ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף איבד 0.2%, פרוטרום קפצה 1.5% לשיא כל הזמנים

גזית גלוב ירדה 2.1%. עזריאלי איבדה 1.5%. אלביט מערכות נפלה 2.14%.  טבע  טיפסה ב-0.5%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע זה נסגר במגמה מעורבת, וזאת לאחר שהעליות שנרשמו בתחילת היום התמתנו ברקע ללחץ שנרשם כעת בוול סטריט, שם הנאסד"ק מאבד כ-1%. מדד המעו"ף איבד 0.18% בסגירה, מנגד ת"א 90 עלה 0.26% ומשש הבנקים טיפס 0.7%. בסיכום שבועי: מדד המעו"ף איבד 0.3% ומדד תא 90 ללא שינוי.
מניית פרוטרום עלתה עוד 1.45% לשיא כל הזמנים. מניית פורסייט עלתה 1.59% במחזור ער אחרי רצף של 7 ימי נפילות. מניית טבע טיפסה 0.5%, אלביט מערכות איבדה 2.14%, אופקו הלת' נפלה ב-1.5%, כיל התחזקה 0.4% והשלימה יום 4 רצוף של עליות. מנגד, נייס ירדה בכ-1%.
מדד ת"א 35 -0.15% מדד ת"א 35 1,415.64 -0.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,423.92 נמוך:1,410.3 תמורה:869,208,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.05% מדד ת"א 90 1,079.37 +0.05% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,081.16 נמוך:1,075.66 תמורה:57,983,425 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל הפקיעה, הסתכם ב-2.05 מיליארד שקל.
האופציות על מדדי הבורסה לחודש יוני פקעו הבוקר. האופציה על המעו"ף פקעה ב-1445.38. האופציה על ת"א 125 פקעה ב-1298.32 ועל מדד הבנקים בשער 1711.35. כאמור, הפקיעה החודשית הביאה למחזורי מסחר ערים במיוחד.
אירוע חריג התרחש בפתיחה בת"א כאשר המסחר נדחה ב-3-4 דקות בשל תנודה מעלה של מעל 2.5% במדד המעו"ף בסיום שלב הראנדום (וכאשר חלק מהמניות היו מעל פלוס 7%) וזאת סביב פקיעת האופציות החודשית. לבסוף הפקיעה הסתיימה עם מחזור של 754 מיליון שקלים.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר בשיעור של 0.25%. בצד החיובי, אופקו הלת' חזרה עם פער של 0.85% אחרי שאתמול נפלה המניה ב-4.2% בת"א. טאואר חזר עם פער חיובי צנוע של 0.2%. מנגד, אלביט מערכות חזרה עם פער שלילי של 0.4% וכך גם פריגו. אורמת טכנו חזרה עם מינוס 0.5%.
אתמול חתמו המדדים המובילים בבורסה בת"א את יום המסחר בנטייה לירידות קלות. המעו"ף ירד 0.15% וכך גם מדד ת"א 90, לאחר שבמהלך היום נסחר בירידות של עד 1%. נציין את מדד ה-SME60 שבלט באדום עם נפילה של 1.8%. 
נזכיר כי אתמול נרשם במהלך היום שינויי כיוון בבורסות מסביב לעולם וזאת ברקע להדלפה של בכיר בבנק המרכזי באירופה שאמר לאתר 'בלומברג' כי השוק לא הבין נכון את הנגיד מריו דראגי בדבריו שלשום וכי אין שום צפי לשינוי בעמדת הבנק בנוגע למדיניות המוניטארית הסופר-מרחיבה. לכתבה המלאה, לחץ כאן.
המסחר בבורסות אסיה מתנהל בשעה זו כאמור בעליות שערים חדות ברקע לסגירה אמש בוול סטריט. הניקיי עולה 0.35%, שנחאי מטפסת 0.25% והאנג סנג מוביל את המגמה עם עלייה של כ-0.8%. בשעת בוקר מוקדמת זו נסחרים החוזים בוול סטריט בטריטוריה הירוקה ומאותתים על המשך המגמה החיובית מאמש.
מניות במרכז
מניית בזק -0.84% בזק 484.9 -0.84% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:489 נמוך:476.4 תמורה:65,239,034 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.09% וממשיכה לעמוד במוקד ברקע לחקירה המתנהלת נגד בעל השליטה, שאול אלוביץ'. אתמול נודע כי במקומו של האחרון יתמנה דוד גרנות ליו"ר החברה עד יתבהרו ענייני החקירה. לכתבה המלאה, לחץ כאן.
פורסייט +1.93% פורסייט 359.4 +1.93% פורסייט בסיס:352.6 פתיחה:358 גבוה:359.9 נמוך:350.9 תמורה:241,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלה 1.59% במחזור ער לאחר הסנטימנט השלילי בשבעת ימי המסחר האחרונים, כאשר זו איבדה במהלכם לא פחות מ-24% מערכה.
שיכון ובינוי +0.07% שיכון ובינוי 827 +0.07% שיכון ובינוי בסיס:826.4 פתיחה:825 גבוה:833 נמוך:825 תמורה:135,157 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השילה 0.7%. החברה דיווחה היום על כוונתה לממש החזקות בפרויקט מנהרות הכרמל וכבישי הצפון.
תגובות לכתבה(44):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    שקוליקו הפסיד הבייצים? (ל"ת)
    אתם מודעים 29/06/2017 21:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    סליחה. הלוואי אבל התכוונתי ממיליון נשאר לי שש מאיות אלף
    אימבציל 29/06/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יענו הלך איזה חצי ממליון כח ה300 ונשארתי עם חצי כסף הקוס אמא שלו שיקח כדורים מכל הסוגים ואני כבר רציתי לקנות לז'ורז'ט אישתי סוברו 2002 חדשה חדשה ישר מהיבואן בניילון
    סגור
  • 21.
    אחים שלי בורסה פלדה יש לנו
    מיכי 29/06/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בזמן שכולם פה יענו התייאשו ואעלק העבירו הכספים לחוץ לארץ(בדיחה .מי יודע יענו איך לעבוד בחול קשקשנים בטטות)אני דווקא העברתי את כל הכסף שאני משקיע בחוץ לארץ מ 1940 בערך ונעברתי הכל לפה ופה אצלנו יורד עשירית אחוז העולם יורד ארבע אחוז. אז תפסיקו לבלבל המוח
    סגור
  • העולם עלה 10 אחוז כאן עמד במקום
    שמעון 29/06/2017 19:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    .
    סגור
  • 20.
    יש ליתיק גדול יחסית כ 35.000 שקל
    יוסי חדש בהשקעות 29/06/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמושקע בבנק דיסקונט. לפי המלצות היועצים 50 אחוז מושקע במניות בארץ ובעולם והיתר מה אומרים סולידי. גילוי נטות בשנתיים האחרונות אני בערך כמו בנקודת הכניסה.האם יש אפשרות שאם ימשיכו ירידות לאורך זמן אאבד את כל החלק הספקולנטי של תיקי? תודה משקיע מודאג
    סגור
  • 19.
    מהבוקר זה בגלל הפקיעה (ל"ת)
    כל הירידות האלה 29/06/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    מגיבים רק לירידות (ל"ת)
    אצלנו 29/06/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גדולים (ל"ת)
    כמו 29/06/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    מי שמוכר בשערים אלו הוא טיפש דעתי (ל"ת)
    בונוס 29/06/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מה הולך פה
    דנציגר 29/06/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדקס עוד מעט שני אחוז למטה. אוי וואיי.
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    פורסייט חחח
    דן 29/06/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שלא מסוגלת להחזיק את עצמה...ירדה המון ובקושי עולה.אני לא אתפלא אם תרד בסוף היום.
    סגור
  • 15.
    איך עוצרים כל חודש את המעו"ף (ל"ת)
    לא יאומן 29/06/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • אנו עושים מה בא לנו ונהנים מהחרטטנים שמקללים אןתנו. אוף
    זמבו 29/06/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כייף. ועכשיו התעוננו נציל אוצכם. שכל העולם יירד 90 אחוז אנו נצ'פר אותכם ונוריד בבתל אביב 80 אחוז אחושלוקי רווח של עשר אחוז.
    סגור
  • 14.
    ירידות
    א 100 29/06/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    5 6
    יצאתי זה עתה מישיבת הדרקטוריון של חברתי המהוללת בגובה 43000 רגל מעל פני השטויות שלי לכיוון משרדי / המרפאה בה אני מאושפז בכפייה. כולכם מוזמנים ...הכדורים עליי !!!
    סגור
  • NASDAQ
    ד"ר ניר(איצ100) 29/06/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    24 0
    בתוספת ל012% החמרה במצב המדד נכון לפירסומנו אמש. נכון להיום ה תמוז התשע"ז נכון לשעה 14:17PM חלה רגרסיה נוספת במצב המדד(לא שערים דווקא) בסך 0.03% לפי כל אלפי הפרמטרים שציינו מלכתחילה. ועוד אוסיף על מה שכתבנו בי"ד סיון על כיוון המדד וזה היה ביום ה שקדם ליום שישי לפני 20 יום (שבו ירד המדד קרוב לשני אחוז)על שינוי דרמטי שמתקרב במדד ואת הערכתנו שהמשבר הפעם יהיה גדול בהרבה מזה של שנת 2000 במדד עת ירד ל 20% מהשווי. ערב טוב.
    סגור
  • 13.
    פלוריסטם = סתם
    דן 29/06/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד חברה פח אשפה....
    סגור
  • 12.
    אמרתם ת"א תושפע מעליות של אתמול אתם מאמינים לעצמכם? (ל"ת)
    ביזפורטל 29/06/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מה אנחנו עגלים כמוך שלא מאמין בעצמו ולעצמו (ל"ת)
    בטח מאמינים 29/06/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטח מאמינים. אנו חייבים להיות אמינים.
    ביזפורל 29/06/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לפי זה הרבה עיתונים לאתרים רוצים להקנות על ידי עיתוננו. כרגע בתור בארונס ובאקונומיסט ויש מצב שהקנה את שיניהם ובעודף בכסף קטן נקנה את כלכליסט.
    סגור
  • 11.
    מעוף ורציו
    גדי 29/06/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המעוף ורציו על הפנים אין טעם להשקיע פה חבל על הזמן על הפנים הכל
    סגור
  • 10.
    מתקפת
    סייבר תחום חם 29/06/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    12:06 ארבעה בתי חולים נפגעו במתקפת סייבר הלילה; לא נגרם כל נזק
    סגור
  • 9.
    הגיעו במלוא העוצמה (ל"ת)
    הנוקמים 29/06/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ירידות
    א100 29/06/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    6 8
    רק ירידות בכל הצירים בכל הגזרות ירידות חדות חדות מאוד חדות כל כך חדות לא שמים לב לירידות כבר שנתיים ...אומנם זהו הראלי הארוך ביותר מעולם ....אך מי שמסתכל היטב מתחת לתחתון רואה את הירידות החדות מאוד הקטסטרופליות ....אין עליות רבותיי ולא יהיו -- רק ירידות וירידות וכל יום אטחן לכם השכל --- ואני לא טועה לעולם ----אני חכם----אני רהוט---- אני וכל הד"ר והפרופסורים העסוקים מאד מאד מתפנים מענייננו המאד חשובים בכדי להגיב בכל יום פה באתר....
    סגור
  • לאיש היקר
    אחת ש 29/06/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתמול עשיתי לך בית ספר קצר והרגעתי אותך. והיום אכן אתה מגיע יותר רגוע ואני שבעת רצון. אמש הגבת בתוקפנות ועוד לא לאדם המתאים ואני מבינה שלקחת לתשומת ליבך והיום אתה מחונך ורגוע ואני מניחה טוב לב. שיהיה לך המשך יום נעים.
    סגור
  • לא מבינה מהחיים שלה
    אחת ש 29/06/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרי אני פרופסורית דוקטורית המזכירה של הפקידה של הזו....ה של אני בלון נפוח אני בובת ....שנקנתה באתר סיני זול. אני עושה בית ספר חחחחחחח איזה בדיחה עלובה!!!! חחחחח עשתה בית ספר חחחחחח תרגיעי את עצמך ואת הד"ר ואת הפרופסור שאתם אותו אדם כמובן --- קחו הכדורים שלכם ---ותעשו חחחחחחח בית חחחחחח ספר חחחחחחח
    סגור
  • 7.
    מדהים שכבר חודשים המעוף לא מתרומם מעבר ל 1440
    סופר סתם 29/06/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אחרי שבוול סטריט יש עליות יפות
    סגור
  • לא נותנים לפרוץ אותו (ל"ת)
    שחקני מעו"ף 29/06/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • נכון כי...
    דניאל 29/06/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכל מושחת במדינה המגעילה הזאת...כל הזמן חושבים איך לעשוק את האזרחים דבר שלא קורא במדינות מתקדמות אלה שאנחנו מדינת עולם שלישי עם ממשלות פחי אשפה שדומים יותר לאיראן עירק ועוד כמה... OECD חחחחחחחח
    סגור
  • 6.
    מס נבזות25% וחובת הגשת דוח מחזור.
    כל עוד 29/06/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין סיבה לאיש הקטן להשקיע פה. עדיף דירות ללא ספק
    סגור
  • 5.
    מניות הגז
    לביספורטל 29/06/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תשחילו כמה מילים על ישרמקו ודלק קידוחים.
    סגור
  • אין מה להשחיל-הכל רקוב
    ל-5 29/06/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תפסיק לחלום למניות הגז....העסק תקוע חזק..
    סגור
  • תקרא את זה. מאמר מהבוקר בדמרקר
    nuyh 29/06/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כמות הגז בתמר גבוהה ב-10%-15% מההערכות; שווי המאגר כ-11.5 מיליארד דולר באפריל הסתיים קידוח ההנפקה והאימות של תמר 8 ? הממצאים מהקידוח נשלחו למעריך הרזרבות NSAI, שמצא כי המאגר גדול משמעותית מההערכות המוקדמות ? הדו"ח המעודכן, שיתפרסם בימים הקרובים, עשוי לספק רוח גבית להנפקת תמר פטרוליום
    סגור
  • 4.
    אני עיוור צבעים
    א100 29/06/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    27 103
    היום ירוק או אדום ? בטוח אדום !!! אין לי ספק !!!
    סגור
  • לאמבצילוש.
    100 29/06/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    27 0
    חבל קטנצ'יק..אנו ב43000 רגל מעל האטלנטי בדרך לסאן דייגו מישרדנו/ בית הארחה (לא לציבור)..אם היית מבקש הייתי לוקח אותך בכייף. רק הבא לי אישור רפואי ואישור מאמא והיתר עלי..אתה מלך כפרוש.
    סגור
  • לאמבצילוש כפרה. קבל באהבה..הרבי ג'ו כפרה טיפקס.
    100 29/06/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    60 1
    דני רכט וקובי עוז..רק הפיזמון..אז ככה: אדוני הוא מגינם..טוטו קראת..מעפר ירים מלך..טוטו קראת..עוד אבינו חי או מת..טו טו קראת..אין גדול כמוך..טוטו קראת...
    סגור
  • האם אימבציל?
    100 29/06/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    31 1
    בוקר טוב אחא.
    סגור
  • 3.
    קינת דוד
    . 29/06/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    72 2
    מנשרים קלו מאריות גברו..שמואל ב פרק א פסוקים י"ז> כ"ז. כאן כתוב על הבדיוק מה קרה מה קורה ומה יקרה.ץ לחכמים ומבינים. מסובך וקשה אבל פתיר בקלות.
    סגור
  • האות ץ נמצאת שם לא בכדי. (ל"ת)
    100 29/06/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    29 2
    סגור
  • לאיציק יקירי
    ד"ר אברטון ברקלי 29/06/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    73 2
    גם אחרי השיחה הבוקר עדיין לא הבנתי סופית. אל תיכלאו את הידע צמוד לליבכם. שחרר אחי שחרר....my brother.....
    סגור
  • 2.
    ומה עם מניות הבנקים בארץ? יזנקו? (ל"ת)
    עופר 29/06/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • לבריכה עמוקה מאד שאין בה מים. (ל"ת)
    כן יזנקו ועוד איך 29/06/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 1.
    דחפו - בסוף ידחפו לכולם- זהירות מהגנבים (ל"ת)
    רפי 29/06/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אז מה? זה כייף כייף.. (ל"ת)
    ידחפו מאחור 29/06/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לדבר טוב (ל"ת)
    אל תצפה 29/06/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור