19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי, פורסייט התרסקה ב-13%, סייפ טי ב-9%

מדד ת"א 90 עלה ב-0.5%. אבנר ודלק קידוחים זינקו לקראת השלמת המיזוג. נייר חדרה המשיכה צפונה
 |  67
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בטריטוריה הירוקה ובנטייה לעליות שערים קלות וזאת ברקע לפתיחה הירוקה בוול סטריט, שם המדדים עולים לשיא היסטורי כאשר הדאו ג'ונס עולה 0.2%, ה-S&P 500 מתחזק 0.05% והנאסד"ק מוסיף 0.17%. בתוך כך, מדד המעו"ף נסגר ללא שינוי, מדד ת"א 90 עלה ב-0.5% ומדד הבנקים השיל 0.16%.


מניית פורסייט מהתרסקה ב-13% במחזור השלישי בשוק, וזאת אחרי ריצה של 105% ב-8 ימי המסחר האחרונים. מניית {סייפ-טי גרופ} נפלה ב-9% לאחר עליות של 7% מוקדם יותר. מניית נייר חדרה (+0.44%) נייר חדרה 25,040 +0.44% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נייר חדרה בסיס:24,930 פתיחה:24,980 גבוה:25,180 נמוך:24,630 תמורה:943,265 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה צפונה וזינקה בעוד 6% אחרי הדו"חות הטובים שפורסמו אתמול. מניות הגז אבנר ודלק קידוחים עלו ב-3.9% כ"א. החברה הממוזגת של השתיים תחל להיסחר ביום א' באחוזת בית. (לכתבה המלא)
 

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
{מדד ת"א בנקים-5}מחזור המסחר הסתכם ב-1.27 מיליארד שקל.אתמול נחתם המסחר בת"א ביציבות ועם שינויים זניחים במדדים, כאשר המעו"ף נותר בצמוד לרמת הפתיחה וכך גם מדד ת"א 90. בלט לחיוב מדד הבנקים שעלה 0.6% בהובלת לאומי שהתחזקה 1.2%.

עונת הדו"חות באחוזת בית נמצאת בעיצומה כאשר היום דווחו אלביט מערכות, גילת, קמה דע, סיירן, מגי'ק וסלע קפיטל נדל"ן. (לרשימה המלאה - לחץ כאן

אתמול פורסם מדד המחירים לצרכן בישראל לחדש אפריל שהצביע על עלייה של 0.2% - לפרטים המלאים.

בתוך כך, מניות הגז המשיכו לרכז עניין לאחר יומיים תנודתיים כאשר הרקע הם דבריו של יצחק תשובה בכנס משקיעים בנוגע למאגרים בהם פועלות השותפויות. מעבר לכך, מניית פורסייט תמשיך לרכז עניין ברקע לראלי המתמשך במניה, כאשר הטריגר האחרון הגיע מהודעתה לגבי טיוטת רישום לבורסת נאסד"ק. גם מניית סייפ-טי גרופ תעמוד במוקד לאחר יומיים של זינוקים חדים ברקע למתקפת הסייבר הקשה שהיכתה בעשרות מדינות בסוף השבוע. זה מה שאמר מנכ"ל החברה ל-Bizportal.

המסחר בבורסות אסיה ננעל הבוקר במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי היפני הוסיף 0.25% בעוד האנג סנג (הונג קונג) נחלש ב-0.14%.

מניות במרכז
גילת (-1.44%) גילת 2,126 -1.44% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גילת בסיס:2,157 פתיחה:2,157 גבוה:2,174 נמוך:2,118 תמורה:517,186 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רשתות לויין עלתה 3.4% לאחר שעברה לרווח של 1.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. (לכתבה המלאה)

סלע נדלן (+0.31%) סלע נדלן 710.7 +0.31% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלע נדלן בסיס:708.5 פתיחה:708.5 גבוה:711.9 נמוך:702.3 תמורה:964,173 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  קפצה 3.1% לאחר שדיווחה היום כי ה-FFO זינק ב-27% ברבעון הראשון לעומת המקביל אשתקד, והסתכם בכ-24 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)

אל על (-2.81%) אל על 235 -2.81% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:241.8 פתיחה:241.6 גבוה:241.6 נמוך:234 תמורה:8,180,609 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עלתה ב-1% לאחר שדיווחה על הסכם שירותים עם לופטנזה. (לכתבה המלאה)

אלביט מערכות (+0.18%) אלביט מערכות 50,070 +0.18% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:49,980 פתיחה:50,200 גבוה:50,480 נמוך:50,070 תמורה:19,032,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  נותרה ללא שינוי לאחר שהחברה רשמה רווח נקי של 51.7 מיליון דולר. (לכתבה המלאה)

אביליטי (-0.73%) אביליטי 259 -0.73% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אביליטי בסיס:260.9 פתיחה:260.9 גבוה:264 נמוך:254 תמורה:91,038 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה ב-27% לאחר שדיווחה על מינוי של 3 דירקטורים לדירקטוריון, וזאת לאחר התפטרותם של 5 דיר' חיצוניים, מה שהביא להתראה מבורסת נאסד"ק. (לכתבה המלאה)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 שאול 17/05/2017 08:43 סייפ טי
אין להתרגש מהשינויים הקיצוניים במניה. מניה כזאת קונים לטווח ארוך. התשואות תגענה מן הסתם. התחום הזה פורץ גבולות בכל העולם. בהצלחה למושקעים.
23 אש 16/05/2017 20:29 אש ולהבות
מחריבים מכל הבא ליד.
22 ע 16/05/2017 20:23 מזור
לתפארת מדינת ישראל
21 אבי 16/05/2017 15:29 פורסייט עומדת לטוס ...
הסינים רוצים לקנות אותה ממש עכשיו
יוהוכין מנדלוביץ' 16/05/2017 20:54 הבעיה שבלי כנפיים קשה לטוס.
נשארו אדי אלכוהול אחרונים . בשער כזה. jca מוכרת חצי מיליון רכבים בשנה מזה לא יצא כסף גדול רק חלום גדול להפצה תשאל את עידן עופר שהוא שותף שלהם ברכבים הפרטיים שאר הרכבים שלהם אלו משאיות שהמע' לא מיועדת להם.
ר 16/05/2017 21:47 פורסייט היא חברת טכנולוגיה לא רכב. בהתחשב בכך שהחברה
טוענת שהטכנלוגיה שלה מתקדמת בהרבה משל מובילאיי ובהתחשב במירוץ העולמי של חברות הענק להשגת טכנולוגיה לרכב אוטונומי - האמריקאים עשויים להעניק לחברה פרמייה משמעותית יחסית להיום באם והפיילוט יצליח .
ממש עכשיו? 16/05/2017 16:25 או ממש ממש עכשיו?
לא יקנו גם אם ישלמו להם.
20 LOL 16/05/2017 15:23 שורטיסטים משתעשעים על חשבון... אחרים (ל"ת)
ללול בלול 16/05/2017 18:37 הוא לא משתעשע על חשבון אחרים.
אף אחד לא מכריח אותך להיות באחרים. עשה כמוהו פעם ככה ופעם ככה ולחילופין. השורט והלונג זה צורות ניהול כספים ואתה בוחר אצ העת והמניה לכאן או לכאן.
LOL 16/05/2017 22:27 אתה אפילו לא יודע להסיק מסקנות נכונות ממשפט אחד
ונדחף עם ה-"עצות" שלך. עוד "משקיע גדול"?
ללול 16/05/2017 16:27 שב בלול.
וחוץ מזה נכון. השורטיסטים מרוויחים ברוב רובן של העסקות כמו שפורסם כאן רבות. ובאחוזים הרבה יותר גבוהים של רווח. שורט זה לא מילה גסה. זאת פעולה חוקית וליודע לעבוד עם השיטה הרווחים ודאיים.
LOL 16/05/2017 16:44 אתה לא שורטיסט. אתה כבשה בעדר שאותו מכוונים
השורטיסטים. והרווחים שלך (אם יש בכלל) קטנים מאוד
ללול בלול 16/05/2017 18:39 אני מחזיק מכל בכל..
החלק שלי בתיק שנמצא בשורט יכול להיות 10 אחוזים ויכול להיות 40. למד את המנוח והשתמש בו. אל תנפיץ דברים שאינך מבין.
LOL 16/05/2017 22:39 עצות של חסרי ידע מאוד מעניינות אותי. יש לך עוד? (ל"ת)
נכון 16/05/2017 18:26 קטנים מאד
החלק של מכירה בחסר עושה בממוצע פי 4 משאר התיק שגם הוא מרוויח הרבה. הבנתוש? פי 357 בעשר שנים. לא הרבה..אבל לא מעט..
LOL 16/05/2017 22:16 ואין שום קשר בין הרווחים האלה אליך. (ל"ת)
19 יש ר א לי 16/05/2017 15:20 פורסייט, לוקחת אויר ותטפס, דעה שלי. חכו לתוצאות הפיילוט
עניין של ימים, ראו הודעת החברה מחודש שעבר
18 דן 16/05/2017 15:08 פורסייט???
אתמול סתם עלתה היום סתם יורדת...
17 מיכל 16/05/2017 15:00 קניתי פורסייט בשער 800 10k האם כדאי לצאת? (ל"ת)
איל 16/05/2017 17:31 פורסייט
פורסייט כרגע מוכרת הרבה צפיות ופחות תוצאות.בשווי שוק של 780 מיליון שח תצפי לתנודתיות גבוהה וגם ירידות.
מתי 16/05/2017 17:16 הרבה וזלין
חה חה חה תמרח הרבה וואזלין ברקטום למה מחר לא תצליח לשבת חדש
יאאללא 16/05/2017 16:32 למה לא קנית במליון שקל ? (ל"ת)
יש ר א לי 16/05/2017 15:19 ממי אתה רוצה תשובה? סבלנות... (ל"ת)
יאאללא 16/05/2017 16:33 אין סבלנות
רוצים כאן ועכשיו לפני שתלך לרשימת שימור
16 הקוצרים 16/05/2017 14:35 מחכים בקוצר רוח לדביל שמכדרר עצמו לאבדון יום יום.
שפתו דלה..שכלו מעוך..דמותו הצרובה מחוללת אימה בהסתכלו בבבואתו. טיפש כמו חסה ובתול כמו אמבה.רוחו מפרפרת בתהומות נשיה. הוא יבוא..הוא יהיה..יאציל בדמותו הטמאה.
15 תחום הביומד 16/05/2017 14:31 יתעורר בקרוב וחזק מעלה (ל"ת)
14 יואב 16/05/2017 13:23 פורסייט - לאן?
למובילאי לקח 18 שנה להגיע למקום שבו היא נמצאת היום. מובילאי זו חברה שמוכרת בכ-100 מיליון דולר ברבעון. זו חברה שמעסיקה מאות עובדים. רבים מהם מדענים. חוקרים. בעלי תואר שלישי. לא סתם פורסייט שווה "רק" 1/100 ממחיר העסקה בה נמכרה מובילאי לאינטל. כל ילד יכול לקחת שלד בורסאי, לשכור משרד בהרצליה פיתוח עם 4 עובדים + מזכירה, ולהגיד שהוא בדרך למהפכה. פורסייט היא אפילו לא סטארט-אפ! בעולם, נכון להיום, יש אלפי (!) נסיונות כאלה רק בתחום מערכות בטיחות אוטומטיות לרכב. לכן, הסיכוי שבעוד שנה-שנתיים פורסייט תרד ב-90% גדול יותר מהסיכוי שתישמור על שוויה הנוכחי. בהצלחה לכולם, והלוואי שישברו את הסטטיסטיקה ויצליחו
אופטימוס 17/05/2017 08:21 עוד חכם בסטטיסטיקות וטיפש בחיים (ל"ת)
13 עליות? 16/05/2017 12:56 תחליפו כותרת (ל"ת)
12 בר זאב 16/05/2017 11:57 תעלומה--בנק דיסקונט עם תוצאות מצויינות והמניות יורדות (ל"ת)
LOL 16/05/2017 15:25 מקצרים אתכם כדי שתמכרו בזול (ל"ת)
הבורסות 16/05/2017 12:24 גמורות אמרו הסוסים (ל"ת)
11 דוד מלך ישראל 16/05/2017 11:40 דלק קידוחים
״דלק קידוחים״. תטוס מעלה מעלה ותכפר על הפסדי מניות זבלה אחרות. המלצה חמה
10 מומחה שמברבר אבל 16/05/2017 11:34 תמיד צודק. אוחז בידי את ראשי
ושואל מהיכן הגיעו כל האהבלים שיודעים שזה יעלה 1000 אחוז וזה יעלה 2500 אחוז. הם לא הזויים? ועוד מעודדים עצמם ואומרים תודה למי שמכר לי אעלק תודה הבייצים רועדות ובסך הכל עם כל החינטרושים אכול על התיק מאז שהתחיל לשחק מומחים יותר ענקיים ממני בדקו ש99 אחוז מהמשקיעים בעולם מופסדים ויש הרבה ולא משנה אם הבורסה עלתה או ירדה וזה בדוק. כל ההפסדים שלהם רצים ל 1 אחוז ששותים את הכסף ... ואני יודע גם שה99 זה פחות או יותר אותו ציבור וה 1; אחוז זה אותו ציבור ויש ביינהם שעושים בממוצע קבוע 80 אחוז בשנה תשואה.יענו פי357 על הקרן ב10 שנים. מה אתם אומרים. זה אמיתי ונתקלתי בקנונים כאלו. תיקחו 80 אחוז לשנה ותעלו אותו בריבית דריבית ותיראו שצדקתי. ועלובי החיים יוצאים מדעתם כשהם ממשיכים להפסיד ולשלם ל 1 אחוז. אז אולי כדאי שלא ישחקו בבורסה וידפדחו אלא ילכו למרוויחים וישלמו להם כל הזמן קש מזומן ו הם אפילו ילכו וישלמו 80 אחוז מס שילך לתרומה לעניים ולמדינה הבנתם???
אליעזר לוי 16/05/2017 14:40 למומחה כביכול
נכון יש כאלו שעושים לא מעט כסף אבל רובנו מסתפקים ממדד פלוס כמה % זה לא פשוט אבל לאט לאט ובסבלנות רבה אפשר לשפר את תיק ההשקעות הכי קל ללכת למנהלי תיקים או לגופים שמפרסמים שעשינו 30-40 בשנה [כמו קרנות נאמנות מסוימות] אבל לא מעט מהם שנה או שנתיים לאחר מכן מתרסקות כמו קרנות ממונפות שהלכו בעיקר על בטוח כמו טבע בזק בנקים וכו וכו אז גם מומחים לא מצליחים תמיד לכן אני מחזיק ישירות במניות מסויימות ולא מרפה אפילו בירידות שלהן ועושה מעט % בשנה אבל לא מפסיד עשרות % נכון לא תמיד מצליחים ויש נפילות פה ושם אבל בכללי מחזיק מעמד אמן ואמן מקווה לטוב לכולנו כל טוב לכולם
משה 16/05/2017 15:17 לאליעזר
לא מדויק זכור לי בזמנו שכתבת על החזקה רבה בטאואר בבזק בדסקונט הש ורגילות בטבע באורמת ועוד ועוד אז בטאואר הלך לך טוב אבל מה עם טבע בזק והיתר אז לא הכל מדוייק אני שמשקיע באותם קרנות נאמנות שלא המלצת עשיתי את ה22-25% השנה אז למה לשבור את הראש ולשבת תמיד על הדופק תן לאחרים שזה תפקידם צודק או לא צודק אני בטוח שצדקתי ויושב בשקט בשקט כל טוב גם לך ובהצלחה
ראובן 16/05/2017 16:31 טוב טוב שתצעצבנו קצת אני יושב בניירות זרים ולא מתלונן (ל"ת)
היי 16/05/2017 16:58 אתה טחון טחון
אל תבלבל הבייצים
אליעזר לוי 16/05/2017 16:24 למשה
צודק גם צודק נכון פחות או יותר אבל כל אחד בדרכו והחלטתו האישית העיקר שאתה מצליח ואני מאחל לך יתר הצלחה בעתיד יכול להיות שאתה יותר צודק בנדון נכון שבטבע אכלתי מרור לא מעט בקנית 17000 והיום היא 11500 אבל ימים יגידו מי יודע אולי אתה צודק יותר כל טוב גם לך ועלה והצלח מאליעזר
100 San Diego 16/05/2017 12:40 .......Agonal breathing (ל"ת)
חכם ומחושב 16/05/2017 12:27 לא צריך להתעצבן אם עשית טעות. תלמד ממנה ותצמח משם (ל"ת)
משה 16/05/2017 19:07 לחכם המחושב
הטעות שלו היא שהוא לא רוכש היום טבע במחיר הנוכחי ומחזק אותה על חשבון טאואר למשל וכך ממסד פחות הפסד בטבע שיש לו היום ומגדיל אותה בנוסף לקיים היום
חכם ומחושב 16/05/2017 22:05 לא הבנתי אולי אתה ממליץ על הגדלת ענ בטבע אז טוב ונכון (ל"ת)
9 שם ז.. 16/05/2017 10:36 הירווחתי ב6 שנים 99 אחוז
אז יירד נגיד 60 אחוז אז מה איכפת לי. יש רווח בכיס
8 פורסייט 16/05/2017 10:22 ותודה לכל אלה שלא מבינים שמכרו הבוקר. (ל"ת)
חחחחחח 16/05/2017 16:34 חחחחח (ל"ת)
עמי 16/05/2017 13:41 מנסיון של הרבה שנים בשוק
כמו שזה נראה, כדאי לברוח לפני התרסקות של 30 אחוז, שינוי קטן במומנטום של השוק והמניה הזאת תחטוף בגדול. כרגע בעלי המניות מרוצים מהשערים האלה, כי האופציות שלהם עמוק בכסף והם יכולים לממש ולמכור לפריירים. אני עשיתי עשרים אחוז על הנייר והספיק לי. חטפתי מספיק בעבר ממניות חלום, כמו אורכית שכרגע מתנהלת נגד המנהלים שלה בעבר תביעה ייצוגית
ל 8 16/05/2017 10:32 מה יש לך להודות
קבל את העשיריה למטה וממשיכים לשפוך הזבלה קנה כמה שאתה רוצה חפשי חפשי
פורסייט 16/05/2017 10:59 אתה עוקב? ממשיכה לעלות.. זה מאוד פשוט מי שלא מבין מכר
מי שמבין קנה. כנראה שאתה מהלא מבינים.
פורסייט 16/05/2017 10:38 תמשיך לעקוב אחריה ותהייה מספיק גאה לספר באיזה טעם הכובע (ל"ת)
היי 16/05/2017 16:55 זאת נבלה וזאת טריפה (ל"ת)
פורסייט - סייפ טי 16/05/2017 11:48 מכרתי פורסייט קניתי סייפטי - תדלוק מטוס באויר (ל"ת)
היי 16/05/2017 16:56 זאת טריפה וזאת נבלה (ל"ת)
מבין עניין 16/05/2017 10:28 חחחחחחחחח ככה זה כשיש זוחרים שלא מבינים מה היינו עושים
בלעדיהם. בזכותם קניתי בזול היום
זוחר למבין 16/05/2017 16:54 אתה טומטום (ל"ת)
7 אלי 16/05/2017 09:50 אביליטי מניה שחוטה כנראה תטוס 100 אחוז
תתכוננו שם לרווחים אדירים .הכניסו 3 דירקטורים מקצועים לחברה וקיבלו אישור מהנסדק
מה זה שחוטה 16/05/2017 10:33 ירדה כולה 99 אחוז
זה המדד שלך לכניסה למניות ילד? תרד עוד 99 מכאן.
6 סייפטי לא סיימה את ה 16/05/2017 09:49 העליות זה רק ההתחלה תחום חם אש סייבר נותנים הזדמנות
למי שלא עלה על הטיסה בהצלחה
5 רוח גבית? 16/05/2017 09:43 לא ממש (ל"ת)
4 מוקי 16/05/2017 09:36 ארביטראז' שלילי ועוד
ולדבריכם תהיינה עליות עקב וול שעלתה מעט. התכוונתם ברצינות או טעיתם או אולי הבנה לקויה?
3 ליאור 16/05/2017 09:24 אלביט מערכות
לצערנו כל עוד יש מלחמות בעולמנו החברה תטוס. בהצלחה.
וגם 16/05/2017 10:28 הפועל תל אביב ירדה ליגה (ל"ת)
2 מוטי 16/05/2017 09:15 ההודעה המעולה של פורסייט מסין צריכה לצאת ממש בקרוב (ל"ת)
בסדר 16/05/2017 10:27 אז תקבל עשר אחוז למטה (ל"ת)
אופטימוס 16/05/2017 09:40 מה לך ולסין דביל (ל"ת)
1 דני 16/05/2017 08:23 שימו ליבכם למניות קטנות בתחום ביומד בשוק
יש מנית ביומד בשווי של 15-25 מליון שח שיכולות לטוס היום על פי דיווח מכמה חדרי מסחר יש אפשרות של הרצה במניות ביומד בקרוב מאוד והכוונה למניות ביומד בלבד .
מושון 16/05/2017 09:17 אתה נכנס למניות בהרצה? מעניין המידע וסוג השקעתך. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש