ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.4%, מניית טבע רשמה ראלי גדול

ריכזו עניין: מניית קבוצת דלק נפלה 3.2%, בזק זינקה 3%, אלביט מערכות איבדה 2.5% ופורסייט נפלה 4.4%
 |  49
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בירידות שערים. המעו"ף איבד 0.4% ומדד ת"א 90 צלל 1.6%. עם זאת, שתי מניות דווקא בלטו לחיוב, הראשונה היא טבע (+4.77%) טבע 4,414 +4.77% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,213 פתיחה:4,465 גבוה:4,482 נמוך:4,382 תמורה:58,828,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שזינקה 4% ברקע להתפתחות בגיזרת הקופקסון (ראו כתבה) והשניה היא בזק (-0.48%) בזק 536.9 -0.48% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:539.5 פתיחה:540 גבוה:542 נמוך:535 תמורה:33,529,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שזינקה 3% וריכזה מחזור גדול. מנגד, מניית עזריאלי קבוצה (+0.42%) עזריאלי קבוצה 19,270 +0.42% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי עזריאלי קבוצה בסיס:19,190 פתיחה:19,160 גבוה:19,440 נמוך:19,070 תמורה:16,702,122 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בלטה בירידה של 2.9%.


בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף ירידה מינורית של 0.15%. מדד ת"א 90 רשם השבוע ירידה של 1.8%. מדד הבנקים רשם השבוע עלייה של 0.65% לשיא כל הזמנים. 

בוול סטריט המסחר נפתח בירידות בהובלת הנאסד"ק שצולל מעל 1%.  מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.59%) מדד ת"א 90 1,065.46 +0.59% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,059.26 פתיחה:1,060.06 גבוה:1,065.46 נמוך:1,059.31 תמורה:161,978,380 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר היה גדול מאוד והסתכן ב-2.2 מיליארד שקלים. בשלב הנעילה הסתכם המחזור במדד המעו"ף במעל 500 מיליון שקלים ובמדד ת"א-90 בכמעט 100 מיליון שקלים. הסיבה לכך היא ככל הנראה התאמות שבוצעו ע"י גוף מנהל תעודות זר.  

נציין כי היום לאחר הסגירה בת"א (18:30) יפורסם מדד המחירים לצרכן בישראל (צפוי לעלות כ-0.3%) כאשר מרבית תשומת הלב תהיה למדד מחירי הדירות.

מדד הבנקים בת"א צפוי לרכז עניין לאחר שאתמול זינק 0.85% (אחרי עלייה של 1% יום קודם) והשלים עלייה של 10% מתחילת השנה לשיא כל הזמנים. ב-12 החודשים האחרונים רשם המדד מהלך עליות דרמטי של 33%. מניית הבינלאומי רשמה עלייה של 50% באותה תקופה ואילו מניית לאומי הסתפקה בעלייה של 26%. גם מזרחי ודיסקונט בולטות לחיוב עם עלייה של 49% ו-46$ בשנה האחרונה בהתאמה. פועלים עלתה 30% לשיא. 

אתמול סגרה המדדים בת"א בעליות קלות. המעו"ף עלה 0.26% ומדד ת"א 90 עלה 0.36%.  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 הזוי 100 15/06/2017 19:01 אני הכי חחם
אני הכי חחם אני הכי ראוט אני הכי אינתיליגנט אני הכי הכי בהסתברות של 99.99 אני הכי טמבל בציר הזמן ובציר הצירים
מני 16/06/2017 00:54 אני מאשר את דבריך - אתה טמבל , דביל וחמור גמור
ואל תתבלבל בין הכדורים תיקח את הכחול הוא אולי יעזור לך לטמבלים כמוך צריך כדור נחושת
22 אריאל 15/06/2017 18:00 סאני עומדת לסיים את התיקון והיא בדרך לשער 500 בשלב ראשו (ל"ת)
21 מלחמה 15/06/2017 15:34 מלחמת אתרים קוראים בין אתר ספונסר לטלנירי
כבר יומיים שמנהל בספונסר מתגושש עם עצמו ועם אדם מורשע בדין בשוק ההון לגבי מניות והנה היום לא מזמן שוב איזה ליצן רושם על אתר טלנירי שיש בו מומחה בנושא ביומד והליצן בספונסר רושם וממציא דברים וסליחה ממשיך התההתגוששות בין האתרים יאללה מלחמה איפה פורום גלובס
אבל זה מעניין ת'תחת 15/06/2017 17:46 מה אתה רוצה מאיתנו? (ל"ת)
20 רציו 15/06/2017 15:07 רציו
למה יורדת ללא הפסקה,ביבי בקפריסין מדבר על שיתוף פעולה בעניין הגז אז ????אופימיות או פסימיות זו השאלה.
19 הדר 15/06/2017 14:13 יש מלחמת סייבר ויש כמה מניות מעניינות בימים האחרונים
מניות אשר ירדו ושווה לאספן
18 עליות 15/06/2017 13:31 טיפ בזק כסף בריצפה (ל"ת)
בסוף היום 15/06/2017 18:31 צודק ראו מסחר
לפי המסחר בסוף היום , צודק !
17 ב 15/06/2017 12:14 ראש הממשלה שלכם נמצא בחו"ל ואף אחד לא מזכיר זאת. אף
אחד לא מוצא לנכון להזכיר את ענייני הגז שעל הפרק בביקורו. זה עיתונות זה?
ג 15/06/2017 13:18 כן
זאת עיתונות מעולה. מבקרת ובודקת את המידע האמין ולא תוקעת למען העלאת רייטינג מה שהקורא מעוניין לשמוע והוא במצבו ועוד לא הפנים.
16 אבי 15/06/2017 11:37 רציו נדפקתי נדפקתי (ל"ת)
איך היה? נהנת? מהכני 15/06/2017 17:49 מהיציאה
או מהרציו הדפוקה?
URI 15/06/2017 15:32 רציו שבוע הבא כלפי מעלה (ל"ת)
??? 15/06/2017 15:02 אתה בטוח? מה עם לוויתן? (ל"ת)
15 אליהו 15/06/2017 11:36 סייבר
לחושבים לעתיד . זה התחום שהולך להוביל בשנים הקרובות. נא להערך בהתאם.
14 ציקי 15/06/2017 11:35 בהזדמנות
נלקחו בכמות לט"א - נובה וסומוטו. וניפגש בסוף השנה.
13 עליות 15/06/2017 11:28 כל האריות שמכרו ב8.2015 התחילו לרכוש מחדש
אין קשר אמתי בין כלכלה לשוק ההון רק מתי שהאריות מעוניינים לספר ספורים
12 עליות 15/06/2017 11:24 עליות עליות עליות סבלנות ברור שלפחות חודש מסחר
במשך שנתיים עבדו על כולם הגיע הרגע
11 סייפטי גרופ 15/06/2017 10:50 סייפטי יורדת כבר תקופה
יש למישהו הסבר?
ניק 15/06/2017 16:07 אף אחד לא מדבר על מתקפות סייבר
הזינוק שלה היה אחרי התקיפה האחרונה, ומאז שקט וירידות. כשיפרצו את המאגר הביומטרי של דרעי, המנייה תתפוצץ למעלה..
10 בקינדה 15/06/2017 10:38 רדהיל ביו
פורסמו חדשות טובות, נכון? אז למה הנפילה אתמול בארה"ב?
9 ערימת טינופות 15/06/2017 10:37 חלאתיים. אנחנו רבים כאן באתר ובכל האתרים.
ואתם מענישים אותנו ולא נותנים לבורסה להתפוצץ למלה כמו שהיה צריך להיות. אז אנו מתחנניעם .כבר שנים אנו מופסדים כי גם בשוק עולה התעסקנו עם מניות חרה ואנו מופסדים ים .אז עשו טובה ותנו לנו לפחות לברוח שלא נפסיד כל הכסף למרות שאאנחנו משוחנאים שהבורסב רק למלה והמוף יגיע ל3000 בקלות
8 רונן 15/06/2017 10:00 אביליטי עולה עקב פרסום חוזה ענק שטרם פורסם
כדאי לשים לב למניה
אבי 15/06/2017 14:07 מתי יפורסם ? (ל"ת)
ארבל 15/06/2017 17:36 איזה עולה?! (ל"ת)
7 יש ר א לי 15/06/2017 09:14 היום פורסייט מתחילה להיסחר בנאסד"ק, ראו הודעת החברה
ביום ראשון נקום לבוקר חדש...יאמי
דניאל 15/06/2017 18:02 פורסייט= קזינו
מניית פורסט שווה לקזינו...יום עולה ללא סיבה ויום יורדת ללא סיבה...וכל זאת בחדות.עד שלא יוכיחו שיש עסקה ושיש להם משהו אמתי ביד זה ימשך.נקווה שלא מסובבים אותנו.
מני 15/06/2017 16:41 הצילו .פורסייט נשחטת. (ל"ת)
פורסייט 15/06/2017 10:25 אז למה יורדת בחדות? (ל"ת)
??? 15/06/2017 15:09 שאלה מוזרה. בדיוק בגלל זה היא יורדת בחדות (ל"ת)
ארבל 15/06/2017 09:59 נקווה שזה יהיה בירוק! (ל"ת)
6 תל אביב 15/06/2017 09:05 סולידריות עם העולם רק בירידות (ל"ת)
בכל מקרה 15/06/2017 09:29 רק תרד כיוון
שאנשי רק למעלה מושקעים שם ומספרים אעלךק בחוץ לארץ ולא יודעים בכלל מה קורה שם ולא זמינים בשעות המסחר שם והפסידו התחתו גם שם בקיצר כולם שקרנים לכו לעבוד עבור משכורת סימלית של עשרים אלף ואל תיייללו
5 הדר 15/06/2017 08:41 יאללה העירקים לממשלה (ל"ת)
ופל 15/06/2017 09:16 טעות לא העירקים התכוונתי לבגדדים שזה מקום אחר (ל"ת)
4 יש ר א לי 15/06/2017 08:27 כחלון עבד עליכם, תקראו:
כינס אסיפת עיתונאים אתמול עם כותרת ענקית של הגרלות ל 15,000 יח"ד, חארטה, מדובר במכרזים שכבר יצאו בעבר והיה ממילא צריך לקיים הגרלות, לקח כחלון מה שממילא היה וריכז את המספרים ויצא בהצהרה גדולה כאילו משהו חדש, לא מיני ולא מקצתי. רוב הדירות שיוגרלו הן לפני היתר ולפני פיתוח, כך שלא ידעו כלל מה מקבלים. כשידעו רבים יוותרו, הבנייה תהיה בסטנדרט נמוך והמסכנים שילכו על זה ישלמו לאורך 4-5 שנים שכירות ומשכנתא ביחד, מי יכול? (בעצם לא המסכנים אלא העשירים שמסוגלים לשלם בו"ז שכירות ומשכנתא, הם יקנו באזורי ביקוש ויזכו בהנחה הגדולה בעוד שבפריפריה ההנחה היא רבע מזו שבאזורי ביקוש).
100 15/06/2017 08:44 כתבנו לאן חותר DJIA...
לגבי DAX.. המדד חותר למגע עם 3200 נקודות..הוא יעשה זאת על ציר הזמן עד 25/12/2018 וזאת 5 ימים לפני הגעת הדאו ל 6666.66 ככתוב. למה 5 ימים לפני? חכו בסבלנות ותבינו...
100 15/06/2017 09:25 התגובה עצמאית.
הוצמדה בטעות לתגובה 4.
100 15/06/2017 10:14 לא יצא וכנראה לא יהיה בעתיד..
אבל ממכלול החומר שמובא לפיתחנו על דבריו ואישיותו ואופיו ותיפקודו..נראה בעליל שהוא נתון תחת השפעה קשה של סימפטומים רבים והפרעות רבות וקשות..עשרות אלפי פסיכיאטרים ופסיכולוגים מאמריקה(קנדה גם בעניין)חתמו על עצומה גורפת שהנשיא החדש ממש לא ראוי ומסכן את שלום העולם.
ד"ר ניר(איצ100) 15/06/2017 15:34 אנו מעולם לא ממליצים על השקעה במניה או כל דבר אחר.
רק מנתחים מצבים ומספרים על עצמנו(וצר עולמנו כעולם נמלה) כל אחד שיקרא ויפנים ויפעל על פי דעתו או יועציו. הקורא עתונות זרה כמו אקונומיסט היה יכול לעקוב אחרינו מיסוד גוגל 1998 ואחרי זה הנפקתה 2004 וכל ההשתלשלות עד אחזקה 3% בשיא. גם כאן בחודשים האחרונים כתבנו על הבייבי שלנו שעשתה 1700 אחוז לערך. בימים של השיא כתבנו כאן שבצער רב אנו נפרדים וכך עשינו ונחזור אליה עם אותו כסף אבל ב6 אחוז או 9. גם אפל בענעען באופן דומה אבל עשירית מבסכום. נכון חיום חמישי האחרון אנו נקיים...
אבירם 15/06/2017 15:26 בדברי למטה כמובן לא משנה אם.. (ל"ת)
100 15/06/2017 15:02 הכוונה בכותרת: לא יצא וכנראה לא יהיה בעתיד אפשרות
לי לבדוק את הדונאלד .הייתי שמח לבדוק ולהכיל אישיות כה הרסנית ושנוייה במחלוקת..שאף הצליחה(הדמות) להיקלע למישרה רמה זאת שעתיד העולם נתונה בידיו..ואנו במקדם סיכון גדול.
פרופ' אבירם(א100) 15/06/2017 13:36 כלכלה מתמטיקה.
הבוחן והעוסק היטב בשני המדעים הרשומים כל אחד בעצמו ובשניהם ביחד בוודאי. אמור ויכול לדייק ב99.99% במסקנותיו והייתי אומר 100. לא משנה עם אתה תלמיד טוב שעושה בגרויות יום או סטודנט לתואר זה או אחר או פרופסור. הבנת המטריה צריכה לבוא יחד עם הידע איך לעבוד עם הכלים ולחברם למידע אחד מדוייק. מצב השווקים והכלכלות הינו כה גרוע שאי אפשר לפספס. אפשר קצת להקדים ואפשר קצת לאחר. אך בסופו של יום הצדק והתוצאות אולטימטיביים. אין שום סיכוי בעולם בעת הזאת לשווקים טובים.יכולים למשוך עוד קצת עם סחי ושקרים והזיות ורמיות ואף הבאת מנהלים ואף נשיאים והזויים..הצדק תמיד יתגשם. בהצלחה.
3 פה צריך לעלות... 15/06/2017 08:24 כשבכל העולם עלה - פה ירד, עכשיו כשכל העולם יורד (ל"ת)
שלומי 15/06/2017 08:46 פה ירד (ל"ת)
2 מנע 15/06/2017 08:19 מי אמר רק למעלה?
אמריקה יורדת היום יום רביעי השבוע כולל שישי האחרון.ועוד בלי יום שישי מחר שעדיין לא ידוע(בעצם כן..99.99999% ירידות וזה יהיה ירידות קשות..האם לא הבנתם אנשי רק למעלה שאנו בברוך? האם אפל לא מסבירה לכם טוב מה קורה? האם החברה שווה 999 מליאד זה שווי אמיתי? אם יש לכם אפשרות לבדוק לעומק היא שווה הים גג 225 מליאד.
1 קוקי מוקי 15/06/2017 08:13 לקוטרים
מה יש לכם להלין ולקטר על המס. זה מה שמונע מכם להרוויח? דאגו לנפח את תיקכם ב10..30..12..500 אחודים..ולהנות ולא להסתכל בעויינות על המדינה שלוקחת חלקה בשביל עזרה לקיומנו. האם גובה המס זה מה שמפריע לכם להרוויח? אם גובה המס היה 0 או 5 אחוז הייתם מרוויחים יותר? ושאלה חשבונאית פשוטה: האם על קרן של מליון שקל הייתם מעדיפים להרוויח 40 אחוז ולשלם 50 אחוז מס או על קרן של 100 אלף הייתם מרוויחים 10 אחוז ומשלמחם 5 אחוז מס?בחנו כמה נשאר בכיסכם ולא כמה גובה ה"פריץ" המדינה. ומה דעתכם לעשות כמוני ולשלםמעשרות דהיינו לפחות 10 אחוז על כח גרוש רווח ואף לתרום פה ושם לבי"ח דנה או ניצולי שואה או ילדים אעבים. לא צריך להיות חזיר. הצדק והצדיק תמיד מנצחים.
קוקי מוקי 15/06/2017 09:14 או דוגמא משופרת:
על קרן 100.000 להרוויח 60% ולשלם 60 אחוז מס או על אותה קרן להרוויח 20 אחוז ולשלם 1 אחוז מס?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש