ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

דרמה ענקית - לבייב ובן משה פורשים מהמירוץ לרכישת אפריקה ישראל

לב לבייב ומוטי בן משה, צילום: יח"צ
הערב נפל דבר בעולם העסקי בישראל. לב לבייב ושותפו מוטי בן משה פורשים מהמירוץ לרכישת {אפריקה} ישראל. הפרישה מהמירוץ מגיעה לאחר שמחזיקי אגרות חוב הביעו מורת רוח לגבי שיתוף הפעולה של בן משה עם בעל השליטה הנוכחי לבייב. בן משה הבהיר כי לא יבקש מלבייב לפרק את השותפות - ומכאן הדרך לפרישה מהמירוץ הייתה קצרה. כעת נשארו האחים סיידוף כמתמודדים יחידים על השליטה בחברה.

בהודעה שפרסם ציין בן משה כי לבייב ראוי להערכה רבה על ההשקעות המאסיביות שהשקיע בחברה בשיעור של למעלה מארבעה מיליארד שקל מאז רכישתה ומתוכם כשני מיליארד שקל מאז תחילת ההסדר האחרון. "בנסיבות אלו ועל אף המאמצים שהושקעו על ידי מר בן משה ועל אף האמונה שלו בפעילותה ובנכסיה של אפריקה ישראל, העדיף האחרון שלא להגיש הצעה נוספת עקב הדרישות לעיל. בן משה ולבייב מאחלים לחברה, לעובדיה, ולנושיה הצלחה בגיבוש ההסדר העתידי לחברה", כך נכתב בהודעה שפורסמה מטעמו של בן משה.
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    מדוע להוציא את בן משה מהמשחק?!
    מטורפים 06/07/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוסף של מטורפים בעלי אגו שבהסדר הקודם מצצו ריביות מטורפות שלא היה שום סיכוי להחזרתן. בלי כל הגו הזה היה נחסך מילוני שקלים לנאמנים וכו'. פשוט בושה!
    סגור
  • 16.
    בעלי מניות אפריקה השקעות
    רון 06/07/2017 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם בעלי מניות באפריקה השקעות במצב זה?
    סגור
  • 15.
    ערך האגח בשוק לפי ערכו, המניה בזבל חבל (ל"ת)
    אא 06/07/2017 07:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    זו לא המלצה לכל כיוון
    אזרח 06/07/2017 01:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הנכס היחידי שבעלי אג"ח מחלטים זה אחזקת חברות בנות. לאחר מכן הנכס יהפוך לשלד בורסאי, השלד הזה עודנו בבעלות בעלי המניות הנוכחיים שלייב בעל עניין בתוכו, נכס זה עתיר הפסדים ויכול לשמש את לבייב או אדם שירצה להזרים נכסים לנכס וליהנות מההפסדים העצומים הצבורים בו. כך שיתכן ויהיה אטרקטיבי מאוד לאחר המהלך. היו בעבר המון פשיטות רגל ולרוב הם הסתיימו בכך שבעלי החוב הפכו לשותפים וזכו לחוב זעיר נוסף, לא מאמין שהם יבחרו בכך כיום. אך דעתי היא שיכול להיות מצב של חזרה מהמתים שלבייב יזרים לשם נכס כדי ליהנות מההפסדים בנייר ומהסחירות. מה שקרה ברובל-מט"ח זה דבר שקורה פעם בכמה דורות אף אחד לא דמיין שזה יקרה.
    סגור
  • כל ערך שיש בחברה הולך לנושים
    dw 06/07/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אנחנו הנושים בכל תסריט מפסידים מאות מלשחים. 500-700, כי נקבל 2.1-2.3B במקום 2.8 לכן כל ערך שיכול להווצר מהחברה יוכל רק לצמצם טיפה את התספורת שנחטוף (שהאגחים כבר מגלמים, זה לא סוד). בעלי האקוויטי נמחקים.
    סגור
  • 13.
    ברוך שפטרנו מעונשו של הבוכרי. (ל"ת)
    מני 06/07/2017 01:10
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • ואם הבוכרי היה מביא לך 200 מיליון?
    dw 06/07/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם אז היית אומר שבשביל הפרנציפ אתה מוותר? אני מסכים שהדרדל'ה שלבייב הציע בשביל הפטור היה די מסכן, אולם לו היה מוכן להציע סכום נכבד? אני לא גננת אלא רוצה לצמצם את התספורת שנחטוף למינימום. כמובן שאנחנו הולכים להפגש עם לבייב בבית משפט ולתבוע אותו תביעות ענק. יש לו כיסים עמוקים - אחוזה בסביון, אחוזה בלונדון ומכרות יהלומים.
    סגור
  • 12.
    אנחנו לגמרי מוכנים גם להשתלט על החברה
    dw 05/07/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אנחנו לגמרי גם מוכנים להשתלט על החברה! אפריקה נכסים ואפריקה מגורים אלה נכסים טובים. היינו מעדיפים תחרות בין 2 מציעים, כדי לשפר ההצעות שקיבלנו עוד, אולם אם סיידוף יבקש להוריד הצעתו אז באמת שאין לנו בעיה להשתלט על כל העסק. מה שכן אני לא מבין את הדרישה להוציא את לבייב מהמשחק. העמדה של מוטי בן משה סבירה ואני לא חושב שנכון היה להתעמת איתה. אפשר היה לבקש שלבייב יגדיל את התמורה בגין הפטור, אבל לפסול אותו באופן גורף? לא יודע. אני לא הייתי נוהג ככה.
    סגור
  • 11.
    עדיין לא סוף פסוק
    tt 05/07/2017 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה שווה, יש מצב שימכרו בחלקים
    סגור
  • 10.
    לבייב שלום
    אפריקה 05/07/2017 22:37
    הגב לתגובה זו
    2 6
    רק חול אכלנו מלביב הגיע הזמן שפרש נקווה לבעלים החדש דרך צלחה לו ולמשקיעים
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    הנושים ולבייב
    הזוי 05/07/2017 22:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הנושים בכלל שכחו שהם נושים ומנסים לחלוב עוד. לבייב מבחינתו נדחק למהלך אבל שכחתם שיש לו מניות של החברה? הוא לא יוותר על הזכות הזו מהר מדי... בכל מקרה היום ברור לכל שהחברה שווה ולא מעט ... לדעתי הכי נכון זה לממש נכסים ולשרת את החוב... ועכשיו המנשנשים יפסיקו לנשנש
    סגור
  • 8.
    מחזיקי האגח יקבלו את כל הזין הם עוד יתחננו להצעה של לבייב
    בן דב 05/07/2017 21:45
    הגב לתגובה זו
    11 9
    מחזיקי האגח הם אלו שהחריבו את אפריקה ישראל .אני מקווה שיגישו גם נגדם הליכים על כך שהם היו מנהלי תיקים כל כך גרועים.אם היה להם סובלנות והיו מחכים ששובי הנכסים של אפריקה ישראל יעלו חזרה , לבייב לא היה מוכר את כל הנכסים במכירת חיסול , מה שקרה לאחר מכן הנכסים עלו ואפריקי ומחזיקי האגח הטיפשים גרמו לקריסה הנוכחית.ציבור המשקיעים , תדרשו שהטיפשים האלו ישפטו ויחזירו את דמי הניהול ששילמתם.
    סגור
  • בכל מקרה יש הצעת סיידוף או פירוק החברה ומכירת החלקים (ל"ת)
    כמה שטויות כתבת 05/07/2017 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 7.
    Africa
    Sdsdsd 05/07/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 12
    גם כך כבר פשטה רגל מזמן
    סגור
  • 6.
    חמדנות הנושים
    הידעוני 05/07/2017 20:23
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אפריקה יכולה לראות ימים טובים יותר גם בעתיד , נכון שבעלות אפילו משותפת של האיש שגרם להתרסקותה נראית לא תקינה וטוב שפרש . אבל כעת יש הזדמנות למי שיזכה להרים אותה כי בידה נכסים מניבים טובים ואם הנושים יתאפקו והחמדנות תתמתן יתכן והם יהנו מהתמורה גבוהה יותר
    סגור
  • 5.
    במקום לבקש ממשה לפרק שותפות - דבר ששום בן אנוש לא היה מבקש
    הגולש 05/07/2017 20:18
    הגב לתגובה זו
    1 10
    היו צריכים להודיע ללבייב כי איתו לא עושים עסקים - והיו צריכים לעשות זאת כבר בהתחלהוכמובן שהיו צריכים מיד לקחת את החברה שידעו מי בעל הבית
    סגור
  • 4.
    מצויין - עכשיו בעלי האגח
    יקבלו קדחת 05/07/2017 19:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כמו בעלי המניות ,סוף מעשה במחשבה תחילה !!(
    סגור
  • 3.
    להכניס את הכלב הזה לבית הסוהר (ל"ת)
    יש 05/07/2017 19:15
    הגב לתגובה זו
    8 18
    סגור
  • 2.
    מחר אפריקה ישראל יורדת 70 אחוז - מסכנים המשקיעים (ל"ת)
    אריאל 05/07/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    4 21
    סגור
  • חחח מחפש לקנות בזול? (ל"ת)
    africa 05/07/2017 23:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אההיפך תעלה מחר
    יו 05/07/2017 22:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף נפתרנו מלבייב ... בעל בית חדש יזרים כסף ,ויקח סוף סוף אולי את החברה ,לעתיד חדש החדשות העיקריות שלבייב הוא היסטוריה באפריקה מחר עליות חזקות
    סגור
  • תעלה חחחחחח (ל"ת)
    המשקיע 05/07/2017 20:45
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    לבייב פעלולן