ת"א נסגרה בירידות: המעו"ף איבד 0.4%, בזק ירדה 1.7%, פורסייט צללה 7.7%

פרוטרום עלתה 0.67% לשיא כל הזמנים, המדדים בארה"ב נסחרים בטריטוריה האדומה לקראת נאום ילן
 |  (41)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השלישי לשבוע זה בבורסה בת"א ננעל בטרירטורה האדומה כאשר מדד המעו"ף השיל 0.4%, ת"א 90 ירד 0.54% ומדד הבנקים איבד 0.3%. מניית טבע איבדה 1.3%, בזק ירדה 1.7% ופועלים השילה 0.7% במחזור הגבוה בשוק. המדדים בארה"ב נסחרים בטריטוריה האדומה לקראת נאום ילן, ובאירופה המדדים נסחרים גם כן בטריטוריה האדומה.
מניית פרוטרום עלתה 0.67% לשיא כל הזמנים, פורסייט צנחה ב-7.7% ללא הודעה, ומניית הפניקס ירדה 3.7%. אתמול דווח כי עסקת המכירה ליאנגו בוטלה. (לכתבה המלאה)
 
המסחר מתנהל ברקע לירידות של עד 0.4% שרושמים כעת המדדים בוול סטריט ולמגמה השלילית שמאפיינת את המסחר בבורסות אירופה. בתוך כך, המסחר בארה"ב ננעל אתמול במגמה מעורבת כאשר ה-S&P500 חתם ללא שינוי מהותי, הדאו התחזק בשיעור זניח של 0.1% ומנגד, הנאסד"ק לחץ מטה לקראת סיום וסגר בירידה של 0.3%. 
מדד ת"א 35 +0.63% מדד ת"א 35 1,590 +0.63% מדד ת"א 35 בסיס:1,579.97 פתיחה:1,583.58 גבוה:1,591.83 נמוך:1,583.27 תמורה:277,324,126 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.16% מדד ת"א 90 1,122.4 +0.16% מדד ת"א 90 בסיס:1,120.64 פתיחה:1,117.62 גבוה:1,125.23 נמוך:1,117.45 תמורה:57,779,589 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.65 מיליארד שקל.
בתוך כך, הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף עמד הבוקר בשיעור שלילי קל של 0.1%. בצד השלילי, אופקו הלת' חזרה עם פער של 1.5%, אלביט מערכות עם מינוס 1.25%, טבע עם פער שלילי של 1.1% וטאואר עם פער שלילי של 1.6%. מיילן פריגו חזרו גם הן עם פערים שליליים של 0.7% ו-1.95% בהתאמה. מנגד, סודהסטרים חזרה עם פער חיובי של 0.85%.
אתמול ננעלו המדדים המובילים בזירה המקומית במגמה מעורבת ועם שינויים קלים. המעו"ף עלה בשיעור של 0.2% לשיא של 4 חודשים בדחיפת מניות הפארמה טבע, פריגו ואופקו שעלו 1.9%, 2.5% ו-3.35% בהתאמה. מנגד, מדד ת"א 90 ירד 0.2% והמשיך בניסיונות ההתייצבות אחרי נפילה של 6%,. מדד הבנקים איבד כ-1%. בעניין זה נציין כי מניות הבנקים נסחרו בימים האחרונים סביב רמות השיא - האם יש עדיין מקום לאפסייד? לכתבה המלאה, לחץ כאן.
עדיין במרכז העניינים - מניית בזק התאוששה אתמול לאחר רצף של ימי ירידות כאשר עלתה 3% וזאת ככל הנראה ברקע להמלצה שורית במיוחד מצד סיטי שממליצים למשקיעים לראות מעבר לסאגה הנוכחית ונוקבים בהמלצת קניה עם מחיר יעד של 6.8 שקלים (אפסייד של 17%). "אנחנו לא יודעים כמה זמן החקירה צפויה להימשך וייתכן שבכירים בחברה יוחלפו ותהיה לכך השפעה ברמת התפעול... כלומר חוסר ודאות לטוח הקצר אבל השפעה מינורית על ברמה העסקית שלראייתנו ממשיך להציג תזרים מזומנים חזק ובאופן כללי חברה ממוצבת היטב שערוכה להתמודד עם אתגרי התחרותיות", כך נכתב בסקירה. נציין כי מניית בזק איבדה עד 12% מערכה ב-4 ימי המסחר מאז התפוצצה הפרשה כאשר אחד החששות המרכזיים היה שהזרים יבחרו לצאת מהנייר בצל הפרשה.
בורסות אסיה נסחרות הבוקר במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי היפני נסחר בטריטוריה הירוקה ועולה 0.3%. מנגד, האנג סנג ושנחאי נסחרים באדום ויורדים 0.15% ו-0.3% בהתאמה. בשעת בוקר מוקדמת זו נסחרים החוזים בוול סטריט בנטייה לירידות שערים קלות. המשקיעים ממתינים בדריכות לקראת דבריה של יו"ר הפד', ג'נט ילן, שצפויה לנאום היום בפורטוגל כחלק מפורום הבנקאיים המרכזיים של ה-ECB.
מניות במרכז
מניית חברת הטעמים {פרוטרום} התחזקה בשיעור של 0.67% ובכך עולה לשיא חדש. נזכיר כי החברה הודיעה ביום ראשון על רכישה של חברה נוספת בברזיל תמורת כ-33 מיליון דולר. לכתבה המלאה - לחץ כאן. בתוך כך, ב-IBI מוציאים היום התייחסות למניה כאשר ממליצים על הקטנת החשיפה לאור מהלך העליות האחרון.
הזדמנות יהש -1.35% הזדמנות יהש 110 -1.35% הזדמנות יהש בסיס:111.5 פתיחה:111.5 גבוה:110 נמוך:110 תמורה:6,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום על רכישת 10 שדות נפט בארה"ב. לכתבה המלאה.
מניית  הפניקס +1.04% הפניקס 2,136 +1.04% הפניקס בסיס:2,114 פתיחה:2,143 גבוה:2,143 נמוך:2,125 תמורה:6,607,699 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה בשיעור חד של 3.6% ובמחזור מסחר ער במיוחד (פי 2 ממחזור יומי ממוצע במניה בחודש האחרון) ברקע לדיווח אתמול על התפוצצות עסקת המכירה ליאנגו הסינית. לכתבה בעניין.
יצרנית המל"טים אירונאוטיקס -1.46% אירונאוטיקס 680 -1.46% אירונאוטיקס בסיס:690.1 פתיחה:690 גבוה:692.3 נמוך:679.4 תמורה:611,488 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לרכז עניין ברקע לצעדיה הראשונים בשוק. לאחרונה ביצעה החברה הנפקה ראשונית של מניות, שהיתה הגדולה ביותר בבורסה בת"א מתחילת 2017.
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    בשעה 18:30 בעל עיניין חדש בתאגיד בהצלחה (ל"ת)
    סייפטי הודעה של אתמו 28/06/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    יעלהםו (ל"ת)
    יחןןח 28/06/2017 04:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    סאני תקשורת
    המרויח 27/06/2017 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט נידהמתי, ירדה כמעט ב 100% ב5 שנים. אופסייד מהיום 300000% . בהצלחה לכולם...רווח של 50 מיליון ממסכום של 10 אלף. לא להאמין...היה פעם בעבר סיטואציה כזאת...
    סגור
  • 18.
    מדד המעוף האדום העמוק ממשיך להוכיח עצמו
    רוב 27/06/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המצב נמשך מאז השינוי במדדי הבורסה, היה יותר טוב עם מדד ת"א 25 ומדדי היתר אשר צמחו יפה. מעניין מי היה הכלכלן המתלמד שהציע את השינוי?
    סגור
  • סאני תקשורת - מניית 2017 עם אופסייד של 300000% (ל"ת)
    אדם 27/06/2017 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מדד המעוף האדום העמוק ממשיך להוכיח עצמו
    רוב 27/06/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המצב נמשך מאז השינוי במדדי הבורסה, היה יותר טוב עם מדד ת"א 25 ומדדי היתר אשר צמחו יפה. מעניין מי היה הכלכלן המתלמד שהציע את השינוי?
    סגור
  • 16.
    פורסייט לפח האשפה....
    דן 27/06/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך השם נפתרתי מהמניה ומהחברה המושחתת הזאת.הכל נמכר לפני הקריסה של חברה שאין ולא יהיה בה כלום חחח
    סגור
  • שהיא מושחתת? יש לך אמצעים לבדוק זאת או שאתה סתם
    אתה משוכנה ובטוח 27/06/2017 19:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מברבר? ושעלתה אחוזים ניכרים היא הייתה צדיקה ולא מושחתת? ואם אתה בחוץ אם כל הרווח אז מה אתה רוצה בעצם?
    סגור
  • 15.
    למה יורד ויורד ויורד
    קוס אומומ 27/06/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך הכסף יא רמאים נוכלים
    סגור
  • 14.
    מה אם הטינופות לא נותנים כתף החארות? (ל"ת)
    חלאה 27/06/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    קומפיוגן לפני עליה חזקה (ל"ת)
    lior 27/06/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מתקרב אליה בכלל. (ל"ת)
    פחות מ2000 אחוז 27/06/2017 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    עזרה לגבי מניית - כיל...
    אבי רון 27/06/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם שווה לקנות כרגע ?
    סגור
  • כן
    פתי 27/06/2017 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כן
    סגור
  • 11.
    לפרק את השוק (ל"ת)
    החליטו 27/06/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לפרק אותך. (ל"ת)
    מני 27/06/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 10.
    כאשר לא יגורנו בא לנו..ולאחר הרבה הכנות ורמזים מכל צד
    פרופ' אבירם(איצ100) 27/06/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    46 2
    ואף התרחקות של המעוף מאד משיאו..אנו רק בפרומו של ההתקפה האכזרית שבאה עלינו לרעה/לטובה..כל אחד יבחר במתאים לו. בקשתנו היא אחת. בימים נוראיים שכאלו יש לכלכל מעשים בתבונה ובזהירות מירבית. יש דרכים רבות ומגוונות להרוויח בגדול גם בשוק שכזה. אך..אנו ממליצים באופן חד פעמי לאסוף ממונכם ללהציבו במקום בטוח ומוגן. וכל החפץ חיים שקטים ..יפקח שבע עיינים כייון שההתקפות והסערות תבואנה בלי התראה מכל מצב וכיוון. בהצלחה אבירם וגם בשם איציק וניר ועוד 97 ערוכים כראוי.
    סגור
  • 9.
    קראתם מה שנרשם באתר ספונסר על פורסייט עבודה בעיניים
    דובי 27/06/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש להם עוד המון המון זמן לייצור ומכירות אין מה לעשות ביינתים יגייסו המון כסף ומשקיעים יפסידו שם
    סגור
  • 8.
    מישהו יודע מה נסגר עם סלקום רק יורדת (ל"ת)
    אסף 27/06/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא כלום. רק פתחו לה הרקטום. לא נסגר מאומה. (ל"ת)
    מה נסגר? 27/06/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • פרטנר
    לאסף 27/06/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע למה פרטנר יורדת???.....
    סגור
  • פרטנר
    יורם 27/06/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ידיעת ההשקה המוצלחת, מניית פרטנר יורדת מאוד
    סגור
  • 7.
    לבדוק את פורסייט...
    גדי 27/06/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתשומת לב הנהלת הבורסה.צריך לבדוק את חברת פורסייט שפיתחה חלומות לאנשים כשבעצם אין לה מה למכור.
    סגור
  • פורסייט
    danyp 27/06/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברים, מה ההמלצה לא לרכוש את פורסייט. דני
    סגור
  • 6.
    מישהו חשב באמת שייתנו ל 1440 לפרוץ? (ל"ת)
    עם יד על הלב 27/06/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • עושים ים של כסף מהאופציות שנמחקות (ל"ת)
    שולטים בשוק 27/06/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • תפרגן לי כמו שאני מפרגן לך
    שולט בשוק 27/06/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי מונע ממך לשלוט בשוק ולחעשות ים גכסףמהאופציות שנימחקות. אם אני יכול אז כולם יכולים אל תהיה פראייר ותעשה זה
    סגור
  • 5.
    פורסייט.זוועה.רק שסיבוני לא סיבן אותנו עם חלומות. (ל"ת)
    צחי 27/06/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • צודק....
    דניאל 27/06/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    פורסייט חברה פח אשפה ריקה מתוכן.ואני מאמין שסיבוני סיבן את המשקיעים יפה...מזל שהוצאתי משם קצת רווח ולא השארתי הרבה.
    סגור
  • פורסייט המלאך
    Sam 27/06/2017 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי ב180עד 250 ןשיחררתי בין 500 ל780 מחכה לסיבוב חדש ב300.
    סגור
  • תלמד כלל. כשעושים כתבה על מנייה מצליחה תברח! (ל"ת)
    לצחי 27/06/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • נכון....
    דניאל 27/06/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל מה מצליח בה??? לא הוכיחה שום דבר שהצליח רק סיפורים של סיבוני המסבן...
    סגור
  • 4.
    יש יש יש יש
    א100 27/06/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    י ר י ד ו ת בדיוק כמו שאמרתי !!!! חחחחחח אז אמרתי או לו ? יש ירידות יש ירידות יש יש !!!!!
    סגור
  • לאימבציל שכתב כאן.
    פרופ' 100 27/06/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    26 1
    אעזור לך בשמחה ואף ללא תמורה וללא כאבים. ביכולתי לשדרג את "מוחך" באי אלו דרגות. יש לי אפשרות להכפילו מ1 I.Q ב100 אחוז ל 2 לI.Q. תהיה חכם פי 2. לחילופין יש לי כרגע במלאי מוח של קרפדה וגם של עגל וגם של ציפור בולבול. אבקשך לעדכן אותי במהירות למען אשמור לך את בחירתך. התור ארוך והמלאי קטן כרגע. שא ברכות.
    סגור
  • בלבלן שכל (ל"ת)
    פלוץ100 27/06/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 3.
    תחילת מסחר במניות החברה כADS מעבר לדלפק בבורסה בארה"ב (ל"ת)
    סייפטי הודעה במאיה 27/06/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הודעה במאיה (ל"ת)
    כיטוב פארמה 27/06/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    רציו שכחה מזה לעלות,מה קורה שם? (ל"ת)
    רציו 27/06/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אינה יודעת מה זה מזה. (ל"ת)
    אולי בגלל שהיא 27/06/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ישרמקו
    יששכר 27/06/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק רציו? למה ישרמקו מתרסקת???
    סגור
  • לא ממליץ לא מכווין..דעתי בלבד-כנסו
    עוזי 27/06/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להתרחק ממניות הגז...נקודה! העסק תקוע רציני המניות ימשיכו לרדת גם אים יש עליה זה חד פעמי.בהצלחה
    סגור