ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף נותר ללא שינוי, פורסייט התפוצצה עוד 20%, טבע עלתה

נייר חדרה טסה 11% אחרי הדו"חות, מניות הגז נחלשו אחרי הראלי שרשמו אתמול, נובה קפצה לשיא חדש
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השני לשבוע זה בבורסה המקומית ננעל ביציבות ועם שינויים זניחים במדדים, כאשר המעו"ף נותר בצמוד לרמת הפתיחה וכך גם מדד ת"א 90. בלט לחיוב מדד הבנקים שעלה 0.6% בהובלת לאומי שהתחזקה 1.2% במחזור השני בגובהו בשוק. במקביל, המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית ובעליות שערים של עד 0.4% במדדים המובילים.
בלטו בת"א: מניית דיסקונט +0.04% דיסקונט 964 +0.04% דיסקונט בסיס:963.6 פתיחה:955.2 גבוה:970 נמוך:951 תמורה:35,849,345 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.3% לאחר שהבנק פרסם את תוצאותיו הכספיות לרבעון הראשון. מניית פורסייט +1.36% פורסייט 357.4 +1.36% פורסייט בסיס:352.6 פתיחה:358 גבוה:363.2 נמוך:350.9 תמורה:739,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו{סייפ-טי גרופ} שהמשיכו את המומנטום החיובי מאתמול שהתפצצו בשיעורים חדים של 20% ו-25% בהתאמה. סאני תקשורת +1.08% סאני תקשורת 223.9 +1.08% סאני תקשורת בסיס:221.5 פתיחה:221.5 גבוה:225.5 נמוך:220.7 תמורה:1,264,874 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה וירדה כ-2%.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר עומד בשעה זו על 1.4 מיליארד שקל.
מניות הגז המשיכו לרכז עניין לאחר שאתמול רשמו עליות חדות של עד 8% ברקע לדברים שאמר יצחק תשובה בכנס משקיעים. מניית פורסייט כאמור המשיכה את המומנטום החיובי לאחר שזינקה אתמול ביותר מ-13% על רקע הדיווח על הגשת בקשה לרישום בבורסת נאסד"ק, ובכך השלימה זינוק של כ-200% בחודשיים האחרונים. מניית סייפ טי טסה 25% בהמשך לזינוק אתמול, וזאת ברקע להתקפות הסייבר שנרשמו בעולם בסוף השבוע האחרון. (לדברים שאמר אתמול מנכ"ל סייפטי בעניין - לחץ כאן)
עונת הדו"חות לרבעון הראשון של השנה ממשיכה, עם פרסום הדו"חות של דיסקונט שרשם זינוק של 70% ברווח הנקי ל-303 מיליון שקל. גם פריגו הכלולה במדד המעו"ף צפויה לדווח היום. נזכיר כי בשבוע שעבר דיווחו חברות הפארמה טבע ומיילן על תצאותיהן הכספיות. (לרשימת המדווחות - לחץ כאן)
מניות במרכז
דיסקונט +0.04% דיסקונט 964 +0.04% דיסקונט בסיס:963.6 פתיחה:955.2 גבוה:970 נמוך:951 תמורה:35,849,345 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשם עלייה של 13% בהכנסות וזינוק של 70% כאמור ברווח הנקי ברבעון ל-303 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
נייר חדרה -1.61% נייר חדרה 23,810 -1.61% נייר חדרה בסיס:24,200 פתיחה:24,130 גבוה:24,290 נמוך:23,540 תמורה:1,429,493 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה גם היא על תוצאות הרבעון ורשמה שיפור של 53% ברווח התפעולי; גידול של 24% ב-EBITDA לכ-46 מיליון שקלים ובשורה התחתונה, רווח נקי של 11 מיליון שקל, לעומת כ-1 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל. לדו"חות המלאים.
ריט 1 +1.88% ריט 1 1,514 +1.88% ריט 1 בסיס:1,486 פתיחה:1,490 גבוה:1,515 נמוך:1,488 תמורה:2,598,817 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום על תוצאות הרבעון הראשון לפיהם ההכנסות מדמי שכירות, נטו ( (NOI של החברה עלו ב-16% ל-64.3 מיליון שקל. ה-FFO הריאלי הסתכם בכ-46.1 מיליון שקל, עלייה של כ-18% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה אישרה חלוקת דיבידנד של 23 מיליון שקל. לכתבה המלאה.
דור אלון -0.71% דור אלון 5,038 -0.71% דור אלון בסיס:5,074 פתיחה:5,074 גבוה:5,084 נמוך:5,033 תמורה:110,953 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על זינוק של 54% ברווח הנקי הודות לשיפור בהוצאות המימון שירדו מ-17 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2016 ל-9.8 מיליון שקל בלבד ברבעון הראשון של 2017.
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    אם מחר פורסייט פותחת חיובי אני מצטרף (ל"ת)
    אמנון 15/05/2017 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למה
    אביבי 15/05/2017 23:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה
    סגור
  • 26.
    פורסייט נסחרת היום בשווי שוק של 1.4% ממוביל אי
    יצחק 15/05/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שהיא לא תגיע ל 10% ממוביל יהיה שווה לקנות אותה. מה גם שהטכנולוגיה שלה טובה יותר. קופות הגמל ומנהלי תיקים קונים את המניה מתוך שיקולים מקצועיים
    סגור
  • 25.
    סיירן תחום מסחר עד 1050 אג אחרי זה התנגדות 1180 אג
    הדר 15/05/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מספר אחר זוכה
    סגור
  • 24.
    סייפ טי יכולה לתת מהלך עד 900 אג סגירה היום
    הדר 15/05/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר לזה במידה וסגירה תהיה קרובה ל880 900 אג אפשרות מחר לראות 1000 אג על המסך
    סגור
  • 23.
    מתי תלמדו
    משקיע 15/05/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אז אדון תשובה אמר עלה אתמול והיום שוב התרסקות
    סגור
  • 22.
    אבל הטייח מנתניה אמר וחירבש אמש משהו..
    רק רגע חברים 15/05/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אז מה? אז אמר וחירבש ודופק אותנו בפעם ה1000. אתמול כבר הציבו הנוער והפרשנים חישובים של פי מליון. נו אז הציבו.
    סגור
  • 21.
    קוראים לי קישקשתא כי אני קשקשן
    קישקשתא 100 15/05/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוראים לי קישקשתא 100....קישקשתא הוא שמי....כוכב התוכנית ירידות....אני שר ורוקד לי כמעט לעצמי (יש את ציפי) בתוכנית ירידות....אני שר באתר ורוקד באתר כשיש ירידות ולא שוכח את מי ? את הירידות Hold the horses
    סגור
  • 20.
    ד"וחות של פריגו היום? אולי ב25/5 (ל"ת)
    בוגלולו 15/05/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    אני כל כך חכם
    אהבל 100 15/05/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    או אני יודע אנגלית....אם לא ידעתם אני לא ממליץ על כיוון ...אני לא המלצתי על ממליץ אני לא ממליץ אני מפליץ שטויות ..אם יש רק סיכוי לירידות אני קם בבוקר עם חיוך ועוזב את שלל עיסוקיי המכובדים ומיד רץ לאתר ביז בכדי להגיב אני מאד עסוק מאד מאד מאד אך להגיב באתר אני לא מוותר אז אין לי זמן יותר כרגע ..יש עוד אתרים בהם עליי לכתוב את השטויות שלי אז ביוש ביננתיים
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    ועוד דבר...
    ג.גשר 15/05/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שימו לב לדיברי תשובה הוא שקרן לא קטן... אם הוא אומר שיש בליווייתן פי שניים גז מתמר והשווי של ליווייתן מחצית מצמר אזיי... בקידוח העכשווי עשוי להתברר שמן הסתם יש שם הרבה יותר... מי שזוכר מקרה ישראמקו קלאסי שאופייני לתשובה.
    סגור
  • 17.
    שימו לב להתנהגות מניות ליווייתן
    ג.גשר 15/05/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש כאן שודדים שמנסים כבר כמה שבועות להוריד את מניות הגז בבוקר ולקראת הנעילה או בנעילה קונים חבילות במחיר מוזל. אני לא יודע אם זה אומר הרבה לי זה נראה תנועות איסוף קלאסיות מידיים חלשות.
    סגור
  • חדל ברברת
    ידיים חלשות 15/05/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ממשיכים לאכול אותה כמו שהיתרגלנו
    סגור
  • 16.
    Hold the horses
    100 San Diego 15/05/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    16 6
    .......We R going down far away
    סגור
  • מרחם עלייך
    שוגון 15/05/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפספס את כל הראלי של השנים האחרונות זה פשע. איך הצלחת כל כך , חחחחחחח.
    סגור
  • 15.
    סייפ טי כמו שכרגע נראה נרגעה לפני טיסה אל 840 אג
    אלון 15/05/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המניה מידי פעם נרגעת במסחר ואז באים קונים .כנראה גם מחכים לראות מניות אבטחה בטרום בחול צק פוינט וסייבר ארק מה יהיה שם .
    סגור
  • 14.
    תמשיכו לסמן לי אצבע אדומה עדיין מזהיר את כל הליצנים
    סכנה 15/05/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שקורא במשך שנים
    סגור
  • איפה אתה רואה אדומה
    לסכנה 15/05/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומי אתה בבקשה וגם מזהיר על מה בבקשה? וגם מי הליצנים? השאלות ברצינות אנא ענה.
    סגור
  • 13.
    מתי דוחות בזק
    הידעוני 15/05/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתשובתכם אודה
    סגור
  • 12.
    בזק וישרמקו
    אלמונית 15/05/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי מחלקים דוידנד, כפי שפורסם?
    סגור
  • 11.
    סאני תקשורת
    יוסיפון 15/05/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 26
    סאני המניה שהיא חובה בכל תיק לדעתי עד סוף השנה תגיע לשערים מטורפים לאחר בדיקה מקיפה שעשיתי חברה בעלת פוטנציאל אדיר בהצלחה לכולם
    סגור
  • ליוסיפון
    מרקו 15/05/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבאנו לך אדומים למרות שאיני יודע מי אתה ומה טיבך והלטנו פה החברה מהקיבוץ שמשקיעים בבורסה לבדוק המניה ותוצאותינו רחוקות רחוקות ממה שאתה כתבת ומעניין איך עשית הבדיקה המקיפה ואיך אתה מחשב הפוטנציל האדיר. נראה ליע הזוי ולא חזוי.
    סגור
  • ליוספזון שלום
    מומחה לעינייני 15/05/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה שם ידך באש. לחברה אין עתיד והעבר שלה שחור משחור על כל גילגוליה מאז 1986 עת הוקמה סאיטקס ומאז עברו גילגולים וסילסולים..שומו שמיים. כרגע ביא בהרצה פראית נוסח היותה אצל בן דב(מי זה?). קיבלתי אותה מאבי שקנה אותה במקור בשנים ההם והניבה לנו תשואה מטורפת עד היום..אבל..במשחקים של שורט לונג וכולי. שאלת המפתח שלי איך עשית בדיקה והאם היא אמינה ועוד מסכם שעד סוף שנה תהיה בשערים מטורפים. לידיעתך ..השווי האמיתי שלה כרגע נמוך בהרבה ואין מה לחפש שם. הצעתי לציבור: קח(אם אתה באמת מאמין אבל אין צ'אנס..) או ברח..אבל כמה שיותר מהר כייוון שתרד בכל מקרה ועם מצב הבורסות והחסה בשטחים היא תרד עוד יותר מהם.
    סגור
  • 10.
    אימרות חזל זלזל
    תובע וטובע 15/05/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאלה מן התחת: כל הקנונים שמבטיחים כאן מאות אחוזים בלי להניד עף עף על מקבץ מקרי שראיתי"סייפטי. שלאג. שפיר. פורסייט. ליוויתן..האם זה אמיתי ואולי מדעי ואולי מסר מהשמיים? האם יתכן ולא יגיעו למחירי היעד ואף יתרסקו? או האם עלולים להיות מעין גבעות או ים דברים אחרים שהבטיחו לנו ואנו מופסדים בקטנה רק 70 אחוז. מישהו לוקח אחריות או שם ערבות? האם כל הממליצים הם בעלי תיק של מאות מליונים והם מזיזים את המניות בזינוקים או בעלי תיק של 5787.87 שקלים ומצפים להרוויח עליו 4000 שקל ואולי לא? בכל מקרה בהצלחה אבל החכם בעת ההיא ידום כי עת רעה היא? רק למעלה..
    סגור
  • 9.
    האופ בקרוב מאוד (ל"ת)
    אליום מתחממת 15/05/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    מחזור של 5 מיליון בשעה $$$$$$$$ (ל"ת)
    סייפטי מטורף 15/05/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    סייפ טי כאמור לגזירת היעד 970 אג
    אליהו 15/05/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תפרוץ את הרצועה 750-786 בדרך 970 אג
    סגור
  • 6.
    בקרוב בשורות מצויינות. תשובה לא אמר מה שאמר סתם. (ל"ת)
    ליויתן 15/05/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • כן אמר מה שאמר לא אמר דבר. (ל"ת)
    הטייח מנתניה 15/05/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    פורסייט
    איציק 15/05/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מענין מה יהיה היום !!!!!!!!!!! מישהו יכול לנחש?
    סגור
  • 4.
    עם פורסייט היתה נסחרת בוול ההיתי שם
    נועםדבורה 15/05/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עליה וואחד שורט נורא חבל .מקווה שמגדל תגיע ל500 מתישהוא שלאג ל2500 מכה ראשונה ושפיר ל2000 פרטנר נמכרה בשער 5.11 בוול
    סגור
  • 3.
    תחום הסייבר חברה שתצליח בגדול לסבלנים (ל"ת)
    סייפטי לא לשכוח 15/05/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    פורסייט תגיע ל1500 תוך חודש (ל"ת)
    תומר 15/05/2017 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 1.
    היום פורסייט תזנק למעלה אחרי המחזוור "הענק הירוק" (ל"ת)
    אלכס 15/05/2017 08:10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור