סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, מניית לאומי איבדה 1.3% במחזור הגבוה בשוק

מניית סאני תקשורת המשיכה במומנטום החיובי - זינקה בעוד 5.3%. סאפייאנס צנחה 8.5%. סלקטו ביו טסה
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע זה בת"א נסגר במגמה מעורבת, כשברקע המדדים בוול סטריט נסחרים בעליות קלות של עד 0.34%. מדד המעו"ף השיל 0.38% בהובלת המניות לאומי ופועלים שאיבדו 1.3% ו-1.2 בהתאמה. מנגד  כיל -0.87% כיל 1,488 -0.87% כיל בסיס:1,501 פתיחה:1,504 גבוה:1,509 נמוך:1,476 תמורה:36,610,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ביותר מ-3% ברקע לחדשות מעבר לים, ומנייתת ישראמקו זינקה 3.3%. ברקע: שר האוצר האמריקני, סטיבן מנוצ'ין, הציג אתמול את רפורמת המס החדשה שממשל טראמפ יבקש להעביר בחודשים הקרובים של השנהה הנוכחית (הרחבה בהמשך).
מדד ת"א 90 נסגר ללא שינוי מהותי, מדד הבנקים עלה 0.6%. מניית סאפייאנס בלטה עם צניחה של 8.5% ברקע לביטול פרויקט עם לקוח משמעותי. מניית סאני תקשורת המשיכה במומנטום החיובי וזינקה בעוד 5.3%. בכך המניה משלימה מהלך עליות יוצא דופן של 900% ב-12 החודשים האחרונים.
בסיכום שבועי: מדד המעו"ף עלה 0.88%, וזאת בהמשך לעלייה של 1% בשבוע הקודם. מדד ת"א 90 רושם שבוע שני של עליות עם קפיצה של 1.4% בשבוע החולף ושל 1.25% בשבוע הקודם. מדד הבנקים מציג גם כן עלייה שבועית שנייה ברציפות - טיפס 0.85% בהמשך לזינוק של 3.88% בשובע הקודם.
מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,533.58 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,535.3 פתיחה:1,543.47 גבוה:1,543.97 נמוך:1,533.47 תמורה:1,000,507,832 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.37% מדד ת"א 90 1,122.01 -0.37% מדד ת"א 90 בסיס:1,126.18 פתיחה:1,128.57 גבוה:1,129.59 נמוך:1,118.07 תמורה:151,193,141 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
הפקיעה החודשית על מדד המעו"ף בוצעה ברמה של 1406.12 נ'ק.
מחזור המסחר, כולל הפקיעה, הסתכם ב-1.85 מיליארד שקל.
באירופה, הבנק המרכזי הותיר את הריבית ללא שינוי, וכך גם את תכנית רכישות האג"ח החודשית. הריבית על ההפקדות נותרה בשיעור של מינוס 0.4% והריבית הבסיסית נותרה ללא שינוי על 0%. היקף רכישות האג"ח נותר על 60 מיליארד אירו בחודש. (לכתבה המלאה)
אתמול סגרו המדדים המובילים בת"א בעליות שערים, כאשר המעו"ף התחזק 0.56% - הגבוה היומי. מדד ת"א 90 התחזק ב-0.85% ומדד הבנקים בלט לשלילה כשאיבד 0.6%, לאחר יומיים בהם רשם עליות נאות.
ובחזרה לאירוע המרכזי אמש. שר האוצר האמריקני מנוצ'ין, כאמור, הציג לראשונה את אחת מיוזמותיו הכלכליות המרכזיות של ממשל טראמפ: רפורמת המס. מנוצ'ין הצהיר כי זו אמורה להיות "רפורמת המס העמוקה והמשמעותית ביותר בהיסטוריה של ארה"ב", ולמעשה הראשונה מאז שנת 1986. זאת במטרה להגדיל את התעסוקה במשק האמריקני ולתמוך בצמיחה הכלכלית. להתייחסויות האנליסטים לרפורמה - לחץ כאן.
עיקרי התכנית הינם הפחתת מס חברות לכדי שיעור של 15% בלבד לעומת 35% כיום וכן הפחתת המס על רווחים כלואים של חברות הענק לרמה של 10% לעומת כ-35% כיום. יחדם עם זאת, כחלק מהתכנית גם יבוטל מס ירושה ויינתנו מספר הקלות לתאגידים עסקיים ולפרטיים במדינה.
מניות במרכז
בזק +3.45% בזק 573.5 +3.45% בזק בסיס:554.4 פתיחה:557.2 גבוה:574.3 נמוך:554 תמורה:77,269,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.06% לאחר התפטרותו של סמנכ"ל הכספים אילן רווה.
מניית  טבע -3.59% טבע 7,000 -3.59% טבע בסיס:7,261 פתיחה:7,378 גבוה:7,380 נמוך:6,900 תמורה:286,141,909 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.5%. אתמול הגיעה ההודעה הרשמית מטעם החברה שאישרה את השמועות שנפוצו יום קודם לכן בנוגע לעזיבתו של סמנ"כל הכספים, איל דשא. בתוך כך,, בדיווח באתר 'בלומברג' נטען אתמול כי בחברה נפגשו עם יועצים בנוגע לבחינת מכירת חלקק מחטיבת האונקולוגיה במטרה להפחית את החוב העצום של החברה. לכתבה.
{סלקט ביו} זינקה ביותר מ-7% במחזור מסחר ער במיוחד לאחר שזכתה לסקירה נרחבת מצד חברת מחקר המניות הבינלאומית 'פרוסט אנד סאליבן' עם אפסייד גבוה במיוחד, זאתת במסגרת פרוייקט האנליזות שיוזמת הבורסה המקומית. לכתבה.
פריגו -2.52% פריגו 30,610 -2.52% פריגו בסיס:31,400 פתיחה:31,530 גבוה:31,530 נמוך:30,600 תמורה:28,233,604 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פריגו איבדה 1.1% לאחר שטסה אתמול כ-9% במחזור מסחר ער במיוחד לאחר לאחר שהחברה הודיעה כי הדירקטוריון החליט, בהמלצת ההנהלה ורואי החשבון של החברה ארנסט אנג יאנג, להציג מחדש את הדו"חות הכספיים לשנים 2014-2015. כלומר לתקן לאחור את התוצאות לסוף שנת 2013. יונתן קרייזמן מירושלים ברוקראז', אמר בשיחה עם Bizportal כי ככל הנראה הזינוק אתמול במניה מיוחס לסגירת פוזיציות שורט על המניה. לכתבה
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    כיטוב פארמה
    אביתר 27/04/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברה מבצעת רכישה בכמות גדולה מהרגיל מחברה שבה חבר עובד עבור מוצרים תומכים. משהו מתבשל שם..לא ממליץ ,לא קונה ולא מוכר ,איש הישר יעשה בעיניו
    סגור
  • 9.
    מסדר הלוואה לאמריקה
    שמעתי שבנק איגוד 27/04/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בסך 29 טריליון דולר בריבית דולרית של שמונה וחצי אחוז או לחילופין פריימ פלוס 12 אחוז. כבטוחות איגוד שיעבד את ניו יורק והבית הלבן ובנייני הקונגרס וגבעת הקפיטול ותשעה צוללות מחציתן גרעיניות ואת מיין ואלסקה וניו גרז'י ואת ליגת ננ.ב.איי. גם צפון קוריאה הוסיפה חתימה אישית של הילד השמן והתסרוקת הפסיכית וחןץ מיזה הכל סבבא
    סגור
  • בנק אגוד
    גדי 27/04/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם שבנק זה יטפל במושחתים שבו ואח״כ נדון בנושא בנקאי ....
    סגור
  • 8.
    מדיגוס
    יואל 27/04/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המלצתי בתחילת השבוע שימו לב לפריצה יעד 26 קיבלתי המלצה ממקורב אוספים סחורה.
    סגור
  • נראה לי ביום שני תוכל לקבל מדיגוס בשער 10
    אורן 28/04/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום תתמוטט בנסד״ק מבצעים שם מכירות חיסול סוף עונה
    סגור
  • היה 25% עליה היום ונמחק הכל.מה זה אומר? (ל"ת)
    י 27/04/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    מדיגוס
    ישראל לבקוביץ 27/04/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התפרסמה הודעה המאיה לפני עשר דקות על ביצוע פרוצדורות בטכנולוגיית muse בסין הגדולה. וואו,המנייה מתפוצצתתת׳תת
    סגור
  • היום תוכל לאסוף מדיגוס ב-1$ המניה התמוטטה
    אורן 28/04/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי החברה פושטת רגל או מבצעת דילול מניות או הנפקה חדשה בזיל הזול
    סגור
  • חברה מפסידה מדוע לקנות? (ל"ת)
    י 27/04/2017 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    לוויתן שיחות עם הטורקים
    בני 27/04/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הודיעו בשעה 13.00 ברשת ב שישנה התקדמות בשיחות כלכליות בטורקיה ומשלחת טורקי תגיע בשבוע הבא לישראל מדובר גם במכירת גז לטורקיה בשורה טובה ללויתן נא בדיקתכם ומבקש לפרסם את ההודעה תודה היידה רציו
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    מה יהיה עפ פרטנר ? מה פשר הירידות ? (ל"ת)
    קוקי 27/04/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נשיא חדש.
    פרופ' אבירם(איצ100) 27/04/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    21 10
    ארצות הברית מהתלת בעצמה ובעולם. הנשיא החדש חסר הבנה בסיסית של תורות ועובדות כלכליות ולא רק. הוא מוביל לקריסה עולמית כלכלית ולא רק וירשם בספרי ההיסטוריה כנשיא הגרוע ביותר אי פעם. הוא יעזור לארה"ב לשקוע ואף בצורה גרועה מזאת של אובמה. טעויותיו בסיסיות ופשוטות אבל גורליות. אמנם בחר מספר יועצים קליברים בעיקר במערכת הבטחון..אבל הוא שועל בודד ולא חכם ומתוחכם וללא ניסיון שלא יתחשב בעצותיהם. לדעתנו הוא לא יסיים את הקדנציה כייוון שבכל זאת אמריקה חפצת חיים היא.
    סגור
  • 3.
    באחוזת אמוק השורטיסטים של 1400 אכלו לקרדה (ל"ת)
    גדי 27/04/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • השורטיזם טוחן אותכם בכל מצב ובכל זמן. ואם
    ורדי 27/04/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    5 7
    אתה צודק ואתה לא אז למה לצחוק על משקיעים.
    סגור
  • 2.
    בלבלן בייצים
    א100 חמור גדול 27/04/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שבכל יום מ6666.66 הימים בשנה אומר אותם שטויות..לפחות תשנה משהוא..כל יום אומר" דהירת הנפל של החוזים ואירופה ובעיקר פריז והעולם מתבררים כעורבה פרח"ובכל יום במשך שנתיים המדד תואם לחוזים ואפילו עולה יותר מהם...עכשיו במקום להתייחס עניינית א(ידיוט)100 יחפש שגיאות כתיב או תחביריות או שפתאום כל מיני מילים לא ברורות לו...א(ידיוט)אתה יוצא אהבל גדול כל יום מחדש בהסתברות 66.72 % ולאן נאלם א(ידיוט) 100 שילמד פרופסורה
    סגור
  • 2.אין בעברית בלבלן בייצים. 3.ספרתי שאין
    1. א100 הוא פרד ענק. 27/04/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בשנה 6666.66 ימים. 4.אותם שטויות>אותן שטויות. 5.לפחות תשנה> לפחות שנה. 6. כל יום. לא נכון היו כמה ימים שלא. 7.פריז ואירופה לא כלולים בעולם? 8. עורבה פרח> עורבא פרח. 9. במשך שנתיים. אני ספרתי בסביבות 30 שנים. 10.תואם לחוזי? בדקת הייטב? 11.אין מילה בעברית ידיוט. 12.אהבל גדול..ממש ענק אל תמעיט. 13. אין 66.72 % יש 66.72%. 14.נאלם>נעלם. 15. אין לימודי פרופסואה בעולם אין מקצוע כזה. אם תבקש יש עד 8 שגיאות מהותיות אבל לא אפרט כי לא תבין גורנישט.
    סגור
  • לפרופסורה (ל"ת)
    הכוונה 27/04/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • המשך
    כרמית 27/04/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    9/10)מקווה שממשיכה בדיוק ברצף..אם לא גם טוב. אז:כל יום במשך שנתיים? האם בדקת נכונות הדברים? אני יודעת על 33 שנות קיומם למרות שזה 8 שנים טרום לידתי ואיני יודעת מה קרה לפני. מה לעשות זה מה יש. 11)אין מילה בעברית ידיוט כמו בסוגרים..עשה G על אבן שושן אם אינך יודע מה זה. 12)שפתאום? מה נבהלת בא בלי התראה? 13) לא ברורות לו? אתה משוכע במבי? 14)יוצא אהבל? מהיכן יוצא? היכן היה לפני? 15) לא כותבים 66.72 % כותבים 66.72%. 16)מה זה נאלם ? 17) לא לומדים פרופסורה. זה תואר פרופסור ולצורך העניין החקר המוח ופסיכיאטריה ונוירולוגיה. בהצלחה
    סגור
  • 1.
    מעוף
    שלי 27/04/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כול העולם בשיא אצלנו המעו"ף בזבל כ1400 כמו לפני כמה שנים.תודות לפריגו מיילן והכוכבים טבע. לא נזכיר את מנקיינד
    סגור
  • מה קורה פה
    היי 27/04/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היכן המקללים והמקלסים ומאחלי תרופות וממיתות שונות ומשונות וכל אנשי הרוע והפגע והסחי והזוהמה . אנא התחילו לפעול במלוא כוכחם למען עליית הבורסות ומניעת ירידות לא עלינו. מי רוצה ירידות לעזאזל. הירווחנו ב11 שנים אחרונות קרוב לפי 15 על המניות ואין סיבה שלא נמשיל לעוד פי 11 לפני מימוש קטן שיהיה אי פעם בעתיד הרחוק
    סגור
  • לשלי
    יורם 27/04/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי מאלץ אותך להשקיע בזבל? השקיעי בבורסת טימבוקטו או איי שייסל או בוטסואנה שם מרוויחים 500 אחוז בחודש. נראה אם תתליחי להשקיע שם? אני משקיע נראה אותך למה את מתעקשת על תל אביב הפח הזבל את אוהבת להפסיד?
    סגור
  • קשקשן צמרת, היא רק ציינה עובדה
    מני 27/04/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מה אתה מתנפל עליה?צודקת, בורסה זבל וחבל להשקיע בה שקל. רק ארה"ב ודאקס.
    סגור
  • למני. ולא אתבטא כמוך.
    יורם 27/04/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מספרים ודיוק לא נהירים בבית סיפרך. בדקם היטב שני ותתפלא. עם כל הכבוד חבר..גם אתה וגם הגברת לא מבינים בדברים. הבורסה שלנו גם בהתאם לנסיבותעשתה הרבה מרוב הבורסות בעעולם ב15 ואפילו 20 שנה. לפני שאתם כועסים על ארצנו היחידה בידקו עצמכם. נכון שבארץ אנו עמוק בשוק דובי אבל עוד 70 אחוז מבורסות עולם באותו מצב. אגב..בדוק דאקס מולנו לדוגמא ב3 שנים אחרונות או 5.
    סגור
  • ליורם, אז אתה יותר קשקשן ממה שחשבתי
    מני 27/04/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המספרים - הדאקס עשה ב 3 שנים מעל 30% והמעוף המחורבן שלך עשה מינוס!!! 4% וגם 70% מהבורסות בעולם עלו ולא ירדו בתקופה הזו. תנסה לא להמציא תאוריות דמיוניות, אפשר לעבוד על זה.
    סגור