ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה חיובית בת"א: המעו"ף זינק 1% בהובלת מניות הבנקים, אורמת איבדה גובה

בין המניות שבלטו - דיסקונט שקפצה לשיא מאז 2010, ופרוטרום ועזריאלי שנסחרות עמוק בשיא
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א חתמו את יום המסחר הראשון לשבוע זה בעליות שערים נאות כאשר מדד המעו"ף זינק 1% בהובלת מדד הבנקים שקפץ 1.6%. מדד ת"א-90 התחזק בשיעור חד של 1.25%. מניית מזרחי טפחות בלטה בעלייה של 2.8% ומניית נייס הוסיפה עוד 2.3%. 
מחזור המסחר הכללי הסתכם ב-790 מיליון שקלים. 
האירוע המרכזי בשווקים היום הוא ללא ספק הסיבוב השני בבחירות לנשיאות בצרפת, כאשר לפי כל ההערכות מועמד המרכז, עמנואל מקרון, צפוי להביס את מועמדת הימין הקיצוני, מרין לה פן, ולכן ניתן להגיד שהשווקים כבר עברו הלאה. כמובן שאם יקרה הבלתי יאומן ולה-פן תנצח - תגובת השווקים תהיה אלימה ביותר. עם זאת, אמש דווח על הדלפת ענק של אלפי מסמכים מתוך המחשבים במטה מקרון, דבר שעשוי להשפיע על קולות הבוחרים.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
המניות הדואליות חזרו עם פערים מעורבים. מצד אחד טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחזרה עם פער חיובי של 0.4% ו פריגו +0.3% פריגו 30,480 +0.3% פריגו בסיס:30,390 פתיחה:30,230 גבוה:30,570 נמוך:30,080 תמורה:52,754,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם פער חיובי של 0.15% ומצד שני מיילן +0.31% מיילן 13,130 +0.31% מיילן בסיס:13,090 פתיחה:13,010 גבוה:13,150 נמוך:12,960 תמורה:52,050,452 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם פער שלילי של 0.4% ו אורמת טכנו +1.26% אורמת טכנו 22,420 +1.26% אורמת טכנו בסיס:22,140 פתיחה:22,200 גבוה:23,130 נמוך:22,070 תמורה:26,545,397 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם פער שלילי של 1.4%. עוד נציין את טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחזרה עם פער שלילי של 0.65%, את ספיאנס שחזרה עם פער שלילי של 2% ואת נייס +0.03% נייס 29,870 +0.03% נייס בסיס:29,860 פתיחה:29,860 גבוה:30,150 נמוך:29,540 תמורה:50,871,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחזרה עם פער חיובי של 0.3% לאחר שזינקה ביום ה' לשיא כל הזמנים לאחר פרסום הדו"חות.
בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף עלייה קלה של 0.32% לרמה של 1,409 נקודות בזמן שה-S&P500 עלה 0.65% והדאקס עלה כמעט 2% לשיא כל הזמנים. נציין כי מתחילת השנה זינק הדאקס במעל 10% לשיא כל הזמנים.
כאמור, הרוח הגבית לעליות ביום שישי בוול סטריט הגיעה לאחר פרסום דו"ח התעסוקה שהצביע על תוספת של 211 אלף משרות בחודש החולף לעומת תחזיות מוקדמות לתוספת של 190 אלף משרות בלבד. בתוך כך, שיעור האבטלה בחודש אפריל ירד ל-4.4% 
נציין כי עונת הדו"חות לרבעון הראשון בבורסה בת"א מתחילה ובין היתר יפרסמו השבוע - טאואר, גב - ים, אורמת, כיל, מזור וטבע. לרשימה המלאה, לחץ כאן.
מניות במרכז
מניית פרוטרום +2.54% פרוטרום 29,500 +2.54% פרוטרום בסיס:28,770 פתיחה:28,540 גבוה:29,500 נמוך:28,410 תמורה:61,291,330 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה 0.8%, משלימה יום שלישי רצוף של עליות חדות ונסחרת עמוק בשיא כל הזמנים - לכתבה בעניין
מניית לפידות קפיטל +2.78% לפידות קפיטל 1,624 +2.78% לפידות קפיטל בסיס:1,580 פתיחה:1,580 גבוה:1,775 נמוך:1,594 תמורה:121,570 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בתגובה לדיווח החברה כי בוחנת אפשרות להנפקת פעילות הסחר הבינלאומי שלה לפי שווי של 150 מיליון אירו. לכתבה המלאה.
טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה ביום שישי האחרון כי הניסוי הקליני בתרופת הליקווינימוד, לטיפול בסוגים שונים של מחלת טרשת נפוצה, נכשל לאחר שלא עמד ביעד העיקרי שלו. לכתבה.
אורמת טכנו +1.26% אורמת טכנו 22,420 +1.26% אורמת טכנו בסיס:22,140 פתיחה:22,200 גבוה:23,130 נמוך:22,070 תמורה:26,545,397 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר שביום חמישי האחרון דיווחה כי הודית (דיתה) ברוניצקי וקרן פימי מכרו את האחזקה באורמת לתאגיד ORIX היפני. מדובר במכירת 22.1% מההחזקה תמורת 627 מיליון דולר. לכתבה.
חברת {בי.אס.פי} דיווחה הבוקר כי טכנולוגיית ה-HyperQ השיגה יעילות עקבית של מעל 70% באבחון חולי איסכמיה לבבית - גבוהה משמעותית מבדיקת האק"ג. נציין כי החברה פועלת למכירת רישיונות תוכנה המתאימים הן למערכות אק"ג חדשות והן למערכות אק"ג קיימות.
נייס +0.03% נייס 29,870 +0.03% נייס בסיס:29,860 פתיחה:29,860 גבוה:30,150 נמוך:29,540 תמורה:50,871,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לעמוד במוקד לאחר שביום המסחר האחרון קפצה המניה ב-4.7% ברקע לתוצאותייה הכספיות לרבעון הראשון לשנה והיכתה את התחזיות. המניה חוזרת כאמור עם פער חיובי של 0.3%. לכתבה.
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    טבע
    rjnho 07/05/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה תפנימו טבע ז"ל זה עניין של עוד שנה בערך.
    סגור
  • 34.
    דבר ראשון, אני מקווה שאתם מספיק אינטלגנטים
    אחת שמבינה א 07/05/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להבין שאאני טעיתי בתגובה שלי 17, במקום לכתוב לא מפסיקה לעלות כתבתי בטעות ההיפך. דבר שני, מחר טאואר מציגה דוחות לא נראה לי שהיא תתרומם, ביום כזה חיובי ציפיתי ממנה ליותר אחרי שירדה הרבה. שיהיה לכם ערב נעים ומהנה!
    סגור
  • 33.
    אל-על
    1 שמעריך. 07/05/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1 שמעריך. 04/05/2017 16:46 אל-על. אל על מתקנת באופן אגרסיבי כלפי מעלה לאחר חודשים של ירידות חריפות. ברקע שתי סיבות מרכזיות: 1. הקיץ מתקרב ואיתו התגברות משמעותית ביותר של נוסעים. 2. המשך ירידת מחיר הנפט שעוד ימשיך וירד. שתי סיבות מרכזיות אלו וסיום המשבר בין ההנהלה לטייסים הם אלו שיגרמו להמשך עליית המנייה. ומי שלא חושב כמוני-שיקום ויגיב. בהצלחה לכולנו. 00שתף את הכתבה באימייל
    סגור
  • 32.
    מארי לפן מחר נבחרת - גלי הלם בשוק (ל"ת)
    בן גוריון. 07/05/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 31.
    שורט סאני יש מצב שם לשבירה למטה בקרוב
    הדר 07/05/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה אפשר לראות ירוק יש מצב שם לשבירה תמיכה וירידה חדה בקרוב
    סגור
  • 30.
    מעוף - לשירת הברבור , התמימים ילכדו בפנים
    אריאח 07/05/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תיקון חד בדרךהוא יגיע ללא אזהרה.יגיע בהפתעהעד שתגיבו יהיה מהלך של 15 אחוז למטה וזה לא יהיה הסוף אלה רק ההתחלה
    סגור
  • השוק מתוח חזק למעלה כשיתחיל התיקון זה יכאב (ל"ת)
    מירב 07/05/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 29.
    פורסייט כצפוי יורדת כבר 5% איפה ההוא מהבוקר שהתווכח
    הדר 07/05/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ככל הנראה לי הירידות ימשיכו עד שבעלי עניין שמימשו אופמיות במחרי 0 ימכרו את כל המניות שלהם ועל פי מחזורים יש מצב שפורסייט תרד מתחת ל350 300 אג .
    סגור
  • פורסייט מחר תעלה ...מימוש קטן והכל בסדר (ל"ת)
    שגב 07/05/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    סאני נייר החודש (ל"ת)
    פופאי 07/05/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    לא מזמן היתה כתבה באתר הזה
    אחת שמבינה א 07/05/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 7
    על כמה מניות שהיו במומנטום חיובי ואחת מהן היתה מגדל שעמדה בשער 400 ואני כתבתי בתגובה לכתבה שבשערים כאלה צריך למכור ולא לקנות ואכן צדקתי , מגדל ירדה לשער 330 אולי קצת יותר ואני המלצתי עליה לפני החג ותראו אותה לא מפסיקה לרדת. צריך לדעת מתי לקנות ומתי למכור. .. שבוע טוב , מבורך ומהנה!
    סגור
  • 26.
    חם טרם פורסם מודיעין מגייסת ב850אג למניה
    אביב 07/05/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה עומדת לפרסם גיוו בזק ב850 אג למניה
    סגור
  • מה מכרת מודיעין ביגלל זה השטויות תחליף את השם לחורף (ל"ת)
    יוסי 07/05/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיפה אתה מביא את השטויות האלה (ל"ת)
    הבורר 07/05/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    בזק
    לביזפורטל 07/05/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפשר להרחיב על בזק?
    סגור
  • בזק היא פרת מזומנים אבל מי שמצפה לעליות יתאכזב
    ישראל 07/05/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזק כבר מדשדשת זמן רב באותו מקום מי שיש לו סבלנות לזמן די ארוך ירוויח היטב כי בזק תמיד תמיד תייצר מזומנים הבעיה שבזק סובלת מחב הבת שלא ממריאות כמו פלאפון יס ובזק בין לאומי וכן מהשקעות לא מצליחות במיוחד אם קוראים את מה שפורסם רואים שיש לא מעט מעצורים בהמראה של המניה לכן היא תמשיך לדשדש עוד ועוד אבל יש למה לצפות בעתיד היותר רחוק כי את הדווידנד היא תחלק גם בעתיד ואת המזומנים היא תמשיך לייצר ואם לא יקרה משהו לא הגיוני אז בזק תמשיך צפונה לאט לאט
    סגור
  • בזק
    לישראל 07/05/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה על התגובה, לא התנחמתי בטווח הקצר ( קניתי ב- 725)
    סגור
  • 24.
    PHOTOMEDEX מנפיקה 20% מניות ועוברת לתחום גז ונפט
    אריה 07/05/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמזג חברה בתחום נפט גז וככל הנראה גם נדלן מנפיקה מניות במחיר של מעל 2$ למניה ולאחר מכן כנראה תמזג חברה לעצמה
    סגור
  • 23.
    בקרוב כניסה לנסדק יהיה מעניין מחכים להודעה יום יום בהצל
    בונוס 07/05/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 22.
    להזכיר בהפסייד של 40-90 אחוזים בדרך לכניסה בנסדק (ל"ת)
    ארקו לא לפספס 07/05/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    קסם דקס שורט פי 3 תחטוף בראש חזק
    ר.ב 07/05/2017 08:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היום התעודה הנל תרד חזק לדעתי השאלה אם כדאי לקחת בירידה חזקה ?? (שאלה למבינים )
    סגור
  • נראה לי שווה
    תראה..... 07/05/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השורט מקבל בראש כבר חצי שנה....... היום יורד בגלל החוזים שעלו חזק לאחר המסחר ...... השאלה מה יקרה מחר.....אני חושב מחר בתוצאות הבחירות תהיה שוב עלייה חזקה...אולי שווה מחר לקחת לאחר תוצאות הבחירות.....מופסד 10% בתעודה מאז הסיבוב הראשון של הבחירות אני אבל בשער משוגע....650..... התעודה היתה ב 2200 לא מזמן...
    סגור
  • 20.
    טבע לטווח ארוך שווה אין ספק..... (ל"ת)
    כל מילה בסלע 07/05/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 19.
    שוק יורד מחשש מהבחירות (ל"ת)
    סוחר 07/05/2017 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    רוצים לדעת מה קורה !!!!!
    ליויתן ? 07/05/2017 08:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה כזו דממה סביב ליויתן???
    סגור
  • שתוק כבר כל יום מבלבל מוח (ל"ת)
    שתוק כבר 07/05/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    סאני תקשורת מניית השבוע (ל"ת)
    עמוס 07/05/2017 07:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • קבל תיקון סאני תקשורת מנית השנה ללא ספק
    יוסי 07/05/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היידה סאני שער 350 לפחות עד סוף השנה בהצלחה לכוווולם
    סגור
  • תן הסבר ? (ל"ת)
    פוסיות 07/05/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    פורסייט שימו לב על המרות של בעלי עניין ומכירה בשוק
    דדי בוי 07/05/2017 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי עניין המירו המון מניות שקיבלנו חינם וכל המניות האלה יפלו על השוק בימים הקרובים במיליונים כנראה שמניה תצלול
    סגור
  • כמה שטויות אתה רושם הנייר סופג הכל
    שגב 07/05/2017 08:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מטעה בגדול וטועה בגדול .פורסייט בדרך לעוף קדימה השבוע לאחר פירסום ההצלחה בסין בעזרת השם
    סגור
  • ניפגש פה ביום חמישי ב17:40 מניה תגיע מתחת
    שגב 07/05/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    350 300ואולי אפילו מתחת נחיה ונראה
    סגור
  • שטויות ושוב חבל שאתה מטעה (ל"ת)
    שגב 07/05/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מעוף ומניות הגז
    בני 07/05/2017 06:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מעוף ומניות הגז למעלה בלי ספק בהצלחה
    סגור
  • 14.
    תגידו לי מה יהיה אם טבע?? כבר הקזתי דם
    ר.ב 07/05/2017 00:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המניה הזאת גרמה לי לעוגמת נפש ...מי היה מאמין אם לפני שנה היינו אומרים שטבע תהיה בשערים האלה ????? בנוסף הגורו אמר שהיא תעלה.... אז אמר
    סגור
  • 13.
    זה הולך להיות בעזרת השם השבוע של פורסייט אמן (ל"ת)
    אור 06/05/2017 23:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    המשך
    אבניבי 06/05/2017 23:07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ויש כאלו שעובדים עם מחשבים מהירים שמעדיפים כמעט בלי שינוי ומנצלים ראשונים את התנודות הזעירות..ושמעתי שיש גם כאלו שלא מנשנה להם מצב השוק או השווקים..בעזרת מחשבי על הרבה יותר משוכללים מהקודמים ובעזרת מוח אנושי שאף בנוי בהתאם לכך..מנצחים ב99 אחוז מהמקרים.וקבוצה זאת היא הקטנה ביותר ולפי חישובים מהווה אלפית האחוז מסך המכונות והמוחות בתבל. שבוע טוב.
    סגור
  • וכמובן 11+12 לאור הכותרת המהססת מאד בפעם הראשונה
    מנשנה>משנה. 07/05/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמש בערב.
    סגור
  • 11.
    מה זה מסמל לדעתכם?
    אבניבי 06/05/2017 22:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    פעם ראשונה ובצורה כה עדינה וחסרת בטחון לתאור האמור להתרחש. הם לא שונים מכל אתרי הארץ והעולם וכל קהלי הקוראים והמגיבים. אז ככה: הרוב כמובן רוצים עליות. מעט רוצים ירידות. חוסר וודאות מוחלט..אך...נקודת האל חזור לפניינו והדרך לכיוון האמיתי היא ארוכה ואולי קשה/ואולי לא. אך הכיוון ברור ומוחלט .נפגש בשמחות/או שלא אי שם במרחקים..
    סגור
  • אתה חייב להפנים !
    אופטימוס 07/05/2017 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שזאת לא שירהואתה לא משורר .
    סגור
  • במקרה טעית.
    אבניבי 07/05/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רשומים על שמי 560 שירים בשפה העברית, חצי כבר הוקלטו 60 מובילים בראשי המצעדים כבר שנה. וחוץ..מה הקשר לשירה או שהתכוונת לשחקנית התותחית שירה האס?
    סגור
  • 10.
    מעוף
    בני 06/05/2017 21:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה מיני עליות היו עליות טובות אם היו ירידות בעולם הייתם כותבים כוננות ספיגה לא בסדר מחר יהיו עליות זה ברור שבוע טוב
    סגור
  • 9.
    מעוף
    שיפ 06/05/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כול העולם בשיא ואצלנו המעו"ף מגרד את ה1400. מניות טבע מיילן ופריגו בתחתית וכך גם המעו"ף. להחליף את מנכ"ל הבורסה ולהוריד את המס מיעד
    סגור
  • 8.
    טבע הודעה גרועה עפי הפרסום בכלכליסט
    פארמה 06/05/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הפארמה רק חוטף, מומנטום חלש שלא מפסיק
    סגור
  • 7.
    הדולר הנופל יוריד מחר את השוק
    פשוט 06/05/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    החברות מרוויחות פחות ואף מפסידות מדולר חלש. אין המלצה
    סגור
  • 6.
    מחר יורדים, חשש מהפתעה בבחירות בצרפת
    סוחר 06/05/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    וגם הידיעה לגבי הגשת כתב אישום לביבי
    סגור
  • 5.
    פורסייט - ביזפורטל התיחסותכם בבקשה לתוצאות החברה תודה (ל"ת)
    ליאת 06/05/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עליות!?
    אחד 06/05/2017 21:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראשית, צריך להסתכל על העליה משעת הסגירה בחמישי. שנית, הדולר חצה את קו ה3.60₪ בדרכו למטה. ירידות מתונות
    סגור
  • 3.
    פורסייט -בהצלחה השבוע עם פירסום התוצאות (ל"ת)
    שגב 06/05/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פורסייט -בהצלחה השבוע עם פירסום התוצאות (ל"ת)
    שגב 06/05/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עולים למעלה
    בבון 06/05/2017 20:47
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לקטוף בננות הגיע הזמן
    סגור
  • לקטוף מהר ולברוח, לפני שנתכווץ לאפרוח (ל"ת)
    Sassi6 07/05/2017 07:41
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור