12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנכ"לית בזק שיגרה מכתב נוסף לעובדים - "החברה מותקפת... נצא מחוזקים"

הירידות במניית ענקית התקשורת מחריפות היום ברקע להסתעפות החקירה. גם האג"חים מרגישים את החום
 |  38
הפרשה מסתעפת
Share
מניית בזק (-0.36%) בזק 521.6 -0.36% 12:12 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:523.5 פתיחה:525.4 גבוה:526 נמוך:520 תמורה:7,338,605 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה 4% היום במחזור הגבוה בשוק והשלימה נפילה של 9.2% (לשפל של כמעט שנתיים) מאז נודע דבר החקירה כנגד שאול אלוביץ ובכירי בזק ו-yes. גם האג"חים במעלה הפירמידה של אלוביץ' מתחילים להראות סימני עצבנות ושינוי בתימחור הסיכון. כך לדוגמה אינטרנט זהב אג"ח ד' נפלה 4.2% כעת במחזור ענק של 30 מיליון שקלים לעומת מחזור יומי ממוצע של 2.2 מיליון שקלים בלבד בחודש האחרון.


ביום שישי נפוצו דיווחים כי גם מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, נחקרה כחשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה ודיווח כוזב, זאת בנוסף לבעל השליטה שאול אלוביץ' ושני בכירי yes (המנכ"ל וסמנכ"ל הכספים) שכבר הוצגו כחשודים בפרשה בעבירות דיווח, קבלת דבר במרמה, הפרת אמונים, שיבוש הליכי משפט ועבירות מנהלים בתאגיד. החשדות נוגעים לעסקת בעלי העניין שביצעה בזק בחודש מארס 2015 כאשר הטענה היא שנושאי משרה בכירים ב-yes ובבזק ביצעו "פעולות מלאכותיות שונות בקשר עם העסקה האמורה אשר השפיעו על דיווחיה של חברת בזק", כך נכתב בפרוטוקול בית המשפט כחלק מהבקשה לשחרור בתנאים מגבילים עבור אלוביץ' ובכירי yes. בשורה התחתונה, החשד הוא שב-yes שיחקו עם הדו"חות בניסיון להביא לכך שהחברה תעמוד באבני הדרך שנקבעו באותה עסקה מ-2015 והדבר יביא לתשלום של מיליוני שקלים נוספים למוכרת ירוקום שבבעלות אלוביץ'.  

הנדלר הוציאה לפני דקות אחדות מכתב לעובדים אותו היא גם שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה. הנה תוכן המכתב: "גל עצום שוטף בימים אלו את בזק, בעקבות החקירה המתנהלת על ידי הרשות לניירות ערך. זהו גל עכור הכולל הרבה הערכות, מידע מעורפל וספינים של גורמים כאלו ואחרים. הגל הזה ילווה אותנו תקופה לא קצרה, והוא וודאי מעורר תחושות מאד לא נעימות בקרב כולכם. בזק חווה מתקפה מאד לא פשוטה, בה מוטחות טענות כנגדה. יחד עם זאת, אנחנו נחושים יותר מתמיד לשמור עליה ולאפשר לה להמשיך ולתפקד באופן סדיר עד שהגל יעבור. תפקידנו, חברי הנהלת בזק, הוא להבטיח שכולנו נמשיך להתמקד במשימות שלנו ושהחברה שהיא כל כך יקרה לליבנו תמשיך להצטיין כתמיד. ברור לנו שהאירוע הזה יהיה כואב ומתמשך, אך אנו משוכנעים שנצא ממנו מחוזקים"."בזק ומנהליה משתפים פעולה באופן מלא כדי לסייע לרשות לניירות ערך להגיע לחקר האמת בהקדם האפשרי. החקירה, כפי שאנו מבינים זאת בשלב זה, אינה נוגעת לפעילותה השוטפת של בזק, אלא מתמקדת בעיסקה בה בזק רכשה את מלוא הבעלות בחברת yes, מידי שותפתה בחברת הלוויין, שהיא גם בעלת השליטה בבזק. בעת הזו קל מאוד להיסחף למערבולת הידיעות והשמועות, לאבד כיוון ולהגרר לפגיעה במהלך הפעילות התקין של החברה. העובדה שיש כרגע חקירה המעיבה על שמה הטוב של בזק, אינה צריכה ליצור רפיון בתנופת העשייה, אלא להיפך. כדי לשמור על המובילות בשוק על כולנו להתגייס, לשנס מותניים ולהשקיע מאמץ בהגברת המכירות וגיוס לקוחות, הרחבת מגוון המוצרים והשירותים ללקוח ושמירה על רמת שירות גבוהה. היתרון החשוב ביותר של בזק הוא עובדיה המחוייבים, הגאים לעבוד בבזק ורוצים להיות שותפים בהובלת החברה להישגים. אתם, ורק אתם, הבאתם את בזק למעמדה כחברה המובילה בשוק, המספקת ללקוחותיה מוצרים ושירותים מעולים. אנחנו, הנהלת בזק, מודעים לאחריות הכבדה המוטלת על כתפנו לאפשר לכם להמשיך ולהתגאות בחברה וכך ננהג גם בימים לא פשוטים אלו. שלכם, סטלה, איתמר, קובי, יקי, אהוד, אייל, גיל, אמיר, שרון וגיא".מניית בזק בשנה האחרונה, צוללת לשפל



 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 אחד 26/06/2017 09:50 הגיע הזמן שגברת סטלה, אלוביץ ועוזריהם ימצאו עצמם בכלא
כי הונאה זו עבירה פלילית .
34 עבריינים לדין 26/06/2017 08:16 החברה מותקפת? החברה מושחתת , במיוחד שאול אלוביץ (ל"ת)
33 לוך 26/06/2017 08:00 בזק
עם הסף רק של אלוביץ זה בסדר אבל כשהוא מחזיק כסף שלי וקונה עסק כמו יס ולוקח כסף שלי לכיסו זו גנבה לצערי הוא חבר של ראשי המדינה
32 אדם 26/06/2017 04:59 רק העבריינים מותקפים! (ל"ת)
31 גמלאי בזק 26/06/2017 01:18 סטלה, עדיף לומר האמת מלהמשיך לשקר-גנבתם רימיתם (ל"ת)
30 דייב 25/06/2017 21:16 בזק
מושחתת שכמותך !!! מקווה שתבלי בבית סוהר
29 אחת העם 25/06/2017 18:54 סטלה אני עם בזק מגמרת (ל"ת)
28 הלכה לו הפנסיה 25/06/2017 18:47 זה מה שמספרים גם לך?
השחיתות חוגגת והיא מספרת לנו שבזק מותקפת. נו באמת, לא סתם ראש הממשלה לא רוצה לשחרר את תיק התקשורת. משהו מריח שם שרוף...תורידו מהגז.
27 דן 25/06/2017 18:02 מוזר
אתם, ורק אתם, הבאתם את בזק למעמדה כחברה המובילה בשוק???
26 גיל 25/06/2017 17:43 כל עסקת בעלי עניין
באשר היא, חייבת להיאסר בחוק, כי אף בעל עניין לא יעשה עסקה שאינה לטובתו. לבעל עניין יש את מקסימום המידע מבין כל הצדדים השותפים לעסקה, לכן כל מי שצד לעסקה ואינו בעל עניין, העסקה לרעתו. בחברות ציבוריות - תמיד, בלי יוצא מהכלל, הצד השני לעסקה, קרי - לא בעל העניין, הינו הציבור הרחב, המושקע בחברה באופן ישיר או עקיף, דרך הפנסיה, ולכן כל עסקת בעל עניין תהיה לרעתו - ולכן חייבים לאסור כל עסקה שכזו.
25 233 25/06/2017 17:06 בטח תקבלי סכום אבטלה גבוהה
כי מי ירצה להעסיק מנכל מתחת לראדר
24 יונה 25/06/2017 16:50 חחחההההה..החברה מותקפת ? אולי המנכ"ל ?
איזו כותרת יפה אבל המעשה המיוחס לכאורה ...מכוער להפליא נמתין להחלטת המשטרה ולהחלטת הפרקליטות
23 צדקיהו 25/06/2017 16:44 בזק תצא מחוזקת רק שאת תשבי בקלבוש ! (ל"ת)
22 משקיע 25/06/2017 16:40 תעשו הפסקת מסחר יזומה
ללא הגבלת זמן עד שבעלי המניה יחליטו אחרת בהצבעה. זה חוק שמיזמן היה צריך לצאת לפועל, וכאן השיקול של רווח ממסחר צריך לצאת מהשיקלול. וכן אין לי בזק, היא בניגוד לאחרות רק התחילה לרדת מה שרבות וטובות לפניה עברו ועוברות. החיתוך הזה כרגע בקטנה , היה וימשיך בסיכוי יותר מסביר למניה יהיה קשה להשתקם.
21 קו קל 25/06/2017 15:38 תחילת המפולת וההתרסקות עד 50% (ל"ת)
20 לקוח לשעבר 25/06/2017 15:31 מאחל לכם שתפשטו רגל
לאחר שהודעתי על רצוני להתנתק, בתשלום האחרון חוייבתי בחשבון מנופח על שירותים שלא צרכתי.
19 ייאי 25/06/2017 15:16 עובדי בזק ולקוחותיה הופכים לפתע לשותפים..
"מוטחות טענות כנגדה(כנגד בזק)",ולא היא:עובדי בזק לא גרפו שכר של עשרות מיליונים ודיבידנדים אגדתיים ;לקוחות בזק? הם בסה"כ שבויי מונופול -באופן ישיר וגם עקיף - של עוד טייקון שהשילטון חפץ ביקרו.
18 אייל 25/06/2017 15:08 למה לא לעצור את המסחר במניה עד שדברים יתבהרו
נכון בזק היא מניה כבדה אבל כל החקירה הזו שלא יודעים מתי תסתיים לא עושה לה טוב יכולה להמשיך בירידות שיתחזקו עם הזמן
17 אייל 25/06/2017 15:07 נקווה שניראה את אלוביץ בכלא מאחור סורג ובריח. (ל"ת)
16 אנונימי 25/06/2017 15:04 מומלץ לבדוק את פעילות משרד רואה חשבון סומך חייקין
גם בזק, הבנקים ואני מכיר עוד כמה חברות במעוף שסומך מטפל שעדין לא הוגשו נגדם תביעות יתכן שבקורב יוגשו בקרוב ...רשות ניירות ערך מומלץ לבדוק את עבודת הביקורת של המשרד הזה ביחס לחברות ציבוריות
15 תום 25/06/2017 14:58 כנראה העבירו את מעטפות השוחד אז הם בטוחים שיצאו נקיים (ל"ת)
14 שמחה (לאיד) 25/06/2017 14:53 השתן עלה לראש
אין מה לעשות זה קורה לכולם. ..יש שלב שמאמינים כי החוק לא תופס לגבי פלוני כי הוא עשיר ובכיר וכו'. במקרה הזה השתינו מהמקפצה פעם אחת יותר מדיי ורחוק מדיי....אין כמו שמחה לאיד במקרה הזה כי עשרות שנים זה בא על חשבוננו. למצות עד תום עם כולם למען יראו ויראו.
13 אא 25/06/2017 14:45 הפכתם את ביבי לשותף לעבירה בעל כורחו
כמה גב הוא נתן לכם , אני בטוח שהוא לא ראה שקל וירקתם לבאר
12 דין 25/06/2017 14:12 עזות מצח נגד החוק
כך אמר דון קורלאונה כשתפסו על עבירות מס - הוא באמת יצא מחוזק ומוגן מאחורי הסורגים
11 מיי 25/06/2017 14:09 המתקפה נגד בעל חמישית מהמניות שחמס את הקופה
בחסות הבכירים שרשמת פה מה שבטוח לא תהיו בעתיד הקרוב בבזק מי שאחראי לשמד במילארדים של הציסור לא פה מקומו
10 היה רק המנכ"ל .... 25/06/2017 13:59 חברים אין חדש תחת השמש! עיינו ערך יעקב גלברד
אבל נאלץ לעזוב בזמנו לאחר מענק נדיב מאד של בונוס...ששוב לא דווח כראוי לבורסה וכדי לא לפגוע במוניטין של החברה האיש פרש מהנהלת בזק או נתבקש לפרוש....ועכשיו בעל השליטה....בסיבוך פי כמה...ומי משלם ? ברור. הציבור.
9 עמך. 25/06/2017 13:54 אם תבוטל עסקת בזק ויס מי שתרויח בזק. היא צריכה לעלות...
בזק תקבל כספים חזרה...
8 ובראשה בעל השליטה 25/06/2017 13:51 סטלה יקירה - אפשר היה למנוע את כל הבלאגן אם החברה
הייתם מתנהגים באחריות ומתנהלים נכון ובשקיפות בלי תכמונים וקומבינות כפי שמשתקף מהחשדות ולא הייתם פוגעים קשה מאד באלפי בעלי מניות קטנים ובקופות הפנסיה! מקווה מאד בשביל אלוביץ' וסטלה שייגמר הסיפור טוב...
7 ביטון 25/06/2017 13:46 לצערי יהיו מנהלים בכירים שילכו לכלא/הביתה (ל"ת)
6 דעה 25/06/2017 13:39 כל הבכירים קיבלו בונוס
ולמי לא נשאר? לעובדים הקטנים שיוצרים רווחים עצומים, זאת בגלל הקרטל שביבי סידר לאלוביץ. פרוזקטור היה צריך להדליק למשקעי בזק כאשר העיפו את סמנכ"ל הכספים, היחידי שלא נתן לדבר הזה יד הראו לו את הדרך החוצה. מה לעשות שאלוביץ מסדר לבזק רווחי עתק וביתמורה בזק לוקחת ממנו חברה שיוצרת לחברות האחרות שלו גירעון ועוד משלמת על זה כסף. על הדרך הוא מתגמל ביד נדיבה את כל השרשרת ככה שזה תגמול הדדי, מסריח אבל שיוויוני.
5 קושרת את החברה למצבה 25/06/2017 13:38 בזק רק תרויח מהסיפור, לגבי המנכלים לא כ"כ בטוח, לכן היא
יכול להיות שבזק תקבל החזר על התשלום המופרך ששילמה על יס, והמנכלים יאלצו לעזוב(משום שלא דאגו לאינטרס של בזק)- ולכן בכל מקרה בזק תצא מורווחת
4 בן 25/06/2017 13:29 פחחח זה לא בזק תחת מתקפה
אלא בעל השליטה, המנכלית ודירקטורים. מי שעשה מעשים לא ראויים אלה לא עובדי החברה, אלא בעל השליטה וההנהלה.
3 הימני 25/06/2017 13:25 איזה מתקפה
אתם ל"ו צדיקים
2 משה ב 25/06/2017 13:25 בודאי תצאו מחוזקים-הסורגים בכלא מברזל עבה במיוחד. (ל"ת)
ביטון 25/06/2017 13:47 בטח מושיקו (ל"ת)
חיימיקו 25/06/2017 13:37 מחוזקים
ברור שבזק ועובדיה לא אשמים בכלום ולכן אתם תצאו לא מחוזקים אלא מאוזקים
1 סתם אחד 25/06/2017 13:17 אלוביץ+בעלי המניות שלה שדדו שודדים את הקופה כבר כמה שני
שנים. עכשיו התעוררתם מפגרים!!!!. עסקת יס היא רק קצה הקרחון של תן לי דיוודנד של 12% לשנה ואני אאשר לך מיליארד שקל ליס. בשביל "העסקאות האלה והחוב של אלוביץ לבנקים כדי להחזיר את ההלוואה שלקח כדי "לקנות" את בזק בכספם שודדים את הקופה אפילו במחיר של לקחת הלוואה בבנק כדי לשלם את הדיוודנד הזה. לכו "למוסדיים" הם אשמים!!! אלוביץ. רק ביקש להחזיר את ההלוואה בכספי הדיוודנד של בזק או קופת בזק.
שלי 25/06/2017 14:18 אלוביץ
אלוביץ והנדלר מקומם הכלא לכמה שנים טובות יחד עם סמנכ"ל הכספים וכול מי שמושכת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש