ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.65% בהובלת מניות הגז שזינקו בחדות, טבע קפצה 3.5%

אמירה של תשובה הקפיצה את שותפויות הגז, נובה המשיכה בריצה וסגרה בשיא חדש, פורסייט התפוצצה 14% במחזור הגבוה בשוק
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה המקומית ננעל בטריטוריה הירוקה כאשר מדד המעו"ף עלה בשיעור של 0.65% בהובלת מניות הגז שקפצו בשיעורים חדים של עד 8% (הרחבה בהמשך) וטבע שזינקה 3.5% לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' דומה. מדד ת"א 90 הוסיף 0.55% ומדד הבנקים התחזק בשיעור צנוע יותר של 0.3%.
מניות הגז כאמור בלטו בעליות חדות בהובלת רציו יהש -1.18% רציו יהש 225.6 -1.18% רציו יהש בסיס:228.3 פתיחה:228.1 גבוה:230 נמוך:225.2 תמורה:3,749,167 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 7.8% במחזור ער (פי 3 מהמחזור היומי הממוצע בחודש האחרון). דלק קידוחים יהש -0.53% דלק קידוחים 927.1 -0.53% דלק קידוחים יהש בסיס:932 פתיחה:935.9 גבוה:943 נמוך:922.2 תמורה:10,073,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} קפצו מעל 6% כ"א. הסיבה נעוצה בדבריו של תשובה הבוקר במסגרת כנס משקיעים שקיימה דלק קבוצה - לכתבה בעניין.
מניית נובה -0.1% נובה 10,050 -0.1% נובה בסיס:10,060 פתיחה:10,060 גבוה:10,060 נמוך:9,918 תמורה:5,558,517 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה את הראלי וזינקה עוד 5% לשיא כל הזמנים, זאת לאחר שחזרה מארה"ב עם פער ארביטראז' של מעל ל-2%. פורסייט +1% פורסייט 352.6 +1% פורסייט בסיס:349.1 פתיחה:349.1 גבוה:356 נמוך:342 תמורה:2,092,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 14% ברקע להודעתה הבוקר כי הגישה מסמך רישום לבורסת נאסד"ק. פרטנר +3.33% פרטנר 2,109 +3.33% פרטנר בסיס:2,041 פתיחה:2,022 גבוה:2,128 נמוך:2,000 תמורה:22,138,401 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה בשיעור חד של 3.5%. סאני תקשורת -1.07% סאני תקשורת 221.5 -1.07% סאני תקשורת בסיס:223.9 פתיחה:224 גבוה:225.1 נמוך:220.7 תמורה:1,290,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה את המומנטום החיובי וסגרה בעלייה של כ-2%.
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר היומי הסתכם בכ-777 מיליון שקל בלבד.
בתוך כך, יום המסחר האחרון (שישי) בוול סטריט נחתם במגמה מעורבת עם שינויים קלים במדדים כאשר ה-S&P500 והדאו נחלשו ב-0.15% ו-0.1% בהתאמה. מנגד, הנאסד"ק התחזק בשיעור זניח של 0.1%. בסיכום השבוע החולף טיפס המעו"ף ב-0.89% בזמן שה-S&P500 ירד 0.35% והדאקס הגרמני עלה 0.42%.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר בשיעור חיובי של כ-0.5% כאשר בלטה לחיוב מניית טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחוזרת עם פער גדול של כמעט 4%. ביום חמישי קפצה המניה ב-2% בתגובה לדו"חות, וביום שישי כבר איבדה 0.35%. אבל בת"א טבע סגרה ביום חמישי ללא שינוי למרות פער חיובי - וכך נפתח הפער. באופנהיימר הורידו את מחיר היעד לטבע אחרי הדו"חות מ-43 דולר ל-41 דולר, עדיין אפסייד של כמעט 30%. בסיטיגרופ חתכו את מחיר היעד של טבע אחרי הדו"חות מ-47 דולר ל-42 דולר.
עוד בצד החיובי, פריגו -1.01% פריגו 30,390 -1.01% פריגו בסיס:30,700 פתיחה:30,700 גבוה:30,770 נמוך:30,310 תמורה:18,901,705 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שתפרסם דו"חות ביום שני הקרוב חוזרת עם פער ארביטראז' חיובי של 0.9%. אופקו הלת' +0.48% אופקו הלת' 1,676 +0.48% אופקו הלת' בסיס:1,668 פתיחה:1,682 גבוה:1,694 נמוך:1,664 תמורה:3,885,148 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חוזרת עם פער חיובי של 3% ו מיילן +0.61% מיילן 13,090 +0.61% מיילן בסיס:13,010 פתיחה:13,080 גבוה:13,170 נמוך:12,970 תמורה:56,395,954 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עם פלוס 0.6%. מנגד, נייס -0.96% נייס 29,860 -0.96% נייס בסיס:30,150 פתיחה:30,180 גבוה:30,220 נמוך:29,780 תמורה:24,909,680 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חוזרת עם פער שלילי של 1%. מחוץ למעו"ף נציין את נובה -0.1% נובה 10,050 -0.1% נובה בסיס:10,060 פתיחה:10,060 גבוה:10,060 נמוך:9,918 תמורה:5,558,517 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחוזרת עם פער חיובי של 2.75% וצפויה לטפס לשיא כל הזמנים ואת מזור רובוטיקה +3.86% מזור רובוטיקה 11,030 +3.86% מזור רובוטיקה בסיס:10,620 פתיחה:10,870 גבוה:11,100 נמוך:10,820 תמורה:23,780,676 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחוזרת עם פער חיובי של 1.3% למרות שצללה 5.8% ביום המסחר האחרון בוול סטריט. עוד נציין את קומפיוגן +2.31% קומפיוגן 931.8 +2.31% קומפיוגן בסיס:910.8 פתיחה:911.4 גבוה:939.7 נמוך:911.4 תמורה:306,772 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחוזרת עם פער חיובי של 7.2%.
עונת הדו"חות באחוזת בית תמשיך גם השבוע כאשר פריגו, דיסקונט, אלביט, אמות, מליסרון ואחרות צפויות לדווח את תוצאותיהן הכספיות לרבעון הראשון של השנה - לרשימה המלאה, לחץ כאן.
בבנק לאומי התייחסו בסקירתם השבועית לשוק המניות בת"א כשכותבים כי "השוק המקומי נהנה השבוע מעליות שערים במדדים המרכזיים. ניכרה השפעת פרסום דו"חות כספיים על המסחר: מניות חברות השבבים הציגו בשבוע החולף תוצאות כספיות מצוינות, הודות לביקושים גבוהים, בעיקר בשוק המובייל והחיישנים, וזינקו בשיעור דו-ספרתי. מנגד, בסקטור הפארמה נמשך הסנטימנט השלילי, ומניות הענף רשמו ברובן ירידות שערים. בסקטור התקשורת, מניות הסלולר בלטו בעליות שערים, על רקע  ההתקדמות שחלה בהפיכתן לקבוצות תקשורת. זאת, באמצעות כניסה לתחומים נוספים והשקת חבילות משולבות של שירותי סלולר, אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה נייחת. הדו"חות הכספיים שפורסמו בענף הצביעו על שיפור התוצאות בתחום הסלולר. ענף האנרגיה המקומי הציג יציבות יחסית, במקביל להצלחה המסתמנת בגיוסי החוב, שיאפשרו את הגדלת הדיבידנד מ"תמר".
 
מניות במרכז
טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כאמור חזרה עם פער ארביטראז' חיובי גדול וזאת ברקע לדו"חות שפרסמה החברה בשבוע שעבר כאשר הציגה הכנסות של 5.6 מיליארד דולר (גידול שנתי של 17%, בעיקר בשל הכללת מכירות אקטביס) ורווח למניה של 1.06 דולר (לעומת 1.20 דולר ברבעון המקביל אשתקד). לדו"חות המלאים - לחץ כאן.
מניית פורסייט +1% פורסייט 352.6 +1% פורסייט בסיס:349.1 פתיחה:349.1 גבוה:356 נמוך:342 תמורה:2,092,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה את הריצה של החודשים האחרונים לאחר שהשלימה מהלך עליות מטורף של כ-200% תוך כחודשיים לשווי שוק של 530 מיליון שקל - לכתבה המלאה.
תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    לטבע יקח לפחות עוד שנה להתאושש
    דודו 14/05/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך עוד שאלרגן תיפטר מהמניות שלה באוגוסט. מחכים לתוצאות לגבי אוסטדו בהתוויה החדשה. חוץ מזה צריך למנות מנכל חדש. יש גם החזר חוב מאוד גדול ב2018 והשוק רוצה לראות שטבע תצליח לשלם אותו מבלי לחתוך את הדיבידנד. בקיצור מי שמשקיע בטבע צריך הרבה סבלנות. לדעתי עניין של שנה שנה וחצי עד שהעניינים יתבהרו והמניה תתפוס כיוון חיובי.
    סגור
  • 31.
    סייפ טי חייבת לסגור גבוה למחר יכולה להגיע 840 אג
    הדר 14/05/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התעלה יכולה להגיע 940-970 אג בקלות
    סגור
  • מניה לא סחירה (ל"ת)
    אחד 14/05/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    ישראמקו רבותי ישראמקו! !!
    אליעז 14/05/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ....החברה עומדת לחלק דיבידנדים במיליארדים...והיום יצאה בהנפקת אג"ח
    סגור
  • 29.
    סייפ טי כנראה תפרוץ השבוע 800 אג בדרך 1000 אג
    הדר 14/05/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ככה זה נראה המניה בתעלה עולה חזקה צרה ולכן הטכני אומר את זה
    סגור
  • 28.
    רציו ומניות הגז
    בני 14/05/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אמרתי לכם רציו תזנק כנראה משהו טוב עומד להתפרסם יעד 500 מי שלא קנה יפסיד בהצלחה לכולם ובשורות טובות
    סגור
  • פח זבל
    פחחח 14/05/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עולה באחוז יורד ב5
    סגור
  • כסף סופרים במדרגות בכיין קטן (ל"ת)
    יעקב 14/05/2017 15:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מה יהיה עם משפטי האהבלות?
    לשגל(מוח) 14/05/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פח זבל. כדור ירוק או אדום. רק למעלה/למטה. שעון עומד פעמיים ביום.חדשו את הסטוק כל עוד יש על מה לדבר. עוד מעט הבורסה תהיה בשימור אז לא יהיה על מה לקנטרש/לחנטרש.
    סגור
  • 27.
    שבוע שעבר הזכרתי את וונטיז אז שוב המלצה
    הדר 14/05/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה הקטנה הזאת יכולה לרוץ גבוה ותיקון אפשרי מאוד בשלב זה יעד 140 אג יעד שני 152 אג
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    רציו משהו טוב קורה שם. (ל"ת)
    רוצי רציו רוצי 14/05/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • יום עולה שנה יורדת
    פח זבל 14/05/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מניה שירדה 50 אחוז... על כלום
    סגור
  • 25.
    מחר ירידות בעקבות הסייבר
    שוק עולה מחר ירד 14/05/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מעלים היום בארץ כדי שהירידות מחר לא יפגעו קשות בשוק.... מחר נדע מה משמעות המתקפת סייבר על העולם...שבשישי עדיין לא ידע מה הנזק.... לקחתי שורט מעוף ושורט דאקס
    סגור
  • עשית
    טוב 14/05/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הסייבר יהיה רק גורם משני בברוך הענק. הבנת? המתן בסבלנות.
    סגור
  • מקווה אתה אחד שמבין (ל"ת)
    אוקיי תודה 14/05/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 24.
    מתקפת סייבר וכל מילה מיותרת חברה שתצליח בגדול (ל"ת)
    סייפטי גרופ 14/05/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מניה לא סחירה (ל"ת)
    אחד 14/05/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    סייפ טי הגרף אומר 1000 בדרך צפונה
    הדר 14/05/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על פי הטכני הגרף מראה 950 אג ואחר כך 1000 אג בלי מאמץ
    סגור
  • 1000++++ בהצלחה למחזיקים (ל"ת)
    היום רק הטעימה 14/05/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    קופת מזומנים אדירה
    א.ב 14/05/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהמזומנים שיש לבבילון בקופה הייתי מציע להם לחלק כדיבידנדים למשקיעים
    סגור
  • 21.
    עובדים עליכם זה נגמר תוך מספר ימים תראו (ל"ת)
    סכנה 14/05/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 20.
    בזק
    ברוך 14/05/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואף מילה על בזק? מה קורה למניה זו?
    סגור
  • 19.
    לטווח ארוך קחו טבע.....יותר טוב מאגח" .. (ל"ת)
    ר.ב 14/05/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • כרגע טבע זה אסון. ממש אסון ובע
    הפרופסור 14/05/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מנייה שמ 5 אחוז עלייה (ביום חמישי) סוגר כמעט על האפס זה מראה שמשהו לא טוב עובר על החברה והמנייה
    סגור
  • 18.
    סאני תקשורת
    סאני 14/05/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סאני החברה המצליחה ביותר בתחום הנהלה מצוינת מכשירים מהמתקדמים בעולם ועתיד מזהיר לא אתפלא אים המניה תגיע לשער 1000 עד סוף השנה בהחלט מניית השנה בהצלחה למחזיקים בנייר
    סגור
  • חברה שמרוויח 30 מליון בשנה לא שווה 500 מליון חד וחלק (ל"ת)
    ח 14/05/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נפגש בסוף השנה (ל"ת)
    חחח 14/05/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עובדות בהחלט נכונות מסכים עם כל מילה
    לסאני 14/05/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט מניית השנה
    סגור
  • 17.
    פועלים אי בי אי דוח מהסרטים !!
    הצלף 14/05/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוויחה ברבעון הראשון חצי ממה שהרוויחה כל שנת 2016 מדהים ומי שעוקב אחרי ההנפקות הרבעון הבא אמור להיות יותר חזק לא ממליץ רק אומר עובדות
    סגור
  • 16.
    הרוסים במתקפת רבתי
    העולם תמים 14/05/2017 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 6
    רבותיי...ארגוני הביון המערביים לא יודו בכך כדי לא ליצור פניקה, אבל הרוסים במתקפה רבתי. הם ניסו לשבש את הבחירות בארה"ב וצרפת כדי ליצור כאוס וסיכסוכים בתוך המדינות שיחלישו אותן, הם מתגרים עם המטוסים שלהם, הם מפעילים האקרים בעולם ולא אתפלא עם ההתקפות של וירוס הכופר הם מעשה ידם.....אני מקווה שבצה"ל לא נרדמו ומתגוגים מהסכם עם פוטין. לעניין טיסה בשמיי לבנון
    סגור
  • לך לביביהו, שמעריץ את פוטין הפושע הגדול
    רובי 14/05/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 5
    נתניהו מנהיג גרוע שבגרועים. ציפצף על אובמה, והכושי הכניס לו חזק, והוריד את הסיוע לישראל בעשרות אחוזים. הביב סמך על טראמפ, והתברר שטראמפ גרוע מאובמה עשרת מונים. חשב שפוטין ידיד שלו, אבל הרוסי לא שם עליו, ומי יודע מה הוא מתכנן לגבינו בנושא הסייבר. בקיצור, הביב כשל חזק. כדאי שיחליף את צבע שערו מחום חרא לכספית. הוא וחראל'ה אשתו.
    סגור
  • ל 16
    א 14/05/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הסר דאגה מליבך בקשר לצה"ל ומדינת ישראל. ערוכים לכל תרחיש.
    סגור
  • 15.
    למלחמת עולם שלישית להתרחק ממניות (ל"ת)
    בדרך 14/05/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 14.
    פורסייט - פיילוט ונסדק
    שרה 14/05/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תוצאות טובות מסין ( ב״ה) ותחילת מסחר בנסדק יביאו המנייה לגבהים חדשים
    סגור
  • או התרסקות עקב הנפקה בשווי נמוך. (ל"ת)
    פורסייט 14/05/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    לאומי
    אנונימי 14/05/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לאומי ממליץ ........מפולות בדרך!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 12.
    טבע
    יובל 14/05/2017 08:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביום חמישי אחרי הדוחות שטבע פרסמה המניה עלתה כ 6 אחוז .ומהר מאוד ירדה למינוס אחוז ! מה הולך פה ? מישהו בטבע צריך לתת את הדין ! תמנו כבר מנכ"ל קבוע ! תמנו כבר מנהל כספים ידוע בעל שם וקבוע ! אתם הורסים את מניית טבע ! ! הכוונה שלי להנהלה !!!
    סגור
  • מנכל מתעסק בתרופות לא בבורסה מה הקשר? (ל"ת)
    ח 14/05/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טבע
    דור 14/05/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תקשיב בעיית המסחר בטבע היא לא אצלנו האמריקאים המנוולים קובעים מה יהיה איתה יכול מאוד להיות שעדין יש עליה שורטים חזקים המבין יבין
    סגור
  • ליובל
    שמיל 14/05/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האא הבנתי לצוות המנקות. טבע מעוניינת למנות אותך אתה בשל לזה
    סגור
  • 11.
    מעוף
    שים 14/05/2017 07:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כול המדדים החול קפצו והם בשיא המעו"ף כמו לפני כמה שנים. טבע פריגו ומיילן דירדו את המעו"ף.
    סגור
  • נכון מאד. המדדים בישראל מפגרים מאד אחרי מדדי חו"ל
    יוני 14/05/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המעוף רק 10% יותר מאשר ב-2007 (לפני 10 שנים!!!!). מדד 90 פחות מהשיא לפני 10 שנים (1127), מדד 60 כמו לפני 10 שנים. המשך 10 שנים הבורסה בישראל כמעט ולא עשתה שום תשואה. גרוע ביותר.
    סגור
  • 10.
    במילה אחת פורסייט -בהצלחה (ל"ת)
    לאה 14/05/2017 06:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    צפו לירידות ברוב מניות המעוף
    דעה 14/05/2017 05:49
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כל סקטור התרופות פותח בעליות יפות. השוק מווסת מה שאומר אם הם יעלו השאר ירד.עדיף לא לרכוש בפתיחה במשך היום עד לצהריים הניירות ירדו יותר כדי לסגור פערי אורביטרז בתרופות. (רק דעה והיא נוגעת רק לת"א 35)
    סגור
  • לדעה
    שמיל 14/05/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה זה ניירות ברשותך אדוני? באמת לא יודע
    סגור
  • 8.
    למביני עניין רק לויתן (ל"ת)
    יעקב 14/05/2017 01:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תפסיקו לבלבל את...... (ל"ת)
    ליעקב..והמיקרוב 14/05/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לא מביני עניין
    שמיל 14/05/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בגלל זה אנו טמונים שם עם חצי הכסף שהלך
    סגור
  • 7.
    כשיתחילו הירידות בבורסה טבע תעלה ותעלה
    רפאל 13/05/2017 23:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הרעיון ב
    סגור
  • 6.
    פורסייט
    רבקה 13/05/2017 23:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מחזיקים אצבעות להודעה חיובית מהסיניים שתקפיץ את פורסייט קדימה בעזרת השם
    סגור
  • 5.
    פורסייט -בהצלחה מצפים השבוע להודעה חיובית מהסינים (ל"ת)
    שגב 13/05/2017 23:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    מזור
    מזור 13/05/2017 22:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי כתבות מפחידות על מפולת צפויה במניה אחרי גל העליות האחרון והנה היא חוזרת עם פער נמוך מול תל אביב
    סגור
  • 3.
    טאואר
    אביבי 13/05/2017 22:36
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מה דעתכם האם יש מקום לעליות
    סגור
  • בהחלט כן
    אלי 14/05/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לאט אבל בטוח
    סגור
  • 2.
    מעוף
    מורג 13/05/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שום מילה על מתקפת סייבר
    סגור
  • 1.
    השווקים בדרך לתיקון גדול (ל"ת)
    אריאל 13/05/2017 22:21
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • אתה בטוח ואפשר לסמוך על דבריך?
    עדי 14/05/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאין אתה שואב המידע והבטחון?
    סגור
  • השווקים בדרך לתיקון גדון
    אריאל 14/05/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    החוב הלאומי של ארהב יאלץ אותה להעלות ריבית.החוב הזה יהיה כאבן רחיים על צווארה ויגרום לה למיתון.כל מי שנטל הלוואות זולות בארץ ובעולם יאלץ לשלם יותר. כוח הקניה יקטן והמיתון יחל.בארץ : נוטלי המשכנתאות יחוו את עליית הריבית . בשנים האחרונות נוטלי המשכנתאות לקחו הלוואות עצומות.כל עליית הריביות תעיק עליהם ותפגע משמעותית ביכולת ההחזר .הרבה חדלי פרעון יתווספו לשוק .תוסיף לזה שהשוק הולך להיות מוצף בדירות ואליו יצטרפו דירות נוספות של חדלי הפרעון מה שיקטין את מחירי הדירות באופן דרמטי. דירות זולות משמע שהנכסים שהבנקים מחזיקים אינם תואמים את החוב של החייב מה שעלול לגרום לקריסת הבנקים.אנו בדרך לעידן של תוהו ובבוהו
    סגור
  • תודה. הסבר יפה ומנומק. (ל"ת)
    עדי 14/05/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • נגמרה החגיגה