נעילה בת"א: המעו"ף נחלש 0.23% בלחץ מניית בזק שנפלה 4.8% במחזור ענק

גם מניות הקבוצה צללו בשיעורים חדים ברקע להודעת הרשות לני"ע, מניות הבנקים נסוגו מרמות השיא
 |  (33)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המודדים המובילים בבורסה המקומית חתמו את יום המסחר בטריטוריה האדומה כאשר מדד המעו"ף נחלש ב-0.23% בלחץ מניית בזק שצללה בשיעור חד של 4.8% במחזור הגבוה בשוק (הרחבה בהמשך). מדד ת"א 90 שנסחר במהלך היום בירוק סגר בירידה של 0.34%. מדד הבנקים איבד 0.5% לאחר שאתמול זינק ב-1.7%.
המסחר בוול סטריט נפתח לפני שעה קלה בירידות של עד 0.35%. גם באירופה עברו המדדים לאדום לאחר שנסחרו במהלך היום בטריטוריה הירוקה.
המסחר הבוקר נפתח ברקע למגמה החיובית שאפיינה אמש את המסחר בוול סטריט כאשר מדד הדאו ג'ונס התחזק בשיעור של 0.6% וקבע שיא כל הזמנים, מדד הS&P500 הוסיף 0.84% וסגר אף הוא ברמת שיא כל הזמנים. מדד הנאסד"ק בלט בירוק כשחתם בעלייה של 1.4% בהובלת מניות ה-fang (מניות פייסבוק, אמזון, נטפליקס, גוגל). 
 
כאמור, מניית בזק נסחרה תחת לחץ מכירות ברקע לדיווח הדרמטי הבוקר מצד הרשות לניירות ערך שהודיעה כי מתנהלת חקירה הקשורה לבעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ'. בתוך כך, חוקרי הרשות לניירות ערך עיכבו הבוקר את האחרון. מניות הקבוצה כאמור נפלו בשיעורים חדים כאשר בזק +1.07% בזק 379 +1.07% בזק בסיס:375 פתיחה:373.1 גבוה:381.4 נמוך:371 תמורה:17,692,921 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 4.8% במחזור מסחר ער ומניות אינטרנט זהב -0.12% אינטרנט זהב 843.4 -0.12% אינטרנט זהב בסיס:844.4 פתיחה:849.6 גבוה:849.6 נמוך:827.9 תמורה:230,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו בי קומיוניקיישנס +2.97% בי 2,389 +2.97% בי קומיוניקיישנס בסיס:2,320 פתיחה:2,320 גבוה:2,402 נמוך:2,303 תמורה:1,318,567 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחו ב-6.35% ו-5.65% בהתאמה.  לכתבה בעניין - לחץ כאן.
מדד ת"א 35 +1.15% מדד ת"א 35 1,582.79 +1.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,564.78 פתיחה:1,573.36 גבוה:1,584.72 נמוך:1,569.99 תמורה:671,471,290 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.69% מדד ת"א 90 1,081.56 +0.69% מדד ת"א 90 בסיס:1,074.11 פתיחה:1,075.03 גבוה:1,083.17 נמוך:1,074.77 תמורה:137,113,493 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר בשיעור שלילי קל של 0.1%. בצד החיובי, אופקו הלת' וטאואר חוזרות עם פלוס 0.45% כ"א ומיילן עם פער חיובי קל של 0.35%. מנגד, נייס ופריגו חוזרות עם פער שלילי של 0.3% כ"א ואלביט עם מינוס 0.25%.
אתמול נחתם המסחר בזירה המקומית בעליות שערים חדות כאשר מדד המעו"ף רשם את התנודה החדה ביותר מזה כחודש לפחות וסגר בזינוק של 1%. מדד הבנקים בלט בירוק כשזינק 1.7% ומדד ת"א 90 עלה בשיעור צנוע יותר של 0.47%.
מעבר לים, הסוחרים ממשיכים לעקוב בדריכות אחר המשא ומתן שהחל אתמול בין האיחוד האירופי לבריטניה בנוגע לאופן התהליך ותנאי הפרישה של האחרונה מהגוש. בצד השני, בארה"ב ממתינים להופעות הפומביות שייערכו בכירי הפד' במהלך השבוע כאשר אלו צפויים לשפוך אור לגבי המשך הצעדים שמתכנן הבנק המרכזי במדינה, כשבעיקרם הסבירות להעלאת רמת הריבית פעם נוספת במהלך החודשים הקרובים. 
לאירועים המהותיים השבוע מסביב לעולם - לחץ כאן.
בורסות אסיה ננעלו הבוקר בעליות שערים. מדד הניקיי היפני בלט לחיוב כשקפץ עוד 0.8% לשיא של כמעט שנתיים.
מניות במרכז
מניית בזן -0.43% בזן 184.2 -0.43% בזן בסיס:185 פתיחה:185 גבוה:185.6 נמוך:182.5 תמורה:7,183,370 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תמשיל לרכז עניין לאחר שאתמול נסחרה תחת לחץ ואיבדה כ-3.8% במחזור מסחר ער במיוחד. הירידה הגיעה בשל כוונת חברה לישראל להפיץ מניות בהיקף הנאמד ב-200 מיליון שקל. 
מניית פועלים +0.16% פועלים 2,579 +0.16% פועלים בסיס:2,575 פתיחה:2,560 גבוה:2,593 נמוך:2,541 תמורה:46,712,740 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תמשיך לעמוד במוקד לאחר שאתמול זינקה לשיא כל הזמנים
קנון +0.24% קנון 5,496 +0.24% קנון בסיס:5,483 פתיחה:5,519 גבוה:5,534 נמוך:5,420 תמורה:746,394 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של עידן עופר תמשיך להיסחר ברקע לדיווח בתחילת השבוע על הסכם השקעה עם משקיע סיני שיזרים סכום עתק של 942 מיליון דולר למיזם הרכב 'קורוס', תמורת השליטה בחברה.
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    פורסייט זבלה...
    גדי 20/06/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פורסייט הפח גומרת לאנשים את הכסף לאט לאט...עולה 4 יורדת 6 עולה 2 יורדת 4 חחח עקיצה איטית.
    סגור
  • למה אתה מתלכלך
    פלוני 20/06/2017 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה חושב שמניות עולות כל הזמן.. פורסייט עשתה מהלך יפה כרגע נמצאת בסוג של דשדוש ובשאיפה תחזור לעליות ברגע שיסגרו עסקאות או דיווחים מהותיים אחרים.
    סגור
  • 18.
    נסחר מסביב ל 1435 תכלית על אותו מדד נסחרת ב 1432 (ל"ת)
    בזמן שמדד ת"א 35 20/06/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לא מובן עליות בכל העולם ופה יורדים מה קורה למה??? (ל"ת)
    ממש עלוב פה 20/06/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לממש עלוב
    מאיו 20/06/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז לך להשקיע היכן שרק עליות. מי נכריח אותך להשקיע ברק יורדים?
    סגור
  • 16.
    תים
    תים 20/06/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכת להפציץ!!!
    סגור
  • 15.
    על כל הבורסה ? שטויות אם היו רוצים היו מאזנים עם מניות
    בזק משפיעה 20/06/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרות אבל בזק בא להם משמים
    סגור
  • מוכרים בזק אבל יש מי שקונה גם סחורה (ל"ת)
    תירוצים 20/06/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    בכל העולם נשברים שיאים ורק פה יש ירידות... (ל"ת)
    פ פח פחלון 20/06/2017 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אתה גולם (ל"ת)
    14 20/06/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    רק בגלל אופציות שבועיות של אסתר לבנון (ל"ת)
    הבורסה יורדת 20/06/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    ממש לא (ל"ת)
    יציבות? 20/06/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 11.
    אז היה תירוץ אחר (ל"ת)
    אם לא בזק 20/06/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 10.
    הטובים עשו על הרעים תרגיל המילניום..
    א 20/06/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    28 0
    והרעים עוד לא הבינו מהיכן זה בא להם...!!
    סגור
  • לאיציק יקירנו
    ד"ר אברטון ברקלי 20/06/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא יודע בדיוק מה אתם חשים שם בארץ הקודש.. כאן ב US ממש בלחץ כללי כבר זמן רב. העגלה עומדת לרוץ במידרון בצורה קשה ואכזרית.
    סגור
  • לא 100 הלוזר הטיפש שלא בבורסה לונגיזם
    שימי 20/06/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמו שאמרתי לכם מזמן וכתבתי וטמרתי גם כאן אני יחכה לטבע ב20.000 אלף. תיזכרו איפו קראתם את זאת
    סגור
  • רק שתדעו לכם חברים
    יונתן 20/06/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תיזהרו מהג'ורה של השימי הזה הוא מסתובב בכל האתרים ומקלל ומלכלך והיה עם אמא של זה והאחות של ההוא ועשה ככה וככה. מקומו של הטינופת לא פה. נידמה לי שבגלובס כבר העיפו אותו החברים שפנו לאתר לחסום אותו
    סגור
  • ל א 100 הלוזר אהבל
    שימי 20/06/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כמה פעמים אמרתי לך ליות בשוק כל הזמן כמוני ולהשקיעה בחברות לונגיזם ולהחזיק כמו בטון פריגו ומעיילן ואופקו וטבע בלונגיזם אחוש שרמוטה עשו אותי מלייאן. ואתה שכולה קצת למדתה יענו ונהיייתה קצת פרוססור לא רק שלא בשוק כל הזמן וכך מפסיד עוד הולך על תיק שורטיזם ואוכל אותה בדיוק באותם מניות שאני מרווויח יענו הלכת שורטיזם על טבע ואופקו ומעיילן ופריגו שהיו מאד גדולות וכך אחלתה אחוש שרמוטה צינור צינור על השורטיזם בטבע ואופקו ופרחגו ומאיילן ועד מתי תהיה סתום ותקנה שורטיזם על מניות בטון. יא ראבי הצורה של יא פטפטן שורטיזן
    סגור
  • לכותב שימ
    דניאל 20/06/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבהיל אותי כמה שאתה גם אנלפבית וגם מטומטם. אתה בכלל הבנת מה כתבת? למד לקרוא ולכתוב ואחרי זה לך לקורס בניירות ערך וקורס פשוט למחשבה נכונה והגיונית וגם הגיינית. לפני שאתה בא לכאן להורי את הרמה ל 0 שזאת רמתך.
    סגור
  • 9.
    אם יימצא שהכל היה חוקי, המדינה חייבת לשלם פיצוי לבעלי
    הצעה 20/06/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המניות על הפסקת מסחר ללא סיבה. כמו כן, במידה והדמינה תחליט שיש לבטל את העסקה ובהמשך המניה תרד - שוב המדינה תשלם פיצויים לבעלי המניות
    סגור
  • 8.
    לא ייתן ל למדד 35 לחצות את 1440 (ל"ת)
    אף אחד 20/06/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    לא נותנים לפרוץ אותו (ל"ת)
    1440 20/06/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    פורסייט מה יהיה הסוף???
    דן 20/06/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך המניה הזאת יורדת בגדול כל הזמן בלי סיבה????????
    סגור
  • אי אפשר להבין מה קורה שם
    בננה 20/06/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חיפשתי בכל העולם מה לעזאזל קורה שם ואין שום תשובה, זה כנראה תוצאה של החיפוש שהיה במשרדים.
    סגור
  • לאדון בננה...
    דניאל 20/06/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 8
    החיפושים היו במזור לא בפורסייט.תתעורר או שתלמד לקרא.
    סגור
  • לבדוק את פורסייט...
    גדי 20/06/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 8
    אולי גם שם יש בעיה.כל יום תנודתיות קיצונית...
    סגור
  • 5.
    סאני תקשורת זה ממש כסף זרוק על הרצפה
    בן בן 20/06/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למרות כל העליות של מאות האחוזים השער שלה מאוד נמוך.היא בדרך לשער 2000זה לא חלום
    סגור
  • 4.
    סאני תקשורת הולכת לבצע מהלך חד למעלה (ל"ת)
    אריאל 20/06/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    אין סיבה לעליות
    ohadr26 20/06/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מה שהיה אתמול בוול סטריט כבר גולם במדד אתמול. ובכלל, המסחר בת"א כמעט לא מושפע ממה שהיה יום קודם בוול סטריט (חוץ מפער הראביטראז') אלא בעיקר מהעתיד - מהחוזים. מכיוון שהחוזים בקושי ירוקים כרגע אין סיבה לעליות. אולי עליות מינוריות.
    סגור
  • 2.
    עולה כמו מדד 35 אז יש בעיה (ל"ת)
    אם הגלום לא 20/06/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    ידאגו להפיל חזרה למטה (ל"ת)
    משהו או מישהו? 20/06/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • משם תתחיל מלחמה (ל"ת)
    1440 20/06/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה צודק אחי