נעילה שלילית בת"א: המעו"ף נפל 1%, פועלים איבדה 1.8%, מזור טסה 13% לשיא

מדד הבנקים צלל 1.25% בהובלת מניית פועלים שלחצה מטה. מדיגוס קרסה 34%, לפידות זינקה 5.6% אחרי הדו"חות
 |  (53)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים חדות שהתגברו לקראת הסיום כאשר מדד המעו"ף ספג תנודה חזקה מטה, ומירידות של סביב 0.4% חתם בנפילה של 1% ובכך התקרב מרחק נגיעה משבירה מטה של רמת ה-1,400 נקודות. המדד המוביל בת"א נסחר כעת בשפל של כמעט 4 חודשים וייתכן שהלחץ מטה קשור בכישלון הפגישה בין כחלון לנתניהו.
מדד הבנקים בלט באדום שאיבד 1.24% בהובלת הפועלים שנפלה 1.8% במחזור הגבוה בשוק. מדד ת"א 90 שנסחר מוקדם יותר בעליות של עד 1.1% התחזק בשיעור זניח של 0.1% בלבד.  
לאחר שנתניהו חזר מסין ובשל המשבר סביב הקמת התאגיד, נפגש זה האחרון עם שר האוצר כחלון לפגישה ב-4 עיניים בניסיון להרגיע את הרוחות. עם זאת, על רקע הפערים הגדולים בין השניים הפגישה הסתיימה ללא תוצאות. נקבע שתתואם פגישה נוספת בין השניים אך לפי שעה אין תאריך ספציפי לפגישת ההמשך. 
בוול סטריט מדד ה-500 S&P השיל 0.1% ביום המסחר האחרון ברקע לכישלון של טראמפ בהעברת חוק הבריאות שמבטל את האובמה-קר. ברקע לדברים, המדד האמריקני איבד 1.4% השבוע ורשם בכך את השבוע הגרוע מאז הבחירות. כעת המדד רחוק 2.2% מהשיא. כעת צפויים הסוחרים להתמקד ביכולתו של טראמפ להעביר את הרפורמה המתוכננת במיסוי, רפורמה שהייתה חלק משמעותי בראלי של החודשים האחרונים. (בפסגות מסבירים מדוע כישלון טראפ הינו חיובי לשוק - לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 -0.55% מדד ת"א 35 1,531.77 -0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,540.28 פתיחה:1,537.44 גבוה:1,537.44 נמוך:1,526.44 תמורה:863,139,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.91% מדד ת"א 90 1,086.06 -0.91% מדד ת"א 90 בסיס:1,096 פתיחה:1,097.08 גבוה:1,097.08 נמוך:1,085.43 תמורה:113,921,014 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א בנקים-5}
מחזור המסחר היומי הסתכם ב-665 מיליון שקל.
בנק ישראל פרסם היום את הבדיקה שערך בנושא השפעת התחזקות השקל על היצואנים. (לכתבה המלאה)
פער הארביטראז' המשוקלל של הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 0.3%. טבע +1.95% טבע 8,680 +1.95% טבע בסיס:8,514 פתיחה:8,500 גבוה:8,700 נמוך:8,470 תמורה:98,057,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה עם פער שלילי של 0.95%, {מיילן}עם פער שלילי של 2.7% ו פריגו -1.37% פריגו 26,700 -1.37% פריגו בסיס:27,070 פתיחה:27,160 גבוה:27,160 נמוך:26,700 תמורה:19,898,096 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם פער שלילי של 1.5%.
בין המדווחת השבוע: רמי לוי ביום ראשון, דיסקונט ושיכון ובינוי ביום שלישי, אפריקה ביום רביעי ולאומי ביום חמישי.
בסיכום השבוע החולף: מדד המעו"ף ירד של 0.76% והשלים בכך שבוע חמישי ברציפות של ירידות לשפל מאז תחילת פברואר. מתחילת השנה איבד המדד המוביל בת"א 3.7%, זאת בזמן שה-S&P500 טיפס 3.7%. מדד הבנקים בת"א נפל 1% בשבוע החולף ובלט לרעה זאת לאחר שטרם לכך רשם המדד שיאים. מנגד, מדד ת"א-90 טיפס 0.35% בשבוע החולף והשלים עלייה של 9.3% מתחילת השנה.ו-28% ב-12 החודשים האחרונים. לטובה נציין את מדד ת"א נדל"ן שזינק 2% בשבוע החולף והשלים עלייה של 13% מתחילת השנה לשיא כל הזמנים בהובלת עזריאלי שזינקה 5% בשבוע החולף אחרי דו"חות חזקים והשלימה ראלי של מעל 30% ב-12 החודשים האחרונים.
גורביץ' מנתח: האם הירידה האחרונה ב-S&P500 מאותתת על תיקון מהותי שיוצא לדרך?
מניות במרכז
מניית בנק  פועלים -0.92% פועלים 2,481 -0.92% פועלים בסיס:2,504 פתיחה:2,492 גבוה:2,506 נמוך:2,468 תמורה:107,416,190 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין וכאמור איבדה 1.8% לאחר שביום חמישי פרסם הבנק אזהרת רווח לקראת פרסום הדו"חות השנתיים. הסיבה לפרסום היא הגדלת ההפרשות הקשורות לחקירות המס בארה"ב. לפי הדיווח, צפוי הבנק להגדיל בדוחות הכספיים ל-2016 את סכום ההפרשה בקשר עם החשיפה הנובעת מחקירת משרד המשפטים האמריקאי ל-25 מיליון דולר (בנוסף ל-120 מיליון דולר שכבר הופרשו. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית כלל עסקי ביטוח -0.89% כלל עסקי בי 5,253 -0.89% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,300 פתיחה:5,300 גבוה:5,304 נמוך:5,212 תמורה:3,304,267 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלשה בשיעור של 1.8% ברקע לשביתה הכללית בחברה היום - לכתבה המלאה
מניית מזור רובוטיקה -4.44% מזור רובוטיקה 10,120 -4.44% מזור רובוטיקה בסיס:10,590 פתיחה:10,560 גבוה:10,580 נמוך:9,940 תמורה:12,605,454 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 13% לשיא כל הזמנים. ביום המסחר האחרון בוול סטריט זינקה מזור בשיעור של 12.3% לשיא כל הזמנים במחזור הגדול כמעט פי 6 מהממוצע וזאת ללא כל דיווח שיצא בעניינה. שווי השוק של מזור צפוי לטפס מחר לסביב 2.6 מיליארד שקלים. נציין כי טרם ההודעה בחודש מאי 2016 על ההסכם עם מדטרוניק, נסחרה מניית מזור במחיר של סביב 22 שקלים, מחר צפויה המניה לזנק למחיר של 52 שקלים. כלומר עלייה של כ-135% ונזכיר כי ביום ההודעה זינקה המניה ב-22% בלבד.
מניית מדיגוס +5.49% מדיגוס 9.6 +5.49% מדיגוס בסיס:9.1 פתיחה:9.1 גבוה:9.8 נמוך:9.2 תמורה:114,561 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 34% במחזור ער של כמעט מיליון שקלים לאחר שהחברה הודיעה ביום שישי עם גיוס של 7.5 מיליון דולר במחיר נמוך - לכתבה המלאה.
מניית פורסייט -1.82% פורסייט 231.6 -1.82% פורסייט בסיס:235.9 פתיחה:234.1 גבוה:236.4 נמוך:227.6 תמורה:760,498 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-3.5% אחרי שבשבוע שעבר זינקה 7.2% ושובע קודם לכן זינקה 46%. כל זאת ברקע לעסקה לרכישה מובילאיי ששמה את הפוקוס על התחום של פיתוח מערכות למניעת תאונות דרכים.  
מניית המלט -0.03% המלט 9,508 -0.03% המלט בסיס:9,511 פתיחה:9,575 גבוה:9,804 נמוך:9,442 תמורה:2,376,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה וירדה 3.6% אחרי הדו"חות בהן הציגה ירידה חדה ברווח הנקי ברבעון הרביעי - לכתבה המלאה
מניית פרוטרום +0.93% פרוטרום 35,900 +0.93% פרוטרום בסיס:35,570 פתיחה:35,500 גבוה:35,900 נמוך:35,460 תמורה:74,696,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ננעלה בירידה של 0.6%. ביום המסחר האחרון ברקע לדו"חות חזקים שפרסמה כאשר רשמה תוצאות שיא לשנת 2016 עם הכנסות של 1.1 מיליארד שקל - לכתבה המלאה.
תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    שאלה למבינים
    שלום לכולם 26/03/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הבורסה תגיעה ל 1. או 0. היא יכולה להמשיך למשל ל 200- או אפילו 500-? תודה מחדש בעסק
    סגור
  • 35.
    על מותו של מדד המעוף בטרם עת
    ובזאת נכריז 26/03/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לכם הנהלת הבורסה , על אשר הרסתם את הבורסה. תודה לך טכטנברג ומשרד האוצר על שהעליתם את המס על הבורסה לרמה שהרגה אותה סופית.
    סגור
  • 34.
    רמי לוי
    רמי לוי 26/03/2017 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע הדוח לא פורסם?טעות בתאריך?
    סגור
  • 33.
    עושים עסקה ב 1400 ותיכף פחות (ל"ת)
    בתכלית 26/03/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    יש הודעה חיובית בקנה? (ל"ת)
    אינסוליין 26/03/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • שומר נפשו ירחק ועוד ירחק מחברה זו.. (ל"ת)
    ל-32 26/03/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    הלוואי ותהיה קריסה והמדדים ירדו לנקודה
    משקיע 26/03/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה הכי גרוע עוד 7 שנים אני מחזיר את הכסף של היום רק מדיבידנדים. בתרחיש האופטימי מחר בבוקר לחברות נמאס להם משוק ההון ומשחררות את כל הרווחים ואני מקבל פי 2 מההשקעה שלי. והפיקדונות שלי רק מחכה לנפילה בדולר שקל כדי לקלוט שערי מט"ח זול ומכה בכיליון עניים לבום למטה במט"ח. שקל חזק זה נזק לשוק ההון וזה כשלעצמו מכניס את השוק לירידות אבל יותר מדי ירידות השקל יהיה שווה לכפרות.
    סגור
  • אתה חתיכת חמור! (ל"ת)
    יצחק 26/03/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    ..הכל קונספירציה ...
    צדק 26/03/2017 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הדודלר בתחת האירו בתחת הבורסה בתחת והמשכורות הולכות ונשחקות ביוקר המחייה....
    סגור
  • 29.
    הרס את הבורסה יש לציבור זכרון חזק (ל"ת)
    כחלון לא חכם 26/03/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    מחזור יפה אוספים כל כך שקוף (ל"ת)
    ארקו 26/03/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    יורדים מ 1400 (ל"ת)
    אוטוטו 26/03/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 26.
    בשתי נקודות פשוט לכסח (ל"ת)
    גלום נמוך ממדד 35 26/03/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    מה קורה באלביט מערכות למה יורדת ?
    שואל 26/03/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דווקא היו לה דוחות טובים מאוד. האם כדאי לקנות ? מה אתם אומרים ?
    סגור
  • 24.
    רק אינרום קליל וקרור תראו מה זה מניות
    אורן 26/03/2017 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניות פגז
    סגור
  • 23.
    כמה המלצתי לכם על מזור בחודשים האחרונים
    אחת שמבינה א 26/03/2017 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    וכתבתי לכם לנצל כל ירידה של מזור ולהמשיך לאסוף. ואם שמתם לב היא לא ירדה מתחת ל4000. מי שהקשיב לי הרוויח. בקשר לבזק, אני ממליצה להתחיל לאסוף משער 630 וכנל גם לגבי אופקו להתחיל לאסוף משער 2800-2750 ירדה מספיק לאחרונה. מה דעתכם על מירלנד האם היא שווה קנייה בשער הזה? שיהיה לכם שבוע טוב ומהנה!
    סגור
  • אמרת לקנות בזק משער 660..שכחת???
    לאחת שמבינה א 26/03/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני עוקב אחרייך ופה טעית בגדול..לגבי מזור אכן קניתי לפי המלצתך ..תודה לך...
    סגור
  • 22.
    אם יחס אירו/דולר עולה,איך%ירידת הדולר נמוך מ%ירידת אירו (ל"ת)
    ? 26/03/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    בזק
    במבי 26/03/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי הדוחות והדיוידנד של בזק? ומה יהיה הסוף שיורדת?
    סגור
  • 20.
    מעוף
    בני 26/03/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על מה באמת יורד מדד המעוף היו עליות באמריקה ואירופה צריכים לבדוק לעומק משהו מוזר קורה פה בורסה מגעילה איכס גם מניות הגז על הפנים מוזר
    סגור
  • מתי בדיוק היו עליות באמריקה
    לגולם 26/03/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ואם כן אנחנו עוד מעט בלי ממשלה ואולי מלחמה. הבנת גולם.
    סגור
  • מדד המעוף לא מעניין
    לבני 26/03/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תסתכל מהם עושה מדד 90 ומדד היתר.
    סגור
  • 19.
    המעוף מדד דפוק ששייך רק לשחקנים (ל"ת)
    משקיע פשוט 26/03/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    יש רק דבר אחד שיכול להעיר את הבורסה המתה שלנו
    אבי רון 26/03/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הורדת המס בבורסה אפילו בשיעור זניח
    סגור
  • מספיק ציוץ אחד מכחלון............... (ל"ת)
    אנונימי 26/03/2017 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    מי מחזיק במניית מיילן?
    ארז 26/03/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הודעה חשובה למחזיקים במניית מיילן. לאור דיווחי מיילן על חקירה מטעם הרגולטור האמריקאי ולאור ירידות המניה מבוקשים בעלי מֲניות לצורך שמירה על זכויותיהם. לפרטים נוספים נא לפנות למייל : DOR123DORIֲ@WALLA.COM
    סגור
  • נוכל שמנסה לרמות משקיעים תמימים (ל"ת)
    אתה 26/03/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    מדד המעוף זה מדד דפוק
    אלי 26/03/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    5 7
    תתרחקו ממנו.
    סגור
  • למה דפוק. דווקא אחד האיכותיים בעולם
    קימי 26/03/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    8 5
    עלה במשך השנים הרבה יותר מבורסות אחרות בעולם. זה שירד 30 אחוז מהשיא עושה אותו דפוק? אם היה עולה הוא לא היה דפוק? לא עובדים פה לפי ההפסדים שלך בדפוק או מעולה
    סגור
  • פעם היה איכותי עכשיו לא
    לקימי 26/03/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הוא חשוף למניפולציות של סוחרי המעוף. ואני ממש לא מופסד אלא בכלל מורווח , אני לא משקיע במדד הזה. אם אתה בעד המדד ככל הנראה אתה זה שמושקע בו וזה אומר שאתה מופסד. מה שהיה בעבר שייך לעבר. היו פה מוסדיים שיכלו לשלוט על המדד , הרבה כסף יצא החוצה ולכן השחקנים עושים במדד הזה כבשלהם , אם זה לא מפריע לך תמשיך להשקיע במדד הזה. אבל אם יש לך טיפה שכל בראש כבר מזמן היית עובר להשקיע במדד 90 או היתר.
    סגור
  • וההוכחה שמדד 90 בכלל עולה 0.7, מדד היתר עולה 0.62
    אלי 26/03/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש כמה מניות במדד המעוף שדופקות אותו. הוא לא משקף את הבורסה ואת שוק ההון בישראל.
    סגור
  • 15.
    לדעתי כל אחד צריך בתיק שלו מנית מזור רובוטיקה
    הנסיך הרוסי 26/03/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבל לזכור בדרך יהיו תיקונים כאלה ואו אחרים מזור זו השקעה לטווח ארוך ולא לסיבובים מחזיק לא ממליץ
    סגור
  • 14.
    אל על-מטוס הדרימליינ
    1 שמעריך. 26/03/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיץ הקרוב (שזה אוטוטו), עומד להתקבל ולהיכנס לשירות מטוס הנוסעים הסילוני החלומי (תרתי משמע) "הדרימליינר". לכניסתו לשירות פעיל, השלכות חיוביות רבות מבחינת חיסכון בהוצאות הדלק והתפעול שלו וכן, משך זמני הטיפול בו שארוכים יותר ממטוסים אחרים בשירות מה שעשוי להביא בהכרח לחיסכון בהוצאות ולרווחים גדולים יותר. בהצלחה לאל על ולמשקיעים.
    סגור
  • 13.
    רוצים לדעת מה קורה !!!!! (ל"ת)
    ליויתן מה ? 26/03/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תשאל את המיקרוב...חחחחחחחחחחחח
    למגיב 13 26/03/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדיין לא מחייכים לו...
    סגור
  • 12.
    חחחחחחחח
    שחקן מעוף 26/03/2017 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הצחקתםםם תשנו כותרת לכוננות ספיגה יפתח 0.5% מטה ויסיים ב 2.5% מטה יום אדום בוהק לפנינו
    סגור
  • כוננות ספיגה עם אפשרות שבע אחוז למטה (ל"ת)
    בסדר מסכימים. 26/03/2017 08:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 7 למטה? אני מוכן להתערב על תיקון ל0.25
    חרטטן 26/03/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 7
    השוק מלא בעלי עניין. חבל על הכסף שלכם. יעלם ביום אחד עם השטויות שאתם כותבים. המקסימום שתראו היום זה 0.5 בסיום היום.
    סגור
  • לחרטטן אתה מתוק.
    היי האלו 26/03/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום אחוז. מחר אולי שניים ומחרתיים המשת כיוון מטכ ללמטה.
    סגור
  • 11.
    יירד בפתיחה ויעלה בהמשך השבוע
    מעופף 26/03/2017 06:32
    הגב לתגובה זו
    1 10
    כולם מבינים שלא כל כל מהר טראמפ יעביר חוקים בעניינים כלשהם, הבורסה תעוף למעלה בגלל חברות הפארמה לדעתי האישית,כל הנחות המיסוי בארהב קשורות לחברות אמריקאיות נטו, בקיצור דיבורים לחוד מעשים לחוד.
    סגור
  • אתה חי בלללאנד.
    היי האלו 26/03/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה תעוף למעלה? אך זאת בדיחה טובה..
    סגור
  • 10.
    תראפיקס
    שאול 26/03/2017 05:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד בפיתוח שתי תרופות מבוססות קנאביס . לפני ימים אחדים הצליחה לגייס בארה״ב 12 מיליון $ . לפני 3 ימים החלה להיסחר בנאסדק ומאז עלתה כ 45% . תחום הפעילות של החברה הקנאביס -מתפתח מסוקר וזוכה להתעניינות רבה מאוד
    סגור
  • 9.
    לגזור ולשמור
    השבוע של... 25/03/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ככה: השבוע זה השבוע של בזק וחברות הבת (אינטרנט זהב וביקום), למה? 1. דוחות חזקים במהלך השבוע 2. אישור ההפרדה המבנית (שימוש בהפסד מס הענקי של יס לטובת בזק, וכתוצאה מכך, ראה סעיף 3) 3. דיווח על חלוקת דיבידנד הגדולה ביותר אי פעם בתולדות החברה 4. הולך להיות מעניין... צפייה מהנה
    סגור
  • 8.
    אנחנו לא קשורים לכלום
    גורי 25/03/2017 22:45
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הבורסה שלנו תרד כרגיל. היא דג רקק עם מחזורי נפל וסוחרי סוסים בקזינו.
    סגור
  • 7.
    תראפיקס
    שאול 25/03/2017 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מאוד מעניינת - מפתחת תרופות על בסיס קנאביס -בשנים האחרונות תחום הקנאביס מאוד מתפתח . החברה הצליחה לגייס 12 מיליון $ . בשלושה ימים זנקה המנייה בנאסדק בכ 45% . ערך החברה בתל אביב נמוך מאוד . בהחלט חברה מעניינת
    סגור
  • 6.
    פועלים
    ראלי 25/03/2017 22:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צפויה לרדת והיא אחוז לא קטן במעוף.
    סגור
  • 5.
    מעוף
    שיקו 25/03/2017 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חצי אחוז למטה במקרה הטוב
    סגור
  • 4.
    מדיגוס- פער שלילי- למה?
    רפי 25/03/2017 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי שמדיגוס חוזרת עם פער שלילי ענק של 37% מישהו יודע למה?? הזדמנות קנייה ?
    סגור
  • 3.
    מה מחיר ההנפקה? (ל"ת)
    ושום מילה על מדיגוס 25/03/2017 22:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    דווקא כן יצאה הודעה בעניין מזור
    מזור 25/03/2017 22:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יצאה לפני יומיים הודעה שהנהלות מדטרטניקס ומזור שבעות רצון משיתןוף הפעולה ומהדקות את השותפות. קשה לדעת מה זה בדיוק כומר אבל הן כן פרסמו בחודשים האחרונים שמאז ההשקה באוקטובר 2016 מאות רופאים הגיעו כדי להתנסות מהמערכת החדשהשהיא לפי מה שכתוב משהו מדהים שכן היא מאפשרת למנתח לבצע סימיולציה של הניתוח כדי לתכנן ואז במהלך הניתוח האמיתי היא פשוט מאפשרת לחזור בדיוק על אותם השלבים וכך נמנעות בעיות ונחסכים זמן וקרינה). בקיצור, אין לראות בדברי המלצה, אבל נראה מכירות של מאות מערכות, המנייה תתפוצץ פיצוץ אטומי.
    סגור
  • יצא דיווח שהנהלות החברות שביעות רצון משיתוף הפעולה
    מזור 26/03/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי כולם מחכים לראות אם מדטרוניקס תשלים את השלב השלישי של העסקה ותהפוך למשווקת הבלעדית של MAZOR X, עם פריסה של מאות מערכות תוך כמה שנים - מה שיהפוך את מזור לאחת מחברות הרובוטיקה לניתוחים הגדולה בעולם. אם INTUITIVE SURGICAL (יצרנית דה-וינצי') שווה 27 מיליארד דולר, אין שום סיבה שמזור גם היא תגיע לשווי כזה תוך כמה שנים - המערכת שלה, לפי מה שאומרים אלו שהתנסו בה, פשוט מדהימה. לא ממליץ אבל מחזיק לטווח הארוך.
    סגור
  • 1.
    מעוף
    שיקו 25/03/2017 22:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    השוק מחר ירד לפחות חצי אחוז
    סגור
  • לפחות אחוז וחצי. (ל"ת)
    שוקו 25/03/2017 22:39
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור