ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.1%, מדד הבנקים זינק 1.6%

הפוטסי בבריטניה נופל 2% ברקע להודעה הדרמטית של תרזה מיי. בוול סטריט המסחר נפתח בירידות
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המסחר בתל אביב נסגר במגמה מעורבת על רקע הפתיחה השלילית בוול סטריט, שם הדאו ג'ונס מאבד 0.38%, ובאירופה הפוטסי צונח 2% לאחר ההודעה של תרזה מיי לפיה בריטניה הולכת לבחירות בזק. מדד המעו"ף טיפס 0.1%, מדד ת"א 90 ללא שינוי, מדד SEM60 איבד 0.53% ומדד הבנקים קפץ 1.59%. המניות פועלים +3.95% פועלים 2,396 +3.95% פועלים בסיס:2,305 פתיחה:2,340 גבוה:2,404 נמוך:2,325 תמורה:132,702,186 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו- לאומי +1.04% לאומי 1,950 +1.04% לאומי בסיס:1,930 פתיחה:1,918 גבוה:1,957 נמוך:1,911 תמורה:100,496,657 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקו בשיעור של 2.4% כ"א. טבע נסגרה ללא שינוי מהותי ובזק טיפסה 0.3% בלבד. אלרוב נדלן -0.33% אלרוב נדלן 12,230 -0.33% אלרוב נדלן בסיס:12,270 פתיחה:12,310 גבוה:12,360 נמוך:11,790 תמורה:533,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה עם זינוק של 3.2% במחזור מסחר חריג של 23.5 מיליון שקל. 
מניית פרוטרום איבדה 2.4%, מניות הפארמה הדואליות אופקו הלת', מיילן ופריגו איבדו 2.8%, 0.44% ו-1.1% בהתאמה.
נזכיר כי ביום המסחר האחרון צלל המעו"ף 1.1% והשלים נפילה שבועית של 1.65% לשפל של חודשים. 
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.
שר האוצר משה כחלון הכריז היום במסיבת עיתונאים על תכנית חדשה לתמיכה במשפחות העובדות, וזאת על רקע עודפי גביית מסים. (לכתבה המלאה)
יום המסחר האחרון (חמישי בשבוע שעבר) בבורסה בת"א נחתם בירידות חדות שהתגברו לקראת סיום, כאשר מדד המעו"ף איבד 1.1% לרמה של 1,378 נק' - שפל של כמעט 3 שנים. מדד ת"א 90 ירד 1.07% ומדד הבנקים נפל 1.04%. את הירידות הובילו מניות הבנקים שלחצו מטה. 
נראה כי המשקיעים בוול סטריט שחששו מאפשרות של התלקחות גיאופוליטית במהלך הסופ"ש שחררו סוג של אנחת רווחה. עם זאת, יתכן כי הסיבה המהותית לראלי אמש מגיעה בעיקר בשל דעיכת החשש מעניין אחר לגמרי - לכתבה בעניין. כאמור, המתיחות הגיאו פוליטית מעט התפוגגה בימים האחרונים זאת למרות דבריו של סגן נשיא ארה"ב שהצהיר כי "הסבלנות האסטרטגית כלפי צפון קוריאה תמה". נזכיר כי הדברים של האחרון הגיעו לאחר כשלונה של צפון קוריאה בניסוי שערכה בשיגור טיל שברשותה. יחד עם זאת, בארה"ב דרוכים לקראת כניסתה של עונת הדו"חות להילוך גבוה כבר השבוע עם פרסום תוצאותיהן של חברות הענק, כאשר אלה צפויות להכתיב את הטון בימים הקרובים. 
מאקרו מקומי - ביום שישי פורסם מדד המחירים לצרכן שהצביע על עלייה של 0.3% בחודש מארס - לפרטים המלאים.
הבוקר באסיה הבורסות נסגרו במגמה מעורבת, כאשר מדד הניקיי היפני התחזק בשיעור של 0.35% ואילו האנד סנג בהונג קונג צנח 1.4%.
מניות במרכז
מניית אלרוב נדלן -0.33% אלרוב נדלן 12,230 -0.33% אלרוב נדלן בסיס:12,270 פתיחה:12,310 גבוה:12,360 נמוך:11,790 תמורה:533,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור מסחר של 23.5 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 862 אלף שקל בחודש האחרון.
מניות הבנקים תיקנו מעלה לאחר שביום המסחר האחרון נסחרו תחת לחץ ומשכו את מדד המעו"ף מטה. נזכיר כי את הירידות הובילה מניית לאומי +1.04% לאומי 1,950 +1.04% לאומי בסיס:1,930 פתיחה:1,918 גבוה:1,957 נמוך:1,911 תמורה:100,496,657 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה כ-1% במחזור הגבוה בשוק.
מנית יואל +1.56% יואל 18,900 +1.56% יואל בסיס:18,610 פתיחה:18,550 גבוה:18,970 נמוך:18,440 תמורה:1,161,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה ב-1.01% במחזור של 25.3 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 6.9 מיליון שקל בחודשה האחרון.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    וגם החתול
    רק למעלה חוזר 18/04/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 5
    טילים למעלה
    סגור
  • 25.
    רציו המאכזבת
    בני 18/04/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה לרציו למה יורדת קורסת ממש
    סגור
  • 24.
    לדעתי תא 35 נמצא בנקודה
    נועם דבורה 18/04/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קריטית מאוד שמי שלא שם כסף במדד פשוט חבל לו בטור אחד שהיה לוקח הימור הוא בדרך ל1800 מאכילים אותכם סרטים שהשוק חרא ולא יודעים לפרט למה
    סגור
  • חשבתי אותך מבין עניין. ומה זה בטור?
    דנידין 18/04/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל אתה טיפשון נחמד
    סגור
  • 23.
    בורסה מורסה
    אורי 18/04/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חחחחחחחחחחחחחחח. תיקון עליות ? חחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • ברור (ל"ת)
    בורסה גמורה 18/04/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לאורי חורי
    יבי 18/04/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אמרת שאין לך גרוש להשקיע אס מה אתה סתם מחרחר? תגיד פעם משהוא רציני ולא חח ו בב ו מממ
    סגור
  • 22.
    איזה בדרן יוסי המנהל של ביז
    רני 18/04/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמר בבוקר דריכות יענו לעליות קשות. רצתי קניתי סחורה ב 50 אלף ג'ובות ואחרי שעה רצתי למכור הפסגתי קצת איזה דלוד אלף תודה ולא להתראות
    סגור
  • 21.
    הפקיעוניסטים הפשוטים הדרדלך
    בושרי 18/04/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הולכים לאכול אותה בהרבה עשרות או מאות מליונים. אני לא משקיע בבורסות בחיים. רק בפקיעות שאני מקבל בדיוק על הגרוש מבן העדה שלי הפרסית א. דרוויש. היתחלתי לפני 7 שנים ולקחתי אז הרבה כסף לגבי איזה שבע אלף שקל. תתפלאו אחים היום אחרי שבע שנים יש לי 250.000 שקל אחרי שקניתי דני דירות בבת ים וחולון. מזל של אנשים פשוטים..
    סגור
  • 20.
    בדרך לשם (ל"ת)
    1373 18/04/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    אני עומד להיכנס עכשיו במעוף
    יואם 18/04/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל ההון שלי איזה ארבעים אלף שקל ושהקנאים ילעו קיביני כי אני נולך לנכפיל הכסף
    סגור
  • 18.
    קוס אומו
    דין 18/04/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רואעים לי ובטח לכולם תצורה עוד מעט אני מופסד 70 אחוז אחרי שבשיא הייתי מורווח ב,,9 שנים דלודים וחמד אחוז. עכדיו אני מופסד גם 70 אחוס מהשיא שלי וגם מהקרן לפני תשע שנים
    סגור
  • 17.
    ככה רוצים (ל"ת)
    יפרקו את השוק 18/04/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    למה האמריקנים החארות
    איש קטן ופשוט 18/04/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דחפו החוזים בבור לשמיים ועכשיו החוזים נופלים. מה. הם רוצים שכל העולם יפסיד הכל כולל אותם. או שאין להם כוח לסתומים האהבלים.
    סגור
  • 15.
    מתאים לי טבע ב 20.000 ואפילו 22.000. זיכרו דברי. (ל"ת)
    שימי 18/04/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • לשימי
    מרקו 18/04/2017 19:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגיד תודה יפה אם תקבל אותה ב4000
    סגור
  • איזה תמים (ל"ת)
    רמי 18/04/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 14.
    רציו
    בני 18/04/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה רציו יורדת כל הזמן ממש מתרסקת
    סגור
  • מה קורה שם? (ל"ת)
    רציו שכחה מהזה לעלות 18/04/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה אתם רוצים. כולה איבדה קצת מעל 50 אחוז
    לבני ורציו שכחה 18/04/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא תרד בחיים מעל 95 אחוז
    סגור
  • 13.
    העולם נכנס לתקופת חוסר יציבות
    זקן חכם 18/04/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כל מי שעיניים בראשו אמור להבחין שהדבר הכי בטוח ויציב בעולמנו הנוכחי, היא דווקא חוסר היציבות. יש לנו נשיא אמרקאי שהמדיניות שלו "שלוף כפי יכולתך" שבהתחלה יצרה גל אופטימיות שטראמפ יביא להורדת מיסוי והשקעות בתשתיות אבל מהר מאוד לומדים שדווקא הזיגזג במדיניותו הוא הצד החזק. המזרח הרחוק שביר, אירופה מתנדנדת והבחירות בצרפת עלולות להביא להמשך התפרקותה. וכל זה כאשר רמת החוב של כל המדינות בשיאים ושהבורסות מרחפות אי שם בגבהים. אומרים לי שאני זקן ולא מבין כבר את החיים החדשים. אני לא מאמין בפטנטים חדשים. האמור לעיל יביא להתפכחות וירידות חדות בבורסות ומשקיעם קטנים צרכים להיזהר לנפשם....
    סגור
  • לזקן
    דנידין 18/04/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יתכן ירידות עד סף כניסת כל הבורסה לרשימת שימור? לתשובתך אודה
    סגור
  • 12.
    הבורסות בעולם לפני צניחה חופשית (ל"ת)
    תברחו 18/04/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    להודעה אקזיט גרדיה (ל"ת)
    אליום מחכים כל יום 18/04/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הודעה היתה בחול המועד
    בונוס 18/04/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    2 משקיעים בשער 70 9 מיליון שח מי מוכן לתת כל כך הרבה בלי לדעת דברים ימים יגידו. בהצלחה למחזיקים..לא ממליצה ולא מריצה רק לידע..מחזיקה והרבה
    סגור
  • לאישור נסדק ברבעון הזה בהצלחות (ל"ת)
    וגם ממתנים 18/04/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    המשך
    א. דרוויש 18/04/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    21 3
    ובעצם למה לא כותבים המשך ירידות יתכן וגם היום אולם בטוח בענק בהמשך. כפושע מעוף אני מודיעכם שניפגש בשביעיות בקלות כמו שאמרו בליכוד בזמנו..יעהו שער 777 בתור סיפתח לפני בואו ל 500 ופחות.
    סגור
  • למר דרוויש א. מתגובות 6+9
    100 18/04/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    37 1
    אתה בחור נבון וחכם ואף נחמד. אתה לומד יפה ומהר את התורה. מעופניק אתה אכן כן..ואף הטוב ביינהם שמוסר לנו על הבדיוק כל שבוע את השער של הפקיעה. אבל..פושע אתה ממש לא. אנו עדים לזה שאתה נשמה טובה ורק רוצה להרוויח ביושר כמו כולם. לגבי השביעיות של הליכוד..יש מצב שניתקל בחמישיות יענו 555 ופחות. וכל זאת למה. יש קוואדריליון סיבות. האיוש ובהאיוש.
    סגור
  • 8.
    תחליפו את שם האתר ל"דרוכים ודרמטים" (ל"ת)
    דרוכי 18/04/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    משמע ירידות הרגילו את העם (ל"ת)
    יציבות? 18/04/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    על הבוקר כותב האתר בכותרת להיום:
    א. דרוויש 18/04/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    22 2
    לקראת פתיחה. האם נראה תיקון משמעותי למעלה? ואני שואל: תיקון אולי.. גם לא בטוח. אבל למה משמעותי? למה מה קרה?
    סגור
  • 5.
    פרוטרום
    הראל 18/04/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו מבין היכן פרוטרום ירדה 2 אחוז וממתי היא מנית ארביטראג?
    סגור
  • 4.
    ביום חמישי ריסקו את השוק סתם (ל"ת)
    פושעי המעוף שיימחקו 18/04/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 16
    סגור
  • טוב בסדר .
    פושע מעוף 18/04/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא יתכן שאמחק. אני תמיד מרוויח בכל מצב שוק ושותה לך הכסף בקשית לאט אבל בטוח.
    סגור
  • 3.
    אתה חולמת.
    אלי 18/04/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הפוט של ביזפורטל קפוט.
    סגור
  • אבל...חחחחחחחח (ל"ת)
    לא יודע מה זה פוט 18/04/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    פרוטרום תאבד גובה...למה מה מי..ככה זה בביזפורטל (ל"ת)
    יעקב 18/04/2017 08:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ארביטאז' (ל"ת)
    kk 18/04/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אין משמעות לעליות בארה"ב ? (ל"ת)
    יציבות? 18/04/2017 08:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • לא. (ל"ת)