארד שקל בלבד.
אתמול ננעל המסחר בבורסה המקומית בטריטוריה הירוקה כאשר מדד המעו"ף נותר ללא שינוי, מדד ת"א 90 התחזק ב-0.4% ומדד הבנקים טיפס ב-1% לשיא חדש וזאת בהמשך לעלייה של 0.9% שלשום. נציין את מניית פועלים שעלתה 2% לשיא חדש והצטרפה למזרחי טפחות והבינלאומי שעשו זאת ביום קודם.
פער הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף עמד הבוקר בשיעור שלילי קל של 0.13%. בצד השלילי, אופקו הלת' חזרה עם פער שלילי 1.9%, טבע חזרה עם מינוס 0.85%, פריגו עם פער שלילי 0.5% וטאואר עם פער שלילי של 0.3%. מנגד, אלביט מערכות חזרה עם פער חיובי של 0.75% ומיילן עם פלוס 0.2%. נציין את מזור רובוטיקה שחזרה עם פער חיובי של 2.2%.
אתמול פרסם בנק ישראל את החלטתו בנוגע לרמת הריבית וכצפוי הותיר אותה על כנה (0.1%). במקביל לפרסום ההחלטה עדכן הבנק מעלה את תחזית הצמיחה ל-2017 לכדי 3.4% והתחזית ל-2018 – על 3.3%. לכתבה המלאה.
נזכיר כי הסיפור המרכזי בשבוע החולף בשווקים היה ללא ספק עליית תשואות האג"ח באירופה, עניין שמספק איתות ברור לכך שהצפי הוא שעידן המדיניות המוניטארית המרחיבה (כלומר הכסף זול) מתקרב לקיצו. תשואת האג"ח ל-10 שנים סגרה ביום שישי ברמה של 0.57%, התשואה הגבוהה מזה 18 חודשים.
המסחר בבורסות אסיה מתנהל הבוקר במגמה חיובית כאשר הניקיי מטפס 0.55% והאנג סנג קופץ 1.2% ומוביל את המגמה. מדד שנחאי מתחזק בשיעור קל של 0.1%. בשעת בוקר מוקדמת זו נסחרים החוזים בוול סטריט בעליות של עד 0.15% ומאותתים על פתיחה ירוקה.
מניות במרכז
מניית חברה לישראל +0.87% חברה לישראל 57,130 +0.87% חברה לישראל בסיס:56,640 פתיחה:56,100 גבוה:57,130 נמוך:56,000 תמורה:11,562,004 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 2ץ5% ובכך השלימה יום 6 רצוף של עליות. בתוך כך, המניה נסחרת בשיא שנתי.
מניית  פרוטליקס +4.41% פרוטליקס 258.3 +4.41% פרוטליקס בסיס:247.4 פתיחה:247.4 גבוה:262 נמוך:240.1 תמורה:1,198,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת לאחר שזינקה אתמול 3.85% במחזור מסחר ער. לראיון המלא עם מנכ"ל החברה - לחץ כאן.
מניית   תדיראן הולדינגס -1.04% תדיראן הולד 9,365 -1.04% תדיראן הולדינגס בסיס:9,463 פתיחה:9,438 גבוה:9,445 נמוך:9,338 תמורה:829,783 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה אתמול 0.6% לאחר שקפצה שלשום ב-1.5% והשלימה מהלך עליות של 22% מתחילת השנה. לסיפור מאחורי בעל השליטה שהוביל את המניה למהלך עליות של כ-1700% במהלך 5 השנים האחרונות - לחץ כאן.
מניית מיטב דש במוקד לאחר שמוקדם יותר השבוע דיווחה החברה כי הקרן XIO שצפויה לרכוש את השליטה במיטב תקים קרן ייעודית בראשות אהרון פוגל. לכתבה המלאה.
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    דווקא שהרגולציה מתהדקת? לא ברור..כנראה מנסים להעתיק
    ק 11/07/2017 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממדינות אחרות...אבל כל מדינה עם המאפיינים שלה.
    סגור
  • 20.
    לרשות לנירות ערך
    עוקב 11/07/2017 19:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבדוק בהול ודחוף את מניות הבנקים, כרגע לבדוק מי מווסת אותם. בעוד שנה שהם יקרסו תחקרו אם אותם גופים שמנפחים וזורקים כדי לווסת את השוק. ויש לכם קייס אדיר לעקירת כל המניפולציות משוק ההון. כך בדיוק עושים ל90% מהשוק, הרץ וזרוק!!!!
    סגור
  • 19.
    מפחיד. חלל תקשורת נמחקה לגמרי לאחר מסחר (ל"ת)
    אחד שעוקב 11/07/2017 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    איך באתי לפה לקרוא תגובות
    וואלא הישי 11/07/2017 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו אני עושה בכל אתרים ביישרעל מיייד ראית יש כאן כמו בשיר יש ערימה של זבלות על הדשא דברים כאלו אני תמיד רואה הם מקובצ'צ'ים ומגעילים לי את התחת חוליראע יאסנות
    סגור
  • 17.
    אחרי החקירה בבזק יגיע חקירת הרצת מניות הבנקים (ל"ת)
    יוני 11/07/2017 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    לחאארות השמחים על חולשת הבורסות בארץ ובעולם
    ז'ורז'ט פינקלשטיין 11/07/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז אני מציעעה לכם יא סתומים בלומים שתיקחו היום את הכדור הווורוד שלוש כדור במקום הצהוב ולא לטעות וככה תבינו יא בהמות שכל הירידה לא תעבור שמונים אחוז אז תרגיעו סתומים ואל תבלבלו לי את הבייציות
    סגור
  • מאיפו לקחת פינקנשטיין על יד זורזט יענו לא מתאים
    לאחותנו 11/07/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משלנו שכנתוזי. זהרי לא לתת לו כאפות חזקות שהוא לא רוצה להוריד הזבל.
    סגור
  • 15.
    אינסוליין חחח ...אמרו בוננזה אחרי הזרמת החמצן ובסוף
    זובין זובין 11/07/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרה ליפול.
    סגור
  • 14.
    מחיקת תעודת סל
    ראלי 11/07/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים למחוק את שורט בנקים וכמה ימים פשוט מעלים את הבנקים כטוב בידם....הרצה מסחר מקוון מה שאתם רוצים מרמה.
    סגור
  • 13.
    משהו קורה שם יש תנועה (ל"ת)
    אליום אופ 11/07/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    למה יורדים? (ל"ת)
    ביזפורטל 11/07/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני לא יודע.
    לביזפורטל 11/07/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה המומחה וחייב לדעת.
    סגור
  • 11.
    עברה לאדום. אולי העבירו אותה לאדום בכוח? (ל"ת)
    תל אביב 11/07/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    קניתי את היהלום טוגדר באאלפיים וחמש מאות שקל
    לא פייארים 11/07/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק בגלל ההבטחות שתגיעה ל2000 ויותר בינתיים היא סתם נבלה
    סגור
  • 9.
    פורסייט חחח
    דן 11/07/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 9
    חברה ללא עבר וללא עתיד.אין בה כלום רק אשליה.
    סגור
  • צודק.פורסייט פח אשפה.
    גדי 11/07/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מסכים איתך.חברה פח אשפה לא שווה כלום.
    סגור
  • אתה קשקשן כמו אחרים כאן
    פלוני 11/07/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מתאים לך אל תקשקש תסתכל מהצד ותראה כיצד היא גדלה. מדובר על יכולות מוכחות של מערכת, כמו כל מערכת שנמצאת בשלבי פיתוח גם כאן יקח זמן, זה לא בום וגמרנו. הכל שאלה של זמן וסבלנות....
    סגור
  • 8.
    כיל אשליה כל עליה לצורך
    אריק סבו 11/07/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ירידה לברוח כמו מאש לא להיתפתות
    סגור
  • 7.
    אבקש באמת תשובה רק מרציניים ואבקש לא ללעוג סתם
    חדש בתחום 11/07/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המפולת שנידחתה קצת בגלל שהיו רק ירידות שלא הוגדרו מפולת אלא מימוש היא היום בערך? ואם מפולת עד כמה גג יפול? ואחרונה, האם כדאי לארוב למניה שירדה הכי הרבה או למניה שנמצאת במחיר הכי קטן נגיד 3?
    סגור
  • תעבור להימורים במרוצי סוסים. הגישה שלך פסולה לכן צפוי
    שמטוב 11/07/2017 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחושב שבבורסה מרוויחים מהימורים - טועה. מי שמהמר לטווח קצר צריך שיהיה לו מידע פנימי , נראה שלרוב הכותבים אין מידע כזה. הם מפתים אותך לקנות נייר שאותו הם מתכוונים למכור, אל תסמוך עליהם.
    סגור
  • תשובות
    דוד 11/07/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לזה תשובות מי שהיה יודע את זה היה עשיר .
    סגור
  • אבל אני שם לב יש
    חדש 11/07/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאן ובכל האתרים בארץ כאלו שבטוחים ומבטיחים ונוקבים מספרים מדוייקים לדעתם של לדוגמא זה יעלה 60 אחוז וזה יעלה 300 אחוז וזה יגיע ל2000(כשהוא עומד באותו יום על 30 למשל)האם אפשר לסמוך עליהם והאם כדאי ללכת אחריהם למרות ככל כח אומרים שהם צודקים ב90 אחוז ויותר מהדברים וככה גם התעשרו. אני אישית לא רוצה להתעשר..סתם הייתי שמח אם מה200 אלף שקל חופשיים שיש לי אגיע לכמה מאות אלפים תוך חצי שנה נגיד ללא סיכון. ואז אצא כי מספיק לי אני לא חזיר. מסתפק במועט ובטוח
    סגור
  • לחדש
    מאירה 11/07/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לך המלצה על קוסמטיקאית טובה באזור מרכז גבעתיים? תודה.
    סגור
  • 6.
    מי שמוכר עושה טעות זו דעתי
    אליום האופ 11/07/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היעד שלי 100 ל150 כמו שקרה באינסוליין משער 49 הגיע ל750לסבלנים
    סגור
  • 5.
    יש לה עד חודש 9 2018 לא לפספס
    אליום האופ 11/07/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכיוון ברור שתעלה חזק בהודעה על האקזיט
    סגור
  • 4.
    שלא נעבור את 1440 קיללו אותי (ל"ת)
    אתמול כתבתי 11/07/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אחי. מי קילל אף אחד לא מקלל פה ינעל העולם עוד פעם עליות
    קוס אומו 11/07/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעזזל
    סגור
  • 3.
    גז
    יריב 11/07/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף מילה על מניות הגז???
    סגור
  • גז
    פשוש 11/07/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דממת אלחוט.
    סגור
  • 2.
    היום עליות יפות ! (ל"ת)
    דגדג 11/07/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • היום ירידות מכוערות! (ל"ת)
    פישפיש 11/07/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 1.
    היום כרגיל
    100 וחצי 11/07/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    446 1
    אמשיך לטעון לירידות, ירידות וירידות. מי יורד ? לא חשוב ! העיקר ירידות ! אוהב ירידות בציר הזמן הספירלי ! ואני לא סובל מהפרעת דחק פוסט טראומטית !
    סגור
  • ובאותה נשימה עם חברנו ניר..יש לנו מסר חשוב לאימבציל..
    100 11/07/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 446
    לשמחתנו כפי שאתה יודע היצלחנו איתך בהשתלת פיסת מוח של חתול מת ואתה משתפר מיום ליום. ה 1 IQ שהחדרנו בך מספיק לך מול הממוצע העולמי שעומד לאדם ב 100 IQ לערך. אם תתנהג כראוי כמו שאנו שמים לב ושמחים על הצלחתך/הצלחתנו..נוכל לשדרגך בעתיד ל 2 IQ וזאת בעזרת אנזים מיוחד שאנו עובדים עליו כרגע במעבדותינו. גאים בך ואוהבים אותך ואת כל חבריך..
    סגור
  • היינו כחולמים..תהילים קכ"ו
    ד"ר ניר(איצ100) 11/07/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 202
    העולם כמרקחה. מצב הכלכלות ברחבי תבל הוא מהגרועים שהיו אי פעם. ניתוח פנימי של כל מדינה את עצמה ועוצמתה מוכיחים זאת בעליל בצורה מובהקת. העתיד נראה די קודר ומוצא בשלב זה אין. אם ניקח שתי מדינות מובילות וכלכלתן יחסית סבירה: קנדה ושוויץ..הרי בורסתן המרכזית זולה היום מאשר לפני 10 שנים ב2007. בורסת מדינת ישראל עומדת כרגע בקרוב ל 20 אחוז משיאה. יש גם ניתוחים וחיתוכים על מטבעות וסחורות ועוד סוגי השקעות שונים עד אוספי יודאיקה או בולים וכלי נגינה וציורים ופסלים. רוב רובם של המשקיעים לא רוו נחת בעשור האחרון. המצב רק הולך ומתדרדר למרות עצותיהם של מומחים ומנתחים מפה ומשם. הסינדרום טראמפ הולך להוביל את העולם ובעיקר את ארה"ב לשאול תחתיות. אך יש לציין שמעטים בעולם כילכלו את צעדיהם בתבונה ואף עושים זאת היום ויעשו בעתיד..רווים נחת מהשקעותיהם. במאמר מוסגר ברצוני לציין שמבחינתנו עם נסיון ארוך שנים הכלי האולטימטיבי להשקעות היה Selling Short היה ויהיה המוביל המובהק בהצלחות ועזר רבות לנו ולמדליון רנסאנס (ראו G)להגיע לסידרי גודל זהים ותשואות דומות. יום טוב.
    סגור
  • ממעריצי הדוקטורים והפרופסורים לפחות בחלקם..
    צווינגלבאום 11/07/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 223
    היום קצת קירקסנו את חבורת הזבל בראשות האימבציל. בלחיצות כפתור קטנות ובודדות הבאנו צבע הפוך למקובל למשל ירוק במקום אדום ואדום במקוםירוק וצהוב במקום לבן(במקום אחר)ואף עשינו זאת במאות רבות ויכולים אף להגיע בשניות לעשרות אלפים סימונים. חבורת הזבל בראשות האמבציל עומדת אובדת עצות ולא יודעת מהיכן זה בא להם. היידה גבאי לראשות ממשלה
    סגור
  • ל100