ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה חיובית בת"א: המעו"ף התחזק 0.65%, בזק קפצה 2.4%, טבע נפלה 2.2%

המסחר בוול סטריט מתנהל במגמה חיובית, ה-S&P500 מטפס 0.4%. מדד ה-SME60 נחלש יום שלישי ברצפיות
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב חתמו את יום המסחר בטריטוריה הירוקה, זאת במקביל למגמה החיובית שנרשמת עם פתיחת המסחר בוול סטריט, שם עולים המדדים בשיעור של עד 0.6%. מדד המעו"ף הוסיף 0.65% בהובלת מניית בזק שקפצה 2.4% במחזור הרביעי בגובהו בשוק. גם מניית רמי לוי בלטה לחיוב עם עלייה של 2.55%. מנגד, מניות הפארמה הדואליות העיבו על המעו"ף, כאשר בלטה לשלילה מניית טבע שנפלה בשיעור של 2.2% לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' זהה. 
מדד ת"א 90 קפץ 1% ומדד הבנקים רשם עלייה של 1.2% כשהמשיך את הזינוק מאתמול (1.6%). בצד האדום, מדד ה-SME60 (לשעבר היתר-50) נחלש בכ-0.5% אחרי ירידה דו-יומית של מעל 2%. 
בלטו במסחר מניית דקסיה ישראל -0.09% דקסיה ישראל 105,700 -0.09% דקסיה ישראל בסיס:105,800 פתיחה:105,900 גבוה:105,900 נמוך:105,100 תמורה:158,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 8.8% במחזור חריג לאחר השקת תכנית אסטרטגית. (לכתבה המלאה). דלתא המשיכה את המומנטום מאתמול עם זינוק של 4%. מניות הסלולר פרטנר וסלקום קפצו בשיעורים של 2.6% ו-3.3% בהתאמה. (לכתבה המלאה). סאני תקשורת טסה 11.6%.
מדד ת"א 35 -0.08% מדד ת"א 35 1,407.9 -0.08% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,415.22 נמוך:1,403.63 תמורה:587,483,541 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 90}
{?מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל.
במוקד העניינים בשווקים - בהמשך השבוע הבחירות בצרפת (שיתקיימו ביום א' הקרוב) ימשיכו לעורר עניין, בעוד שבבריטניה ראש הממשלה תרזה מיי הכריזה אתמול בצעד דרמטי על בחירות בזק בממלכה. המדדים הגיבו בירידות חדות, הפוטסי צלל 2.5%. הבוקר באסיה המדדים נסגרו במגמה מעורבת כאשר שנחאי איבדה 0.8% ומנגד הניקיי סגר בצמוד לרמת הפתיחה וללא שינוי מהותי.
מניות במרכז
מניות הסלולר סלקום +0.97% סלקום 3,320 +0.97% סלקום בסיס:3,288 פתיחה:3,272 גבוה:3,330 נמוך:3,250 תמורה:1,928,649 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +2.17% פרטנר 1,835 +2.17% פרטנר בסיס:1,796 פתיחה:1,777 גבוה:1,846 נמוך:1,761 תמורה:3,161,376 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כאמור קפצו בשיעורים חדים ברקע לתכנית "נטו למשפחה" של כחלון לפיה יוזלו מכשירי הסלולר.
מניית סאני תקשורת -1.71% סאני תקשורת 224.4 -1.71% סאני תקשורת בסיס:228.3 פתיחה:225.2 גבוה:232.8 נמוך:221.6 תמורה:2,496,066 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה ס-11.5% במחזור של 4.1 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי של 3.2 מיליון שקל בממוצע בחודש האחרון.
דקסיה ישראל -0.09% דקסיה ישראל 105,700 -0.09% דקסיה ישראל בסיס:105,800 פתיחה:105,900 גבוה:105,900 נמוך:105,100 תמורה:158,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  רשמה עלייה חדה במחזור חריג לאחר אישור הדירקטוריון את התוכנית האסטרטגית של הבנק שכוללת מכירת הלוואות בהיקף כולל של 1.65 מיליארד שקל וכן תכנית לחלוקה אפשרית של דיבידנד בגובה של 500 מיליון שקל.
מניית טבע -2.17% טבע 4,697 -2.17% טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,786 גבוה:4,867 נמוך:4,660 תמורה:41,899,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה כאמור 2.2% לשפל של שנים וגם מניות פריגו ומיילן נסחרות תחת לחץ. לסיבה למגמה השלילית במניות הגנריקה היום - לחץ כאן לכתבה המלאה.
מניית מרחביה אחזקות -1.66% מרחביה אחזקות 41.5 -1.66% מרחביה אחזקות בסיס:42.2 פתיחה:42.2 גבוה:42 נמוך:39 תמורה:106,961 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה בשיעור חד של 7.2% ברקע לדיווח הבוקר בנוגע לתוצאות הסופיות מהניסוי הקליני של חברת CDx (בה מחזיקה מרחביה) מהן עולה כי הבדיקה החדשנית של החברה לאבחון מוקדם של סרטן הערמונית הצליח להפחית בכמעט 50% את ביצוע בדיקות הביופסיה המיותרות.
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    מזור
    ע 19/04/2017 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מצוינת עם הנהלה מדהימה-איתך לאורך כל הדרך,עד האקזיט.
    סגור
  • 23.
    שום מילה על מזור רובוטיקה? עלתה 6.22% בלי שום הודעה
    מזור 19/04/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עולה בנסד"ק עכשיו 6% בלי שיצאה שום הודעה. מחזור גדול מהרגיל שעה לתוך המסחר. אולי מישהו יודע משהו שלא ידוע? אולי עוד הבעת תמיכה ורצון מצד מדטרוניקס להדק עוד יותר את השת"פ? הייתי בטוח שהחברה זו רק דגדגה את הפוטנציאל שלה עד עכשיו, ושהשיתוף עם מדטרוניקס יגרום לה להתפוצץ כלפי מעלה מתישהו. גם הדומי התראיין ואמר דברים מסוג זה - כי הוא מבין היטב שכאשר יש אלפי בתי חולים שמבצעים ניתוחי גב ומזור נמצאת רק ב-100-150, הרי שהשמיים הם הגבול. אין לראות בדברים משום המלצה, אבל אני מתכוון להחזיק את המנייה עד שהפוטנציאל ימומש במלואו.
    סגור
  • מזור
    אי 19/04/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש סיכוי שהחברה מתחילה להרויח סוף.סןף
    סגור
  • 22.
    בזק
    מיכה הכהן 19/04/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תעלה ל-740 ללא ספק
    סגור
  • מתי תעלה היום? אז כשלת.
    גמינו 19/04/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בעתיד או שכן או שלא..אבל ללא ספק ..צמד מילים מטופש בהקשר.כך לא כותב כהן או הכהן. נהג בדבריך בזהירות. בהצלחה.
    סגור
  • 21.
    כרגע מנסים לשמור על פקיעה למחר 1390, אולי שורת סכוויז (ל"ת)
    חכם חנוכה 19/04/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    פקיעה מחר בשבועיות, יכולים לעשות שורט סכויז (ל"ת)
    חכם חנוכה 19/04/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אולי שורט סכויז(מה זה?)
    גמינו 19/04/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואולי מפולת. ולגבי יכולים..נכון..אבל לא רוצים ומתים להעיף כמה שיותר סחורה. שים לב איך יגמר היום בוול ובעיקר בדאו..ניגמרו הקלמנטינות.
    סגור
  • 19.
    אמרתי לכם שיעלו לא משנה מה (ל"ת)
    חכם חנוכה 19/04/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא משנה מה? משפט מטומטם. (ל"ת)
    גמינו 19/04/2017 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    לא טוב..
    100 19/04/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    16 1
    וגם לא נעים..
    סגור
  • 17.
    לבצע תמיד הפוך מהמלצתי (ל"ת)
    הצחקתם אותי 19/04/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אתה טומטום?
    וקסמן 19/04/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה אתה מציין זאת בראש חוצות? אנו עושים זאת תמיד ובכל מקרה.
    סגור
  • 16.
    אני מתפוצץ מצחוק ונפלתי מהריצפה למיטה
    גבי 19/04/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה? כי האמריקאים דוחפים כרגיל את החוזים שלא משקפות כלום. ומצד שונה אנשי הפקיעה סוג ב דוחפים את המעופ שלא משקף כלום. וואלא צחקתי אחים
    סגור
  • 15.
    בדיחה מבית היוצר האמריקאי
    שמיל מחלוף 19/04/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    המימשל האמריקאי עם ציוצי הנשיא שידר שנושאת המטוסים קארל וינסט על שלל הספינות המלוות נמצאת קרוב לחצי האי הקוריאני באזור צפון קוריאה והעלה את מפלס החרדות. לפי מידע שלא התבייש להעביר ממקדת הצי..שהתה נושאת המטוסים באותו זמן באוקיינוס ההודי במרחק 6000 ק"מ ממה שציין המימשל. מצחיק ומדאיג כפליים לעומת שאם שהתה באמת ליד קוריאה. זוטומרת שהמפקד העליון בכלל לא יודע היכן כלי המשחית שלו וכוחות העל שלו. לכו תאמינו לו.
    סגור
  • 14.
    פקיעוניסט מומחה.
    א. דרוויש 19/04/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למרות המידע המדוייק הצבור עימנו. אני מציע לא להסתבך במאבקי הכוחות או משחקי המוות בלשונם בין הפוקעים הפשוטים שעומדים להסתבך גם מחר(במיוחד)..
    סגור
  • 13.
    שימו לב לכול 1390 שבועי-עשה 200 אחוז מבוקר (ל"ת)
    חכם חנוכה 19/04/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    פקיעה מחר בשבועיות, יכולים לעשות שורט סכויז (ל"ת)
    חכם חנוכה 19/04/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה זה סכויז? בבקשה הסבר ממש לא ברור (ל"ת)
    לחנוכה 19/04/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול (ל"ת)
    רזיאל 19/04/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לרזיאל
    מוטי 19/04/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז מה אתה אומר בעצם? להמשיך להרוויח בלי לדבר ולקשקש? טוב בסדר. אלך עימך.
    סגור
  • 10.
    נבידאה יכולה לעשות מהלך יפה
    אורן 19/04/2017 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קודם כל חשוב להדגיש שהמניה מסוכנת ולא לבעלי לב חלש! המניה נתמכת יפה מאוד בשבוע האחרון סביב ה0.47$ ונראה שזאת התחתית. היעד הבא שלה 0.54$ לאחר מכן 0.67$ ואם תשבור את זה יכולה לרוץ עד 1.44$! יכולה לעשות סיבוב מדהים! חשוב לשים סטופ ב0.45$! לא ממליץ על קניה ומכירה! בהצלחה לכולם!
    סגור
  • 9.
    צלילה צלילה צלילה (ל"ת)
    הצחקתם אותי 19/04/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • צלילה ללמעלה? (ל"ת)
    צחקת אחי? 19/04/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    לכל רואי השחורות
    יוסיפון 19/04/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא דובים ולא זבובים ולא נעליים. אין לחץ ופאניקה סיפורים למפגרים במקרה הטוב.
    סגור
  • וואלא איש מצחיק. (ל"ת)
    תמיר 19/04/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 7.
    היום מחר נפגוש מחוזים חדשים (ל"ת)
    הצחקתם אותי 19/04/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אז המשך לצחוק כיוון שהמחוזים חדשים.. (ל"ת)
    צחקת אחי? 19/04/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    קיבלתם מתנה שלא נוצלה מכירת טאואר בשיא (ל"ת)
    הצחקתם אותי 19/04/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 5.
    אי בי אמ
    פיקולו 19/04/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניית הדגל של הבורסות באמריקה ירדה בשלוש שנים האחרונות 12 אחוז לא כולל ירידה מתוכננת להיום בסך חמש אחוז. מה אפשר ללמוד מזאת?
    סגור
  • לא יאומן כי יסופר
    פיקולו 19/04/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קאק צרפתי עמד בדיוק לפני 10 שנים 4/2007 1000 נקודות יותר מהיום. פוטסי האנגלי עמד באותו זמן בשער של היום. אז היכן הקשקשנים שמקטרים על המעופ שלנו ושהירוויחו ים בשוקי אירופה? תתביישו.
    סגור
  • מתאים לי עבע ב20.000 עד 22.000 תירשמו איפה קראתם (ל"ת)
    שימי 19/04/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני חושב שאתה מתכוון לטבע.
    שור מועד 19/04/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אז תמתין שנים לאם בכלל תגיעה טבע ל 13000. מה שכתבת ב100 השנים הקרוחבים לא יגיע אחי
    סגור
  • 4.
    בדרך לשם (ל"ת)
    1350 19/04/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 350 תירשום (ל"ת)
    350 אחינו 19/04/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 3.
    רציו
    בני 19/04/2017 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה עם רציו למה כל יום יורדת איפ האנליסטים תגידו מילה תתייחסו לרציו האם שווה קניה עדיין מתנהגת מאד מוזר
    סגור
  • עזוב אותך מרציו כל יום עאוד לא הבנת את הפרנציפ
    זמי 19/04/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מתאהבים במניה גם אם אתה מאמין שהיא מעולה
    סגור
  • 2.
    אתמול לא כתבתם צפי לעליות ? למה ? חוזים כבר בירוק (ל"ת)
    צפי לירידות? 19/04/2017 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה היה אתמול מת ואכן צדקנו אתמול
    זמי 19/04/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היום ירידות וגם ניצדוק
    סגור
  • 1.
    יום עסל שבוע בצל...חחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 19/04/2017 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם תפרש לי מה זה עסל תקבל טיפ החיים. (ל"ת)
    לאנונימי 19/04/2017 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • דבש (ל"ת)