סגירת מסחר: מדד ת"א 90 התאושש עם זינוק של 1%, מניית מזור צללה במחזור ער

טבע ירדה 1.7% במחזור הגבוה בשוק. מניות הגז בלטו בירוק בהובלת דלק קידוחים שזינקה 2.3%
 |  (56)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון בבורסה בתל אביב נסגר בנטייה לעליות כאשר מדד המעו"ף טיפס 0.1%, מדד ת"א 90 עלה 0.95% (אחרי נפילה של 1.8% בשבוע החולף) ומנגד מדד הבנקים השיל 0.4% אחרי רמות השיא שנקבעו בשבוע שעבר.
מניית טבע שזינקה 8.5% בת"א בשבוע החולף (ובוול סטריט דיגלה חזרה מעל 30 דולר) איבדה 1.7%. ישראמקו טיפסה ב-1.9%, מזור נפלה ב-9%, פורסייט איבדה כ-6% ומניית סאני טיפסה ב-1.3% לאחר שהשלימה גיוס בשלב המוסדי לפי מחיר של 2.8 שקלים ליחידה.
מניית קנון זינקה ב-3.46% בלבד לאחר שחזרה עם פער חיובי של 7% ומרכזת עניין ברקע לדיווח על הסכם השקעה עם משקיע סיני ירכוש שיזרים סכום עתק של 942 מיליון דולר תמורת השליטה בחברה. נציין כי קנון החזיקה ב-50% ממיזם הרכב וכעת תדולל אבל ייתכן שהחברה המדממת שרשמה הפסדים כבדים תצליח לצאת לדרך חדשה עם הכסף שיוזרם.
מדד ת"א 35 -0.58% מדד ת"א 35 1,588.66 -0.58% מדד ת"א 35 בסיס:1,597.87 פתיחה:1,589.32 גבוה:1,594 נמוך:1,586.91 תמורה:95,913,100 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.39% מדד ת"א 90 1,118.83 -0.39% מדד ת"א 90 בסיס:1,123.22 פתיחה:1,122.54 גבוה:1,122.54 נמוך:1,118.83 תמורה:18,472,043 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-765 מיליון שקל.
פער הארביטראז' המשוקלל על מעו"ף הבוקר היה שלילי בשיעור של 0.4%. טבע חוזרת עם פער שלילי של 2.5%, מיילן עם פער שלילי של 1.45% ופריגו עם פער שלילי של 1.35%. עוד נציין את סודה סטרים שחוזרת עם פער שלילי של 4.1%, את מזור שחוזרת עם פער שלילי של 2.7% ואת טאואר שחוזרת עם פער שלילי של 0.4%.
מדד המעו"ף רשם ירידה מינורית של 0.15% בשבוע החולף, מדד ת"א 90 נפל 1.8% ומדד ה-SME60 נחתך 2.3%. מנגד, מדד הבנקים עלה 0.66% ונסחר סביב שיא כל הזמנים. בוול סטריט, ה-S&P500 עלה 0.06% השבוע ובאירופה הדאקס ירד 0.5% בסיכום שבועי.
מניות במרכז
מניית מזור רובוטיקה -0.19% מזור רובוטיקה 10,460 -0.19% מזור רובוטיקה בסיס:10,480 פתיחה:10,480 גבוה:10,480 נמוך:10,460 תמורה:3,357,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 9% למרות פער ארביטראז' שלילי של 2.7% בלבד. עוד נציין כי המניה נכנסה לשלב הנעילה בירידה של כ06% ויצאה ממנו בירידה של 9%. 
סאני תקשורת -0.12% סאני תקשורת 173 -0.12% סאני תקשורת בסיס:173.2 פתיחה:173.2 גבוה:173.2 נמוך:173 תמורה:68,573 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה גיוס של 74 מיליון שקל בשלב המוסדי. (לכתבה המלאה)
נכסים ובנין -0.89% נכסים ובנין 26,840 -0.89% נכסים ובנין בסיס:27,080 פתיחה:27,080 גבוה:26,860 נמוך:26,770 תמורה:87,412 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על מכירת זכויות בפרויקט בצ'נאי שבהודו תמורת 45.5 מיליון דולר, ועל הקדמת תשלומים של 15.5 מיליון דולר בעסקת מכירת זכויות בפרוייקט היידרבאד.
{מנקיינד} זינקה ב-10.49% במחזור מסחר של 1.3 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 1.69 מיליון שקל בחודש האחרון.
מניית סאפיינס -0.51% סאפיינס 4,333 -0.51% סאפיינס בסיס:4,355 פתיחה:4,355 גבוה:4,384 נמוך:4,333 תמורה:18,990 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 4.77% במחזור מסחר של 4.2 מיליון שקל - מעל המחזור היומי הממוצע בחודש האחרון (3.7 מיליון שקל).
מניית שגריר 0% שגריר 1,779 0% שגריר בסיס:1,779 פתיחה:1,779 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה ב-6.5% במחזור של 2.5 מיליון שקל (לעומת מחזור יומי ממוצע של 2.28 מיליון שקל בחודש האחרון), וזאת מבלי שהחברה הוציאה הודעה כלשהי.
הדסית ביו 0% הדסית ביו 498.8 0% הדסית ביו בסיס:498.8 פתיחה:498.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וביוטיים השלימו עסקת החלפת מניות ב Cell Cure Neurosciences. חברת HBL, שהחזיקה בכ-20% מהון המניות של סלקיור, מכרה את מלוא אחזקותיה לביוטיים בתמורה ל-12.75 מיליון דולר אשר ישולמו  במניות של ביוטיים.
תגובות לכתבה(56):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    רק מניות בטוחות
    אורי 18/06/2017 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נובה , סומוטו, אורמת, אלביט מערכות - וניפגש בסוף השנה.
    סגור
  • 39.
    מה קרה בהדסית?
    ARTIK19 18/06/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה מכרה את הבת סלקיור ברווח לפני מס של 31 מלש"ח.ש"ש נוכחי של הדסית הינו 24 מלש"ח.במחזור של פי מאה מהממוצע הנייר התחיל ב+36% וסיים בקול ענות חלושה של +12%.
    סגור
  • 38.
    מה לדעתכם הכיוון בדולר שקל? (ל"ת)
    המתחזה 18/06/2017 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    מזור
    מזור 18/06/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה"?
    סגור
  • לא קרה! ואם קרה, אז מה קרה? (ל"ת)
    איציק 18/06/2017 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאמין שהיא תסתדר תוך כמה ימים.
    בננה 18/06/2017 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה בגלל הארועים האחרונים של החיפוש במשרדים, חברות רוצות להפיל אותה קצת.
    סגור
  • מזור
    בני 18/06/2017 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני שואל. משהו יכל להבאיר?
    סגור
  • מה קרה??? חברה זבל
    דן 18/06/2017 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שקרה.החברה לא שווה כלום הכל מנופח והרמאות שם חוגגת.
    סגור
  • 36.
    מזור ופורסייט פחים...
    גדי 18/06/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שתי חברות זבל שלא שוות את הנייר שכותבים עליהם...
    סגור
  • 150 מערכות פרוסות. ביצעו עשרות אלפי ניתוחים מוצלחים
    מזור חברה מדהימה 18/06/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המערכת שלהם מדהימה וגם החברה מדהימה. כולם מדברים על מזהר כ INTUITIVE SURGICAL הבאה (להזכירכם, זאת נסחרת לפי שווי שוק של פי 32 ממזור, כך שהפוטנציאל של מזור עצום). קצת סבלנות, והפירות יבשילו. ואגב- בשעת הנעילה היום הופיעה בפירוט של ביזפורטל פקודת ביקוש לפי 5% עלייה בשווי שוק של מאות אלפי ש"ח - לא יודע מה קרה לה - אולי מאוחר מדי. סבלנות, רבותי, סבלנות. מדטרוניק בוודאי תשלים את שלב שניים, ואם לא היא, אז כבר תבוא חברה אחרת שתרצה חלק מהטכנולוגיה המדהימה של מזור. גם ל INTUITIVE לקח כמה שנים.
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    פורסייט חתיכת חברה זבלללללל
    גדי 18/06/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 8
    פורסייט פח אשפה רצינית...מוכר הכל אין שם כלום.
    סגור
  • 34.
    אופציית פוט 1410 לא עשו עסקה 14 דקות-הבורסה מגעילה (ל"ת)
    אינדיאני 18/06/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יפה מאוד שתמשיך להפססיד (ל"ת)
    המתחזה 19/06/2017 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    לא נרד
    אינדיאני 18/06/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא ביום ראשון
    סגור
  • 32.
    שוק הנדלן מת אנחנו בדרך לקריסת הנדלן ומיתון
    תתעוררו 18/06/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ירד האסימון לאנשים והם מבינים שמחירי הדירות הם בועה ענקית... התחיל תהליך פיצוץ הבועה. בהתחלה מפסיים לקנות דירות ולקחת משכנתאות. אח"כ יש דיווחים על אנשים שמתקשים בהחזר החודשי של המשכנתא, קבלנים מתחילים להתנדנד והבנקים סוגרים להם אשראי, בהמשך מניות הבנקים מתחילים ליפול....זה מה שיקרה בחודשים הקרובים ואי אפשר לעצור זאת . זה קרה בכל בועה....
    סגור
  • 31.
    מוזר שמניות רשתות הסופר לא יורדות עקב העתיד
    פיילי 18/06/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שלוטה בערפל לאחר עסקת אמזון. איך אפשר לתמחר 20 שנה קדימה כאשר תוך 5 שנים הכל עלול להשתנות?
    סגור
  • 30.
    פורסייט = מניית קזינו
    אלי 18/06/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 10
    חברת קזינו לא מערכת לרכב...
    סגור
  • 29.
    פורסייט חחח
    אבי 18/06/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למה לא כותבים על פורסייט??? קטסטרופה בהתגלמותה.
    סגור
  • 28.
    המשך
    אלוף 18/06/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    71 0
    למעוז . הפך הפוט לפוטנה משמע זונה. לפניני. הפרפר הפך לגולם והאוכף הפך לכף כפ כפה..כפה עליהם הר כגיגית ספר שמואל. קיבלתם התורה והאמת. טוב מאד . לא קיבלתם..פה תהיה קבורתכם.
    סגור
  • ל 100
    דינו 18/06/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשה טובה אל תבאבס אותנו המצב מספיק גם ככה על הפנים מחזורים אפס בורסה 0 רווחים 0 ומצב 0 להצטערותי הרבה
    סגור
  • לדינו
    100 18/06/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסדר הבנתי וקיבלתי. לא אבאס ורק ארשום הערכות עדכניות. שמור על עצמך וממונך.
    סגור
  • 27.
    אלוני חץ...
    דניאל 18/06/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היו אמורים לחלק דיבידנד ב15 לחודש?
    סגור
  • 26.
    לפניני ומעוז
    אלוף 18/06/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    31 1
    מה זה המילים המוזרות הללו. ובבדיקה בגוגל הן לא נכונות בכלל ובטווח ביינוני ארוך רחוקות מהמציאות מרחק רב מאד מאד ואפילו מאד.
    סגור
  • 25.
    השוק יילך עם מה שמתאים לגופים הגדולים-נראה שהפוטים
    חכם חנוכה 18/06/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מחוקים ביום חמישי
    סגור
  • 24.
    מעולם הבורסה לא ירדה ביום ראשון-עליות אבל לא גדולות (ל"ת)
    אינדיאני 18/06/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 23.
    אני מבולבל חלק מדברים על עליות גבוהות חלק על ירידות
    חדש בפורום 18/06/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה יקרה היום במעוף באמת?
    סגור
  • 22.
    מסמן 4 מניות בת"א שחייבות להיות על הראדר שלכם12.05.17
    תליס 18/06/2017 07:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כאשר היא התשובה על סרגון. מאז ההמלצה שלך, זה נפל על ידי 40 %
    סגור
  • 21.
    העליות יחזרו בעוצמה זה היה מימוש דלוקס
    הצלף 18/06/2017 06:47
    הגב לתגובה זו
    13 3
    עדיין הריביות נמוכות ואין לאן להשקיע את הכסף !!! סיפור טראמפ זה היה תירוץ למימוש
    סגור
  • 20.
    ששמה על דגלה לקלל וכך לנצח ולהרוויח
    חבורת הזבל 18/06/2017 06:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אל תקראו לי דוד אם לא נעלה השבוע שבע אחוז עקב התמתלויותיו ל טראמפ והבטחות לנקות הפגעים והציוצים ומינוי ג'וזף ק מקלין לעוזר מיוחד אישי לעניינים מיוחדים הוא שירת גם את קלינטון כן קלינטון הבעל ועזר לבורסה באותה תקופה לתת בממוצע חמש אחוז בשבוע לעיתים
    סגור
  • 19.
    שנה גרועה למניות . אסור להשקיע בבורסה הישראלית
    אין עניין 18/06/2017 04:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    האוזר מתראיין וטוען שהמחזורים גדלו. הצבור מזרים כסף לקרנות . מעניין מה היה קורה אם המחזור לא היה גדל והצבור היה מתרחק . נהיה פה צפון קוריאה אפילו מרמים את הצבור בדיווחים שקריים. הבורסה ז"ל
    סגור
  • להשקיע רק לשקוע בכל העולם (ל"ת)
    אסור 18/06/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    מזור נראית חברה רעה...
    דן 17/06/2017 22:01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה יהיה עם מזור??? נראית חברה מושחתת ומאוד לא אמינה.אין פלא שיורדת בלי סוף.
    סגור
  • חצוף אחד! מאיפה העזות מצח להאשים בלי שום סיבה???
    מזור חברה מדהימה 18/06/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מזור חברה מדהימה עם מוצר מדהים, והאורטופדים שמשתמשים במערכת רק מהללים אותה כל הזמן ואת הדיוק המדהים שהיא מאפשרת, את העובדה שהיא ממזערת טעויות וחוסכת בקרינה, וגם היא מאפשרת להם לנתח בראש שקט ושלו מכך שהיא אפשרה להם לתכנן בדיוק רב את הניתוח ואז לשחזר את התכנית בזמן אמת. בקיצור - המוצר מדהים, ואין שום סיבה לחברה לעשות קונצים כי במוקדם או במאוחר היא תהפוך להיות חברת הניתוח הרובוטי המובילה בעולם. אתה חצוף ושקרן, והלוואי שתחטוף מהם תביעת דיבה על דבריך!
    סגור
  • אנשים לא מסתכלים על שום דבר חוץ מכסף.
    בננה 18/06/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה באמת עם מוצר מרשים, רק בגלל הנפילה הקטנה הזאת של ההנהלה מנסים לחתוך מחירים אבל כל אחד חושב שהוא יודע הכל בלי לקרוא עליה בשום מקום ובלי להכיר בכלל את המוצר שלה, אנשים מסתכלים עליה רק איך שהיא מתנהגת על הגרף ולא יותר מזה, וחבל.
    סגור
  • מה איתך? צריך ניתוח מח???
    אבי 18/06/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נראה שאתה צריך ניתוח מח דחוף....
    סגור
  • 17.
    מחר נמשיך להפגיז בכתבות שליליות.
    כתב 17/06/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    10 3
    והשוק ימשיך לעלות
    סגור
  • 16.
    לשווקים כבר קשה להתרומם
    אמיר אלפסי 17/06/2017 21:50
    הגב לתגובה זו
    5 4
    רמת מחירים גבוהה מדי. השוק צריך להתממש קצת.
    סגור
  • 15.
    מה לדעתכם הכיוון בדולר שקל? (ל"ת)
    המתחזה 17/06/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    השווקים עלו בארהב ובאירופה בחמישי ושישי אז למה "נטייה
    וורן באפט 17/06/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
    6 4
    לירידות? ביזפורטל
    סגור
  • 13.
    פרפרים ואוכפים מעידים על עליות, תוך כדי הורדת סטיות תקן (ל"ת)
    זיו פניני 17/06/2017 21:26
    הגב לתגובה זו
    8 11
    סגור
  • 12.
    מחר ירידות של אחוז וחצי (ל"ת)
    אלכסנדרוביקובישמן 17/06/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    12 13
    סגור
  • 11.
    ביזפורטל, יש לכם טעות הדולר עלה 0.7 בשישי, ארביטרז 0 (ל"ת)
    חוליו איגלסיאס 17/06/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • אתה צודק. זה הדולר הסורי. (ל"ת)
    צחי 18/06/2017 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    גופים גדולים וקרנות גידור לונג על השוק בארץ-יעלה 0.4% (ל"ת)
    אינדיאני 17/06/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 9.
    סאני תקשורת
    אא 17/06/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגדיל אחזקות לאור ירידה במחיר מ 300 ל 250 בערך ,השיפור הצפוי בתוצאות החברה ובהנפקה הצפויה. מחזורי המסחר מתאימים למדד תא 135.
    סגור
  • 8.
    על איזה ירידות אתם מדברים? הבנקים ובזק יאזנו הארביטראז (ל"ת)
    אחת שמבינה 17/06/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 7.
    הנרות, הכיוון , נמגמה ברורים , השוק בארץ רוצה 1480 (ל"ת)
    אייל גורביץ 17/06/2017 21:22
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • 6.
    אחריי מה שעשו לפוטים ביום חמישי והתיקון האגרסיבי
    שלמה מעוז 17/06/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    8 10
    י ייתן לשוק לרדת?
    סגור
  • מה עשו להם הילדים הרעים בגן חנה. (ל"ת)
    נו נו נו 18/06/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    טראמפ יודח
    יום בדין מתקרב 17/06/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    7 10
    גוברת המחאה בארה"ב בעקבות המנעותו של טארמפ לפרם את המיסים שהוא משלם על רווחים בעסקיו. כל יום שעובר מוכיח שהכסא שלו מתנדנד. אני מסופק אם יצליח לשרוד. תוסיפו לכך את האיומים של פוטין, את עליית הריבית, אין מחירי המניות שבשמיים.....הבורסות בדרך לתיקון עמוק כלפי מטה.
    סגור
  • 4.
    כותרת מטעה-מחר עליות....השווקים עלו ביומיים האחרונים (ל"ת)
    אינדיאני 17/06/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 3.
    אחריי הסגירה החזקה של הדקס והנסדק-השוק מחר לא יורד (ל"ת)
    שחקן מעוף 17/06/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • אתה אמרת (ל"ת)
    חרטא ברטא 18/06/2017 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    הם משחק ותו לא. כנראה מרויחים מהפערים . משחקים
    מניות ארביטרז 17/06/2017 21:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    במניות. כל מניה דואלית היא כלי משחק. פשוט בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    מה עם פורסייט? מה הפער? (ל"ת)
    נתי 17/06/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • חחח פער פח אשפה
    אנונימוס 18/06/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כרגיל יורדת ובגדול...חברה על הפנים.
    סגור