ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.25%, קמהדע צללה, מניית טבע עלתה 2.2%

בוול סטריט המדדים עולים קלות וסיפקו רוח גבית. פועלים איבדה 1.2%, מזרחי טפחות איבדה 1.4%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הרביעי לשבוע זה בבורסה המקומית נסגר בטריטוריה הירוקה ברקע לעליות הקלות שנרשמות בפתיחה בוול סטריט. מדד המעו"ף עלה ב-0.25% וסגר בגבוה היומי, מדד ת"א 90 ללא שינוי ומדד הבנקים איבד 0.66%. מדד מניות השורה השלישית (SME60), שזינק מוקדם יותר היום ב-1.3%, טיפס רק ב-0.16%. מדד הבנקים עולה בשיעור זהה.
מניית טבע זינקה 2.2%, קמהדע צללה ביותר מ-7% בצל הפסקת הניסוי עם שייר, אייסקיור מדיקל זינקה 17% ברקע לדיווח על האפשרות למחיקתה מאחוזת בית. עוד בלטו בתל אביב שגריר שזינקה 6.85% מבלי שהחברה מסרה הודעה. 
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היומי הסתכם ב-1.34 מיליארד שקל.
אתמול ננעל המסחר בזירה המקומית בטריטוריה האדומה. מדד המעו"ף השיל 0.25% ומדד ת"א 90 נפל 1.1% ובכך השלים יום 6 של ירידות מתוך 7 ימי המסחר האחרונים. בסה"כ איבד מדד מניות השורה השניה כ-3.5% מאז נגע בשיא רב שנתי בסוף השבוע החולף.
כאמור, פער הארביטראז' המשוקלל על ממד המעו"ף עומד הבוקר בשיעור שלילי של 0.45%, כאשר בצד השלילי אלביט מערכות ומיילן חוזרת עם מינוס 0.6% כ"א, טאואר עם פער שלילי קל של 0.3% ופריגו עם פער שלילי של 0.4%, לאחר שירדה אמש בוול סטריט ברקע להתפרוטתו הדרמטית של מנכ"ל החברה, ג'ון הנדריקסון (לכתבה המלאה). מנגד, בצד החיובי אופקו הלת' חוזרת עם פלוס 2.2% ונייס עם פער חיובי קל של 0.3%. לעמוד הארביטראז' - לחץ כאן.
המסחר מסביב לעולם מתנהל בדריכות לקראת מחר, אז יתקיימו הבחירות לראשות ממשלת בריטניה כאשר אלה ייערכו ברקע לגל הטרור ששטף את המדינה בשבועות האחרונים. בתוך כך, סקרים שנערכו הבימים האחרונים מצביעים על כך שהתחרות עשויה להיות צמודה, אם כי יתרון קל מיוחס בשלב זה למפלגתה של תרזה מיי, ראש הממשלה המכהנת, שכזכור הכריזה באמצע חודש אפריל על בחירות בזק במדינה וזאת לאור המחלוקות הקשות בתוך בית הנבחרים הבריטי וכדי לאפשר יציאה מסודרת של בריטניה מהאיחוד מתוך עמדה של כוח.
יתרה מכך, מחר צפויים להתקיים עוד שני אירועים מהותיים כאשר ראש ה-FBI לשעבר, ג'ימס קומי, יעיד בפני ועדת המודיעין של הסאנט ביום חמישי הקרוב בנוגע להתערבותה של רוסיה בבחירות האחרונות שהתקיימו במדינה, בהן כידוע זכה דונלד טראמפ. עוד ביבשת, הבנק המרכזי של אירופה צפוי להודיע מחר את החלטתו בנוגע לריבית, כאשר זו צפויה להיוותר על כנה.
לאירועי השבוע המרכזיים מסביב לעולם - לחץ כאן.
בורסות אסיה נסחרות הבוקר במגמה חיובית כאשר מדד הניקיי היפני עולה בשיעור קל של 0.2% ומדד הנחאי בולט בירוק כשמזנק 1.15%. החוזים בוול סטריט נסחרים בשעת בוקר מוקדמת זו בעליות שערים קלות של עד 0.1%.
מניות במרכז
קמהדע -0.61% קמהדע 1,634 -0.61% קמהדע בסיס:1,644 פתיחה:1,630 גבוה:1,653 נמוך:1,619 תמורה:454,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה לאחר הדיווח על הפסקת הניסוי עם שייר. (לכתבה המלאה)
אייסקיור מדיקל -2.95% אייסקיור מד 55.9 -2.95% אייסקיור מדיקל בסיס:57.6 פתיחה:57.9 גבוה:57.9 נמוך:52.5 תמורה:405,157 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על האפשרות למחיקתה מהבורסה בתל אביב. המניה זינקה בכ-17%. (לכתבה המלאה)
פרוטליקס +4.41% פרוטליקס 258.3 +4.41% פרוטליקס בסיס:247.4 פתיחה:247.4 גבוה:262 נמוך:240.1 תמורה:1,198,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על נתונים קליניים חדשים  אודות ניסוי קליני שלב II בתרופה (PRX-110) לטיפול במחלה, שהינה נחשבת לאחת המחלות התורשתיות הנפוצות ביותר בארצות המערב בקרב אנשים לבנים. (לכתבה המלאה)
קבוצת הראל הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת מקבץ נכסי לוגיסטיקה בארצות הברית, ביחד עם שותפים מקומיים, בעלות כוללת של כ-380 מיליון דולר. לכתבה בעניין.
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    אביליטי
    אריק 07/06/2017 20:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגרה בירוק בוהק באחוזת בית ונוסקת 50% בקירוב בנאסדק. האם זו נקודת המפנה ,מישהו יודע משהו?
    סגור
  • 26.
    איך אמר המנכל...
    קמהדע חחח 07/06/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איך אמר המנכל זוכרים? אנחנו במגרש של הגדולים חחח ליצן.
    סגור
  • לטומטום
    חחח ליצן המנכ"ל 07/06/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכמה ניירות שיש לך בתיק אעלק לא מספיקים לי ליום אחד לנגב את התוכס.
    סגור
  • 25.
    אורמת
    צחי 07/06/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנית בטון לאורך זמן. סולידית אנרגיה ירוקה , עם עתיד חלופי לפחם ולנפט.בקרוב פעילות ענפה במזרח הרחוק ובארה"ב עם רוח גבית של חברה בינלאומית אוריקס.
    סגור
  • 24.
    מי יכול להסביר מה קורה במניית סייפטיגרופ? (ל"ת)
    מושקע 07/06/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מניית סייפטיגרופ מישהו יודע מה עתידה ולמה יורדת ככה? (ל"ת)
    שוקע 07/06/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    פורסיייט זבללללל
    פורסייט זבלללל 07/06/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    פורסיייט ממשיכה להיות הזבל כולל רציו ומזור.
    סגור
  • חכמים שם בפורסייט.כנסו.
    דן 07/06/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חכמים דם...מורדים את המניה כל יום 3 4 אחוז בכדי ליצור אשליה שמדהו מתבשל כשלמעשה אין להם כלום ביד וכך הטיפשים נשארים עד שיגמר להם הכסף חחח.עקיצה יפה.
    סגור
  • 21.
    עכשיו נטייה לעליות בסוף היום אדום בוהק
    בבוקר נטייה לירידות 07/06/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גם אם המעו"ף יגיע ל 1430 כל עוד הגלום נמוך כלום לא יעלה
    סגור
  • 20.
    מה קורה שם? (ל"ת)
    מה עובר על רציו? 07/06/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • משטחי הכל... (ל"ת)
    מכבש כבד 07/06/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 19.
    פורסייט ומזור
    חזי 07/06/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ל17. אלו 2 מניות שצריכות להיות בכותרת כי המכנה משותף שלהם שהם באתנחתא של כמה ימים למטה ושניהם לקראת הודעות. אני נכנס כעת לעניות דעתי ירידה לצורך עליה.
    סגור
  • 18.
    אתם שם באמריקה אמצו אתיופי קטן ןשימו לו 50 שקלים בחיסכו
    שמי 07/06/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתם פה תשגיחו שמישהו לא יאמץ זאת להונאה
    סגור
  • 17.
    פורסייט? מזור?
    פלוני 07/06/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה יהיה עם גברת פורסייט ואדון מזור???
    סגור
  • בפורסייט הסינים יודיעו בקרוב על הצלחה בניסוי ההמשך ואז
    אבי 07/06/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    9 0
    המניה תנסוק למעלה . גם מזור תתרומם שוב !!!
    סגור
  • 16.
    תפנימו (ל"ת)
    בורסה גמורה 07/06/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • הם מחפשים לשלוף שפנים מהכובע. בסופו של דבר
    צודק 07/06/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשקיע הקטן ישלם הרבה מס. לא יבקש החזר כי לא משתלם לו וגם יגיש דו"יח מחזור למשה אשר. יש כאלה שאוהבים את זה למשל ההוא מתגובה מס 5 שאומר שהמצב מתאים לו.
    סגור
  • 15.
    זה קופץ והשני קופץ למה השוק לא קופץ? (ל"ת)
    ביזפורטל 07/06/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כולם קופצים ויקפצו לתהום. התבלבלת.
    יא טמבל 07/06/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    7 6
    ספר לנו כמה אתה מורווח ב40 שנה האחרונות מכל הקפיצות
    סגור
  • מי ששולט בבורסה לא בכירי המשק רק שחקני מעו"ף
    לא קופץ ולא יקפוץ 07/06/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם החליטו ש 1420 מתאים להם להרבה זמן אל תתאמצו
    סגור
  • 14.
    נסחרת ב 1420 לא יהיו עליות (ל"ת)
    תכלית 07/06/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מי שמוריד גלום מחפש שוק יורד (ל"ת)
    ברור 07/06/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    פורסייט במגמה חיובית (ל"ת)
    אבי 07/06/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • איזה חיובית???
    חיובית בחלום... 07/06/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מגמה חיובית בתחת....
    סגור
  • שים לב למחזורים
    פלוני 07/06/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אמרו חכמים רבים אם העליות במחזורים גדולים והירידות במחזורים קטנים הרי שכרגע אנחנו במימוש דה לוקס ואחריו יגיעו עליות ככה"נ.. לא ממליץ.
    סגור
  • 12.
    סביבון סביבוני (ל"ת)
    1420 07/06/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 11.
    Stormy weather
    100 San Diego 07/06/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    19 5
    . !!! 66.DJIA is going to 6666
    סגור
  • 10.
    הסקוויזי יגיע בהפתעה הודעה על רישום בנסדק כל יום אמור
    בונוס לא לפספס 07/06/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    להגיע מי שבחוץ לחוץ תיראו את הטרום....הבומים בדרךךךךךך
    סגור
  • 9.
    אס אר אקורד, לידיעתכם:
    יש ר א לי 07/06/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית ג.נ. אני מחזיק. החברה עוסקת בתחום כמו נאוי (ויש עוד כמה חברות כמו אופל בלאנס וכו'). נסחרת במכפיל רווח נמוך וכן הכי נמוך מכל החברות העוסקות בתחום הנסחרות בבורסה. הייתה בעיה כיוון שנלקחו כספים מבעל השליטה אך בשבוע שעבר פורסם בכתבה שבית המשפט שחרר לבעל השליטה 330 מיליון ש"ח מתוך 350 מיליון. מיד לאחר מכן פרסמה החברה במאיה שבנק מזרחי מגדיל את האשראי מ 20 מיליון ל 50 מיליון. החברה הרוויחה בשנה שעברה רווח נקי 32 מיליון וברבעון 1 השנה 6.6 מיליון. לדעתי לאור ההתפתחויות שציינתי הרווח יגדל ברבעונים הבאים. נסחרת במחיר חברה של 240 מיליון בלבד. בהשוואה לחברות המקבילות צריכה לעלות עשרות אחוזים כדי להגיע למכפיל שלהן. כפי שכתבתי אני מחזיק, לא ממליץ ולא מריץ, דעתי בעניין על בסיס נתונים שתוכלו לבדוק ולאמת. כל אחד אחראי למעשיו, תבדקו היטב ותחליטו. אם תגלו שטעיתי כתבו תגובה. וכן בעל השליטה רוכש בקביעות.
    סגור
  • 8.
    ישראמקו,מחר היום הקובע לדיבידנד 13.83 אג' =כ 20% מהמחיר (ל"ת)
    יש ר א לי 07/06/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    חוזים ירוקים (ל"ת)
    צפי לירידות? 07/06/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אדום (ל"ת)
    סוף היום 07/06/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מי עושה לחוזים חשבון ? (ל"ת)
    ואז מה 07/06/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    בעקבות ארה"ב ממש מצחיק .איפה כל התקופה שעולים בחו"ל
    צפי לירידות? 07/06/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכאן בולמים את המדד? למה ת"א מתלהבת רק כשיורד שם אפילו ירידה מינורית. חודשים עולם בבורסה בארה"ב ופה עומדים
    סגור
  • 5.
    וחובת הגשת דוח מחזור- אין סיכוי שנחזור להשקיע (ל"ת)
    מס על הבורסה 07/06/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תדבר ברבים.
    אל 07/06/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אל תעשה טובות. נסתדר כרגיל..וגם בלעדיך. נ:ב: אני מגיש דוחות ומשלם ים מס ועמלות ומבסוט.
    סגור
  • מזוכיסט. אתה ראוי לשלטון הזה. (ל"ת)
    אתה כננראה 07/06/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • לא נמנע בעדך . (ל"ת)
    אז תשקיע 07/06/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אז יש צפי לירידות קלות חחח. ואין מפולת הפוכה. (ל"ת)
    צפי 07/06/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    מנית קמטק מי מהתותחים כאן יכול לנתח
    הלוחש למדוזות 07/06/2017 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה שם מחזורים גדולים עליות מה הולך??? וכל העולם שותק...
    סגור
  • 2.
    פער ארביטראז
    משה 07/06/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ל לפי אתר ביזפורטל פער חיובי קל. לפי אתר גלובס הפער המצוין בכתבה(שגוי בגדול). חוזים חיוביים. טיפולכם בהתאם.
    סגור
  • 1.
    רציו המאכזבת
    בני 07/06/2017 08:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה רציו רק יורדת מקווים לבשורות טובות היא בשער מגוחך מצחיק מי שלא יקנה אותה בשערים האלה יצטער יום טוב
    סגור
  • אני מאד הצטערתי שמכרתי בזמנו את רציו בשיא