נעילה בת"א: המעו"ף נותר ללא שינוי, סאני התפוצצה 16% אחרי הדו"חות

טאואר קפצה 6.6% ברקע לדו"חות טובים שפרסמה, ביטוח ישיר ומזור בלטו בירוק כשעלו כ-5% כ"א
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השני לשבוע זה בבורסה המקומית נחתם ביציבות כאשר מדד המעו"ף נותר בצמוד לרמת הפתיחה וללא שינוי מהותי, וכך גם מדד ת"א 90. בלט לשלילה מדד הבנקים שאיבד בסיום 0.9% בהובלת פועלים ולאומי שנחלשו בשיעורים של 1.6% ו-1.3% בהתאמה. במקביל נפתח המסחר בוול סטריט בטריטוריה האדומה כאשר המדדים נחלשים בשיעורים זניחים של עד 0.15%.
המסחר התנהל היום ברקע לניצחונו הסוחף אמש של מועמד המרכז-שמאל, עמנואל מקרון, בבחירות לנשיאות צרפת. נצחונו של האחרון מהווה חדשות טובות לשווקים, זאת על אף שתוצאה זו הייתה צפויה עוד קודם לפי כל הסקרים. נזכיר כי לפני שבועיים, אחרי סבב הבחירות הראשון ועלייתו של מקרון לסיבוב המכריע, הגיבו המדדים בזינוקים חדים של עד 4.1% ולאחר שאלו תמחרו ברובו הגדול את נצחונו של המועמד מדד הקאק יורד כעת כבר ב-1%. להתייחסות האנליסטים ליום שאחרי, לחץ כאן.
 
מדד ת"א 35 -0.63% מדד ת"א 35 1,533.06 -0.63% מדד ת"א 35 בסיס:1,542.81 פתיחה:1,534.52 גבוה:1,535.22 נמוך:1,531.28 תמורה:228,772,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -1.15% מדד ת"א 90 1,118.95 -1.15% מדד ת"א 90 בסיס:1,132.02 פתיחה:1,128.79 גבוה:1,129.25 נמוך:1,118.75 תמורה:63,870,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר הסתכם בכ-1.5 מיליארד שקל.
אתמול חתמו המדדים המובילים את יום המסחר בעליות שערים נאות כאשר מדד המעו"ף זינק 1% בהובלת מדד הבנקים שקפץ 1.6%. מדד ת"א-90 התחזק בשיעור חד של 1.25%.  
עונת הדו"חות באחוזת בית מעלה הילוך השבוע כאשר טאואר -2.12% טאואר 11,520 -2.12% טאואר בסיס:11,770 פתיחה:11,590 גבוה:11,630 נמוך:11,510 תמורה:12,252,007 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 19% בהכנסות והמניה מגיבה בעליות חדות. עוד היום צפויות גב ים ואופקו הלת' לפרסם את תוצאותיהן הכספיות לרבעון הראשון לשנה הנוכחית. בהמשך השבוע ייפרסמו את דו"חותיהן טבע, אורמת, כיל, אלביט מערכות ואחרות. לרשימת המפרסמות המלאה, לחץ כאן.
שוק המט"ח - הדולר והאירו נחלשו מול השקל בשיעורים של 0.3% ו-0.45% בהתאמה. 
בורסות אסיה, שהן מהראשונות להגיב לתוצאות מצרפת, נסחרו בעליות שערים כאשר בלט בירוק מדד הניקיי היפני שזינק בשיעור של 2.3%. מנגד, שנחאי היא היחידה שהייתה צבועה באדום ואיבדה כ-1%. 
מניות במרכז
טאואר -2.12% טאואר 11,520 -2.12% טאואר בסיס:11,770 פתיחה:11,590 גבוה:11,630 נמוך:11,510 תמורה:12,252,007 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 6.6% ברקע לדו"חות חזקים שפרסמה כאשר רשמה זינוק של 83% ברווח הנקי וסיפקה תחזית מעודדת לרבעון השני. (לכתבה המלאה)
מניית סאני תקשורת -3.35% סאני תקשורת 210.3 -3.35% סאני תקשורת בסיס:217.6 פתיחה:217.9 גבוה:217.9 נמוך:210.3 תמורה:152,983 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה  בתגובה לדו"חות החזקים שפרסמה לפני זמן קצר. בשורת ההכנסות הציגה החברה שיפור משמעותי של כ-21%  לסך של 244 מיליון שקל. בתוך כך, השלימה המניה זינוק מטורף של מעל ל-1000% בתוך כשנה בלבד. לדו"ח המלא, לחץ כאן.
אורמת טכנו -0.31% אורמת טכנו 22,590 -0.31% אורמת טכנו בסיס:22,660 פתיחה:22,650 גבוה:22,650 נמוך:22,530 תמורה:733,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לאבד גובה לאחר שביום חמישי האחרון דיווחה החברה כי הודית (דיתה) ברוניצקי וקרן פימי מכרו את האחזקה באורמת לתאגיד ORIX היפני. מדובר במכירת 22.1% מההחזקה תמורת 627 מיליון דולר. אתמול איבדה המניה 2.4%.
קרדן נדלן 0% קרדן נדלן 228.9 0% קרדן נדלן בסיס:228.9 פתיחה:228.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה לרשום רווח לפני מס של 13.5 מיליון שקל כתוצאה ממימוש זכויותיה בפרויקט אנדרומדה. (לכתבה המלאה)
לפידות קפיטל -0.74% לפידות קפיטל 1,615 -0.74% לפידות קפיטל בסיס:1,627 פתיחה:1,627 גבוה:1,644 נמוך:1,615 תמורה:4,394 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לעמוד במוקד לאחר שאתמול זינקה בשיעור של 3.9% בתגובה לדיווח החברה כי בוחנת אפשרות להנפקת פעילות הסחר הבינלאומי שלה לפי שווי של 150 מיליון אירו. לכתבה.
אנלייט אנרגיה -0.62% אנלייט אנרגיה 175.3 -0.62% אנלייט אנרגיה בסיס:176.4 פתיחה:175 גבוה:176.6 נמוך:174.8 תמורה:189,191 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה ברקע לדיווח אתמול כי קבוצת הראל תרכוש 10% במיזם "מובילים" – פרויקט משותף עם גופים מוסדיים להשקעות בפרויקטי אנרגיה מתחדשת בשוק הבינלאומי, שהוקם בדצמבר 2015 בשיתוף עם קבוצת מגדל בהיקף השקעות כולל של 125 מיליון אירו. לכתבה.
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    זבולי שכל בלי סוף
    א100 האפס 08/05/2017 22:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חותך את שמוליק אם הרווחת שקל אחד בשנים האחרונות. ואני באמת מתכוון שאני חותך את שמוליק , הוא נמצא פה לידי זה אח של חברה שלי והוא מעצבן אותי
    סגור
  • 20.
    מגיע (ל"ת)
    קוקי 08/05/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    בא (ל"ת)
    פופצ'יק 08/05/2017 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לשלמה מעוז וטאפירו הקרימי ואנוניני
    חבר של רמי לוי 08/05/2017 19:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דרישת שלום חמה מצאתכם באופן גורף נגד רמי ואף שורטים מטומטמים שעשיתם עליו. אני יודע שיש בארץ מחזיק גדול במניה מאז ההנפקה ועשה תשואה לא רעה וסולידית פלוס פלוס. פעם הבאה נא לחשוב לפני שמקשקשים וזה היה מזמן.
    סגור
  • 17.
    נירה לי שמחר המשך חגיגות כי היום לא ניצלו את הצלת צרפת
    אבנר 08/05/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה מגיעה לנו בגדול באבוע בועה
    סגור
  • 16.
    מזור
    ע 08/05/2017 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה מדהימה והנהלה איכותית שתעשה את כל הדרך של איטואיטיב סרגיקל.
    סגור
  • 15.
    נגמרו החגיגות (ל"ת)
    זה נגמר 08/05/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הפסקונת והמשך טיסות כנאמר רק למעלה (ל"ת)
    שום כלום 08/05/2017 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    טראמפ בילבי והחתול שמיל
    פ(פחחחחחחח)100 08/05/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    28 12
    שימו לב מחשבי העל שלנו (הגאונים) מראים מעל לכל ספק שהאות הראשונית בכל השמות לעיל מובילה להתרסקות בציריה מס 7 . אין לנו ספק שבציריה זו עד סוף המאה ה-66.66 יהיו ירידות מתונות לפני הירידות הלא מתונות בהסתברות של 44.44 -----זכרו מי אמר את זה ראשון
    סגור
  • שמעת על סימני פיסוק?
    לבמבי קושקוש מאת 100 08/05/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    15 2
    "פניותך" יחסית עדינות וחסרות רוע לב. אני דווקא מחבב את דרך כתיבתך. המשך בזה ככל שתוכל ואף אם תוכל לשלוח עוד 99 כאלו כדי שיהיה לכולנו. אני שמח שזה מביא לך שמחה כשאתה כותב אלי. ועוד אוסיף שאם תמשיך להיות ילד/ה..בחור/ה טוב/ה אשמח לפנק אותך במשרדנו בארץ או במשרדנו בסאן דייגו כולל טיסה והכל כלול נסה/י אותי במבי..יאללא האיוש ובהאיוש. נ.ב:שמור על עצמך וממונך.
    סגור
  • טען עוד
  • שמעתי על אהבל בשם פח 100
    פח 100 08/05/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק?שמעת על סימני פיסוק? נו באמת - אחרי כל הבולשיט שהאכלת אותנו שנתיים ......זה מה שיש לך לשאול- דביל מחוק
    סגור
  • לפח. אני חוזרת בי. אל תסביר ואל תספק חומר למחשבה.
    מלכי 08/05/2017 20:04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לאחר שקראתי את תגובתך הלא נחמדה ולא חכמה אני מוותרת. אבקשך בקטנה; כתוב לי בבקשה שם של מניה אחת בלבד.. חוזרת אחת בלבד שקנית בשנתיים האחרונות בעצת האיש הנ"ל וזזת מתוך שלל המלצותיו והבולשיט. אם תמציא אפילו מניה אחת בלבד שהומלצה וקנית והיפסדת..אבקש מכל הכותבים להפסיק לכנותך עגל. יש עיסקה?
    סגור
  • לפ(פחחחחחח)
    מלכי 08/05/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתבת דברים מסובכים ולא כל כך הבנתי מה כתבת. האם אתה מספק חומר למחשבה או רמז על נייר כולשהוא שכדאי לקנות אז אנא פרט בפשטות תודה מלכי מרחובות
    סגור
  • 13.
    שפיר הנדסה דוחות חיוביים בקרוב
    שלומי 08/05/2017 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשבוע הבא תפרסם דוחות מצויינים... ממליץ בחום
    סגור
  • 12.
    המלצה חמה מבורסה גרף - שפיר הנדסה !!
    אייל 08/05/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרצה את שיא כל הזמנים, מחזורים גדולים היא הולכת להתפוצץ. דוחות מעולים בקרוב... דיבידנד שמן. המלצה בחום !!!
    סגור
  • 11.
    יהיה דילולים נוספים כנראה עוד השנה ובטוח בשנה הבאה
    פלוריסטם 08/05/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שווה לקרוא את את הסקירה מפברואר של חברת אנליסטים אדיסון שמסקרת אותה קבוע. אדיסון כותבת שצרכי החברה במזומן הם 65 מיליון דולר לשנים 2018 ן 2019 . גם השנה יש לה עדיין חור בתקציב בגלל העסקה עם הסינים שלא מתקיימת. דובר על 30 מיליון דולר והחברה גייסה רק 14 מיליון לאחרונה.
    סגור
  • 10.
    אל על.
    1 שמעריך. 08/05/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאט לאט.. בשקט.. ובאופן הדרגתי עולה המנייה מעלה מעלה. שימו לב לשבועיים האחרונים ותגידו לי אם אני טועה.
    סגור
  • 9.
    השורט על סאני בתוקף (ל"ת)
    הדר 08/05/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • למה לא? רק שלא תאבד את דירתך... (ל"ת)
    אני 08/05/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מעניין מתי תצא ההודעה בחברת נבידאה סימבול NAVB
    גבי 08/05/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בחברה איזה משהו שצריכים לפרסם בשעות הקרובות וטרם פורסם ומחכים כנראה שחול התעוררו
    סגור
  • 7.
    סאני תקשורת מניית החודש. (ל"ת)
    משקיע צנוע 08/05/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • סאני הולכת להיות כאב שיניים גדול להרבה אנשים
    אריאל 08/05/2017 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התיקון הגדול שלה יכאב מאוד45 אחוז מגל העליות
    סגור
  • סאני תקשורת מניית השנה (ל"ת)
    עוזי 08/05/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הרצת השנה. (ל"ת)
    מני 08/05/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    בתל אביב דחפו הבורסה לשמיים
    העיקר הפוסטמות 08/05/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 5
    על מה ולמה. נבלות ארסים
    סגור
  • 5.
    10 הולך להפיל הבורסה ובעקבותיה כל העולם
    לידיעתכם 08/05/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שלא תגידו שתו לי אכלו לי לא ידעתי
    סגור
  • המשך
    מיקו 08/05/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מצטער התכוונתי 100 ולא 10.
    סגור
  • מזה (ל"ת)
    מזה 100 08/05/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • מה זה מזה? (ל"ת)
    100 08/05/2017 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    פורסייט שורט הכי טוב בימים אלה
    מטי 08/05/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 10
    מימשו בעלי עניין במחיר אופציה 0 ומכירה של מניות אחרי המימוש ייתן רוח גבית לשורט במניה הזאת. אתמול כבר נרשם פה מניה בדרך 350 אג לפחות
    סגור
  • חחח.פספסת אותה לא נורא צר עין. (ל"ת)
    מני 08/05/2017 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה קשקשן וסתם מטעה וחבל (ל"ת)
    שגב 08/05/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    יום נעים לכולנו (ל"ת)
    המשך 08/05/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • כואב גם כן (ל"ת)
    נעים כן 08/05/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 2.
    פתיחה בטריטוריה ירוקה ועוד בדיוק לפני מפולת (ל"ת)
    למה אתם כותבים 08/05/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    19 6
    סגור
  • המפולת
    בובליק 08/05/2017 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏כבר עשיתם חור בארוש עם מהפולת שלכם
    סגור
  • 1.
    השוק הגיב אתמול לעליות שיהיו היום באירופה (ל"ת)
    אצלנו 08/05/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ביום באירופה?????!!!??? (ל"ת)
    יהיו 08/05/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור