סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.4%, מניית טבע רשמה ראלי גדול

ריכזו עניין: מניית קבוצת דלק נפלה 3.2%, בזק זינקה 3%, אלביט מערכות איבדה 2.5% ופורסייט נפלה 4.4%
 |  (49)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בירידות שערים. המעו"ף איבד 0.4% ומדד ת"א 90 צלל 1.6%. עם זאת, שתי מניות דווקא בלטו לחיוב, הראשונה היא טבע +2.16% טבע 8,848 +2.16% טבע בסיס:8,661 פתיחה:8,820 גבוה:8,936 נמוך:8,770 תמורה:100,972,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 4% ברקע להתפתחות בגיזרת הקופקסון (ראו כתבה) והשניה היא בזק +2.39% בזק 445.9 +2.39% בזק בסיס:435.5 פתיחה:439 גבוה:448.5 נמוך:436 תמורה:60,731,640 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 3% וריכזה מחזור גדול. מנגד, מניית עזריאלי קבוצה -1.59% עזריאלי קבוצה 18,600 -1.59% עזריאלי קבוצה בסיס:18,900 פתיחה:19,000 גבוה:19,080 נמוך:18,600 תמורה:45,746,968 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 2.9%.
בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף ירידה מינורית של 0.15%. מדד ת"א 90 רשם השבוע ירידה של 1.8%. מדד הבנקים רשם השבוע עלייה של 0.65% לשיא כל הזמנים. 
בוול סטריט המסחר נפתח בירידות בהובלת הנאסד"ק שצולל מעל 1%. 
מדד ת"א 35 +0.63% מדד ת"א 35 1,670.26 +0.63% מדד ת"א 35 בסיס:1,659.88 פתיחה:1,666.26 גבוה:1,673.34 נמוך:1,664.36 תמורה:1,509,140,331 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.94% מדד ת"א 90 1,166.36 +0.94% מדד ת"א 90 בסיס:1,155.52 פתיחה:1,157.7 גבוה:1,166.36 נמוך:1,156.23 תמורה:284,994,776 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היה גדול מאוד והסתכן ב-2.2 מיליארד שקלים. בשלב הנעילה הסתכם המחזור במדד המעו"ף במעל 500 מיליון שקלים ובמדד ת"א-90 בכמעט 100 מיליון שקלים. הסיבה לכך היא ככל הנראה התאמות שבוצעו ע"י גוף מנהל תעודות זר.  
נציין כי היום לאחר הסגירה בת"א (18:30) יפורסם מדד המחירים לצרכן בישראל (צפוי לעלות כ-0.3%) כאשר מרבית תשומת הלב תהיה למדד מחירי הדירות.
מדד הבנקים בת"א צפוי לרכז עניין לאחר שאתמול זינק 0.85% (אחרי עלייה של 1% יום קודם) והשלים עלייה של 10% מתחילת השנה לשיא כל הזמנים. ב-12 החודשים האחרונים רשם המדד מהלך עליות דרמטי של 33%. מניית הבינלאומי רשמה עלייה של 50% באותה תקופה ואילו מניית לאומי הסתפקה בעלייה של 26%. גם מזרחי ודיסקונט בולטות לחיוב עם עלייה של 49% ו-46$ בשנה האחרונה בהתאמה. פועלים עלתה 30% לשיא. 
אתמול סגרה המדדים בת"א בעליות קלות. המעו"ף עלה 0.26% ומדד ת"א 90 עלה 0.36%.  
תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    אני הכי חחם
    הזוי 100 15/06/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הכי חחם אני הכי ראוט אני הכי אינתיליגנט אני הכי הכי בהסתברות של 99.99 אני הכי טמבל בציר הזמן ובציר הצירים
    סגור
  • אני מאשר את דבריך - אתה טמבל , דביל וחמור גמור
    מני 16/06/2017 00:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואל תתבלבל בין הכדורים תיקח את הכחול הוא אולי יעזור לך לטמבלים כמוך צריך כדור נחושת
    סגור
  • 22.
    סאני עומדת לסיים את התיקון והיא בדרך לשער 500 בשלב ראשו (ל"ת)
    אריאל 15/06/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מלחמת אתרים קוראים בין אתר ספונסר לטלנירי
    מלחמה 15/06/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כבר יומיים שמנהל בספונסר מתגושש עם עצמו ועם אדם מורשע בדין בשוק ההון לגבי מניות והנה היום לא מזמן שוב איזה ליצן רושם על אתר טלנירי שיש בו מומחה בנושא ביומד והליצן בספונסר רושם וממציא דברים וסליחה ממשיך התההתגוששות בין האתרים יאללה מלחמה איפה פורום גלובס
    סגור
  • מה אתה רוצה מאיתנו? (ל"ת)
    אבל זה מעניין ת'תחת 15/06/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    רציו
    רציו 15/06/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה יורדת ללא הפסקה,ביבי בקפריסין מדבר על שיתוף פעולה בעניין הגז אז ????אופימיות או פסימיות זו השאלה.
    סגור
  • 19.
    יש מלחמת סייבר ויש כמה מניות מעניינות בימים האחרונים
    הדר 15/06/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות אשר ירדו ושווה לאספן
    סגור
  • 18.
    טיפ בזק כסף בריצפה (ל"ת)
    עליות 15/06/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • צודק ראו מסחר
    בסוף היום 15/06/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי המסחר בסוף היום , צודק !
    סגור
  • 17.
    ראש הממשלה שלכם נמצא בחו"ל ואף אחד לא מזכיר זאת. אף
    ב 15/06/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אחד לא מוצא לנכון להזכיר את ענייני הגז שעל הפרק בביקורו. זה עיתונות זה?
    סגור
  • טען עוד
  • כן
    ג 15/06/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זאת עיתונות מעולה. מבקרת ובודקת את המידע האמין ולא תוקעת למען העלאת רייטינג מה שהקורא מעוניין לשמוע והוא במצבו ועוד לא הפנים.
    סגור
  • 16.
    רציו נדפקתי נדפקתי (ל"ת)
    אבי 15/06/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מהיציאה
    איך היה? נהנת? מהכני 15/06/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או מהרציו הדפוקה?
    סגור
  • רציו שבוע הבא כלפי מעלה (ל"ת)
    URI 15/06/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה בטוח? מה עם לוויתן? (ל"ת)
    ??? 15/06/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    סייבר
    אליהו 15/06/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לחושבים לעתיד . זה התחום שהולך להוביל בשנים הקרובות. נא להערך בהתאם.
    סגור
  • 14.
    בהזדמנות
    ציקי 15/06/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נלקחו בכמות לט"א - נובה וסומוטו. וניפגש בסוף השנה.
    סגור
  • 13.
    כל האריות שמכרו ב8.2015 התחילו לרכוש מחדש
    עליות 15/06/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר אמתי בין כלכלה לשוק ההון רק מתי שהאריות מעוניינים לספר ספורים
    סגור
  • 12.
    עליות עליות עליות סבלנות ברור שלפחות חודש מסחר
    עליות 15/06/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במשך שנתיים עבדו על כולם הגיע הרגע
    סגור
  • 11.
    סייפטי יורדת כבר תקופה
    סייפטי גרופ 15/06/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש למישהו הסבר?
    סגור
  • אף אחד לא מדבר על מתקפות סייבר
    ניק 15/06/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזינוק שלה היה אחרי התקיפה האחרונה, ומאז שקט וירידות. כשיפרצו את המאגר הביומטרי של דרעי, המנייה תתפוצץ למעלה..
    סגור
  • 10.
    רדהיל ביו
    בקינדה 15/06/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פורסמו חדשות טובות, נכון? אז למה הנפילה אתמול בארה"ב?
    סגור
  • 9.
    חלאתיים. אנחנו רבים כאן באתר ובכל האתרים.
    ערימת טינופות 15/06/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואתם מענישים אותנו ולא נותנים לבורסה להתפוצץ למלה כמו שהיה צריך להיות. אז אנו מתחנניעם .כבר שנים אנו מופסדים כי גם בשוק עולה התעסקנו עם מניות חרה ואנו מופסדים ים .אז עשו טובה ותנו לנו לפחות לברוח שלא נפסיד כל הכסף למרות שאאנחנו משוחנאים שהבורסב רק למלה והמוף יגיע ל3000 בקלות
    סגור
  • 8.
    אביליטי עולה עקב פרסום חוזה ענק שטרם פורסם
    רונן 15/06/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כדאי לשים לב למניה
    סגור
  • מתי יפורסם ? (ל"ת)
    אבי 15/06/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה עולה?! (ל"ת)
    ארבל 15/06/2017 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    היום פורסייט מתחילה להיסחר בנאסד"ק, ראו הודעת החברה
    יש ר א לי 15/06/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ביום ראשון נקום לבוקר חדש...יאמי
    סגור
  • פורסייט= קזינו
    דניאל 15/06/2017 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית פורסט שווה לקזינו...יום עולה ללא סיבה ויום יורדת ללא סיבה...וכל זאת בחדות.עד שלא יוכיחו שיש עסקה ושיש להם משהו אמתי ביד זה ימשך.נקווה שלא מסובבים אותנו.
    סגור
  • הצילו .פורסייט נשחטת. (ל"ת)
    מני 15/06/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אז למה יורדת בחדות? (ל"ת)
    פורסייט 15/06/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שאלה מוזרה. בדיוק בגלל זה היא יורדת בחדות (ל"ת)
    ??? 15/06/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נקווה שזה יהיה בירוק! (ל"ת)
    ארבל 15/06/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    סולידריות עם העולם רק בירידות (ל"ת)
    תל אביב 15/06/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 19
    סגור
  • רק תרד כיוון
    בכל מקרה 15/06/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שאנשי רק למעלה מושקעים שם ומספרים אעלךק בחוץ לארץ ולא יודעים בכלל מה קורה שם ולא זמינים בשעות המסחר שם והפסידו התחתו גם שם בקיצר כולם שקרנים לכו לעבוד עבור משכורת סימלית של עשרים אלף ואל תיייללו
    סגור
  • 5.
    יאללה העירקים לממשלה (ל"ת)
    הדר 15/06/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טעות לא העירקים התכוונתי לבגדדים שזה מקום אחר (ל"ת)
    ופל 15/06/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    כחלון עבד עליכם, תקראו:
    יש ר א לי 15/06/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    5 13
    כינס אסיפת עיתונאים אתמול עם כותרת ענקית של הגרלות ל 15,000 יח"ד, חארטה, מדובר במכרזים שכבר יצאו בעבר והיה ממילא צריך לקיים הגרלות, לקח כחלון מה שממילא היה וריכז את המספרים ויצא בהצהרה גדולה כאילו משהו חדש, לא מיני ולא מקצתי. רוב הדירות שיוגרלו הן לפני היתר ולפני פיתוח, כך שלא ידעו כלל מה מקבלים. כשידעו רבים יוותרו, הבנייה תהיה בסטנדרט נמוך והמסכנים שילכו על זה ישלמו לאורך 4-5 שנים שכירות ומשכנתא ביחד, מי יכול? (בעצם לא המסכנים אלא העשירים שמסוגלים לשלם בו"ז שכירות ומשכנתא, הם יקנו באזורי ביקוש ויזכו בהנחה הגדולה בעוד שבפריפריה ההנחה היא רבע מזו שבאזורי ביקוש).
    סגור
  • כתבנו לאן חותר DJIA...
    100 15/06/2017 08:44
    הגב לתגובה זו
    66 0
    לגבי DAX.. המדד חותר למגע עם 3200 נקודות..הוא יעשה זאת על ציר הזמן עד 25/12/2018 וזאת 5 ימים לפני הגעת הדאו ל 6666.66 ככתוב. למה 5 ימים לפני? חכו בסבלנות ותבינו...
    סגור
  • התגובה עצמאית.
    100 15/06/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוצמדה בטעות לתגובה 4.
    סגור
  • לא יצא וכנראה לא יהיה בעתיד..
    100 15/06/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אבל ממכלול החומר שמובא לפיתחנו על דבריו ואישיותו ואופיו ותיפקודו..נראה בעליל שהוא נתון תחת השפעה קשה של סימפטומים רבים והפרעות רבות וקשות..עשרות אלפי פסיכיאטרים ופסיכולוגים מאמריקה(קנדה גם בעניין)חתמו על עצומה גורפת שהנשיא החדש ממש לא ראוי ומסכן את שלום העולם.
    סגור
  • אנו מעולם לא ממליצים על השקעה במניה או כל דבר אחר.
    ד"ר ניר(איצ100) 15/06/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רק מנתחים מצבים ומספרים על עצמנו(וצר עולמנו כעולם נמלה) כל אחד שיקרא ויפנים ויפעל על פי דעתו או יועציו. הקורא עתונות זרה כמו אקונומיסט היה יכול לעקוב אחרינו מיסוד גוגל 1998 ואחרי זה הנפקתה 2004 וכל ההשתלשלות עד אחזקה 3% בשיא. גם כאן בחודשים האחרונים כתבנו על הבייבי שלנו שעשתה 1700 אחוז לערך. בימים של השיא כתבנו כאן שבצער רב אנו נפרדים וכך עשינו ונחזור אליה עם אותו כסף אבל ב6 אחוז או 9. גם אפל בענעען באופן דומה אבל עשירית מבסכום. נכון חיום חמישי האחרון אנו נקיים...
    סגור
  • בדברי למטה כמובן לא משנה אם.. (ל"ת)
    אבירם 15/06/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הכוונה בכותרת: לא יצא וכנראה לא יהיה בעתיד אפשרות
    100 15/06/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לי לבדוק את הדונאלד .הייתי שמח לבדוק ולהכיל אישיות כה הרסנית ושנוייה במחלוקת..שאף הצליחה(הדמות) להיקלע למישרה רמה זאת שעתיד העולם נתונה בידיו..ואנו במקדם סיכון גדול.
    סגור
  • כלכלה מתמטיקה.
    פרופ' אבירם(א100) 15/06/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    16 0
    הבוחן והעוסק היטב בשני המדעים הרשומים כל אחד בעצמו ובשניהם ביחד בוודאי. אמור ויכול לדייק ב99.99% במסקנותיו והייתי אומר 100. לא משנה עם אתה תלמיד טוב שעושה בגרויות יום או סטודנט לתואר זה או אחר או פרופסור. הבנת המטריה צריכה לבוא יחד עם הידע איך לעבוד עם הכלים ולחברם למידע אחד מדוייק. מצב השווקים והכלכלות הינו כה גרוע שאי אפשר לפספס. אפשר קצת להקדים ואפשר קצת לאחר. אך בסופו של יום הצדק והתוצאות אולטימטיביים. אין שום סיכוי בעולם בעת הזאת לשווקים טובים.יכולים למשוך עוד קצת עם סחי ושקרים והזיות ורמיות ואף הבאת מנהלים ואף נשיאים והזויים..הצדק תמיד יתגשם. בהצלחה.
    סגור
  • 3.
    כשבכל העולם עלה - פה ירד, עכשיו כשכל העולם יורד (ל"ת)
    פה צריך לעלות... 15/06/2017 08:24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • פה ירד (ל"ת)
    שלומי 15/06/2017 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    מי אמר רק למעלה?
    מנע 15/06/2017 08:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אמריקה יורדת היום יום רביעי השבוע כולל שישי האחרון.ועוד בלי יום שישי מחר שעדיין לא ידוע(בעצם כן..99.99999% ירידות וזה יהיה ירידות קשות..האם לא הבנתם אנשי רק למעלה שאנו בברוך? האם אפל לא מסבירה לכם טוב מה קורה? האם החברה שווה 999 מליאד זה שווי אמיתי? אם יש לכם אפשרות לבדוק לעומק היא שווה הים גג 225 מליאד.
    סגור
  • 1.
    לקוטרים
    קוקי מוקי 15/06/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מה יש לכם להלין ולקטר על המס. זה מה שמונע מכם להרוויח? דאגו לנפח את תיקכם ב10..30..12..500 אחודים..ולהנות ולא להסתכל בעויינות על המדינה שלוקחת חלקה בשביל עזרה לקיומנו. האם גובה המס זה מה שמפריע לכם להרוויח? אם גובה המס היה 0 או 5 אחוז הייתם מרוויחים יותר? ושאלה חשבונאית פשוטה: האם על קרן של מליון שקל הייתם מעדיפים להרוויח 40 אחוז ולשלם 50 אחוז מס או על קרן של 100 אלף הייתם מרוויחים 10 אחוז ומשלמחם 5 אחוז מס?בחנו כמה נשאר בכיסכם ולא כמה גובה ה"פריץ" המדינה. ומה דעתכם לעשות כמוני ולשלםמעשרות דהיינו לפחות 10 אחוז על כח גרוש רווח ואף לתרום פה ושם לבי"ח דנה או ניצולי שואה או ילדים אעבים. לא צריך להיות חזיר. הצדק והצדיק תמיד מנצחים.
    סגור
  • או דוגמא משופרת:
    קוקי מוקי 15/06/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על קרן 100.000 להרוויח 60% ולשלם 60 אחוז מס או על אותה קרן להרוויח 20 אחוז ולשלם 1 אחוז מס?
    סגור