ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה אדומה: המעו"ף נפל 0.9% ברקע לסערה סביב טראמפ, פורסייט צללה 23%

טבע צללה 3.9% במחזור הגבוה בשוק. מזור זינקה 6.5% לשיא כל הזמנים. מליסרון איבדה 2.6% אחרי הדו"חות
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות חדות כאשר המעו"ף מאבד 0.9% ומדד ת"א-90 צולל 2%. הירידות בת"א התגברו עם פתיחת המסחר בוול סטריט, שם צוללים כעת המדדים בשיעור של עד 1.3%. הסיפור המרכזי היום שלוחץ מטה את השווקים הוא חשיפת הניו יורק טיימס לפיה בפברואר האחרון דרש טראמפ מראש ה-FBI דאז לרדת מחקירתו של היועץ לביטחון לאומי דאז בעניין קשריו עם רוסיה. המערכת הפוליטית בארה"ב גועשת סביב העניין ויש כבר קולות שקוראי להדחה - לכתבה המלאה 
מניית פורסייט צללה 23% במחזור גדול של 33 מיליון שקלים (הרביעי בגודלו בשוק) וזאת בהמשך לצניחה של 13% אתמול (אחרי ראלי של מעל 300%). מזור רובוטיקה זינקה 6.5%. טבע צללה כמעט 4% במחזור הגבוה בשוק. 
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{​מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר, בשעה זו, עומד על 1.2 מיליארד שקל.
אתמול בתל אביב המעו"ף נסגר ללא שינוי, מדד ת"א 90 עלה ב-0.5% ומדד הבנקים השיל 0.16%.
הבוקר באסיה המדדים נסחרים בטריטוריה האדומה, כאשר מדד הניקיי היפני מאד 0.6%, ההאנג סאנג יורד 0.27%, שנחאי משיל0.1% וזינגפור יורדת 0.44%. בשעת בוקר מוקדמת זו, החוזים העתידיים בוול סטריט יורדים בעד 0.5%.
עונת הדו"חות לרבעון הראשון תמשיך כאשר הבנקים פועלים ולאומי צפויים לפרסם עוד השבוע את התוצאות. (לרשימה המלאה של החברות המדווחות)
מניות במרכז
פורסייט +1% פורסייט 352.6 +1% פורסייט בסיס:349.1 פתיחה:349.1 גבוה:356 נמוך:342 תמורה:2,092,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת עוד 17% אחרי נפילה של 13% אתמול ומשרכזת כעת את מחזור המסחר הגבוה בשוק. מאז עסקות מובילאיי רשמה המניה מהלך עליות של מעל 300% וכעת מגיעים המימושים. 
קליל +0.8% קליל 32,790 +0.8% קליל בסיס:32,530 פתיחה:32,480 גבוה:33,150 נמוך:32,280 תמורה:702,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על תוצאות הרבעון הראשון ועלייה בכל הפרמטרים. הרווח הכולל של קליל ברבעון הראשון צמח ב-13.6% ל-17.5 מיליון שקל, לעומת 15.4 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2016. (לכתבה המלאה)
אינרום +2.97% אינרום 1,771 +2.97% אינרום בסיס:1,720 פתיחה:1,728 גבוה:1,790 נמוך:1,722 תמורה:5,137,709 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על עלייה של 9% בהכנסות הרבעון הראשון לכ-253.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי עלה בכ-15% לכ-50.3 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
דלתא +0.26% דלתא 11,790 +0.26% דלתא בסיס:11,760 פתיחה:11,760 גבוה:11,810 נמוך:11,570 תמורה:1,353,663 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גליל דיווחה על צמיחה של 23% בהכנסות לכ-315 מיליון דולר. החברה תחלק דיביבנד של 10.8 סנט למניה (2.75 מיליון דולר) שיחולקו ב-4 ביוני. 
אמות +0.77% אמות 2,081 +0.77% אמות בסיס:2,065 פתיחה:2,070 גבוה:2,098 נמוך:2,070 תמורה:11,569,535 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השקעות דיווחה על גידול של 13% ב- NOIלכ- 155 מיליון שקל ועלייה של 18% ב-FFO לכ-99 מיליון שקל.
סומוטו +1.74% סומוטו 210.9 +1.74% סומוטו בסיס:207.3 פתיחה:207.3 גבוה:212.3 נמוך:204.6 תמורה:921,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 49% בהכנסות הרבעון הראשון ל-14.5 מיליון דולר.
תדיראן הולדינגס -0.36% תדיראן הולד 9,463 -0.36% תדיראן הולדינגס בסיס:9,497 פתיחה:9,497 גבוה:9,496 נמוך:9,437 תמורה:581,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון לפיהם בשורה העליונה רשמה החברה גידול קל של 2.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-156.2 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    מה קורה בסלקט ביו?
    רוני 18/05/2017 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע ?
    סגור
  • 48.
    אוסם (ל"ת)
    במבה 17/05/2017 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    אפל (ל"ת)
    מה עם 17/05/2017 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    הכרישים
    למה 17/05/2017 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא העיפו את השוק למעלה היום
    סגור
  • 45.
    עוד מעט יבואו המקללים ואנשי הכדורים הציבעוניים
    אל תידגו 17/05/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ומיתות שונות ומשונות ושעון עומד צודק פעמיים ביום ויסדרו העניינים כדי שבורסה תעלה איזה עשר אחוז ואפילו פורסיית בלאד חולירא
    סגור
  • 44.
    משנת 2009 השוק רק עולה. תבינו כי גורמים למיניהם מחפשים
    נילי 17/05/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תרוץ הכי קטן ע"מ להפיל את השווקים ולהבריח את "העדר" . נכון כי פרשת טראמפ מלחיצה. אבל תפעלו בחוכמה ואל תתפתו לזרוק סתם סחורה .
    סגור
  • 43.
    הדלפות טראמפ עלולים להשפיע באותה מידה כמו פרשת WATERGAT (ל"ת)
    נילי 17/05/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 42.
    טבע ירדה 4% בגלל טראמפ?
    אבי 17/05/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אז למה לא כולם ירדו ככה ?
    סגור
  • טבע יורדת הרבה זמן בלי כל קשר לפרשת טראמפ. (ל"ת)
    נילי 17/05/2017 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    זוכרים רוח חזק הגיעה (ל"ת)
    סכנה 17/05/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    פורסייט סטייה חיובית חזקה עד 650 אג ...לסיום
    הדר 17/05/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תמיכה 600 התנגדות להיום 680 אג
    סגור
  • 39.
    ישמרו על 1420 בכל כוחותם-הם לא רוצים לשלם פוט 1420 (ל"ת)
    זיו פניני 17/05/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    לא תישבר רמת 1420-פקיעה מחר (ל"ת)
    זיו פניני 17/05/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    זו רק התחלת המפולת (ל"ת)
    שלמה מעוז 17/05/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 36.
    מ פ ו ל ת- ובארץ הם מחזיכים את השוק (ל"ת)
    אינדיאני 17/05/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • זה חוף זיכים? (ל"ת)
    מה 17/05/2017 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    הכל מתחיל בירידות הבנקים-יש בעיה חמורה בבנקים (ל"ת)
    אינדיאני 17/05/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • בבוקר קישקשת על פקיעה ובלי שינוי.
    מרקו 17/05/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה אתה מברבר על הבנקים?
    סגור
  • 34.
    פקיעה מחר בשבועיות, יכולים לעשות שורט סכויז למטה-1410 (ל"ת)
    אינדיאני 17/05/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 33.
    פקיעה מחר בשבועיות, יכולים לעשות שורט סכויז למטה-1410
    אינדיאני 17/05/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בא בחשבון
    סגור
  • 32.
    http://www.yedatech.co.il/yt/news.jhtml?value=24550 (ל"ת)
    סייפ טי גרופ 17/05/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    ולפעמים, החגיגה נגמרת
    שמוליקיפוד 17/05/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כיבוי אורות. החצוצרה אומרת, שלום לכינורות.
    סגור
  • 30.
    פורסייט כנראה תמשיך לרדת עד 300 אג (ל"ת)
    דנה 17/05/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 29.
    פורסייט נקודת תמיכה ראשונה 418
    הכל לטובה צדיקים 17/05/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש תמיכות נוספות בשערים נמוכים יותר.... נראה מתי תיבלם הנפילה
    סגור
  • 28.
    פורסייט הודעה במאיה
    אלוני 17/05/2017 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 24
    ככה דפקנו את המשקיעים
    סגור
  • המשקיעים הכבדים שנכנסו בסבב הגיוס הם בכירים בתעשיית
    שוק 17/05/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הרכב בישראל ואף נכתב כי חלק ממייסדי אחת החברות המצליחות בעולם למסחר אלגוריתמי מהיר (מתמטיקה ומחשבים ברמה הגבוהה ביותר) השקיעו שם . סביר להניח שהם לא באו סתם. אם אתה בשורט אתה תראה בהמשך איך אתה בעצם משמש כדלק לגל עליות חדש. זה טבעו של שוק וזה בסדר.
    סגור
  • אלוני שקרן...
    דניאל 17/05/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום הודעה במאיה...
    סגור
  • אתמול קיבלתם קרוב ל ,20 אחוס
    ודאי דפקתם 17/05/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והיום עוג ,18 אחוז ועג לסיום יגיע ל 26 אחוז. עכדיו תישמעו סתומים בדקתי אצל עדר חברים דלי מנהלי סניפים ונם אמרו לי הרוב ניכנסו בשיא לפני חמישים אחוס ירידה וכם מי שנכנס לפני והיה יענו מורווח עשרים דלושים ואפילו ארבעים אחוז שאלו מיעוט עכשיו הם מופסדים ים אעלק תיקנו פורבייט יעלה פי אלף י
    סגור
  • 27.
    למה מכרתם לי שלדום פורסייט
    ותודה..סליחה.יא חארות 17/05/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני שירדה לי חמישים אחוס. אני באמת אמרתי אז תודה שנתתם לי אהל הייתי אטדיוט. אפשר אולי לבטל את העיסקה מאז בשערים של אז אני אשמח ויזמין אותכם לעל האש כדאי לכם בשבילי זה היה כל כספי ,70 אלף שחסכתי שנים והרוב הלוואה אס ראבאק עדו טובה לאחיכם
    סגור
  • 26.
    תוצאות חיוביות מהפילוט בסין
    שלמה 17/05/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אשר יגיעו אי"ה בימים הקרובים יטיסו את המניה לשיאים חדשים
    סגור
  • 25.
    רציו ומניות הגז
    בני 17/05/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה למניית רציו כבר 3 ימים רק יורדת מתנהגת מוזר מקווים לבשורות טובות
    סגור
  • 24.
    דלק קידוחים
    דודו 17/05/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אפשר לקבל ״טעימה״. על דלק קידוחים? המניה אמורה להמריא לשחקים עם המיזוג
    סגור
  • 23.
    כמה זיינתם המוח עם פורסייט ועוד זבלות
    ג'חנון 17/05/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אתם פראייארים וטוחנים אותכם אבל למה להעמיס על התמימים שתעלה פי 2000 בלאע בלאע בלאע..
    סגור
  • 22.
    השורטיסטים בפורסייט הם הדלק לגל העליות הבא
    ן 17/05/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    5 10
    השאלה היא רק מתי יחליטו ללחוץ אותם שוב. בעולם של היום בו יש ערך רב לטכנולוגיה מהסוג שפורסייט טוענת שיש לה אם תוכח- קפיצות המדרגה יכולות להיות מהירות מאד.
    סגור
  • 21.
    והביטחון של מדינה שריגל נגד מדינתו שלו..
    מפקד עליון של הצבא 17/05/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    6 6
    היה מוצב מול כיתת יורים בלי משפט בעת ההיא. בימים אלו הוא רק יודח בקרוב ורק ייתן עוד וואחד זריקה להפלת הבורסות. ו....אחרי כל הפאקים שהיו בשנים האחרונות שהחמירו עם יוון וקרים ועוד ועוד..עכשיו זה..אבל לפי טאלב אם אני מפרשו נכון..הברבואים הכהים ביותר הם עדיין רק בדרך. המתינו בסבלנות..
    סגור
  • לא לשכוח כדור כחול בבוקר ירוק בערב (ל"ת)
    יעקב 17/05/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • בדיוק הפוך טמבל
    זה 17/05/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ועכשיו מסור לנו הודעתך ששעון מקולקל צודק פעמיים ביום. יצאת גדול..
    סגור
  • 20.
    פורסייט-
    יוסי 17/05/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 6
    העליות הרצופות במניה גרמה לטכנאים והאנליסטים לאכול את הכובע ולהתפשל בחוצות.מה עושים כדי להפיל את המניה?מזמינים סקירה בליליה כלכלי ומלכלכים על המניה וגורמים לנפילה. אל דאגה זה לא יעזור להם והשערים יעלו חזרה מהר מאד.
    סגור
  • מתי הייתה כתבה ?
    שגב 17/05/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה אתה יכול לעדכן על המניה ? למען גילוי נאות את בפנים ושוקל לחזקאשמח לשמוע את התייסותך
    סגור
  • 19.
    מירלנד
    משקיע מקצועי 17/05/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברה לרווח צפו בדו"ח מקבוצת כלכלית ירושלים ומבני תעשיה
    סגור
  • 18.
    השוק עולה היום ומחר
    א100 17/05/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בציר הזמן
    סגור
  • אין בעברית ב.. מדגישה בציר הזמן.
    כרמית רל"שית 100 17/05/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    33 1
    אין בתוך הציר דבר וחצי דבר. צריך לכתוב על ומדגישה על ציר הזמן. יש כאן טועה מתמיד כמו נוסע מתמיד אבל כייף לנו איתו.
    סגור
  • ושחכתי..
    100 17/05/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    32 1
    איך השוק יכול עולה מחר..??
    סגור
  • תגיד לי טומטום
    קישקשתא 17/05/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתי יצא לך לראות את הS&P מציין 2,400 נק' ? על,לפני, בצד או מתחת לציר הזמן? מה אתה נטפל לשטויות לשוניות? אתה מבלבל פה את המוח כבר תקופה חודשים אם לא שנים ובשביל מה? אכלת את הראש, אתה וכרמית ועוד שמות מומצאים שמסמנים לעצמם אצבע ירוקה! נחנקנו!!!
    סגור
  • טומטום. (ל"ת)
    הנה אני אומר לך : 17/05/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • הבציר בכרמים שלי משובח כרגיל.
    100 17/05/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    31 1
    השנה אייצר בכרם האוסטרלי עד 100 בקבוקים של גראנג' פנפולדס 200.000$ הבקבוק במידה והייתי מוכר..אבל הכל מתנה לחברים. בציר הזמן משפט לא נכון במבי. אני כותב על ציר הזמן. הבנת? טוב. לא הבנת? טוב מאד. כתוב עוד והרבה..אתה גורם לי לאושר עילעי. שמור על עצמך דרדק.
    סגור
  • 17.
    זוכרים זוכרים או מתעלמים (ל"ת)
    סכנה 17/05/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    עבדו עליכם עם פורסייט, תמנו לכם מלכודות! (ל"ת)
    אחד 17/05/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 15.
    ומה עם המרגל האמריקאי
    היי אתם שם 17/05/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבכיר שנתפס על חם. מקרה שהוא בתחום הדימדומים של הדימיון במטורף הקטלני
    סגור
  • 14.
    וגם הגלום היה נמוך אמש לאחר נעילה.
    ליסן טו מי 17/05/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני אגב מגלם להם ת'צורה. דונט ווארי
    סגור
  • 13.
    אלביט מערכות
    ליאור 17/05/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד חוזה מול צבא ארה"ב - לחמש שנים. בהצלחה. ג.נ מחזיק.
    סגור
  • 12.
    המשך
    ליסנ טו מי 17/05/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא מזכירים את החזוי שהיה נמוך כבר מאמש. ואת הנשיא הבוק. את ההודעה הקשה הכלכלית בארץ אמש.ואת המומנטום השלילי באמריקה שנחלש קשות בחודשים אחרונים. ודאו לא בשיא כמו שכתבתם. ועל הודעות דרמטיות שבקנה.
    סגור
  • 11.
    פורסייט תזנק היום ותחזור לרווחים !!! (ל"ת)
    אבי 17/05/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    9 16
    סגור
  • בכמה תזנק במבוש? (ל"ת)
    מכסח שחקני מעוף 17/05/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 10.
    פקיעתם אינ מיי אסס תדורדס קשות. (ל"ת)
    ליסן טו מי.. 17/05/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 9.
    סייפ טי
    יוסי 17/05/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    איזה ניעור היה אתמול. בהצלחה לבעלי נשימה ארוכה לט"א.
    סגור
  • איזה ניעור? (ל"ת)
    נו 17/05/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    נתון הצמיחה מדאיג מאד מאתמול, למכור בנקים, וגם עליית
    שלמה מעוז 17/05/2017 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשכנתאות
    סגור
  • שלמה (ל"ת)
    אתה צודק 17/05/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    מפת הפוזיציות מראה כי לא יהיו ירידות עד לאחר הפקיעה מחר (ל"ת)
    שחקן מעוף 17/05/2017 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שתה הרבה מים . לא יודע מה זה פוזיציה
    מכסח שחקני מעוף 17/05/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל אאכיל אותכם קש כהרגלי
    סגור
  • מעניינות לי ת'תחת
    מפת פוזיציות 17/05/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שו הדה פוטיזיות בלאד?
    סגור
  • 6.
    ישמרו על 1430 שלא יישבר-כבר 5 ימים שהם מוחקים פוטים (ל"ת)
    הלוחש לסוסים 17/05/2017 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ללוחש
    יאן 17/05/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הרגע
    סגור
  • 5.
    הבנקים יעלו היום חזק-בלי סיבה רק בכדי לאזן (ל"ת)
    האחת שמבינה 17/05/2017 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • חידלי ברברת
    ג'חנון 17/05/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לימדי והחכימי מאייל. הוא סלח לך על הכח את יכולה להצטרף לקורסים
    סגור
  • כי אני מכסח להם ת'פקיעה.
    לא יעלו ולא נעלי שול 17/05/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    10 0
    והולך להיפטר מכמויות בנקים ענקיות.
    סגור
  • 4.
    אינדיאני-כמה שאתה צודק היום בהערכתך (ל"ת)
    האחת שמבינה 17/05/2017 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • איניאני . החברה טועה (ל"ת)
    לא יעלו ולא נעלי שול 17/05/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • היא האחת שמבינה/או שלא (ל"ת)
    החברה 17/05/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    במדינה מתוקנת, לאחר נתון הצמיחה של אתמול והחוזים
    אינדיאני 17/05/2017 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה אמור לרדת היום לפחות 1 אחוז אבל משיקולי פקיעה של מחר, יהיה בלי שינוי
    סגור
  • צודק בחלק הראשון
    לא יעלו ולא נעלי שול 17/05/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טועה בשני
    סגור
  • 2.
    פורסייט אספה אויר בכדי לטפס
    יש ר א לי 17/05/2017 08:06
    הגב לתגובה זו
    9 15
    ראו הודעת החברה מסוף חודש שעבר על פיילוט עם חברה סינית שאמור להסתיים בכל יום. פירוט החברה על היותה מובילה בפתרון ביחס למערכת מתחרה קיימת, לא קשה להבין על איזה מערכת מתחרה מדובר. שכל אחד יעשה חושבים לעצמו, לא מריץ. ג.נ. קניתי מהמנייה.
    סגור
  • מימושים ומוכרים טיפשים
    אופטימוס 17/05/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כל הודעה קלה תזניק אותה לבנתיים חוק העדר קובע!
    סגור
  • אני בכלל לא מעורב לטוב או לרע במניות החלום החולם
    לאופטימוס העגל 17/05/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל חיכיתי ואכן הגיע בוק מקלל ומזלזל. למה אתה מכנה אותו אפס ואף יודע מה קרה לו 20 שנים. עונשך בא ותמשיך להיטחן בזבלות שאתה מחזיק נוסח גבעות ואינסוליין ואחר כך תיילל מתי יפתח המסחר?
    סגור
  • ללא מעורב
    אופטימוס 17/05/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 6
    איזה מזל שלא כל בני האדם הם אפסים אפורים כמוך.החולמים האמיצים והחלמות שלהם מייצרים את המציאות שאתה חי בא , כל מה שאתה אוכל שותה לובש משתמש צורך מאמין התחיל מחולם אחד וחלום, בנוגע להשקעה במניות מהסוג הזה כשהמניה רצה למעלה אתה וישראלי 2 העלוב מסתכלים מהצד ואוכלים את הלב שאתם לא בפנים וכשהיא יורדת אתם נושמים נשימת רווחה, עלוב תזהר מהעגל הזה שלא ינגח בך!
    סגור
  • שם טוב מצאת.
    לאופטימוס 17/05/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופטימוס פריים הוא כולה דמות בדיונית מזיכיון הרובוטריקים. פריים הוא המנהיג. אתה תוקפן חסר ישע ותרבות אנוש מינימלית. איני מבין מה הוא אפס אפור ואני אפס לבן בכלל. אנחנו אכן מייצרים את המציאות ובתוכה אף מייצרים עגלים כמוך. חולם אחד או שניים הם הזויים כמוך והם לא בבית סיפרנו.
    סגור
  • אתה מדבר מפוזיציה מסכן
    ישראלי 2 17/05/2017 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 10
    קנית בשער גבוה ועכשיו נשחק לך הכסף בין לילה. מתי תלמד שלא נכנסים וקונים מניות חלום. בועה. פורסייט רק תצנח עוד. עשו עליה סיבוב ואתה יצאת פראייר. אין להם מכירות. הכל בגדר חלום
    סגור
  • לישראלי 2
    אופטימוס 17/05/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה עוד אפס ממורמר שהפסיד הרבה בחיים וחושב 20 פעם לפניי שהוא קונה קרטיב.
    סגור
  • פורסייט סיפור הצלחה חלום שהולך להתגשם בעזרת השם (ל"ת)
    שגב 17/05/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    קצת מקצועיות הכנתם כותרת מהבית, החוזים בארה"ב נופלים (ל"ת)
    יוסי 17/05/2017 08:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ירד ולא עלה.
    והדאו 17/05/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויציבות לאחר הסגירה בוול? סה"כ ירד שם? מה עובר עליכם? ואף תיזכורת על מעללי הנשיא. לא מתאים.
    סגור