ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.5%, טבע צללה 4.3%, מזור זינקה 6.3% לשיא

פריגו איבדה 3%. מיילן ירדה 1.6%. סאני אלקטרוניקה צללה בכ-9%. מזור זינקה לשיא כל הזמנים
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בירידות שהתמתנו במעט עם הפתיחה בוול סטריט, שם המדדים עברו לטריטוריה הירוקה (למרות ירידות של 0.6% בחוזים מוקדם יותר). מדד המעו"ף ירד 0.53%, מדד ת"א 90 השיל 0.87% ומדד ת"א בנקים עלה 0.57%.
טבע שצללה אתמול כמעט 4% נפלה היום בעוד 4.3%. פריגו איבדה 3% ומיילן ירדה 1.57%. טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 1.2%. מניית מזור טסה 6.3% לשיא כל הזמנים ומניית פורסייט זינקה ב-8.77%. מנגד, סאני אלקטרוניקה צללה ב-8.97% ומניית פוינטר +3.81% פוינטר 6,244 +3.81% פוינטר בסיס:6,015 פתיחה:6,379 גבוה:6,379 נמוך:6,160 תמורה:1,665,430 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 5.4% אחרי הדו"חות.
בסיכום שבועי: המעו"ף איבד 0.7%, מדד ת"א 90 איבד 1.8% ומדד הבנקים ירד 1.3%.
 
מדד הנאסד"ק צלל אתמול 2.6%, מדד הפחד (ה-VIX) זינק 41% (הזינוק החד מאז יוני אשתקד) ומדד מניות הפיננסים איבד מעל 3%. כל זאת ברקע לסערה שנוצרה סביב חשיפת ה'ניו יורק טיימס' בעניין טראמפ - ראו כתבה בנושא
מדד ת"א 35 +0.88% מדד ת"א 35 1,430.25 +0.88% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,203,352,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{​מדד ת"א 90}
האופציות השבועיות על המעו"ף פקעו ברמה של 1,421.98 נק'.
מחזור המסחר בשעה זו, כולל הפקיעה השבועית, עמד על 1.78 מיליארד שקל.
מניות במרכז
בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.65% לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון הראשון לפיהן החברה רשמה ירידה של 4.1% בהכנסות בצל חולשה בכל המגזרים. (לכתבה המלאה)
פוקס +0.33% פוקס 7,861 +0.33% פוקס בסיס:7,835 פתיחה:7,930 גבוה:7,950 נמוך:7,822 תמורה:988,250 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 4.8% לאחר שדיווחה אתמול בערב על עלייה של 13% בהכנסות ל-350 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. ההפסד הנקי ברבעון הראשון הסתכם לכ-17.9 מיליון שקל (כ- 5.1% מהמכירות), בהשוואה להפסד של 19.6 מיליון שקל (6.3% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.
פורסייט +1.36% פורסייט 357.4 +1.36% פורסייט בסיס:352.6 פתיחה:358 גבוה:363.2 נמוך:350.9 תמורה:739,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 23% אתמול אחרי נפילה של 13% יום קודם (אחרי ראלי של 300% בחודשיים), זינקה בכ-9%.
סאני תקשורת +1.08% סאני תקשורת 223.9 +1.08% סאני תקשורת בסיס:221.5 פתיחה:221.5 גבוה:225.5 נמוך:220.7 תמורה:1,264,874 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של כ-9% אחרי ירידה של 5.2% אתמול.
ננו דיימנשן -0.75% ננו דיימנשן 278.7 -0.75% ננו דיימנשן בסיס:280.8 פתיחה:279 גבוה:285 נמוך:271.5 תמורה:508,878 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה אישור לתקציב מרשות החדשנות בהיקף 5.2 מיליון שקל לתמיכה בהמשך פיתוח מדפסת התלת מימד.
תאת טכנו +1.56% תאת טכנו 3,719 +1.56% תאת טכנו בסיס:3,662 פתיחה:3,662 גבוה:3,784 נמוך:3,662 תמורה:124,050 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לוגיות דיווחה על צמיחה של 14.8% בהכנסות ברבעון ל-27.1 מיליון דולר. הרווח הנקי זינק מ-100 אלף דולר ברבעון הראשון אשתקד ל-1.3 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה.
אלרוב נדלן -0.33% אלרוב נדלן 12,230 -0.33% אלרוב נדלן בסיס:12,270 פתיחה:12,310 גבוה:12,360 נמוך:11,790 תמורה:533,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על רווח נקי של כ-8 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה לעומת רווח נקי של כ-53 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ותזרים חיובי מפעילות שוטפת של כ-40 מיליון שקל לעומת 32 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    יש כאן ערמת חלאות נוראה
    לא מאמין 18/05/2017 19:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני חוץ מניבולי פה להתנהגות ברברית בהמית אי אפשר הרבה לצפות כאן מ"הקהל".
    סגור
  • 35.
    מה עם מזור?
    רענן 18/05/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נראה כאילו אין סיבה לעלייה חוץ מזה שאנשים חוששים לצאת ממנה כשהיא טסה ומי שבחוץ רוצה להכנס. עד מתי?
    סגור
  • כולם ממתינים לשמוע הודעה ממדטרוניקס לגבי שלב 2
    מזור 18/05/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם ממתינים לשמוע את ההודעה שמדטרוניקס משלימה את השלב השני והופכת להיות המשווקת הבלעדית של מערכות מזור, וזה אומר מאות (!) מערכות של מזור שישווקו בשנה-שנתיים הקרובות, ויהפוך את מזור לאחת מחברות הרובוטיקה הרפואית הגדולות בעולם. כולם כבר מדברים על ה'אינטואיטיב סרגיקל'הבאה, ויש באז אדיר. המועד להחלטה הקבוע בחוזה שנחתם שנה שעברה הוא פברואר 2018, ולפני כמה ימים אמר הדומי (המנכ"ל של מזור) שמזור עמדה בכל היעדים ושהוא יהיה מופתע אם מדטרוניקס לא תממש את האופציה עוד לםני המועד שנקבע. אם וכאשר תצא ההודעה על יישום השלב השני, אני מעריך שזו תהיה סופר נובה (ודברים דומים אמר מנחה התכנית הכלכלית האמריקאית שראיין את הדומי לפני חודש). כל מי שעוקב ממתין להודעה. נקווה להודעה חיובית של מדטרוניקס בקרוב!!
    סגור
  • 34.
    בורסה פח (ל"ת)
    העולם עולה 18/05/2017 17:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 33.
    מפולת בטבע
    עמי 18/05/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו יודע מה הסיבה לקריסת טבע ביומיים האחרונים, היא לא חטפה מספיק ?
    סגור
  • טבע
    דור 18/05/2017 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפחיד מה שקורה בטבע רק אלוהים יודע מה קורה שם
    סגור
  • 32.
    חוזים אדומים? רק אצלנו אדום (ל"ת)
    מי אמר 18/05/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    וכאן ממשיכים עם ההצגה (ל"ת)
    בארה"ב ירוק 18/05/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    מי שלא לוקח במימושים יתחרט בקרוב מאוד סייבר תחום חם
    סייפ טי גרופ 18/05/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלא עיסקאות בדרך דעתי שער מצחיק כרגע
    סגור
  • 29.
    בדרך לשם (ל"ת)
    1400 18/05/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    ננו דיימנשן. מניה זבל כל הודעה טובה רק מורידה אותה. (ל"ת)
    טוביה 18/05/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    לאומי אמרתי לכם
    אנונימי 18/05/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר מופיעה ההמלצה מלאומי מתרחשים כל מני מפולות!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 26.
    bizportal אני לא רואה כותרת שפורסייט ...
    AVI 18/05/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    טסה !!! תהיו גם חיוביים ולא רק כותרות שליליות כמו אתמול . " מתרסקת " וכד'... . שום התרסקות אלא זינוק מדהים שימשיך !!!
    סגור
  • 25.
    לפני שבוע הזקן הזהיר אותכם
    עוקב אחרי הזקן חכם 18/05/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    10 12
    הכל בשל לירידות חדות. המחירים בשיא. הרבה משקיעים חושבים שבורסה זה רק כיוון אחד. בארה"ב אין צמיחה של ממש אבל יש אנפלציה כבושה שעכשיו תתפרץ ובעקבותיה הריבית. הרבה מהעליות היו על בסיס ההבטחות של טראמפ שיוריד את מס חברות אבל עכשיו ברור שזה קשקוש מקושקש. צפו לתיקון בין 5% - 7% בארה"ב אבל לא בטוח שמשם חוזרים מעלה.
    סגור
  • איזה בעסה
    עוקב דביל 18/05/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שנצטרך שוב לקרוא את התגובות שלך לאחר שנעלמת פרק זמן קצר מידי לטעמי. חזור לחור שלך או יותר נכון לחור של הזקן ותדווח על הריחות שם במקום על מצב השוק!
    סגור
  • לעוקב
    יום טוב 18/05/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 7
    נוא מזהיר כבר 7 שנים ויש לציין בצדק. השוק עולה בבלוף מ2009 וזה הדבר הגרוע ביותר. מי דהרוויח כמה לירול מאז ימכור עכשיו את התחתונים
    סגור
  • על פני זמן השוק תמיד עולה...תלמד הסטוריה (ל"ת)
    יעקב 18/05/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 24.
    לכל המפקפקים פורסייט כבר חזרה ו ...
    AVI 18/05/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תמשיך לעוף . כמו מזור שממשיכה בגדול .
    סגור
  • לאבי...
    דניאל 18/05/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מזור עושה תגיד??? חזרה עם פער של 2.5 ועולה 0.3 חחח
    סגור
  • 23.
    סאני???
    דניאל 18/05/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קרה שסאני נופלת ככה?
    סגור
  • 22.
    לבטל את הפקיעה
    האמיתי 18/05/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרשות לניירות ערך חייבת לפתוח בחקירה מיידית לראות מי וויסט את הפקיעה לצרכיו איך הם מרשים הפקר כזה בושה וחרפה לבטל את הפקיעה הזו ולקבוע אותה כמו שמתנהל המסחר עכשיו ב 1300 אי אפשר להמשיך כך הם ממש אימפוטנטים אלומ אנשים יושבים ברשות מושחתים.
    סגור
  • 21.
    מתחילים להתפכח. תשכחו בעליות בתקופה הקרובה
    המשקיעים בארה"ב 18/05/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 11
    הם בחרו אדם קפריזי, נרקסיסט שיכניס הרבה חוסר יציבות וודאות בעולם. כל יום שיעבור עוד ועוד משקיעים יתפכחו ויברחו ממניות.
    סגור
  • 20.
    פאניקה של יום יומיים ,שבוע הבא חוזרים לעליות (ל"ת)
    משקיע צנוע 18/05/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • נקווה שישאאר עוד מה שיעלה (ל"ת)
    רצ 18/05/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 19.
    אורמת
    מנחם 18/05/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נילקחה חבילה. מחירי הנפט בעליה , סקטור הקלינטק בעליה - וגם הרכישה מצד אוריקס תתן גב פיננסי חזק ופריצה לשווקים נוספים.
    סגור
  • 18.
    אם היום לא תיפתח חקירה מי טיפל בפקיעה
    מהפך מתחיל 18/05/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז צריכה להיפתח חקירה ברשות לניירות ערך , איך ביום כזה כשבאמת הצרופה צריכה להוריד את השוק , השוק בפתיחה עולה ל1421 , זה רק אם למישהו יש שלט על המסחר , צריכה לקום מחאה של כל השחקנים
    סגור
  • סוף היום יגיעו חזרה ל 1422 (ל"ת)
    אם ירצו 18/05/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עשו את הפקיעה (ל"ת)
    השחקנים 18/05/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מה שער פקיעה מדוייק?
    רול 18/05/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והאם אם מתחת ל 1420 אז טעה מי שכתב כאן כמה הודעות רצופות שישמרו בשיניים על 1420. אז מה קרה עם זה ומי כתב זאת ולמה?
    סגור
  • 1422
    אינדיאני 18/05/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1422
    סגור
  • 16.
    היום ומחר עליות
    א100 או א(בשלום)100 18/05/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    על ציר השקשוקה עליות על ציר המרגז - מרגיז ............מה לא ברור אני החכם אני רהוט .....מה זה רהוט ? מניה ? לא המלצתי עליה ! ממליץ על השקשוקה שלי
    סגור
  • ברברן מזמן לא קראנו ושמענו עליך אז מה קרה מאז התחרפנת (ל"ת)
    אפרים 18/05/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • פורסייט תרמית...
    דן 18/05/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כנראה שלפורסייט אין כלום...עשו עקיצה על המשקיעים.
    סגור
  • פורסייט
    שאולי 18/05/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהר תקפוץ ל 1000
    סגור
  • תגובה
    משקיע 18/05/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שאין לך מושג מה אתה מדבר אתה מסתכן בהוצאת דיבה
    סגור
  • למשקיע היקר...
    דן 18/05/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כך איך אין שום הודעה לגבי הנסוי שלהם בסין??? לא חיובי לא שלילי... האם שומרים את הקלפים קרוב לחזה?
    סגור
  • הוצאת מה ?
    א100 18/05/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה מוציא את ציפי הדובה מהארון ? מה היא קשורה לסיפור ?
    סגור
  • 15.
    הקולים ירוקים-לא יאומן-מה אמרתי? (ל"ת)
    אינדיאני 18/05/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מה
    היי 18/05/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמרת בעצם? מה זה קולים?
    סגור
  • מה
    היי 18/05/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוראים לי קישקשתא א 100 כי אני לא קשקשן אני אלוף הקשקשנים ואני פרופ אלמ חכם נעלם מתוחכם ואף פעם סליחה עף פעם לא טועה ....סליחה הכוונה עף על עצמי !!!
    סגור
  • מה מה מה אמרת להיפך הקולים עכשיו יורדים הפוטים עולים (ל"ת)
    היי 18/05/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    הפוך על הפוך-היום עליות של חצי אחוז (ל"ת)
    אינדיאני 18/05/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    שבוע שעבר וול סטריט ירדה-החוזים היו ירוקים, והשוק טס (ל"ת)
    אינדיאני 18/05/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    חוזים חזק למעלה (ל"ת)
    ירון 18/05/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • הזיבי. (ל"ת)
    על 18/05/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 11.
    "כוננות ספיגה " נמאסתם
    אילן 18/05/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מערכת ביזפורטל די מספיק עם צמד המילים הזה שיש צפי לעליות אין לכם כוננות עליה במוח שלכם רק ירידות די
    סגור
  • נמצא אפשרות להגיד זאת בשלוש מילים.
    ביספורטל 18/05/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נמאסנו? פנה לאתרים שכנים בדרום עיראק וצפון סוריה בואכה טהרן.
    סגור
  • 10.
    אפ אני אפצי הבורסה יורדת ב1.5% (ל"ת)
    אורי מ 18/05/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    מעוף ומניות הגז
    דני 18/05/2017 08:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המניות הגדולות בנקים בזק יתמכו ועד סוף היום הכל יעלה או יתמתן מאדד היינו בסרטים האלה לא להכנס לפאניקה מיותרת הסוחרים מחכים שתמכרו והם יקנו בזול הכל עולה בחזרה למעלה יום מקסים אין שום כוננות ספיגה בולשיט
    סגור
  • 8.
    כותרות ביספורטל
    בני 18/05/2017 08:44
    הגב לתגובה זו
    14 2
    למה אתם מפחידים את המשקיעים מה כוננות ספיגה חוזים חיוביים אסיה ירידות מתונות תפסיקו עם הכותרות הלא נכונות עד סוף היום עליות
    סגור
  • לבני
    ביספורטל 18/05/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אנו לא מפחידים. אנו מאד עדינים ונחמדים.
    סגור
  • ביזפורטל עיתון "שחור" כל הזמן..
    לבני 18/05/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    13 7
    עינו צרה בכל דבר טוב.....
    סגור
  • לבני
    רובי 18/05/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה. ירידות כסאח נחשב לטוב אצלך
    סגור
  • 7.
    כל מה שיורד עולה בחזרה לא לפחד (ל"ת)
    יעקב 18/05/2017 08:33
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • ליקוב
    שוני 18/05/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אתה מבטיח? נותן ערבויות?
    סגור
  • 6.
    טבע
    דוד 18/05/2017 08:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מה יהיה עם הפח זבל שנקרא טבע בור בלי תחתית
    סגור
  • האם יש הסבר למישהו ?
    יעקב 18/05/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני שואל, מה הסיבה שביומיים ירדה ?8.3 ?
    סגור
  • 5.
    הזדמניות
    לוי 18/05/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש מספר מניות לרכישה לטווח ארוך. איך אמר באפט מניות קונים כשהדם זורם ברחובות.....
    סגור
  • הנוכחי
    בסוף הסיפור 18/05/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    באפט ישאר עם רבע מברקשייר שלו ואולי פחות. מאז הקים את החברה לפני עשרות שנים עוד לא חטף כך. הפעם זה יהיה כאסח הכסכים.. אפל שהוא אסף איזה 50 מליארד תחתך כמו גדולה לתצי בשלב ראשונה ואז עוד חצי ומשם ל20 בערך ראו בשי מה כתוב
    סגור
  • 4.
    היום המדדים יעלו,אפקט מימוש בלבד
    שלומי 18/05/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    6 7
    אז טראמפ אמר... מה הקשר? אין כל סיבה לירידות, בטח לא צלילות. בהיעדר אפיקי השקעה נוחים אחרים, נותרה רק הבורסה. יום טוב חברים.
    סגור
  • 3.
    עדכון
    ברמן מנחם 18/05/2017 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מידע מאד חשוב
    סגור
  • 2.
    בורסה
    יובל 18/05/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אתר חביב . אתר חמוד . די להפחיד את הציבור .אתם עושים מזבוב פיל . ותפסיקו לראות שחורות .אתם רק מנבאים דברים שחורים .תתחילו להיות יותר אופטימים . מכירים את הפתגם . תחשוב טוב יהיה טוב ? אז יופי
    סגור
  • ליובל
    עתר חביב 18/05/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא. לא מכירים. ספר לנו.
    סגור
  • 1.
    חוזים למעלה , סגרנו אתמול כשהחוזה 2370 עכשיו 2363 (ל"ת)
    סוחר - שוק ללש 18/05/2017 08:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור