ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סטיבן טפר מתייחס לסיכוי שטבע קרובה לתחתית

הלחץ במניית טבע הולך ומחריף. רק מאז הדו"חות איבדה המניה עוד 10%. האם יש טריגרים לשינוי מגמה?
סטיבן טפר, צילום: Getty images Israel; יח"צ
ביום שישי האחרון סגרה מניית טבע בוול סטריט במחיר של 28.5 דולר, שפל של יותר מ-13 שנה. רק מאז הדו"חות לרבעון הראשון שפורסמו ב-11 לחודש איבדה טבע עוד מעל 9%. בראיון ל-BizportalTV מתייחס אנליסט הפארמה של IBI סטיבן טפר לגורמים שלוחצים על טבע ועונה על השאלה - האם יש כיום טריגרים שיכולים לעצור את המומנטום השלילי. טפר דווקא סבור שבמשוואת הסיכון-סיכוי וכאשר היא נסחרת במכפיל שפל של 5.5-6, טבע כיום היא רעיון השקעה בהחלט מעניין. הנה הראיון:
תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    אתם כולכם אהבלים
    משקיע בקטנה 01/06/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מגיבים דפוקים שכל תגובה משפיע על המשקיעים. טבע חברה חזקה כל עוד היא רווחית ומחזירה את ההלוואות שלקחה היא לא בפשיטת רגל ולא כלום. היא תמשיך לעבוד ולייצר ולטווח הרחוק היא תעלה. זה כמו אדם פרטי שלוקח משכנתא מעבר למה שיש לו אבל עומד בהחזרים החודשיים. מה אתם מלחיצים את העולם? אני קניתי עכשיו ומאמין שטבע עוד תעלה. עכשיו המשקיעים המוסדיים ירכשו טבע אחרי כל הירידות תראו איזה שער לא להאמין. בהצלחה לכולם
    סגור
  • 35.
    מהלך טקטי של דני פרארו כדאי לבדוק
    יניב 31/05/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תהיו עיוורים תבדקו מה המהלך הטקטי של דני פרארו ומה הקשר לכך ... תבדקו מה דני פרארו עשה לחברת קיקה...???? לבדוק ולחשב הכל תעשו אחד ועוד אחד ומה הקשר לדני פרארו אל תהיו עיוורים יניב תל אביב
    סגור
  • 34.
    טבע
    דור 31/05/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם צריך הוכחות דוגמה למה שקרה אתמול באמריקה מתקרבת ל25 לפי דעתי תעצור שם טבע חייבת חדשות טובות שיעירו אותה
    סגור
  • 33.
    אני לא משקיע בטבע בצורה ישירה אבל
    נתן 31/05/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטח הפנסיה שלי שמה. כואב על המשקיעים. ליבי איתכם. מקווה שתעלה
    סגור
  • 32.
    מחיר של מניה תרד מתחת 25$ ב סופו של דבר. חטהות (ל"ת)
    דוד 31/05/2017 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    לא לקנות את טבע
    משה 31/05/2017 07:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גורלה רע ומר
    סגור
  • 30.
    כנסו לאתר שחקן מעוף היחיד שאמר שתיפול 80% ורק אז שווה ק
    ישי 31/05/2017 07:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ניה
    סגור
  • 29.
    כואב הלב איך הזבלים בעלי האגו הנפוח
    חיק הטבע 31/05/2017 00:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרסו את החברה מגלומנים בעלי אגו נפוח שלכיסם הפרטי לקחו מיליונים על חשבון המשקעים..... והשאירו חברה הרוסה ופצועה חייבים לחקור אותם והם צריכים לתת את הדין חבורת הזבל
    סגור
  • 28.
    אין טעם לקנות טבע לפני אוגוסט
    דודו 30/05/2017 23:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עד שאלרגן תמכור את המניות בתחילת אוגוסט המניה לא תעצור. בטח תרד ל25$ כמו שחוזים Mizuho. רק אחרי אוגוסט אפשר לדבר על התייצבות.
    סגור
  • 27.
    לחכות לשינוי מגמה ,וזה יקרה, יש דרך ארוכה (ל"ת)
    סבלנות, זה שם המשחק 30/05/2017 22:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    היא תתאושש זה נחמת המפסידים מי שעדיין רוצה לקנות להמתין (ל"ת)
    לשער 20 ש"ח מניה 30/05/2017 22:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    ובתגובה לכתבה
    אפללו 30/05/2017 21:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טבע יורדת עוד 2.5% ......
    סגור
  • 24.
    הפרמטר היחידי מלבד הדו"ח ששווה להתיחס אליו כרגע הוא
    שישקו 30/05/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מינוי מנכ"ל ומכירת נכסים מכיוון שטבע גוררת רגליים קשה לראות עצירה לפני 27-27.5 יתכן והגרירת רגליים נובעת מה6 מיליארד דולר [כיום שווים הרבה פחות]במניות שמחזיקה אלרגן ביום העסקה וישתחררו באוגוסט מהחסימה ...כך שבית השקעות שמלווה את טבע יוכל לקנות בזול חבילה גדולה...אבל זו רק השערה ללא סימוכין .
    סגור
  • 23.
    כל הזמן כתבות על טבע הכושלת עם ניהול כושל שכל המשקיעים
    טבע 30/05/2017 20:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילמו עליו. ואף אחד לא כותב על ההטבות שהמדינה נותנת לטבע ולמשקיעים לא יצא מזה כלום. אף מילה על כיל ששם הפוליטיקאים בחשו והרסו. טבע מחלקת דיבידנד והיא משלמת רק 15% מס וכיל מחלקת גרושים והמדינה לוקחת לה 25% מס מצידי שטבע תטבע בים
    סגור
  • 22.
    מניית טבע היא סכין נופלת (ל"ת)
    טבע ללא תחתית 30/05/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 21.
    תגיע לשער 17,000
    טבע שווה קניה חזקה 30/05/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מניה שריסקו אותה הצורה מוגזמת מאוד כשיתמנה מנכ״ל המניה תתרומם בקצב מהיר
    סגור
  • 20.
    כמה הרבה שהשוק יירד
    אוי וואי 30/05/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 14
    ככה טבע תרד כפול מהירידות של השוק וזאת בלי קשר ל 65 אחוס שניטחנה. נו תיראו..מניית העם מניית העל המפלצתית הפכה לפיתה מעוכה וקיבלתם כאן טיפ הטיפים בשיא השיאים להיכנס לדורט על הנבלה. לא יודע אם עשיתם אבל במעוף הפח אעלק במינוף פי 5 הבאתי וואחד מכה שקניתי פנטהאוס במגדלי רוטשילד היוקרתיים ביותר בארץ וכולם אהבלים מקללים את המעוף פח ולא יודעים לעשות בוכטות נוראיות. רק הקינאה המטורפת אוכלת את האין מוח שלהם ואז מתחילים לקלל ולאחל תרופות...פששששדדשששש.
    סגור
  • קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות ואחר כך נדבר יא אהבל (ל"ת)
    לקשקשן 30/05/2017 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 19.
    אתם רצינים ? אני מצטער אך הנתונים ב-5 שנים היו מדהימים.
    טורס 30/05/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמה חברות בארץ אתם מכירים שהרוויחו ב-5 שנים קשות 27 מיליארד ??? קשה שלא להקניט אך אף אחת לא הגיע לשם .לכן לקחת את מקשי המקלדת כמו מינימום וורן באפט וחרוץ גורלות על ספינת הדגל של הכלכלה הישראלית שבסך הכל "מדפיסה" בונבונים בכל מיני צבעים אורזת אותם ושולחת אותם למרפאות...
    סגור
  • 18.
    היא תתאושש.עדיין לא עשו צעדים רצינים בטבע
    הגנרית הגדולה בעולם 30/05/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מינוי מנכ״ל , צמצום חוב.
    סגור
  • 17.
    אני לא יודע מי מכל המגיבים הוא כלכלן עולמי אך...
    שורו 30/05/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    5 5
    על מנת להבין את הסיבה לירידה במניית טבע יש לבדוק את רוב המניות מהאותו תחום בעולם וראו זה פלא גם הם צוללים למטה .אז טבע לא שונה "מהחברה" לכן ביום שתתרחש היפוך מגמה באותם חברות גם טבע תצא לדרך חדשה...
    סגור
  • 16.
    אני 30 שנה בבורסה אין דבר כזה שכולם מדברים זה ספקלנטים
    דוד 30/05/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש מניות כמו אלביט הדמיה שהי לו שווה כלום עולה ויש עוד כמו שפע שמצאו יעלום אני לו יודע אם מצאו והי רק עולה בו
    סגור
  • מאיזה כפר אתה אחי? (ל"ת)
    דן 30/05/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • מכפר יעלום (ל"ת)
    חם 30/05/2017 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    פשטה לי את העור .כל כספי הפנסיה והדירה ש
    אבירם 30/05/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    11 6
    כל כספי הדירה והפנסיה שקיבלתי לאחר עשרות שנים של עבודה ירדו לטימיון. אין סיכוי שאראה את כל כספי בחזרה. מקווה להחזיר 20% מההפסד ואצא לדרך חדשה שכנראה תהיה דרך קטנה קצרה וחשוכה.חבל !!!
    סגור
  • אתה בסדר?? מי שם את כל הכסף כל חברה אחת???? (ל"ת)
    רון 31/05/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    טוקטביסים בשכר כמו סימה ורד והשאר שציינו שמות (ל"ת)
    הם מגייסים 30/05/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מי משלם לי כסף ? אולי אתה ?
    ורד 31/05/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא אמר לי לכתוב, הזעם שלי הוא על המנהלים הכושלים שלא נותנים את הדין על ניהול פושע, נהפוך הוא מקבלים בונוסים ומשכורות עתק, הם צריכים ללכת לכל, או לשלם קנס ענק על הנזק שעשו למשקיעים.
    סגור
  • 13.
    המצב של טבע הוא ממש לפני פשיטת רגל או השתלטות
    שהוא ישקיע 30/05/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עויינת
    סגור
  • 12.
    קצת מאוחר אבל עדיין כדאיי... כנסו
    ותשמע הארץ אמרי פי 30/05/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    4 6
    עוד שמיילן הייתה בשער של 140 וטבע 160.התראתי למשקיעי הפארמה לעבור מטבע למיילן..ואני עדיין חושב שכדאי..טבע אינה במכפיל היסטורי נמוך [כפי שניתן לחשוב מהכותרות] אלא אפילו יקר יחסית למיילן בניטרול הקופקסון שסופו קרוב כידוע[לכל היותר חודשים] וחוב ענק...למיילן הרבה פחות סיכונים ועדיין במחיר נמוך שעתיד לגדול אולי אפילו מקופקסון ועוד תרופה חשובה..נמצא שמיילן יותר זולה ובלי חוב עתק...עוד נתון חשוב שעיקר הירידה נבעה מדברי קלינטון על האפיפן וכן נזיפה מהקונגרס דבר שגרם לקריסה במנייה. והנזיפה וקלניטון נעלמו כלא היו... נכון בעקבות כך מיילן הורידה את מחיר התרופה וירידה ברווחים אבל הירידות היו הרבה מעבר לנזק ברווחים...אולם קצת מאוחר אבל עדיין לדעתי בימים שהיו תיקונים יפים לשוק הפראמה מיילן תתן תשואה עודפת...אני מושקע במיילן ומאותו יום [לפני 7-8 חודש] עשיתי עלייה כמו סיבובים עם טבע הייתי אוכל חצץ...חבל שלא ראיתם את הנולד כמוני ...אני התראתי בעבר והצלתי חבר מהשקעה בטבע להשקעה במיילן..בהצלחה
    סגור
  • נארגן לך מדליה (ל"ת)
    אבי 30/05/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 11.
    עוד אחד ששקוע בטבע ומחפש פריירים שיקנו ממנו במחיר
    ורד 30/05/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 9
    התחתית של טבע, זה 1 דולר. החובות שהמנכ"ל הפושע היוצא השאיר לא יתנו לטבע להרים ראש עד פשיטת רגל, והמנכ"ל כמו גליה מאור שאחראית אישית על עברות פשע בהלבנת הון באמריקה, רק יקבלו בונוסים על "ההצלחות " שלהם.
    סגור
  • 10.
    אמרו גם ב-50$...40...30... ב-15$ אחשוב לקנות (: (ל"ת)
    יוסי 30/05/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 9.
    אני צריך 80% כדי להחזיר את ההפסד (ל"ת)
    שי 30/05/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 8.
    גם אם הרווחים יחתכו בחצי היא עדין זולה לדעתי.
    ן 30/05/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    7 6
    החברה צריכה לבצע צעדים בוני אמון ובראשיתם מינוי מנכ"ל וסמנכ"ל כספים מצויינים על מנת להחזיר את עליונותם של הקונים במניה.
    סגור
  • 7.
    אפשר לדבר על התחתית רק ב 20 דולר. בינתיים כולם ישנים.
    יעקב 30/05/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אפשר לדבר על התחתית רק ב 20 דולר.(7000 נקודות) בינתיים כולם ישנים ולא עושים מה שצריך לעשות. עוד מעט גם טראמפ יתעורר וידרוש לצמצם הוצאות על תרופות.
    סגור
  • 6.
    טבע הולכת ל25/$
    יוסי 30/05/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    7 5
    1.חוב שלה עולה על שווייה. 2. טרמפ עוד לא התחיל לטפל במחירי תרופות. 3. עדיין לא נכנסה גנריקה לקופקסון. 4. מנכ"ל חדש יהיה דיי כבול בגלל חוסר בכסף(חוב גדול). 5. לא רואים בפיתוחים החדשים שיכולים לתת קומפינסציה על איבוד בלעדיות בקופקסון. 6. האם יראו גרוש מהשקעה במקסיקו? 7......נשאר לחכות/להתפלל שלא יצופו שם עוד פאשלות. המנכ"ל החדש קודם כל מנקה, עושה שולחן נקי ורק אחרי זה מתחיל לעבוד. אז דו"ח הרבעוני הראשון שלו יהיה גרוע. סתם ניחוש.
    סגור
  • החברה צונחת בלהבות לקרקע המציאות (ל"ת)
    טבע דוהרת ל- 15 $ 30/05/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לחמש דולר (5$) (ל"ת)
    כואב הלב אבל זה יגיע 30/05/2017 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תשובות
    dw 30/05/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    1. זה מצב שכיח אצל כל חברת נדלן. לא ראיתי מישהו שזה מפריע לו. מה שחשוב זו יכולת פרעון החוב, והוא אכן מצטמק בקצב משביע רצון 2. הבעיה היא מחירי התרופות האתיות. זה עשוי לצ'פר את הגנריקה. 3. מחיר המניה כבר מגלם תחרות גנרית במוצר הקופקסון. הצפי הוא לירידה של 1-1.5B$ מתוך 4B$ 4. נכון, יכולת התימרון מוגבלת. הוא כן יוכל לבטל את הדיבידנד, שזה 1.5B$ שנתי! 5. טבע קיבלה אישור לתרופה להנטינגטון. זה צפוי להיות כמה מאות M$. ביוני מגיעים ל fda לגבי אינדיקציה נוספת, לדיסקינזיה. בהמשך מגיעים ל fda עם תרופת בלוקבסטר חדשה ומהפכנית למיגרנה. אם יתקבלו אישורים לכל אלה אז הירידה בקופקסון מכוסה. 6. לא יודע 7. צודק.
    סגור
  • 5.
    כולם ירוויחו אני אישית יכנס לטבע כשתרד ל 20 שח מניה (ל"ת)
    חג שמח 30/05/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • ברור שתרד עוד ועוד ועוד ועוד......... (ל"ת)
    צורצור 30/05/2017 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    כניסה ראשונה שלי לטבע
    60 אלף בשער 10700 30/05/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    6 7
    מחכה לראות תחתית ונשאר שנתיים במנייה ..... רק שיבוא המנכל כבר
    סגור
  • זה דיבור לא מקצועי
    משה 31/05/2017 00:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נכנסים בעליות וחותכים הפסדים בזמן אם המגמה הולכת נגדך
    סגור
  • מסכן על הנייר אתה הולך להפסיד מהר מאד (ל"ת)
    תברח מהר 30/05/2017 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    סטיבן טפר
    סימה 30/05/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אנליסט בחסד עליון. יכולת ניתוח אנליטית מעמיקה ,תובנות קוהרנטיות לגבי מצבה הפיננסי,הבנה מעולה בכל מה שמתרחש בסקטור. יישר כח סטיבן.
    סגור
  • אנליסט הפארמה הכי טוב שיש (ל"ת)
    אייל 30/05/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    כיסחה לנו את הצורה והמכנסיים! הגיע זמן תיקון חזק למעלה! (ל"ת)
    רוקי 30/05/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 1.
    משקיעים איבדו אמון בחברה וזו התוצאה. (ל"ת)
    ש.א 30/05/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור