08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סטיבן טפר מתייחס לסיכוי שטבע קרובה לתחתית

הלחץ במניית טבע הולך ומחריף. רק מאז הדו"חות איבדה המניה עוד 10%. האם יש טריגרים לשינוי מגמה?
 |  49
אכזבת העם
Share
ביום שישי האחרון סגרה מניית טבע בוול סטריט במחיר של 28.5 דולר, שפל של יותר מ-13 שנה. רק מאז הדו"חות לרבעון הראשון שפורסמו ב-11 לחודש איבדה טבע עוד מעל 9%. בראיון ל-BizportalTV מתייחס אנליסט הפארמה של IBI סטיבן טפר לגורמים שלוחצים על טבע ועונה על השאלה - האם יש כיום טריגרים שיכולים לעצור את המומנטום השלילי. טפר דווקא סבור שבמשוואת הסיכון-סיכוי וכאשר היא נסחרת במכפיל שפל של 5.5-6, טבע כיום היא רעיון השקעה בהחלט מעניין. הנה הראיון:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 משקיע בקטנה 01/06/2017 11:49 אתם כולכם אהבלים
מגיבים דפוקים שכל תגובה משפיע על המשקיעים. טבע חברה חזקה כל עוד היא רווחית ומחזירה את ההלוואות שלקחה היא לא בפשיטת רגל ולא כלום. היא תמשיך לעבוד ולייצר ולטווח הרחוק היא תעלה. זה כמו אדם פרטי שלוקח משכנתא מעבר למה שיש לו אבל עומד בהחזרים החודשיים. מה אתם מלחיצים את העולם? אני קניתי עכשיו ומאמין שטבע עוד תעלה. עכשיו המשקיעים המוסדיים ירכשו טבע אחרי כל הירידות תראו איזה שער לא להאמין. בהצלחה לכולם
35 יניב 31/05/2017 12:31 מהלך טקטי של דני פרארו כדאי לבדוק
אל תהיו עיוורים תבדקו מה המהלך הטקטי של דני פרארו ומה הקשר לכך ... תבדקו מה דני פרארו עשה לחברת קיקה...???? לבדוק ולחשב הכל תעשו אחד ועוד אחד ומה הקשר לדני פרארו אל תהיו עיוורים יניב תל אביב
34 דור 31/05/2017 10:41 טבע
אם צריך הוכחות דוגמה למה שקרה אתמול באמריקה מתקרבת ל25 לפי דעתי תעצור שם טבע חייבת חדשות טובות שיעירו אותה
33 נתן 31/05/2017 09:44 אני לא משקיע בטבע בצורה ישירה אבל
בטח הפנסיה שלי שמה. כואב על המשקיעים. ליבי איתכם. מקווה שתעלה
32 דוד 31/05/2017 08:40 מחיר של מניה תרד מתחת 25$ ב סופו של דבר. חטהות (ל"ת)
31 משה 31/05/2017 07:56 לא לקנות את טבע
גורלה רע ומר
30 ישי 31/05/2017 07:11 כנסו לאתר שחקן מעוף היחיד שאמר שתיפול 80% ורק אז שווה ק
ניה
29 חיק הטבע 31/05/2017 00:57 כואב הלב איך הזבלים בעלי האגו הנפוח
הרסו את החברה מגלומנים בעלי אגו נפוח שלכיסם הפרטי לקחו מיליונים על חשבון המשקעים..... והשאירו חברה הרוסה ופצועה חייבים לחקור אותם והם צריכים לתת את הדין חבורת הזבל
28 דודו 30/05/2017 23:46 אין טעם לקנות טבע לפני אוגוסט
עד שאלרגן תמכור את המניות בתחילת אוגוסט המניה לא תעצור. בטח תרד ל25$ כמו שחוזים Mizuho. רק אחרי אוגוסט אפשר לדבר על התייצבות.
27 סבלנות, זה שם המשחק 30/05/2017 22:19 לחכות לשינוי מגמה ,וזה יקרה, יש דרך ארוכה (ל"ת)
26 לשער 20 ש"ח מניה 30/05/2017 22:12 היא תתאושש זה נחמת המפסידים מי שעדיין רוצה לקנות להמתין (ל"ת)
25 אפללו 30/05/2017 21:48 ובתגובה לכתבה
טבע יורדת עוד 2.5% ......
24 שישקו 30/05/2017 20:52 הפרמטר היחידי מלבד הדו"ח ששווה להתיחס אליו כרגע הוא
מינוי מנכ"ל ומכירת נכסים מכיוון שטבע גוררת רגליים קשה לראות עצירה לפני 27-27.5 יתכן והגרירת רגליים נובעת מה6 מיליארד דולר [כיום שווים הרבה פחות]במניות שמחזיקה אלרגן ביום העסקה וישתחררו באוגוסט מהחסימה ...כך שבית השקעות שמלווה את טבע יוכל לקנות בזול חבילה גדולה...אבל זו רק השערה ללא סימוכין .
23 טבע 30/05/2017 20:22 כל הזמן כתבות על טבע הכושלת עם ניהול כושל שכל המשקיעים
שילמו עליו. ואף אחד לא כותב על ההטבות שהמדינה נותנת לטבע ולמשקיעים לא יצא מזה כלום. אף מילה על כיל ששם הפוליטיקאים בחשו והרסו. טבע מחלקת דיבידנד והיא משלמת רק 15% מס וכיל מחלקת גרושים והמדינה לוקחת לה 25% מס מצידי שטבע תטבע בים
22 טבע ללא תחתית 30/05/2017 16:44 מניית טבע היא סכין נופלת (ל"ת)
21 טבע שווה קניה חזקה 30/05/2017 15:44 תגיע לשער 17,000
מניה שריסקו אותה הצורה מוגזמת מאוד כשיתמנה מנכ״ל המניה תתרומם בקצב מהיר
20 אוי וואי 30/05/2017 14:47 כמה הרבה שהשוק יירד
ככה טבע תרד כפול מהירידות של השוק וזאת בלי קשר ל 65 אחוס שניטחנה. נו תיראו..מניית העם מניית העל המפלצתית הפכה לפיתה מעוכה וקיבלתם כאן טיפ הטיפים בשיא השיאים להיכנס לדורט על הנבלה. לא יודע אם עשיתם אבל במעוף הפח אעלק במינוף פי 5 הבאתי וואחד מכה שקניתי פנטהאוס במגדלי רוטשילד היוקרתיים ביותר בארץ וכולם אהבלים מקללים את המעוף פח ולא יודעים לעשות בוכטות נוראיות. רק הקינאה המטורפת אוכלת את האין מוח שלהם ואז מתחילים לקלל ולאחל תרופות...פששששדדשששש.
לקשקשן 30/05/2017 17:53 קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות ואחר כך נדבר יא אהבל (ל"ת)
19 טורס 30/05/2017 14:01 אתם רצינים ? אני מצטער אך הנתונים ב-5 שנים היו מדהימים.
כמה חברות בארץ אתם מכירים שהרוויחו ב-5 שנים קשות 27 מיליארד ??? קשה שלא להקניט אך אף אחת לא הגיע לשם .לכן לקחת את מקשי המקלדת כמו מינימום וורן באפט וחרוץ גורלות על ספינת הדגל של הכלכלה הישראלית שבסך הכל "מדפיסה" בונבונים בכל מיני צבעים אורזת אותם ושולחת אותם למרפאות...
18 הגנרית הגדולה בעולם 30/05/2017 14:00 היא תתאושש.עדיין לא עשו צעדים רצינים בטבע
מינוי מנכ״ל , צמצום חוב.
17 שורו 30/05/2017 13:49 אני לא יודע מי מכל המגיבים הוא כלכלן עולמי אך...
על מנת להבין את הסיבה לירידה במניית טבע יש לבדוק את רוב המניות מהאותו תחום בעולם וראו זה פלא גם הם צוללים למטה .אז טבע לא שונה "מהחברה" לכן ביום שתתרחש היפוך מגמה באותם חברות גם טבע תצא לדרך חדשה...
16 דוד 30/05/2017 13:16 אני 30 שנה בבורסה אין דבר כזה שכולם מדברים זה ספקלנטים
יש מניות כמו אלביט הדמיה שהי לו שווה כלום עולה ויש עוד כמו שפע שמצאו יעלום אני לו יודע אם מצאו והי רק עולה בו
דן 30/05/2017 14:14 מאיזה כפר אתה אחי? (ל"ת)
חם 30/05/2017 23:23 מכפר יעלום (ל"ת)
15 אבירם 30/05/2017 13:06 פשטה לי את העור .כל כספי הפנסיה והדירה ש
כל כספי הדירה והפנסיה שקיבלתי לאחר עשרות שנים של עבודה ירדו לטימיון. אין סיכוי שאראה את כל כספי בחזרה. מקווה להחזיר 20% מההפסד ואצא לדרך חדשה שכנראה תהיה דרך קטנה קצרה וחשוכה.חבל !!!
רון 31/05/2017 11:33 אתה בסדר?? מי שם את כל הכסף כל חברה אחת???? (ל"ת)
14 הם מגייסים 30/05/2017 12:12 טוקטביסים בשכר כמו סימה ורד והשאר שציינו שמות (ל"ת)
ורד 31/05/2017 10:47 מי משלם לי כסף ? אולי אתה ?
אף אחד לא אמר לי לכתוב, הזעם שלי הוא על המנהלים הכושלים שלא נותנים את הדין על ניהול פושע, נהפוך הוא מקבלים בונוסים ומשכורות עתק, הם צריכים ללכת לכל, או לשלם קנס ענק על הנזק שעשו למשקיעים.
13 שהוא ישקיע 30/05/2017 12:10 המצב של טבע הוא ממש לפני פשיטת רגל או השתלטות
עויינת
12 ותשמע הארץ אמרי פי 30/05/2017 12:05 קצת מאוחר אבל עדיין כדאיי... כנסו
עוד שמיילן הייתה בשער של 140 וטבע 160.התראתי למשקיעי הפארמה לעבור מטבע למיילן..ואני עדיין חושב שכדאי..טבע אינה במכפיל היסטורי נמוך [כפי שניתן לחשוב מהכותרות] אלא אפילו יקר יחסית למיילן בניטרול הקופקסון שסופו קרוב כידוע[לכל היותר חודשים] וחוב ענק...למיילן הרבה פחות סיכונים ועדיין במחיר נמוך שעתיד לגדול אולי אפילו מקופקסון ועוד תרופה חשובה..נמצא שמיילן יותר זולה ובלי חוב עתק...עוד נתון חשוב שעיקר הירידה נבעה מדברי קלינטון על האפיפן וכן נזיפה מהקונגרס דבר שגרם לקריסה במנייה. והנזיפה וקלניטון נעלמו כלא היו... נכון בעקבות כך מיילן הורידה את מחיר התרופה וירידה ברווחים אבל הירידות היו הרבה מעבר לנזק ברווחים...אולם קצת מאוחר אבל עדיין לדעתי בימים שהיו תיקונים יפים לשוק הפראמה מיילן תתן תשואה עודפת...אני מושקע במיילן ומאותו יום [לפני 7-8 חודש] עשיתי עלייה כמו סיבובים עם טבע הייתי אוכל חצץ...חבל שלא ראיתם את הנולד כמוני ...אני התראתי בעבר והצלתי חבר מהשקעה בטבע להשקעה במיילן..בהצלחה
אבי 30/05/2017 14:12 נארגן לך מדליה (ל"ת)
11 ורד 30/05/2017 11:34 עוד אחד ששקוע בטבע ומחפש פריירים שיקנו ממנו במחיר
התחתית של טבע, זה 1 דולר. החובות שהמנכ"ל הפושע היוצא השאיר לא יתנו לטבע להרים ראש עד פשיטת רגל, והמנכ"ל כמו גליה מאור שאחראית אישית על עברות פשע בהלבנת הון באמריקה, רק יקבלו בונוסים על "ההצלחות " שלהם.
10 יוסי 30/05/2017 11:06 אמרו גם ב-50$...40...30... ב-15$ אחשוב לקנות (: (ל"ת)
9 שי 30/05/2017 11:02 אני צריך 80% כדי להחזיר את ההפסד (ל"ת)
8 ן 30/05/2017 10:45 גם אם הרווחים יחתכו בחצי היא עדין זולה לדעתי.
החברה צריכה לבצע צעדים בוני אמון ובראשיתם מינוי מנכ"ל וסמנכ"ל כספים מצויינים על מנת להחזיר את עליונותם של הקונים במניה.
7 יעקב 30/05/2017 10:36 אפשר לדבר על התחתית רק ב 20 דולר. בינתיים כולם ישנים.
אפשר לדבר על התחתית רק ב 20 דולר.(7000 נקודות) בינתיים כולם ישנים ולא עושים מה שצריך לעשות. עוד מעט גם טראמפ יתעורר וידרוש לצמצם הוצאות על תרופות.
6 יוסי 30/05/2017 10:35 טבע הולכת ל25/$
1.חוב שלה עולה על שווייה. 2. טרמפ עוד לא התחיל לטפל במחירי תרופות. 3. עדיין לא נכנסה גנריקה לקופקסון. 4. מנכ"ל חדש יהיה דיי כבול בגלל חוסר בכסף(חוב גדול). 5. לא רואים בפיתוחים החדשים שיכולים לתת קומפינסציה על איבוד בלעדיות בקופקסון. 6. האם יראו גרוש מהשקעה במקסיקו? 7......נשאר לחכות/להתפלל שלא יצופו שם עוד פאשלות. המנכ"ל החדש קודם כל מנקה, עושה שולחן נקי ורק אחרי זה מתחיל לעבוד. אז דו"ח הרבעוני הראשון שלו יהיה גרוע. סתם ניחוש.
טבע דוהרת ל- 15 $ 30/05/2017 16:47 החברה צונחת בלהבות לקרקע המציאות (ל"ת)
כואב הלב אבל זה יגיע 30/05/2017 22:24 לחמש דולר (5$) (ל"ת)
dw 30/05/2017 14:58 תשובות
1. זה מצב שכיח אצל כל חברת נדלן. לא ראיתי מישהו שזה מפריע לו. מה שחשוב זו יכולת פרעון החוב, והוא אכן מצטמק בקצב משביע רצון 2. הבעיה היא מחירי התרופות האתיות. זה עשוי לצ'פר את הגנריקה. 3. מחיר המניה כבר מגלם תחרות גנרית במוצר הקופקסון. הצפי הוא לירידה של 1-1.5B$ מתוך 4B$ 4. נכון, יכולת התימרון מוגבלת. הוא כן יוכל לבטל את הדיבידנד, שזה 1.5B$ שנתי! 5. טבע קיבלה אישור לתרופה להנטינגטון. זה צפוי להיות כמה מאות M$. ביוני מגיעים ל fda לגבי אינדיקציה נוספת, לדיסקינזיה. בהמשך מגיעים ל fda עם תרופת בלוקבסטר חדשה ומהפכנית למיגרנה. אם יתקבלו אישורים לכל אלה אז הירידה בקופקסון מכוסה. 6. לא יודע 7. צודק.
5 חג שמח 30/05/2017 10:12 כולם ירוויחו אני אישית יכנס לטבע כשתרד ל 20 שח מניה (ל"ת)
צורצור 30/05/2017 22:26 ברור שתרד עוד ועוד ועוד ועוד......... (ל"ת)
4 60 אלף בשער 10700 30/05/2017 09:13 כניסה ראשונה שלי לטבע
מחכה לראות תחתית ונשאר שנתיים במנייה ..... רק שיבוא המנכל כבר
משה 31/05/2017 00:36 זה דיבור לא מקצועי
נכנסים בעליות וחותכים הפסדים בזמן אם המגמה הולכת נגדך
תברח מהר 30/05/2017 22:16 מסכן על הנייר אתה הולך להפסיד מהר מאד (ל"ת)
3 סימה 30/05/2017 09:08 סטיבן טפר
אנליסט בחסד עליון. יכולת ניתוח אנליטית מעמיקה ,תובנות קוהרנטיות לגבי מצבה הפיננסי,הבנה מעולה בכל מה שמתרחש בסקטור. יישר כח סטיבן.
אייל 30/05/2017 11:54 אנליסט הפארמה הכי טוב שיש (ל"ת)
2 רוקי 30/05/2017 08:28 כיסחה לנו את הצורה והמכנסיים! הגיע זמן תיקון חזק למעלה! (ל"ת)
1 ש.א 30/05/2017 08:28 משקיעים איבדו אמון בחברה וזו התוצאה. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש